Technika
Klaudius
0
....treba rozbiť prasiatko, zobrať úspory a kúpiť... >😁
iwwo0711
0
tak to teda ano,ale radsej Hybrid Synergy Drive. :yes:
Tak panstvo, tohle bude pecka. A nejen pro copanáše. Myslím, že Lexus konečně začne doopravdy míchat karty ve třídě luxusních limuzín. Tenhle krasavec ze země vycházejícího slunce je zřejmě po technické stránce jedním z nejvymakanějších aut vůbec... A navíc ta cena levnější o 300 tisíc oproti předchozímu modelu...
Ač ne uplně radostně, musím prohlásit BRAVO Toyota-Lexus... :yes:
Ač ne uplně radostně, musím prohlásit BRAVO Toyota-Lexus... :yes:
..rezervovane vstupenky na štvrtok) >😁 >😁 :-!
Proč dělá lexus tak ošklivá auta?
Kamo ty si aky *, ved sa pozri na dizajn lexusov. NADHERA
no lebo si im nerobol dizajn ty..😊) lebo ty ako "odbornik" by si to nakreslil urcite lepsie😊)) A japonci su v dizajne hrozne slabucky vies.. napriklad aj ten šefdizajner u pininfariniho je japonec. a vidis aky je chudacik slabý.. hned jeho prve auto (koncept ferrari) bolo iba najkrajsie na svete😊 No japonci a dizajn su asi nanic.. potrebovali by asi tvoje "odborne" konzultacie.. ved si "odbornik" >😒]
No nechci to udělat, ale musím... Možná se dostanu teď do pozice GTI prudiče...ale mě se to auto z toho co vidím taky nelíbí. A když říkám nelíbí tak myslím hodně nelíbí. Ani jeden prvek (designu) mi nepřipadá hezký, originální... Působí to na mě zbytečně agresivním dojmem, něco jako tyranosaurus mezi auty ve své třídě...
Dávám zcela subjektivně :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Dávám zcela subjektivně :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Podle mě je to zase velmi elegantní auto. A když říkám velmi, tak taky myslím hodně. [odkaz] mrkni sem, podívej se na každou fotku, pak se zamysli a napiš znova co si myslíš... Tyranosarus byla minula generace, ale tohle je klenot :yes:
No v té tmavé to vypadá o hodně líp.. To je pravda... No uvidíme na živo, jestli to bude vypadat líp než povedené S a nebo nepovedené 7. Bude to někde mezi...
Mně se zase sedmička líbí hodně a esko mně je nějak jedno, beru ho jako super auto, ale jinak si ho na křižovatce ani nevšimnu. Pěkný, ale neutrální auto je A8. Tu beru jako povedenou a vyváženou. Phaeton je na tom, !!co se týče designu!!, jenom o trochu hůř jak A8. XJ je kapitola sama pro sebe. No a teď teda Lexus, ten se povedl, to jo :yes:
Lexus novým modelem LS skutečně pohnul třídou luxusních vozů. Jasně, Mercedes má své stálé zákazníky, nicméně věřím že jeho projektanti jen nevěřícně kroutí hlavou. Od dob minulé 7er nebyla na trhu luxusních vozů taková designová pecka jako nové LS. Harmonie tvarů je zde navíc podpořena skutečně vrcholovou technikou. Nevím, testy jsem nečetl, nicméně nemám důvod nevěřit, že LS600h vystřídá nové S na pozici "nejlepšího auta planety".
a jsme zase u toho.. ;-\ Kde jsou ty měřítka kriteria pro označení "NEJlepší"..? 😲 nejlepší v čem, pro koho, z čeho...?!??
Známe všichni, tu s nejvetšíma ko.., ehm ňadry. Známe i tu s nevětší pr... ehm zadečkem a známe i tu s největší ku... ehm... sakra... nějak jsem se do toho zamotal... prostě s největší... víme ne? Ovšem neznáme nejlepší auto planety. Zde bych s tebou prostě nesouhlasil. Především je nutno specifikovat auta "velkosériová" a individuální klenoty (Rolls-royce...) Takže pokud jde o velkoseriovou výrobu... pak bez jakékoliv diskuze je králem Mercedes-Benz S-klasse. Nikdo totiž neumí naladit podvozky, sladit je s motory a předložit to přes volant, dva pedály a jednu řadičku řidiči lépe než Mercedes. Samozřejmě... 100 let budovaní postavení nejlepšího výrobce aut světa se někde odrazit musí... zejména, pokud ve svém vrcholném modelu nemusí šetřit. Mercedes ovšem umí ještě něco navíc. Umí udělat karoserii. A to jak ji umí udělat, to zjistíš pohledem do... minulosti... Ano, Mercedes dělá jenom vrcholně dokonalá díla. Nové S je (bude) taktéž dokonalým dílem. Toyota umí udělat auto, umí udělat luxusní auto... ovšem s karoserií... tam už je problém. A pak... dám ti příklad. Můžeš jít do nové restaurace, kde ti na stůl přinesou výborné jídlo... vše, jak má být... maso je uvnitř lehce krvavé, brambor kouří a nerozpadá se, snítka tymiánu je přesně tam, kde má být. Ty to jídlo sníš a nevíš vlastně co bys vytknul. Jenže pak se posadíš do restaurace¨s názvem S-klasse a po prvním soustu pochopíš... kuchař totiž neudělal jen výborné maso a jen výborné brambory... kuchař zde spojil vše do jedné symfonie chuti... vše do sebe zapadá... je to koncert v tvých ústech ještě za půl hodiny... Tak to je prostě ten rozdíl... dokonale utažené matky ještě premianta z nikoho neudělaly. P.S. Pokud zmiňuji designovou minulost MB... podívej se prosím na designovou minulost Lexe... to je totiž i jeho designová přítomnost.
jo,jo...je to holt neco jako "tradicni prekvapeni" 😄 i kdyz...z toho (designu) IS se (pro mne) jeste porad kouri 😄...jeste to uplne nevychladlo. LS hodnotim jako skvelou volbu pro cerstveho sazkamilionare...relativne nenapadna kvalita a elektricky ovladana bude asi i predni kapota (ne ze by to tak casto potreboval >😒] )
LS je nádherný kus auta - nedokážu bez testovací jízdy říct podle fotek víc - je smutné, že ho šmahem pohřbíš ;-\
Já ho přece nepohřbívám... Vůbec se nemusíš pokoušet o zkušební jízdu, byl bys očarován... o tohle v tomhle segmentu nejde, to je snad norma... ovšem image a vizáž... obého se tučně nedostává...
image? vizáž? díváme se na stejné auto? Vidím krásné, sexy, sebevědomé auto...
Svět lux segmentu... tak ten svět tvoří jiní. Měl bys to vědět.
bavíme-li se o velkosériových luxusních vozech, lexus stojí u mě na špici - není ani první, ani druhý, ani třetí - je prostě na špici, společně s S-klasse a XJ. Po M-motion snad řeknu víc 😉
Cau GTI 😄
Svět lux segmentu... tak ten svět tvoří jiní. >😁 promiň musím se smát tvým názorům. Na tomhle je velice názorně vidět jak se díváš na " svět ". Ono totiž svět lux. segmentu není jen Německo s MB a BMW. Pokud by ses podíval za hranice ČR resp. Evropy tak by si viděl věci z jiné strany. Tím chci říct, že svět sice pořád ještě uznavá MB a BMW za vrchol lux. aut, ale už moc dobre ví, že tam nejsou sami. Dohnali je právě japonci s Lexusem a nebude dlouho trvat a přidají se další japonské značky. A to je jen dobře ať se ti to líbí nebo ne.
Svět lux segmentu... tak ten svět tvoří jiní. >😁 promiň musím se smát tvým názorům. Na tomhle je velice názorně vidět jak se díváš na " svět ". Ono totiž svět lux. segmentu není jen Německo s MB a BMW. Pokud by ses podíval za hranice ČR resp. Evropy tak by si viděl věci z jiné strany. Tím chci říct, že svět sice pořád ještě uznavá MB a BMW za vrchol lux. aut, ale už moc dobre ví, že tam nejsou sami. Dohnali je právě japonci s Lexusem a nebude dlouho trvat a přidají se další japonské značky. A to je jen dobře ať se ti to líbí nebo ne.
