Novinky
Už dva dny čekám, jestli se tady objeví zpráva o vytvoření speciální sporotvní divize F.. tak jsem se konečně dočkal. Motor v IS-F nebude upravený motor z LS460, ale velmi pravděpodobně půjde o upravený agregát, který pohání nové LS 600hL.. tedy úplně nový V8 5.0 litru, výkon bude naladěn minimálně na 425 koní, točivý moment bude vyšší než 400 lb-ft (kdo ví kolik je koeficient přepočtu???). Co se týče srovnání s C63 AMG a BMW M3, řekl bych že IS-F bude umístěn někde mezi nimi (patrně blíže k pojetí M3). P.S. ty dva výfuky nad sebou - nejdříve mi to přišlo trochu divné, ale teďka se mi to fakt začíná líbit :yes:
Tome, ten převod. Koně na kW, míle na km to člověk už zná, ale ten točák, ten jem taky si nikdy nepamatoval. Tak jsem se na to mrk a je to jednodušší, než se zdá. Koeficient je 1,35 a nějaké drobné. Tak stačí znát 1,36 koňských a jsme doma. Takže 400 lb.ft = cca 540 N.m. Horší je to se spotřebou a jak kontinentální, tak ostrovní systém má něco do sebe. Ale tam platí nepřímá úměrnost a není to z toho hned vidět. Už si tu konstantu nepamatuju, ale je to něco kolem 280 až 285 a tu když vydělíš spotřebou, dostaneš tu druhou (7 l/100km cca 40mpg; 14 l/100km cca 20mpg).
Tohle je příprava na příchod verze IS Coupé a to bude teprve nádhera.
A pak ještě IS cabrio..
S pevnou střechou? PS: pětilitr ve střední třídě...hukooot 😄
Nejsem si jistý, ale podle spy photos to spíše vypadá na Coupe a Cabrio zvlášť.. hukot to bude tak jako tak :yes: 😉
myslel jsem jako plechovou...žádné vábničky , pěkně když střechu, tak pro všechny - plechovou, skládací >😁
Mohli nám nabídnout pěknou plechovou skládací střechu. A krásnou.. ale oni řekli NE! >😁 >😁 >😁
V rámci časových možností se snažim přijít na kloub tomu, proč je Toyota tak úspěšná, proč se konkurenci nedaří soupeřit a proč se již brzy dočkáme toho, že bude největší automoblkou světa.. Spokojený zákazník většinou přijde znovu.. věrný zákazník, to je rovnou výhra. Jak to udělat - řekne se to poměrně jednoduše - udělat takový auto, který vyhovuje zákaznickým požadavkům, nabízí špičkové technologie a techniku, je nadprůměrně (u Lexusu super spolehlivé) spolehlivé, má slušnou spotřebu, v rámci možností co nejvíce ekologicky šetrné a k tomu přidat špičkové poprodejní a servisní služby. V praxi to zas tak jednoduché není, ovšem někteří již dávno pochopili, že tohle je základ úspěchu. Nejlépe to chápou u Lexusu a Toyoty, což dokládá mnoho výzkumů v oblasti spokojenosti zákazníků. NEJNOVĚJŠÍ VÝSLEDKY: 63.9% majitelů Toyoty si opět koupí Toyotu; 62.6% majitelů Lexusu si opět koupí Lexus.. průměr odvětví = 47.9%. Podle mě je spokojenost nejdůležitejším parametrem (tedy kromě ceny) - teprve potom nastupují oblasti jako jsou design, technologie, značka, historie.. Snad se mi podařilo upozornit na další aspekt, proč si mohu dovolit napsat.. Today Tomorrow Toyota
no, nejsem si jist, zda temi cisly ohledne lexusu lze jednoznacne definovat, ze lexus je nej. dovolim si moji zkusenost: lexus je, dle meho, idealni sluzebni vuz-rozumej: na objizdeni klientu z mista a do b, pricemz clovek ani nevi, ze se veze, nestara se o vubec auto a lze soustredene fachcit i behem jizdy, klienti nejsou nakrkani, ze ma nekdo mb jako oni, ale "japonskej smejd", a neodvadi pozornost ridice behem jizdy jako nektera bmw, ktera davaji opravdu pocitit radost z jizdy. cili, dle me: kdo chce emoce, tak bmw, kdo chce klid, tak lexus. tato zkusenost se tyka gs300 a 535...
Nejsou ty čísla jen za USA? 😄 Ale jinak souhlasim. Zdůraznil bych rozdíl mezi spokojeností a spolehlivostí. Spolehlivost Toyotám nikdo neupře, ale proč se k nim lidi vrací, je spokojenost s autem. Pozor ale, protože nespokojenost je to, co pohání člověka dál.
Aha chybička, jsou samo z USA.. amíci maj statistiky na všechno, mám je za to rád 😉 Přesně tak, Toyoty jsou spolhlivé a zákazníci jsou spokojení = smrtelná kombinace pro konkurenci 😄 Souhlas - nespokojenost je to, co pohání člověka dál! Toyota doslova žije folozofií Kaizen a vše co dělá, je v duchu této filozofie (někdy napíšu více). Kdybych měl Kaizen charakterizovat pouze čtyřmi slovy, pak bych řekl: "Kaizen je opakem spokojenosti."
