Novinky
0
Ta zadni svetla jsou super, co? Ne takova nuda jako u Galaxy nebo S-maxe...
Moc se na nové Mondeo těším. Kombi mě obecně vůbec neberou, ale ten sedan vypadá velice nadějně. Bude to silný hráč, ostatně jako vždy. Mohl by si odbýt premiéru klidně už v Brně 😄
PS: Rad te zase vidim!
Zdravím 😄 :yes: , no uvidíme 😉 třeba mě nové Mondeo zviklá 😄 Doufejme že tomu dynamickému vzhledu budou odpovídat i motory
2,5 turbo 😉 Mohlo by to stacit. A myslim, ze se behem roku objevi i nejaka lahudka na olej z fritaku 😉
To s tím 2.5T zní celkem reálně. To s tím friťákem myslíš něco jako V6 2.7 TDCI ??? Někde jsem četl že s ním Ford počítá...
Jo presne tak. Takova nafta uz je celkem k preziti. Teda abych byl presny, nemam s ni sebemensi problem 😉
koukám, že passat už nebude nejtlustší auto na světě. Prasečí korunu získává mondeo! >😁
no 😄 fakt děláš své přezdívce čest... >😁
Díky za uznání. Snažim se. Na kombíky jsem zatíženej a mondeo v týhle kategorii mělo vždycky pěkný tvary. Tohle ale bohužel vypadý na pěknej průser.
uznávám, že znám i lepší kombíky (tedy vzhledově, sbjektivně...), ale tohle je všeobecný trend. Nafukovat. Sedan bude vypadat mnohem líp, moc mu to sluší- soudě podle toho Casino Royale. Obecně udělat vyvážené kombi je problém, snad jenom Audi je dál než ostatní. V reálu to ale nebude tak hrozné, v tomto Ford vždycky příjemně překvapí
Stale vyssie a vyssie boky, stale nizsie a nizsie okna a stale viac sklopene celne sklo = stale ubohejsi a ubohejsi vyhlad z auta. Nie iba Mondeo, je to problem mnohych aut, ze sa v tom clovek citi jak v obrnenci....Podivny trend....Vynimka len Roomster.
us se tesim as NEW Mondeo prijde natrh, aspon slevni soucasnej model a tak si budu moct doprat nejake to ST do 400 tisicovecek >😁
nemuzu si pomoct, ale me to nepripada jako "nove" Mondeo😜 trochu mi tam chybi ty puvodni povedene tvary, tohle je tase uplne neco jineho, noveho...nevim proc se s tim designem u Fordu porad tak perou😜 ale jinak si to svoje zakazniky asi zase nejde, za sebe muzu rict, ze me to nerozdil od prechozi generace neoslovuje
Jediná šance je Bond, james Bond... Někde jsem tu četl, že snad VW dělá šedá nudná auta... 😄 Tak to voko, co má tenhle názor a dokonce považuje nové Mondeo za moderní designový skvost, to bych chtěl jednou vidět... Základní problém je, že VW Passatem dokázal vstoupit do velmi elegantních vod... tatam je "přidrzlost" Apoštola předchozího, nový Passat je ikonou elegance a šmrncu (včetně provedení combi) v mainstreamu. Naproti tomu, Mondeo, které ve své předchozí verzi vytvářelo Passatu hráz té jisté Fordovské elegance, jaksi v nové verzi ztupělo, úplně se vytratila lehkost předchozího modelu a jestli mě něco (zejména při zadním pohledu) napadá... pak snad jen... mamut.
Jo, kdybych neměl svůj skvělej nick, klidně bych se pod tvůj příspěvek podepsal. Passat je skvělej.
takové oko, GTI, takové nikdy neuvidíš... Stejně jako by ho neviděl Jan Žižka po bitvě u Rábí... 😉
Mari, tohle ne. Já na Mondeo byl velmi zvědavý... Dnes tedy tu máme verzi combi, pišme o ní... Proti Passatu variant nemá vůbec designovou šanci... vždyť to auto vypadá, jako že se ani nedokáže rozjet... Kam ukryl Ford svou lehce vznešenou tóninu... Chybí dokonce i sportovní akcent. Tedy, ani elegance, ani sport... na mě to dělá dojem, jakéhosi těžkého combi s prvky jaksi hrubého, až skoro terénního vozu... (přitom svět v crossoverech jde taktéž cestou jisté elegance). A mám li před očima tu (až) fascinující lehkost a eleganci Passatu, pak se ptám, kam směřuje Ford Mondeem? Kam?
