Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Cadillac CTS: Oficiálně již v Detroitu

Nástupce střední limuzíny CTS, dobře známé i u nás, se oficiálně představí již zkraje příštího roku
Zpět na článek
20. 12. 2006 15:19
neregistrovaný "astony"
20. 12. 2006 15:30
20. 12. 2006 15:59
neregistrovaný "quoteus"
20. 12. 2006 16:07
20. 12. 2006 16:11
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2006 16:18
neregistrovaný "quoteus"
20. 12. 2006 16:19
20. 12. 2006 16:59
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2006 17:03
20. 12. 2006 17:56
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2006 18:33
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2006 19:02
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2006 19:03
neregistrovaný "Tom"
21. 12. 2006 09:38
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2006 16:17
neregistrovaný "quoteus"
20. 12. 2006 16:23
neregistrovaný "quoteus"
20. 12. 2006 17:58
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2006 16:26
neregistrovaný "quoteus"
20. 12. 2006 18:19
neregistrovaný "quoteus"
20. 12. 2006 23:03
anonym
20. 12. 2006 23:01
anonym
20. 12. 2006 17:11
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
20. 12. 2006 17:33
neregistrovaný "Novis"
20. 12. 2006 19:47
anonym
20. 12. 2006 18:58
neregistrovaný "sepo"
21. 12. 2006 18:34
neregistrovaný "ZZ"
neregistrovaný "astony"
20. 12. 2006 15:19
wtf?
Co? To už to chcou měnit? Možná že to je tím že ho nevidím každej den, ale když se na něho podívám tak mně mám pocit jak kdyby to bylo včera co ho navrhli... Design :yes:
Rozbalit vlákno
20
20. 12. 2006 15:30
Re: wtf?
mě to taky nepřipadá tak dávno, co se CTS objevil. Aby kvůli neustálým inovacím vůbec stíhali předělávat výrobní linky... >:-[]
neregistrovaný "quoteus"
20. 12. 2006 15:59
Re: wtf?
to auto se dela od roku 2003, dokonce predstaveni jiz v roce 2002 napr. v Matrixu :-) petilety cyklus neni zrovna kratky, nehlede na to ze novy cts bude podle mne spis vetsi facelift
20. 12. 2006 16:07
Re: wtf?
Nejsem zrovna zastáncem překotných modernizací... Mimochodem: Tobě se nezdá pětiletý cyklus krátký? 8-s A jak tedy vypadá krátký cyklus? V pondělí premiéra, ve čtvrtek facelift?
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2006 16:11
Re: wtf?
Všimni si spy photos - současný model s maskovaným předkem a zadkem.. je to holt hrozdná móda - každýmu faceliftu se teď říká nová generace ;-\ :'-(
neregistrovaný "quoteus"
20. 12. 2006 16:18
Re: wtf?
to nezakryty je uplne stejny jako soucasna verze :-)
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2006 16:59
Re: wtf?
Tak proč vypadá stejně jako ten současnej? ;-)
Avatar - Lonestarstate
20. 12. 2006 17:03
Re: wtf?
Protože ty nezakryté fotky jsou jasné fotomontáže ze staré generace a z těch zamaskovaných, pokud to poznáš, jsi spiritistické médium. >:D
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2006 17:56
Re: wtf?
