Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Melkus RS1000 znovu ožil: první majitel již jezdí

Zjevení komunistických silnic, Melkus RS1000, bude nakopírován v patnácti klonech.
Zpět na článek
28. 11. 2006 09:16
neregistrovaný "Cooper S"
29. 11. 2006 09:30
neregistrovaný "Wartburg 353W"
29. 11. 2006 10:21
anonym
28. 11. 2006 10:06
neregistrovaný "PMaus"
28. 11. 2006 11:26
neregistrovaný "mts"
28. 11. 2006 14:13
anonym
6. 12. 2006 15:57
neregistrovaný "mts"
28. 11. 2006 11:58
neregistrovaný "Seremed"
28. 11. 2006 14:11
neregistrovaný "Adolf"
28. 11. 2006 15:17
28. 11. 2006 14:12
neregistrovaný "čert"
28. 11. 2006 16:25
neregistrovaný "Leftie 81"
28. 11. 2006 19:00
neregistrovaný "alf"
28. 11. 2006 19:56
neregistrovaný "Dan"
29. 11. 2006 09:24
neregistrovaný "Wartburg 353W"
neregistrovaný "Cooper S"
28. 11. 2006 09:16
Oplastovane Tatry
Wow, nikdy jsem o tom neslysel, ale musim rict, ze je to o nekolik trid vys nez oplastovane Tatry Vaclava Krale 8-s
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Wartburg 353W"
29. 11. 2006 09:30
Re: Oplastovane Tatry
Oplastovanou Tatrou myslis Tatru MTX? Ta je prece krasna. Nebo Tatru President? To je zase jina storry, facelift auta ze 70 let v roce 2000. Kazdopadne Kral :yes:
anonym
29. 11. 2006 10:21
Re: Oplastovane Tatry
No prave ta MTX nezestarla moc dobre. Dnes s odstupem casu je to takova porevolucni na kolene delana popelnice. Zato tenhle Warburg je alespon co do vzhledu a proporci extratrida..
neregistrovaný "PMaus"
28. 11. 2006 10:06
Wow
Hehe, to musi byt pekne zihadlo ;-) Pri vaze a aerodynamice toho auticka s nim ten splasenej dvoutakt musi pekne cvicit.. Svezl bych se....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mts"
28. 11. 2006 11:26
chacha
videl jsem to na sachsen classic – neco udesnyho, tvari se to jako ferrari a posunuje se to v oblacich dvoutaktniho smradu a za typickeho wartburgtiho prdlani...
Rozbalit vlákno
2
anonym
28. 11. 2006 14:13
Re: chacha
Ty jsi ale blb.
neregistrovaný "mts"
6. 12. 2006 15:57
Re: chacha
to je zajimavy argument... mas neco k veci?...
neregistrovaný "Seremed"
28. 11. 2006 11:58
s
ježišmarijá! :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Adolf"
28. 11. 2006 14:11
Melkus
Tady "soudruzi z NDR" chybu neudělali. Vzhledem k době a možnostem nádhera. Pamatuju se, jak jsem na to jako malý obdivně koukal. Jen nevím s tím jménem. Nebyl Melkus Uli?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - prekladys
28. 11. 2006 15:17
Re: Melkus
ulrich čili ulli, auta skládal dokonce na živnost, jak to dělávali i pekaři či řezníci za honneckera. jestli byl tak kovaný, jako oni, nevím..., ale za současnou aktivitou stojí jeho syn
mně osobně auto vždycky připadalo disproporční, nutno však ocenit snahu a zarputilost, s jakou to za bolševika dotáhl až ke kusové výrobě. ovšem wartburg 313-1 sport to není, to bylo podle mně vůbec nejkrásnější auto z celého východního bloku
neregistrovaný "čert"
28. 11. 2006 14:12
hezké
uvítal bych víc info k motoru a vůbec jízdním vlastnostem ,spotrebe atd.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Leftie 81"
28. 11. 2006 16:25
Re: hezké
Parametre podobné ako u wartburgu, len o 0,5 sekundy lepšie. a o 1 liter oleja na 100 km horšie >:D
neregistrovaný "alf"
28. 11. 2006 19:00
Re: hezké
obsah 1150, 3xweber 110k 7000ot, pohotov. hmotn. 850kg max 185km a je to na číslech
neregistrovaný "Dan"
28. 11. 2006 19:56
Re: hezké
Ja bych to s vykony nevidel tak blede. Auto je lehke a ladene motory z warburgu byvaly za komancu jedny z nejostrejsich. Pravda, taky moc nevydrzely.
Tohle je ale vlastne novy veteran, ja bych ho bral. Je to unikat.
neregistrovaný "Wartburg 353W"
29. 11. 2006 09:24
Re: hezké
Wartas se vraci :yes: :yes: :yes: