Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Ten LR má fakt skvělou modelovou řadu. Škoda, že ho vlastně vůbec, ale vůbec, nepotřebuju ... herdek filek, kdy bude za hubičku, mě se líbí, já ho musím mít. ;-)
:-) Příště dej, manitou, slovo "nepotřebuju" do uvozovek... vždyť přece LR "potřebujeme" všichni :-) :yes: P.S. Jen bych ještě doplnil tvůj milej textík - FREE je na vynikající ceně... za stejnou cenu dokonce můžeš uvažovat (vím, je to nesmyslné dilema) o Ravce... takže výborně vybavený Free je lehce pod milión, a to je zpráva roku :yes:
Já ho ale opravdu, ale opravdu "nepotřebuju". Zatím své potřeby řeším jedním autem, až rozšířím garáž (to je ten jediný důvod nekoupě :), tak pak možná, teda snad, určitě, ale jedině řízen heslem to nejlepší v segmentu, tudíž z nějaké rav nebudu paf ;-)
Potrebujeme - nepotrebujeme ... kto potrebuje limuziny jazdiace 250 ? Kto potrebuje SUVcka ? Prisne vzate, uz nas na Slovensku aj v Cechanch nikto nepotrebuje nic viac ako prachobycajnu Skodovecku Fabiu. Ale je to o tom kto ma na co chut. V mobiloch tiez maju 2 z 3 ludi bluetooth, fotak, organizer a nepouzivaju ho.
Dovoľujem si oponovať. Tu ide nielen o využívanie, čo ten produkt poskytuje (napr. mobil, ktorého veľa funkcií naozaj využívame), ale hlavne o bezpečnosť. V auto vozím prevažne svoju manželku, deti. Čiže to najcennejšie. A to si chcem ochrániť, samozrejme aj seba. A preto nedokupujem napr. vyhrievané sedačky, ale napr. ESP a airbagy.
GTI
Perfektně rytmizovaný text :yes: A krásné snímky... Je radost to číst a koukat... Free je trefa. BRAVO FREE :yes:
GTI
nasnímaný v ulici dlouhým časem, který rozmázl chodce a dal vyniknout kráse staveb a kráse auta... ten člověka dostane do kolen... Velká poklona fotografovi :yes:
Myslite, ze Land Rover zlepsil kvalitu? Predosla generacia mala v tomto smere velmi zlu povest. Inak krasne auto je to, aj zvnutra.
marianek
Stejne jako vsechny anglicke auta, Freelander vypada moc a moc hezky. Minula verze se stejne jako vetsina anglickych aut vyrabenych na lince vyznacovala vysokou poruchovosti a spatnym dilenskym zpracovanim (osobni zkusenosti s Freelanderem nemam). Nejaky cas jsem vlastnil vetsiho bratra, Range Rover Sport. Velice hezky, silny vuz. Dobre se s nim jezdilo a clovek se citil velice bezpecne. Bylo v nem ale mnoho otravnych malickosti (volne slunecni clony, otevirajici se skrinka pro rukavice, praskajici zarovky, volna hlavice radici paky...), kvuli kterym jsem dal prednost jinemu vozu a zabiral jen misto v garazi. Znamy mel podobne problemy s jeho Freelanderem. Pokud kvalita vyroby a zpracovani zustane na urovni Skodovky 80. let, doporucuji se za stejnou cenu obratit na japonskou konkurenci.
To já bych při nákupu o RAVce klidně uvažoval i když by pro mě Free byl favorit,protože mít za stejnou cenu spolehlivou a přeci jenom na silnici pravděpodobně jistější Toyotu v plný výbavě,nebo imidžovku Free v základu jehož terénní vlastnosti využiju jednou za jeho život je docela dilema.
Je mi ale jasný,že tohle je ten typ auta do kterýho bych si sednul a odpustil mu možná i víc než je zdrávo.
