Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi: Nový šestiválec 2.8 FSI

U čtyř kruhů přidali do portfolia další finesu - variabilní zdvih ventilů
Zpět na článek
18. 12. 2006 20:53
neregistrovaný "RS4"
18. 12. 2006 20:57
18. 12. 2006 23:47
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2006 23:57
neregistrovaný "RS4"
19. 12. 2006 00:10
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 14:10
neregistrovaný "Nieman"
19. 12. 2006 00:08
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 00:55
anonym
19. 12. 2006 08:07
neregistrovaný "Práša"
19. 12. 2006 16:52
neregistrovaný "Tibby"
18. 12. 2006 20:59
anonym
18. 12. 2006 21:03
neregistrovaný "RS4"
18. 12. 2006 21:24
neregistrovaný "drift"
18. 12. 2006 21:27
neregistrovaný "Milos"
18. 12. 2006 21:42
neregistrovaný "RS4"
18. 12. 2006 22:11
neregistrovaný "milý stydlín"
18. 12. 2006 22:19
anonym
18. 12. 2006 22:20
neregistrovaný "RS4"
18. 12. 2006 22:23
neregistrovaný "milý stydlín"
18. 12. 2006 22:29
neregistrovaný "RS4"
18. 12. 2006 22:34
anonym
18. 12. 2006 22:45
neregistrovaný "RS4"
19. 12. 2006 00:21
neregistrovaný "jjk"
18. 12. 2006 22:21
anonym
19. 12. 2006 00:13
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 00:20
neregistrovaný "RS4"
19. 12. 2006 12:45
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 14:20
neregistrovaný "Nieman"
19. 12. 2006 15:03
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 18:31
neregistrovaný "Niemand"
19. 12. 2006 12:47
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 12:44
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 00:50
anonym
19. 12. 2006 01:16
neregistrovaný "RS4"
19. 12. 2006 01:16
neregistrovaný "RS4"
19. 12. 2006 12:48
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 18:19
19. 12. 2006 01:36
neregistrovaný "MichoCZ"
19. 12. 2006 07:58
anonym
19. 12. 2006 08:40
neregistrovaný "MichoCZ"
19. 12. 2006 08:46
anonym
19. 12. 2006 14:23
neregistrovaný "Niemand"
19. 12. 2006 19:31
neregistrovaný "MichoCZ"
19. 12. 2006 08:42
anonym
19. 12. 2006 14:13
anonym
19. 12. 2006 17:38
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 01:39
19. 12. 2006 01:45
neregistrovaný "RS4"
19. 12. 2006 13:13
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 08:01
anonym
19. 12. 2006 13:14
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 08:02
neregistrovaný "owner26"
19. 12. 2006 13:12
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 09:14
neregistrovaný "Práša"
19. 12. 2006 12:49
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 12:51
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 16:32
19. 12. 2006 17:37
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 18:11
19. 12. 2006 14:19
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2006 15:04
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 16:36
19. 12. 2006 16:45
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2006 16:52
19. 12. 2006 17:06
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2006 17:21
19. 12. 2006 19:37
neregistrovaný "MichoCZ"
19. 12. 2006 20:44
19. 12. 2006 21:02
anonym
19. 12. 2006 08:24
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 08:35
19. 12. 2006 08:46
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 09:06
neregistrovaný "owner26"
19. 12. 2006 09:23
19. 12. 2006 14:38
anonym
19. 12. 2006 09:15
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 09:25
19. 12. 2006 09:37
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 10:07
neregistrovaný "smudliky budliky"
19. 12. 2006 10:09
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 10:11
19. 12. 2006 09:21
19. 12. 2006 09:32
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 09:46
19. 12. 2006 10:02
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 10:28
19. 12. 2006 10:36
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 10:44
19. 12. 2006 10:59
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 11:05
neregistrovaný "Práša"
19. 12. 2006 11:09
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 12:05
19. 12. 2006 13:45
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2006 16:49
19. 12. 2006 17:48
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 18:08
19. 12. 2006 18:01
neregistrovaný "jjk"
19. 12. 2006 18:21
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2006 20:38
anonym
19. 12. 2006 22:26
neregistrovaný "Hormacher"
20. 12. 2006 14:38
19. 12. 2006 10:11
neregistrovaný "smudliky budliky"
19. 12. 2006 10:15
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 10:19
19. 12. 2006 10:13
neregistrovaný "smudliky budliky"
19. 12. 2006 10:17
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 10:12
19. 12. 2006 13:11
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 15:29
19. 12. 2006 17:45
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 11:04
neregistrovaný "JayJay"
19. 12. 2006 11:07
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 14:04
neregistrovaný "jjk"
19. 12. 2006 14:41
neregistrovaný "jjk"
19. 12. 2006 16:14
neregistrovaný "JayJay"
19. 12. 2006 18:26
neregistrovaný "jjk"
19. 12. 2006 21:51
neregistrovaný "JayJay"
20. 12. 2006 03:02
neregistrovaný "jjk"
19. 12. 2006 11:47
19. 12. 2006 11:50
neregistrovaný "VIP"
19. 12. 2006 13:17
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 13:27
neregistrovaný "JayJay"
19. 12. 2006 15:07
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 14:15
19. 12. 2006 14:23
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2006 15:09
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 15:08
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 16:35
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2006 16:53
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2006 17:08
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2006 19:20
neregistrovaný "CtvrtSardel"
19. 12. 2006 20:49
anonym
19. 12. 2006 21:11
anonym
19. 12. 2006 22:04
neregistrovaný "JayJay"
20. 12. 2006 00:31
neregistrovaný "JayJay"
19. 12. 2006 22:39
neregistrovaný "hormacher"
19. 12. 2006 23:09
anonym
neregistrovaný "RS4"
18. 12. 2006 20:53
AUDI
BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
9
18. 12. 2006 20:57
Re: AUDI
Můžu jen dodat. Náskok díky technice.To mluví za vše. :yes:
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2006 23:47
Re: AUDI
>:D :no:
neregistrovaný "RS4"
18. 12. 2006 23:57
Re: AUDI
podelis se s nami o to ,co te tak rozesmalo
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 00:10
Re: AUDI
Nerad bych mluvil za jiného, ale mám pocit, že ZZ rozesmálo to samé, co mě (za předpokladu, že to nebylo myšleno jako krutá ironie).. napsat náskok díky technice u Audi, když se mluví o variabilním časování.. >:D >:D >:D to je fakt kameňák jako sviňa.. lídr v této oblasti, již dávno používá dokonce duální časování :-! :yes:
neregistrovaný "Nieman"
19. 12. 2006 14:10
Re: AUDI
Otazka ale je, jak je to technicky reseno. Doporucuji clanek na konkurencim webu, ktery obsahuje informaci trochu vice.

