Technika
co nám budou psát zarití odpůrci Škody ted.Že to pro nás nic neznamená,co nám je do Švédska,že měli porotci dobrej "matroš".. áá jasně,Škodovka všechny podplatila. Reálně to prostě znamená jen to,že nějaká novinářská porota ve Švédsku si myslí,že je Roomster nejlepší rodinné auto roku.Nic víc,nic mín.Uspěch pro Roomster ? Určitě.Takže otřepané Bravo Škoda :yes: :yes:
Já ho tady bránil v diskuzích, když tady pár jedinců zvracelo nad jeho otřesně nekonzervativním designem a nevím čím vším ještě a taky jsem tady psal, že Roomster se nelíbí jen nám, čechům, jinak všude sklízí úspěch.
Všetko sa uvidí tak po roku používania. Na vzhľad si určite treba zvyknúť, ten je proste nový. Aj mne ten rozdiel medzi predkom a zadkom bude ešte nejaký čas trvať. Ak brali pojem "rodina" ako dvaja dospelí a dve deti, potom je Roomster určite ideál s bezkonkurenčným priestorom a variabilitou. V prípade štyroch dospelých by kvôli priúzkym zadným sedadlám strácal body. Takže závisí aj od účelu, ktorému auto bude v praxi slúžiť. Pre niekoho sa hodí a pre niekoho zase nie.
Rozhodne víťazstvo auta v akejkoľvek ankete alebo súťaži rozhodne úspech je a robí výrobcovi dobrú reklamu.
Rozhodne víťazstvo auta v akejkoľvek ankete alebo súťaži rozhodne úspech je a robí výrobcovi dobrú reklamu.
Osobne nič proti Roomsteru ale jedna vec my fakt vadí. A to sú pohonné jednotky. Diesely sú traktoróéeho typu ktoré dnešnej dobe nemajú čo robiť (Ale evidentne to európskemu spotrebiteľovi nevadí a ani novinárom. Tak načo sa výrobcovia snažia ?) a benzíny sú opgenerčne staršie ako FSI. Škoda.
jestli ti vaděj nějaký motory v nějakym autě, který nemáš... musíš mít šťastnej život.
Mě se Roomster líbí,ale musím ti dát za pravdu s těma motorama.Dobrá bude asi ta 1,6,bohužel hrubě předražená.To nemluvím o dieslech.
Do září se prodalo cca 10500 Roomsterů. 1,2HTP mělo pouze 1400ks, nejvíce se prodávají s benzínem 1,4 a následuje 1,4 a 1,9 TDI. Vyčetl jsem v Ekonomu č.47.
Jj, 1.4 Benzin jde na odbyt nejvíce. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že je to ideální motor. Ze začátku žádný trhák, ale po cca 5000km už se probouzí k životu a je dostatečně rychlý. Zvláštně je zpřevodovaný a zasloužil by si 6ku. Také by bylo dobré ho lépe ohlučnit. Z venku ticho, ale ve vyšších otáčkách prostupuje dost do interiéru.
Auto Roku 2006 :yes:
Auto Roku 2006 :yes:
To je chyba väčšiny dnešných malých motorov. Nie sú na tak ťažké autá dosť pružné, v nižších otáčkach proste chýba výkon, takže ich treba viac točiť. Preto to krátke sprevodovanie, preto často skoro 4000 otáčok pri 130 a zaradenej päťke, preto sa priam pýta ďalší kvalt.
Časy, keď bol v aute dvaapolliter a trojstupňová prevodovka a motor ťahal od 800 otáčok sú nenávratne preč. A nevrátia sa, trendom je objemy motorov znižovať, zvyšovať plniace tlaky a otáčky. Aj keď staré známe "objem ničím nenahradíš" zostane zrejme v platnosti...
Časy, keď bol v aute dvaapolliter a trojstupňová prevodovka a motor ťahal od 800 otáčok sú nenávratne preč. A nevrátia sa, trendom je objemy motorov znižovať, zvyšovať plniace tlaky a otáčky. Aj keď staré známe "objem ničím nenahradíš" zostane zrejme v platnosti...
Těch rádoby ocenění (kam se řadí i Auto roku v ČR) je spousta, jejich úroveň je však nízká a vypovídací hodnota o kvalitě žádná. Jediná soutěž, která si zachovává svoji úroveň a nezávislost je Car of the Year! A tam je poprávu vítězem Ford S-Max...
Jistě, když se ti to hodí do krámu. Jen i*iot si může myslet, že je S-max lepší než Picasso.
To že sympatizuješ se značkou Citroen zdaleka není důvodem k udělení prestižního ocenění Car of the Year i kdyby jsi vztekal sebevíc... Dostane ho opravdu ten nejlepší! >😁
Nevim nevim no, ale ani jedno auto se mi nejak extra nelibi. Citron nema moc pekny interier, ten volant mi proste nesedi a ford? To je jak trochu vyssi kompi, rozhodne to ale neni MPV jak rikaji. MPV vypada trochu jinak. Jako Car of the year je pro vitez doma nebo ve Svedsku. Asi vite co mam na mysli.
