Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault provedl už 10 tisíc crash testů

Renault oslavil nejen jubilejní crash test, ale také více než padesátiletou historii provádění nárazových zkoušek.
Zpět na článek
25. 11. 2006 15:35
neregistrovaný "OZZY"
25. 11. 2006 18:57
neregistrovaný "Galant"
25. 11. 2006 19:01
27. 11. 2006 22:57
anonym
25. 11. 2006 15:59
anonym
26. 11. 2006 21:07
neregistrovaný "irco"
26. 11. 2006 21:41
neregistrovaný "Kuba"
27. 11. 2006 19:46
anonym
25. 11. 2006 16:42
neregistrovaný "matthias"
26. 11. 2006 12:50
anonym
25. 11. 2006 17:50
neregistrovaný "stealth"
25. 11. 2006 18:20
anonym
25. 11. 2006 22:06
neregistrovaný "Johny"
26. 11. 2006 15:57
anonym
26. 11. 2006 22:47
anonym
27. 11. 2006 07:26
neregistrovaný "stealth"
25. 11. 2006 18:58
neregistrovaný "Galant"
26. 11. 2006 10:07
neregistrovaný "stealth"
26. 11. 2006 10:53
neregistrovaný "Galant"
26. 11. 2006 13:36
neregistrovaný "stealth"
26. 11. 2006 16:33
neregistrovaný "Galant"
26. 11. 2006 21:45
neregistrovaný "Kuba"
27. 11. 2006 07:31
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 23:08
anonym
25. 11. 2006 19:00
25. 11. 2006 23:50
26. 11. 2006 10:53
neregistrovaný "renaulťák"
26. 11. 2006 11:24
26. 11. 2006 11:57
neregistrovaný "Galant"
26. 11. 2006 16:30
26. 11. 2006 16:37
neregistrovaný "Galant"
26. 11. 2006 16:51
26. 11. 2006 17:11
neregistrovaný "Galant"
26. 11. 2006 16:01
neregistrovaný "Tomxino"
26. 11. 2006 16:53
27. 11. 2006 08:07
neregistrovaný "dCi"
27. 11. 2006 08:31
neregistrovaný "Udo"
27. 11. 2006 09:18
27. 11. 2006 10:34
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 10:47
anonym
27. 11. 2006 10:48
anonym
27. 11. 2006 16:46
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 18:03
27. 11. 2006 16:53
27. 11. 2006 18:05
28. 11. 2006 14:12
neregistrovaný "IT"
26. 11. 2006 17:28
neregistrovaný "rendl"
27. 11. 2006 07:38
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 08:48
neregistrovaný "Petr"
27. 11. 2006 09:07
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 16:01
neregistrovaný "renaulťák"
27. 11. 2006 16:03
neregistrovaný "renaulťák"
27. 11. 2006 16:59
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 17:47
neregistrovaný "zilkyn"
27. 11. 2006 18:38
neregistrovaný "IT"
27. 11. 2006 18:59
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 19:28
neregistrovaný "LLL"
27. 11. 2006 20:27
neregistrovaný "stealth"
25. 11. 2006 18:54
neregistrovaný "blažena"
25. 11. 2006 21:00
neregistrovaný "TECH"
26. 11. 2006 10:11
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 14:34
neregistrovaný "IT"
27. 11. 2006 18:56
neregistrovaný "stealth"
25. 11. 2006 21:41
neregistrovaný "OZZY"
25. 11. 2006 21:47
neregistrovaný "Al-esh"
25. 11. 2006 23:48
26. 11. 2006 10:05
neregistrovaný "stealth"
26. 11. 2006 10:56
neregistrovaný "Galant"
26. 11. 2006 15:29
anonym
26. 11. 2006 16:49
neregistrovaný "Galant"
26. 11. 2006 20:18
neregistrovaný "IT"
26. 11. 2006 10:58
neregistrovaný "renaulťák"
27. 11. 2006 16:20
neregistrovaný "IT"
27. 11. 2006 19:22
neregistrovaný "RR"
29. 11. 2006 14:40
neregistrovaný "elmaco"
30. 11. 2006 09:49
neregistrovaný "RR"
30. 11. 2006 16:04
anonym
1. 12. 2006 08:08
neregistrovaný "RR"
1. 12. 2006 09:29
anonym
26. 11. 2006 10:06
1. 12. 2006 10:25
neregistrovaný "RR"
1. 12. 2006 14:52
neregistrovaný "Elmaco"
1. 12. 2006 19:51
neregistrovaný "RR"
4. 12. 2006 13:18
neregistrovaný "Elmaco"
4. 12. 2006 14:55
neregistrovaný "RR"
4. 12. 2006 16:34
anonym
4. 12. 2006 17:03
neregistrovaný "RR"
5. 12. 2006 10:29
