Novinky
Klid. Čtu to a nestíhám se divit. Evropa, kolébka 4-5 letého životního cyklu se vysmívá CTS? >😁 Tohle auto bylo představeno v roce 2001. 2002 prodáno v USA 37 976 kusů. 2003: 49 392; 2004: 57 211; 2005: 61 512. V roce 2007 bude představena druhá generace. Zdá se vám 6 let málo? Jste hooodně divní. Ospravedlnit by Vás mohla jen "Charouzovic opožděná česká premiéra". Cadillac chce prudký nárůst každý rok a nehodlá čekat, než to ve střední Evropě stráví a stihnou si uvědomit. >😁 ps: tohle není pokus o flame, jen přátelské pošťouchnutí pps: Jedná se o novou generaci na nové platformě Sigma II, žádný facelift.
tez pratelsky - podle mne je "nova" sigma II platforma pouz emarketingovy tah - nejedna se o zadnou dramatickou inovaci (jako platforma sigma) a jde spis o to jak rikas ty - vydelat prachy (tentokrat na vrcholu cyklu s minimem investic - a kdyz tak do reklamy 😄
nemusíš se tak ježit 😄 😉 Nejde o samotný věk. Neshledávám současnou generaci jako morálně zastaralou a věřím že 98% populace na tom bude stejně.
Pak to tedy beru jako pochvalu CTS a zasouvám colt zpátky do pouzdra. 😄 😉 Že se nejedná o žádnou dramatickou inovaci...a co jsou evropské/japonské premiéry z posledních let? Pokud se někde nezměnila zastaralá vlečená zadní náprava, které se CTS nemůže zbavovat, prootže jí nikdy neměl, tak v technických řešeních taky k žádnému posunu dopředu nedošlo.
Trochu jsi mě nepochopil: Já se tady nepozastavuju nad tím že by ta modernizace (nová generace?) byla slabá, ale spíš nad tím že nástupce posílají celkem brzy- pro mě nepochopitelně... Jedna věc jsou léta, druhá věc morální zastarání. Proto to beru jako zbytečnost, když stávající typ vypadá v nejlepších letech.
OK, OK, druhá věc je, že Cadillac chce dosáhnout neustálého nárůstu a letos už sotva staré CTS udělá v USA přes 70 000 kusů. 2)spousta lidí si koupilo CTS I v roce 2002/2003 a nyní se poohlížejí po novém autě. CTS II bude 100% volba (podle všech anket má jednu z nejvyšších spokojeností zákazníka v daném segmentu, ne-li nejvyšší úplně), ale musí už být na trhu. A to, že se představí tuhle zimu neznamená, že je hned na trhu. Nové modelové ročníky startují v USA většinou na podzim. Takže první se dostanou v zákazníkům až někdy na podzim 2007. Nicméně na tom, že CTS I je stále jako nové, na tom se shodnem. Nádherný počin. Pro mne hned vedle Focusu I vrchol inovace a odvahy. :yes:
Jo,jo, je to auto, které má svůj nezaměnitelný styl. To je potřeba ocenit. To auto definije samo sebe a skrzevá to i sociální skupinu, která ho kupuje. je to "Pan auto" :yes:
To jo. Na značku Cadillac možná odvahy až moc... Ale vyplatilo se, zdá se... Nedávno jsem v německu viděl CTS-V (nebo tak nějak)?? Hleděl jsem dovnitř a to auto bylo manuál... To jsou věci...
CTS-V jedině s manuálem. S automatem se nevyrábí. Základní CTS má manuál jako volbu od počátku výroby. Zpočátku to byl 5-stupeň z BMW (Cadillac za to dodával do bavoráků svoje špičkové automaty) a poslední roky už 6-stupeň vlastní výroby.
tak tenhle typ by mě celkem lákal ke svezení. Ale tohle asi Béďa Trávníček nerozdával. Vexlovat řadičkou v Cadillacu, to musí být dosud neznámá dimenze- zvlášť pro amíky... Nepořádají tam nějaké tříměsíční kurzy řazení? >😁 😉
Trávníček rozdával manuál, nejslabší V6 2,8, bez kůže a bez dřeva. Cos čekal? >😒] V USA manuál verze moc neletí. Sleduju weby s ojetinami...manuál má tak každý desátý-patnáctý a v průměru je zůstatková hodnota manuálů o 2000 USD nižší. 😄 CTS byl první Cadillac od předválečné éry vybavený tímto atavismem.
😄 doufám že konkrétně pro mě budou tyto atavismy nabízet výrobci i nadále. Nerad bych se připravil o možnost zvolit si osobní řešení...
2.6 😄 obcas s kuzi a drevem
Pravda. 2,8 objem měl až ten novější ze stejné rodiny jako 3,6. Předpokládám, že se zbavovali těch nejstarších kusů, tedy máš pravdu. Jestli z kůží a dřevem, to nevím, já viděl jen úplná holátka, ale předpokládám, že víš, co říkáš. 😉
[odkaz] :yes: :yes: :yes: :yes: Nemám slov.... Koncept Cadillac Imaj se zhmotnil a sestoupil mezi nás. Jdu si něčeho nalít.
Pohotové :yes: Čím jsi to fotil? 😉
Jdu kolem a povídám "Chlapci držíte tu plachtu nakřivo. Welburn moc nahoře a Lutz moc dole." Tak Welburn táhnul dolů a Lutz nahoru. V tenhle okamžik říkám "super, teď je to rovně a nic není vidět" vytáhnul sem svůj mobil s integrovaným 50megapixelovým fotoaparátem, švýcarským nožem a KáPéZetkou a vyfotil to. >😁
hmm tak to vypadá zajmavě ... diodové světlomety, ještě víc řezané partie .. jen koukám že maska se podle současného modního trendu zvětšila ;-\ ... jinak jsem zvědav na interiér a na V - verzi ...
a pro Lones v středu pokud to klapne tak se možná svezu Escaladem :😉
a pro Lones v středu pokud to klapne tak se možná svezu Escaladem :😉
Podle pár rozmazaných fotek z podivných úhlů (víc zatím není k dispozici) to vypadá na velmi kvalitně zpracovaný interiér, který se středovou konzolí inspiruje u BLS a volantem u nového Jaguaru XK. Bude nabízet kůží obšitou palubku. U V verze teď bude problém, jak jí udělat ještě více "naježenou"((copyright)mari). Escalade - máš pak morální povinnost referovat. 😉
Designem se vymyká zavedenému a to je asi dobře. někomu se nemusí líbit vůbec a jiný bude nadšen. jen více, ať je z čeho vybírat. Koneckonců vypadat jinak než ostatní nemusí být někda k zahození. jsem ovšem zvědav, s jakou technikou amíci vyrukují na starý kontinent a jak bude naladěný podvozek. 😉
vizera pekne .. som skorej zvedav na kvalitu interieru techviku a hlavne podvozok ... to vzdy u amerik bva problem ... ale amici sa zlepsuju ... pozvolne 😉
To bývá problém hlavně pro Evropany. Obzvlášť pokaždý, když se jede LeMans. >😁 Nebo Nürburgring. >😁 A jsou rychlejší než 3x tak drahý evropský auta. Takže prosím nezevšeobecňovat. Pokud "typická americká limuzína" znamená maximální komfort odpružení, tak to logicky neznamená "sportovní limuzína". Ovšem to neznamená ani, že ten podvozek je špatný. Je excelentní, jen stavěný s jiným cílem. To všechno ale jen tak na okraj, protože CTS nikdy nebyl typicky americky odpružený křižník, sotva ale za to kritizovat třeba Buick LeSabre, který prostě nemá tu ambici s kýmkoliv závodit. A o technice Cadillacu bych tu mohl psát několikastránkové eseje, o kolik let napřed měli všechny "udělátka". Ale Evropani se zlepšují...pozvolně. 😉
nas dojem ze to jde rychle pryc je predevsim z toho ze u nas je neokoukany a relativne jiny nez "evropsky standard"