Myslím, že se tady rozmohl nešvar stavět Mondoe do role nějakého sportovního děla. Ford v této třídě nikdy nedělal, nedělá, a jak to vypadá ani dělat nebude auto s důrazem na dynamický vzhled. Jediné co stávající generaci spojuje s určitou sportovností- to jsou jízdní vlastnosti. Bylo jasné že koncept Iosis byl jen takovým cvičením z nějž budou převzaty do série snad jenom nějaké detaily. Jenže tento koncept tady vzbudil falešné očekávání, které se prostě v reálu nenaplní. Ford dělal vždy design, který měl v sobě maximálně prvky mírné nadčasovosti, ale nikdy sportovnosti. To je můj názor. Mondeo bude tak jako dosud především klasický velký Ford s dostatkem komfortu za dobrou cenu. V tom vidím jeho sílu. A nejen já, ale i kupující. Když vyjela v roce 2000 současná generace, stála před podobnými předsudky: Proti té tehdy předcházející vypadala tak neohrabaně, hranatě a snad až bez nápadu, ale čas mu dal za pravdu. Ta nadčasovost tam byla, jenom ji tehdy neviděl ten- kdo ji nechtěl vidět. Toto kombi mate zejména tou nahoru lomenou spodní linií za C sloupkem. Vzdáleně to připomíná Santa Fe. Ano, vypadá mohutně a neohrabaně. Ale opravdovou kvalitu jeho designu budeme moci posoudit tak za 5 let. Tehdy se teprve ukáže, zda Ford v tento okamžik neviděl dál než ostatní. Podle mě tohle auto má něco do sebe. Jistým spůsobem budí respekt.
Zdar mari!
Podle mého názoru nové mondeo je skutečně o něco horší než passat, co se designu týče....Passat je opravdu pěkně udělané mainstreamové auto s líbivým čumákem ale podivnou zádí - tu má mondeo taky takovou podivnou, ale čumáčkem ztrácí bodíky...
PS: k automatu z föra: podřazování je logicky na AT páce voliče k sobě - podřazuješ v manuálu z 3 na 2, a z 5 na 4, opačně jen z 4 na 3....proto se to dělá tak, jak se dělá....(a patrně je to dostatečně zažité, proto ani příchod 6st. přev. to nezmění)
Podle mého názoru nové mondeo je skutečně o něco horší než passat, co se designu týče....Passat je opravdu pěkně udělané mainstreamové auto s líbivým čumákem ale podivnou zádí - tu má mondeo taky takovou podivnou, ale čumáčkem ztrácí bodíky...
PS: k automatu z föra: podřazování je logicky na AT páce voliče k sobě - podřazuješ v manuálu z 3 na 2, a z 5 na 4, opačně jen z 4 na 3....proto se to dělá tak, jak se dělá....(a patrně je to dostatečně zažité, proto ani příchod 6st. přev. to nezmění)
Evidentně tady u této fotky neudělali hoši od Lehmana svoji práci tak dobře. Doporučuju se podívat na již dříve představované fotky Mondea kombi... Je to nebe a dudy. A není to jenom tou barvou... Tady ta kapota vypadá opravdu ztěží uvěřitelně. Schválně si to najdi a porovnej to. Ad Forum: S tou nelogičností to není jenom můj názor, např pan Hyan z AR to údajně pociťuje stejně. Jel jsem s Mazdou 3, která měla to schéma opačné, a řazení bylo opravdu mnohem intuitivnější. Ostatně to tak používají i okruhové speciály se sekv.
Mě to zase vyhovuje...prostě každému to bude připadat jinačí...ale jde hlavně o zvyk - když mi řekneš podřaď v manuálu, tak na 66% přitáhnu páku k sobě, bo jezdím jen s pětikvalty...
PS: Myslíš, že lehmann ty fotky schválně tak *urví?