Já bych spíš chtěl vidět statistiku, kolik zákazníků Lexe se rekrutuje z těch tradičních prémiových >😁 To by tu bylo veselo >😒] Co říkají prodejci, tak ti co stráví v servisu s Audinami, Mergly a Bavoráky více času než na silnice, tak koupí Lexus a už jen jezdí. A pak koupí další 😉 Vždyť je to tak prosté 😄 Lexus ruleZZ >😁 >😒] :yes:
Aspiruješ na nominaci v kategorii VĚTA ROKU ve ZLATÉM VENTILKU... větší volovinu tu najít... to vyžaduje mikroskop >😒]
Pokud u nákupů sedanů rozhoduje povětšinou kalkul v podobě mixu techniky, kvality, ceny... pak u verzí sportovních aut... hraje velkou roli tradice. To, že jak BMW, či Mercedes, či Lex, budou dobrá auta, o tom nemusíme pochybovat. Rozhodné bude, co ti na starém kontinentu kdo nabídne... Vždyť kupuješ kus historie... ty prašné cesty a šátky o krků všech závodníků Evropy na těch lehoučkých stříbrných šípech, kupuješ všechny alpské vlásenky, vračečky, ledové jazyky, vítr a mraky... kupuješ drátené kolo od Jaguaru E-type, kupuješ stříbrnou hvězdu všech Mercedesů, kupuješ milost všech Porschí, co jich jen na světě jezdí... kupuješ staré benzínové stojany, kupuješ čerpadláře, s nímž se radostně zdravíš a okopáváš při tom levé přední kolo svého Maserati... kupuješ modrou barvu všech Renaultů Alpine, kupuješ zelenou naději jaguara... tak co by sis asi v této končině koupil dnes či zítra?... nepochybně BMW M3... nic lepšího (naštěstí) v tomto segmentu na světě není... Dokonalé auto, dokonalý styl :yes:
Zkus se na to dívat z druhé strany. Kdyby nebyli značky jako Lexus a lidé, kteří je kupují, tak bys stále jezdil Aerovkou. Bravo TOYOTA-LEXUS-SUBARU >😁 :yes:
subaru je super lexus fajn ... premna BMW forever .. a na M3 nech mi nikto nikdy nesaha .... >😒]
Nikdo ti na M3 nešahá... ono to ani nepůjde. IS-F se kolem M3 jen mihne, takže nebude čas na vystrkování ruky z okýnka >😒] 😉
jo MIHNE ale M3 ... hehe >😁 ale ne celkom sa tesim na ten lexus zacinaju sa mi stale viac pacit ... ale M3 zostane srdcovka az do konca zivota ...teda aspon pre mna ... sak uvidime urcite bude aspon milon testov M3 IS-f RS4 .... pojdem ich vyskusat .. v Lexe zatial nikoho nepoznam ... ze by mi ho pozicali ale niak to uz vybavym >😒] 😄 😉
.. uf co dodat ... mozno stebou nesuhlasim casto ... ale zato teraz minimalene na 110% :yes:
A kdo teda kupuje RS4? Nýmandi? Jistěže ne... nech taky jednou na každém, co si vybere 😉 . V tomhle segmentu bych já osobně šáhnul právě po té RS4...ale IS-F bude hodně silný soupeř zaběhlým standardům třídy...a je to než dobře.
RS4 je super ale M3 [teda aspon ta stara] ta vtiahne viac do deja ... a co potom taka M3 CSL .. ja to chcem a tera a hned ... 😒
Máš úvahy malého Jardy. Cituji - "kdo kupuje RS4, nýmand?" co to je? RS4 kupuje fanda na AUDI, kterej chce draka. Nežij v extrémech a nauč se vědět. Zkus tu na 50 řádků vypsat, proč bys koupil to RS... pak můžem dát řeč... takhle je to o ničem... myslím v kontextu toho, co nahoře píšu. Tohle, co píši (doufám) není pro ploché lidi. Očekávám (minimálně od kolegů, kteří umí napsat souvětí) že jim to něco řekne, případně že připojí názor, a třeba kontra. A to názor odůvodněnej. Nekoukej jen tupě na to kdo má stovku dřív... uvažuj hlavou... a srdcem. Nejlepší technika, nejsílnější image, a nejlepší jízdní vlastnosti má jedině BMW M3... o tom není potřeba diskutovat. Kvalitou je to proti tomuhle Lexovi auto z jiného nebe. Lex pojede výborně, bude se někomu i možná líbit. Ovšem kláda (jestli víš, co je to kláda, je tady v Evropě právě to BMW M3. Sakra uvažuj, přece bys nekoupil auto za dva a půl melounu o němž bys musel své okolí přesvědčovat, že to není nová Corolla sedan. Orientuj se v životě, nejen v technice. Tyhle tvé písně zpravidla píší lídé, kteří v životě vydělají možná na Picanta. Ty studuješ, chceš mít výnosné povolání, tomu odpovídající vatu, tak se ti může stát, že za pět let budeš řešit, co s načatejma melounama. Tak bych očekával přiměřenou orientaci nejen v maximálních otáčkách... Tohle auto bude tématem pro lidi, kteří na víc v hlavě nemaj. Já je nezatracuji, ale prostě tak to v životě je, někdo čte po večerech Kafku a někdo sjíždí seriál ulice... Předpokládám, že ty spíš než tu ulici, si přečtěš od Kafky Zámek. A intelektuální vybavení lídí se samozřejmě promítá i do postojů k autům. P.P.S. Doufám, žes mě pochopil 😉 :yes:
Já to psal jako zastavení se nad tím, že dáváš v tomto segmentu jednoznačný ortel: M3. Já jsem napsal, že bych preferoval RS4...prostě se mi líbí víc, A4 je moc pěkné auto a takový ten sporťákový duch v ní z ní dělá jednoznačného favorita pro mě...i když, už je to za peníze, za které máš pěkné porsche. Souhlasím s tebou, že v tomhle segmentu už se nekouká na stopky (já někdy tvrdil něco jiného?). Kouká se na jízdu,styl a kvalitu. Obojího má M3 dost, RS4 také. MB mě nějak obecně nebere, takže neznám, nehodnotím ( 😉 ). A lexus? Já s tím, že dělá auta nějakých 20 let nemám problém - v tom se prostě lišíme, v pohledu na tahle auta. Pro tebe tenhle lexus postrádá hlubší prostor, další rozměr - já své hlubší prostrory a nové dimenze v autech právě nacházím...proto se lišíme v tom pohledu. Vidím v IS-F potenciál a i když není z těhle tří aut můj favorit, respektuji ho a neodepisuji ho pro to, že je z japonska (možná proto, že mám zkušenost vpodstatě se všemi automobilovými světovými školami a dívám se na ten náš svět trochu odlišně). Uznávám, že M3 je kláda. Ty máš jasno o svém favoritovi...já bych se prostě musel svézt. není to snad nic špatného....pro tebe má BMW prostě velmi, velmi vysokou image a lexus velmi nízkou. Dobře. Já, když se na to podívám tvýma očima, tě chápu. Na mou duši. na psí uši. 😉 :yes:
😄 :yes: Jo, ještě jen doplním, že když přijedeš v M3, nebo v RS4 někam na sraz, srazím paty (každej je srazí) a zasalutuju. Když přijedeš v IS... nikdo ani neštěkne. To je porostě Evropa. To jsou ty kotvy :yes:
To ani ne...věř mi, že štěkne. 😄
😄 ale jen takhle - haf. Kežto u M3 - HAAAAAAFFFF 😄 😉
Tak tohle mě moooooooc pobavilo >😁 Pár lidí by tu o tom mohlo celkem solidně napsat >😒] :yes: Lexus na srazu a pár čumících lidí kolem >😁 No to je snad výzva >😒] 😉 Když si uvědomím, že druhé, co sklidilo největší zájem byl Land Cruiser >😒] 😉
Chyběla první liga, tak holt se tam štěkalo na voříšky... 😄 Abych to ještě upřesnil - ten Cruiser, ten je v pořádku, je to legenda, nemá se zač stydět, naopak...
To tam hošánku s těma patama a salutováním budeš za pěknýho blba... Je vidět, že jsi asi nikdy nebyl ne nějaké VIP akci...Dokonce některé firmy maj pro své manažery LEXE zapovězeného,protože by to prý působolo moc vyzívavě,že jezděj moc luxusní značkou... Žiješ ty vůbec v dnešní době,neděláš ty oprašovače prachu v nějakém automobilovém muzeu... >😁 >😒]
Přiznám bez mučení, že my, bezdomovci, chodíme také na akce VIP... tedy až po skončení hlavního programu. Ovšem Couline, stojí to za to. Lejeme to do sebe rovnou z láhví... Lex nelex. Ostatně, vsadím se, že tys nikdy neměl, tak jako my běžně, najednou dvě hrdla Remy Martin V.S.O.P. vražená až k čípku... 😄 P.S. Nevěděl jsem, že BMW M3 patří do automobilového musea >😁 >😒]
PS: ty urážky si prosím příště nechej...diskutujeme a ty mě první větou ohodnotíš jako nějakého primitiva...mám to snad dělat taky? 😲
ty jsi pořád udelanej z M3 a jinejch německejch silnejch sedanů.Tobě nejde o jízdu zábavu a kvalitu.Tobě jde hlavně o to aby to bylo německé.Je-li podle tebe vše německé co stojí na kolech tak dobré,tak mi řekni proč nejsou na světě na prvním místě ani v prodejích a ani v kvalitě???Píšeš tady o autech ve kterých si nikdy nejel a ani nepojedeš.!!!!Jen sníš!!Tek se vrať do reálu a koukej bejt jednou v životě objektivní.A mimo to lexus IS byl na spoustě trzích světa zvolen za design nejpovedenějším autem ve své třídě!!!Tek radši víc čti.
Výborná úvaha, ale zkus ji plamnně pronést třeba chlápkovi, kterej je s evropským autem již po x-té v servisu. Vykládej mu, že to že ja tam zase není problém, protože v tom autě co ho nechalo ve štychu jsou všechny ty alpské vlásenky, šátky atd. Obávám se, že nedokončíš větu a ten maník Ti vysvětlí jak to vlastně s těma vlásenkama je a kam si můžeš ten vlající šátek strčit. Ale to byla jen nadsázka. chtěl jsem jen vyjádřit názor, že jsi asi jeden ze skutečně mála eurpotriotů, kteří při nákupu vozu uvažují z tohoto řekněme historického pohledu. Většina si čte časopisy, testy, tabulky a porovnává výkony ané kontinent, kde bylo to auto vyrobené. A o tom, kdo vyhraje rozhodují v 90% média a těm je historie a tradice dobrá jenom tehdy, když se jim to hodí = zaplatíš více reklamy v časopise, tak máš lepší image... :-! Strašně rád bych se mýlil.
ja sa rozhodujem aj podla testov tabuliek a pocitov mna samotneho z auta zo skusenosti majitelov z autami a spokojnostou s kvalitou spolahlivostou ... aj podla DUCHA auta ..aj podla designu... aj podvedome podla tradicie .... no a preto BMW 😄
Novisi, rozumím ti. A ty pochop mě - mě tihle lidé nezajímaj, pro takové lidi já tu nepíši. Já píši pro lidi s hlubokou duší, se srdcem a mozkem, s vazbama, s vědomím, s ustálenými postoji, s přiměřeným rozhledem, prostě pro lidi, co to maj srovnaný. V hlavě, v srdci a na... kontě 😄 😉 Polovina pokřiků se tu odehrává v rovině - tatínek má v garáži Yarise, tak je to nejlepší auto na světě, druhá necelá polovina napadá VW a uznává buď Hondu nebo Fiat, a pak je tu ten zbytek... pro ten píšu. A i kdyby tu byl takovej jenom jeden, stojí to za to. P.S. Napsal jsi moc pěkně. Přesto - když vidím ty dvoustránkové inzeráty na Lexe a na silnici ho nepotkáš, jak je tejden dlouhej... musím se smát a často si říkám, když proti mě jede někdo třeba v novém BMW - cha cha... zas jeden, kterej ví, čím se tu má jezdit... reklama nereklama. 😉
Nenapsal bych to lépe... GTI se drží historie a jak tady jede kolega famózně napsal jisté "zaprděnosti" jak lejno košile a prostě přes své brýle s mříží prostě nevidí ,nebo nechce vidět ,že spousta jeho ujetejch hodnot mizí do nenávratna... Co by říkal,kdyby zcele hypoteticky koupil Jaguara Gret Wall z Číny a Maserati třeba Hyundai... Těm značkám to nepřeji ,ale vzhledem k neutěšenému stavu některých GTI prémiovek se může stát lecos...
