Souhlasím :-) Uvidíme, s čím příjdou, změna je nutná, ale něco, co je takřka perfektní se těžko může změnit k lepšímu :-) Každopádně na nadcházející A4 jsem velmi zvědavý.
Design vybrousenej k dokonalosti? Pffff uz uplne vidim, jak se pod tim maskovanim skryva ta unyla "arogantne" pusobici mega mriz, bez vetsiho napadu :S
Tak tohle vypada skvele. Krasne AUDI bez pachuti N1. :-) Pokud se cenove neutrhne nad A6, bude to ta spravna volba...mozna i pro mne :yes: Vykonne elegantni auto, ktere necha za sebou spoustu "nadupanych" hot hatchu a majitel o tom ani nebude vedet :-) Snad bude k mani i adaptivni tlumeni. A jestli bude i CC...tim lip...i kdyz z tech fotek to opravdu nevypada :-| P.S.: At tady uz nikoho ani nenapadne brat si do huby A5 v souvislosti se superbem kupe ;-\ ...to leda ve snu...to by si museli obdivovatele skodovek zbouchat sami v garazi ze 120ky...stejne z toho Superbu porad couha >:-[] TAKZE! Kdyz chces coupe...jdi do ctyr kruhu a necekej, ze ti vyrostou na kapote tvyho erka ;-)
suhlasim ze je to pekne auto .. hm ale ja by som asi dal prednost trojkovemu coupe ... trebars z motorom 335i ... BMWcka mi pridu take sportovejsie .. viac ta vtiahnu do deja .... viac sa snimi musis akokeby trapit .... ale to je moj nazor
Uz mi to pripada jako dokonale klise: nechat za sebou spoustu "nadupanych" hot-hatchu... Tak pokud vezmu, ze motory budou v pasmu od 125 do 187 kW a vezmu v potaz klidne ten nejsilnejsi, tak 187kW = cca 254 k. Tzn, ze tvou "nadupanou" A5 necha za sebou v klidu VW Golf R32, Opel Astra OPC, BMW 130i, i Focus ST bude stacit a to nemluvim o Focusu RS... A pokud se budeme bavit o okresce, tak tam budes mit problem i s Golfem GTI, Astrou 2,0T, a vubec, vlastne s jakymkoliv HH. Takze za sebou toho moc nechavat nebudes a garantuju ti, ze pokud se budes o nejaky skalp HH snazit, tak o tom budes sakra vedet! Mimochodem, nejaka radost z jizdy a komunikativni rizeni je taky uplne jiny pribeh. Takze asi tak.
a ja myslel, ze auta maj krome motoru taky prevodovky :-O...kdyz myslis, ze rozhoduji jen kW ;-) Na okresky kaslu :-! Tva vyse uvedena vozitka odstartuji v prvni vymlete zatacce smer Mesic, protoze to jejich napravy nepoberou...ALE HLAVNE...me zajimaji dalnice a pekne siroke cesty :-)
A to myslis, ze nejakej automat v Audi bude rychlejsi nez DSG v R32? A myslim, ze na dalnici kW skutecne rozhoduji, zvlast kdyz se k tomu pripocte daleko nizsi vaha hot-hatchu. A na ostatnich silnicich jeste daleko vic. A myslim, ze podvozky jmenovanych aut si se zatackama poradi daleko lip nez A5, at uz jde o jakoukoliv zatacku. No ale ta moje reakce byla preci jen k vete: "auto, ktere necha za sebou spoustu "nadupanych" hot hatchu a majitel o tom ani nebude vedet" ktera tak nejak nerespektuje, ze v dnesni dobe nejsou HH jen otunene felicie a 106 Gti...
