jak uz jsem napsal pod prizpevek k Altee XL, cenim Leon asi nejvic z portfolia Seatu co se designu tyce. Cupra je rozhodne pekny auticko, ta zluta mu slusi. Divna mi prijde snad ta hlava radici paky, zajimavej detail jsou zrcatka v cernym laku i na zluty verzi. Pokud bych bydlel ve Spanelsku a premyslel nakupu podobnyho vozu, GTIcko by to rozhodne nebylo:)
Toto auto v černé je nesmysl! Docela mi vadí poslední dobou tyto designové "difuzory" a na záď, bych nalepil křidélko! Jinak možná jsem čekal radikálnější vzhled ;-\
Dobrá otázka,vzhledem k pohonu přední nápravy mě napadá 147GTA,Astra OPC,Focus ST. Prostě klasickej silnej hot hatch dneška.Jen mě napadá,proč Golf GTI nenaladili na vyšší výkon.Přijde mi to ve světle celého koncernu podivné.Octavia RS jako rodinné rychlé auto,Leon Cupra jako hot hatch proti konkurenci,ale sakra proč Golfa posadili mezi ně (výkonově).Napadá mě jen slovo kompromis a pokud chceš opravdu ostrého Golfa,kup R. ;-\
Golfa? FUJ :no: , to si radši kup EVO nebo Imprezu, a pak můžeš nechávat machýrky v golfu jen tiše závidět, až tomu jejich miláčkovi za EVíčkem dojde dech. A to ani nemluvim o tom, jak EVO reprezentuje svýho majitele...
No ty jsi tomu dal korunku ty reprezentante. Nechceš náhodou proti VW GTIčku postavit Bentleyho GT? Mysli, dyť porovnáváš neporovnatelný. Nechce se mně psat proč, ale třeba už na to přijdeš sám.
EVO i STi jsou absolutně jiná auto pro úplně jiné ježdění. GTI je rychlej osobák a EVO o tošku pomalejší závoďák (i když o tom by se dalo s úspěchem pochybovat - stačí dát větší difusor a výkonově je nad PV).
A jé,další,co na všechno odpoví EVO nebo IMPREZA.Možná by stálo za to,zamyslet se nad tim,že někdo nechce takovou brutalitku a nesporně dražší provoz a cenovej rozdíl taky neni úplně zanedbatelnej.Asi ani nemá cenu zminovat,že EVO a STI si vytvořili vlastní kategorii sportovních aut,kde jim zatim nikdo nekonkuruje.
Tym sa netrap ked chcem auto so sportovym duchom 1000 krat si radsej kupim leona ako golfa. R32 je zase niekde inde ten ma konkurentov inde ci us vykonovo tak aj cenovo.
peknucke...kolega ma 200 konovy Leon FR, neskutocne auto, toto je uz asi iba ceresnicka na torte. Odporucam kazdemu, ta zlta nazivo vyzera este lepsie a ten cierny difuzor vzadu tiez vyzera nazivo krajsie. Len ta pristrojovka... 8-s
A Škodovky RS jsou trapné. Fabia TDI a jen 96 kw a nová Octavia "jen" 147 kw. A nějací trapní Španělé vyžírají vyladěné motory. Ať jdoe ve VW do háje a dávají špičku i ŠKODĚ! A jestli si to neumí naši vydupad tak jsou tedy taky pěkné srágory!
Nad něčim podobnym jsem se zamýšlel nahoře.Chápu,že Seat jako sportovně zaměřená značka koncernu dostane ostřeji naladěné motory než Škodovka,ale překvapuje mě,že si podobně naladěný motor nedá i mateřské VW do GTI. ;-\
Opravdu pěkné autíčko ale k čemu??? (myslím výkon). S tímhle na naše silnice a dálnice??? No nevým, myslím šlapat tak maximálně 1 centimetr plinu. Kdo šlape centimetrů víc (tedy v normálním provozu s jinými vozy, ne na závodním okruhu), dost často dopadá jako ti na WWW.chcizit.cz. Do našeho provozu moc silné. Asi málokdo si to koupí aby dodržoval devadesátku a stotřicítku, že?
Ale jinak opravdu krásné auto.
jazdim 220 konovym autom a predstav si, ze dodrziavam rychlosti, resp. jazdim okresky do 100, dialnice do 14O, je sice pravda, ze kazdy na mna cumi, ale da sa to. Vyhoda toho motora je, ze predbehnes naozaj za chvilocku a ides dalej pohodovo...