Co se casovani ventilu tyce, Audi zaspalo, to je jasne, ale to se rikalo o japoncich a nafte taky a napr 2.2ctdi patri dnes k absolutni spici v nafte.
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 00:08
Re: AUDI
Doufám, že to myslíš ironicky, jinak Ti už asi není pomoci :no: V oblasti variabilního časování je Audi (celý koncern) těžce pozadu, obdobné technologie již dávno používají Honda, Toyota a BMW, tedy automobilky, jejichž motory jsou nejčastější výherci v soutěži o motor roku
anonym
19. 12. 2006 00:55
Re: AUDI
TOMU SÁM NEVĚRÍŠ :no:
neregistrovaný "Práša"
19. 12. 2006 08:07
Re: AUDI
Honda používá variabilní časování ventilů už od konce 80-tých let... ;-) ... >:D
neregistrovaný "Tibby"
19. 12. 2006 16:52
Re: AUDI
Tak tak. První variabilní časování ventilů má "na svědomí" tým pana Kenichi Nagahiroa, který v roce 1985 poslali do světa Civic a Integru s motorem VTEC.
anonym
18. 12. 2006 20:59
Pridať dve turbá!
Skvelé, slovami RR "dostatočné", ešte pridať dve turbodúchadlá a revival špičkového 2,7 V6 30v Biturbo z S4 (RS4) predchádzajúcej generácie (môj osobný top motor) je na svete...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "RS4"
18. 12. 2006 21:03
Re: Pridať dve turbá!
:yes: souhlas :yes:
Avatar - mustafa
18. 12. 2006 21:10
Re: Pridať dve turbá!
Jasnej souhlas :)
neregistrovaný "drift"
18. 12. 2006 21:24
Re: Pridať dve turbá!
Pan se vyzná :yes: Jo dvě turba by to hezky rozdejchali, tak audi (slyš) AUDI!
neregistrovaný "Milos"
18. 12. 2006 21:27
Re: Pridať dve turbá!
P.S. zabudol som sa podpísať : Milos
18. 12. 2006 21:25
210 KONÍ MADE IN - OOOO
To všechno dělá AUDI pro tebe... Myslím, že v tomhle motoru najdeš velmi milý výkon, při velmi akceptovatelném objemu, z toho plynoucí úmírněné spotřeby za současného sametového tahu šestiválce. 210 plnokrevníků, spoléhajících se jen na svá horká srdce a ušlechtilý chov. Žádnej doping, čistá síla. Dokonalá trefa. BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "RS4"
18. 12. 2006 21:42
Re: 210 KONÍ MADE IN - OOOO
Pekne,opet si to trefil :yes:
18. 12. 2006 22:14
Re: 210 KONÍ MADE IN - OOOO
:yes:
neregistrovaný "milý stydlín"
18. 12. 2006 22:11
Re: 210 KONÍ MADE IN - OOOO
Původní V6 2,8 byl mizerný motor, v Passatu celkem jel, ale žral 14 litrů naturalu na sto a litr oleje na tisíc kilometrů. 8-s Tenhle bude snad lepší...
18. 12. 2006 22:15
Re: 210 KONÍ MADE IN - OOOO
Ten litr oleje na tisíc... to musel být vadný...
anonym
18. 12. 2006 22:19
Re: 210 KONÍ MADE IN - OOOO
To se mi taky nezda, litr na tisic kilometru,to je moc
neregistrovaný "RS4"
18. 12. 2006 22:20
Re: 210 KONÍ MADE IN - OOOO
autor RS4
neregistrovaný "milý stydlín"
18. 12. 2006 22:23
Re: 210 KONÍ MADE IN - OOOO
Bylo to na firmu, takže se spotřeba moc neřešila. Mimochodem ten olej byl dle zn. servisu údajně v normě >:D
neregistrovaný "RS4"
18. 12. 2006 22:29
Re: 210 KONÍ MADE IN - OOOO
A kolik mel natoceno?
anonym
18. 12. 2006 22:34
Re: 210 KONÍ MADE IN - OOOO
Když s nim kolega udělal pár kotrmelců měl lehce nad sto. Jezdilo se s nim rychle, hodně v D. S tím olejem to u VW není vyjímka, s 1,4 74 kW máme podobné zkušenosti. A nejsme sami.
neregistrovaný "RS4"
18. 12. 2006 22:45
Re: 210 KONÍ MADE IN - OOOO
sto je prece jenom malo,ale taky jde o to jak se k motoru majitel chova,jinak 1,4 nemuzu soudit nemam moc co srovnavat.Ja osobne Audi nemam,ale co mam moznost slyset nebo vyzkouset,tak zadny problemy,ikdyz to jsou vetsinou naftaci.
neregistrovaný "jjk"
19. 12. 2006 00:21
Re: 210 KONÍ MADE IN - OOOO
My sme mali vo firme 3 audinky s 2,4 V6, dve A4 a jednu A6 a vsetky museli ist na dlhu opravu (mozno aj vymenu) motora (po par 10 tis. kilometroch) lebo zrali olej ako besne. Potom audinaci zistili ze nejaky turek vo vyrobe namontoval opacne kruzky na piestoch, takze olej natiahli ale nestiahli a zhorel (stastie ze este neboli na kontrole emisii...) a opravovala sa cela seria niekolko tisic kusov... 8-s
anonym
18. 12. 2006 22:21
Re: 210 KONÍ MADE IN - OOOO
urcite mal nieco za sebou ale ta spotra v pasiku sa pohybuje okolo 12 litrov samo sebou ze podla toho ako chodis
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 00:13
Audi.. pozadu díky zastaralé technice :-)
No konečně, no konečně.. značka, která se honosí sloganem, kterým by již asi honosit neměla, konečně objevila technologii variabilního časování.. Audi, vítej v 90.tých letech 20.století.. tak že ano.. BRAVO AUDI, BRAVO AUDI-VW, BRAVO AUDI-VW-PORSCHE >:D >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "RS4"
19. 12. 2006 00:20
Re: Audi.. pozadu díky zastaralé technice :-)
Tak to myslim,ze si trochu prehnal,jestli tady nekdo pronesl ''naskok diky technice'' tak to myslel celkove a urcite to jenom neni o casovani ventilu :-O
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 12:45
Re: Audi.. pozadu díky zastaralé technice :-)
Pověz mi tedy v čem ten "náskok díky technice" spatřuješ.. já ho prostě nevidím :-!
neregistrovaný "Nieman"
19. 12. 2006 14:20
Re: Audi.. pozadu díky zastaralé technice :-)
Vyspely pohon vsech kol (prosim zadny flame, testy autobildu a dalsich to prokazuji), ASF, DSG, MMI (oproti BMW a Mercedesu proste lepsi) atd.

Jde o to jak se s tim autem jezdi, jak se v nem citite. V novem Mercedesu jsem jeste nesedel, takze nevim, ale napr A8 je mezi luxusni tridou hodne dobre.

A modely S3, RS4, RS6, S8, nove TT, R8 jsou myslim velmi dobre vozy, s nevsedni dynamikou, dobrymi jizdnimi vlastnostmi, ktere se daji pouzivat v beznem provozu.

Nerikam, ze ostatni znacky jsou spatne, ale ten reklamni slogan berte s rezervou, je to jen slogan. U BMW se rika radost z jizdy, ano, ale kdyz kolega zustal pod zasnezenym kopcem se svou 3kou a ja vyjel na kopec s felicii, tak jaka radost z jizdy, ja ji tam tehdy rozhodne nevidel. ;-)
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 15:03
Re: Audi.. pozadu díky zastaralé technice :-)
OK, s tím mohu souhlasit.. je tu ovšem jedno ALE.. ostatní značky (MB, BMW, Lexus) také mají svá nej (nemám čas se tady konkrétně rozepisovat), prostě každá z těch značek umí něco lépe než ostatní a naopak.. mě jde o to, že se v diskuzích často oběvuje tento "popěvek" a přitom je to konina, protože žádná z těchto automobilek není výrazně lepší než ostatní, komplexní náskok prostě neexistuje (ten umí to a ten zas tohle..)
Avatar - VDC
19. 12. 2006 16:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Niemand"
19. 12. 2006 18:31
Re: Audi.. pozadu díky zastaralé technice :-)
Presne tak. ;-)
anonym
19. 12. 2006 00:37
Re: Audi.. pozadu díky zastaralé technice :-)
chceš mluvit zrovna o porsche? tam bych se o techniku nebal.
A ono u Audi (resp. VW) taky ne. Je pravda, ze sveho casu byly motory pomerne "konvencni" konstrukce, a staci se podivat na posledni vyvoj, a jsme doma. A anketa motor roku tomu odpovida ...
Jinak ona technika neni jen o motoru. I kdyz podle mne tady plati to co vyse v blede modrem. Ale napriklad u quattra (resp torsenu) me nikdo nepresvedci, ze ty elektronicke sracicky jsou lepsi. Jezdil jsem s obojim, takze muzu srovnat (stary passat s torsenem x bmw x3).
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 12:47
Re: Audi.. pozadu díky zastaralé technice :-)
Klídek, tím "BRAVO AUDI, BRAVO AUDI-VW, BRAVO AUDI-VW-PORSCHE" jsem nic nemyslel, to byla jen parafráze na místního kašpárka ;-) Jinak OK, Audi má Quattro, které je bezpochyby super :yes: Ale co dál, v čem dál je ten "náskok díky technice"?
19. 12. 2006 01:43
Re: Audi.. pozadu díky zastaralé technice :-)
Přečti si podrobně článek. Možná pochopíš...
19. 12. 2006 04:40
Re: Audi.. pozadu díky zastaralé technice :-)
:yes: :-) Souhlasím s Tomem. Opravdu by mě zajímalo, co přinesla tahle prrrr, pprrmm (to slovo mi nejde přes jazyk) značka za posledních 5, 10 let světovému automobilismu, v čem ho posunula dál? V čem je ta technologická špička? Tak se předhánějte. Doufám, že tu večer najdu seznam novinek, kterými předběhla dobu. ;-)
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 12:44
Re: Audi.. pozadu díky zastaralé technice :-)
jj, také jsem na to zvědavý :yes:
anonym
19. 12. 2006 00:50
AUDI NÁSKOK DÍKY TECHNICE
Přesně moje rěč :yes: no jo tady má někdo komplex z německých aut >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RS4"
19. 12. 2006 01:16
Re: AUDI NÁSKOK DÍKY TECHNICE
:yes:
neregistrovaný "RS4"
19. 12. 2006 01:16
PORSCHE
TOME,TOME,TOME,Porsche a zastarala technika,probud se,nebo si opravdu budu myslet,ze si hlupak. :-O
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 12:48
Re: PORSCHE
Už jsem psal nahoře.. Klídek, tím "BRAVO AUDI, BRAVO AUDI-VW, BRAVO AUDI-VW-PORSCHE" jsem nic nemyslel, to byla jen parafráze na místního kašpárka ;-) Jinak OK, Audi má Quattro, které je bezpochyby super :yes: Ale co dál, v čem dál je ten "náskok díky technice"?
19. 12. 2006 18:19
Re: PORSCHE
Nelži si do kapsy, Tome... A na diskuzi tuplem ne.
neregistrovaný "MichoCZ"
19. 12. 2006 01:36
Naskok diky technice
Tak AUDI ma naskok diky technice. Se svojima TDI strci kde jaky nenazrany benzinak do kapsy. Viz. 24h Le Mans, motor roku a i mezi formuli jsou brani v uvahu. Aby jste se nedivili az Audi Team vyjede a naftovou formuli:D Meli jsme doma benzinovou A8 4.2 (1995) a to bylo auto uplne super. Nejake ladeni motoru kvuli oleji se delalo az na 300tis km. Ted mame zas A8 4.0TDI (2004) a to je uplne o necem jinem. Kdo da Brno-Praha dalnici a centrum Prahy za 8,5l nafty s prumerem celkem 110km/h? Motory AUDI mam ze vsech motoru nejradeji. Bravo AUDI.
Rozbalit vlákno
9
anonym
19. 12. 2006 07:58
Re: Naskok diky technice
To ti dám i za 8,5 litru benzínu >:D >:D
neregistrovaný "MichoCZ"
19. 12. 2006 08:40
Re: Naskok diky technice
Ale s 2.0l motorem ne?:D
anonym
19. 12. 2006 08:46
Re: Naskok diky technice
A? rychlost bude stejná, spíš i vyšší >:D
neregistrovaný "Niemand"
19. 12. 2006 14:23
Re: Naskok diky technice
:-) Jasne, ja to dam i za 4.5, ale pojedu 90 km/h a s autem, ktere je 2x lehci nez A8 s tretinovym komfortem.

A o tom to je.
neregistrovaný "MichoCZ"
19. 12. 2006 19:31
Re: Naskok diky technice
Tomu taky rozumete. Ja tady rikam ze motor Audi je ekonomicky pokud s tim umis. Taky se tam da jet na babete za litr a pul ze, ale o tom to neni.
anonym
19. 12. 2006 08:42
Re: Naskok diky technice
kdybys nežvanil za 8,5l/100km jel akorát ten angličan economy run s touhle a8
anonym
19. 12. 2006 14:13
Re: Naskok diky technice
A co jako? Kdybys nejezdil jak prase taky by ti to tak zralo. Za tech 130K co ma to auto najezdeno to zralo prumerne 8,7l. Tomu nikdo neveri ale to je normalni v ceskem narode...
Avatar - VDC
19. 12. 2006 17:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 17:38
Re: Naskok diky technice
>:D >:-[] :yes: ;-)
19. 12. 2006 01:39
TOMŮV COP
Je to přirozené, v Německu cení šoféři německá auta, ve Francii francouzská, v Itálii italská, ve Švédsku svédská... no a my tu máme TTToma z Česka, který necení ani auta česká, ani evropská, Tom cení auta... japonská. kapiš? On by byl šťastný, kdyby krachnul jaguar, Aston, Mercedes, BMW... on po tom krachu touží, on by chtěl, aby to tu celé ovládlo japonsko s Toyotou v popředí, to je ideál Evropy dle Toma. Dospělost člověka poznáš podle toho, jak vnímá své blízké a vzdálené okolí. Rozumný člověk velmi silně vnímá to, co je mu blízké, to, v čem se pohybuje, to, co jej utváří... a respektuje to, co je vzdálené... Dopřejme tu Tomovi jeho nedospělé pokřiky... naštěstí do chodu Evropy může mluvit asi tak jako já do oběžné dráhy Venuše, a tak to neskončí pojaponštěním Evropy, ale respektem k Japonsku... on k tomu také dospěje. Tehdy, až převezme za kus té Evropy odpovědnost. A je jedno, jestli bude Tom referent či popelář... v tomhle nejde o funkci, v tomhle jde jen o vyzrálost osobnosti, o vyzrálost člověka.
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "RS4"
19. 12. 2006 01:45
Re: TOMŮV COP
Velice pekne receno,taky jsem si vsiml,ze s nim neni neco v poradku ;-)
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 13:13
Re: TOMŮV COP
Já jsem si zase všiml, že máš určité nedostatky ve svých vědomostech ;-)
anonym
19. 12. 2006 08:01
Re: TOMŮV COP
Ježíš, tak má jiný názor, nemusíš ho hned urážet ;-\
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 13:14
Re: TOMŮV COP
Bohužel, standardní chování.. nemá znalosti, proto nemá ani argumenty, proto se zmůže jen na urážky :no:
neregistrovaný "owner26"
19. 12. 2006 08:02
Re: TOMŮV COP
Už zase se navážíš? Ty jsi fakt chudák. Tom alespoň napsal něco k tématu kterým je 2,8 od koncernu a ty? Projel jsem si to, ale k věci nic. Jen samý bláboly. :no:
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 13:12
Re: TOMŮV COP
:yes:
neregistrovaný "Práša"
19. 12. 2006 09:14
Re: TOMŮV COP
Jedna věc je vnímání okolí a druhá věc je přehled. To, že tady pod článkem o tom motoru někdo vykřikuje něco o náskoku v technice, svědčí o jeho nedostatku. Občas je potřeba uvést to na pravou míru... ;-)
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 12:49
Re: TOMŮV COP
Přesně tak :yes:
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 12:51
Re: TOMŮV COP
GTI ty jsi fakt zamindrákovanej chudáček :no: Navíc jsi úplně mimo, tak že jediné na co se zmůžeš je navážení se do těch, kteří nemají stejný názor jako ty fakt hnusná lidská vlastnost :no: Zkus jednou použít hlavu a napsat tady jasně v čem je ten náskok díky technice, zejména v oblasti časování ventilů :-!
19. 12. 2006 16:32
Re: TOMŮV COP
Jaké navážení? popsal jsem tvé životní postoje, které tu prezentuješ od rána do večera. Tomu Tome říkáš navážení? Přitom jsem velkoryse přehlédl tvou neznalost motorů...
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 17:37
Re: TOMŮV COP
Vůbec netuším o čem mluvíš :no: Neznalost? GTI, ty jsi ztělesněním neznalosti!
19. 12. 2006 18:11
Re: TOMŮV COP
Jak, že netušíš? Postoje snad jsou jasné... a na dětinské se posmívání tomuhle motoru... snad chápeš, že kvůlivá takovýmto příspěvkům sem možná tak chodí ZZ, ale překvapuje mě, že ty, který vyznáváš čísla, počty a techniku (čemuš rozumím a v tomhle tě chápu) se snížíš na tuhle, řekl bych ZZ úroveň.
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2006 14:19
Re: Ubožák GTI
To je ale krásný příspěvek k tématu. Nejsi ty náhodou posedlý TTTomem, že tu o něm pěješ ódy? Když se někdo otře o tebe, tak hned brečíš, že tématem není nick GTI...
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 15:04
Re: Ubožák GTI
Typický dvojí metr..
19. 12. 2006 16:36
Re: Ubožák GTI
Ty si jako osobuješ právo tu posuzovat, co je k tématu a co nikoliv? Naivita Tomova příspěvku na téma motory AUDI, vyžadovala (v jeho zájmu) ozřejmit Tomovu realitu širokému spektru čtenářů, jinak bychom si mohli ještě myslet, že to Tom myslel vážně... takže bys mě spíše měl pochválit. Napsal jsem to pro dobro Toma, aby každý věděl, jak on vnímá svět aut...
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2006 16:45
Re: Ubožák GTI
Ano, založení příspěvku s názvem "Tomův cop" není k tématu, tudíž bys to měl, hňupe, označit minimálně OT. Dalčí věcí zůstává tvá touha brát si neustále někoho do huby. Tak si přečti dole o Audi a reaguj na to. Už se moc těším na tvůj psychologický rozbor spojený s menstruací, tahání rádoby špíny a dalších tobě vlastním estébáckým praktikám, doktůrku :-)
19. 12. 2006 16:52
Re: Ubožák GTI
Koukám, že tě ten debakl pod Lexem úplně rozhodil 8-s >:-[] :no:
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2006 17:06
Re: Ubožák GTI
O žádném debaklu nevím. Že by snaha opět utéci od tématu - tím, že zakládáš příspěvky o druhých a sám tu napomínáš za posedlost nickem GTI. Běž spinkat, chudáčku... dnes už toho máš dost :-)
19. 12. 2006 17:21
Re: Ubožák GTI
Nikam neutíkám, každý tu ví, o co se snažíš. Večer se svěř mamince, ona tě pochová a pofouká isbolístky >:D >:-[]
neregistrovaný "MichoCZ"
19. 12. 2006 19:37
Re: Ubožák GTI
GTI jsem na tvoji strane. Taky jsem fanda koncernu VW. Uz vic nez 10 let nicim jinym nejezdim a dalsi auto bude urcite taky od nich.
19. 12. 2006 20:44
Re: Ubožák GTI
:yes: Určitě budeš i spokojený.
anonym
19. 12. 2006 21:02
Re: Ubožák GTI
teď jsi to všem nandal >:-[] >:-[]
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 08:24
náskok?!?!?!
Náskok díky technice?!?!?!? V čem??? Audi NENÍ prémiová značka, je to výsměch všem zákazníkům, kteří si koupí tyhle předražený legrační autíčka...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dinar
19. 12. 2006 08:35
Re: náskok?!?!?!
Lidi jsou prostě hlupáci, každý rok se tento "výsměch všem zákazníkům" prodává víc a víc, kam ten svět spějě. 8-s >:-[]
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 08:46
Re: náskok?!?!?!
A každý rok je firma víc a víc ve ztrátě...už dávno jsem pochopil, že na tomto jinak velmi kvalitním serveru je osa zla audi - vw - škoda - seat tak silná, že jakýkoliv rozumný argument smete...vzhledem k tomu, že pro tuto značku už nepracuji, tak mě opustil i poslední kousíček loajality a proto si stojím na svém: jsou to neskutečný, ale vážně neskutečný pekáče:-)
neregistrovaný "owner26"
19. 12. 2006 09:06
Re: náskok?!?!?!
:-) Viz anketa. To jsou skutečně objektivní anketní otázky dle PR oddělení koncernu :-)
Avatar - Dinar
19. 12. 2006 09:23
Re: náskok?!?!?!
Audi je ve ztrátě? :-O Kirby ty máš nějaké zákulisní informace, honem se o ně poděl. Nebo přestaň plácat nesmysly, to bude asi lepší. :-!
anonym
19. 12. 2006 14:38
Re: náskok?!?!?!
Automobilka pod vedenim Dr. Martina Winterkorna zvysila v prvnim pololeti 2006 hruby zisk o 30 procent na 661 milionu eur a ocekava v celem letosnim roce rekordni trzby i zisk.

V pololetí stouply tržby téměř o 17 procent na rekordních 15,45 miliardy eur. "Jsme na cestě zakončit rok 2006 s novými rekordy nejen u objemu prodeje a výroby, ale také u klíčových finančních ukazatelů," prohlásil generální ředitel společnosti Martin Winterkorn.

Firma Audi dnes potvrdila, že letos počítá s nárůstem prodeje o zhruba 50.000 vozů z rekordních 829.100 vozů v loňském roce. V prvním pololetí stouply dodávky o zhruba deset procent na téměř 463.500 vozů.

To je 5 minut na googlu.

O jake ztrate mluvite?

To same Skoda i VW. Jediny kdo ma problem je Seat v ramci koncernu.


Pekace to mozna jsou, ale lidi to kupujou jako housky, takze diky za "objektivni" prispevek.
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 09:15
oprava+omluva
Tak se musím omluvit, Audi NENÍ ve ztrátě, ve ztrátě je VW (no není divu:-))) a Seat. Škoda je ve velkém plusu, u Audi to není takový zázrak, ale neprodělává. Ale vzhledem k očekávaným obrovským investicím (aby jim ten vláček neujel až tak daleko...) se to nejspíš brzo změní.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dinar
19. 12. 2006 09:25
Re: oprava+omluva
Sorry, nevšiml jsem si, že ses opravil, ale i tak oprava opravy, Audi vydělává více než Škoda, se ziskovostí přes 5% je jednou z nejziskovějších automobilek na světě. ;-)
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 09:37
Re: oprava+omluva
Máš pravdu kaju se:-)
neregistrovaný "smudliky budliky"
19. 12. 2006 10:07
Re: oprava+omluva
No vidis, a podobne to muze byt s vetsinou tvych nazoru. Nic si z toho nedelej, totalne se mylit je lidske... :-)
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 10:09
Re: oprava+omluva
Samozřejmě můžeš mít pravdu....ale nemáš:-)))
19. 12. 2006 10:11
Re: oprava+omluva
>:D >:D :yes:
Avatar - Dinar
19. 12. 2006 09:21
Slogan
Pokud chceme hodnotit obecný přínos značky, čím tedy např. Audi obohatilo, změnilo nebo ovlivnilo automobilový průmysl, je třeba se podívat pár desítek let zpět, jak vypadala tehdejší auta z pohledu používaných technologií a porovnat s tím, jak vypadají dnes. Z hlediska trhu se jako "ideální" (protože trhem žádané) auto dneška a blízké budoucnosti ukazuje kombinace sportovnosti a užitku reprezentované lifestylovým kombi nebo SUV (tyto kategorie pomalu splývají) s pohonem 4x4, silným dieselovým motorem a dostatkem image. Před 25 lety, trhem žádané, "ideální" auto vypadalo jinak, a právě na cestě k tomu jak dnes vypadá a na jaké technologii jezdí ten dnešní "ideál", nechalo své velmi znatelné stopy Audi. Tedy bylo to Audi, kdo z okrajové záležitosti, kterou byl počátkem 80. let pohon 4x4 v osobních autech, udělalo záležitost masovou a běžnou. Bylo to Audi, kdo dieselové motory dostal z taxikářských pomaloběžek postupně až do luxusních limuzín. Bylo to Audi, kdo reagoval na stále rostoucí hmotnost vozů, jež byla průvodním jevem zvyšujících se nároků na bezpečnost, a zavedl do seriové výroby hlinikové karoserie. A z hlediska tvarů z nichž vycházejí všechny dnešní crossovery, tedy ty dnešní tržní "ideály" to bylo opět Audi, kdo dokázal obrátit vnímání kombíku z užitkové dodávky na lifestylové vozítko. Náskok díky technice je firemní slogan, a normální člověk jej takto i vnímá, o Audi říká to, že tato automobilka umí určovat trendy ve svém oboru. V poslední době se dost řeší blízká budoucnost benzinových motorů, Audi (VW) opět ukazuje směr, jsou tu první na trhu s kompletní širokou nabídkou poslední generace přeplňovaných motorů, se špičkovým řešením přeplňování - to je ta budoucnost, a během příštích několika let, co budou ostatní dohánět a rychle své turbo a kompresor motory vyvíjet, bude Audi už prodávat. Stejně jako čtyřkolku, hliník nebo Tdi Audi nevymyslelo ani turbo, ale umí určit, kdy která technologie (technika) najde své uplatnění, perfektně ji zpracuje a udělá z ní běžnou věc. Tak se dělá náskok díky technice. Jasné?! ;-)
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 09:32
Re: Slogan
Naprosto se vším co jsi napsal souhlasím. Když to malinko bagatelizuji, tak Audi vytáhlo pohon všech kol a naftový motor z pole na silnici:-) Ale to je historie. Dneska má zastaralý pohon 4x4 (BMW je opravdu mnohem dál, i proto prodává nejvíc čtyřkolek z prémiovek) a naftové koncernové motory jsou zoufalé (opět srovnávám třeba s BMW). Poruchovost jsem tady již několikrát řešil, ale bylo mi řečeno, že tomu nerozumím:-))) Nic není jenom černé a jenom bílé, nejsem zaslepený zastánce jedné značky, ale přiznejme si, že Audi je dejme tomu....tmavě šedivá.
Avatar - Dinar
19. 12. 2006 09:46
Re: Slogan
Ale no tak, mému srdci může být mnohem bližší BMW, ale říct o X-drive, že je nějak dál než klasické quattro bych si nedovolil, na Audi dýzlech 2,7 a 3,0 tdi taky nic zoufalého nevidím. Prostě Audi nemáš rád, o.k., ale pasovat je na "neskutečný pekáče" a že to "není prémiová značka", na tohle ti nejlíp odpovídá trh.
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 10:02
Re: Slogan
Je to cca týden, co jsem byl na školení, kde se mimo jiné velmi podrobně analizovaly pohony všech čtyř kol. Jako testovací vozy jsme měli Audi A6 3.0 TDI, BMW 530 xd a MB 320 CDI s naprosto čistým svědomí říct, že BMW uteklo opravdu velmi daleko. Nechci se tady sáhodlouze vyjadřovat kjízdním vlastnostem, to je velmi subjektivní a málokdo má možnost přímého srovnání, ale ve velmi jednoduchém testu "rychlosti" reakce připojení druhé nápravy při prokluzu první (ať už přední, nebo zadní), reagovalo BMW NESROVNATELNĚ rychleji. Pokud najedete s Audi nebo MB jednou nápravou na plochu s minimální adhezí (simulováno na válcích), tak se pohon nápravy druhé připojí až při velmi razantním sešlápnutí pedálu plynu a dojde k cca 30-ti otočení prokluzujících kol. U BMW i při velmi lehkém rozjezdu došlo k otočení kol s minimální adhezí o cca 1/4 obvodu kola!!!!! To je snadno prokazatelné a vyzkoušet si to může prakticky každý. Tak to jsem myslel, když jsem napsal, že není 4x4 jako 4x4. Uznávám, že když jsem napsal, že všechny naftové motory od Audi jsou zoufalé, tak jsem přestřelil. Ale opět, postavte vedle sebe A4 2.0TDI a BMW 320d,A6 3.0TDI a BMW 530d a rozdíly jsou zásadní. Nikdy jsem nebyl velkým fanouškem BMW, ale v poslední době svůj názor měním...
Avatar - Dinar
19. 12. 2006 10:28
Re: Slogan
Tomu srovnání pohonů moc nerozumím, píšeš o A6, ale srovnání X-drive versus quattro vzhledem k efektu protočení kol a pozdnímu připojení vypadá na spíše 4x4 s Haldexem. Quattrem myslím klasický
Torsen, tedy to co je u A4, A6, A8 tzn. permanentní pohon, jak pak rozumět "pozdnímu připojení nápravy" při prokluzu? Jedině že byste srovnávali nějakou A3 quattro, tam je přes označení quattro jen Haldex. A pokud jde o motory, Kirby já jsem zákazníkem BMW přes 10 let, Audi jsem neměl žádné, ale tvé "zásadní rozdíly" nemůžu přijmout, motor 3,0TDI a 3,0d BMW jsou naprosto srovnatelné v jakémkoliv parametru.
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 10:36
Re: Slogan
Quattro neznamená, že máš pevně zapojený pohon všech čtyř kol 50:50, s tím by se nedalo jezdit po silnici. Výkon ti "cestuje" z jedné nápravy na druhou. Ale Tvůj přijímací technik Ti to určitě rád vysvětlí. Celkem mě překvapilo, že nevidíš rozdíl mezi 3.0TDI 3.0d. Rozdíl je v hlučnosti a nástupu výkonu opravdu velký...bohužel u BMW jsem opravdu velmi krátce, takže si netroufám hodnotit spolehlivost, ale u Audi? Opět bych použil hysterické výrazy:-)
Avatar - Dinar
19. 12. 2006 10:44
Re: Slogan
No, o 50:50 jsem nic nepsal, spíše mi vysvětli svoje 100:0, to podle mě s Torsenem nejde. Co se motorů týká, tak prosím ještě jednou, fakt by mě zajímal rozdíl v nástupu výkonu mezi 3,0d a 3,0tdi, co tím myslíš? A větší hlučnost? :-O Začínám být trochu nedůvěřivý ke svému "přijímacímu technikovi" Kirbimu.
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 10:59
Re: Slogan
No hlučnost očividně můžeme uzavřít. Pokud jsi zkoušel oba jmenované vozy a Audi se ti hlučnější nezdá, tak tě samozřejmě přesvědčovat nebudu:-) Nástupem výkonu jsem měl na mysli rychlejší a razantnější nástup u BMW (samozřejmě velkou roli hraje převodovka, ale tu má Audi velmi dobrou) 100:0 u Torsenu nejde i jde:-) Pokud akceleruješ opravdu velmi lehce, tak v diferenciálu dojde k prokluzu a opravdu se může stát, že je rozdělení sil 100:0. Ale opakuji, to co jsem popsal jde opravdu velmi snadno vyzkoušet, za chvíli je sníh (tedy...možná:-) pokud nemáš x-drive zajeď k svému dealerovi a vyzkoušej to. To samé u Audi a uvidíš. Pokud máš vážný zájem, jsem schopný to zařídit, dám ti na sebe kontakt, 530xd máme a dokázal bych nejspíš zařídit i tu A6.Nejde mi o to hanit konkurenci, ale občas se nechám vytočit názory z doslechu a názory vyčtenými z časopisů (tím nemyslím tebe, jenom všeobecnou kulturu na tomto serveru) Vzhledem k tomu, že jsem po dlouhé době hrdý na svého chlebodárce se rád nechám vyprovokovat k přímému srovnání. Pokud se tady najde kolega od jiných značek, tak by to bylo super, myslím, že by naše diskuze získali nový a kvalitnější rozměr.
neregistrovaný "Práša"
19. 12. 2006 11:05
Re: Slogan
Ten prokluz nastává díky mezinápravovému diferenciálu. Pokud není samosvorný nebo nemá uzávěrku, tak se klidně můžou přední kola točit a zadní stát (tak jako u levého a pravého na nápravě). Jde o to, jak rychle se, při nájezdu jedné nápravy na povrch s malou adhezí, ten diferenciál "přivře", aby se výkon přenesl i na nápravu s lepší adhezí.
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 11:09
Re: Slogan
Přesně tak. A u BMW je reakční doba diferenciálu 100 milisekund. Jenom pro ilustraci, když sešlápneš plyn, tak řídící jednotka motoru reaguje za 200 milisekund....takže celkem fofr:-)
Avatar - Dinar
19. 12. 2006 12:05
Re: Slogan
No vidíš, konečně ses projevil jako technik + Práša, díky za vysvětlení. Důvod nevěřit vám nemám, nikdy jsem auta podobným spec. způsobem netestoval, a z používání přímou zkušenost nemám, moje BMW jsou a budou vždy zadokolky. Pokud je ale BMW ve 4x4 lepší, pak mě to jen těší. S těmi motory to ale neberu, sice souhlas, že celkově to souvisí i s převodovkou, a manuál v 530d je špatně odstupňovaný (u BMW výjimka), ale i při srovnání s automaty, které tvoří u těchto motorizací většinu, jsou na tom v dynamice obě auta prakticky stejně, a naopak bych řekl, že 530d je hlučnější, resp. bručivější než A6 3,0tdi, která zní pod plynem spíše jako vysavač. Obojí je špička, v linearitě zátahu, reakci na plyn si nemají co vyčítat, razantnější nástup (co to je?, myslíš z nízkých otáček?) to 530d nemá. Jo, 535d je jiné kafe, kupodivu i zvukově, na to Audi zatím odpověď nemá.
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2006 13:45
Re: Slogan
Musim dat kirbymu za pravdu. Vloni jsem byl na nejaky akci BMW, kde jsme meli A6 quattro a BWM5 s xDrive. Nevim sice zadny cisla, ale realne i pri testech na valcich melo BMW dost navrch. A pri jezdeni (slalom, losi test atd.) jsem nikdy nedokazal projet mereny usek rychleji s OOOO. Podobne dopadl i MB ML vs X5. XDrive je podle me opravdu velmi povedeny.
19. 12. 2006 16:49
Re: Slogan
Doufám, že tu nechceš začít vystupovat jako testovací jezdec, a to, žes s AUDI nedokázal objet kužel, nehodláš povyšovat na obecný soud o technice v těchto autech. Nějak se nekontroluješ.
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 17:48
Re: Slogan
Raději pomlč :no: Mates těma auta jel a má své zkušenosti o kterých tu teďka píše.. na rozdíl od Tebe.. ty tu od ráno do večera slepě plkáš a přitom si ty auta viděl maximálně na obrázku :no:
19. 12. 2006 18:08
Re: Slogan
>:D - na černobílém obrázku :-) dobrej vtípek, to matesovo posuzování...
neregistrovaný "jjk"
19. 12. 2006 18:01
Re: Slogan
"byl jsem na nejaky akci BMW"... a ja som zase bol na nejakej akcii Audi a hadaj co malo navrch ;-)
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2006 18:21
Re: Slogan
Jo, rozumim. Ja byl u BMW. Ale nikdo nam nic nenutil, proste nam dali auta a at si sami zkusime, jaky to je. A az pak nam rekli neco o XDrive. Taky pisu, ze to je moje osobni zkusenost, nepodlozena zadnymi cisly a tech. udaji. Ta akce se jmenovala XDrive Experience a byl o tom clanek i tady. Jak rikam, na me osobne pusobi XDrive velmi podarene. Osobne bych v tom nehledal zadny uskok od BMW, ze ty A6 byly umyslne nejak "zpraseny", aby melo BMW navrch. Jen pro zajimavost, stejnou zkusenost udelali i ostatni z nasi skupiny. Cisla na casomire byly jasny.
anonym
19. 12. 2006 20:38
Re: Slogan
JJ...asi se báli tam dát i subaru >:D (no flame!!!!!) :-)
neregistrovaný "Hormacher"
19. 12. 2006 22:26
Re: Slogan
No,mám Audi S3,co je lepší A3ka s quattrem ... ale nic o Haldexu teda nevím ... je to čistokrevné quattro! Chceš mi říct že Audi TT má Haldex?Musím se zasmát ... anebo že bych si sundal všechny nápisy z Auta "quattro" ??? >:D
Avatar - Dinar
20. 12. 2006 14:38
Re: Slogan
No aby ses pomalu začal smát. A3 s označením quattro má Haldex, TT pochopitelně taky. Obecně, všechna auta koncernu VW s motorem napříč mají u svých variant 4x4 Haldex (jedno do mají napsáno na štítku), Torsen mají modely s motory uloženými podél. Mluvím ale o současné generaci. Pokud máš předchozí S3 pak o.k. ta má podvozek oproti A3ce ze které vychází dost změněný včetně spec. pro S3 zkonstruovanému permanentnímu 4x4 s mezinápr. dif. a el. uzávěrkou na přední nápravě.
neregistrovaný "smudliky budliky"
19. 12. 2006 10:11
Re: Slogan
Myslim, ze pouzivas prilis silnych slov. "Zoufale motory" apod. - to je jazyk lidi, kteri maji velmi omezene informace. Mimochodem BMW prodava procentualne vic ctyrkolek nez Audi i proto, ze jezdit se zadokolkou v zime neni pro vetsinu lidi az tak jednoduche a v alpskych zemich to vedi... takze nejake to xd nebo xi proste musis. To samozrejme neni jediny faktor. Taky mam radeji BMW nez Audi, ale chtel bych si uchovat objektivitu a vyhnout se hysterickym vyrazum a la kirby.
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 10:15
Re: Slogan
Vzhledem k tomu, že jsem byl dva roky přijímací technik Audi a teď dělám vedoucího servisu BMW, tak si nemyslím, že bych měl velmi omezené informace....chápu, že člověk, který má A4 1.9, která se mu v životě neporouchala a jezdí za šest litrů si myslí, že je to nejlepší auto na světě. Ale pokud někdo má možnost srovnávat, tak je realita trošku jiná...možná tam troška hysterie byla, asi jsem si vzpomněl jak vypadá náskok díky technice:-)
neregistrovaný "smudliky budliky"
19. 12. 2006 10:13
Re: Slogan
Myslim, kirby, ze Dinar ti ukazal, jak se civilizovane a fundovane reagovat. Inu, tomu se rika uroven... Ale neboj, prichazi to i s vekem.
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 10:17
Re: Slogan
Civilizovaně? Rozhodně ano! Fundovaně...? To je otázka. BTW ty víš kolik mi je?:-)
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 13:11
Re: Slogan
Předem chci říct, že děkuji za takovýto příspěvek - za příspěvek, který má hlavu a patu, příspěvek který jen uboze neplká nebo útočí na toho, kdo má jiný názor :yes: To ovšem neznamená, že bych bez výhrady souhlasil s tím, co píšeš ;-) 1) v obecné rovině - to co píšeš, lze s výhradami uznat, ale POUZE pro Evropu!; 2) 4x4 opět platí pouze v Evropě, např. v Japonsku je 4x4 masovou záležitostí u všech mainsstreamových značek a to ani nemluvím o tom, že celosvětově nejvíce osobních vozů s 4x4 prodává Subaru!; 3) Poněkud podceňuješ až přehlížís podíl Mercedesu na rozšíření dieselů do limuzín (včetně těch nejluxusnějších)!; 4) Crossovery - Allroad bylo povedené auto, ovšem vzniklo jako znouzecnost v době, kdy Audi nmělo co nabídnout v kategorii SUV; 5) Přínosy Audi jsou v Evropě přesto nezpochybnitelné, ALE pozorně si všimni, doby kdy tyto přínosy "vznikly".. já prostě tvrdím, že ten slogan již není aktuální ;-) 6) Závěrem a zároveň nejdůležitejší připomínka - moje prvotní reakce byla reakcí na první příspěvky, které mluvily o "náskoku díky technice" v oblasti popsané ve článku, tedy k variabilnímu časování ventilů.. což je samozřejmě naprostý nesmysl (na tom se asi shodneme) jasně vypovídajících o rozhledu autorů ;-)
Avatar - Dinar
19. 12. 2006 15:29
Re: Slogan
Tome, to že vše vztahuju k evropskému trhu, ani nezdůrazňuju, psát v každém příspěvku "platí pro Evropu" mi přijde na českém serveru zbytečné, spíše bych preferoval, pokud někdo píše své soudy opírající se o situaci na Texaském trhu, aby to nezapoměl zmínit. K tvým poznámkám, na počátku 80. let nebylo ani v Japonsku 4x4 masovou záležitostí, ale netvrdím, že za jeho rozmach tam může Audi. Podíl Mercedesu na rozšíření dieselu nepodceňuju, zdjednodušeně řečeno, je to tak, že MB dostal diesel do osobáků, Audi z něj udělalo rovnocenného soupeře pro benzín. Co píšeš o crossoverech, mluvíme každý trochu o něčem jiném, přínos Audi je v tom, že změnilo filozofii kombíku, místo užitkových rodinných krabic (typicky např. Volvo) předhodilo trhu na konci 80. let 80-ku kombi, pohledené zaoblené auto s trapným kufrem, a lidé na to přistoupili, pak z toho udělali S2 a image kombíku, jako auta pouze pro rodinné potřeby, bylo navždy pryč. Na tomto základě dnes mohou vznikat crossovery, které budou hýbat trhem v blízké budoucnosti, manažer v autě, které nemá karoserii sedan už nepůsobí nedůstojně, to je ta stopa, před pár lety novátorského, počinu Audi. A o současném "přínosu" píšu, je to nová generace přeplňovaných motorů, nemusím být prorokem, abych s jistotou mohl říct, že podobně širokou skladbu přeplňovaných motorů, kterou už teď nabízí Audi, se budou snažit ostatní automobilky nabídnout do několika let. Audi opět ukázalo směr a vo tom to je. ;-)
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 17:45
Re: Slogan
To je všechno moc pěkný, ale stejně to "neospravedlňuje" používání sloganu náskok díky technice! Stejně tak bych mohl mluvit o Mercedesu, který dal diesel do limuzín, který použil střechu typu coupe-cabrio, nyní designová revoluce v podání CLS apod. Stejně tak bych mohl mluvit o BMW, třeba SMG, nebo M-kové motory, apod. Stejně tak bych mohl mluvit o Lexusu, který jako první v prémiovém segmentu použil variabilní časování a určil tak trend, o převodovce CVT.. a to ani nemluvíme o hybridním pohonu apod. Já tomu osobně říkám "každý chvilku v něčem tahá pilku" :-) ;-) Ovšem o nějakém komplexním náskoku díky technice bych se tedy mluvit neodvážil..
neregistrovaný "JayJay"
19. 12. 2006 11:04
Od extremu do extremu...
Zda se to jen me nebo zde lidi jak smyslu zbaveny zasnou nad SESTIVALCOVYM MOTOREM S OBJEMEM SKORO TRI LITRY S JENOM 210 konikama???

