Z ceníků zahraničních importérů vozů Škoda již zmizela základní verze populárního motoru 1,9 TDI PD se 77 kW a nahradilo ji silnější provedení o výkonu 85 kW.
Kolikrát narazíš v Německu na volné místo na dálnici kde pojedeš přes 200km/h??? A když už najdeš a jseš zastáncem "rychlé jízdy", tak neni 1.9TDI pro tebe! ;-)
Jsem zvědav, jestli to není jen přeznačení stávající motorizace 77kW, protože ta má dle měření několika kusů na motorové brzdě skutečný výkon 85kW. :-)
To se musí změnit ECU! Ptz se občas stane, že motor neni z výroby, počtem ujetých km nebo používáním schopný udělat udávaných 77kw a když řeknou 85kw tak počítám s +/- 95kw ;-)
Proc Superbu v dieslu do zakladu nedaji 6ti stupnovou prevodovku?? Jak manual, tak automat. Napr. Citroën ji ma a jede vyborne. Na nemecke dalnici pri 190km/h toci okolo 3000rpm. V Superbu by to bylo vyborne.
hmmm , každá felda s 1,8T určitě. Kámoš jí má a líta to přes 200 kde končí tacho >:-[]
ale já si myslím,že by mohli vylepšit spíš vrchol nabídky jak v diselu ( 2,5 TDI 180 ps) tak v benzínu ( třeba 3,2 nebo W8)
no řekněte: LaK W8
Jenže ne každá felda má 1,8T. Konstruktéři měli naštěstí rozum a tohle tam nedávali. Pohybovat se ve felicii víc než 200kmh není obdivuhodný výkon, ale důvod k návštěvě psychiatra :no::no:
a to proč? měli dát spíš do základu 1,9 96kw a 1,8T...krouták ti tady je naprd-co naplat že to kope když stojíš na plynu jak na rejči a seš pořád tam kdes byl ;-) >:D
Tenhle model je tak daleko za zenitem, že už snad nikoho nezajímá. Ten potřebuje né základní nafťák 85 kW (což mimochodem je dnes už skoro ostuda), ale zcela nový model >:D
napriek tomu ze skodovke fandim tak sa s tvojim nazorom stotoznujem.
novy superb je to co by som si bol aj ochotny kupit ale ked sa pozrem na tento facelift tak mi je zle.
momentalne ma skoda len 2 predajne modely a to octavia a roomster.
superb a fabia je uz mimo. este stastie ze za kratky cas je tu nova fabia
četl jsem,, že by chtěli udělat kombíka jako verze místo sedanu jen-že ten by konkuroval passatu tak stoho asi sešlo...je to tak půl roku spátky..
podle toho jak se mění motory a světla atd...si myslim že to bude za chviličku
Já osobně značce škoda vůbec nefandím a už vubec né naftě ta patří do kamen a když slyším ten zvuk...noooo hrůza TDI je traktor a HTP něco jako trabant
Superb je ještě větší šit, než jsem myslel.
2 dny za volantem tohoto auta mě stačily na rozhodný závěr.
Ani za 200 papíru bych ho nechtěl. Řazení-velmi nepřesné,těžkopádné. Brzdy-účinost až nebezpečná. Motor-traktor. Ergonometrie-žádná. Sedačky-pryčna, bolení zad. Místo-otlaky na pravé noze ze střední konzole. Vstup do kufru-demetní přístup.
Podvozek-nenadchnul. A další negativa. Pozitiva-jen jedno. Přesun z bodu A do bodu B. No hodně málo na auto za takové peeníze.
Toto auto je podvod koncernu VW. Ať jsou Vaše reakce jakékoliv, skočte do zdi. :no::no::no:
Pod slovem ergonometrie se dá představit ledacos. Přesněji řečeno tedy podle druhu odvětví. Jiný výklad a hlavně pojem, tedy užití má zajisté ergonometrie při stavbě moderní kuchyně, jiný výklad má ergonometrie v aut.průmyslu.
No, něco jako ve smyslu, že máš vše po ruce,na očích,nic ti nepřekáží ve výhledu na ovl. prvky, nekřížíš si ruce při regulování, nenatahuješ zbytečně ruce pro ovládání různých ovl.prvků,nemáš daleko ř.p. od ruky opřené na loketní opěrce,nestrkáš hlavu pod volant když staruješ atd...
Tohle všechno je ve Škodě Sb na velice slabé až trapné úrovni. :yes:
Pod slovem ergonometrie se nedá představit ledacos, to co popisuješ v případě Superbu, tedy souhrn vlastností ve vztahu ke snadnosti užívání se označuje pojmem ergonomie, ergonometrie je věda, jež se zabývá tím, kterak věci řešit ergonomicky.
Nezlob se, ale Tvůj způsob argumentace je velmi, ale opravdu velmi primitivní. Máš proti němu nějaké rozumné námitky? Tak je napiš a netahej sem manýry pomocné školy.
Milý Milý stydlíne.
Jestli můžeš díky své vysoké inteligenci, tak mi vysvětli,čím je můj způsob argumentace primitivní. A proti čemu mám mít rozumné námitky? Co to jsou manýry pomocné školy?
Děkuji za lekci a odpověď. :yes:
Tak jó. Sorráč.
Už jsem in. >:D
Jsem v zátahu od 6 od rána, v zadku přes 600 km na našich silnicch + Praha, tak už mě asi opouští 100% koncenntrace. Navc, chybovat je lidské že. :yes:
Valachu, jsi omezenec. Tvůj názor mě vůbec nezajíma. Chápu. Když jen můžeš koukat a závidět, nezmůžeš se na nic jiného, než na primitivní odpověď. Já si, na rozdíl od Tebe( a nejen) vozím zadek v kočáru. Navíc mám odjeto hodně funglovek. Z toho důvodu můžu kritizovat. Mám srovnání, jestli tedy víš, co to slovo znamená. Skoč do zdi koni!