Novinky
0
Vzhledem k té ceně se ptám jestli to bude čtyřkolka?
0
subaru dela jen a pouze ctyrkolky 😉
0
To ,že dělá jen čtyřkolky není tak ˇuplně pravda Solbergu-v Holandsku a v Nizozemí můžeš narazit na Imprezu i Legacy dvoukolku...
0
Myslim ze v Japonsku se snad i model R2 vyrabi jen jako predokolka
0
Jezim ted v izraeli s rok starou 1.6 a taky ma nahon jenom na predek.
0
vyrábajú sa iba štvorkolky.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jozki
0
Subaru Impreza sa robi aj ako predokolka takze otazka je namieste. Skor ma to ale zaujima vzhladom na ten motor.
0
Kdyby si četl pozorně, tak bys sis všiml, že píšou o redukční převodovce...takže to asi bude čtyřkolka.
Jozki
0
:yes: Hej uz som si vsimol. 😄 Ale uz sa nedala vymazat druha veta. :😉
0
Nebal bych se ze motor bude slaby na AWD... Jezdil jsem s 1,6 imprezou rok vyroby 1995 a byla neskutecny pracant a drzak, jeste pred rokem byla normalne v provozu kolem 400.000 KM najeto...
To "šustítko",co má pod kapotou je podle mě degradace imprezy.Ta palubka je sice poplatná době tak z před 10 lety,ale u wrx nebo sti bych ji zkousnul.U nich jde hlavně o radost z jízdy.
Určitě, o nějaké degradaci nemůže být řeč. Je to prostě základní model, auto pro ty co potřebují čtyřkolku aniž by jim k ní museli nutně přibalit přes dvěstě koní. Auta od Subaru byla vždy chápána jako pracanti, užitečná a za dobrou cenu, Alpy jich byly a jsou plné, u nás jsou bohužel vnímána pouze prostřednictvím svých wrx verzí.
toto teda nemusim za tie peniaze :no:
no mně to zase přijde "za tie peniaze" dobrá nabídka, když je to - alespoň jak je uvedeno výše - klasická čtyřkolka od Subaru a ne nějaký Haldex.
:yes: Cena se sice muze zdat vyssi nez u jinych "aut" kdyz se spousta konkurentu da poridit za 200-300 tisic, tak treba dacia logan ze ano, nebo peugeot 206, hnujdaj matiz apod... Subaru je ale Subaru, cena je adekvatni kvalite.
ty si co za e😜erta? 1. Matiz je byvale daewoo 2. moj hyundai 1.5 diesel ma 110konikov a stal ma ovela menej ako fabka s porovnatelnou vybavou s 1,2***ToPojede. Skratka tu neporovnavaj neporovnatelne. Mal som vzdy obdiv voci motorom Subaru, ale toto ma fakt dorazilo. Ak uz chceli maly motor, tak ho aspon mohli trosku prepracovat. Osobne by som isiel do toho 2litra, ak uz teda vyhodit peniazky za Subaru.
Tak, uz som si na Slovensku kupil spominany model a dovolim si par poznamok, iked som s tym najazdil len 2000kilakov, zatial.
V prvom rade si uvedomite ze sedite v maximalne bezpecnom aute. V americkych narodnych dialnicnych crashtestoch ziskali tohorocne Subaru najvyssie mozne hodnotenie a to aj preto, uz v standarte mate 4x airbag a tiez ze okolo celeho priestoru pre posadku je pridanej trosku viac ocele na ochranu a spevnenie... To pomaha aj celkovej tuhosti karoserie, ktora je citit hlavne pri jazde mimo asfaltu. Jazdu si vychutnate aj vdaka pomerne makkemu a komfortnemu pruzeniu, snad by som volil dozadu tvrdsie pruziny, bo pri plnom zatazeni je svetla vyska snad len 12 centi... Ale jazda je zazitok. Pri jazde si uvedomite, ze auto nie je tahane prednou napravou ako je to v pripade prednokoliek alebo haldexsystemov, a tiez nie je tlacene zadkom ako byva u zadnokoliek, tu citite, ze cele auto je permanentne pohanane na vsetky 4 a karoseria je rovnomerne nesena.. je to prijemny pocit...
