Novinky
0
Hyundai ma 4 hviezdičky a KIA začína horiet[odkaz]
0
joo, 4 hvězdičky už jsou dneska málem ostuda :-!
0
A z toho se má dovodit nějaký závěr?Hoří každé auto. :-!
0
Já bych z toho odvodil závěr že Kiu ze Slovenska bych jako nechtěl....nevim jak ty..he!
RS
0
Zavolej do Kia Motors, jestli by ji neprodali v krabicích. Můžeš si jí složit třeba v Mongolsku.
0
Na vlastní oči jsem viděl hořet A4, taky bys ji nechtěl? >😒]
0
No právě, těch hořících aut už bylo....takže proto nechápu,proč z toho dělat závěry?
0
Ty tupec a akoze to bola chyba auta ze zacalo horiet alebo vodica ze ignoroval signalizaciu prehriatia motora?ty imbecil blby urcite horela preto lebo bola zo slovenska...magor...
Po mých zkušenostech s "Koreou" říkám, Korea neeeeeeeee :no:
Kup si radsej Audi Q7,to ma tiez az 4 hviezdicky a naviac mu povolili zvary,ako u Chevroleta Aveo(cenovy rozdiel asi 2 milionyn Skk!),akurat o Audi uz nejako europske mot.casopisy mlcia a do Avea sa stale navazaju!
Bačo, kdybych chtěl být rýpavý,tak se zeptám: Už se ví, proč svary praskly?Konstrukční chyba nebo chyba při výrobě? Auto je příliš složité na zjednodušené závěry.
BTW😜okud pojedou proti sobě 2 auta,např. G.Punto s 5* a Q7 se 4*, tak zcela dobrovolně,pokud bych musel někde sedět,v tom se 4*.Nejvíce nehod jsou totiž vzájemné kolize vozidel a tam vítězí ten těžší.Kinetická energie většího drtí toho menšího a ten může mít těch hvězd i 10.To je mechanika a síly na člověka zase biomechanika 😉 Podle jednoho auta se nedá soudit absolutně na nic,to je dobré si pamatovat.Jedno auto= nulová vypovádací hodnota. :-!
BTW😜okud pojedou proti sobě 2 auta,např. G.Punto s 5* a Q7 se 4*, tak zcela dobrovolně,pokud bych musel někde sedět,v tom se 4*.Nejvíce nehod jsou totiž vzájemné kolize vozidel a tam vítězí ten těžší.Kinetická energie většího drtí toho menšího a ten může mít těch hvězd i 10.To je mechanika a síly na člověka zase biomechanika 😉 Podle jednoho auta se nedá soudit absolutně na nic,to je dobré si pamatovat.Jedno auto= nulová vypovádací hodnota. :-!
hviezdičky sa udelujú podla hmotnostnej triedy automobilu.takže neporovnávajte ***ma s hobitom
Ten čelní náraz je fakt bídnej.Doufám,že hyundai u té sonaty už jen "nepřekastlovává",jak je zvykem,ale dělá něco i z technikou?
Tak o pas.bezpečnosti cosi snad i vím. Pokud bylo zpochybněno Q7,tak jsem uvedl,jaké budou následky,když se nekvalitní a nebezpečné Q7 potká s nějakým malým "bezpečným", nic víc. Při reálné srážce se neřeší třída a hvězdičky,ale skutečné následky. Snad se moc nepletu. Hvězdičky má lid,aby měl o čem diskutovat >😁
Nezapoměli jste náhodou na Hyundai XG a Hyundai Elantra, kteří získaly v hodnocení EuroNCap 5*? A oba dva stroje jsou MADE in KOREA 😄
Jsem majitelem Sonaty a musím říct, že auto je uživatelsky dobré, cena je super, ale velmi netrpělivě jsem očekával výsledky nárazových testů a musím říct, že mne dost překvapily. Vždy, když jedu si říkám, že bych v případě nehody raději seděl v nějakém pevnějším autě. Auto se za jízdy neustále kroutí, pořád něco vrže, zvláštní je naladění podvozku. Dle mého je velmi sporná tuhost karoserie - čelní náraz dle testu je dost děsivý. Pokud jde o signalizaci nezapnutého pásu - toto mi při bouračce nepomůže (vždy se poutám). Pro potenciální kupce - auto je dobré, ale POZOR!