Nevíš, co plácáš... překvapuje mě, že šmahem odsuzuješ, ausgerechnet v Evropě, nás všechny, kteří neseme v srdci modrobílou vrtuli či trojcípou hvězdu. Ano, pro mnoho lidí zde a nejen zde jsou to, Couline, auta aut. Pro tebe zase, je autem aut Yaris... já tě chápu, ty se zase snaž pochopit mně. Každý, Couline, každý máme jiný obzor...
pane, moc pekne receno-naprosto s vami souhlasim. je to blbe, ze, kdyz na kazdy ucel je nutny jiny vuz. clovek aby pak vydelaval jen na ty auta. je pravda, ze bych si (asi) nekoupil klasicky sportovni vuz mimo evropu, na druhou stranu jako "pracovni" auto (naklady, spolehlivost, bla, bla, ... )(asi) je idealni gs...
Díky za pochvalu 😉 :yes: A co jako služebák? Jedině Mercedes E či S-klasse. A k tomu kvádro od Armaniho... s dokonalou kravatou a hodinkama... třeba... Longines. Pak to sedí. Myslím v Evropě. Co tiká někomu na levačce v Tokiu, to je mi tak jedno, jak málo co. 😄
no, kdyz uz jsme u tech "kkk" trojkombinaci(kara&kvadro&kukacky)tak moje preference "kkk soustruh" jsou asi takove: gs300, brioni- i kdyz ga cashmere, to je teda neco, portugeuse, a "kkk klasika" 911, ysl, aquanaut/pp. ale to je na dloooouhou diskusi...
p.s. kdyz me ta e-klasse prijde, v porovnani s s-klasse, dost fadni ...
p.s. kdyz me ta e-klasse prijde, v porovnani s s-klasse, dost fadni ...
.. kupujes dlouhou hlinikovou kapotu nekonecneho cumaku S2000 abys mohl poslouchat, jak zni v seriovce 9 tisic otacek.. kupujes EVO, aby sis kazdej den vychutnal pocity pilota ve WRC, kdyz se mu vsechny ctyri zakousnou do asfaltu.. kupujes 350ku Zetko (treba prave proto, ze ma zhruba stejne starou tradici jako 3kovy BMW, ale spis asi proto ze to je proste nadherny a vostry GTecko) a nebo kupujes prave tu starou Hachinu, protoze Ti proste nejde do hlavy, jak v osmdesatejch nekdo mohl dat do kupy 1.6ku se stodvaceti kobylama, ktera toci skoro 7.500 za minutu. Be more open minded, man. Oni totiz i japonsky automobilky maji historii. Jen ty si ty historie proste nevsimas. Mel bys zacit, aby Ti to pak neuteklo. Vetsina okolo si toho totiz vsima... 😉
Ža bychom zasoutěžili, kdo ví o japonskejch automobilkách víc? 😉 Onyxi... přjmeme-li tezi o porovnatelné technice (evropských a japonských ikon) pak se tě musím zeptat, co tebe, jako středoevropana (odhaduji) dovedlo do lůna japonských vozů, tedy proč tě neberou více značky z tvého kontinentu, z tvé Evropy. Tohle nějak nechápu. Já bych pochopil, kdyby Evropa neměla klenoty své, že bychom holt se poohlédli, co dobrého svět nabízí (jako to děláme třeba s jeansama), ale já prostě nepochopím, že tě neláká evropská klasa. Uměl bys to papsat, velice by mě to zajímalo.
Mě by zase zajímalo, co tebe láká ke steaku z argentinského bejčka. Jak kdyby v Evropě nebyly krávy, co? Nevidíš si na špičku nosu :no: Aplikuj ty své * nejprve u sebe a pak něco plkej :no:
Je vidět, ZZ, že si často utíráš svou nevymáchanou pusu do umaštěnýho papíru od tlačenky z Delvity. Nic proti tlačence a už vůbec nic proti masu z těch býčků (zkus), ovšem i když miluji mozeček, s koňakovo medově karamelizovanou krustou, ten tvůj bych s grácií odmítl... 😉 :yes:
A že nenapíšeš k věci. Co tě láká k mimoevropskému masu, nemáš snad dost evropského? Stejně jako prezentuješ svůj stupidní názor na auta, tak já ti ho otáčím k tebou vyřčenému. Nebo snad chceš popírat, že ti šmakuje argentinský steak víc než z evropské krávy? 😐
Nejak mi to neda, tak se nezlob za male OT. GTIho jsem mel tu cest jednou v zivote videt. Prijel chlapek, lehce pri tele, vystoupil z vozu v nizsi stredni z VW koncernu. Na sobe zmackane bavlnene sako, barevnou kosili a uzkou cernou kravatu. Kalhoty normal a boty taky z konfekce. Na ruce se mu neskvel zadny super chronograf, nebo jsem ho aspon nezaregistroval. Kdyz jsem mu den predtim psal smsku, ze taky pojedu pres Prahu, protoze si musim u krejciho vyzvednout kosile, tak se me ptal, jestli jsem valecnej jednorukej invalida. Je to logicky, pro stylare jakym je on je preci nemyslitelne, ze by nekdo mohl mit kosile site na miru 😉 Jinak vecer u koralky probehnul celkem normalne, musim uznat, ze na zivo je daleko umirnenejsi. Cestou z baru na hotel dostal jeste tafku od taxikare (Mondeo), protoze na jeho dotaz jestli neni lepsi Passat mu ten sofer dost dobre odpovedel co si o Passatu mysli a ze je profesional a tak tim nejezdi 😄 Mozna , ze si za ten rok a pul koupil nejakou premiovku, mozna, ze si koupil i nejaky ty stylovy hadry. Co ja vim. Ale ani kdyby mel italsky boty sity na miru, tak tu slamu v nich proste neschova. Taky si nemyslim, ze clovek jiz davno za strednim vekem by byl schopen udelat za rok a pul nejaky velky veletoc ve svem stylu. Ale treba jo. Tak takovy je nas trendsetter a stylar nejvetsi G... chapes G... jako GTI >😒]
>😁 >😒] Tak teď jsi, matesi, ťal do živého >😒] Vzhledem k tomu, že všichni víme, jaký jsi FFJ a že máš naftovou N1 i tříkolku, tak nás už asi nemá nic překvapit 😉 PS: Nejezdil jsi náhodou taky kamionem po Americe? >😒]
Jsem mozna jeste horsi nez pises. Ale myslim, ze to bylo na miste konecne rict, jak se veci maji. Osobne jsem par lidi z diskuze poznal a jediny, komu stylovost cisela z xichtu je Ciello ( a ten je z Brna a to se nepocita >😒] ). Ostatni jsou normalni lide, z nichz kazdy ma neco osobiteho, ale nezaregistroval jsem, ze by ostatnim davali neustale kazani o stylovosti. Kamionem po Americe jsem nejezdil a doufam, ze neprasknes, ze jsem jezdil autobusovou linku v Ulanbataru >😒]
Ulayan Bayatar! Já věděl, že jsem Tě už někde viděl!! :-! 😉
Tak tos byl ty, kdo na me vzdycky maval na konecny a sedel na tom malym koni s logem Hondy vyholenym na obou bocich (toho kone) 😉
Vytetovaným, matesi, ne vyholeným. VY-TE-TO-VA-NÝM. Kolikrát Ti to ještě budu opakovat? >😒] 😄
Tak konecne vim, proc cely jeden rocnik mongolskych deti nemohl nastoupit do skoly v tom roce, kdy jsme tak byli. Ty jsi vsechen mongolsky inkoust spotreboval na potetovani toho kone 😉 Zaplat buh, ze ten kun byl tak malej a logo Hondy neni tak velky 😄
>😁 Tedy, také musím s troškou do mlýna. O ZZ jsem tu už psal tu story "Pitbull na druhou", tak v rychlosti něco o Matesovi - dost pod míru, malý pivo, zásadně v tesilu (u tangách tedy nevím, ale údajně jsou růžová, kravatu nenosí, o hodinkách se nedá uvažovat ani v nejdivočejším snu, visí mu tam nějakj tenkej řetízek s logem Jaguar. Boty bych šacoval z předloňský výprodeje v Tescu v cenové úrovni tkaniček od beltissima. Dali jsme si spolu do nosu, bylo mi sice podezřelé, že si k bifteku objednal hůlky, leč jsou věci, které nehodnotím. Vyprávěl mi, že dělá do denaturáku. Říkám mu - hele, ty ho piješ, viď >😁 Přiznal to... i ty papíry na hlavu >😒] Prostě, náš Mates, jak ho známe všichni 😉 :yes:
Vzhledem k tomu, že jsi mě nikdy neviděl, jsou tvé fantasmagorie zcela lživé. Stejně tak o mně jako o matesovi, kterého jsem viděl x-krát a nikdy v tesilu nebyl. Posledně měl sice latexový skafandr, ale když byl v obleku, tak zásadně na míru, velmi decentní, elegantní mladý muž, tak jak se sluší na řidiče Jagu :yes:
Tak prrr! To nebyl latex, ale neopren >😁 :-!
To jsi dokazal vyplodit jen tohle? No nic moc, spis nic nez moc. Podivej se milanku, me si muze na zivo kazdy prohlidnou u clanku k Focusu ST. Nemam se za co stydet. Par lidi vcetne jednoho redaktora a sefredaktora taky vi, jaka je realita, takze si ty sve radoby smesne poznamky usetri, at si neznicis svoji uz beztak chatrnou povest jeste vic. Pokud jsem napsal neco co neni pravda, tak se proti tomu postav s nejakym relevantnim argumentem jako ve sve praci. Tam ti taky neprojdou jen tak nejaky recicky, ne?
Klid matesi, malé pivo, velké pivo, to je jedno, ne, záleží na žízni 😄 😉 Koukal jsem na ten snímek pod ST :yes: To nahoře je celé paruka, nebo je to jen "tupé"? Udělali ti to moc pěkně 😄 :yes:
Ja jsem klidny. To ty se bezradne snazis schovat za dalsi kopec lzi. Mozna bys udelal lip, kdyby jsi se k tomu nevyjadroval. Pokud jsem o tobe napsal nejakou lez, tak to prokaz a ja se klidne omluvim formou placene inzerce na auto.cz
Můžeme tu zahájit diskuzi o závodním i jiném stravování... nemyslím ovšem, že tohle je ten nejvhodnější prostor. Tak jen krátce... V tomhle hraje roli způsob chovu, je to tak, ta masa maj nejvhodnější poměr svaloviny a tuku a nejvýhodnější protostlost.... nikdo to zatím lépe nedokáže než oni. Ovšem pozor, já nikde nenapsal, že mi nechutná poctivej středoevropskej bejk 😄 Upřímně ovšem píši, že tebou zvolené přirovnání Lexe k bifteku velmi silně kulhá... Nebráním se diskuzi o jídle... Můžeme zvolit ovšem poměrně vhodnější lokalitu.
Moje přirovnání je pevné - jen jsou jiné komodity. S proevropským protežováním a mimoevropským pohrdáním (zejména směrem na východ) jsi tu začal jen ty. Ukazuji ti stupiditu tvého chování. Víc k tomu nemám, co říct. Bojuj si s tím sám, ty seladone 😄
😄 seladon... to se povedlo. Pravdivá je pouze část tvé věty - to proevropské protěžování... navíc technicky velmi silně odůvodnitelné (o estetece není třeba diskutovat)... i když, já to jako protěžování nechápu... považuji to za přirozenou kotvu. Samozřejmě, a v tom mi křivdíš, nepohrdám mimoevropskou produkcí. Nahoře to zmiňuji - vsadím se, že nejvíc oslavných příspěvků na Mazdu MX5 jsem tu napsal já. A samozřejmě Mazda není jediná... seladone 😄 (velmi cením slovní zásobu) :yes:
Tak tu přirozenou kotvu aplikuj i v jiných oblastech. Jez evropské jídlo, pij evropskou kávu, kuř evropské doutníky... Pokud nepohrdáš, tak tu nikomu netlač, že nechápeš, proč nechce to a ono. Dík
Aby sis nenabehnul! Urcite ti napise, ze taky ji jen evropsky kung-pao, pije jen evropskou 100% arabica kavu a kouri pravy bulharsky havana >😁
No právě, "Evropan" jeden... 😉
Průšvih... tedy průšvih tvůj i matese teď je to, že evropany jsme všichni tři... 😉 Uvidíš, že uteče pár desetiletí a (pokud tu budem) začneš na věci nahlížet trochu jinak...
Měl bys přestat s tím pštrosím chováním, dinosaure. Pozor, pozor 😄
>😁 Nekouřím. Do evropské kávy mě cpe ZZ 😄 a abych se přiznal, už asi 3 roky nemám údobí čínské kuchyně. Myslím, jak ji většinou známe, jak píšeš, to kung... a tak. Nějak mi to vypadlo, píšu o tom dole pro ZZ, že se mi v životě mění chutě, to asi není nic vyjímečného... P.S. Bulharská havana >😒] :yes:
Doufám, že se nedomníváš, že piji evropskou kávu... 😉 tedy, voda z Evropy je. Hele, nechytej mé přirozené kotvy za argentínskou svíčkovou >😁 či kalkulačku casio, ani za Nikona, jehož slávu šířím platonicky mnohá desetiletí, naživo pak 15 let, dnes tedy digitálně. P.S. ještě k masu - jedl jsi to někdy? Pokud ne, vyzkoušej. Nejde jen o svíčkovou. Vždycky říkám, že mimo svíčkové od maminky, jsem se v životě pořádně najedl až po revoluci 😄 😉 a ještě jedno zjištění, jak pluji životem mění se mi chutě... ale to je na dlouho. Mimochodem, jihočechu... za komoušů byla na Příkopech (dnes je vedle hodinář Dušák) prestižní restaurace (v rámci doby) - Jihočeská restaurace... dělali tam "chlupaté knedlíky" tak na ty jsem nezapomněl dodnes. To ale byla výjimka.
Ptáš se mě, jestli jsem jedl argentinský steak? To nemyslíš vážně, že ne? Zkoušel jsi někdy klokaní? Tatarák z klokana je velmi podařená věcička. :yes: To jste na tom na severu tak mizerně, že musíš jezdit na pořádnou flákotu do Prahy? >😁 PS: K jižním Čechám mám asi tak blízko jako Lones do Texasu >😒] 😉 Ale jedno vím jistě, v Budějicích vaří nejlepší pivo 😉 :yes: žatecký chmel (jedna z mála dobrých věcí ze Sudet), kvalitní voda z hlubinných vrtů a slaďounký slad.. jooo, přeci jen mám k těm jižním Čechám blíže než Lones k vysokoškolskému diplomu 😄
Tatarak z klokana? To myslis to co zbyde na masce kamionu, kdyz ho naberes 😉 Znam jednoho a ten mel nedavno tatarak z nejakyho kanara, kterej mu zustal na mrizce chladice 😉 Rikal tomu "Tarak kanar na 180" >😁
>😁 Tywe, bylo jich celý hejno a jeden se rozhodl, že se mi podívá pod kapotu na ten krásný šestiválec 😄 Musel jsem ho pak na odpočívadle vyštourat voňavým stromečkem z chladiče a z pod haubny. Měl nožky nahoře, ale hlavičku jsem nenašel >😒] Ještě jsem nenašel odvahu otevřít motor 8-s A už vůbec ne tam strkat ruku, abych tu haubnu odjistil ;-\ 😄 Každopádně takovýho leepera bys mi záviděl i ty >😁 >😒] 😉
>😁 >😁 >😁 Leapera... :yes: :yes: No ale zpet k vaznemu tematu. Jeden nas znamy by ti rekl, ze prave tady se pozna rozdil mezi konzervativnim evropanem v anglickem voze, ktery vozi na kapote kovovou sosku Jaguara a vykorenenym, bezduchym vyznavacem asie, ktery vozi na kapote mrtvolu nejakyho vrabce >😁 >😒] :-!
Nevím proč, ale mám v sobě informaci, žes z Jižních Čech... ZZ... na tataráka z klokana... nikomu neskákej 😄 tedy pokud netrávíš léto v Sidney 😉 P.S. Hodně na severu (pod Ještědem) je opravdu výborná restaurace Domov... jinak člověk opravdu inklinuje k Praze a okolí. Je to logické... zde je kumulace lidí a tedy u mlsných žaludků. To pivo, upřímně píši že je na mě moc "nasládlé", jsem navyklý na plzeň... (nemyslím v putyce 😄 a občas dám někde budvar... je to asi o zvyku. Obecně bych výš řadil plzeň (to to začne) 😄
No, každý máme různé informace. Léto v Sydney netrávím. Melbourne mi je bližší - více evropské 😄 K tomu pivu: když pivo na chuť, tak ležák = Budvar. Když na žízeň, tak výčepní Gambrinus. Nedávno jsem narazil na Zlatopramen 11ku - nedůvěřivě jsem to objednal - k mému překvapení to nebylo špatné. A ještě k té Plzni. Nedávno jsme U Vejvodů dali sedm kousků. Museli jsme přeci spláchnout jejich výtečné vepřo-knedlo. Když jsem pak dali ještě sedm hruškovic... 8-s 😄 .. a to jsme šli jen na jedno >😁 Pokud jsi "odrostl" z čínské kuchyně, zkus thajskou. Jasmínové rýže, curry omáčky s kokosovým mlékem a masíčko obalované k oříškové krustě... k tomu výtečné Chardonnay. Až budeš mít cestu do Prahy, zajdi si do restaurace Lemon Leaf - je to u Mánesa, Myslíkova ulice. :yes:
Pokud jste ty hruškovice vytáhli jako celej autobusovej zájezd z Vrchoviny do Prahy, tak jste se asi moc nerozjeli, ale pokud jste to zdolali ve dvou, muselo tam být veselo 😄 Jistě... thajská kuchyně je velmi přitažlivá. Jak vidím, také rád dobře papáš... 😉 :yes:
Jo, bylo to ve dvou. Posezení s kamarádem právníkem >😁 >😒] Thajská není přitažlivá pouze kuchyně 😉 Jo, kdybychom se měli odbývat na jídle, tak co by to bylo za život?? Kdo se neumí najíst, je u mě nula. Jo a kousek od toho Lemon Leafu je podnik, kde mívali výtečná kachní prsíčka protýkaná sušenými švestkami. S brusinkovou omáčku to bylo výtečné. Dlouho jsem tam však nebyl, tak nebudu raději doporučovat.
Nenech se debatou o jidle moc rozneznit. Bacha na to. V predchozim prispevku uz na tebe sislal >😒] Vis jak to je. Zacina to papas a konci ..... >😒] >😒]
Jo. No, s tím uměním se najíst a nulou... buď opatrný... nevím zda jsi celý život trávil u kachních prsíček, a vycházej z toho, že ne každý má i finanční možnosti. Je tedy potřeba upřesnit, že akcentuješ zejména čas jídla a milé prostředí, "svou" společnost. Tedy alespoň to dovozuji.
No pozor, aby nedošlo k mýlce. Umět si vychutnat buřty s cibulí je něco jiného než si k obědu "uvařit" špagety a polít kečupem 😉 aby bylo jasno. Platinová VISA z tebe ještě nedělá gurmána a požitkáře přeci. S poslední větou souhlas. O tom by to mělo být. Pochopitelně netvrdím, že denně debužíruji. Bohužel na to člověk v pracovním procesu nemá dostatek času a přiznejme si, i financí 😄
😄 dobrej dotaz. Ja mam rad evropsky auta, jasna vec! BMW rady 3 a 5 (v M3 je mym snem se svezt - E30 nebo 46), vsechny generace 911 vseobecne, HF Integrale, Golf GTI snad vsech generaci (moc ne teda 3. a 4., ale to neva), MB 190E, 205 GTI, R5 Turbo, Mini Cooopery, MG, Quattro coupe, Escort Mk I, II, Capri .. mohl bych pokracovat. Ale asi jsem toho nesjezdil do toho okamziku dost, aby se to nezvrtlo jinym smerem. Pak jsem sednul do S14ky a 200 koni na zadni naprave rozhodlo. Pak jsem se zacal zajimat vic a vic o japonskou produkci a s nekolika autama se svezl. Nevim, jestli je to tema jejich tenkejma plechama a motorama, co milujou vysoky otacky, ale urcitej podil na tom urcite ma i jejich rekneme financni dostupnost. Na M3ku nejspis nebudu mit celej zivot, ale kdyz si muzu dovolit neco, co mi prinese podobny zazitky a stejny poteseni, pujdu do toho bez vahani. Nejsem jeste takovej fajnsmekr, abych opravdu mohl rict, ze M3 je nejlepsi seriovej sportak sveta (ve svym segmentu samozrejme). Ale prijde den, kdy budu v garazi opecovavat vedle svy Hachiny jeste Zko, nebo EVO, nebu Mazdu RX7 nebo Cosmo nebo Skyline R34. Pokud ne, tak se hecnu, budu zrat chleba a chlastat vodu a tu E46ku (nebo E30ku? )tam dostanu >😒] Necekam, ze az se s ni svezu, ze me zklame.
Nemohu souhlasit. NE. Takhle to u sporťáků nefunguje. Tradice je sice hezká věc. Můžeš si stokrát říkat, jak si stylovej v M3. Pokud ale pokaždé polykáš prach za Lojzovou RS4, věc bude jinak. (RS4 a M3 jsem použil jen tak. Můžete je prohodit nebo si doplnit, co chcete.) U sporťáků je to tak snadné. Buď jseš v cíli první nebo ne. Můžeš překonávat čas, vzdálenost, rychlost, vždy měřitelné veličiny. Tohle není krasobruslení. Uvědom si, že všechny ty slavné vozy z historie, se nestaly tradicí proto, že měly ve znaku BMW, Lancia, Subaru, Alfa, Jaguar, ale protože byly prostě ve svém oboru nejlepší a konkurenci nahlavu porážely. Takže až přijede IS-F a dostane na kolena M3, RS4 a další (čemuž nevěřím). Zatleskám a popřeju mu, ať to zopakuje. A když to dokáže, začnu přepisovat anály. Nezříkám se tradice, hodnot - jen je nepřeceňuji. Můžeš žít historií nebo ji vytvářet, volba je na tobě.
V jakém cíli? Ty si tu M3 budeš kupovat, abys někde předjel někoho v RS4? Tomu nerozumím. Přece jde jen a jen o tvůj pocit a ne o nějaký cíl, který ani neexistuje. Prostě chceš auto, které ti má, co říci nejen motorem, ale i svým image, historií atd. Ne? Nejde přece vůbec o to, jestli IS pojede rychleji než tvá M3...
Bavíme se o sportovních autech. A o čem jiném je sport, než o soutěžení. Zaběhat si můžeš jít do parku, ale až na dráze poznáš, jak si na tom proti ostatním. Dobrý pocit můžeš mít, když přišlápneš GTI, O RS, ale tohle už je jiná liga. Tyhle auta se začínají podobat závoďákům, kterým byla ještě udělena vtupenka na běžné silnice. A k historii a image už jsem psal nahoře. To M3 má tu image právě proto, že jeho předchůdce první generace byla tak dobrá na okruzích. Druhá generace neměla na silnici konkurenci (teď doufám, že se nepletu). Tyto auta - to je vášeň, touha vítězit, být nejlepší. Mimochodem v této kategorii bych taky volil M3.
Ale jistě, že s tím nebudeš jezdit z kopce na volnoběh... Vedle toho... bez image by si to nikdo nekoupil. A souhlasím s tebou že tu image u takovýchto sporťáků dělá i třeba závodní sport. Tedy, ale snad se shodnem na tom, že mít M3, nutně neznamená bejt zabijákem okresu...
Pánové, všimli jste si možnosti přepnutí webu auto.cz do jiného jazyku? (CZ, SK, PL) Já teď. Tak se snažte, čtou vás i za hranicema. Můžem čekat více pohledů na věc. Musím se přiznat, že zatímco se Slovenštinou problém nemám nejmenší, tak polsky nerozumím.
může to být i zajímavé...takový nadpis "hledáme auto roku" v polštině je velmi zajímavý >😁
Já na to také koukám, ale - mám teď na monitoru jen naváděcí pruh vlevo a jinak mám jednu stránku černou, tak musím jet dolů, a až pak se objeví texty. Co to je?
Myslíš tu jejich anketu ve sloupci pod MENU? Já nepřišel na to, v čem F500 drtí Fábku. Je to tedy auto roku?
Prvý krát som si poctivo prečítal celú diskusiu. Jediný príspevok ktorý ma zaujal a asi jediný vystihuje nastuo lexu medzi "športové" značky je samý prvý príspevok. Neviem kolkí s Vás máte právo rozhodovať ako jazdí M3 ked ste viac ako pravdepodobne vžiadnu nešoférovali. Bez mučenia sa priznám že ani ja a preto ju nehodnotím. Ale možem zodpovedne porovnať GS450H a bmw 530D. A poviem vám že sú to dve uplne rozdielne autá.Lex má rozhodne bližšie k mercedesu ako k bmw. Viac sa naklána je komfortnejší ale má menšiu "istotu" v zákrutach.Nedá sa mu vypnut stablizačný a má bezstupnovú prevodovku. Ale jeho motor(motory) rozdrvia rovnako velký ropak na prach. je tichší(podstatne) pružnejší rýchlejší plynulejší..Akurát že nemáte pocit tej rýchlosti a sily.. ide to akosi samozrejmne.. A preto sa mi lex páci. Nehrá sa ale vie. A ake teda budú lexy "F".. neviem. pravdepodobne ine "M" alebo "RS".. ale na kolko ine?? páni verdkty si nechajte az do doby kedy sa s nim zveziete alebo aspon kým si neprečítate prvé testy. Ja osobne by som bral LS600H "F" na pracovný týžden.. a na vikend by stačil boxter 😄
Od začátku budou k dispozici dva benzíny (tipuji 1.4 z Yarise a nová 1.8 se 140 koníky) a tři nafty (od 1.4 s 90 koni, pak asi 2.2 se 125 koni, vrcholem prej bude 2.2 177 koní, 400 Nm, uff..).. pak spousta povídání o široké základní výbavě apod., např. kolenní airbagy budou ve standardu všech verzí atd.. docela se těšim, jak bude vypadat v reálu (doufám, že lépe než na fotkách)
tak jsem celkem zvědav jak se s tím Lexus popere. Jen doufám že se nebude moc vzdalovat od své "dynamyské" filozofie k "sportovní" kterou nabízí trapně všichni ostatní od dodávek až po traktory 😄
Pochybuju o tom ze evropan ktery je zaslepeny BMW,MEDOUREM,AUDI da prednost LEXUS, neda ani nahodou. Ale kdyz se na to podivam jako jeden co do rodiny Lexu patri vidim: Lexus je znacka ktera nekopiruje, ktera jde svou cestou a vsichni kteri nechcou jit s davem berou lexus. V nemecku jezdim BMW,MEDOURU,AUDI jak u nas skodovek, je to hruza. Copak uz nemaj lidi dost tech, hranatych, neforemnych,agresivitu probouzejcich pristrojovych desek, uplakanych otackomeru (AUDI)? BMW X5 ma zadni svetla jako by to byly dve auta na sobe, obe jeste k tomu tak hranate ze to mohlo vymyslet jen BMW. Co vidite na AUDInach ktere zepredu vypadaj stejna, jen s nepatrnym rozdilem - cim vyssi oznaceni tim sirsi velrybi tlama. Nehlede na to ze i v Nemecku, kde by meli byt zaprisahli nemeckym znackam se ukazuje ze Lexus vede. Hele ono je to na druhou stranu dobre, cim min Lexu tu bude tim to bude lepsi. Nemcouri se stanou tuctovi, no oni uz jsou, nebudem si to namlouvat. A LEXUS? To bude jeste vetsi bomba. Takze radim, kupujde hranate, kupujde nemecke, kupujte 4kruhy. Mozna jeste hadanka nakonec, Vite ktera znacka ma jako slogan NASKOK DIKY TECHNICE? no tak urcite vite ze pri predvadeni Q7 vsichni rikali "hybrid".
Nakonec nic. uz jsou znamy 3 motory ale ani jeden hybrid. Kouknu-li se na LEXE (toyotu)masove vyrabeny hybrid prius je tu od roku 98? nebo i driv? Pak si reknes NASKOK DIKY TECHNICE. = kupujte AUDI,BMW atd.........
Nakonec nic. uz jsou znamy 3 motory ale ani jeden hybrid. Kouknu-li se na LEXE (toyotu)masove vyrabeny hybrid prius je tu od roku 98? nebo i driv? Pak si reknes NASKOK DIKY TECHNICE. = kupujte AUDI,BMW atd.........
Tak ten hybrid ktery chtelo vyrabet AUDI je tady [odkaz] . No a o hybridech od hondy bych pomlcel. To snad nema s hybridy nic spolecneho, jen ze je tam nejaka baterka a nejaky slaby moturek, ktery ma minimalni vlyv na usporu.
Už vidím, jak někteří budou vášnivě hanět lexus, značku bez tradice, a budou argumentovat tím, že v ovládání, nebo max. rychlosti anebo potěšení z jízdy (zrovna na tohle asi bude spousty různých názoru, jelikož co je pro někoho čiré potěšení je pro jiného utrpení a naopak), ale otázkou je, zda se lexus snaží dostihnout "nedostižné" BMW, nebo jde svojí vlastní cestou s trochu odlišným pohledem na potěšení z jízdy? a hned následující otázkou je jestli je to dobře. Já myslím že ano. jen ať je z čeho vybírat a s čím srovnávat.
😉
Osobně bych se s IS-F rád svezl.