Je mi ale jasný,že tohle je ten typ auta do kterýho bych si sednul a odpustil mu možná i víc než je zdrávo.
dnes som si bol pozriet novu cr-v - nadherne auto, ovela lepsie vyzera ako na fotkach, kvalita spracovania mi pripada daleko vyssia aku rav, aj ked v terene to zrejme bude zaostavat
Úplne súhlasím, nové CR-V je z vizuálnej stránky interiéru vynikajúce, exteriér druhý pohľad a už ťa nepustí + výborná výbava, variabilita, použité materiály, sedenie. Ešte som ju nejazdil, ale na nemeckých náročných weboch pre japoncov, ju veľmi chvália. Samozrejme, je to viac cestovné auto ako terénne, ale práve to mi veľmi vyhovuje. Na chatu a lyžovačku sa dostanem a 90 % jazdím po bežných komunikáciach.
Jen to označení, CR-V v této generaci naprosto rezignovalo na schopnosti v terénu, a také vzhledem k malé světlé výšce, je už jen pouhým kombi 4x4. Nahlíženo touto optikou, to, co do vlastností na silnici, není taková sláva a cena odpovídá spíše plnohodnotnému SUV.
zaujimave je, ze v testoch jazdnych vlastnosti na ceste dopadla RAV o dost lepsie ako Honda a navyse - Honda uplne prepadla v teste brzd a bola dokonca diskvalifikovana! Fading bol nehorazny - zo 100km/h rychlosti brzdna draha CR-V so zohriatymi brzdami bola vyse 70 metrov - tam, kde napr Hyunday Santa-fe stal, CR-V isla este 50 km/h. Ak je toto auto urcene primarne na cesty...
Prepáč, ale naozaj neviem, kde si to zobral. Prečítaj si prosím najnovnší test na autobild.de, kde porovnávali päť SUV -Hyundai SF, BMW X3, RAV4, Chevrolet Captiva, Honda CR-V. Sú tam zaujímavé čísla a hodnotenie.
Brzdná dráha 100 km/h: studené brzdy SF 38,1 m, CR-V 39,3 m, zohriate brzdy SF 39,1 m, CR-V 41,1 m.
Áno v teste kritizovali brzdnú dráhu CR-V ale nie s takými bludmi, čo tu uvádzaš. A celkové hodnotenie mala najlepšie CR-V, druhá RAV, odporúčam prečítať.
Brzdná dráha 100 km/h: studené brzdy SF 38,1 m, CR-V 39,3 m, zohriate brzdy SF 39,1 m, CR-V 41,1 m.
Áno v teste kritizovali brzdnú dráhu CR-V ale nie s takými bludmi, čo tu uvádzaš. A celkové hodnotenie mala najlepšie CR-V, druhá RAV, odporúčam prečítať.
presne sme sa rozhodovali medzi Rav a LR2
Rav je super vozidlo sice troska tvrde na ceste
ale sadli sme do LR2 a bolo rozhodnute uplne iny pocit ...
a to uz nevravim o tom ze v terene sa z Rav daleko nedostanes
klobuk dole moja volba LR2
Rav je super vozidlo sice troska tvrde na ceste
ale sadli sme do LR2 a bolo rozhodnute uplne iny pocit ...
a to uz nevravim o tom ze v terene sa z Rav daleko nedostanes
klobuk dole moja volba LR2
Pěkný testík :-) :yes:
PS: že by O.Š. měl 194 cm?
PPS: k tomu Haldexu a momentu...mělo by se to psát spíš "100% momentu, který jde na silnici přenést zadními koly, se přenese".
PS: že by O.Š. měl 194 cm?
PPS: k tomu Haldexu a momentu...mělo by se to psát spíš "100% momentu, který jde na silnici přenést zadními koly, se přenese".
Tímto se O.Š. omlouvám, opravdu má prý 194 cm...po ránu. V botech. Na špičkách. :-)
A na stupínku. S kloboukem. Ne, vážně - starý LR jsem kdysi měl jako služební auto a ohýbal jsem hlavu. Tady už ne.
To musel být nezkutečný opruz jezdit s hlavou na stranu...jako ten černoch...Hightower...z policejní akademie, jak jezdil v tom fiatu, nebo co to bylo >:D :yes:. Je nový LR tvůj TOP v SUV?
to byl japonec ne..?!? ;-) >:-[]
Pořád jsem si nemoh vzpomenout co mi ten interiér připomíná kromě většího bráchy a už to vim.
GETZ 8-s
GETZ 8-s
Docela by me zajimalo, jelikoz jsem to zatim nikde nezjistil, jestli ma Freelander vzduchovy podvozek, vsude sice pisou, ze ma Terrain Responce, ale tlacitka na svetlou vysku v interieru nejsou.