PS: Myslíš, že lehmann ty fotky schválně tak *urví?
někdy se něco nepovede aniž by to bylo myšleno špatně. Už jsi porovnal? [odkaz]
Když vidím ten houf nadšených přitakávačů a hanitelů nového Mondea, musím se ho zastat. Je samozřejmě nesmysl přehadovat se o rom, co je a co není hezké, co člověk to názor. Můj názor je ten, že postavit vedle sebe Nové mondeo a Passat, tak teprve může začít polemika o mamutech atak podobně. Mně osobně se Mondeo moc líbí, jde svou vlstní cestou, neopisuje a celkové pojetí výborně zapadá do designové linie současného Fordu. oproti stávající generaci je ten vzhled dle mého velikým skokem kupředu. Pěkný profil, vyvážené proporce kus pěkného auta. Právě ty proporce jsou velmi důležité třeba Tebou zmiňovaný Passat (ikona elegance a šmrncu) se zrovna ideálními proporcemi chlubit nemůže - zejména přední a zadní převis je stejně podivný, jako byl na původní oktávce :-! Snaha udělat co největší auto se někde musela projevit. Starý model mněl podle mne mnohem vyváženější proporce. Jenže to je věc vkusu... No, takže když vezmu v úvahu, jak vypada S-MAX, jak dobře jezdí tak o nové Mondeo nemám obavy. Myslím, že Tvé ikoně pěkně zatopí na trhu a bude zajímavé sledovat statistiky prodejů :-!
Passat není "má" ikona, Pasat ikona je. No, právě, zmiňuješ S-Max... auto, které nemá ani špetku řízu... je to přešně jako tohle Mondeo - přitupělé. Nový Passat je elegantní limuzína, předchozí byl pěkný, stylový, ale nebyl elegentní, čel víc do drzého pohledu, a to včetně zádi. Uvidíme, jak s tím zahýbá trh. Můj tip je, že Mamut to nerozhýbe.
Jo a proto je S-max auto roku 😄 😉 :yes:
Předpokládám, že stejně argumentuješ i v segmentu malé vozy Cliem, to bylo autem roku 2006... To přece není rozhodné... S-Max získal body za vypiplaný podvozek... a... o jen pár bodů utekl Corse a Roomsterovi... To ti píši proto, abys věděl, jakou vypovídací hodnotu má tvé tvrzení.
Passat není žádná má ikona. Passat ikonou je, Novisi... prosím rozlišuj. Souhlas, je jiný, jede v novém stylu, který jsme poprvé spatřili na Iosisu a naživo pak u S-Maxu... tedy na stylu, který mne... opravdu neoslovuje... A to se hodně snažím. Možná právě proto, že ten styl se zrodil v segmentu MPV... tedy v segmentu prestižním sedanům v mainstreamu (snad to není protimluv) značně vzdáleném...
Je Passat ikonou kromě Tebe ještě pro někoho, že to tady presentuješ jako fakt? Není to náhodou tak, že je to volba rozumu a nikoliv srdce taxikářů, fleetových manažerů a cesťáků? :-!
Taxikáři, cesťáci a fleetoví manažeři... to jsou nějací ménecenní lidé? Taxikáři nám dávají odpověď na to, které auto považují za spolehlivé. Ti manažeři vytváří dokonalé povědomí o image Passata a ti cesťáci o jeho pohodlnosti...
Asi jsem slepý, ale kde měl být minulý Passat přidrzlý? Tatík mé nastávající ho má jako stříbrnýho kombíka (služebák) a to auto není nic víc (ale ani nic míň!), než velice solidní pracovní nástroj bez jediný kapky emoce. Celou svou kulatostí hlavně přídě ve mě furt vyvolává pocit lodě, ještě zesílený, když si do něj člověk sedne - ta linie oken je strašně vysoko a člověk si v něm připadá strašně malej 😉 A tu loď mi připomíná i houpavostí, s jakou jede. Nevím, jestli to je problém jen těžkých dieslů, ale i přes velký rozvor se to na můj vkus houpe až moc...
Pridzlost Passatu spociva prave v tom, ze se tvari, ze je vic nez je 😉
V současný generaci to možná sedí. Ale minulá generace si podle mě na nic nehrála. To jen někteří z něj dělali a dělají boha 8-s 😉
Jedna strana mince je, jak auto prezentuje automobilka a druhá strana je, jak auto vnímá společnost... U Passata jdou obě strany ruku v ruce. Passat je zapsaný jako ikona manažerských vozů. V aktuální verzi je to opravdu důstojné auto. Mondeo zabírá širší společenské pole (díky verzi liftback) a aspiruje i na střední mainstream pro střední vrstvu obyvatel... paradoxně jej to trochu degraduje... má proto o stupeň nižší image než Passat. Ford v tomhle jaksi nezvládl letitou tézi o "světovém autě". Ta je totiž kontraproduktivní - nikdo přece nechce "auto pro celý svět", každý chce auto pro sebe... P.S. Ta poslední myšlénka není tak uhozená, jak se na první čtení může zdát. Tedy, alespoň doufám.
Bárte, sakra... nevím, kolik měříš, ale já párkrát ve starém Passatu jel, ale že bych si v něm připadal malej, to ne. Přidrzlej byl svým rozkročením a výrazem, včetně zádi. Dnes pobral velkou porci noblesy, to mu upřít nemůžeme, Drzost byla nahrazena eleganci. Prosím tě, auto, které si nejvíc hraje na něco, co není je S-Max... žábry jak žralok od BMW... kdo to kdy viděl v MPV? Galaxy, to je auto, to je MPV... S-Max útočí na povrchní jezdce, na jezdce, kteří neví, jak má MPV vypadat. Bohužel, ten styl "Iosis" (a já tu kdysi psal, že Iosis Fordu udělal zase přední masku, reál je ovšem jiný...) jímž Ford vstoupil do druhé půli desetiletí dle mého není tím stylem, který by dokonale odrážel očekávání, ten designový zlom, k němuž muselo dojít. Neodráží zatím ani na jednom modelu (S-Max, Mondeo) dobu, do níž vstoupil, neurčuje jí... Steré Mondeo nebyl žádný zázrak, zejména v zadní partii s těmi trojúhelníkovými světly, leč měl své kouzlo, kouzlo jisté elegence... dnes je to pro mne opravdu jen auto, které chvíli řídil Bond, James Bond, tedy pro mne (hereckým obsazením) nepřijatelný Bond... v tom se dokonale s Mondeem doplňují, žádná liga gentlemanů, žádná klasa... žádný dvoj/trojsmyslný úsměv...
Tak měřím svých 182cm, takže žádný prcek 😉 Sice jsem toho passata neřídil, ale jinak jsem se vezl vlastně na všech sedadlech a hlavně vepředu jsem tam zapadl jak do tanku. To je můj dojem, tak mi ho neber 😄 A víš co? Mě se docela líbí, že Ford nabízí i ve třídě rodinných vozů také něco, v čem se tatík trochu pobaví, když vysadil ženu s dětmi před nákupním střediskem. Neboli filozofie C-Maxu a teď i S-Maxu se mi hodně zamlouvá a pokud bych měl tak velkou rodinu, že by mi focus kombi nestačil, toho C-Maxe bych bral hned! A navíc máš přeci na výběr. Pokud ti myšlenka sportovního vanu přijde ulítlá, tak jdi do Galaxy a budeš asi spokojený. A když už jsme u těch, co si hrajou na něco, co nejsou - hodně to vidím právě u VW - už od jména mainstreamový výrobce, který se hlavně pod vládou Piëcha snažil stylizovat snad až někam k subpremii, kde ho přece nikdo nechce... Když budu chtít něco lepšího od koncernu, tak osedlám přeci Audi a je to, ne?
Bart ma mozek :yes: :yes: :yes:
Máš co dohánět.
Hmmm, tak po dnešním dlouhým dnu už nějak nejsem schopný rozeznat, jestli si vy dva teď ze mě děláte p..el, nebo to mates myslel vážně 8-s >😁 😉
Tak za sebe můžu napsat, že kdybych si dělal srandu, poznáš to po druhé větě 😄 A matesovy pochvaly... je to takovej "táta hub", má rád, když ho okolí cení jako takového maléh👋velkého stařešinu, takže legrace to od něho nebyla určitě... to víš, fanatik Fordu, ten zvedá palec každému, kdo mu jeho fanatismus posvětí, zejména jako ty, tedy rozumnou argumentací. Té, jak známo z diskuzí, totiž fanatici schopní zpravidla nejsou...