Dobry den lidi, pouze bych vas rad upozornil ze se nachazite v skoro sedmem roce 21. stoleti. Nemusim zde vypisovat 10 prikladu jak je to na dnesni dobu mizernej vykon, ze ano. A to nepatrim mezi zdejsi vyznavace asijske kultury vyhonenych motoru (mozna trochu patrim, ale mam realnej pohled ze v evrope je treba jina charakteristika motoru) takze prosim nezkousejte argumenty typu zatah v sirokem spektru. Nyni jiz tradicni motor BMW ma jen o 0.2 vetsi obsah a o skoro 70k vice (a dokazi i motor o 0.4 vestsi s +120k navic, zejo). A nerikejte ze nemaj zatah odspodu pokud jste v nich nesedeli.

Fakt tady v diskuzich je jen jeden extrem nebo druhej. Na jedny strane kategoricky odmitani evropskych automobilovych produktu, na druhe strane japanofobie. Nebudu jmenovat ale vsichni trochu s nadhledem uvazujici si dokazou ty jmena k oboum skupinam priradit.

Takze jen mala rada vsem zde, WAKE UP a trochu vice nadhledu ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "kirby"
19. 12. 2006 11:07
Re: Od extremu do extremu...
Velká pravda...i když se obávám, že patřím do skupinky "špatných":-)
neregistrovaný "jjk"
19. 12. 2006 14:04
Re: Od extremu do extremu...
Blba noc ze? Asi ti uchadza pointa. Atmosfericky dvojliter s 210 konikami, preco nie? Vyzsia spotreba, nizsi krutak, vykon v hornom spektre otacok, nizsia vydrz. Suhlasim. Atmosferaky by mali mat rozhodne najmenej 100 koni na liter. Preco ma potom Honda titul za motor 2,2 ctdi s 140k, a nie Audi alebo BMW, ktore maju 2,0 s 170 konmi?? Objem a pocet valcov je v podstate druhorady, dolezite su VLASTNOSTI, a v tejto kategorii ma zrejme prijatelnejsie vlastnosti V6 2,8 a nie 4 valec 2.0. Kapisto?
neregistrovaný "jjk"
19. 12. 2006 14:41
Re: Od extremu do extremu...
Skusim konkretny priklad: Audi A4 2,7 TDi 6st. 1540 kg, Laguna grandtour 2,0 dCi 6st. 1540 kg. A4/Laguna: maximalka 230/222 km/h, 0-100 8,4/8,6 s, vykon 180k pri 3300-4250 ot./min./ 175k pri 3750 ot./min., krutak 380 Nm pri 1400-3300 ot./min. / 360 Nm pri 1750-3000 ot./min., spotreba 6,7 / 6,2 l na 100 km, emisie CO2 179 / 164 g na km. Uz vies kam tym mierim? Pruzne zrychlenie som bohuzial nenasiel, ale myslim ze by audi malo navrch.
neregistrovaný "JayJay"
19. 12. 2006 16:14
Re: Od extremu do extremu...
WTF?? Proc tady davas jako priklady PREPLNOVANY DIESLY?? Tam je vykon/kroutak hlavne o velikosti a natlakovani turba. Celkove jsou ty tvoje reakce uplne off-topic a mimo kontext meho prispevku..
neregistrovaný "jjk"
19. 12. 2006 18:26
Re: Od extremu do extremu...
Nechape ten kto nechce chapat alebo... No ak si pisal nieco o pomere objem/valce k vykonu tak som sa toho snad okrajovo dotkol (kedze oblubujem diesle) ale ok, pre teba to urobim a napisem ti polopate benzinove atmosfery: BMW Z4 3.0 si/Honda S2000: objem 3.0/2.0, valce 6/4, hmotnost 1385/1320, prevodovka 6st./6st., vykon 265k pri 6600 ot./ 240k pri 8300 ot., krutak 315 Nm pri 2750 ot./ 208 Nm pri 7500 ot., zrychlenie 0-100 5,7/6,2, maximalka 250 (obmedz.)/ 241 km/h, kombi. spotreba 8,6 l/ 10.0l, emisie 207 / 237 g/km. A teraz?
neregistrovaný "JayJay"
19. 12. 2006 21:51
Re: Od extremu do extremu...
Myslis ze tyto parametry co tu opisujes neznam? Myslis ze je nemam v hlave? Tipuju ze tak tretina zdejsich prispevovatelu minimalne ty objemy, vykony, a priblizne zrychleni bude znat taky z hlavy. Nemam pro to rad prispevky kam se nahrnou data aby to pusobilo odborne. Takze polopate: precti si ten muj puvodni prispevek a zamysli se jaka je jeho hlavni myslenka a jestli tvuj copy-paste-data prispevek neni zbytecny. Vsimni si ze ja jsem se schvalne vyhybal vkladani presnych parametru. Prvotni myslenka meho prispevku bylo ze po precteni prvni pulky diskuze se opevuje motor ktery neni ani papirove nijak extra i co se tyka jeho prime konkurence. Tva reakce byla ve smyslu ze je dulezity chod motoru, charakteristika vuci danemu modelu a jeho hmotnosti atd. (nicmene toto uz jsem sam daval najevo v mem prispevku) Dal jsi priklad treba 2.2 diesl od Hondy, kde ano kazdy si muze vyzkouset jeho kultivovanost a tichost. Ale u tohodle motoru sis to jeste vyzkouset nemohl!!! Tady se ten motor opevuje jen na zaklade papirovych hodnot a ty podle me nejsou nic extra, na to jsem poukazal. Chapes uz tu zbytecnost svych reakci??
neregistrovaný "jjk"
20. 12. 2006 03:02
Re: Od extremu do extremu...
Takze pekne poporiadku. Z tvojich doterajsich prispevkov som bohuzial nevycital nijaku odbornost tak som preistotu tie cisla zahrnul (nic v zlom), niektore specificke hodnoty su dost zaujimave (napr. krutak v spektre) a podla mna ich vela ludi neovlada, tie vseobecnejsie posluzia menej znalym a ja rad zakladam svoje tvrdenia na vecnych faktoch a nerozumiem preco to beries ako hru na odbornost. Za druhe, tvoj povodny prispevok citam pozorne, no z prevazne expresivnych argumentov a vseobecnej omacky ziza len pohorsenie nad nevykonnym 2,8 V6 FSI a ze u BMW pri podobnom objeme zdimaju ovela viac. Kvoli jednoduchosti porovnavania som toto tvoje tvrdenie zovseobecnil na tezu: u BMW z objemu napr. x ziskaju porovnatelny vykon ako u Audi z objemu napr 2x. Zatial suhlasis? No a k tejto teze smerovali vsetky moje prispevky, ktore sa jej vecne dotykali. Tvoje neskorsie prispevky su uz jasnejsie a lepsie charakterizuju tvoj postoj, mozno by som s niektorimy pasazami aj suhlasil. Nicmene ja ten motor nikde neopevujem tak ako ho ty nemozes kritizovat, kedze sme ho neskusali a papierovych hodnot je pramalo. No aj z toho mala si vydoloval, ze na 2,8 V6 je 210 koni malo, s cim si dovolim nesuhlasit a z realie som argumentoval preco. Asi tak.
19. 12. 2006 11:47
Audi
Náskok díky technice.Já to vnímám tak,že Audi nabízí své vozy v hodně vysoké kvalitě podle aktuálních trendů ,s moderní technikou,která je zabalena do velmi atraktivních tvarů.Takže tady nejde jen o ten motor ;-). :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "VIP"
19. 12. 2006 11:50
Re: Audi
V jedné větě řečeno vše podstatné. :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 13:17
Re: Audi
Mercedes, BMW a Lexus snad nenabízejí kvalitu, aktuální trendy či moderní techniku? V čem je ten opravdový náskok oproti konkurenci? ;-)
neregistrovaný "JayJay"
19. 12. 2006 13:27
Re: Audi
Proc tady porad resite marketingovou vetu Audi?? Taky si nemyslim ze by melo Audi kvuli technice nejaky naskok, ale proboha dyt je to jen veta urcena k marketingove prezentaci....a asi spnuje svuj ucel kdyz se to tady tolik resi. ;-\
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 15:07
Re: Audi
Jde o to, že se ve většině diskusí stále vykřikuje tenhle slogan.. tak jsem se konečně chtěl poptat, kde ten náskok hledat :-) ;-)
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2006 14:23
Re: Audi
A to je náskok díky technice? Těch pár plastů? >:D
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 15:09
Re: Audi
>:D >:D >:D >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2006 15:08
Re: Audi
Allroad je zajímavej, v ČR jich jezdí fakt hodně, celoevropsky nevim.. ovšem jednu věc mi hlava nebere - pokud je Allroad tak úspěšný, proč mu BMW a MB nepřipravili konkurenta??? Možná, že to s tím úspěchem/budoucím potenciálem tak žhavé nebude..
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2006 16:35
Audi - odhalená realita