Lonesy, Lonesy.. ty se mnou jednáš jak se šedesátiletým pidlovokým dědkem (ta komunikace s GTI Ti vážně nesvědčí >:-[] ;-) ).. koukni se na čtvrtou fotku - auto z profilu - jasná současná generace, změny pouze na předku a na zadku = facelift nazývaný novou generací.. na platformu Sigma II se nevymlouvej, jedná se o typický marketingový bullshit - s minimem nákladů na ní něco změnili a hned s ní dělalí další generaci.. aby bylo jasno a zase jsi to nevzal osobně - nemám nic proti CTS, dokonce se mi celkem zamlouvá (z amerického úhlu pohledu), jen chci říct, že to prostě bude facelift, kterej nazvou novou generací ;-)
Avatar - Lonestarstate
20. 12. 2006 18:10
Re: NOVÉ CTS JE NOVÉ
Je to ÚPLNĚ to samé, jako kdybych ti já z pozice Lexus-laika tvrdil, že nové GS není nové ale jen lehký facelift a to na základě několika shodných designových linií (u kterých je dobře, že tam jsou a udržují brand-image). Ujasněme si to: Ty tvrdíš, že se jedná o facelift typu DTS = nový interiér, předek, zadek a zbytek je starý. TO NENÍ PRAVDA. Podobné linky boku tě mohou mást, ale není tomu tak. Ani jeden z povrchových dílů není shodný, natožpak celý bok. Omlouvá tě, že nemáš Cadillacy tolik "v oku". Tedy pro tebe a další podobné dvě fotky: NOVÉ z galerie na auto.cz: [odkaz] A STARÉ CTS: [odkaz]%20CTS%20auss… Díly jsou podobné pouze na první pohled. Při bližším zkoumání zjistíme, že: 1)přední i zadní dveře mají úplně jinde prolisy a úplně jiné. 2)Kliky dveří jsou též úplně jiné 3) Zadní okno se láme u nové generace jasně a ostře, zatímco u CTS I je zlom mírně zaoblený = ani okna nejsou stejná. Facelift to není ani v nejdivočejších snech, osobně to neberu, GTIho do toho netahej, vrať se k nudným Lexusům. ;-)
Avatar - Lonestarstate
20. 12. 2006 18:12
Re: NOVÉ CTS JE NOVÉ
Staré CTS podruhé, tentokrát se snad link udělá správně: [odkaz]
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2006 18:33
Re: NOVÉ CTS JE NOVÉ
1) přední a zadní dveře >:D OK, v rámci faceliftu změnili design dveří.. to neberu; 2) kliky.. tak to už je vážně kameňák ;-); 3) zadní okno - první argument, který mi stojí za zkoumání.. šel jsem na cadillac.com a pustil jsem si 360 stupňovej model auta, který jsem si nastavil do stejného úhlu jako je ta spy fotka z bočního profilu.. ve sklonu nevidim rozdíl! Rozdíl je pouze v tvarování zadního bočního okénka, které ale IMHO souvisí s novým tvarem dveří, které jsou nyní více vykrojené.. pořád nejsem přesvědčen, že se jedná o "all new" generaci, spíše to vidím na rozsáhlejší facelift.. kastle prostě zůstala stejná - jediné, co by mě dokázalo přesvědčit jsou čísla rozměrů interiéru P.S. GTI do toho nechci tahat, já jen že si to na mě zkoušel jak na starého dědka ;-)
Avatar - Lonestarstate
20. 12. 2006 18:45
Re: NOVÉ CTS JE NOVÉ
Počkej, počkej. Nejdřív si na mě zkoušel nový jen interiér, předek a zadek, teď jsou teda nový i boky. Co teda zůstalo na tý kastli starýho? Nějak se nemůžu dopočítat jedinýho dílce, který by zůstal stejný? >:D Další pointa je v tom, že čísla rozměrů interiéru (a stejně, co kdyby jen nějaké díly více vybraly a místo přibylo tak?) a technické parametry zatím neznáme nikdo. Podle mne je to all-new generace jak jen může být. Ano, některé komponenty platformy zůstanou naprosto stejné, ale u kterého auta ne? Pokud vím ani nový Passat nemá všechny součástky podvozku a motorů nové. Tohle je prostě naprosto regulérní nová generace, nemám potřebu to zkreslovat z nějakého fandovství, ostatně DTS mám ještě mnohem radši a u toho uznávám, že se jedná o pouhý facelift na úrovni Citrouše C5. Tohle ne. Design CTS linie boku je velmi oblíbený a i IMHO vydařený, tak ho prostě použili znovu. Obdobně jako u Audi A6. Takže to skončeme pro dnešek jako muž s mužem a naplánujme si další střet na dobu, kdy zveřejní technická data, ano? :-) :-) :-)
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2006 19:02
Re: NOVÉ CTS JE NOVÉ
Já bych tomu snad ani neříkal střet, spíš korektní výměna názorů ;-) Naštěstí nejsme jak Ti naši politici, tak že se snad dohodneme na kompromisu.. souhlasíš s termínem almost-all-new geneace? ;-)