Nemá. A Stavrosi, posledně jsem se ptal na spotřebu Disca V8, pochlubíš se?
Vim, ze ode me chces slyset, ze mam naftak, kdyz jsem psal, ze je nemam rad. Ale ja jsem psal, ze je nemam rad u osobnich aut. Kazdopadne muj nazor trva, jedina vec, ktera me na Disco stve je manualni prevodovka a ten naftak. Jinak jezdim za 10,5l/100km.
automat bych si dal i do Freelandera.. natož pak do LR3.. :yes: a nafták? pchee... tě štve, že tě předjel někdo v ML nebo Q7?.. hmm.. tak ti tě předjížděj aby se namasírovali a alespoň v něčem toho Land Rovera šlukli.. a to ty.. v LR, přece nemáš zapotřebí... ;-) :yes:
Máš pravdu, a musíš uznat, že pokud dáš svůj tehdejší příspěvek do kontrastu s vlastnictvím Disca v dieselu, vyzní to, mírně řečeno, komicky. Sice nechápu, proč sis koupil auto s manuálem v naftě, když bys chtěl benzin v automatu, ale to víš asi jen ty sám. Jinak máš pravdu, ta relat. sbabá nafta v těžkém Discu je otrava, pro mě hlavní důvod, proč jsem o něm ani neuvažoval. ;-)
Nakup Discovery byl hlavne kvuli cene, jelikoz se jedna o predvadeci vozidlo, tak byla cena takova, ze se nedalo odmitnout. Kazdopadne auto je to vynikajici a v danem segmentu nema konkurenci. Auto na rychlejsi jezdeni mam take, jde mi pouze a problemy spojene s naftovym vysokotlakym motorem. Jediny auto, ktery bych nyni chtel radeji je Toyota FJ Cruiser, Jeep Wrangler Unlimited, Mercedes G.
:-) o.k. přiznávám, byla to trochu provokačka. Co se týká hodnocení aut v daném segmentu, já už jsem opatrný na absolutní soudy. Z debat o SUV je patrné, že škála vlastností, které různí lidé od svého SUV očekávají a preferují, je tak široká, že z ní ani žádný průnik udělat nelze. Myslím, že pak ani nejde říct, tohle je nejlepší SUV, tak aby to mělo obecnou platnost. A co se týká tvého výběru, mám kamaráda, je trochu cáklej, pořídil si géčko od AMG, používá ho pomalu jako lesní traktor, pak to umyje a na silnici děsí tunery. Děsně se u toho šklebí. Ale to auto, byť nesmyslné, má něco do sebe. ;-)
nema vzduch takze bude aspon v tomto menej poruchovy
a terrain res. je skor o preklzovani a elektronike
nastavis a nemusis mat nejake velke skusenosti too auto ide samo ))) teda okrem krtkovania na to tam zabusli udelat cudlik ;)
a terrain res. je skor o preklzovani a elektronike
nastavis a nemusis mat nejake velke skusenosti too auto ide samo ))) teda okrem krtkovania na to tam zabusli udelat cudlik ;)
No přátelé, tak Rover se zase ukázal v příznivém světle, to auto vypadá skvěle a jak je vidět z článku, v terénu se rozhodně neztratí. Největší mazec je ta fotka na to terénním zlomu, jak je auto nahnutý doprava a dolů v docela nebezpečném úhlu. Mě by se ale líbil Defender, u terénních aut dávám přednost rustikálním tvarům a nekompromisních vlastnostech v terénu. Ale když ty dva ze stejné stáje postavíte vedle sebe, je vidět rozdíl tak 4 generací, a to jak vzhledově, tak částečně i technicky.
Je čas vánoc. Je čas dávat dárky. Nedávno jsem Vám všem slíbil, že Vám odhalím víc z osobnosti Stiga z místního TopŠmíru. Jak víte jsme s panem GTI obyvatelé jednoho města. Ten pán se jmenuje Fux. Přístě budeme v nadílce pokračovat.
radši ne. je to nechutné. Nebo si taky mám něco vymyslet? Tak OK: Seveřan se jmenuje Kája Škopek a bydlí u nás za stodolou v maringotce... :-)
haha... tak tohle me fakt dostalo... :yes: >:D Jo btw Alessio je můj soused a spí ve stodole mezi koňma ;-) >:D (neber to osobně) Nakonec se ukáže, že jsme všichni ze stejné vísky a že se dobře známe.