Zřejmě jezdíš kamionem, protože jinak tomu co tu píšeš sám nevěříš ty srandisto, a pokud při dodržování 100 a 140 km/h predbehnes naozaj za chvilocku, tak nevím koho, obzvlášť u vás na Slovensku řidiči silnejch kár, a nejen silnejch, jezdí jak čuňata.
No já jsem měl o 40 koní míň a jezdil jsem taky do stovky po okreskách a 120-130 na dálnici. Nevím, proč bych měl okolí dávat najevo, že mám pod kapotou 180 koní. Strašně si vážím lidí (řidičů), kteří třeba v 911 jezdí 130 po dálnici. Ti si nemusejí nic dokazovat...
mily JK, jazdim viacerymi autami, ktore maju cez 200 koni, uz z mojho prispevku o Leonovi je zrejme, ze minimalne na nom si sem-tam zajazdim. Takisto na firemnych Espace 3.0 benzin a 3.0 DCi, Mondeo ST a ja mam A4 3.0 benzin. Netvrdim, ze sem-tam tomu nevytnem, ale to si musim byt isty, ze nikde nikoho nie je a neohrozim nejakeho chodca atd. Ked uz jazdim, tak vacsinou aj s niekym a za toho cloveka mam zodpovednost, nedajboze, ked mam v aute male dieta. Neviem preco by mal kazdy v silnom aute jazdit ako *...a ze Slovaci jazdia ako prasce...tak jazdia vsetci, ktorych stretavam, ci su to Cesi, Slovaci atd. napr. rakusaci a nemci si doma jazdia ukazkovo pomalicky, ale na Slovensko jazdia ako turboprasce...tak si z toho vyber ;-)
Je vidět,že si nikdy delší dobu nepoužíval auto s 200k + A argumentovat tim,že každej,kdo má silný auto jezdí jak prase a brzy se někde rozstřelí je přinejmenším úsměvné.Když má někdo v hlavě na***no,tak mu nepomůže ani 30kw výkonu. :no::no:
Ahoj Donalde. Promiň, jestli jsem tě naštval. Je asi pravdou, že ne úplně každý kdo má velmi silné auto musí jezdit jako prase, naopak jezdit jako prase se opravdu dá i v autě o výkonu třeba 30 kw. Dále musím dát za pravdu i tobě Cico. Jako velkou výhodu (promiňtě, ale pro mě opravdu jedinou) velmi silného motoru považuji také rychlé předjetí. Je pravdou, že jedu-li 95tkou a začne mě předjíždět 40 kw favorit, je vedle mě i nějakých upocených 30 vteřin. To by se opravdu v silném voze nestalo. Takže se omlouvám příznivcům silných motorů - velmi rychlé předjetí je výhodné také pro nás "pomaleji jedoucí" řidiče.
Mějte se fajn a pokud nejste z těch, kteří ohrožují pravidelně bezpěčnost na silnicích, přeji vám, aby jste se na tento vůz nemuseli koukat jen na obrázku ale i do garáže.
:yes: , ale zapomněl jsi dodat další výhodu, kterou jsem taky využíval a to jsou dálniční přivaděče, výjezdy z benzinových pump na dálnici a podobně. Jednoduše se totiž už ve 130 zařadíš do provozu. Myslím, že podobně jako Cico, tak i já v silném autě nejezdím rychle. Samozřejmě, semtam jsem tomu propláchl nádrž, ale většinou osamocen v nedělním dopoledni na úplně prázdné silnici. Jakmile jelo auto, zbrzdil jsem...
Ne,nenaštval jsi mě.Docela chápu lidi,kteří nemají ti zkušenost,že si to neumí moc představit a přijde jim ten výkon zbytečný a proto se snažím páchat osvětu.Na druhou stranu musim přiznat,že kdo řiká,že jezdí se silnym autem jen podle předpisů a nikdy ho neprotáhne tak kecá,ale jak už jsem psal,je to o tom,co máš v hlavě.
a další důkaz toho že LEon měl zůstat jedinou karosářskou variantou skvělého deSilvova počinu a vše ostatní mělo jít jinou cestou - to juž je ale zdejší evergreen. A tož BRAVO LEON :yes::yes::yes: a DOWN strategie Koncernu :no::no::no: