Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Fabia ve výrobě

První zákazníci, kteří si přijdou příští rok pro novou Fabii, dostanou vozy, které vznikají již nyní.
Zpět na článek
8. 12. 2006 10:15
neregistrovaný "Stanleyy"
8. 12. 2006 10:52
neregistrovaný "Práša"
8. 12. 2006 10:54
neregistrovaný "ANDREE"
8. 12. 2006 10:15
8. 12. 2006 10:35
neregistrovaný "Novis"
8. 12. 2006 10:42
neregistrovaný "někdo"
8. 12. 2006 10:50
neregistrovaný "CULA"
8. 12. 2006 11:00
8. 12. 2006 11:11
neregistrovaný "já"
8. 12. 2006 11:17
neregistrovaný "Milý stydlín"
8. 12. 2006 11:18
8. 12. 2006 11:24
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 11:26
neregistrovaný "já"
8. 12. 2006 11:29
neregistrovaný "Práša"
8. 12. 2006 11:43
8. 12. 2006 11:32
neregistrovaný "Milý stydlín"
8. 12. 2006 11:39
8. 12. 2006 11:42
neregistrovaný "já"
8. 12. 2006 11:46
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 11:54
neregistrovaný "Milý stydlín"
8. 12. 2006 12:00
8. 12. 2006 12:04
neregistrovaný "Milý stydlín"
8. 12. 2006 12:21
8. 12. 2006 12:20
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 12:24
8. 12. 2006 12:46
neregistrovaný "sepo"
8. 12. 2006 12:33
anonym
8. 12. 2006 12:49
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 12:57
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 13:24
8. 12. 2006 12:58
anonym
8. 12. 2006 13:19
8. 12. 2006 13:48
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 13:56
8. 12. 2006 15:35
anonym
8. 12. 2006 13:51
neregistrovaný "Tuka"
8. 12. 2006 12:32
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 13:20
8. 12. 2006 13:50
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 22:39
anonym
8. 12. 2006 15:11
neregistrovaný "Adrian77"
8. 12. 2006 11:14
neregistrovaný "Sweet"
8. 12. 2006 11:33
8. 12. 2006 12:33
neregistrovaný "Sweet"
8. 12. 2006 12:40
8. 12. 2006 13:00
neregistrovaný "Sweet"
8. 12. 2006 23:39
neregistrovaný "Superleggero"
8. 12. 2006 11:28
neregistrovaný "Coulin"
8. 12. 2006 11:47
8. 12. 2006 11:52
anonym
8. 12. 2006 12:02
8. 12. 2006 12:08
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 15:38
neregistrovaný "Coulin"
8. 12. 2006 18:10
neregistrovaný "rest"
8. 12. 2006 20:25
neregistrovaný "BlackLabelSociety"
8. 12. 2006 23:37
anonym
9. 12. 2006 11:11
neregistrovaný "Robert Ord"
8. 12. 2006 11:24
neregistrovaný "Práša"
8. 12. 2006 11:55
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 23:50
anonym
8. 12. 2006 11:54
neregistrovaný "COULIN"
8. 12. 2006 12:21
8. 12. 2006 12:35
anonym
8. 12. 2006 15:43
neregistrovaný "Coulin"
8. 12. 2006 11:58
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 12:34
neregistrovaný "Coulin"
8. 12. 2006 12:04
8. 12. 2006 12:18
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 15:06
neregistrovaný "Godzilka"
8. 12. 2006 16:21
neregistrovaný "insi"
8. 12. 2006 17:03
neregistrovaný "FiestaS"
8. 12. 2006 21:17
neregistrovaný "geroc"
8. 12. 2006 21:37
neregistrovaný "Godzilka"
9. 12. 2006 09:53
neregistrovaný "škodovák"
9. 12. 2006 15:44
neregistrovaný "Godzilka"
8. 12. 2006 18:10
neregistrovaný "sepo"
8. 12. 2006 22:12
neregistrovaný "Máňa"
8. 12. 2006 23:43
neregistrovaný "Radek MATĚJOVSKÝ"
9. 12. 2006 18:03
neregistrovaný "Betelgeuze"
9. 12. 2006 18:05
neregistrovaný "Betelgeuze"
9. 12. 2006 18:58
neregistrovaný "Betelgeuze"
9. 12. 2006 03:24
neregistrovaný "alfons"
9. 12. 2006 18:25
anonym
9. 12. 2006 18:38
anonym
9. 12. 2006 18:41
neregistrovaný "Mikulas"
10. 12. 2006 16:31
neregistrovaný "david"
10. 12. 2006 16:32
neregistrovaný "dray"
neregistrovaný "Stanleyy"
8. 12. 2006 10:15
otrasny dizajn
to auto je tak skarede, ze to snad ani nie je mozne... stara Fabia bola 1000x krajsia.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Práša"
8. 12. 2006 10:52
Re: otrasny dizajn
Vydrž. To je jen retuš fotky s maskováním. Sice nejsem úplně optimistický, ale počkejme si na reál. ;-)
neregistrovaný "ANDREE"
8. 12. 2006 10:54
Re: otrasny dizajn
Kde beres tu jistotu, ze to bude vypadat takhle? Nicmene uznavam, ze design Skodovek od ery Superba jde do kopru... . :S
8. 12. 2006 10:15
O.K.