To je hezké, že ses pobavil... také se musím smát tvým názorům, je vidět, jak naivně koukáš na svět. tobě jde o to, co čteš, jde ti o globus... mně jde o to co jezdí kolem mně, v čem jezdím já... P.S. Pokud se domníváš, že někdo dotáhl třeba BMW... tak by sis měl večer vypsat modely, které ten tvůj dotahovač vyrábí a porovnat je třeba s modely, vyrábenými BMW... Pamatuj, je první liga, klasa - Mercedes, BMW, Porsche, Ferrari, Jaguar, Bentley, Rolls-Royce a Aston Martin. Ti ostatní, to je druhá liga... v lepším případě.
...to je same...verim-neverim-nemam duvod neverit...ty si asi Lexusem tak uplne jisty nebudes, ze >😒] 😉
A to říkal kdo, že S je nejlepší auto planety... Je spousta jiných a lepších aut... A to i čtyřdveřových...
LS nenadchne ani neurazí, ale rozhodně je tenhle styl "zvětšného" IS lepší než na zadek těžké GS s chromovými rámečky světel. Designu chybí jakákoliv rafinovanost nebo alespoň jedna finesa, uvnitř je to zmatené a nesourodé. Pokud jde o design, pak na "zahýbání" třídou luxusních vozů nebo "projektanty MB s ukroucenými hlavami", je to málo, o technice nepochybuju, tam svou příslušnost k elitě už Lexus prokázal, z designu si zatím do trenek necvrknu.
No panové tohle je vážně pecka!!!! Maximálně vyvážené ,dotažené do posledního detilu. Ač nerad musím říci ,že je mnohem krásnější než 7 od BMW. Super Lexi!!! :yes:
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tak musím opět zopakovat že lexus de v poslední době velmi nahoru - na L finesse je radsot pohledět a i když LS nemá takovou image jako S třída tak musím říct že tohle mě oslovilo mohem více než nová S třída .. a LS600h ukazuje všem záda s náloží nových technologií ... doufám že jich budu potkávat čím dál tím víc 😄
Zadání pro takováto auta nemůže logicky znít jako pro kompakty. Tohle, to jsou vlajkové lodě. jejich základním synonymem musí být majestátnost, okázalost, jistá stopa arogance, drzosti. Pokud se někomu nelíbí BMW7... vůbec nechápe kolikátá bije. BMW7 prostě ze své podstaty nemůže vypadat jako nafouklá BMW 1... tak o tom to je. U BMW je nutno ještě navíc ocenit, že dokázal do sedmičky vtisknout sportovní gen... tedy věc s majestátností takřka neuskutečnitelnou. jenže ten BMW to dokázal. Jistě... No, a obdobné to je u Mercedes S-klasse. Designové zadání splněné na jedničku... za 10 let tohle auto skončí opět (opět, jen vzpomeň na "mamuta?) v museu nejkrásnějších aut. No... a ještě do třetice tu máš AUDI A8... technicistní individualita, na kterou opět nikdo na světě nemá. Ti tři... to je designové nebe, ti určují (zejména BMW a MB) směr designu v tomto grandiozním segmentu. Tak musíš prostě umět správně zařazovat... Technicky jistě nelze Lexovi nic vytknout... vše bude dobře promazané... ovšem klasa, ta monumentálnost, ta majestátnost (viz letitý Jaguar XJ)... ta se jaksi nedostavuje... chybí spodní proud, ta důstojnost, vědomí svého postavení, ta jistá... dokonalost, kterou zažíváš u evropské klasy. Kdo to nevidí, nemá voko na styl.