A vies co je este nechutne? Ked niekto uvedie v profile email so svojim priezviskom a niekto to v pravidelnych intervaloch vytahuje a zosmiesnuje ho. Inak dnes som zistil tiez podla emailu ze v redakcii sedi nejaky pan Tomas Zajicek. Znamena to ze ze kazdy prispevok adresovany redakcii zacnem oslovenim "hele autozzajicek..."? Asi nie ze. Alebo niekto v ramsi diskusie hodi do placu ze jazdi sluzobnou fabiou a odvtedy ze z neho referent. Pritom sa GTI ako cert krizu vyhyba debate na temu na com on jazdi/jazdil a ake auto vlastni. A velmi dobre vie preco. Aj ja uz nieco tusim. Vcera zaperlil a napisal : "Vůbec nejhorší co je na diskuzi možné, je chválit zubama nehtama vlastní auto, nebo auto, které si chceš koupit. " Takze na europanovi nejazdi ani si ho nechce kupit to je jasne. Jedine ze by GP ale skor jazdi na Toyote. Mozno o rok na Jeziska nam to severan prezradi. Inak co sa tyka krstneho mena uz mam svoj tip. On to bude Horst. Na beton.
je ale trochu rozdíl mezi "referentem" a jménem, nemyslíš? Kdyby napsal, čím jezdí...byla by to podpásovka, ale dalo by se to přejít...ale to s tím jménem...nevím. Uvidíme, co na to řekne GTI... ;-\
Co sa tu budeme klamat srdecne a kamaratske oslovenie nebolo ani jedno z toho. Ide tu len o jedno a to ziskat prevahu.
to máš pravdu. Kdo seje vítr... ale stejně se mi to nelíbí.
Dute, Dute... prosím vypisuj oslovení, kterých se tu dostává nicku GTI >:D Na konci roku požádej redakci o povolení vypsat tísíc sprostých nadávek a vypiš je tu všechny... :-) ;-)
:-) To odhalení už tady jednou bylo... píši se ovšem s chs - Horst... tedy Horst Fuchs :-) P.S. Seveřen, seveřan... neznám... ale je možné, že jsme spolu předváděli nějekaj robot, poslední produkce se točila kousek od Hradce králové... ty náš malý životopisče >:D
Bojim bojim. >:D Seveřan je veselá kopa. Když nekonvertuju k jeho oblíbené značce, prý prozradí, že mám velikost bot číslo padesát a kondomy kupuju v extra-mini velikosti. Je nechutné, kam až může lidská ubohost zajít. Neuděláme pro Seveřana veřejnou sbírku na nějaký dalekohled a kameru? Když jsou ty Vánoce. >:D ;-)
Vsade sa pise ze su uz cenniky, ja ich neviem najst asi som fakt lama, pomozete mi kde najdem nejake CZ alebo SK predajny cennik ?
napr. na www.landrover.cz
cuisine
tak jako všecky nové LR tka se i Freelande 2 hodně povedl a spolu s vyspělou technikou a ohromnou dávkou stylu nasadil konkurenci laťku pěkně vysoko. Kdo si dnes kupuje auto v této kategorii má těžkou volbu .. a bude jí mít brzo ještě težší ... každopádně ať zvolí jaké chce auto chybu neudělá ... :-) :yes:
Co se tyce Freelanderu, myslim, ze LR mohlo pouzit vice dynamickych prvku, tzn. smerovat design nekam ke konceptu Storm. Takto prijela nova generace odlisna od prvni zhruba stylem stareho a noveho Mini. konzervativnejsi casti zakazniku samozrejme udela dobre, ze nemusi sousedovi vysvetlovat jak dobre se mu dari a ze ma opet novy vuz, ale Freelander je male SUV a proto by mu vice sportovniho "smrncu" neublizilo. Co se tyce ostatnich veci...image LR dosahla vysin, kdy nutne nemusi predvadet na odiv nejlepsi kvalitu zpracovani, nejnovejsi vykriky techniky a stale zustane u vetsiny lidi cislem 1 na trhu. Je dobre, ze LR je zdrave a je dobre vedet, ze dalsi generace budou vice odlisne nez kdy jindy (Marko).