neregistrovaný "Elmaco"
5. 12. 2006 12:55
neregistrovaný "RR"
5. 12. 2006 21:29
anonym
26. 11. 2006 19:11
neregistrovaný "RR"
25. 11. 2006 23:20
neregistrovaný "Tom"
26. 11. 2006 11:02
neregistrovaný "peepe"
26. 11. 2006 15:44
anonym
27. 11. 2006 10:35
neregistrovaný "stealth"
26. 11. 2006 11:39
neregistrovaný "Ada"
26. 11. 2006 11:55
neregistrovaný "Galant"
26. 11. 2006 21:47
neregistrovaný "Kuba"
27. 11. 2006 19:09
neregistrovaný "RR"
26. 11. 2006 13:12
anonym
26. 11. 2006 13:41
anonym
27. 11. 2006 23:20
anonym
26. 11. 2006 14:49
neregistrovaný "OZZY"
27. 11. 2006 08:54
anonym
27. 11. 2006 21:20
neregistrovaný "hrazda"
27. 11. 2006 23:21
anonym
26. 11. 2006 16:45
neregistrovaný "Galant"
27. 11. 2006 14:41
neregistrovaný "IT"
27. 11. 2006 16:29
neregistrovaný "IT"
27. 11. 2006 18:27
neregistrovaný "IT"
27. 11. 2006 17:12
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 17:18
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 21:57
neregistrovaný "Udo"
27. 11. 2006 22:24
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 17:57
neregistrovaný "zilkyn"
26. 11. 2006 16:16
neregistrovaný "jarda"
26. 11. 2006 17:21
neregistrovaný "švihák"
26. 11. 2006 18:19
neregistrovaný "tead"
26. 11. 2006 18:28
neregistrovaný "švihák"
27. 11. 2006 09:26
27. 11. 2006 15:23
27. 11. 2006 21:03
neregistrovaný "tead"
26. 11. 2006 22:31
neregistrovaný "OZZY"
27. 11. 2006 14:29
neregistrovaný "IT"
26. 11. 2006 18:47
neregistrovaný "švihák"
26. 11. 2006 22:51
anonym
27. 11. 2006 23:13
neregistrovaný "OZZY"
27. 11. 2006 23:32
neregistrovaný "adidas"
28. 11. 2006 14:03
neregistrovaný "IT"
29. 11. 2006 17:58
neregistrovaný "švihák"
neregistrovaný "OZZY"
25. 11. 2006 15:35
Díky
Díky Rencku.
Díky za investované nemalé prostředky věnované do bezpečnějších aut a hlavně za ušetřené lidské životy. Ty prachama nezměříš.
Ještě jednou dík. Toto je pro mne větší hodnotou než sledovat řebříček prodeje jednotlivých značek. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Galant"
25. 11. 2006 18:57
Re: Díky
ano, život je to necennější, díky Renaulte :yes: A díky všem ostatním automobilkám, vynálezcům, konstruktérům atd. za jejich nápady které ti zachrání pr... když dojde na nejhorší :yes: :yes:
anonym
25. 11. 2006 15:59
díky frantíku
Díky Rencku za Twingo, to jistě říká i zdravotní pojišťovna - řidiči twinga po nehodě již opravdu žádnou zdravotní péči nepotřebují.
Co takhle zamyslet se nad tím, kdo opravdu vyvíjí ty podstatné prvky zvyšující bezpečnost a kdo přišel na chytrý marketingový krok jak zachránit stagnující automobilku. :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "irco"
26. 11. 2006 21:07
Re: díky frantíku
Ty jsi hodně velký *...
neregistrovaný "Kuba"
26. 11. 2006 21:41
Re: díky frantíku
Ty si malý * Audi Q7 díky Audi za 4 hvězdy které ti upajcnou nohy při nehodě díky Mercedesi za třídu A ve které při nehodě přežije jenom klikař............mohl bych jmenovat dál např.Skoda Fabia simple clever máte dítě a s ním nečekané výdaje posadte dítě na zadní sedačku a v rychlosti 80km/h nabourejte do stromu a máte po problémech.(4hvězdy-Skoda Fab ia)....tak se tak nedělej každé auto má své chyby a nic méně auto je ta nejhorší investice a silné motory jsou pro * kteří si na dálnici pomocí silných motorů léčí své mindráky(viz:Peugeot 407 3.0 V6,VV Passat 2.5 TDI atd. auta pro magory) 8-s
anonym
27. 11. 2006 19:46
Re: díky frantíku
Co je na tom mít silný auto??????
určitě jsou míň nebezpečný než jízda škodou fabia 1.2 HTP po dálnici.....v kombinaci s magorem, který se léčí mindrák...

MB A classe je ve své kategorií velice bezpečný auto na základě své sendvičové koncepci "zasouvání" motoru při nehodě..
Je dodnes otázkou zda-li "potíže" v úvodu prodeje nebyl jen způsob "reklamy"....

PS: ujasni si myšlenky než začneš psát. Slovní guláš, který zde předvádíš je děsný.....
neregistrovaný "matthias"
25. 11. 2006 16:42
díky frantíku
Tak zaprvé vše nejde udělat hned tak aby to bylo supr a co se týče twinga tak se podívej jak dlouho se výrábí. A zadruhé by\ch strašně moc chtěl poděkovat automobilce Renault za bezpečí pro všechny to je důležitšjší než cokoliv jiného takže děkuji Ranaulte :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
anonym
26. 11. 2006 12:50
Re: díky frantíku
myslím, že se tady hovoří o nějakých padesáti letech co se renault "zajímá" o bezpečnost - takže jaképak "hned tak". Nebo máš pocit, že se twingo vyrábí tak dlouho :-(
neregistrovaný "stealth"
25. 11. 2006 17:50
taky díky
Já bych chtěl taky poděkovat a to své firmě, která mi Renaulta dodala, coby služební vůz. Takže díky Rencku za to že jsem s Tebou co 14 dní v servisu, díky za výměnu torzních tyčí řízení, za vrzající interiér a krásně hlučný motor. Díky za nápad dát do interiéru nejvrzavější materiál všech dob - polystyren, díky za nepřesné řízení a hlavně řazení, díky za pískot při brždění, za stále se chvějící volant, za pískot při zatáčení, za šílený posaz, který mohl vymyslet snad jen nějaký trýznitel, díky za "promyšlené" opěrky hlavy a za madlo dveří, od kterých mám pravidelně otlačené koleno, díky za to jak šetříš na materiálech, jak šetříš na všem, co se dá. A bezpečnost? Mám strach s tím bourat a nevěřím EURO NCAP. Jednoduše řečeno - nenávidím Renault. Všechny ostatní značky jsou mi sympatické :) Hezký den
Rozbalit vlákno
47
anonym
25. 11. 2006 18:20
Re: taky díky
ty jsi opravdu čuráček!!!!
neregistrovaný "Johny"
25. 11. 2006 22:06
Re: taky díky
A proč by byl čůraček? Kvůli tomu, že nemá rád Renault?
Mě taky zrovna Renault k srdci nepřirost. Nemám rád německou značku Škoda a nemám rád dementy, jako jsi ty, kteří urážejí jiný kvůli tomu, že mají jiný názor. Tak si sedni do svého, skvěle dílensky zpracovaného Renó a užij si ty pazvuky :-!
anonym
26. 11. 2006 15:57
Re: taky díky
Nemám rád blbečky co jezdí ve služebních autech jak na závodní dráze a pak si na auto stěžují. Jinak mám Fiata( dle tebe určitě žďorbo), ale mě slouží dobře. Ono se to chce zamyslet nad sebou a né kritizovat jen auto Edisone. L.
anonym
26. 11. 2006 22:47
Re: taky díky
vis pendrek o tom, jak ten clovek jezdi, tak tu nehraj divadlo a pal do *, uz to stejne nezachranis
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 07:26
Re: taky díky
Myslím, že v tomto případě si se závodní dráhou úplně mimo, ale asi to víš lépe než já.
neregistrovaný "Galant"
25. 11. 2006 18:58
Re: taky díky
nebylo to náhodou tak že jsi nenáviděl Renault už předtím než jsi ho dostal ? To není o autě, to je o tobě..přemýšlej o tom :-!
