Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Americká prokuratura zahájila kriminální vyšetřování Toyoty

21 komentářů

pánové proč takové zbytečné tlachání,vidím že tady nemá pomalu nikdo ponětí o co jde, problémy s brzdou u Priusu není problém v autě ale v řidiči pokud už, při jízdě z kopce u lehkého našlápnutí začne jakoby brzdit motorem a tím dobíjet akumulátory a někdo "chytrý" si myslí že to nebrzdí >😁 prohoha kupte si koloběžku nebo tříkolku když neumíte jezdit s autem . A to samé i o tom pedálu plynu... nebojte on nezůstane zaseknutý >😁 ale pokud se bojíte přejděte na koně ten se třeba nesplaší >😒] Toyota mi příjde dost neprávem napadaná...tak se zkuste zajímat i u jiných automobilek o jejich problémky když už se staráte o tohle...
rdx
Ne, to s tim mechanickym zasekavanim byl prvni vystup PR oddeleni Toyoty. Od zacatku se jednalo o poruchu elektroniky.
hard to kill
no jo no,aspon zlevni,mam dve yoty nikdy bych jiny auto nechtel.
Avatar - Anonym
Anonym
No když někdo několik let kašle na problémy a vše tutlá a tváří se jak je to spolehlivá automobilka...Tak smůla, GM a Ford už toytotě dávaj slušně na frak, slavná Camry se popadá dolů....
Johnn
Docela mě zajímá,jak dokáží zjistit,zda při nehodě byl zaseklý akcelerační pedál,nebo se vracel pomaleji,nebo jel řidič příliš rychle,tudíž zmíněný pedál sám držel zmáčklý.
Myslím,že u nás by byl automaticky vinen řidič,nepřiměřená rychlost.
mikesh
To jsou ale Priusy a jde o brzdy jak pises, ne o akcelerator.
Ale ako to môže urobiť kick-down? To je predsa prevodovka(podradenie) a plyn nie len elektronika akcelerátoru(plynu).
Deadlift
Asi mysli nefungujici brzdy... [odkaz]
mikesh
Vsude se mluvi o tom ze se zasekava mechanicky, takze nevim co je to tvoje "vsude" :-!
rdx
Vzdyt o tom se vsude mluvi...nikdy se v zadne Toyote plynovy pedal nezasekaval.
To byl marketingovy trik. Vzdy slo o ridici jednotku akceleratoru.
Tzn. nejednalo se nikdy o mechynickou zavadu.
mikesh
Tak to mas asi jiny problem nez zasekavani pedalu, ne?
Deadlift
Do očí bijící je to, že k tomu dochází až po bankrotu GM a Chrysleru. Tvoje... neviditelná ruka trhu by to určitě naplánovala lépe. >😁

Myslím, že Toyota musela v US hodně tutlat-cálovat, aby ruku trh trochu zpomalila. :no:
Avatar - prekladys
prekladys
no vždyť, o pár příspěvků dál to píšu 😉
Deadlift
Ne, teď je na řadě VW.
Avatar - prekladys
prekladys
o téhle historce si určitě něco přečtu... za 10-20 let, nejlépe obsáhlé pojednání týmu automobilových historiků na téma řízený pád, analýza jeho příčin v kontextu konkurenčního boje, případě si budeme muset počkat na odtajnění některých archívů...
Navtech
Jako kdyby to amíkům spadlo z nebe. Pro mne je to až do očí bijící.
Flavio
Zajímavý článek o tomto problému, vyšel v sedmém čísle časopisu Ekonom, kde je přetisk z The Economist, pod názvem "Na plný plyn do potíží". Je tam pěkná anylýza tradičního japonského stylu řízení, který stojí za uvedenými problémy.
rdx
Nejvic me stve, ze se to snazili svadet na koberecky!!! Pritom to byla jasna chyba ridici elektroniky.
Ty problemy s akceleratorem me stvaly hned od pocatku (Toyota Camry, rv. 200😄. Kdyz mi to na dalnici sem tam zrychlovalo, tak jsem byl sice prekvapeny - ale rikal jsem si...holt japonska elektronika...s tim se musi pocitat. Ale kdyz mi to udelalo kick-down v prudke zatacce v horach, to uz me polil pot
Podle techniku "bylo vse v norme", ted konecne museli s pravdou ven >😒]
Subaru.in
To oni radi dusi, jako kdyz skolaka vyzvou do reditelny... 😉
geroc I.
By mně fakt zajímalo na co chce SAC a Kongres přijít. Ovšem jako příležitost důkladně podusit Toyotu vynikající.
Avatar - Anonym
Anonym
Každej chvilku tahá pilku...
Tak ted je na řadě Toyota, právě včas - GM, ford a chrysler potřebují zvýšit prodeje a tohle zakopnutí, spíš pád na tlamičku Tojotky/Lexus se jim náramně hodí :yes: