To jsme si nerozumněli-určitě sem nechtěl srovnávat design škodovky a VW-ač se oba vydali cestou "nadčasovosti", každej jde na to z trochu jiné strany. Jde mi o to že s vydáním Superbu v této podobě by "učeň předčil mistra"-škoda by designově uzavřela své portfolio, ve kterém by si každý našel to svoje-od nadčasové elegance (Octavia) až po drzost mládí (auto na bázi konceptu Joyster). Narozdíl od VW se design škody vyvíjí (z mého pohledu) kontinuálně, všechno je promyšlené, neuspěchané, VW naopak pochopilo že síla značky a konzervatismu, jakkoli dobřě promyšlená, už nestačí a chce-li nové, mladé zákazníky, musí trochu víc přitlačit na pilu-proto se tak vzhlíží k roku 2008 kdy vyjede G6. S tím že udělat Superb takový aby nelezl do zelí Passatu ani A6 s Tebou naprosto souhlasím :yes:
Precet sem tu debatu nahore... Prima kluk,urcite sikovnej... Psat s kazajkou na tele da urcite praci >:D
A jeste postreh. Seat patri pod VW. Je smutne ze skoda zacina delat to same co seat. Tedy prvni uspesny model s originalnim designem Roomster (Altea) a pak spousta klonu jakym bude fabia. Pripomenme tedy tragedii typu Toledo,Leon,Altea XL (posledni z vyctu je vazne Xtra kravinec). Doufam ze nas neceka stejna Octavia a nedej boze Roomster XL...
Neřekl bych, že to má něco společného s časem vydání Golfa nebo Iroca. Design Škody je také velmi rozdílný od VW, byť i že vychází ze stejné techniky, platformy. U VW bude jediným problém udělat Superb takový, aby neohrozil prodeje Passatu (což se stalo u minulé generace) a teď i takový aby neohrozil Audi A6. Vzhledem k tomu, že nový Passat je velký jak Superb, tak nový Superb bude muset být ještě větší. Uvidíme, hlavně jsem zvědav jak bude vyřešen sedanoliftback system a současně doufám, že uvažované Combi zůstane jen u úvah.
Jestli momentalne vznika (jakoze sem na vlastni oci videl ze vznika) nulta serie vozu fabia pak zasveceny strojar i znalec vi ze vsechny kusy teto serie jdou na likvidaci at uz jsou sebe lepsi. Proto vzdy po premiere vozu trva cca 3 mesice nez se dostane do prodeje protoze zhruba nekdy behem premiery dojde ke konecnemu schvaleni vozu a bude schvalen k provozu na pozemnich komunikacich. Nulte serie takove povoleni nema. Proto ta likvidace..
No přiznam to bez mučení, čelist mi spadla, a proklatě nízko! :-) Nevím jestli je to "cvičení" designerů od škodovky nebo od jinejch mistrů photoshopu, každopádně je to ale víc než zdařilý. Má to silnej škodováckej punc, i bez znaku by snad každej bez zaváhání věděl kam tohle auto přiřadit-jednotící maska kterou známe z roomsteru a fabie II posunutá trošku , až člověka zarazí jak neinvazivně působí to "přimračení"! :yes: Dále A-sloupky, křivka okna zadních bočních dveří, prolis na kapotě...je to tam :) Ještě před pár lety (no, vlastně ještě před rokem) by si člověk takhle směřování škodovky nepředstavoval ani ve snu. I tahle "malůvka" se zdá za hranicí reality, ale když človek vidí a uvědomí si ty návaznosti a provázanosti s Roomsterem, Fabií II, Joysterem...nenechává ho to v klidu-ano, tohle by byla vskutku dokonalá třešnička na doru z MB :yes: Na druhou stranu je ale třeba si uvědomit co by příchod tohoto modelu znamenal v souvislostech celého koncernu VW...myslím, bohužel, že není reálné aby tento model vyjel před tím než přijde Golf VI a/nebo IROC, které udají nový směr kam se bude ubírat design VW...prostě spíš očekávám "revoluci" zhora (VW->škoda) než naopak. No, uvidíme... ;-)
Tak to se omlouvam za desinformovanost, myslel jsem, ze VW vlastni "jen" vetsinovy podil. Jinak ja chapu trochu ty,co brecej nad trivalcem, ale nechapu ty, pro ktery je vsechno cizi The Best Of a Skoda smejdy. Tohle fakt nechapu. Podle meho jen jista averze proti teto znacce.