Jazdit sa da aj sportovo, az na iny zadny napravovy diferencial (nie je samosvorny, pri takomto vykone to vsak netreba) je podvozok identicky s WRXkami... takze sranda v zakrutach je zarucena... (ad zadny diff: ma rovnaky prevodovy pomer ako samosvorna verzia, takze v servise si mozete objednat a nechat lahko vymenit). Osobne sa mi na suchom betone/asfalte s tymto motorom nepodarilo pretocit ani jedno koleso.. Aspon vidiet, ako rovnomerne sa hnacia sila rozklada a ako rovnomerne su jednotlive kolesa zatazene... Spojka je na moj vkus dost sportovo tvrda, zaber ma kratky (povodne to bolo velmi zle, po zabehu sa to zlepsuje), takze to xe trochu viac cviku aby ste neskapali... Odporucam pouzivat redukcnu prevodovku, hlavne sposobom : rozbeh na 1tke a 2ke s redukciu, potom vypnut redukciu, dvojka, trojka atd... nebudete sice rychlejsi, ale bude to krajsie a plynulejsie 😊 Mimo cesty si ani nevsimnete ze idete po strku, blate alebo kamenoch... Auto ide kam chcete, ako chcete a nemusite rozmyslat, ci sa uz pripojila zadna naprava alebo nie... Proste permanentna 4kolka...
Motor ma redline na 7000 otackach, skutocne sa da vytiahnut az do tych vysin, kam VW a podobne motory s uctou pozeraju... len trosku opatrnosti, aby sa vam nestalo ze pojdete v meste na dvojke 80 za hodinu...
Zatah BOXER-motora s variabilnym casovanim ventilov je linearny, taha odspodu a nezazijete ziadne super nakopnutie... proste linearny priebeh tocaku... Nejake to akozemaximum ma byt uz pri 3200, no ja by som skor povedal, ze je az niekde tesne pod 3500... no potom to uz neklesa ale ani nestupa... Je to vsak strasne subjektivne vzhladom na rovnomernost zatahu.. Da sa to vyuzit pri predbiehani, musite skratka spravne podradit, dupnut elektronicky plyn az na podlahu a dufat, ze sa s tak tazkym autom rozpohybujete.. toto je rodinny kombik AWD so 105 konami a nie STIcko... Ale vsak prave preto si ho kupujete 😊
Rozbeh na 100 zvladne snad aj pod tych 12-13 sekund, nemeral som, no hybe sa to lepsie nez auta s adekvatnym casom na sprint 0-100... Da sa hlavne vyuzit vysokootackovy charakter motora, sila spojka, radenie s medziplynom a hned sa to rozpohybuje... Ale aj tak, TDIcka vytru tejto Impreze zrak... zial chybaju konicky...
Auto sa sprava na ceste suverenne, riadenie je prijemne, ma krasnu spatnu odozvu, brzdy ma milo prekvapili, vobec si nevsimnete, ze vzadu su len bubny, brzdi celkom zostra. Na dialnici nepocujete ani hluk motora, ani aerodynamicky hluk, ani autoradio, ani spolujazdca (to ale trosku prehanam), len ramus z podvozku... Podbehy kolies (hlavne zadnych) mohli byt lepsie odhlucnene, no neva, to sa da poriesit nejakym kobercekom alebo izolaciou... Alebo si zvyknete...
Spotreba je zatial celkom rozumna.. neverte tomu, ze budete jazdit pod 8 litrov, to by ste museli strasne setrit motor a nevytacat ho (cize nepredbiehat...)... Motor je na to, aby sa tocil... A boxer motor si vas rychlo podmani...
Prevodovka a aj redukcia su take ako byva u Subaru zvykom: sportove... Rozhodne su tvrdsie a menej presne ako u europskych aut, no rozhodne je to v ramci medzi... Rychlosti padaju presne, vzdy viete, co tam mate 😊
poznamka: osvetlenie smerom dopredu je vynikajuce aj ked nema xenony... pouzite ziarovky H7 krasne dodialky osvetlia celu sirku vozovky (nexel by som ist v noci oproti xixi).
Prakticke vyuzite miesta je podpriemerne, objem kufra je mensi nez u oktavie sedan, co je dost zle.. navyse donho prilis zasahuju zadne kolesa a hlbka kufra nie je tiez nic moc... Snad aj preto uz v standartnej vybave mate stresne lyziny... Ak ste 4clenna rodina, tak si este kupte stresny box... Odkladacie priestory su podla mojho vkusu, ked nieco niekam supnete tak to potom lahko najdete, nehrozi ze sa stratite v spleti 50tich priehradok a suflickov...
