mě prostě přijde, že MB je auto dědky. A pokud ne dědek, tak jednoznačně gold diggers - což ovšem podporuje mojí teorii o dědcích. Můžou být o třídu dál, ale ja je budu vnímat stále stejně...
Tak design je velice subjektivní věc. Na trojkovým bavoráku mi vadí jen zadní světla u limuzíny, ale zbytek a třeba kombi celý považuju za designově velmi povedený... A rád se za ním i po těch dvou letech na trhu ohlédnu :-)
Mínil jsem trojkový bmw. Audi je mimo. Tak usedlej design ve střední třídě, to je špatnej vtip. A4 vypadá jak auto pro lidi bez fantazie. BMW se s trojkou aspoň o něco snažilo. Jenže jim z toho jaksi vylezlo korejský auto. nemluvim o technice, mluvim o vzhledu. Že se něco dobrě prodává, to ještě neznamená, že je to dobrý, ve smysl pěkný.
Re: Prečo mi Tvoje príspevky pripadajú stejné a bez nápadu::
Nie si sam. Ono to bude tym, ze v Mercedese najprv vyrobia S-ko a potom ho zmensia podla potreby dalsich tried. Setrit sa musi >:D . BMW pochopilo, ze tadial cesta nevedie a predajne vysledky ukazuju, ze zvolilo spravnu, i ked kontroverznu cetu... Inak sampionom v unifikovanom designe je Audi, kde pomaly clovek nevie o aku triedu ide - a to je skoda :-(
Kterýho myslíš? Pokud BMW 3, tak ten se prodává jak housky na krámě a pokud vím, tak soutěží s Passatem o prvenství ve třídě. Pokud myslíš A4, tak ta se taky prodává celkem dobře... Kterýho konkurenta že jsi to měl na mysli???
No... C-cko W202 bola a imho stale zostava vrcholnym predstavitelom stylu bezducha sediva nezazivna krabica, neprekonal ju snad ani Touran alebo Superb... A to je v tej udajnej "premiovej triede"...
Nový Mercedes-Benz třídy C zase pusune střední třídu o kousek dál... Stejně jako byla třída C (w203) v roce 1994 přelomem a posunem kupředu, stejně tomu bylo v roce 2001 třídou C (W203) tak teď to bude stejně tak. Jen snad maličkost, s pohonem zadních kol je sice dost velká legrace, ale některým lidem schází u naftových motorů třídy C pohon 4matic. MB je 1, jen tak dál. Děláte to mooc dobře.