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2006 19:03
Re: NOVÉ CTS JE NOVÉ
oprava: almost-all-new generace
Avatar - Lonestarstate
20. 12. 2006 19:22
Re: NOVÉ CTS JE NOVÉ
Samozřejmě že nesouhlasím >:D Já se s žádným almost nespokojím >:D Chci nový volby. Dávám ti na výběr mezi "CTS II", "Nové CTS" a "démant západu". Jeden z těchto termínů vždy prosím používej kdykoliv budeš mluvit o tomto autě. :-) :-) :-)
neregistrovaný "Tom"
21. 12. 2006 09:38
Re: NOVÉ CTS JE NOVÉ
Říká Ti něco umění kompromisu? Původně jsem trval na větší faceliftu, ale ustoupil jsem k "almost-all-new" generaci.. teď je řada na Tobě ;-) Pokud to chceš číselně, tak navrhuji CTS "II-" ;-)
20. 12. 2006 16:19
Re: NOVÉ CTS JE NOVÉ
To je pravda. Celkem se mi ale design stávajícího CTS zamlouvá. Tohle má ale jaksi naježený postoj. Nevím jestli se to k této značce hodí. Uvidíme v reálu. Pobaveně sleduju všeobecnou snahu většiny značek vtisknout svým produktům sportovní image... Řeknu Cadillac a zavřu oči: V duchu vidím sedan DeVille z pětaosmdesátého s voličem pod volantem, a nakrabacenou kůží že bys v jejích zákoutích schoval svačinu... Cadillac má vypadat honosně už na půl kilometru... Trochu se to nyní rozporuje
neregistrovaný "quoteus"
20. 12. 2006 16:17
Re: NOVÉ CTS JE NOVÉ
pet let je standard, zvlast u modelu ktery "historicky" zacina, bych rekl ze je to az dost - videt to bylo na motrech kdy 3.2 musel jiz v roce 2004!!! v usa pryc, to ze se prodaval tady i v roce 2006 jako 2005 model je jina vec

nas dojem ze to jde rychle pryc je predevsim z toho ze u nas je neokoukany a relativne jiny nez "evropsky standard"
20. 12. 2006 16:27
Re: NOVÉ CTS JE NOVÉ
na té neokoukanosti možná něco bude. Každopádně motory se v průběhu aktivního života mění i v případě že by byl ještě vyhovující. To je běžná praxe snad úplně všude. Všichni chtějí ohromovat nějakýma modernizacema a novinkama
Avatar - Lonestarstate
20. 12. 2006 16:17
CTS triumfující
Klid. Čtu to a nestíhám se divit. Evropa, kolébka 4-5 letého životního cyklu se vysmívá CTS? >:D Tohle auto bylo představeno v roce 2001. 2002 prodáno v USA 37 976 kusů. 2003: 49 392; 2004: 57 211; 2005: 61 512. V roce 2007 bude představena druhá generace. Zdá se vám 6 let málo? Jste hooodně divní. Ospravedlnit by Vás mohla jen "Charouzovic opožděná česká premiéra". Cadillac chce prudký nárůst každý rok a nehodlá čekat, než to ve střední Evropě stráví a stihnou si uvědomit. >:D ps: tohle není pokus o flame, jen přátelské pošťouchnutí pps: Jedná se o novou generaci na nové platformě Sigma II, žádný facelift.
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "quoteus"
20. 12. 2006 16:23
Re: CTS triumfující
tez pratelsky - podle mne je "nova" sigma II platforma pouz emarketingovy tah - nejedna se o zadnou dramatickou inovaci (jako platforma sigma) a jde spis o to jak rikas ty - vydelat prachy (tentokrat na vrcholu cyklu s minimem investic - a kdyz tak do reklamy :-)
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2006 17:58
Re: CTS triumfující
jj, souhlas :yes:
20. 12. 2006 16:24
Re: CTS triumfující
nemusíš se tak ježit :-) ;-) Nejde o samotný věk. Neshledávám současnou generaci jako morálně zastaralou a věřím že 98% populace na tom bude stejně.
neregistrovaný "quoteus"
20. 12. 2006 16:26
Re: CTS triumfující
presne sam bych do nej sel...
Avatar - Lonestarstate
20. 12. 2006 16:30
Re: CTS triumfující
Pak to tedy beru jako pochvalu CTS a zasouvám colt zpátky do pouzdra. :-) ;-) Že se nejedná o žádnou dramatickou inovaci...a co jsou evropské/japonské premiéry z posledních let? Pokud se někde nezměnila zastaralá vlečená zadní náprava, které se CTS nemůže zbavovat, prootže jí nikdy neměl, tak v technických řešeních taky k žádnému posunu dopředu nedošlo.
20. 12. 2006 16:36
Re: CTS triumfující
Trochu jsi mě nepochopil: Já se tady nepozastavuju nad tím že by ta modernizace (nová generace?) byla slabá, ale spíš nad tím že nástupce posílají celkem brzy- pro mě nepochopitelně... Jedna věc jsou léta, druhá věc morální zastarání. Proto to beru jako zbytečnost, když stávající typ vypadá v nejlepších letech.