neregistrovaný "stealth"
26. 11. 2006 10:07
Re: taky díky
Já myslím, že určitě ne. Uvažoval jsem před několika lety o Renaultu Megane nebo Peugeotu 307. Nakonec jsem nevybral ani jedno z těchto aut. Megane mi přišel velmi sympatický, ovšem jen do té doby než jsem si do něj sedl poprvé. Když jsem viděl to zpracování (psal se rok 2002), tak jsem raději prchl. Náhoda tomu chtěla, že jsem ho teď dostal jako služební.
neregistrovaný "Galant"
26. 11. 2006 10:53
Re: taky díky
ok, beru, vlastní zkušenost je vlastní zkušenost, ovšem nedá se paušalizovat na všechno..fakt myslíš že je renault tak špatnej jak píšeš ? Zkus si to po sobě přečíst nezaujatě a potom by jsi řekl že jsi jel nejspíš tak v šedesátých letech v autě indické výroby ;-) P.S. Renaulty moc nemusím, ale takový šunky to určitě nejsou..
neregistrovaný "stealth"
26. 11. 2006 13:36
Re: taky díky
No, já jsem si to taky nemyslel. Neposuzuji podle jednoho kusu, ale pokud se podíváš na Megana a jeho konkurenci opravdu podrobně, tak zjistíš, jak strašně šetřili na všem, na co se podíváš. Chceš volant a řadící páku v kůži? Dostaneš něco, co se kůži jen vzdáleně přibližuje. Spíš bych řekl, že je to koženka :) Moje žena vlastnila Megana jedničku a byla s ním docela spokojená. Ale teď jenom nadává. Já jsem si zvyknul na auto, které je stavěno pro řidiče, ne na nějaký transporter z bodu A do bodu B (v tom asi tkví ta má zaujatost). Vím, že třeba to řízení je vada na mém kusu, fakt je docela těžké to auto udržet v přímém směru.
neregistrovaný "Galant"
26. 11. 2006 16:33
Re: taky díky
no, to už zní rozumně :-)
neregistrovaný "Kuba"
26. 11. 2006 21:45
Re: taky díky
Ty si malý * Audi Q7 díky Audi za 4 hvězdy které ti upajcnou nohy při nehodě díky Mercedesi za třídu A ve které při nehodě přežije jenom klikař............mohl bych jmenovat dál např.Skoda Fabia simple clever máte dítě a s ním nečekané výdaje posadte dítě na zadní sedačku a v rychlosti 80km/h nabourejte do stromu a máte po problémech.(4hvězdy-Skoda Fab ia)....tak se tak nedělej každé auto má své chyby a nic méně auto je ta nejhorší investice a silné motory jsou pro * kteří si na dálnici pomocí silných motorů léčí své mindráky(viz:Peugeot 407 3.0 V6,VV Passat 2.5 TDI atd. auta pro magory) 8-s
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 07:31
Re: taky díky
No nevím, jakou má souvislost silný motor vs mindráky, ale myslím, že tak existuje pojem aktivní bezpečnost. Proto si uděláme s ženou na vánoce radost tím, že máme objednáného Golfa GTI. Je to tím, že bychom si snad léčili mindráky? Absolutně ne. To, že se z dálničního přívaděče připojíš do provozu na dálnici stotřicítkou a neohrozíš nebo neomezíš ostatní se pořítá. Mně to spíš připadá, že když vidíš velmi silné auto, tak si automaticky řekneš... "ten si léčí mindráky"
anonym
27. 11. 2006 23:08
Re: taky díky
:yes:
Avatar - Ghostyx
25. 11. 2006 19:00
Re: taky díky
Ty jsi ale peknej *... :no: :no: :no:
Avatar - Ricardo
25. 11. 2006 23:50
Re: taky díky
A víš zě se ti ani moc nedivím. Bezpešnost Renaultů je možná dobrá, co kdyby se stejně intenzivně zaměřili i na spolehivost? ;-)
neregistrovaný "renaulťák"
26. 11. 2006 10:53
Re: taky díky
Mám už třetí Renault a vždy jsem sním plně spokojen, narozdíl od vašich vychvalovaných německých vozů. Měl jsem omegu I generace hned po revoluci a bylo s ním pořád něco, měl jsem passata 92-96 a taky pořád nějaká závada, s první lagunou96-99 jsem byl v servisu jednou a to kdyz mi prasklo zavěšení výfuku, s druhou lagunou 99-04 jsem byl v servisu 2x jednou se mi rozbil centrál, a po druhý jsem měl něco se silentblokama, no a teď mám už 2 rokem Lagunu Combi II generace a zatím žádná závada, ani vrzání a nic podobného co popisuješ. Jde o to jestli náhodou ta tvoje nenávist nepřerůstá až v to, že ty problémy vlastně vyhledáváš než že je máš
Avatar - Ricardo
26. 11. 2006 11:24
Re: taky díky
Ona taky Laguna (v podstatě po Vel Satisu nejvyšší model v nabídce) je taky trochu něco jiného než Megane (obyčejný spotřebák) že?