máš recht, Ford Focus - Auto Roku 2006 v ČR. Ale to se ti nehodí do krámu co? 😉
Ale teď vážně... Soutěž Auto roku v ČR povyšuje komerční zájmy nad objektivitu, tudíž nikdy bohužel nebyla ani vzdáleně srovnatelná s Car of the Year. Vždy pokud se domácí soutěže zúčastní Škoda stane se vítězem i když zdaleka nedosahuje kvalit vozů jí se účastnící. V poslední době je to až k smíchu. Problém je hlavně v tom KDO jednotlivé vozy hodnotí, v případě Car of the Year se jedná o odbornou porotu složenou z delegátů několika zemí, tudíž z podstaty věci je její objektivita 100%.
jediná vypovedajúca hodnota je predaj! (a hlavne zisk z predaja) 😉
A v tom je Ford o 1000% lepší... Podívej se na prodejní čísla Fordu a Škody v Evropě! >😁
porovnej výrobní čísla obou automobilek ,kdyby škodovka vyráběla tolik co ford tak je 100% lepší v těch prodejích :yes:
Kdyby mela babicka pindoura, tak neni babicka, ale dedecek 😉 Nemyslis, ze by Skoda klidne i vyrabela tolik co Ford, kdyby to dokazala prodat?
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Pivo roku má každý pivovar. Kategorií je takové množství, že jakékoliv ocenění postrádá uplně smysl 😉 Nejvíc mě pobavilo, že nejlepším světlým výčepním pivem roku 2006 je Zubr >😁
musim rici, ze zde me redakce zklamala, nebot kdyby opravdu sledovali proc Skoda vyhrala, takje to cena, cena a zase cena.
já se poseru. takovej hnusopes a vyhrava ankety. nechapu.
To bude asi tim,ze ses nechapavej,hold svedove maji vkus a poznaji kvalitu, forever SKODA :yes:
Švédové ( a kdo né) umí hlavně velmi dobře ohodnotit, za kolik auto kupují.
A prodeje? Proč prodává Škoda v západních zemích svojí produkci levněji než v Čechách, přičemž jejich kupní síla je cca 3x vyšší?
A prodeje? Proč prodává Škoda v západních zemích svojí produkci levněji než v Čechách, přičemž jejich kupní síla je cca 3x vyšší?
Všechno to klábosení je naprosto k ničemu, neboť o úspěchu kteréhokoliv modelu z MB rozhodne konečný zákazník.
Je úplně jedno, jestli je (zákazník)z DE, GB, NL, Fr, ČR. Zeptám se jinak: proč si firmy a podnikatelé, nebo kdokoliv, kdo auto denně potřebuje pro práci nebo svůj byznys, kupují Audi, BMW,VW, ale také Octavie, Superby, a ne Citroeny, Fiaty, Renaulty, anebo Japonce? Proč si lidé, kteří nemají dost peněz, ale chtějí spolehlivou ojetinu, opět koupí Octavii nebo VW? Proč asi, proto že jsou špatné i po mnoha letech provozu (předpokládám kvalitní a pravidelný servis běžného opotřebení)?
Zeptejte se mechaniků ze servisů např. franc. značek, ať vám popravdě řeknou něco o spolehlivosti a životnosti třeba oněch francouzkých aut. Roomster je odvážné auto a právě pro jeho odvážnost, a doufejme i kvalitu a dlouholetou spolehlivost, bude mít úspěch hlavně na trzích záp. Evropy. Např. Octavie je drahá, ale když je něco dobré, proč se má podbízet nízkou cenou jako nějaký Korejec? Kvalita není nikde levná a když Škodovka v záp. Evropě prodává, díkybohu za to.
Je úplně jedno, jestli je (zákazník)z DE, GB, NL, Fr, ČR. Zeptám se jinak: proč si firmy a podnikatelé, nebo kdokoliv, kdo auto denně potřebuje pro práci nebo svůj byznys, kupují Audi, BMW,VW, ale také Octavie, Superby, a ne Citroeny, Fiaty, Renaulty, anebo Japonce? Proč si lidé, kteří nemají dost peněz, ale chtějí spolehlivou ojetinu, opět koupí Octavii nebo VW? Proč asi, proto že jsou špatné i po mnoha letech provozu (předpokládám kvalitní a pravidelný servis běžného opotřebení)?
Zeptejte se mechaniků ze servisů např. franc. značek, ať vám popravdě řeknou něco o spolehlivosti a životnosti třeba oněch francouzkých aut. Roomster je odvážné auto a právě pro jeho odvážnost, a doufejme i kvalitu a dlouholetou spolehlivost, bude mít úspěch hlavně na trzích záp. Evropy. Např. Octavie je drahá, ale když je něco dobré, proč se má podbízet nízkou cenou jako nějaký Korejec? Kvalita není nikde levná a když Škodovka v záp. Evropě prodává, díkybohu za to.
[odkaz]
1) Slevníme o 10% všechno. Tedy o 10% menší tržba. Bude to mít přínos 10% na prodejích? Tohle je složité počítání a ne střílení od boku.
Ale ten druhý důvod je ještě složitější. Tak dobrá, půjdem s cenou výrazně dolů, tedy se skokově zvýší prodeje. Jenže nemáme výrobní kapacity. Investice do zvýšení výroby (nová hala, stroje, lidi) je velká. Tedy zatím není čas na to, skokově zvyšovat výrobu. Nutné náklady pro to, jsou momentálně moc vysoké. Všechno to chce čas! Každý rok produkce poroste. Uvidíme za dalších deset let, jak na tom Škoda bude.