1)DSG uvedlo poprve Audi! 2)nejde o rychlost zmeny stupne ale o zprevodovani celkove cili na dalnici HH konci nekde na 200kmh 3)To, co si ty myslis o podvozcich HH a A5, je tvoje vec, ale zcela zrejme jsi nikdy nejel A6 nebo A8...TAKZE ono je to asi tak...kazdej by chtel velkej krasnej byt, ale nema na nej a tak si koupi peknou garsonku...sice je v prepoctu na m2 nejdrazsi, ale on holt tech dalsich par set tisic (nebo milionu) nema...to je jasny, nejzadanejsi jsou maly byty ;-) PROBLEM ovsem je, kdyz zacne majitel garsonky tvrdit, ze bydli lepe nez ve vilce s vnitrnim bazenem >:-[]
To je trochu spatny prikalad. Rychlost je jen jedno kriterium z mnoha. Asi jako vzdalenost bytu od centra. Majitel garsonky samozrejme nebude tvrdit, ze bydli lip, tak jako ja nebudu tvrdit, ze HH je lepsi auto, ale muze trvrdit, ze v centru je za dve minuty a ze HH je rychlejsi. HH jsou postavene pro rychlost. A5 pro vsechno ostatni. Pres pul evropy bych samozrejme radeji jel v A5 a vubec ani naznakem nechci rict, ze je to spatne auto. Jenom, a znovu se opakuju, v dnesni dobe nejsou HH jenom tunene Felicie. A pokud jde o ty rozbyte zatacky, staci se podivat treba na rally - tam jsou silnice rozbite dost a pritom po nich neletaji zehlici maybachy a citroeny C6, ale naopak vozy, ktere maji k HH nejblize - Focusy, Fabie, Xsary, C4, atd...
Do prestižních značek by Audi nemělo patřit. Je to jen lepší Volkswagen.
Má "vše v předu", což jsou auta stavěná na to, aby byly levné. Jen klasika - zadní pohon, a řízení vepředu - je auto. A kdo to zkusil, tak mi dá zapravdu.
A vis, ze s tebou docela souhlasim..totiz v tom, ze koncepcne mi prijde treba BMW "lepsi", ALE zapomnel jsi na ctyrkolky a v tech je Audi na spicce...no a s tim lepsim VW...to je zavrzenihodny blud..tomu neveris ani ty sam :-) Navic, pokud bychom takto zjednodusovali, tak krome BMW tu mame same "vylepsene" masove znacky...lexus/toyota, MB/chrysler,saab/opel,jaguar/ford...podo… scestnych prirovnani se najde vic...Ovsem jinak je pravda, ze BMW jde jako jedina velka znacka opravdu vlastni cestou :yes::yes:
S tým Legendom je to fakt kruté...ale rozdelovať štandardne krúťak 70/30 p/z, miesto 40/60 - nový torsen od AUDI, to je rozdiel!A ďaľšia vec je večná bitka mechanika / elektronika.Elektronika zasahuje a mení až keď niečo vyhodnotí, a to už býva niekedy neskoro...Torsen pracuje mechanicky, podľa zaťaženia, a skôr než dôjde k preklzu dokáže nový torsen poslať krúťak od 15/85 až po 55/45 % na p/z nápravu.Ale tá Honďácka elektromagnetická spojka ktorá urýchli vonkajšie zadné koleso o 5%...To by dokázalo ešte trochu pomôcť...
A ešte aj pre ostatných k podvozku:
A5 bude 1. AUDI postavené na tzv. MLP platforme, znamená to síce len výmenu pozície diferáku s prevodovkou, ale dokáže to posunúť motor o nejaké tie cm dozadu, tým pádom lepšie rozložiť hmotnosť...jasné, nie?
A platforma MLP zahrňuje aj zmenu uchytenia riadenia:už nebude hore na MCphersone, ale dole pri náboji, a tým má byť o dosť komunikatívnejšie.
A kapitola A5 / HH.hahaha:na dialnici nebude mať aerodinamiku žiaden HH ako A5, jasné nie?takže pružné zrýchlenie zo 100 na 200 pri rovnakých výkonoch vieme ako dopadne >:-[] ...
A ako sa audi vyjadrilo, všetko čo sa volá A... sa objaví aj vo verzii S, aj RS...pre A5ku niesú ostré HH súperi, s ktorými by sa šofér A5ky mal chcieť naháňať.Šofér, pardón pilot S5ky si ich vychutná, RS5ky s nimi ani nebude strácať čas >:-[] >:-[] >:-[] .