neregistrovaný "Galant"
26. 11. 2006 11:57
Re: taky díky
a baví se tu někdo o Megane ? :-O A Laguna je prémiovka ? To jsem netušil..je to stejný spotřebák jak Megane..
Avatar - Ricardo
26. 11. 2006 16:30
Re: taky díky
Ale prémiovka kdepak... Megane je spotřebák, použít a zahodit. Laguna sice taky, ale tím že stojí o třídu výš musí být taky kvalitativně na vyšší úrovni - lepší materiály, pečlivější kontrola při výrobě apod. ;-)
neregistrovaný "Galant"
26. 11. 2006 16:37
Re: taky díky
no nemyslím si - kvalitnější materiály ano - tam za ně platíš, ale pečlivější kontrola by už měla být v ceně ;-) Když vemu třeba polo/golf/passat nebo yaris/corollu/avensis tak myslím že kvalitou je to stejný, myslím kvalitou zpracování..
Avatar - Ricardo
26. 11. 2006 16:51
Re: taky díky
Tak o tomhle se hádat nebudu, protože nevím jak to přesně chodí. Ale myslím se že u levnějších modelů si lze dovolit více "kiksů" než u dražších kde by materiály měly vydržet víc, auto by mělo mít delší životnost (a to vím že je pravda - např. v segmentu B se počítá s průměrnou životností cca 200tkm), pravděpodobost že něco bude ošizený by měla být menší.... ?
neregistrovaný "Galant"
26. 11. 2006 17:11
Re: taky díky
hádat se taky nebudu, protože kvalitáře v automobilce nedělám :-) Ale protože jsem dělal a dělám v jiných výrobních firmách tak vím že je celkem jedno jak je výrobek drahý, kvalitativní požadavky platí pro všechny stejně, takže moje představa (možná naivní) je že u automobilek to funguje taky tak :-)
neregistrovaný "Tomxino"
26. 11. 2006 16:01
Re: taky díky
U nas v rodine mame uz siedmy Renault, od zaciatku 90. rokov. Najskor to bolo Twingo, potom Clio, R19, Megane kombi, Megane II kombi, Clio II a tento rok je to Clio III. Posledne 3 menovane mame stale a verte ci nie, ale pri vsetkych 7 nebol abslolutne ziadny problem. Takze ak mi niekto povie, ze su to nespolahlive auta, nemam dovod mu verit. :-!
Avatar - Ricardo
26. 11. 2006 16:53
Re: taky díky
Možná žádný z nic neměl skvělý motor dCi? ;-) :-!
neregistrovaný "dCi"
27. 11. 2006 08:07
Re: taky díky
Já měl motor dCi. Nějaké otázky?
neregistrovaný "Udo"
27. 11. 2006 08:31
Re: taky díky
Já mám na 1.5dCi 140tis. km za 2,5 roku a zatím bych neměnil. Nežere olej, není moc hlučnej a chodím jen na pravidelný prohlídky. No podle toho co píšeš, se v tom asi vyznáš, takže mám asi "jen" štěstí na kus.
Avatar - Dinar
27. 11. 2006 09:18
Re: taky díky
Tady opravdu ironie není na místě, Renaultu je třeba přiznat, že poslední generace dCi motorů je velmi povedená, výborná dynamika, spotřeba i kultivovanost, z evropských commonrailů bývají vyzdvihovány HDI, které jsou obecně velmi kultivované a mají jen malou turbodíru, ale jsou dynamicky slabší, dCi se při kultuře podobné HDI dají srovnávat dynamikou a spotřebou se stejně objemnými TDI PD. V dieselovém mainstreamu jsou dCi motory momentálně nejlepší volbou, bohužel jak u laguny tak u megane zbytek auta nedosahuje zdaleka kvalit motoru.