:yes: :yes: 😉
Vetsina lidi tady vymezuje LS vuci BMW 7, ale ja myslim, ze zrovna LSkem jde Lexus po krku spise A8...oba jsou (marketingove)zamereni na techniku a hodne technicky je i design...chladnejsi...bez velke vazby na tradice (taky zadna moc neni 😃...tak pro mne jsou AUDI a LEXUS na jednom brehu a BMW,MB na druhem...tedy designove a marketingove. Jinak ta technika bude samo vyborna u vsech :yes:
Vetsina lidi tady vymezuje LS vuci BMW 7, ale ja myslim, ze zrovna LSkem jde Lexus po krku spise A8...oba jsou (marketingove)zamereni na techniku a hodne technicky je i design...chladnejsi...bez velke vazby na tradice (taky zadna moc neni 😃...tak pro mne jsou AUDI a LEXUS na jednom brehu a BMW,MB na druhem...tedy designove a marketingove. Jinak ta technika bude samo vyborna u vsech :yes:
myslím, že lexus je dělaný s takovou pečlivostí a smyslem pro vytříbenou techniku, že o monumentálnost a majestátnost nemusíš mít obavu...ta tam prostě jaksi přirozeně je. No nic, na M-motion ho prohlédnu a nafotím (jdeš tam?)
Někdo tu plácá o tom, jak nikdo nedokáže namíchat "ingredience"jako Mergl s jeho S-kem!Už si se projel v novém LS?Pochybuju!Nejdřív zkus a pak plácej 😉
°°°Už si se projel v novém LS°°
ne ale sedel v detroidu, vzdy kdyz vidim lexus jsem podobne jak u Kia z hrozeny levne pusobicim interierem a odkopirovanym venkovnim designem od evropanu. Zajimave ze cinane a japonci zasadne kopiruji bezduche mercedesy, bmw a nikdy ne amiky, anglicany nebo francouze, proc asi?
Jedine plus lexusu je jeho vydrz, co bohatemu majiteli, ktery meni auta kazde 3 roky je stejne nanic a na rychlou dalnici se vubec nehodi protoze ma slaby podvozek a brzdy, co uz podlozilo hodne testu
ne ale sedel v detroidu, vzdy kdyz vidim lexus jsem podobne jak u Kia z hrozeny levne pusobicim interierem a odkopirovanym venkovnim designem od evropanu. Zajimave ze cinane a japonci zasadne kopiruji bezduche mercedesy, bmw a nikdy ne amiky, anglicany nebo francouze, proc asi?
Jedine plus lexusu je jeho vydrz, co bohatemu majiteli, ktery meni auta kazde 3 roky je stejne nanic a na rychlou dalnici se vubec nehodi protoze ma slaby podvozek a brzdy, co uz podlozilo hodne testu
Hmm, velmi dobře nastavená cena. :yes: Tak a teď se uvidí, kolik osvícených moderně myslících milionářů tu máme 😄
no...pri takto nastavenem ocekavani budes asi zklaman 😄
Proč bych měl být zklamán? Myslíš, že velké nebo malé prodeje nějakého produktu, který neprodávám, ani z jeho prodeje nic nemám, mě dokáží rozesmutnit? Nebuď bláhový, sportovče.
Proc uz bych te mel podezrivat z prodeje Lexu? 😄 Tvrdis, ze cena je nastavena velice dobre (?) a pak se od toho distancujes. Usmevne 😄 A nebud tak "dotykavy", nesportovce.
