Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Preklep
| 4. 12. 2006 07:49
Rekl bych ze je v clanku malej preklep : s motorem o výkonu 118 kW při 4000 ot./min a s točivým momentem 4000 Nm při 2000 ot./min zrychluje z 0 na 100 km/h za 11,7 se***

... prosime o opravu ;-)

Jinakj pekne auti za zajimavou cenu.
bahínko
neregistrovaný "S"
| 4. 12. 2006 08:21
pěkná rakev, když off-road tak zlatej.... :-!
cena?
neregistrovaný "simson"
| 4. 12. 2006 09:50
Vzhledem k výbavě je 900 tis. za základní verzi skoro moc. Nechápu, že auto téhle kategorie nemá automatickou klimatizaci jako základní výbavu - to už je pomalu standard i ve třídě Golf.
Vzhledem k situaci na českém trhu bych dokázal pochopit "oholenou" verzi, třeba i na plechových discích, za cenu okolo 750 tis., aby mělo smysl přemýšlet, zda koupit plně vybavenou dieselovou Vitaru nebo nevybavenou prémiovku jakou je Freelander. Ale takhle :no:
Ještě si neodpustím poznámku, někde jsem četl, že nový Freelander by měl být konkurencí pro BMW X3. V tomhle případě by ale mělo platit "Ševče drž se svého kopyta", ač mám landrovery rád tak na silnici BMW konkurovat prostě nemůžou, nemají na to odpovídající zkušenosti s vývojem podvozku (na silnici!!!), motory jim může půjčit Jaguar. Ale hlavně to nedává žádný smysl! Proč by Freelander měl konkurovat X3, které je zaměřeno hlavně na silnici, když se může zaměřit na to co landrover umí, a to je terén, takže větší zdvihy pérování, silný a úsporný diesel, na silnici relativně komfortní, mimo silnici výborný. Tož tak.
cena?
| 4. 12. 2006 10:18
Mě na něm spíše překvapilo, že auto za mega má na zadních kolech bubny ;-\
cena?
neregistrovaný "sepo"
| 4. 12. 2006 11:11
inac brzdy mal aj predchodca .. najhorsie .. a to nie najhorsie v triede ale najhorsie vobec
cena?
| 4. 12. 2006 11:38
těžko k pochopení ;-\ :no:
cena?
neregistrovaný "sepo"
| 4. 12. 2006 11:46
ja som jazdil a vlastnil som toto auto .. teda predchodcu .. a musim povedat ze brzdy boli zufale ... jednoducho nestacili na toto auto .... bubny vzadu z vpredu zufalo male kotuce ....
cena?
neregistrovaný "free"
| 4. 12. 2006 14:38
:-) já měl chvíli facelift 04 a ten měl brzdy v pohodě a i když to byla pseudo 4X4 tak s nim bylo spoustu srandy
cena?
neregistrovaný "sepo"
| 4. 12. 2006 14:41
jo to bylo .. hlavne kes nasnezilo .. freelander v drifte sa tak casto nevidi .. apropo asi preto mi odisiel ten diferak :*)
PRINC BUŠE
| 4. 12. 2006 10:07
Včera se na mě křenil na Černém mostě... celej se chvěl, ostatně já taky... chtěl popustit uzdu (no, to já taky)... tak jsem ho obhlédl... je to Princ buše... dokonalej, milej, nepřerostlej, ostrej řízek. Kolik stojí je úplně jedno. Ten, co si ho půjde koupit, řeší v životě jiné věci. P.S. Nabouchej ho, co snese on i ty... a dokonale ho pas... je to trefa do tvého srdce. BRAVO FREE :yes:
Avatar - Dinar
PRINC BUŠE
| 4. 12. 2006 10:40
Na tebe se křenil, mě včera povozil. ;-) A nezklamal, jedno z mála aut, která dokáží naplnit původní smysl písmen SUV. Jednoznačně konkurent X3, agilitou na silnici na ni sice nestačí (i když to ani velká část sedanů střední třídy), ale oproti své minulé generaci je to závoďák, a X3 strčí do kapsy komfortem jízdy a hlavně umí i mimo polní cestu. Jediné čím ne úplně dokáže dostát premiovce, jsou materiály v interieru, tam ho X3 rozdrtí, hlavně ta středová konzole z lesklého tvrdého plastu, to už nestačí ani na zmíněnou Vitaru. Přesto, Freelander je pravý Land Rover, a to je třeba si uvědomit při posuzování jeho ceny, ano, jsou tu i větší a ne špatná SUV za stejné peníze (Santa Fe, Sorento), jenže s Freelanderem si člověk kupuje tradici, dokonalý design současných LR a hlavně image značky, tohle auto nemůže mít každý jouda. :yes:
PRINC BUŠE
| 4. 12. 2006 11:14
Jo, přesně... tak tys ho jel... :-) :yes:
Avatar - Dinar
PRINC BUŠE
| 4. 12. 2006 11:45
:-) Jel jsem už i novou X5 v dieselu, pokud by tě to zajímalo, můžu dát postřehy.
PRINC BUŠE
| 4. 12. 2006 12:13
Jistě, že by mě to zajímalo - vraž to třeba pod ten článek o BMW :yes:
To přehnali
anonym
| 4. 12. 2006 10:46
S tou cenou to přehnali, stejně jako kdysi Nissan s X-Trailem.
Jsou tady lepší auta za nižší cenu - Honda CRV, Toyota RAV 4.
Avatar - Dinar
To přehnali
| 4. 12. 2006 10:53
Proti gustu..., ale pokud chceš dát kategorické prohlášení typu, "jsou tady lepší auta za nižší cenu", zkus to podpořit argumenty, např. v čem je C-RV nebo RAV4 lepší, dej si nějaké kategorie, porovnej, zhodnoť. Jinak je takové prohlášení pouhým plácnutím. A jen poznámka, u té RAVky s cenou opatrně, srovnatelná dieselová motorizace stojí hrubě přes milion. ;-)
To přehnali
neregistrovaný "Ciello"
| 4. 12. 2006 11:47
>:D >:D nějak jsem si nevšim... ;-) ale každej má jiný měřítka.. takže se poděl o ty levnější a zároveň lepší..
To přehnali
| 4. 12. 2006 12:15
No... levnější je třeba Lada Niva... ale ta zase není lepší :-) Píšu nahoře, včera jsem ho viděl, a moc se mi líbí :yes:
land rover
neregistrovaný "sepo"
| 4. 12. 2006 10:58
.. bol som NESTASTNYM majitelom predchodzej verzie tohto modelu ... toto auto bolo viac v servise ako na ceste ... [a tak to bolo u vecsiny majitelou co som poznal] .... dalsia vec co ma prekvapila bol katastrofalny stav servisov a importerov .. servs bol hrozny ci u nas ci v cechach .. na nahradne diely sa cakalo tyzdne .... LAND ROVER uz nikdy viac .... :no:
land rover
neregistrovaný "sepo"
| 4. 12. 2006 11:00
inac auto to bolo dobre [az na to kazenie ] dobre sa vnom jazdilo [ak akurat nebolo pokazene] ... mal som 3dvierko s platenou strechou .. poviem vam ze v lete nemohlo byt nic lepsie ... vzime super stvorkolka ... LEN TA KVALITA ... ta to cele pokazila :-( 8-s
Avatar - Dinar
land rover
| 4. 12. 2006 12:00
;-\ hm, tak se přichází o zákazníky, ale Sepo, zkus vzít LR na milost a novým freelanderem se aspoň svez, uvidíš je to jiné auto, včetně těch brzd, vzhledem ke kvalitě (trvanlivosti) ostatních souč. modelů LR, bych si dovolil odhadnout, že to i v tomto ohledu bude srovnání nového se starým sto a jedna. Přístup servisu je věc jiná. ;-)
land rover
neregistrovaný "simson"
| 4. 12. 2006 12:58
Jen pro doplnění ke kvalitě a trvanlivosti nových landroverů: nová Discovery nebo i Range Rover také zrovna nejsou etalonem spolehlivosti (hlavně vzduchové pérování) - stačí se zeptat nějakého stávajícího majitele, kolikrát třeba byl na kalibraci podvozku. Landrovery mají spoustu dobrých vlastností, ale bezporuchový provoz k nim BOHUŽEL nikdy (teď ani v minulosti) nepatřil.
Avatar - Dinar
land rover
| 4. 12. 2006 13:04
Zajímavá informace s tím podvozkem, jak se ty problémy projevují?
land rover
neregistrovaný "simson"
| 4. 12. 2006 13:18
Podvozek nereaguje na požadované nastavení světlé výšky. Tyhle problémy - alespoň podle toho co jsem o tom slyšel - jsou u vzduchového pérování landroverů dost časté a začaly už v roce 2002 kdy byla představena nová generace Range Roveru, poté se objevily i u Discovery. Kdysi jsem se zeptal jednoho mechanika LR, zda by si vybral vzduchový podvozek nebo klasické vinuté pružiny a bez váhání odpověděl, že pružiny - na nich se nemůže nic rozbít. Co k tomu dodat?!!
Avatar - Dinar
land rover
| 4. 12. 2006 13:33
No, kazící se vzduchový podvozek je jistě nepříjemná závada, auto se nedá prakticky používat, jen ten mechanik se na to dívá s pozice servismana, skoro třítunové Disco není na klasických pružinách agilnější než tatra s pískem, na vzduchu je to jiná třída. ;-)
land rover
neregistrovaný "simson"
| 4. 12. 2006 13:50
No a teď jsi se dostal k tomu nejdůležitějšímu, tedy k HMOTNOSTI. Moderní landrovery jsou neskutečně těžké, což je pro off road docela nevýhoda (sníh, mokrá tráva). Když se porovná Discovery třeba LandCruiserem 120 tak je to rozdíl půl tuny (konkrétně 2500kg proti 2000kg) ve prospěch Toyoty. A od hmotnosti se odvíjí spousta dalších věcí, třeba spotřeba Discovery město 13,2/8,7/10,4 a LC 11,6/7,5/9 zrychlení automat D 12,8 LC 11,2 apod.
Pokud jsem četl správná čísla, tak nový Freelander by měl být přibližně stejně těžký jako LC 120, tedy okolo dvou tun. Opět co k tomu dodat?!!
Avatar - Dinar
land rover
| 4. 12. 2006 13:58
To srovnáváš nesrovnatelné, LR se dal, na rozdíl od offroadů Toyoty, cestou SUV, ale chce aby jim zůstaly terénní vlastnosti s offroady srovnatelné, proto kombinace samonosné karoserie s rámem, tzn. logicky vyšší hmotnost. Jenže ta auta mají na silnici jízdní vlastnosti (za použití vzduchu) srovnatelné s osobáky, LC se při vší úctě podobá lepšímu náklaďáku.
land rover
neregistrovaný "simson"
| 4. 12. 2006 14:28
No teď jsi se dle příznivců LR dopustil nejstrašnějšího zločinu, prohlásil jsi LR za SUV :-| Ale já vím jak to myslíš a de facto máš i pravdu. Za zmínku ale stojí, že to SUV od LR (pokud funguje!) zvládne v terénu víc než LC.
Avatar - Dinar
land rover
| 4. 12. 2006 14:43
Celou značku za SUV prohlásit nejde, pochopitelně. Defender je snad jediný jasný - Offroad, u ostatních záleží spíše na charakteru auta (nebo konkurenci ke které lze vztáhnout), u Range Roveru si vyber, je to luxusní Off-road nebo lususní SUV? Dle chuti, pro obojí označení se najde dostatek zdůvodnění, stejně jako u Disca, ale třeba Range Sport na podvozku Disca je charakterem určitě spíše SUV než offroad, stejně jako Freelander. Nepřehledné se to ale nezdá jen nám, četl jsem teď něco o strategii LR, kde se mají do budoucna Land Rovery profilovat jako terénní auta a Range půjdou do lifestylových crossoverů s urč. dávkou terénních schopností.
land rover
neregistrovaný "free"
| 4. 12. 2006 14:44
jenom pro informaci to co odchází není vzduchové pérování ale elektrický svazek 8-s (alespoň modely 04 05)
land rover
neregistrovaný "sepo"
| 4. 12. 2006 13:40
JA V TO dufam ... ale bojim sa ze sa moc nepolepsili ... ono Frelander bolo fakt dost dobre auto ... parkrat som ho vzal aj do narocnejsieho terenu .. a nemalproblem ... jak som povedal jazdilo sa dobre .. len nebolo jasne ci dojdes na miesto urcenia .. do 90 tis kilometrou to bolo celkom ok .. az na par problemou z el. oknami .... brzdove platnicky som menil jak ponozky ... a zopar dalsich drobnosti .. no ale potom ... prasklo tesnenie pod hlavou {90 tis kil} vraj celkom bezna zavada[olej po celom motore vymena tesnenia vybrusenie hlavy novy olej a chladiaca zmes .... potom zase zadny dvihac okna 93 tis kil. ... dodavka 6 tyzdnou nemohol som otvarat kufor ... plasty sa rozklepalepane jak moja stara mama .... radiu odchadzal paskovy vodic tak raz za pol roka [2100 sk ] .... odisla optyka na cd changeri [94 tis kil. ... spolujazdcove okno odisiel dvihac 97 tis kil. ... BUM rupol rozvodovy remen menenie tesnenia ventilov brusenie hlavy 100 tis kil. [rozvodovy remen bol meneny ked mi prasklo to tesneie] .... praskla palivova hadicka 101 tis kil .... 115 tis kil. odysiel diferak ... a elektronka ukazala moznu poruchu modulatora ABS [modulator vraj 120 tisic sk ] ... novy diferak satal 75 tisik CZK ... co bolo dalej neviem ... dosla mi trpezlivost a auto som po repasazi predal .... a to vam poviem ze som nebol jediny ktory takto dopadol .... dokonca mi v servise v Zline povedali ze sa im TENTO MODEL NIAK NEVYDARIL ... dieselove verzie mali menej problemou ja som mal 1.8 ... DUFAM ZE SA LAND ROVER ZLEPSIL ... lebo ked som ho kupoval myslel som ze je to uzasne a spolahlive auto ... je to pravda dosli o zakaznika ... a ubehne par rokov kym sa odvazim kupit dalsi LR ;-\ ;-\
Avatar - Dinar
land rover
| 4. 12. 2006 13:59
Po tom, cos napsal, to celkem chápu. :-O ;-)
Avatar - Ricardo
land rover
| 4. 12. 2006 15:02
Jen jedna otázka... doufám že tě nenaštvu. Do těch 100tkm to nebyly záruční opravy?
land rover
neregistrovaný "sepo"
| 4. 12. 2006 16:11
ne ... auto malo uz 4 roky ... uz si nepanetam podmienky zaruky ale tusim 2 roky teraz fakt nevim musel by som sa pozret ale zaruka sa uz neplatila ... ale aj keby tak sa to predsa nemoze kazit kazdych 1000 km
land rover umí
| 4. 12. 2006 14:30
tak Land Rover opět dokázal že umí. Po Range, Discoveře a Sportu opět další dokonalý model. Vzhled image technika vše na úrovni. Držím jim palce ať se jim daří protože ty auta na to mají. :-)
land rover umí
| 5. 12. 2006 16:07
tak si ještě sám odpovím dneska k nám dorazil do práce v krásné tmavomodré metle .. nádhera .... zítra si jej prolezu a uvidí se ... ale staticky co jsem šel okollo tak vypadá úplně nádherně

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku