Bezpečnost
0
pánové proč takové zbytečné tlachání,vidím že tady nemá pomalu nikdo ponětí o co jde, problémy s brzdou u Priusu není problém v autě ale v řidiči pokud už, při jízdě z kopce u lehkého našlápnutí začne jakoby brzdit motorem a tím dobíjet akumulátory a někdo "chytrý" si myslí že to nebrzdí >😁 prohoha kupte si koloběžku nebo tříkolku když neumíte jezdit s autem . A to samé i o tom pedálu plynu... nebojte on nezůstane zaseknutý >😁 ale pokud se bojíte přejděte na koně ten se třeba nesplaší >😒] Toyota mi příjde dost neprávem napadaná...tak se zkuste zajímat i u jiných automobilek o jejich problémky když už se staráte o tohle...
Přejít do diskuze
Ne, to s tim mechanickym zasekavanim byl prvni vystup PR oddeleni Toyoty. Od zacatku se jednalo o poruchu elektroniky.
No když někdo několik let kašle na problémy a vše tutlá a tváří se jak je to spolehlivá automobilka...Tak smůla, GM a Ford už toytotě dávaj slušně na frak, slavná Camry se popadá dolů....
Docela mě zajímá,jak dokáží zjistit,zda při nehodě byl zaseklý akcelerační pedál,nebo se vracel pomaleji,nebo jel řidič příliš rychle,tudíž zmíněný pedál sám držel zmáčklý.
Myslím,že u nás by byl automaticky vinen řidič,nepřiměřená rychlost.
Myslím,že u nás by byl automaticky vinen řidič,nepřiměřená rychlost.
Ale ako to môže urobiť kick-down? To je predsa prevodovka(podradenie) a plyn nie len elektronika akcelerátoru(plynu).
Vzdyt o tom se vsude mluvi...nikdy se v zadne Toyote plynovy pedal nezasekaval.
To byl marketingovy trik. Vzdy slo o ridici jednotku akceleratoru.
Tzn. nejednalo se nikdy o mechynickou zavadu.
To byl marketingovy trik. Vzdy slo o ridici jednotku akceleratoru.
Tzn. nejednalo se nikdy o mechynickou zavadu.
Do očí bijící je to, že k tomu dochází až po bankrotu GM a Chrysleru. Tvoje... neviditelná ruka trhu by to určitě naplánovala lépe. >😁
Myslím, že Toyota musela v US hodně tutlat-cálovat, aby ruku trh trochu zpomalila. :no:
Myslím, že Toyota musela v US hodně tutlat-cálovat, aby ruku trh trochu zpomalila. :no:
o téhle historce si určitě něco přečtu... za 10-20 let, nejlépe obsáhlé pojednání týmu automobilových historiků na téma řízený pád, analýza jeho příčin v kontextu konkurenčního boje, případě si budeme muset počkat na odtajnění některých archívů...
Zajímavý článek o tomto problému, vyšel v sedmém čísle časopisu Ekonom, kde je přetisk z The Economist, pod názvem "Na plný plyn do potíží". Je tam pěkná anylýza tradičního japonského stylu řízení, který stojí za uvedenými problémy.
Nejvic me stve, ze se to snazili svadet na koberecky!!! Pritom to byla jasna chyba ridici elektroniky.
Ty problemy s akceleratorem me stvaly hned od pocatku (Toyota Camry, rv. 200😄. Kdyz mi to na dalnici sem tam zrychlovalo, tak jsem byl sice prekvapeny - ale rikal jsem si...holt japonska elektronika...s tim se musi pocitat. Ale kdyz mi to udelalo kick-down v prudke zatacce v horach, to uz me polil pot
Podle techniku "bylo vse v norme", ted konecne museli s pravdou ven >😒]
Ty problemy s akceleratorem me stvaly hned od pocatku (Toyota Camry, rv. 200😄. Kdyz mi to na dalnici sem tam zrychlovalo, tak jsem byl sice prekvapeny - ale rikal jsem si...holt japonska elektronika...s tim se musi pocitat. Ale kdyz mi to udelalo kick-down v prudke zatacce v horach, to uz me polil pot
Podle techniku "bylo vse v norme", ted konecne museli s pravdou ven >😒]
By mně fakt zajímalo na co chce SAC a Kongres přijít. Ovšem jako příležitost důkladně podusit Toyotu vynikající.