:-! Nevím , kde jsi působil , posledních několik let , ale koncern VW vlastní 100% akcií škodovky.To byla od začátku podmínka VW , že koupí škodovku celou... :-! Jinak se nedá než souhlasit , nová fábie se bude dobře prodávat.Nejvíc mne dostávaj lidi , co brečej nad tím , že do fábie dávaj tříválec , jako by nevěděli , že do fábie se dává dalších šest motorů , dvě benzínové 1,4 dvě naftové 1,4 jedna 1.9 naftová a dvoulitr benzínovej.Takže kdo chce jinej motor , má několik variant.Nejprodávanější jsou , ale 1.2 tříválce , nevíte náhodou proč?? :-!
co to kydáš ?? ty jsi asi upadnul ne ?? co ty musíš bejt za trotla... :-) jaká událost - vždyť se podívej, kam Škodofka směřuje... :-/ Upatlaný studený auto - už je to fakt skoro VW... .-(((
ještě aby neudělali chybu jako u původní fabie a dali do toho i motor >:D
i když v ČR kde si stále dost lidí kupuje schade jelikož "to tolik neztrácí na ceně" a nevadí jim se x let trápit a pak to tedy "výhodně" prodat - a zakoupit fabii III s nějakou další verzí tříválce, a samozřejmě nejprodávanější bude ta, jejiž výkon příliš neodskočí od 30 let standardních cca 40kw >:-[]
Neomlouvej se, GTI(a spol.) je patologický grafoman a jakmile je počet příspěvků v diskusi vyšší než 70 tak je jasné že tam řádí GTI a spol. a nemá cenu to otvírat, což mi docela vadí.
Hehe, klasicky prispevok od GTI. Som 100% presvedceny, ze ak by Ti povedali, ze Ti pustia teraz video s novym Hiunday ci Kia, tak by si designerov rozniesol na kopytach ;-)
.
Inak mne je uplne jedno, ako bude nova Fabia vypadat a pokial si najde svojich zakaznikov (ja to urcite nebudem), tak je to ok. :-!
.. ja vam neviem mne sa to nepaci ... uvidime bez kamuflaze ... ale .. nema to peknu proporciu hlavne [vysoke a uzke] ale to nema vecsina aut tohto segmentu ... ale predavat sa myslim bude .. cena je priazdniva [ tedaaspon ak bude cenova polit. podobna ako doteraz] kvalita slusna ... ale napr z takou novou CORSOU [co sa designu tka sa neda porovnat ani z kilometra .... ono corsa je asi trochu drahsia .. no sak uvidime .. ja prajem Skode vsetko najlepsie ... len je mi luto ze je to taky chudobnejsi pribuzny WV co sa modelov tyka
celkovo sa mi F II pozdáva, teda až na tú celkovú výšku. Síce tvrdia, že nebude vyššia ako posledná, neviem.... Ale predávať sa určite bude veľmi dobre, s tým s tebou súhlasím :yes:
no... nerad to rikam, nechtel jsem, ale neudrzel jsem se... musim souhlasit. To, ze kazdy ma rad ta "sva" auta, je jasne kazdemu. Ale co je moc to je moc a nekdy uz to tu zavani psychickou chorobou... Sorry, ze jsem to napsal. ;-\
¨Je pátek a nájezdy zákazníků se zájmenm o TTT stupňují... Hlavně Yaris jde jak housky na krámě... Jsem jen človek ,tak asi únava-příště budu ostřejší... To víš u nás si pletou svetry z dlouhé chvíle mechnici a u VW roomu prodejci... Mám tu fičák Pa >:D >:-[]
No nebudu hodnotit GTI ho, ač mě příjde, že jeho originalita příspěvků a trefnost pojmenování věcí jak jsou se už nějak opakuje a je docela vyčpělá - ale je to jen můj dojem - nic no.
Ten Golf a vlastně celej VW ve mě evokuje pořekadlo o tom, že čím víc se * uhlazuje, tím víc smrdí. Už tam není novýho vůbec nic.
Třeba brácha je z VW celej hotovej - proč? No protože jeho TDIčka nejlépe skousnou ten jedlej olej, na kterej on v Passatu jezdí. Jinak by ani on o VW ani pohledem nezavadil.
Snad jen Golf Plus je mě sympatickej
Sakra chlapy, koukám na diskuse pod články, abych se něcoo dozvěděl a prodiskutoval. Pokud budete vsichni útočit na GTIho, tak se z toho stane přestřelka na 100 příspěvků. Proč? Je to nutný? Ať si GTI píše, že Golf je nejlepší, někteří to píší o CIVICu, jiní o FOCUSu. A je to přece jedno ne? Ať každý miluje svoje auta a nikdo se nesnaží napadat názor toho druhého. Ale teď ke Škodě a nové Fabii. Nikdy jsem před výborou noového auta neviděl tolik špionážních fotek, tolik diskusí a tolik článku jako je před příchodem Fabie 2. A hlavně, Fabia bude auto, která vydělá hodně peněz, to ví i malé dítě a ty peníze se nějak vrátěj k nám. VW vlastní 51% akcií, to znamená, že pokud má Fabia před vyplacenímdivident čistý zisk 10 miliard, tak nám v ČR zůstane hodně peněz na to, aby se tady mohlo něco udělat. Hodně štěstí Fabii 2 a vlastně celé Škodě
Oceňuji, že ti konečně došlo, že bys měl silně brzdit, a že o autech tu můžeš jak ty, tak každý, psát to, co uzná za vhodné. Jiná témata tu nikoho nezajímaj.
Píšeš to hezky, ovšem Wolff mě přece nemůže nečíst. Leze ke mně na blog, dokonce tam napsal dva příspěvky :-) čte každou mou větu zde a zuří z toho, že... vlastně ani nevím z čeho :-) Přečti si včerejší diskuzi o Fiatu500, kterou dokonale nabourával. Čti ji odshora (od mého příspěvku - Po kapkách) a sleduj jeho reakce. Zde je to to samé. Intelektuálně silně nevybavený, charakterově podtrhnutý jedinec, který umí nadávat. To ale víš také. Obtěžuje kolegy, a každého, kdo nemiluje Pandu by nejraději upálil :-)
Myslím, že tenhle úkol ale splnila bohatě Felicia. A dle mého s daleko menšími ústupky vzhledem ke kvalitě. Když dnes najdeš zachovalou Felicii, vypadá lépe než Fabia ve stejném stavu. Předchozí Clio bych já použil jako příklad pro tebe. Ale to je úhel pohledu.
nemá cenu se s někým hádat pod každým příspěvkem,ne? Ho prostě nečti, je to tvoje volba. On nebude číst tebe a je po flamewarech (nikdy,NIKDY se flamewarem nic nevyřešilo - diskutovat, proč ne...taky se s GTIm někdy chytnu, ale je to vždy v rámci diskuze...a slušného jednání)
ja vam povim neco ... na kieho dasa sa tu zaoberate tym ze niekto ma chybu v texte ... ja chyby robim [imho ja mam fakt 2 vysoke skoly nesrandujem mozem sem vycapit diplomy] .. a chyb narobim jak maku .... je to mozno tym ze na klavesnici nepisem az tak dobre lebo mojim pracovnym nastrojom nieje Word ale uplne ine programy ...alebo mozno tym ze nemem moc casu a text po sebe neskontrolujem .... ale to nieje dolezite .. toto je internet cize medzinarodna siet .. a tu sa mozme na niake y ci i alebo diakr. vykaslat ... to ci vies napisat spravne cely text bez hrubky ... nevypoveda nic o tvojich vedomostiach o autach ....
Nejvyssi rychlost na rovine 30km/h pomaleji nez konkurence. Zrychleni do kopce se porovnavat taky neda, kroutici se karoserie. Jake zkusenosti s Fabii WRC mas ty?
Sweete, důtky nedůtky. Fabia I byla velkou trefou Škody. Zadání bylo totiž nadpozemsky náročné - motorizovat masově Českou republiku se Slovenskem... tedy rozpětí řidičů - od 20 do 85... to je přece šílené zadání... a ta Škoda ho vybalancovala. Za to já před tvůrci FI. smekám. Je přitažlivá pro zahrádkáře, dědulu, a je ovšem moc hezká i v mutaci RS... Plasty jsou poplatné době vzniku (7 let) a korespondují s úrovní plastů časové konkurence. Nemohu souhlasit se stárnoucím designem... Porovnávej s předchozím Puntem :-) ci předchozím Cliem...