Připomínám ti, že tys ten, který zvedá palec každému, kdo mu jeho fanatismus posvětí. Ostatně o tom se již čtenáři přesvědčili. Bohužel tys i ten, kdo osočuje a uráží jakmile ti někdo oponuje. Takže si nejdříve zameť před svým prahem
Fordí fanatismus? To sis popletl, Fanatici jsou tu jenom tři - Fiat roku, TTTom, který má rad čisla místo aut, a mates - fanatik Fordu. Když tak vypiš každý můj autofanatismus... a nezapomeň na Mazdu MX5 😄 P.S. Jak tě tak sleduju, ty už píšeš jenom k mému nicku, rezignoval jsi na články i na auta... že by láska, manitou. Myslím k matesovi 😉
Předseda ČSSD Jiří Paroubek vyzval prezidenta Václava Klause, aby nejmenoval vládu postavenou na přeběhlících
Pokud sis dal, jako dnešního bobříka, závazek nás tu uvádět do politické reality, takový mates, auto-politriuk, mě to vadit nebude, ale piš si to vždy jako samostatný příspěvek. Co ti telegrafuje tvůj kámoš Paroubek, to mě vůbec nezajímá.
"Večerníček už několikrát putoval v čase okolo 19. hodiny, jednu dobu byl i na ČT2, ale vždy si diváky našel," podotkla Kateřina Krejčí z centra tvorby pro děti a mládež
Zkus algenu. Ale ne abys ji zapíjel pivem. Zase si nacamranej jak Rumcajs 8-s >😒]
Zavraždil manželku, která se s ním rozváděla. Tělo zakopal a policii ohlásil, že zmizela. Kriminalisté prohledávali i dno Římovské přehrady.
No jo, jak Rumcajs 8-s >😒]
Prave si vsem ikazal, ze je jedno, co ti kdo odpovi na tve prispevky. Takze ja nebudu plytvat svym casem a nebudu na tebe dale reagovat. Drz se toho take. Bude ti to ku prospechu *smajlik se vztycenym prostrednikem* Ty "stylari" >😒]
Ale jistě. Ovšem, Bárte, tohle přece VW ví... a přešláplo jen s Phaetonem, který tedy je (bez toho loga na kapotě) přakrásným autem v lux segmentu, leč... to logo, prostě, diamantovej kovboj neakceptuje 😄 Bárte, nahoře píši, že Galaxy je MPV, naivnost C/S-Max... ta hraje právě na tu strunu, o které píšeš - že by si měl tatík někde zařádit... prosím, jen to ne... s eS-Max ať neřádí, ať si koupí Focus ST... P.S. A MPV ať vypadá, a i ať jede jako MPV - plavně, luxusně, pohodlně, žádněj závoďák... v tomhle se neshodnem. Těch 182 beru jako dobrou míru. To už ti nemusí na barovou židli pomáhat šatnářka a když z ní nad ránem spadneš (myslím z té židle), stojí to za to 😉 :yes:
Tak dobrá, pojem "řádit" byl možná trochu silný. Ale na druhou stranu se mi opravdu líbí ta idea, že MPV nemusí být nutně jen nudný pohodlný, v první řadě variabilní kočár, ale že může umět i jezdit a že ta jízda může řidiče i bavit... Máš ale asi pravdu v tom, že v tomdle se neshodnem 😄 A teď jedno malý O.T.: dneska jsem byl asi 2km spolujezdcem v Octavii 20V turbo a musel jsem s nostalgickou slzou v oku uznat, že ticho benzínu má furt něco do sebe. Jak si jinak svý TDCi nemůžu vynachválit, tak neslyšný motor, jen někde hodně v dáli si pohvizduje turbínka, to furt stojí za to... Na druhou stranu - asi s tím nepůjde jezdit za 5,3, jako u mě 😉
😄 Věčné dilema... nafta/benzín. Ten motor v Oct, dopovanej turbem byl (je) vynikající motor... koneckonců na něm lítalo i TT1. A ještě o stupeň lepší je ten aktuální 2.0 T... Víš, Bárte, mě trochu vadí, že se jaksi automaticky vztahuje na všechny segmenty, že jen "sportovní" jízda je ta pravá zábava. Vždyť tak to prostě není. Já kdybych kupoval MPV, zajímalo by mě zejména to, aby v tom byla luxusní jízda, plavné pérování, prostě "kočár". Vždyť přece počítám, že v tom budu vozit početnou rodinu, tak jaképak tvrdé svezení... A u MPV už to prostě vůbec nechápu. Asi si to uvědomuje i Ford a vsadil tedy na dvě karty.
Ja netvrdim obecne, ze sportovni jizda je ta jedina prava. Jen me osobni preference jsou u ty sportovni jizdy. Jeste jsem holt asi mladej a nevybourenej >😁 Na druhou stranu si myslim, ze moderni podvozky s multilinkem muzou do jisty miry spojovat pohodli s celkem sportovnimi vlastnostmi. Sam to zazivam u svyho focuse. Tak proc by to nemohlo fungovat u MPV? Kdyz se ten kompromis posune preci jen malinko ve smeru ke komfortu, jeste to nemusi nutne znamenat nezivy podvozek. Ale jak uz jsem rikal, libi se mi, ze Ford zanechal pokusu o ten "spravny" kompromis a vykopnul do sveta rovnou dve auta, kde si snad kazdy vybere. A kdo hleda ten kompromis (ktery tedy ted Ford nenabizi), musi se "spokojit" treba s Zafirou 😄
No klasická ukázka, že víš, jak má co kdo vyrábět a jakej má kdo bejt tatík. Nech lidi, ať se rozhodují sami, jestli někomu vyhovuje tebou uváděná naivnost C/S MAXE, tak ať si ji koupí. Spíš bych si tipnul, že kdyby to přivedl na svět VW, tak byses rozplýval. Jen ať si může ten tatík vybrat, ST nebo S-MAX. U VW mu nenabídnou nic 😉
tak to oko ktore v tomto
[odkaz]
zbadalo pridrzly vyraz by som veru nechcel. A ak niekedy uvidis rozkrocene prasa posli majitela na geometriu alebo zamachruj a rovno odporuc vymenu capov. Co sa tyka mondea v kombiku pockame si na finale, co Ty na to?
[odkaz]
zbadalo pridrzly vyraz by som veru nechcel. A ak niekedy uvidis rozkrocene prasa posli majitela na geometriu alebo zamachruj a rovno odporuc vymenu capov. Co sa tyka mondea v kombiku pockame si na finale, co Ty na to?
No Passat mi elegantne nepripadá. Celkovo nové VW sú dizajnovo dosť biedne. Touran vypadá ako dodávka a Tuareg má najnudnejší dizajn zo všetkých SUV. Passat zpredu ešte celkom ujde ale zozadu je podľa mňa skoro škaredý. Elegantné auto si predstavujem ináč. Nové Mondeo mi dosť pripomína Mazdu 6. Je to taký lacný rýchlo okukateľný dizajn. Väčšine ľuďom sa asi bude na prvý pohľad páčiť tak ako Mazda, ale rýchlo zovšednie. Netvrdím že je škaredý.S-Max mi pripadá zaujímavejší.
Passat aj Roomster má šancu byť taký "škaredý až je pekný". Touran a Tuareg sú absolútne bez nápadu ( ako staré Audiny )a Mondeo asi rýchlo zovšednie.
Passat aj Roomster má šancu byť taký "škaredý až je pekný". Touran a Tuareg sú absolútne bez nápadu ( ako staré Audiny )a Mondeo asi rýchlo zovšednie.
Hovoříš-li o zádi, pak porovnej zádě... a smekneš před kompozicí zadních světel Apoštola. to je přece dokonalá designerská práce.
To je pouze Tvůj subjektivní názor GTI. Můj názor je zcela opačný.
Jednak se bavme o autě stř.tř.nikoli o apoštolovi.No a dokonalost je úplně o něčem jiném. Rozhodě né o Pu.
Jednak se bavme o autě stř.tř.nikoli o apoštolovi.No a dokonalost je úplně o něčem jiném. Rozhodě né o Pu.