Nič nové pod slnkom. Poťkáme si až sa všetko rozbehne a potom to môžme donekonečna rozoberať a diskutovať.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Novis"
8. 12. 2006 10:35
Zahulíme - uvidíme
Faktem je, že když jsem viděl poprvé Roomster, tak jsem šel do mdlob s pocitem, že to snad ani nemůže Škodovka mysle vážně. Začal jsem přemýtat o králi nejošklivějšího auta, kde zatím kraluje Ssang yong Rodius, těsně následován Fiatem Multipla. Jenomže potom jsem to auto začal potkávat na silnicích a musím říct, že svůj názor jsem musel velmi rychle a navíc taky radikálně změnit. To auto má skutečně něco do sebe. To co na fitkách působí nesourodě až rušivě, tak ve skutečnosti tvoří velmi zajímavý a dle mého opraveného soudu povedený celek, ale jak se říká co člověk to názor... :-! . Myslím, že stejně tak tomu bude i v případě nové Fabie. Zalíbí se a bude úspěšná. Ale jak jsem řekl konečné soudy až po prezentaci naživo. Toliko můj názor.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - MeSiL
8. 12. 2006 19:45
Re: Zahulíme - uvidíme
Taky jsem měl stejný příběh! :yes: Go Škoda go :yes:
9. 12. 2006 15:38
Re: Zahulíme - uvidíme
fábka bude úspěná i když její design bude nic moc tenchnika taky .. je to přece škoda a na to se tu slyší ;-)
neregistrovaný "někdo"
8. 12. 2006 10:42
uvidíme
Nejsem zastánce škodovek, design se mi zdá hodně "podivný" tak trohu jako když by chtěli něco vymyslet, ale přitom mají povel být konzervativní - jen doufám že zo toho ve skutečnosti nebude takový praso-pes. osobně bych škodovku nekoupil, ale uznávám, že Roomster ve skutečnosti vypadá lépe než na fotkách (tam mi jenom vnitřek přijde moc studenej - něco jak prázdná lednička) a nová O2 taky nevypadá zle (i když i tam ten interiér na mne nepůsobí dvakrát přívětivě - subjektivní pocit, prostě jsou auta do kterých když usednu, mám pocit útulnosti a to mi u škodovky trochu chybí). Ale určitě si novou Fábku rád se zájmem prohlédnu na vlastní oči a ze všech stran.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "CULA"
8. 12. 2006 10:50
FABIA SCOUT
Bral bych FABII SCOUT :) kdyby mela pohon 4x4 tak by to byla SUPA za SUPA cenu :)
Rozbalit vlákno
0
8. 12. 2006 11:00
F 500
Jo, můžeme se již brzy těšit na prvních 500 Fabíí. Bude to kus auta. Všem těm škarohlídům je potřeba připomenout ty žaludeční křeče, co dostávali při pohledu na novou BMW 5... a dnes na přachodech klečí a modlí se k "bavorské pětce". Tak Fabia není sice z rodu BMW, leč bude mít karoserii také velmi vyspělou. Bude ve svém segmentu kralovat... mezi těmi nafouklými žabičkami a grandálními murénami. FABIA II bude událostí příštího roku, a to v celoevropském kontextu. BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
50
neregistrovaný "já"
8. 12. 2006 11:11
Re: F 500
Na tom vůbec není nic zaslepenýho, hodnotit něco, co ještě nevyjelo a ani jsi to ještě neviděl. Nicméně na tvoje hodnocení Golfu VI to nemá, to je fakt, ten jsi neviděl ani jako maskovanýho a už víš, že je to král nižší střední na x let dopředu >:D >:D >:D
neregistrovaný "Milý stydlín"
8. 12. 2006 11:17
Re: F 500
Ví to, protože zevnitř se má jednat pouze o mírnou evoluci FI. >:D
8. 12. 2006 11:18
Re: F 500
Vypadá to, že tě nosím v zadní kapse u kalhot... :-) Co se týče Golfu, tam nemusíš mít vůbec obavy, bude to stále tak, jako dosavadních přes třicet let... to znamená na špici Evropy. U Fabie to bude obdobné. Když tak na to uzavírej sázky ve výhodném kursu, je to "nabeton". Zrovna tak, jako ti mohu napsat, že například Mercedes C-klasse bude kralovat v premiovkách společně s BMW3... tak to prostě na světě chodí... s Golfem, s MB-C, s BMW 3, s Passatem atd... :-) A je to dobře.
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 11:24
Re: ADLATUS GTI
Opět a znovu ADLATUS AUTO.CZ
neregistrovaný "já"
8. 12. 2006 11:26
Re: ADLATUS GTI
A nemohl bys hodit nějaký betonový tipy třeba na I. ligu? Jinak k těm autům, jestli to půjde z Golfem takhle dál, tak můžeš zapomenout. Golf V se prodává víceméně ze setrvačnosti, ale jsou v třídě už lepší auta. Takže nabeton je to, že pokud se VW neprobudí, průměrný Golf (to už je teď) se zařadí do průměrných čísel prodejů.
neregistrovaný "Práša"
8. 12. 2006 11:29
Re: ADLATUS GTI
Jo jo. Navíc už teď vyhlašují, že Golf VI bude technicky téměř shodný s pětkou. ;-)
8. 12. 2006 11:43
Re: ADLATUS GTI
Když tak roozeber techniku G5 a napiš v čem by měla být vylepšena u G6... takhle tvůj příspěvek vypovídá jen o tom, že o G5 nevíš nic.
neregistrovaný "Milý stydlín"
8. 12. 2006 11:32
Re: ADLATUS GTI
Tohle se taky soudruhům moc nepovedlo, hlavně na té druhé fotce... [odkaz]
8. 12. 2006 11:39
Re: ADLATUS GTI
Připadá mi, že vůbec nesleduješ, co se v autech děje... Ty to tu nečteš? Myslím články. Ty nevíš, co VW připravuje s G6? Ty nevíš, že posouvá G6 k mladé generaci, ty nesleduješ, co tu publikuje Marko, ty náčrty a odkazy? P.S. Tipy zná každý, kdo do toho trochu dělá.
neregistrovaný "já"
8. 12. 2006 11:42
Re: ADLATUS GTI
Ale sleduju, proto píšu co píšu. Jedinej, kdo má Golfa za hvězdu současnosti i budoucnosti jseš ty...
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 11:46
Re: P.S. GTI ADLATUS, z boží vůle trotl
Přeloženo:
Ty si úplně blbý... Ty nečteš moje příspěvky (myšleno GTI příspěvky), ty jsi ještě nepřebral moji pravdu boží, pravdu G, Gé jako Guru? No chlapče, na tobě budu muset ještě zapracovat... To, že je Golf zastaralý a že VI bude taky, to, že se sice markting plácá po zádech, jak ho budou kupovat mladí, to je zbožné přání... Ale něco tomu chybí...a to je ta věc, že ty tomu nevěříš...bez toho to nepůjde...musíš uvěřit v boží G...tak se hooodně musíš polepšit... Takže ty ty ty, příště ať je to lepší. >:-[]
neregistrovaný "Milý stydlín"
8. 12. 2006 11:54
Re: P.S. GTI ADLATUS, z boží vůle trotl
Až na ten nadpis dobrý >:D
8. 12. 2006 12:00
Re: BRZDI TUPEČKU
To, že ses vypsal až k prvenství v kategorii FIAT (federální idiot a trotl) ROKU v anketě ZLATY VENTILEK, je sice zasloužené, leč nemusí tě to zrovna inspirovat k potvrzování tohoto ocenění každým příspěvkem, který tu napíšeš. Nezapomeň, že tvá včerejší informace, že uvažuješ o nákupu F500, Pandy, Sedici a Cromy (popořadě, či napřeskáčku? :-) tě tu v očích dospělých lidí degradovala ještě níže, než uvedené ohodnocení. A tu korunu, cos tomu dodal, když jsi tu zveřejnil, že studuješ nějaké dvě hodně vysoké školy... přitom neumíš napsat delší slovo bez hrubky, to stačí na to, aby si tě tu správně zařadil i vrátnej. Tak se snaž ty náš rozumbrado. Ale možná bys měl vědět, že diskuze je o autech, nikoliv o nicku GTI :no: :no: :no:
neregistrovaný "Milý stydlín"
8. 12. 2006 12:04
Re: BRZDI TUPEČKU
hlavně že tvůj příspěvek je o autech...
8. 12. 2006 12:21
Re: BRZDI TUPEČKU
Stydlíne, já jsem nucen reagovat na zblitky tupce... pokud nerozeznáš prvotní příspěvek od reakce, nauč se počítat do dvou.
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 12:20
Re: BRZDI TUPEČKU
GTI, jsi ADLATUS...a mám pocit, že tvé urážlivé příspěvky začnu nahlašovat administrátorovi. Snad dostaneš brzy BAN. Mimoto, by sis měl ujasnit podle jakých pravidel českého jazyka píšeš... Pokud podle starých, pak si udělal ve slově diskuse chybu, pokud podle nových, pak nechápu, proč se odvoláváš na hafo mých slov, který byly psaný podle nových pravidel (např. skloňování cizích slov)... Jsi fakt schizofrenik jako čuně... Běž se léčit a nenič diskuse na auto.cz... Já skutečně nevím jestli si hloupý a nebo nemocný... Jsem od přírody demokrat a pluralitu názorů uznávám,ale nevím,jestli by duševně nemocní jedinci měli na veřejném místě dostávat tolik prostoru...
8. 12. 2006 12:24
Re: BRZDI TUPEČKU
:no: :no: :no:
neregistrovaný "sepo"
8. 12. 2006 12:46
Re: BRZDI TUPEČKU
ja vam povim neco ... na kieho dasa sa tu zaoberate tym ze niekto ma chybu v texte ... ja chyby robim [imho ja mam fakt 2 vysoke skoly nesrandujem mozem sem vycapit diplomy] .. a chyb narobim jak maku .... je to mozno tym ze na klavesnici nepisem az tak dobre lebo mojim pracovnym nastrojom nieje Word ale uplne ine programy ...alebo mozno tym ze nemem moc casu a text po sebe neskontrolujem .... ale to nieje dolezite .. toto je internet cize medzinarodna siet .. a tu sa mozme na niake y ci i alebo diakr. vykaslat ... to ci vies napisat spravne cely text bez hrubky ... nevypoveda nic o tvojich vedomostiach o autach ....
anonym
8. 12. 2006 12:33
Re: BRZDI TUPEČKU
wolffíku...nech toho ;-)
nevšímej si GTIho, on si (myslím že na 100%) nebude všímat tebe - tyhle přestřelky jsou plodné minimálně. dík
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 12:49
Re: BRZDI TUPEČKU
O.K. Ale prosím, když začne plodit ty svoje nesmysly, snažte se ho vrátit do rozumných mezích...
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 12:57
Re: BRZDI TUPEČKU
Jinak pokud narazím zase na nějaké jeho... tak to buď nahlásím administrátorovi a nebo zanechám ADLATUS GTI, aby bylo patrné co si o tom myslím... ;-)
8. 12. 2006 13:24
Re: BRZDI TUPEČKU
Oceňuji, že ti konečně došlo, že bys měl silně brzdit, a že o autech tu můžeš jak ty, tak každý, psát to, co uzná za vhodné. Jiná témata tu nikoho nezajímaj.
anonym
8. 12. 2006 12:58
Re: BRZDI TUPEČKU
nemá cenu se s někým hádat pod každým příspěvkem,ne? Ho prostě nečti, je to tvoje volba. On nebude číst tebe a je po flamewarech (nikdy,NIKDY se flamewarem nic nevyřešilo - diskutovat, proč ne...taky se s GTIm někdy chytnu, ale je to vždy v rámci diskuze...a slušného jednání)
8. 12. 2006 13:19
Re: BRZDI TUPEČKU
Píšeš to hezky, ovšem Wolff mě přece nemůže nečíst. Leze ke mně na blog, dokonce tam napsal dva příspěvky :-) čte každou mou větu zde a zuří z toho, že... vlastně ani nevím z čeho :-) Přečti si včerejší diskuzi o Fiatu500, kterou dokonale nabourával. Čti ji odshora (od mého příspěvku - Po kapkách) a sleduj jeho reakce. Zde je to to samé. Intelektuálně silně nevybavený, charakterově podtrhnutý jedinec, který umí nadávat. To ale víš také. Obtěžuje kolegy, a každého, kdo nemiluje Pandu by nejraději upálil :-)
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 13:48
Re: BRZDI TUPEČKU
ADLATUS GTI :no:
8. 12. 2006 13:56
Re: BRZDI TUPEČKU
:-) Máš to těžké. jsem rád, že bitva skončila, a už mi nebudeš sedět na zádech. Otevři se diskuzi a piš své příběhy o autech.
anonym
8. 12. 2006 15:35
Re: BRZDI TUPEČKU
já neřeším příčinu, ale důsledky: prostě tu je skoro pořád flamewar ;-\
neregistrovaný "Tuka"
8. 12. 2006 13:51
Re: BRZDI TUPEČKU
timhle si ho moc nesetrel :no:
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 12:32
Re: BRZDI TUPEČKU
Mimoto si neumíš více informací zaráz dát dohromady, sesumírovat a správně vyhodnotit. Možná tak vzniká spousta dezinformačních šumů z tvé strany... Zkusím ti to ještě jednou objasnit.
2 vysoké školy jsou správně(technického a humanitního směru),ale v autech máš trochu guláš... Poté co je zcela jasné, že se na trhu F500 objeví, už nepřipadá na malé městské auto (a auto pro přítelkyni) jako kandidát Panda, ale právě F 500. F 500 budu nejspíš kupovat v roce 2008, začátkem roku...na jaře, podle toho jak dojde na trh a bude možné ji objednat. Tak jsem zvyklý auta kupovat. F 500 je malé auto, tudíž bude to auto pro radost, takový rodinný mazel. Panda tedy vypadává...Capisto? Dál Sedici...Začne se prodávat v roce 2008. To auto se mi moc líbí i mé přítelkyni. Rádi jezdíme na hory, tudíž je to horký kandidát na pracovní auto... Do práce, na hory, na dovču. Nemáme děti, tudíž je Sedici dostatečně prostorné, tak říkajíc akorát. Ale v případě, že by přišlo dítě (děti), pak už si nejsem zcela jistý, zda by bylo prostorově dostatečné...V tom momentě bych se nejspíš v tom roce 2008 rozhodl pro Cromu, která jako rodinný vůz ze všech aut co na trhu znám nabízí asi nejvíc. Tj. Prostor, výbornou výbavu, skvělou cenu a hlavně...Je i dle výsledků všech nárazových testů (např. i v jižní africe, nejen tedy EuroENCAP) nejbezpečnějším vozem ve třídě. Ano GTI objektivně je stejně bezpečná jako Passat nebo AR 159. Ale Passat je menší, škaredější a na AR 159 nemám a asi ještě za dva roky nebudu mít peníze. Doufám, že jsi základní informace pochytil a budeš si tedy dále hledat novou berličku, která by podpořila tvé chabé argumenty. Děkuji
8. 12. 2006 13:14
Re: BRZDI TUPEČKU
Hoď to do síťového grafu. Tak jako v onom známém filmu. První dítě, dovolená v Jugoslávii, embéčko, druhé dítě, další dovolená v Jugoslávii ... :-)
8. 12. 2006 13:20
Re: BRZDI TUPEČKU
>:-[] :yes:
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 13:50
Re: GTI Adlatus
:yes: ;-)
Pošlu ti to emailem... ;-)
anonym
8. 12. 2006 22:39
Re: GTI Adlatus
>:D :yes:
neregistrovaný "Adrian77"
8. 12. 2006 15:11
Re: GTI Adlatus
No nebudu hodnotit GTI ho, ač mě příjde, že jeho originalita příspěvků a trefnost pojmenování věcí jak jsou se už nějak opakuje a je docela vyčpělá - ale je to jen můj dojem - nic no.
Ten Golf a vlastně celej VW ve mě evokuje pořekadlo o tom, že čím víc se * uhlazuje, tím víc smrdí. Už tam není novýho vůbec nic.
Třeba brácha je z VW celej hotovej - proč? No protože jeho TDIčka nejlépe skousnou ten jedlej olej, na kterej on v Passatu jezdí. Jinak by ani on o VW ani pohledem nezavadil.
Snad jen Golf Plus je mě sympatickej
neregistrovaný "Sweet"
8. 12. 2006 11:14
Re: GTI Adlatus
No... Ve srovnávání dopadu designu 5ky a přicházející Fabie bych byl trochu opatrnější. Jen když se podívám na to, kolik různých přirovnání se už v těchto diskuzích objevilo, je jasné, že to takový zázrak nebude. BMW 5 se nepodobalo a stále nepodobá ničemu co kdy brázdilo silnice. Fabia bude vždy jen "to menší auto s předkem jako Roomster".
8. 12. 2006 11:33
Re: GTI Adlatus
Právě, že ne, Sweete. Zapomeň na masklování, ber v úvahu zatím jen obrysy... a já za veliký vklad Fabie považuji, že nejde lákavou cestou "nafouklých" tvarů. Fabia vyjede na "klasické" dvouprostorové karoserii, s moderními nuancemi, tedy nebude prorážet cestu (jako zmíněné BMW) ovšem - z dosavadního stylu si ponechá to, co přežívá, to co je dobré, a z nového přijme jen to, co ji bude držet aktuálně v hlavním proudu. A to je to velké designové plus Fabie II.
neregistrovaný "Sweet"
8. 12. 2006 12:33
Re: GTI Adlatus
Akurát mi není jasné, co přesně co je dobré na současné Fabii. Prostorová zoufalost s kvalitou plastů na úrovni hraček z Kinder vejce. Design nezajímavý a navíc brzo zastaralý. Úspěch není o tom, že se ti líbí už teď. Ale je mi jasné, že by ses musel doma mrskat důtkami, kdybys to měl připustit....
8. 12. 2006 12:40
Re: GTI Adlatus
Sweete, důtky nedůtky. Fabia I byla velkou trefou Škody. Zadání bylo totiž nadpozemsky náročné - motorizovat masově Českou republiku se Slovenskem... tedy rozpětí řidičů - od 20 do 85... to je přece šílené zadání... a ta Škoda ho vybalancovala. Za to já před tvůrci FI. smekám. Je přitažlivá pro zahrádkáře, dědulu, a je ovšem moc hezká i v mutaci RS... Plasty jsou poplatné době vzniku (7 let) a korespondují s úrovní plastů časové konkurence. Nemohu souhlasit se stárnoucím designem... Porovnávej s předchozím Puntem :-) ci předchozím Cliem...
neregistrovaný "Sweet"
8. 12. 2006 13:00
Re: GTI Adlatus
Myslím, že tenhle úkol ale splnila bohatě Felicia. A dle mého s daleko menšími ústupky vzhledem ke kvalitě. Když dnes najdeš zachovalou Felicii, vypadá lépe než Fabia ve stejném stavu. Předchozí Clio bych já použil jako příklad pro tebe. Ale to je úhel pohledu.
neregistrovaný "Superleggero"
8. 12. 2006 23:39
Re: GTI Adlatus
co to pořád plkáš ty moulo ???
neregistrovaný "Coulin"
8. 12. 2006 11:28
Re: GTI Adlatus
Jo.Jo GTI ty aby sis tu nepřihřál tu tvoji germánskou polívčičku... Zase kecáš z hladu,klidně se nacpi těma zprofanovanejma Baworskejma vdolečkama... >:D >:-[] A teď jsem dostal taky hlad... >:D jinak ač se mi Fabka na foto moc nezdá,věřím že to bude dobrý- Škodovka prostě jede 1. ligu a ne jako hošíci z VW... Je to hold nejlepší značka koncernu,co se týká ziskovosti,kvality a designu... BRAVO ŠKODA >:D Jdu papat,abych nedopadl jako kolega GTI PS GTI-Neodpověděl jsi mi pod Corollou? To už si mne opravdu vyškrtl? ;-\ :-( :-O
8. 12. 2006 11:47
Re: GTI Adlatus
Nějak upadáš.
anonym
8. 12. 2006 11:52
Re: GTI Adlatus
Což tobě se stát nemůže... Ty už si na dně... :no: ADLATUS. Největší ze všech, nejhloupější mezi hloupými... Jasnovidec mezi slabomyslnými... Geniálně Taktický Inseminátor všech internetových diskuzí... Jsi svého druhu počítačový vir... Vir ničící server auto.cz :no:
8. 12. 2006 12:02
Re: GTI Adlatus
Nezapomeň se WOLFFE, přihlašovat... aby tu každý mohl přiřadit tenhle blábol k té správně hlavě. :-)
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 12:08
Re: ADLATUS GTI
Za a) to není blábol, za b) většina uživatelů má základní znalosti a ví co je to IP adresa. Tobě to došlo po asi půl roce... Což je na tebe ale furt dobrý čas...ADLATUS GTI
neregistrovaný "Coulin"
8. 12. 2006 15:38
Re: Hezký víkend
¨Je pátek a nájezdy zákazníků se zájmenm o TTT stupňují... Hlavně Yaris jde jak housky na krámě... Jsem jen človek ,tak asi únava-příště budu ostřejší... To víš u nás si pletou svetry z dlouhé chvíle mechnici a u VW roomu prodejci... Mám tu fičák Pa >:D >:-[]
neregistrovaný "rest"
8. 12. 2006 18:10
Re: Hezký víkend
celkovo sa mi F II pozdáva, teda až na tú celkovú výšku. Síce tvrdia, že nebude vyššia ako posledná, neviem.... Ale predávať sa určite bude veľmi dobre, s tým s tebou súhlasím :yes:
neregistrovaný "BlackLabelSociety"
8. 12. 2006 20:25
Re: Hezký víkend
Hehe, klasicky prispevok od GTI. Som 100% presvedceny, ze ak by Ti povedali, ze Ti pustia teraz video s novym Hiunday ci Kia, tak by si designerov rozniesol na kopytach ;-)
.
Inak mne je uplne jedno, ako bude nova Fabia vypadat a pokial si najde svojich zakaznikov (ja to urcite nebudem), tak je to ok. :-!
anonym
8. 12. 2006 23:37
Re: Hezký víkend
co to kydáš ?? ty jsi asi upadnul ne ?? co ty musíš bejt za trotla... :-) jaká událost - vždyť se podívej, kam Škodofka směřuje... :-/ Upatlaný studený auto - už je to fakt skoro VW... .-(((
neregistrovaný "Robert Ord"
9. 12. 2006 11:11
Re: Hezký víkend
A potom bolo ráno...
neregistrovaný "Práša"
8. 12. 2006 11:24
zajímavá strategie
Oficiální představení až po několika měsících výroby. Zajímavé. Zřejmě jde o to, aby návštěvník autosalonu (prezentace) mohl rovnou vlítnout na prodejnu. ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 11:55
Re: zajímavá strategie
Hezká představa... Ono to tak bohužel nefunguje... I když první dojem hraje velkou roli... :yes:
anonym
8. 12. 2006 23:50
Re: zajímavá strategie
a jak si myslíš,že to bylo s OII?taky se začla prodávat až několik měsíců po zahájení výroby a dělaj to tak asi všichni výrobci tak to je.
neregistrovaný "COULIN"
8. 12. 2006 11:54
Škoda do rally
Naprosto super je ,že Škoda jde zase do rallye >:D :yes: A mám takové tušení ,že se jí bude dařit... Hlavně proboha ať tam není nikdo od našich hranic na západ...ze země helmutovi-to by bylo zase fiasko...Ještě dnes mám černo před očima při vyslovení jména Schwarz Aaaarmin.. a spol. Fuj 3xFUJ... Už se nemohlu dočkat jak bude vypadat FABIA II.S 2000 >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
5
8. 12. 2006 12:06
Re: Škoda do rally
doufejme, ze tomu daji lepsi motor a lepsi jizdni vlastnosti, nez stare Fabii, aby to zas nebylo fiasko.
8. 12. 2006 12:21
Re: Škoda do rally
Copak, tobě se s Fabií WRC jezdilo špatně? >:D
8. 12. 2006 12:41
Re: Škoda do rally
Nejvyssi rychlost na rovine 30km/h pomaleji nez konkurence. Zrychleni do kopce se porovnavat taky neda, kroutici se karoserie. Jake zkusenosti s Fabii WRC mas ty?
anonym
8. 12. 2006 12:35
Re: Škoda do rally
myslíš Armina "zlatý řetěz a tisíc prstenů" Schwartze, známého to hrobníka Škoda WRC týmu? :-)
neregistrovaný "Coulin"
8. 12. 2006 15:43
Re: Škoda do rally
Ja richtig...! Ten se objevit po svém výkonu u ŠM na rally u nás ,třeba ve Zlíně neunikne linči a já bych si bouchnul taky...Hroznej *...
neregistrovaný "wolff"
8. 12. 2006 11:58
A zapoměl si na majitele škodovky?
Sám tomu nevěříš... V českého člověka moje víra slabá není... Ale to co je od Aše dál už stojí za starou bačkoru... Takže v lepším případě, když se škodovce začne dařit, zlomí ji vaz... Na to jsou hodně ješitní... :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Coulin"
8. 12. 2006 12:34
Re: A zapoměl si na majitele škodovky?
Jo,jo to je svatá pravda... Když se Škodovce daří,vždy jí Němci začnou házet klacky pod nohy...Co prý dalo práce,aby jim třeba povolil VW roomstera...Je to smutné ,ale bohužel je to tak... :no:
8. 12. 2006 12:04
Hodne uspechu
Ac si myslim, ze karosarska verze HATCH BACK je seredna a nudna, preji nove Skode Fabii hodne prodejnich uspechu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "huni"
8. 12. 2006 12:18
slabota
no jestli bude nová Fabia vypadat jak na fotkách tak je to bída, hlavně to že má zkopírovaný předek z Roomstera, to nemají ve Škodovce na víc jak kopírovat a ještě z něčeho tak hnusného jako je Roomster???????
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Godzilka"
8. 12. 2006 15:06
GTI a ti ostatní
Sakra chlapy, koukám na diskuse pod články, abych se něcoo dozvěděl a prodiskutoval. Pokud budete vsichni útočit na GTIho, tak se z toho stane přestřelka na 100 příspěvků. Proč? Je to nutný? Ať si GTI píše, že Golf je nejlepší, někteří to píší o CIVICu, jiní o FOCUSu. A je to přece jedno ne? Ať každý miluje svoje auta a nikdo se nesnaží napadat názor toho druhého. Ale teď ke Škodě a nové Fabii. Nikdy jsem před výborou noového auta neviděl tolik špionážních fotek, tolik diskusí a tolik článku jako je před příchodem Fabie 2. A hlavně, Fabia bude auto, která vydělá hodně peněz, to ví i malé dítě a ty peníze se nějak vrátěj k nám. VW vlastní 51% akcií, to znamená, že pokud má Fabia před vyplacenímdivident čistý zisk 10 miliard, tak nám v ČR zůstane hodně peněz na to, aby se tady mohlo něco udělat. Hodně štěstí Fabii 2 a vlastně celé Škodě
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "insi"
8. 12. 2006 16:21
Re: GTI a ti ostatní
Jenže tady jde o kvantitu, která je v jeho případě až patologická a pro mne konkrétně už za hranicí vkusu.
neregistrovaný "FiestaS"
8. 12. 2006 17:03
Re: GTI a ti ostatní
no... nerad to rikam, nechtel jsem, ale neudrzel jsem se... musim souhlasit. To, ze kazdy ma rad ta "sva" auta, je jasne kazdemu. Ale co je moc to je moc a nekdy uz to tu zavani psychickou chorobou... Sorry, ze jsem to napsal. ;-\
neregistrovaný "geroc"
8. 12. 2006 21:17
Re: GTI a ti ostatní
Neomlouvej se, GTI(a spol.) je patologický grafoman a jakmile je počet příspěvků v diskusi vyšší než 70 tak je jasné že tam řádí GTI a spol. a nemá cenu to otvírat, což mi docela vadí.
neregistrovaný "Godzilka"
8. 12. 2006 21:37
Re: GTI a ti ostatní
Jo to jo, taky me to stve, ale uvedomte si, ze pokud tam s nekym diskutuje, tak musi mit s kym. Nereagujte a je to ne?
neregistrovaný "škodovák"
9. 12. 2006 09:53
Re: GTI a ti ostatní
:-! Nevím , kde jsi působil , posledních několik let , ale koncern VW vlastní 100% akcií škodovky.To byla od začátku podmínka VW , že koupí škodovku celou... :-! Jinak se nedá než souhlasit , nová fábie se bude dobře prodávat.Nejvíc mne dostávaj lidi , co brečej nad tím , že do fábie dávaj tříválec , jako by nevěděli , že do fábie se dává dalších šest motorů , dvě benzínové 1,4 dvě naftové 1,4 jedna 1.9 naftová a dvoulitr benzínovej.Takže kdo chce jinej motor , má několik variant.Nejprodávanější jsou , ale 1.2 tříválce , nevíte náhodou proč?? :-!
9. 12. 2006 10:46
Re: GTI a ti ostatní
protože jsou nejlevnější ;-)
neregistrovaný "Godzilka"
9. 12. 2006 15:44
Re: GTI a ti ostatní
Tak to se omlouvam za desinformovanost, myslel jsem, ze VW vlastni "jen" vetsinovy podil. Jinak ja chapu trochu ty,co brecej nad trivalcem, ale nechapu ty, pro ktery je vsechno cizi The Best Of a Skoda smejdy. Tohle fakt nechapu. Podle meho jen jista averze proti teto znacce.
9. 12. 2006 17:02
Re: ZÁKLADNÍ MOTORIZACE
Fabia,Polo,Ibiza 1.2 44kW/51kW - Clio 1.2 47kW - Clio Storia 1.2 44kW - Corsa 1.0 44kW - Yaris 1.0 51kW - Fiesta 1.3 44kW ... také nevidim v těchto TŘÍválcích problém!
neregistrovaný "sepo"
8. 12. 2006 18:10
fabca
.. ja vam neviem mne sa to nepaci ... uvidime bez kamuflaze ... ale .. nema to peknu proporciu hlavne [vysoke a uzke] ale to nema vecsina aut tohto segmentu ... ale predavat sa myslim bude .. cena je priazdniva [ tedaaspon ak bude cenova polit. podobna ako doteraz] kvalita slusna ... ale napr z takou novou CORSOU [co sa designu tka sa neda porovnat ani z kilometra .... ono corsa je asi trochu drahsia .. no sak uvidime .. ja prajem Skode vsetko najlepsie ... len je mi luto ze je to taky chudobnejsi pribuzny WV co sa modelov tyka
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Máňa"
8. 12. 2006 22:12
tak vzhled není špatný
ještě aby neudělali chybu jako u původní fabie a dali do toho i motor >:D

i když v ČR kde si stále dost lidí kupuje schade jelikož "to tolik neztrácí na ceně" a nevadí jim se x let trápit a pak to tedy "výhodně" prodat - a zakoupit fabii III s nějakou další verzí tříválce, a samozřejmě nejprodávanější bude ta, jejiž výkon příliš neodskočí od 30 let standardních cca 40kw >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Radek MATĚJOVSKÝ"
8. 12. 2006 23:43
NOVÝ SUPERB NEBO NOVÁ OCTAVIA 3 ???
To by byla BOMBA !!!
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
9. 12. 2006 13:51
Re: NOVÝ SUPERB NEBO NOVÁ OCTAVIA 3 ???
Zajímvé :yes: ale těžko říct, jestli tvář (světla) budou navazovat na studii Joyster nebo na Roomster.
neregistrovaný "Betelgeuze"
9. 12. 2006 18:03
Re: NOVÝ SUPERB NEBO NOVÁ OCTAVIA 3 ???
No přiznam to bez mučení, čelist mi spadla, a proklatě nízko! :-) Nevím jestli je to "cvičení" designerů od škodovky nebo od jinejch mistrů photoshopu, každopádně je to ale víc než zdařilý. Má to silnej škodováckej punc, i bez znaku by snad každej bez zaváhání věděl kam tohle auto přiřadit-jednotící maska kterou známe z roomsteru a fabie II posunutá trošku , až člověka zarazí jak neinvazivně působí to "přimračení"! :yes: Dále A-sloupky, křivka okna zadních bočních dveří, prolis na kapotě...je to tam :) Ještě před pár lety (no, vlastně ještě před rokem) by si člověk takhle směřování škodovky nepředstavoval ani ve snu. I tahle "malůvka" se zdá za hranicí reality, ale když človek vidí a uvědomí si ty návaznosti a provázanosti s Roomsterem, Fabií II, Joysterem...nenechává ho to v klidu-ano, tohle by byla vskutku dokonalá třešnička na doru z MB :yes: Na druhou stranu je ale třeba si uvědomit co by příchod tohoto modelu znamenal v souvislostech celého koncernu VW...myslím, bohužel, že není reálné aby tento model vyjel před tím než přijde Golf VI a/nebo IROC, které udají nový směr kam se bude ubírat design VW...prostě spíš očekávám "revoluci" zhora (VW->škoda) než naopak. No, uvidíme... ;-)
neregistrovaný "Betelgeuze"
9. 12. 2006 18:05
Re: NOVÝ SUPERB NEBO NOVÁ OCTAVIA 3 ???
oprava: "posunutá trochu jinam"
9. 12. 2006 18:34
Re: NOVÝ SUPERB NEBO NOVÁ OCTAVIA 3 ???
Neřekl bych, že to má něco společného s časem vydání Golfa nebo Iroca. Design Škody je také velmi rozdílný od VW, byť i že vychází ze stejné techniky, platformy. U VW bude jediným problém udělat Superb takový, aby neohrozil prodeje Passatu (což se stalo u minulé generace) a teď i takový aby neohrozil Audi A6. Vzhledem k tomu, že nový Passat je velký jak Superb, tak nový Superb bude muset být ještě větší. Uvidíme, hlavně jsem zvědav jak bude vyřešen sedanoliftback system a současně doufám, že uvažované Combi zůstane jen u úvah.
neregistrovaný "Betelgeuze"
9. 12. 2006 18:58
Re: NOVÝ SUPERB NEBO NOVÁ OCTAVIA 3 ???
To jsme si nerozumněli-určitě sem nechtěl srovnávat design škodovky a VW-ač se oba vydali cestou "nadčasovosti", každej jde na to z trochu jiné strany. Jde mi o to že s vydáním Superbu v této podobě by "učeň předčil mistra"-škoda by designově uzavřela své portfolio, ve kterém by si každý našel to svoje-od nadčasové elegance (Octavia) až po drzost mládí (auto na bázi konceptu Joyster). Narozdíl od VW se design škody vyvíjí (z mého pohledu) kontinuálně, všechno je promyšlené, neuspěchané, VW naopak pochopilo že síla značky a konzervatismu, jakkoli dobřě promyšlená, už nestačí a chce-li nové, mladé zákazníky, musí trochu víc přitlačit na pilu-proto se tak vzhlíží k roku 2008 kdy vyjede G6. S tím že udělat Superb takový aby nelezl do zelí Passatu ani A6 s Tebou naprosto souhlasím :yes:
neregistrovaný "alfons"
9. 12. 2006 03:24
to už tady bylo
Je to zakulacený TRABANT-COMBI !!! :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
9. 12. 2006 18:25
Uplne spatny clanek
Jestli momentalne vznika (jakoze sem na vlastni oci videl ze vznika) nulta serie vozu fabia pak zasveceny strojar i znalec vi ze vsechny kusy teto serie jdou na likvidaci at uz jsou sebe lepsi. Proto vzdy po premiere vozu trva cca 3 mesice nez se dostane do prodeje protoze zhruba nekdy behem premiery dojde ke konecnemu schvaleni vozu a bude schvalen k provozu na pozemnich komunikacich. Nulte serie takove povoleni nema. Proto ta likvidace..
Rozbalit vlákno
0
anonym
9. 12. 2006 18:38
zabavny GTI
Precet sem tu debatu nahore... Prima kluk,urcite sikovnej... Psat s kazajkou na tele da urcite praci >:D
A jeste postreh. Seat patri pod VW. Je smutne ze skoda zacina delat to same co seat. Tedy prvni uspesny model s originalnim designem Roomster (Altea) a pak spousta klonu jakym bude fabia. Pripomenme tedy tragedii typu Toledo,Leon,Altea XL (posledni z vyctu je vazne Xtra kravinec). Doufam ze nas neceka stejna Octavia a nedej boze Roomster XL...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mikulas"
9. 12. 2006 18:41
Posledni dva prispevky...
...sou ode me
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "david"
10. 12. 2006 16:31
uj
docla dobrí no....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dray"
10. 12. 2006 16:32
celkem dobrí,noo....
jjj :yes:
Rozbalit vlákno
0