Re: Prečo mi Tvoje príspevky pripadajú stejné a bez nápadu::
Nie si sam. Ono to bude tym, ze v Mercedese najprv vyrobia S-ko a potom ho zmensia podla potreby dalsich tried. Setrit sa musi >:D . BMW pochopilo, ze tadial cesta nevedie a predajne vysledky ukazuju, ze zvolilo spravnu, i ked kontroverznu cetu... Inak sampionom v unifikovanom designe je Audi, kde pomaly clovek nevie o aku triedu ide - a to je skoda :-(
Nový Mercedes-Benz třídy C zase pusune střední třídu o kousek dál... Stejně jako byla třída C (w203) v roce 1994 přelomem a posunem kupředu, stejně tomu bylo v roce 2001 třídou C (W203) tak teď to bude stejně tak. Jen snad maličkost, s pohonem zadních kol je sice dost velká legrace, ale některým lidem schází u naftových motorů třídy C pohon 4matic. MB je 1, jen tak dál. Děláte to mooc dobře.
No... C-cko W202 bola a imho stale zostava vrcholnym predstavitelom stylu bezducha sediva nezazivna krabica, neprekonal ju snad ani Touran alebo Superb... A to je v tej udajnej "premiovej triede"...
Kterýho myslíš? Pokud BMW 3, tak ten se prodává jak housky na krámě a pokud vím, tak soutěží s Passatem o prvenství ve třídě. Pokud myslíš A4, tak ta se taky prodává celkem dobře... Kterýho konkurenta že jsi to měl na mysli???
Mínil jsem trojkový bmw. Audi je mimo. Tak usedlej design ve střední třídě, to je špatnej vtip. A4 vypadá jak auto pro lidi bez fantazie. BMW se s trojkou aspoň o něco snažilo. Jenže jim z toho jaksi vylezlo korejský auto. nemluvim o technice, mluvim o vzhledu. Že se něco dobrě prodává, to ještě neznamená, že je to dobrý, ve smysl pěkný.
Tak design je velice subjektivní věc. Na trojkovým bavoráku mi vadí jen zadní světla u limuzíny, ale zbytek a třeba kombi celý považuju za designově velmi povedený... A rád se za ním i po těch dvou letech na trhu ohlédnu :-)
mě prostě přijde, že MB je auto dědky. A pokud ne dědek, tak jednoznačně gold diggers - což ovšem podporuje mojí teorii o dědcích. Můžou být o třídu dál, ale ja je budu vnímat stále stejně...