Potřebuješ mé tvrzení zopakovat? Možná máš problém s myšlenkovými pochody, ne? Zkus příště před rozvičkou otevřít slabikář, copánku. 😄
S pochody problem nemam 😉...ani s velmi dlouhymi pochody. Rozcvicka je skvela vec :yes: ALE nejvic mne pobavi rozcileny pisalek. >😒]
Mimochodem..."tak a ted se uvidi" je skvele "TVRZENI" >😁 >😁 >😁
Mimochodem..."tak a ted se uvidi" je skvele "TVRZENI" >😁 >😁 >😁
snad to s námi není tak špatné...uvidíme 😉 :yes:
jak "s nami"?!? :-! Ty jsi taky osviceny milionar? Jako my vsichni tady? >😁
potřebuješ lekci jazyka? Co si představuješ pod termínem "kolik osvícených milionářů tu máme?" Jako u tebe v pokojíčku? nebo tady na webu? Na vácaváku? Ne... 😄 ...jistěže ne 😉
Je to neúměrná cena... V USA to bude někde kolem 65 000 USD, což je myslím tak odpovídající... 😉
Všechno, co od auta, kalibru - lux segment, můžeš očekávat, najdeš v S-klasse, případně v BMW 7... nic lepšího a trvalejšího nikdo nikde za ty prachy na světě nedělá. Divím se, že to nevíš... Přitom stačí se podívat na historii Mercedesu a musí ti být jasné, že asi těžko někdo u rýsovacího prkna, na němž ještě nestačil oschnout lak, dokáže vykoumat takovou kládu, jakou S-klasse je. P.S. Jásej nad všemi auty... ale tu pravou hodnotu, tu se nauč rychle najít. Měl bys mít v sobě určité povědomí, orientaci... abys dokázal správně dávkovat svá nadšení... Vím, tohle se dostavuje s věkem. U někoho. Tak se snaž, abys patřil, alespoň v tomhle, k vyvoleným. Ostaně - vědět a znát je tvá povinnost. Tak se nestyď a zítra se běž na to S-klasse podívat... je to král třídy... nejlepší seriově vyráběný vůz světa.
nesouhlasím - jak je možné, že někomu ještě nestačila oschnout barva na prkně (pochybuji, že japonští inženýři v životě rýsovací prkno viděli),ale on přesto dělá vynikající auta...Lexus dělá ta auta vpodstatě stejně dlouho, jako já jsem na světě....to já vnímám jako dostatečnou dobu na zácvik 😄 PS: v tomhle se fakt neshodneme - měl by ses nechat svézt v nějakém kvalitním a drahém lexusu.
Ty to vnímáš příliš povrchně... a snažíš se mi vimplantovat, že si myslím, že bych se v Lexu nesvezl pěkně. To je přece zásadně špatný postoj. Samozřejmě, že bych se v Lexu svezl báječně... jenže to (také samozřejmě) plati o i německé prémii... Takže musíš jít dál... musíš prostě vědět, proč tě nebere to esko a měl bys to tu vypsat... Rozumíš... proč tě to netáhne k MB, BMW, AUDI? Čím to je?... že nějaká japonská značka tě tolik přitahuje, přitom ti nenabízí takřka nic z toho, co vytváří vztah k autu - dokonalou minulost se sportovním akcentem... Je přece obecně známou věcí, že vlstně nemůže ani existovat auto, které má lepší jízdní kvalitu, než BMW... to snad víš i ty... A tak si říkám. Za rohem máš továrnu. Proč nemáš potřebu jet do Mnichova, tam vlézt k BMW, kochat se těma dokonalostma, vybavit se katalogy, být prostě očarován BMW...evropskou klasou. Proč tě přitahuje něco tak oddtažitého navíc i od Subaru, které ctíš, proč tě táhne ten východ, když pár kilometrů na západ máš jednu ikonu za druhou? Tohle mi vysvětli.
protože mi je úplně jedno, kde ty auta dělají - jestli mají továrnu za rohem nebo za oceánem. tradice ctím - stejně jako technologie, design atd... Proto u mě má každá automobilka šanci uspět - když navrhne produkt, který má co říct. lexus nemá ani poloviční rodokmen co subaru a už vůbec ho nemůžeme věkem srovnávat s mercedesem. Dobře. Ale ruku na srdce - nabízí to, co od auta očekáváme? jistěže. Luxus, kvalitu a technologickou vyspělost. Konkurenti také. BMW se mi ale nelíbí tolik jako Sko a LSko, A8 je fantastické auto, ale je až to čtvrté vzadu. A nepodsouvej mi něco, co jsem neřekl - cítím, že S-klasse je vůdce tohoto segmentu. Ale není neotřesitelný - s LS to bude velký boj. řeknu ti jedno - jako odpověď na tvůj dotaz "Čím to je?... že nějaká japonská značka tě tolik přitahuje, přitom ti nenabízí takřka nic z toho, co vytváří vztah k autu - dokonalou minulost se sportovním akcentem..." dívám se do minulosti ale žiji přítomností.
For all its undoubted abilities, it still feels like the world’s most grown-up Toyota. Its cabin functions effectively, but it is not the home from home customers increasingly e😜ect from cars in this class and enjoy every time they step behind the wheel of most European rivals in general, and the Audi A8 in particular. (autocar)
Tohle asi vystihuje tvůj názor, jestli to chápu dobře
Tohle asi vystihuje tvůj názor, jestli to chápu dobře
GTI jdi už s tou svou historii do ř..i... Co to pořád blábolíš... :no: :no: :no: Lidi chtěj moderní současné auto,podívej se třeba Tatra byla ještě starší než MB a kde je... :no: :no: Historie se nenažereš...Je rok 2006 a ne 1938...
ja len ze historia toyoty ako vyrobcu aut je dlhsia ako napr historia vw 😄 A bmw nie je zrovna o moc starsie >😒]
Jo to jsem radši ani nepsal,někteří jsou tady na Japonce a na TTT konkretně hodně alergičtí... Nebudu ani psát ,že hrdé BMW začínalo s autem DIXI tuším z Anglie a v padesátejch letech vyrábělo obludky Issotta -made in Italy. A pro zabedněnce zdejší modla VW dlouho žila z nápadů ukradených po celé evropě,konkrétně i u nás... >😁 >😒] Ale je dobře ,že se to mění... A vo tom to je...
[odkaz] Lexus LS :yes:
Alessio to nahoře napsal moc hezky - je mu jedno, kde se auto vyrábí, když se mu líbí, je to ok. No... tak tohle je přesně ten naivní názor, na který má nárok jen mladý kluk, který tedy zatím nemusí řešit, jestli koupit S-klasse nebo Lexe... V životě hoši je to trochu jinak. Budťo na to máš nebo ne. myslím v hlavě. Buďto lítáš v životě jak nudle v bandě, nebo znáš historii, ctíš legendy, živíš vztahy. Ano, ano, kup si MERCEDES S-klase za dva a půl miliónu... a před tím nastuduj historii této automobilky, buď hrdý, že koupíš auto, které patří sto let k tomu nejlepšímu, co se na světě vyrábělo... Ale, sakra, co to píšu... Lowkick to nahoře vyjádřil krásně... já ti motám hlavu S-klasse a ty zatím vypisuješ do notýsku extras u cee´du... pak ano, pak chápu, že se ti jednou líbí Lex, podruhé SantaFé... Jak píšu... buďto na to máš, nebo ne... myslím v hlavě... Pamatuj - jsou jezdci BMW 7 a jezdci Lexe... Je mezi nimi rozdíl... máš celý život na to, abys pochopil, jaký. Až to pochopíš, tak se sem vrať. Mám ovšem obavu, že zpoza volantu svého jihokorejského snu, toho ze světa diamantovejch kovbojů, pochopíš hodně málo...
ty můj příspěvek nechápeš? ty věty o ctění historie? Nevím, proč takhle překrucuješ moje slova....
PS: ad. naivní názor...stejně tak mohu nazvat tede jako naivního člověka, který se domnívá, že svět se nepohybuje a že nové automobilkynemají mezi starými místo...opak je pravdou.
PS: ad. naivní názor...stejně tak mohu nazvat tede jako naivního člověka, který se domnívá, že svět se nepohybuje a že nové automobilkynemají mezi starými místo...opak je pravdou.
Sorry, ale jak tak čtu tvoje příspěvky v různých diskuzích, tak mám pro tebe jenom jedno označení: pako. Tohle se mockrát za život nevidí, tak si žij v tom tvým světě, kde máš jenom ty pravdu a jenom tvoje názory jsou správný. Myslim, že tě tady nikdo moc vážně nebere, spíš se každej tvým zajímavým názorům zasměje. Zkus se dát na politiku, tam jsou podobný.