Podla mojho nazoru je toto klasice kvalitne spracovane japonske Subaru... Verim, ze bude verne sluzit aj po dlhych rokoch, v case ked ine auta zacnu hrdzaviet, je mi jasne, ze som sa nakazil Impreza-virusom a asi ma nic nevylieci, skratka, po kupe tohoto auta sa mi znacne zmenil pohlad na Skodovky a Vwageny (a im podobne, no s nimi porovnavam, lebo mam s nimi skusenosti), vidim, ze auto sa da navrhnut a vyrobit nie len s ohladom na design a predajnost, ale aj s ohladom na kultivovany maly motor, silnu karoseriu, kvalitny, mechanicky a nie elektronicky regulovany a hlavne casom oskusany pohon AWD. A zda sa, ze si taketo auta najdu zakaznikov, presne tak, ako si naslo mna.
Na vsetky vase reakcie rad odpoviem.
V prvom rade si uvedomite ze sedite v maximalne bezpecnom aute. V americkych narodnych dialnicnych crashtestoch ziskali tohorocne Subaru najvyssie mozne hodnotenie a to aj preto, uz v standarte mate 4x airbag a tiez ze okolo celeho priestoru pre posadku je pridanej trosku viac ocele na ochranu a spevnenie... To pomaha aj celkovej tuhosti karoserie, ktora je citit hlavne pri jazde mimo asfaltu. Jazdu si vychutnate aj vdaka pomerne makkemu a komfortnemu pruzeniu, snad by som volil dozadu tvrdsie pruziny, bo pri plnom zatazeni je svetla vyska snad len 12 centi... Ale jazda je zazitok. Pri jazde si uvedomite, ze auto nie je tahane prednou napravou ako je to v pripade prednokoliek alebo haldexsystemov, a tiez nie je tlacene zadkom ako byva u zadnokoliek, tu citite, ze cele auto je permanentne pohanane na vsetky 4 a karoseria je rovnomerne nesena.. je to prijemny pocit...
Jazdit sa da aj sportovo, az na iny zadny napravovy diferencial (nie je samosvorny, pri takomto vykone to vsak netreba) je podvozok identicky s WRXkami... takze sranda v zakrutach je zarucena... (ad zadny diff: ma rovnaky prevodovy pomer ako samosvorna verzia, takze v servise si mozete objednat a nechat lahko vymenit). Osobne sa mi na suchom betone/asfalte s tymto motorom nepodarilo pretocit ani jedno koleso.. Aspon vidiet, ako rovnomerne sa hnacia sila rozklada a ako rovnomerne su jednotlive kolesa zatazene... Spojka je na moj vkus dost sportovo tvrda, zaber ma kratky (povodne to bolo velmi zle, po zabehu sa to zlepsuje), takze to xe trochu viac cviku aby ste neskapali... Odporucam pouzivat redukcnu prevodovku, hlavne sposobom : rozbeh na 1tke a 2ke s redukciu, potom vypnut redukciu, dvojka, trojka atd... nebudete sice rychlejsi, ale bude to krajsie a plynulejsie 😊 Mimo cesty si ani nevsimnete ze idete po strku, blate alebo kamenoch... Auto ide kam chcete, ako chcete a nemusite rozmyslat, ci sa uz pripojila zadna naprava alebo nie... Proste permanentna 4kolka...
Motor ma redline na 7000 otackach, skutocne sa da vytiahnut az do tych vysin, kam VW a podobne motory s uctou pozeraju... len trosku opatrnosti, aby sa vam nestalo ze pojdete v meste na dvojke 80 za hodinu...
Zatah BOXER-motora s variabilnym casovanim ventilov je linearny, taha odspodu a nezazijete ziadne super nakopnutie... proste linearny priebeh tocaku... Nejake to akozemaximum ma byt uz pri 3200, no ja by som skor povedal, ze je az niekde tesne pod 3500... no potom to uz neklesa ale ani nestupa... Je to vsak strasne subjektivne vzhladom na rovnomernost zatahu.. Da sa to vyuzit pri predbiehani, musite skratka spravne podradit, dupnut elektronicky plyn az na podlahu a dufat, ze sa s tak tazkym autom rozpohybujete.. toto je rodinny kombik AWD so 105 konami a nie STIcko... Ale vsak prave preto si ho kupujete 😊
Rozbeh na 100 zvladne snad aj pod tych 12-13 sekund, nemeral som, no hybe sa to lepsie nez auta s adekvatnym casom na sprint 0-100... Da sa hlavne vyuzit vysokootackovy charakter motora, sila spojka, radenie s medziplynom a hned sa to rozpohybuje... Ale aj tak, TDIcka vytru tejto Impreze zrak... zial chybaju konicky...