No, jeste bych s hodnocenim pockal. Vzpomenme na fabii - na spy photos vypadala vselijak a na oficialnich fotografiich se muzeme presvedcit o tom, jak male zmeny mohou mnoho znamenat. V nekterych vecech odkamuflovani mondeo uz nezachtani: mas urcite pravdu v tom mamutovstvi - bocni linie linie oken se zda prilis vysoko, coz budi dojem tezkopadnosti, zejmena v posledni casti, kdy se spodni okraj okna jeste vice lame ke strese. Nezachrani to pravdepodobne ani spodni prolis prednich a zadnich dveri, ktery ale hodnotim pozitivne. Elegance, ktere mj. podle meho ubylo i u O2, minimalne ve srovnani s O1, jako slovo se nehodi ani pro popis bocniho profilu kapoty, chapu, je to stran bezpecnosti chodcu, ale opravdu to neslo vyklenout jinak? Podle meho neni linka kapoty v harmonii s ostatnimi sviznymi (peknymi) liniemi auta. Navic spodni okraj kapoty z celniho pohledu napaditosti taky mnoho nepobral. Libi se mi umisteni klik. Zad posobi... rozpacite. Byl bych rad, kdyby Ford s novym mondeem uspel, ale nemuzu napsat, ze jsem si tim jisty...
tak jak mi minulé mondeo přišlo usedlé a nicaté tak tohle se mi opravdu lbí , má to šmrnc který se mi líbí - už studie kombíku byla super a tohle to jen potvrzuje ... a pokud to bude mít jízdní vlastnosti takové jak ford umí tak passat bude mít velikého soupeře 😄 a ještě až to bude v černé :yes:
Chlapi, já teda nevím, ale nezdá se vám, že těch spy fotek je nějak moc? Jako nemyslím tím jen tyhle fotky MONDEA, ale všeobecně. Ještě ze všech stran a je to. Mě se to jeví jako trošku namlsat trh a zjistit předběžně ohlasy... To by možná bylo lepší zveřejnit rovnou pod nálepkou značky... A než 100 000,- za fotku tak raději 1000 když najdeš 10 rozdílu oproti starému... 😄 8-s
Já tam vidím vectru.Jak z boku (od A sloupku),tak i zezadu.A ty kola tam jsou utopený až hrůza,počítám že to jsou tak "16",ale chtělo by to nemíň "18",aby to jakš takš vypadalo.Ale jinak sedan se mě vcelku líbí.
Je jasné, že konečná podoba teprve vyplave. Pak nechť se hodnotí.
Zatím je jasné, že nový Mo je kus auta. Vidím tam jasný nápěv od Laguny, kus V40 starý a něco od Sabiny 93.
Jinak bych ještě rád zdůraznil, že mluvit o novém Pu v souvislosti s elaegantním designem je přinejmenším troufalost.
Nový Pt je velmi ošklivé auto. To staré Mo je pořád králem. Ještě stále hezčí, byť stařičká je 93 a o Volvu nemluvě.
O elegantním designu jsem ochoten připustit diskusi ve spojení s Lagunou. 7 let stará, ale stále svěží. Vnější křivky, stíny,boky, kontury atd naprosto korespondují s vnitřkem. Vyváženost sama. Udělejte si návštěvu, pomazlete se s ní. Dokonale vychytaná ergonometrie. :yes:
Zatím je jasné, že nový Mo je kus auta. Vidím tam jasný nápěv od Laguny, kus V40 starý a něco od Sabiny 93.
Jinak bych ještě rád zdůraznil, že mluvit o novém Pu v souvislosti s elaegantním designem je přinejmenším troufalost.
Nový Pt je velmi ošklivé auto. To staré Mo je pořád králem. Ještě stále hezčí, byť stařičká je 93 a o Volvu nemluvě.
O elegantním designu jsem ochoten připustit diskusi ve spojení s Lagunou. 7 let stará, ale stále svěží. Vnější křivky, stíny,boky, kontury atd naprosto korespondují s vnitřkem. Vyváženost sama. Udělejte si návštěvu, pomazlete se s ní. Dokonale vychytaná ergonometrie. :yes:
Jestli máš tím Pt na mysli Passata, tak ti budu oponovat - zadek je na diskuzi, ale předek je bez diskuze přesně takový, jaký má být u mainstreamového auta středního managementu...prostě pohlédnuto optikou služebních aut je předk téměř dokonalý (vzbuzuje přesně ty emoce, které vzbuzovat má)
Odvážné to tvrzení. Snad aby Tě nečetl žádný milovník Médi....Ty přišli s takovým předkem jako první a dnes...podívej se na jednotlivé výrobce. Kdo je pajcér a kdo si jede svoji lajnu bez ohledu co je a není rádoby líbivé...
Clanek o Mondeu a * GTI to zase zasere Passatem. NEREAGUJ!!!!!!!!!!