Kdy už si konečně ovečky-čecháčci uvědomí, že Audi není žádná prémiová třída. Je to obyčejná sub-prémiová značka jako Volvo nebo Alfa Romeo. Produkty Audi jsou pouze echt produkty VW, zabalené do hezčího obalu a prodány s náležitou cenovkou. Dokonce by se majitelé mohli družit do "AUDI-community". Aneb nechal jsem se napálit, koupil jsem průmerný produkt za nadprůmernou cenu, ovšem všichni ví, že to stálo hodně, tudíž by to mělo být něco víc. Audi má mimořádný úspěch pouze v České republice a dalších pár post-komunistických státech. Aby také ne, když jsme jen dalším německým trhem. Média vlastní převážně Němci, je tu spousta německých firem, super(hyper)markety jsou hlavně německé a ty neněmecké prodávají stejně německé zboží. Je tu velký německý vliv. Dříve ovečky vzlíželi k Rusákám, protože museli, teď vzhlíží k Německu, protože je to nejblíž. Čím blíž k Evropě, tím blíž k Německu :-) A přiznejme si, i mentálně máme k Němcům nejblíže. Je pak na každém z nás, s čím se identifikuje. Ale díky, mě vynechte, tlustá německá prasata bez vkusu nejsou mým vzorem. Je to pouze o omezenosti Vás všech, kteří zaslepeně velebíte jednu velmoc a neumíte se s nadhledem podívat kolem sebe, na Svět. PS: Nerad bych, aby si to nějaký chytrák vyložil, že vše německé je špatné. Jsou i horší, viď Lonesi? >:-[]
Rozbalit vlákno
15
19. 12. 2006 16:46
Re: BRZDI, ZZ, TOHLE NENÍ PUTYKA
Řekl bych, že tvou intelektuální úroveň nejlépe vyjadřují slova, cituji : "tlustá německá prasata bez vkusu". Takhle hanlivě se vyjádřit může opravdu jen primitiv. Ale protože my známe souvislosti... nezvládáš diskuzi ani pod Lexem... přecházíme to mlčky, leč... registrujeme, ZZ, registrujeme. Myslím, že by ses měl ted a tady veřejně omluvit. P.S. To, že AUDI není dle tebe premiová značka, to si pějte ve spolku intelektuálních kastrátů... zde s tím těžko prorazíš >:D Ach bože... že ZZ takhle vyteče, to se sice dalo po masáži pod Lexem čekat, ale že se neovládně natolik, že mu v těch jeho slovech budeme moci vymáchat tlamu... no... vidím, že mozkový menstruant jede jak namydlený... IS. >:-[] .... 8-s 8-s :no:
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2006 16:53
Re: BRZDI, ZZ, TOHLE NENÍ PUTYKA
Nemůžu za to, že ses našel v "tlustá německá prasata bez vkusu", sudeťáku >:-[] Tím, že na mě reaguješ to zrovna mlčky nepřecházíš >:D >:D >:D
19. 12. 2006 17:05
Re: BRZDI, ZZ, TOHLE NENÍ PUTYKA
Co lékař? Myslím psychiatr... vyber nějakou kapacitu, ta se na tobě vyřádí >:-[] >:-[] :no:
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2006 17:08
Re: BRZDI, ZZ, TOHLE NENÍ PUTYKA
Víc jsi nevymyslel? >:D Bylo toho na tebe už dost, co? Tak já už tě nechám být, starochu. Pápá :-)
19. 12. 2006 17:16
Re: ZZ - jeho obnažená realita
Jsi nějakej vyměklej >:-[] a ten svůj debakl pod Lexem tolik neprožívej... uvědom si, že tu nemáš šanci... ani autem, ani hlavou >:D >:D a ten pokus se tu ztrapnit ti vyšel dokonale... Chybí ti klasa, chybí ti vychování a chybí ti úroveň a chybí ti pořádný prsty... nic z toho už nemáš šanci dohnat... tedy pokud ti není 16. Podle úrovně tvých textů bych odtušil, že ti těch 16 je... ovšem měsíců... >:-[] :no:
neregistrovaný "CtvrtSardel"
19. 12. 2006 19:20
Re: Obnazena virtualni realita???
Nic proti nikomu, ale souslovi "debakl pod Lexem" jsem pri projiti teto diskuze nalezl asi u 4 prispevku...Tvych GTI! Neni to trochu omezeny? :) Jen dotaz GTI, nedrazdim hada bosou nohou...Nech ZZho na pokoji, je pravda ze i ja se obcas necham unest a nekomu uz neco reknu, byt i "neslusnyho", ale diskuze je o autech, ne o tom, kdo je tady vetsi pablb...to pro vsechny, nejen GTI!Dik!
19. 12. 2006 20:41
Re: Obnazena virtualni realita???
>:-[] I když s tebou vlastně souhlasím, ZZ tě prokleje >:D ... pablb... ten ti dá... Ovšem, CtvrtSardeli, jsou furmulace a formulace. To, co tu ZZ předvedl... to přesahuje všechny meze vyjadřování... a ten mnou uváděný debakl? On to tu předvádí právě proto, že se nedokáže pro ten debakl ovládnout. A protože tam pohořel, vlezl sem a napadá tu křečovitě AUDI a neskutečně sprostě občany Německa... Takže, na tyto sprosťáky budu vždy razantní... ostatně, snad víš, že ZZ tu má přezdívku Mozkový menstruant... myslím, že je to výstižnější než ten tvůj pablb... i když... ;-) :yes:
19. 12. 2006 22:08
Re: Obnazena virtualni realita???
GTI, co mas porad s tou menstruaci? Co je na ni spatnyho, nebyt menstruace, resp. ovarialniho cyklu jednoho ze tvych rodicu, nebyl bys tu.
P.S.:Tvoje prispevky o autech jsou vzdy vyrazne lepsi, nez ty o diskutujicich...
19. 12. 2006 22:34
Re: Obnazena virtualni realita???
To mě tedy těší... leč ani těm příspěvkům o některých přiZpěvatelých se nevyhnu. Proti menstruaci nemám takřka nic... tedy občas to lehce ztíží akci... ale tohle asi není to, co máš na mysli. Pojem Mozkový menstruant dokonale odráží kolegův intelektuální diskuzní rozlet. Pokud najdeš vhodnější termín, rád si ho přečtu... mimochodem, dnes jsem pod Lexem vymyslel charekteristiku příspěvků nekritických zastánců tohoto auta - KASTRÁTNÍ KANTÁTA... ;-) Andy... nějak mi to tam prostě sedí... nemužu si pomoci :-) :yes:
anonym
19. 12. 2006 20:49
Re: Obnazena virtualni realita???
:yes:
anonym
19. 12. 2006 21:11
Re: Obnazena virtualni realita???
:yes: :-)
neregistrovaný "JayJay"
19. 12. 2006 22:04
Re: Obnazena virtualni realita???
:yes:
Velmi trefne. Kdyz se na to tak divam tak k memu prispevku o neco vysse nazvany "od extremu do extremu" si ted dovolim ty jmena priradit. Na jedny strane ZZ, na druhy GTI. Mohl bych priradit jeste par jmen na kazdou stranu ale tyhle jsou vypovidajici. A jako u politickych a ideovych extremu maj oba poly k sobe velmi blizko tak i tady je jsou si velmi blizci -> oba jsou pekny pablbove a chovaj se jak male deti.
19. 12. 2006 22:29
Re: Obnazena virtualni realita???
Pokud je tohle tvůj první příspěvek na auto.cz, tak sis vybral špatně... Především nepoužívej sprostá slova... tohle se tu nedělá... a pak... nikam nepřiřazuj, předvěď příspěvkovou brilanci, budeš oceněn. Zatím, jak vidím, jen poctivě čteš. Až se zapojíš do diskuzí, pak suď.
neregistrovaný "JayJay"
20. 12. 2006 00:31
Re: Obnazena virtualni realita???
Auto.cz navstivuji minimalne tak dlouho jak ty. Diskuze procitam, ale nemam stejnou potrebu neustaleho prispivani a presvedcovani ostatnich o svych pravdach. Dokonce jsme se jiz par krat navzajem oslovili, spise ty me, ja se snazim vyhybat diskuzim s tebou. Ver GTI, na me to vubec nezkousej, ty nebudes ten kdo me bude poucovat o sprostych slovech, moc dobre si pamatuju tvuj nekolik mesicu stary prispevek venovany tvemu kamaradovi ZZ. Vetsina tvych osloveni tohoto pana zacinala ZZ a pokracovala hodne sprostyma slovama. A vime oba ze to neni jedinej priklad. Takze muj prispevek na ktery reagujes je vic nez opodstatneny. Zchlad turba GTI.
20. 12. 2006 11:43
Re: Obnazena virtualni realita???
To je dobře, že si to pamatuješ... všechno sedlo jak pr na hr... A JayJayi... hlavně, když píšeš, se nesnaž někoho přesvědčovat o svých názorech... 8-s ... >:-[]
neregistrovaný "hormacher"
19. 12. 2006 22:39
výkon na papíře není vše:)
Souhlasím ... 210 koní nic moc. Mám seriovou 1.8T od Audi se 154kW,což je naprosto shodné.Sice přeplnovaný,ale ta 2.8 má o litr větší obsah a ještě FSI + nově časování což nějaký ten kW taky přidá.Prostě bych čekal víc...
Ale na druhou stranu si možná AUDi nechce konkurovat ve svých řádach,aby neohrozila prodej 3,2ky. Například Octavia TDI 77kW má oficiální výkon takový.Ale na válcové zkušebně UVMV naměřili třem Octaviim TDI 77kW výkon okolo 85kW.A kdo v tom autě jezdí,ví že to auto jezdí lépe než stará Octa 81kW.Možná to má víc jak 154kW >:D
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 12. 2006 23:09
Audi
tak pravdou je, že 75 koní na litr asi není žádný náskok díky technice, každopádně to zřejmě bude dobrý motor (osobně nemám sebemenší obavu). I když z hlavy vyjmenuji dva, tři motory, které bych v téhle objemové třídě radši, cením pokrok v technologii Audi (dere se mi na pysky (ty nahoře...dole pochopitelně žádné nemám...momentálně...teda, někdy jsou i nahoře...ale to už je zase jiná diskuze)že už bylo načase). :yes:
Rozbalit vlákno
0