Auto sa sprava na ceste suverenne, riadenie je prijemne, ma krasnu spatnu odozvu, brzdy ma milo prekvapili, vobec si nevsimnete, ze vzadu su len bubny, brzdi celkom zostra. Na dialnici nepocujete ani hluk motora, ani aerodynamicky hluk, ani autoradio, ani spolujazdca (to ale trosku prehanam), len ramus z podvozku... Podbehy kolies (hlavne zadnych) mohli byt lepsie odhlucnene, no neva, to sa da poriesit nejakym kobercekom alebo izolaciou... Alebo si zvyknete...
Spotreba je zatial celkom rozumna.. neverte tomu, ze budete jazdit pod 8 litrov, to by ste museli strasne setrit motor a nevytacat ho (cize nepredbiehat...)... Motor je na to, aby sa tocil... A boxer motor si vas rychlo podmani...
Prevodovka a aj redukcia su take ako byva u Subaru zvykom: sportove... Rozhodne su tvrdsie a menej presne ako u europskych aut, no rozhodne je to v ramci medzi... Rychlosti padaju presne, vzdy viete, co tam mate 😊
poznamka: osvetlenie smerom dopredu je vynikajuce aj ked nema xenony... pouzite ziarovky H7 krasne dodialky osvetlia celu sirku vozovky (nexel by som ist v noci oproti xixi).
Prakticke vyuzite miesta je podpriemerne, objem kufra je mensi nez u oktavie sedan, co je dost zle.. navyse donho prilis zasahuju zadne kolesa a hlbka kufra nie je tiez nic moc... Snad aj preto uz v standartnej vybave mate stresne lyziny... Ak ste 4clenna rodina, tak si este kupte stresny box... Odkladacie priestory su podla mojho vkusu, ked nieco niekam supnete tak to potom lahko najdete, nehrozi ze sa stratite v spleti 50tich priehradok a suflickov...
Podla mojho nazoru je toto klasice kvalitne spracovane japonske Subaru... Verim, ze bude verne sluzit aj po dlhych rokoch, v case ked ine auta zacnu hrdzaviet, je mi jasne, ze som sa nakazil Impreza-virusom a asi ma nic nevylieci, skratka, po kupe tohoto auta sa mi znacne zmenil pohlad na Skodovky a Vwageny (a im podobne, no s nimi porovnavam, lebo mam s nimi skusenosti), vidim, ze auto sa da navrhnut a vyrobit nie len s ohladom na design a predajnost, ale aj s ohladom na kultivovany maly motor, silnu karoseriu, kvalitny, mechanicky a nie elektronicky regulovany a hlavne casom oskusany pohon AWD. A zda sa, ze si taketo auta najdu zakaznikov, presne tak, ako si naslo mna.
Na vsetky vase reakcie rad odpoviem.
Ahoj Subarista,
Planujem tento rok kupit Imprezu 1.5.
Bol som sa na nej previest a je to naozaj parada. Teraz niekolko otazociek, ak dovolis😒br />
1. Tvoja 1.5 ma elektronicky plyn?
2. Ako dlho ju treba zabehavat?
3. Kde ju davas do servisu? A ake su ceny za povinne prehliadky? V Trencine mi dali ceny ako na Mercedes mam aj ceny zo Zlina asi polovica (mozem Ti poslat na e-mail) cakam este na ceny servisu zo Ziliny a z Bratislavy
4. Za kolko si ju kupil (ak to nie je tajne)? Dostal si nejaku zlavu? Pripadne nejake prislusenstvo v cene?
Zatial dik a maj sa. Prajem Ti vsetky km na Imprezke bez nehody a bez poruchy.
Planujem tento rok kupit Imprezu 1.5.
Bol som sa na nej previest a je to naozaj parada. Teraz niekolko otazociek, ak dovolis😒br />
1. Tvoja 1.5 ma elektronicky plyn?
2. Ako dlho ju treba zabehavat?
3. Kde ju davas do servisu? A ake su ceny za povinne prehliadky? V Trencine mi dali ceny ako na Mercedes mam aj ceny zo Zlina asi polovica (mozem Ti poslat na e-mail) cakam este na ceny servisu zo Ziliny a z Bratislavy
4. Za kolko si ju kupil (ak to nie je tajne)? Dostal si nejaku zlavu? Pripadne nejake prislusenstvo v cene?
Zatial dik a maj sa. Prajem Ti vsetky km na Imprezke bez nehody a bez poruchy.
Ahoj, kupovane to bolo cez Zilinu za katalogovu cenu (nezabudni priratat priplatok za metalizu) + defend lock + alarm (teda vyslo mierne pod tristvrte), s predajcom su velmi dobre skusenosti, skus ho pripadne stlacit trosku dole, ja som neskusal. Ziadna vybava gratis nemoze byt, lebo k nam sa dovaza len jedna uroven vybavy a ta obsahuje vsetko (takmer, snad predne hmlovky by sa este sikli iked su skarede) a dokonca aj kozeny paket za 90 litrov sa montuje az na Slovensku. Ak bude treba nejaky servis, tak s tym pojdem zarucene do Ziliny, cela Mikona v BA je otras... Inak bezne vymeny oleja a tak sa daju zrealizovat v akomkolvek servise... 1.5ka ma skutocne elektronicky ovladanu skrtiacu klapku, zabeh bol tak trochu odflaknuty (zial, neda sa kontorlovat a nevytacat to, no motoru to nevadilo 😊 )a trval cca 1500, potom stacilo vymenit olej. Garancky raz za rok budem robit asi v Ziline a cenu este nepoznam, ratam s peknou palkou, ale co uz, toto nie je auto s nizkymi prevadzkovymi nakladmi no na druhu stranu usetris na neplanovanych navstevach servisu a poruchach, lebo take nic nebude... Zatial ziadny problem s autickom, na snehu sa mu velmi pacilo (aj vodicovi). Kufor ma objem 360 myslim, no sedadla sa lahko sklapaju, takze nie je problem. Rozhodne odporucam, tie peniaze sa vratia v podobe krasnych a bezpecnych zazitkov (poznamka na zaver: spotreba nie je prilis okuzlujuca pri - dynamickejsej jazde v BA robi aj 9.5 litra, no na dialnici ide pri 130tke za neuveritelnych 7.5)
Vdaka za info.
Servis asi jedine v Ziline (mala prehliadka po 15 000 km asi 2900 SKK, po 30 000 km asi 7 500 SKK). Okrem Toho maju zaujem. Ked sa dohodnete, ze to budes vozit do servisu k nim, daju Ti lepsie podmienky. Predajcovia z KE, BA a BB sa ani neozvali. TN velmi exkluzivne ceny, tak na BMW. Servis vo Frystaku pri Zline trosku drahsi ako v Ziline, ale ochota a rychlost jednania.
Ja som sa tiez rozhodol pre Imprezu 1.5. Cakame potomka, tak nech sa vozi v niecom bezpecnom (jeho rodicia samozrejme tiez). Spotrebu neriesim. Radsej dam viac na benzin ako na rehabilitaciu.
Ak by si mal zaujem o nejake prislusentstvo, prehladny katalog s cenami v Euro je v PDF na nemeckej stranke Subaru. Na poslednych strankach je cennik, kde je podla pismen (N-domaci trh(DE), E-Europa, W-svet) rozlisene kde je konkretny komponent urceny. Ten isty ale interaktivny katalog prislusenstva s kvalitnymi fotografiami (daju sa zvacsit bez straty kvality) najdes na francuzskej stranke Subaru.
Vdaka silnej korune su tie ceny zaujimave.
Servis asi jedine v Ziline (mala prehliadka po 15 000 km asi 2900 SKK, po 30 000 km asi 7 500 SKK). Okrem Toho maju zaujem. Ked sa dohodnete, ze to budes vozit do servisu k nim, daju Ti lepsie podmienky. Predajcovia z KE, BA a BB sa ani neozvali. TN velmi exkluzivne ceny, tak na BMW. Servis vo Frystaku pri Zline trosku drahsi ako v Ziline, ale ochota a rychlost jednania.
Ja som sa tiez rozhodol pre Imprezu 1.5. Cakame potomka, tak nech sa vozi v niecom bezpecnom (jeho rodicia samozrejme tiez). Spotrebu neriesim. Radsej dam viac na benzin ako na rehabilitaciu.
Ak by si mal zaujem o nejake prislusentstvo, prehladny katalog s cenami v Euro je v PDF na nemeckej stranke Subaru. Na poslednych strankach je cennik, kde je podla pismen (N-domaci trh(DE), E-Europa, W-svet) rozlisene kde je konkretny komponent urceny. Ten isty ale interaktivny katalog prislusenstva s kvalitnymi fotografiami (daju sa zvacsit bez straty kvality) najdes na francuzskej stranke Subaru.
Vdaka silnej korune su tie ceny zaujimave.