Jo,jo to je svatá pravda... Když se Škodovce daří,vždy jí Němci začnou házet klacky pod nohy...Co prý dalo práce,aby jim třeba povolil VW roomstera...Je to smutné ,ale bohužel je to tak... :no:
Akurát mi není jasné, co přesně co je dobré na současné Fabii. Prostorová zoufalost s kvalitou plastů na úrovni hraček z Kinder vejce. Design nezajímavý a navíc brzo zastaralý. Úspěch není o tom, že se ti líbí už teď. Ale je mi jasné, že by ses musel doma mrskat důtkami, kdybys to měl připustit....
Mimoto si neumíš více informací zaráz dát dohromady, sesumírovat a správně vyhodnotit. Možná tak vzniká spousta dezinformačních šumů z tvé strany... Zkusím ti to ještě jednou objasnit.
2 vysoké školy jsou správně(technického a humanitního směru),ale v autech máš trochu guláš... Poté co je zcela jasné, že se na trhu F500 objeví, už nepřipadá na malé městské auto (a auto pro přítelkyni) jako kandidát Panda, ale právě F 500. F 500 budu nejspíš kupovat v roce 2008, začátkem roku...na jaře, podle toho jak dojde na trh a bude možné ji objednat. Tak jsem zvyklý auta kupovat. F 500 je malé auto, tudíž bude to auto pro radost, takový rodinný mazel. Panda tedy vypadává...Capisto? Dál Sedici...Začne se prodávat v roce 2008. To auto se mi moc líbí i mé přítelkyni. Rádi jezdíme na hory, tudíž je to horký kandidát na pracovní auto... Do práce, na hory, na dovču. Nemáme děti, tudíž je Sedici dostatečně prostorné, tak říkajíc akorát. Ale v případě, že by přišlo dítě (děti), pak už si nejsem zcela jistý, zda by bylo prostorově dostatečné...V tom momentě bych se nejspíš v tom roce 2008 rozhodl pro Cromu, která jako rodinný vůz ze všech aut co na trhu znám nabízí asi nejvíc. Tj. Prostor, výbornou výbavu, skvělou cenu a hlavně...Je i dle výsledků všech nárazových testů (např. i v jižní africe, nejen tedy EuroENCAP) nejbezpečnějším vozem ve třídě. Ano GTI objektivně je stejně bezpečná jako Passat nebo AR 159. Ale Passat je menší, škaredější a na AR 159 nemám a asi ještě za dva roky nebudu mít peníze. Doufám, že jsi základní informace pochytil a budeš si tedy dále hledat novou berličku, která by podpořila tvé chabé argumenty. Děkuji
GTI, jsi ADLATUS...a mám pocit, že tvé urážlivé příspěvky začnu nahlašovat administrátorovi. Snad dostaneš brzy BAN. Mimoto, by sis měl ujasnit podle jakých pravidel českého jazyka píšeš... Pokud podle starých, pak si udělal ve slově diskuse chybu, pokud podle nových, pak nechápu, proč se odvoláváš na hafo mých slov, který byly psaný podle nových pravidel (např. skloňování cizích slov)... Jsi fakt schizofrenik jako čuně... Běž se léčit a nenič diskuse na auto.cz... Já skutečně nevím jestli si hloupý a nebo nemocný... Jsem od přírody demokrat a pluralitu názorů uznávám,ale nevím,jestli by duševně nemocní jedinci měli na veřejném místě dostávat tolik prostoru...
no jestli bude nová Fabia vypadat jak na fotkách tak je to bída, hlavně to že má zkopírovaný předek z Roomstera, to nemají ve Škodovce na víc jak kopírovat a ještě z něčeho tak hnusného jako je Roomster???????
Za a) to není blábol, za b) většina uživatelů má základní znalosti a ví co je to IP adresa. Tobě to došlo po asi půl roce... Což je na tebe ale furt dobrý čas...ADLATUS GTI
To, že ses vypsal až k prvenství v kategorii FIAT (federální idiot a trotl) ROKU v anketě ZLATY VENTILEK, je sice zasloužené, leč nemusí tě to zrovna inspirovat k potvrzování tohoto ocenění každým příspěvkem, který tu napíšeš. Nezapomeň, že tvá včerejší informace, že uvažuješ o nákupu F500, Pandy, Sedici a Cromy (popořadě, či napřeskáčku? :-) tě tu v očích dospělých lidí degradovala ještě níže, než uvedené ohodnocení. A tu korunu, cos tomu dodal, když jsi tu zveřejnil, že studuješ nějaké dvě hodně vysoké školy... přitom neumíš napsat delší slovo bez hrubky, to stačí na to, aby si tě tu správně zařadil i vrátnej. Tak se snaž ty náš rozumbrado. Ale možná bys měl vědět, že diskuze je o autech, nikoliv o nicku GTI :no::no::no:
Sám tomu nevěříš... V českého člověka moje víra slabá není... Ale to co je od Aše dál už stojí za starou bačkoru... Takže v lepším případě, když se škodovce začne dařit, zlomí ji vaz... Na to jsou hodně ješitní... :no:
Naprosto super je ,že Škoda jde zase do rallye >:D:yes: A mám takové tušení ,že se jí bude dařit... Hlavně proboha ať tam není nikdo od našich hranic na západ...ze země helmutovi-to by bylo zase fiasko...Ještě dnes mám černo před očima při vyslovení jména Schwarz Aaaarmin.. a spol. Fuj 3xFUJ... Už se nemohlu dočkat jak bude vypadat FABIA II.S 2000 >:D >:-[]
Což tobě se stát nemůže... Ty už si na dně... :no: ADLATUS. Největší ze všech, nejhloupější mezi hloupými... Jasnovidec mezi slabomyslnými... Geniálně Taktický Inseminátor všech internetových diskuzí... Jsi svého druhu počítačový vir... Vir ničící server auto.cz:no:
Přeloženo:
Ty si úplně blbý... Ty nečteš moje příspěvky (myšleno GTI příspěvky), ty jsi ještě nepřebral moji pravdu boží, pravdu G, Gé jako Guru? No chlapče, na tobě budu muset ještě zapracovat... To, že je Golf zastaralý a že VI bude taky, to, že se sice markting plácá po zádech, jak ho budou kupovat mladí, to je zbožné přání... Ale něco tomu chybí...a to je ta věc, že ty tomu nevěříš...bez toho to nepůjde...musíš uvěřit v boží G...tak se hooodně musíš polepšit... Takže ty ty ty, příště ať je to lepší. >:-[]
Připadá mi, že vůbec nesleduješ, co se v autech děje... Ty to tu nečteš? Myslím články. Ty nevíš, co VW připravuje s G6? Ty nevíš, že posouvá G6 k mladé generaci, ty nesleduješ, co tu publikuje Marko, ty náčrty a odkazy? P.S. Tipy zná každý, kdo do toho trochu dělá.
Právě, že ne, Sweete. Zapomeň na masklování, ber v úvahu zatím jen obrysy... a já za veliký vklad Fabie považuji, že nejde lákavou cestou "nafouklých" tvarů. Fabia vyjede na "klasické" dvouprostorové karoserii, s moderními nuancemi, tedy nebude prorážet cestu (jako zmíněné BMW) ovšem - z dosavadního stylu si ponechá to, co přežívá, to co je dobré, a z nového přijme jen to, co ji bude držet aktuálně v hlavním proudu. A to je to velké designové plus Fabie II.
Jo.Jo GTI ty aby sis tu nepřihřál tu tvoji germánskou polívčičku... Zase kecáš z hladu,klidně se nacpi těma zprofanovanejma Baworskejma vdolečkama... >:D >:-[] A teď jsem dostal taky hlad... >:D jinak ač se mi Fabka na foto moc nezdá,věřím že to bude dobrý- Škodovka prostě jede 1. ligu a ne jako hošíci z VW... Je to hold nejlepší značka koncernu,co se týká ziskovosti,kvality a designu... BRAVO ŠKODA >:D Jdu papat,abych nedopadl jako kolega GTI PS GTI-Neodpověděl jsi mi pod Corollou? To už si mne opravdu vyškrtl? ;-\ :-(:-O
A nemohl bys hodit nějaký betonový tipy třeba na I. ligu? Jinak k těm autům, jestli to půjde z Golfem takhle dál, tak můžeš zapomenout. Golf V se prodává víceméně ze setrvačnosti, ale jsou v třídě už lepší auta. Takže nabeton je to, že pokud se VW neprobudí, průměrný Golf (to už je teď) se zařadí do průměrných čísel prodejů.
Oficiální představení až po několika měsících výroby. Zajímavé. Zřejmě jde o to, aby návštěvník autosalonu (prezentace) mohl rovnou vlítnout na prodejnu. ;-)
Vypadá to, že tě nosím v zadní kapse u kalhot... :-) Co se týče Golfu, tam nemusíš mít vůbec obavy, bude to stále tak, jako dosavadních přes třicet let... to znamená na špici Evropy. U Fabie to bude obdobné. Když tak na to uzavírej sázky ve výhodném kursu, je to "nabeton". Zrovna tak, jako ti mohu napsat, že například Mercedes C-klasse bude kralovat v premiovkách společně s BMW3... tak to prostě na světě chodí... s Golfem, s MB-C, s BMW 3, s Passatem atd... :-) A je to dobře.
No... Ve srovnávání dopadu designu 5ky a přicházející Fabie bych byl trochu opatrnější. Jen když se podívám na to, kolik různých přirovnání se už v těchto diskuzích objevilo, je jasné, že to takový zázrak nebude. BMW 5 se nepodobalo a stále nepodobá ničemu co kdy brázdilo silnice. Fabia bude vždy jen "to menší auto s předkem jako Roomster".
Na tom vůbec není nic zaslepenýho, hodnotit něco, co ještě nevyjelo a ani jsi to ještě neviděl. Nicméně na tvoje hodnocení Golfu VI to nemá, to je fakt, ten jsi neviděl ani jako maskovanýho a už víš, že je to král nižší střední na x let dopředu >:D >:D >:D
Jo, můžeme se již brzy těšit na prvních 500 Fabíí. Bude to kus auta. Všem těm škarohlídům je potřeba připomenout ty žaludeční křeče, co dostávali při pohledu na novou BMW 5... a dnes na přachodech klečí a modlí se k "bavorské pětce". Tak Fabia není sice z rodu BMW, leč bude mít karoserii také velmi vyspělou. Bude ve svém segmentu kralovat... mezi těmi nafouklými žabičkami a grandálními murénami. FABIA II bude událostí příštího roku, a to v celoevropském kontextu. BRAVO ŠKODA :yes:
Nejsem zastánce škodovek, design se mi zdá hodně "podivný" tak trohu jako když by chtěli něco vymyslet, ale přitom mají povel být konzervativní - jen doufám že zo toho ve skutečnosti nebude takový praso-pes. osobně bych škodovku nekoupil, ale uznávám, že Roomster ve skutečnosti vypadá lépe než na fotkách (tam mi jenom vnitřek přijde moc studenej - něco jak prázdná lednička) a nová O2 taky nevypadá zle (i když i tam ten interiér na mne nepůsobí dvakrát přívětivě - subjektivní pocit, prostě jsou auta do kterých když usednu, mám pocit útulnosti a to mi u škodovky trochu chybí). Ale určitě si novou Fábku rád se zájmem prohlédnu na vlastní oči a ze všech stran.
Faktem je, že když jsem viděl poprvé Roomster, tak jsem šel do mdlob s pocitem, že to snad ani nemůže Škodovka mysle vážně. Začal jsem přemýtat o králi nejošklivějšího auta, kde zatím kraluje Ssang yong Rodius, těsně následován Fiatem Multipla. Jenomže potom jsem to auto začal potkávat na silnicích a musím říct, že svůj názor jsem musel velmi rychle a navíc taky radikálně změnit. To auto má skutečně něco do sebe. To co na fitkách působí nesourodě až rušivě, tak ve skutečnosti tvoří velmi zajímavý a dle mého opraveného soudu povedený celek, ale jak se říká co člověk to názor... :-! . Myslím, že stejně tak tomu bude i v případě nové Fabie. Zalíbí se a bude úspěšná. Ale jak jsem řekl konečné soudy až po prezentaci naživo. Toliko můj názor.