Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
shark11
Ak tie americké, pre lenivých Amíkov, čo doteraz neprišli na čo je bezpečnostný pás ... tak to odporúčam jazdiť len v plnej hekejovej výstroji, aby vodič to "vystrelenie" pri nehode prežil ...
ha ha...toto bolo tak trapne ze koniec, v USa maju bezpecnostne pasy skor nez tu. Aj klimu, aj kopu inych, hlavne praktickych. Inak Cadillac bol prvou znackou co vyrobila auto so zatvorenou strechou!!! a v mnohom su vyrovnany s terajsimi nemeckymi autami. Co sa tyka EU- tvoja poznamka sa skor hodi na francuzov, ved oni pomaly ani lepidlo nepoznaju a lisovanie, lepia s pluvancom celne skla..😁 >😁 a neboj v Cadillacu z 59teho urcite skor prezijes ako v nejakej Skode 120. mimochodom tesim sa...a potrebuju nielen marketing ale servisnu siet po EU a poriadnu, ved BMW ma napr 6 showroomov na Slovensku. v CZ neviem,ale typujem cez 15. a Cadillac? po 1nom
Airbagy v USA sú silnejšie, aby zadržali Amíka i bez pásu ..
Lebo Amíci sa súdia často a populárna je vlastná blbosť - to jest - auto ich musí ochrániť i keď si oni nazapnú pás ...
Preto sú airbagy montované v USA podstatne nebezpečnejšie, labo majú väčšiu silu. Jednoducho - môže to dokonca motoristu zabiť ...
A ja by som chcel len vedieť či majú americké autá pradávané na trhoch EÚ airbagy "normálne" či pre "blbých" ...
Lebo Amíci sa súdia často a populárna je vlastná blbosť - to jest - auto ich musí ochrániť i keď si oni nazapnú pás ...
Preto sú airbagy montované v USA podstatne nebezpečnejšie, labo majú väčšiu silu. Jednoducho - môže to dokonca motoristu zabiť ...
A ja by som chcel len vedieť či majú americké autá pradávané na trhoch EÚ airbagy "normálne" či pre "blbých" ...
Pro mě rozhodně lepší volba než BMW 6er nebo Mercedes E-Coupé :yes: :yes: :yes:
Prilis velke motory?
Zadny Diesel?
Cena?
- velmi konzervativní evropské zákazníky
- jak píšeš: diesel a kombi přišly pozdě a jen u BLS (a u toho si potenciální kupci stejně raději koupili rovnou Saab)
Naopak ceny se mi zdály od začátku celkem rozumné. Uvidíme teď. Nicméně v každém případě jde o báječné oživení nabídky, která se poslední dobou v daných třídách spíš zužovala. Sice přišlo Infinity, ale toho bych se narozdíl od Caddyho nedotkl ani izolovanou tyčí (o technice ani kvalitě nepochybuji, ale sorry, tvary Infinity mi přijdou doslova odpoudivé).
dealerov ,ktorí nedokázali pružne reagovať a mysleli si ,že ked´umiesnia pár modelov do showroomu bude sa to predávať samo , lebo je to CADILLAC. A ako posledné ten diesel európe skutočne chýba ved´ostatné US automobilky
ho už dávno majú ( Jeep, Dodge ,Chrysler).
Ale prajem im aby sa im to na ten druhý pokus konečne podarilo.
Jinak CTS tu jezdí poměrně dost, viděl bych neúspěch v prodeji SRX a STS, který se tu prakticky žádný neprodali.
Všechny tyhle značky zabíjí špatný marketning, skoro žádné reklamy a tudíž lidi prá výběru novýho auta ani často nevím, že se to tu prodává.
co se dieselu tyce, tak jeste ze zadnej diesel nenabyzely, na diesely Evropa jednou umre a utopime se tady jednou v prachovejch casteckach s vysackou diesel, treba to evropanum jednou dojde ze se da s benzinakem jezdit i levneji nez s dieselem
a cena byla myslim dobre stanovena, bohuzel v EU chybela jakakoliv reklama, automobilky co uspeli v EU maj v TV a radiich reklam temer vic nez kolik maj aut na silnicich, par hodin na Eurosportu a jine auto nez Audi clovek pomalu ani nezna >😁 , to je priklad treba i Subaru, reklama temer zadna a prodeje taky nic moc, pritom auta maj suprova, teprve as s dieselem se uracili trosku do reklamy zainvestovat
Takže jaká je pointa v uvedení takřka pětimetrového sedanu s velkým benzínem na trhu, kde většina prodaných aut je (nižší) střední třída s ropákem, s cenou prémiové střední třídy? Navíc americká auta zrovna v Evropě moc dobrou pověst nemají, takže o zákazníka budou muset víc bojovat. A když si člověk do toho auta sedl, tak si nepřipadal, že by byl obklopen materiály a provedením na úrovni takové Audi A5.
Agresivnější cenová politika mohla zabrat. Ale zkrátka absenci dieslového šestiválce v nabídce v Evropě nic nezachrání. A pokud chtěli prodávat benzíny, měli se víc zaměřit na spotřebu, protože auto s papírovou spotřebou 17/8/11 nebude zrovna prodejní trhák - k porovnání BMW 330i sedan má 10/6/7,5. Má sice o pár kilowattů méně, ale z 0 na 100 je BMW o chlup rychlejší.
PS: Mohu být trochu mimo, cenovou relaci beru z paměti.