Diki, tie katalogy samozrejme pozriem, zrovna zhanam nove disky (na originaloch necham nalozene zimne pneu, na nove dam letnasky) a uz som dost utrapeny, lebo chcem zostat pri 15" a vzhladom na odsadenie disku ET55 a roztec su dost jedinecne... Aspon mi ich nikto neodcudzi...
A gratulujem k spravnej volbe: uz teraz viem, ze dalsie auto, ktore si kupis, bude zase len subo: Aj teba nakazi "Subaru-virus" a budes nadosmrti verny. PS: na snehu a blate sa da s autom dobre vysantit 😊 na okreskach tiez 😊
Este jedna vec ma napadla. Nemas uzivatelsku prirucku k Impreze nahodou v elektronickej forme? Dala by sa poslat na e-mail (blues.man@zoznam.sk)?
Zial, s tymto nepomozem. Ale v tej papierovej su zaujimave akurat tak popisy ovladacov stieracov a klimy, servisne intervaly a to jest asi vsetko. Zvysok su prevazne zvasty a defaultne zname veci z ostatnych automobilov, takze nic zaujimave na citanie... Aha, este elektroinstalacia (poistky) stoja zato...
NEODPORUCAM NAVSTIVIT SERVIS V ZILINE!!!!!! Mozno na banalne rocne kontroly by som im auto zveril, na vacsie opravi vsak NIKDY VIAC!!! Za 2 tyzdne, co opravovali plecharinu, stihli dodrbat vsetko mozne na tom aute (motor napriklad)... neoprofesionalnost najvyssieho stupna!!!
Ahoj, Subarista ako vidim este stale to tu zije a to je fajn. Minuly tyzden som doviezol Imprezu 2.0R SW. V letnej akci, za cenu 680 000 SKK aj s metalizou, no nekup to.
S tym servisom to je blbe, ja som bol uz rozhodnoty vozit ju do Ziliny, ale po tvojom prispevku nemam ponatia komu ju zverit. Bohuzial sa mi zda, ze na Slovensku nie je zaujem auta od Subaru predavat ani pre ne poskytovat ziadne sluzby.
Ziskat nejake info o cenach, sluzbach je takmer nemozne na rozdiel od Toyoty, ktora ma vsetko vycapene na svojom webe.
Mas nejake tipy na fakt dobry servis na Slovensku? Alebo treba hladat v CZ alebo AT?
S tym servisom to je blbe, ja som bol uz rozhodnoty vozit ju do Ziliny, ale po tvojom prispevku nemam ponatia komu ju zverit. Bohuzial sa mi zda, ze na Slovensku nie je zaujem auta od Subaru predavat ani pre ne poskytovat ziadne sluzby.
Ziskat nejake info o cenach, sluzbach je takmer nemozne na rozdiel od Toyoty, ktora ma vsetko vycapene na svojom webe.
Mas nejake tipy na fakt dobry servis na Slovensku? Alebo treba hladat v CZ alebo AT?
Ahoj Subarista,
ako vidim este stale to tu zije a to je fajn. Minuly tyzden som doviezol Imprezu 2.0R SW. V letnej akci, za cenu 680 000 SKK aj s metalizou, no nekup to.
S tym servisom to je blbe, ja som bol uz rozhodnoty vozit ju do Ziliny, ale po tvojom prispevku nemam ponatia komu ju zverit. Bohuzial sa mi zda, ze na Slovensku nie je zaujem auta od Subaru predavat ani pre ne poskytovat ziadne sluzby.
Ziskat nejake info o cenach, sluzbach je takmer nemozne na rozdiel od Toyoty, ktora ma vsetko vycapene na svojom webe.
Mas nejake tipy na fakt dobry servis na Slovensku? Alebo treba hladat v CZ alebo AT?
ako vidim este stale to tu zije a to je fajn. Minuly tyzden som doviezol Imprezu 2.0R SW. V letnej akci, za cenu 680 000 SKK aj s metalizou, no nekup to.
S tym servisom to je blbe, ja som bol uz rozhodnoty vozit ju do Ziliny, ale po tvojom prispevku nemam ponatia komu ju zverit. Bohuzial sa mi zda, ze na Slovensku nie je zaujem auta od Subaru predavat ani pre ne poskytovat ziadne sluzby.
Ziskat nejake info o cenach, sluzbach je takmer nemozne na rozdiel od Toyoty, ktora ma vsetko vycapene na svojom webe.
Mas nejake tipy na fakt dobry servis na Slovensku? Alebo treba hladat v CZ alebo AT?