Marko
Cakanie skoncilo. Tu je tvar noveho XF, zatial v concepcnej podobe ;-\ : [odkaz] resp. [odkaz]
Hele, marko...jag už udělal tolik koncepcí a pak to stejně dopadlo jinak...myslím, že není proč zoufat ;-)
Ja myslim, ze toto je uz takmer hotova vec...
..to som ja :-)
Asi se shodneme na tom, že kdyby to byla nová Impreza, tak je ten design dokonalý...ale...Jaguár si nehraje na drsného krotitele okresek...Mno, uvidíme. Podle mého je ten styl trochu inspirovaný současným AM (nemyslím ani tak tvar některé komponenty jako celové sladění přídě).
no něco podobného jsem na základě nějakých fotomontáží čekal ... myslím ale že se už budou měnit jen detaily. ale zase na druhou stranu už to není tak usedlé jako xj ....
Usadle to neni :-) ...ale posunulo sa to medzi take "obycajne" auta. Stratilo to design "sochy", ziskava to design spotrebneho tovaru...
Punc vyjimecnosti a trochu te patiny tomu chybi Marko! Navic linie profilu vypada jako u Mondea...Nicmene auto je to pekne, ale nikdo nepozna, ze jde o Jag!
:yes: ...presne tak. Otazka teraz je ci to bol zamer (aby to nevyzeralo ako Jaguar), alebo sa tam aspon niektore typicke prvky nepodarilo pouzit...
WOW... :-O :yes: jsem moc zvědav, co to udělá (pokud to udrží tuhle podobu) s klientelou Jaguaru a s ohlasy.. jinak se mi to líbí, ikdyž v tom nevidím tradiční Jag.. :yes:
Ja z toho mam dost zmiesane pocity. Mozno tym, na co som si u Jaguaru zvykol (..aj ked som z mnohymi tvarmi nesuhlasil). Teraz je tu nieco ine, co bude treba "prekusat". Kazdopadne su aspon na tomto concepte pre mna niektore rusive prvky. Napr. ta predna maska... ;-\
Tohle vypada hodne AM like. Ne, ze by se mi to nelibilo, libi, ale touhle cestou by Jag jit nemel.
Odzadu (3/4 pohlad) je krasny, ......ale ta maska :-( Chcelo by ju zmensit. Snad je teraz tak velka kvoli tomu, aby ten concept pritiahol pozornost. A trosku mi vadi aj vysoky ponton karoserie. Dost vela plechu, a malo skla. To auto je tak trochu tazkopadnejsie nez by malo byt. Cakal som vacsiu "lahkost"...
Jo, a navic tech odkazu na tradici je tam zoufale malo, pokud vubec jsou. Vzit to moderne ano, ale takhle? No, nevim, nechame se prekvapit. Treba to bude tak zasadni zmena jako Focus u Fordu.
Marko
Detroitsak novinka postavena na platforme Mustangu: [odkaz]
resp. [odkaz]
resp. [odkaz]
no tak na tuhleto jsem čekal z detriotu asi nejvíc ... a jsem hodně rozčarován ;-\
Ja som vedel, ze to pride, ale nejak zvlast mi to z highlitov Detroitu "nevyskakovalo". Takze som usetreny sklamania. Inak si myslim, ze skarede to nie je. Ale ani nijak vnimocne. Taky "obycajny" concept, kt. po roku zovsednie...
MÁM FREELANDER r.99. LETOS V SRPNU MI NA DOVOLENÉ V TATRÁCH PŘESTAL SPÍNAT ZADNÍ POHON DO ROZVODOVKY JSEM SE JEŠTĚ NEDÍVAL ALE PRÝ SE NEDÁ OPRAVIT PROTO SHÁNÍM RADĚJI JINOU NEBO PORAĎTE JAK NA TO .
LR2 uz ho mam od ledna doma :-) a zatim super .....
po jazde terenom/ kamienky/ ostala svietit kontolka TC a nezhasla neviete co to moze bit? inac TC funguje ken kontrolka svieti v kuse
mozes ich menit kazdu chvilku