Avatar - Lonestarstate
20. 12. 2006 16:42
Re: CTS triumfující
OK, OK, druhá věc je, že Cadillac chce dosáhnout neustálého nárůstu a letos už sotva staré CTS udělá v USA přes 70 000 kusů. 2)spousta lidí si koupilo CTS I v roce 2002/2003 a nyní se poohlížejí po novém autě. CTS II bude 100% volba (podle všech anket má jednu z nejvyšších spokojeností zákazníka v daném segmentu, ne-li nejvyšší úplně), ale musí už být na trhu. A to, že se představí tuhle zimu neznamená, že je hned na trhu. Nové modelové ročníky startují v USA většinou na podzim. Takže první se dostanou v zákazníkům až někdy na podzim 2007. Nicméně na tom, že CTS I je stále jako nové, na tom se shodnem. Nádherný počin. Pro mne hned vedle Focusu I vrchol inovace a odvahy. :yes:
20. 12. 2006 16:47
Re: CTS triumfující
Jo,jo, je to auto, které má svůj nezaměnitelný styl. To je potřeba ocenit. To auto definije samo sebe a skrzevá to i sociální skupinu, která ho kupuje. je to "Pan auto" :yes:
20. 12. 2006 16:48
Re: CTS triumfující
To jo. Na značku Cadillac možná odvahy až moc... Ale vyplatilo se, zdá se... Nedávno jsem v německu viděl CTS-V (nebo tak nějak)?? Hleděl jsem dovnitř a to auto bylo manuál... To jsou věci...
Avatar - Lonestarstate
20. 12. 2006 16:54
Re: CTS triumfující
CTS-V jedině s manuálem. S automatem se nevyrábí. Základní CTS má manuál jako volbu od počátku výroby. Zpočátku to byl 5-stupeň z BMW (Cadillac za to dodával do bavoráků svoje špičkové automaty) a poslední roky už 6-stupeň vlastní výroby.
20. 12. 2006 17:20
Re: CTS triumfující
tak tenhle typ by mě celkem lákal ke svezení. Ale tohle asi Béďa Trávníček nerozdával. Vexlovat řadičkou v Cadillacu, to musí být dosud neznámá dimenze- zvlášť pro amíky... Nepořádají tam nějaké tříměsíční kurzy řazení? >:D ;-)
Avatar - Lonestarstate
20. 12. 2006 17:33
Re: CTS triumfující
Trávníček rozdával manuál, nejslabší V6 2,8, bez kůže a bez dřeva. Cos čekal? >:-[] V USA manuál verze moc neletí. Sleduju weby s ojetinami...manuál má tak každý desátý-patnáctý a v průměru je zůstatková hodnota manuálů o 2000 USD nižší. :-) CTS byl první Cadillac od předválečné éry vybavený tímto atavismem.
20. 12. 2006 17:39
Re: CTS triumfující
:-) doufám že konkrétně pro mě budou tyto atavismy nabízet výrobci i nadále. Nerad bych se připravil o možnost zvolit si osobní řešení...
neregistrovaný "quoteus"
20. 12. 2006 18:19
Re: CTS triumfující
2.6 :-) obcas s kuzi a drevem
Avatar - Lonestarstate
20. 12. 2006 18:48
Re: CTS triumfující
Pravda. 2,8 objem měl až ten novější ze stejné rodiny jako 3,6. Předpokládám, že se zbavovali těch nejstarších kusů, tedy máš pravdu. Jestli z kůží a dřevem, to nevím, já viděl jen úplná holátka, ale předpokládám, že víš, co říkáš. ;-)
anonym
20. 12. 2006 23:03
Re: CTS triumfující
Pár jsem jich tam vidělů a věř že si to pamatuji:-)
anonym
20. 12. 2006 23:01
Re: CTS triumfující
Kecáš, 2.6 s kůží.
Avatar - Lonestarstate
21. 12. 2006 08:56
Re: CTS triumfující
Příště si prosím přečti celou diskusi, než začneš vykřikovat tak ostrá slova.
Avatar - Lonestarstate
20. 12. 2006 16:27
Nejčerstvější fotka CTS zde!!!
[odkaz] :yes: :yes: :yes: :yes: Nemám slov.... Koncept Cadillac Imaj se zhmotnil a sestoupil mezi nás. Jdu si něčeho nalít.
Rozbalit vlákno
9
20. 12. 2006 16:47
Re: Nejčerstvější fotka CTS zde!!!
Pohotové :yes: Čím jsi to fotil? ;-)
Avatar - Lonestarstate
20. 12. 2006 16:58
Re: Nejčerstvější fotka CTS zde!!!
Jdu kolem a povídám "Chlapci držíte tu plachtu nakřivo. Welburn moc nahoře a Lutz moc dole." Tak Welburn táhnul dolů a Lutz nahoru. V tenhle okamžik říkám "super, teď je to rovně a nic není vidět" vytáhnul sem svůj mobil s integrovaným 50megapixelovým fotoaparátem, švýcarským nožem a KáPéZetkou a vyfotil to. >:D
20. 12. 2006 17:02
Re: Nejčerstvější fotka CTS zde!!!
>:D Bravo ;-) :yes:
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
20. 12. 2006 17:11
Re: Nejčerstvější fotka CTS zde!!!
Dovolím si fotku použít do záhlaví článku, stejně už je na autoindexu :)
Avatar - Lonestarstate
20. 12. 2006 17:13
Re: Nejčerstvější fotka CTS zde!!!
Jsem ten poslední, kdo by byl proti. ;-)
21. 12. 2006 10:05
Re: Nejčerstvější fotka CTS zde!!!
hmm tak to vypadá zajmavě ... diodové světlomety, ještě víc řezané partie .. jen koukám že maska se podle současného modního trendu zvětšila ;-\ ... jinak jsem zvědav na interiér a na V - verzi ...
a pro Lones v středu pokud to klapne tak se možná svezu Escaladem :*)
Avatar - Lonestarstate
21. 12. 2006 16:01
Re: Nejčerstvější fotka CTS zde!!!
Podle pár rozmazaných fotek z podivných úhlů (víc zatím není k dispozici) to vypadá na velmi kvalitně zpracovaný interiér, který se středovou konzolí inspiruje u BLS a volantem u nového Jaguaru XK. Bude nabízet kůží obšitou palubku. U V verze teď bude problém, jak jí udělat ještě více "naježenou"((copyright)mari). Escalade - máš pak morální povinnost referovat. ;-)
21. 12. 2006 18:04
Re: Nejčerstvější fotka CTS zde!!!
no esi se nepletu tak by měla V verze dostat motor z té ostré Corvetty ne ???
Avatar - Lonestarstate
22. 12. 2006 09:23
Re: Nejčerstvější fotka CTS zde!!!
Říká se to.
neregistrovaný "Novis"
20. 12. 2006 17:33
A vlastně proč né?
Designem se vymyká zavedenému a to je asi dobře. někomu se nemusí líbit vůbec a jiný bude nadšen. jen více, ať je z čeho vybírat. Koneckonců vypadat jinak než ostatní nemusí být někda k zahození. jsem ovšem zvědav, s jakou technikou amíci vyrukují na starý kontinent a jak bude naladěný podvozek. ;-)
Rozbalit vlákno
4
20. 12. 2006 17:42
Re: A vlastně proč né?
souhlasím: vypadat jinak než ostatní, to rozhodně není k zahození [odkaz]
anonym
20. 12. 2006 19:47
Re: A vlastně proč né?
>:D >:D
neregistrovaný "sepo"
20. 12. 2006 18:58
Re: A vlastně proč né?
vizera pekne .. som skorej zvedav na kvalitu interieru techviku a hlavne podvozok ... to vzdy u amerik bva problem ... ale amici sa zlepsuju ... pozvolne ;-)
Avatar - Lonestarstate
20. 12. 2006 19:30
Re: A vlastně proč né?
To bývá problém hlavně pro Evropany. Obzvlášť pokaždý, když se jede LeMans. >:D Nebo Nürburgring. >:D A jsou rychlejší než 3x tak drahý evropský auta. Takže prosím nezevšeobecňovat. Pokud "typická americká limuzína" znamená maximální komfort odpružení, tak to logicky neznamená "sportovní limuzína". Ovšem to neznamená ani, že ten podvozek je špatný. Je excelentní, jen stavěný s jiným cílem. To všechno ale jen tak na okraj, protože CTS nikdy nebyl typicky americky odpružený křižník, sotva ale za to kritizovat třeba Buick LeSabre, který prostě nemá tu ambici s kýmkoliv závodit. A o technice Cadillacu bych tu mohl psát několikastránkové eseje, o kolik let napřed měli všechny "udělátka". Ale Evropani se zlepšují...pozvolně. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2006 18:34
Kde je Béda?
Budou to dávat zase k sekačkám HONDA? >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
0