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 10:34
Re: taky díky
Sorry, ale tomu zvuku a charakteru motoru chceš říkat kultivovaný? Myslel jsem, že když sednu do Common railu, tak si budu připadat skoro jako v turbobenzinu (myslím zvukově). Tak to aspoň tvrdí všichni, kdo říkají, že moderní diesely už nejsou to co byly. Ten projev je strašný, stejně jako je strašný u Hondy, stejně jako u VW, stejně jako u BMW. Proč se všichni tak zastávají nafty? Stále není motor, který by byl tak sametový jako jeho benzínový konkurent (tzn. šestiválec proti šestiválci, turbodiesel proti turbodieselu).
anonym
27. 11. 2006 10:47
Re: taky díky
:-O asi nemáš svůj den. Nafty se nikdo nezastává a čekat, že diesel bude mít stejný zvuk jako benzín je naivita hodná čtenářky Květů. Common raily obeně nemají tak tvrdý chod jako PD a poslední verze dCi (např. 2,0 dCi v laguně) k tomu přidává i s 2,0 tdi PD srovnatelnou dynamiku a spotřebu. Prostě se mi jeví, že nová generace dCi je velmi povedená - srovnávám diesel s dieselem, benzín sem netahej.
anonym
27. 11. 2006 10:48
Re: taky díky
podpis: Dinar
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 16:46
Re: taky díky
OK, chápu. Ale v tom případě je skoro celá novinářská obec plná čtenářek květů. Je to můj první diesel, ne že bych předtím v jiných nejezdil, ale nikdy ne tolik kilometrů a vždy v dieslech VW. Skoro všichni novináři tvrdí, že "typ motoru pod kapotou u tohoto common railu odhalí už jen znalec", že "kultivovanost onoho common railu je příkladná", tudíž asi chápeš s jakou nadějí jsem poprvé startoval motor 1,9dCI (masírován superlativy novinářů). Jaké zděšení mě pak čekalo. Vnímám ten horzný klapot stejně jako v VW dieslech, nemám asi sluch nato, abych rozeznal tu hrůzu od jiné hrůzy s jinou technologií. Bylo to pro mě velmi negativní, myslel jsem, že moderní diesely mohou už ve svém projevu konkurovat benzínům. Vlastně jsou dva diesely, které mě v životě docela pozitivně překvapily. Šestiválec v Superbu a šestiválec v BMW 330d.
Avatar - Dinar
27. 11. 2006 18:03
Re: taky díky
S kvalitou mot. novinářů to je jako s kvalitou lidí v jakékoliv jiné profesi, rutina a používání klišé je nejpohodlnější, proto můžeš dočíst i blábol ve smyslu, že diesel pod kapotou pozná jen znalec. I sebelepší dieselový šesti nebo osmiválec pod kapotou perfektně odhlučněného auta vyšší třídy poznáš okamžitě, rozdíl je, že na rozdíl od čtyřválce v autě nižší třídy s horším odhlučněním, tě při jízdě neruší. No, a mezi těmi čtyřválci je pak rozdíl v tom, že některé commonraily (zvláště poslední generace a mezi ně 1,9 dCi v tvém meganu nepatří) se projevují měkkým zvukem, tedy na volnoběh uvnitř tolik neklapou a pod plynem hučivě neřvou jako PD. On se bohužel traduje jeden velký omyl, totiž že v autech s motory tdi pd je větší hluk, to není pravda, jen charakter zvuku, který pd vydává, je uchu nepříjemný. A co se megane týká, celkem ti rozumím, je to mizerné auto se sice nápaditým vnějším designem, jenže to jeho uživatel moc neocení.
Avatar - Ricardo
27. 11. 2006 16:53
Re: taky díky
Výměna turba u třech různých Lagun v rozmezí 100-115tkm podle mě není náhoda, zvlášť když tato relativně drahá součástka vydrží jen o něco málo kilometrů víc než je délka záruky. O motorech HDI vím taky svoje, opět turba (často s ještě menší životností), klínový řemeny, vodní pumpa....
Avatar - Dinar
27. 11. 2006 18:05
Re: taky díky
To je možné, jejich poruchovost neumím posoudit, hodnotím jen projev.
neregistrovaný "IT"
28. 11. 2006 14:12
Re: taky díky
Stále je to náhoda.Kdo jezdí na interval oleje 30 tis,dává tam ELF long life olej,honí to studené, tak turbo odejde.Když se dá kvalitní olej po 15 tis+slušně zachází,vydrží.Je to stejné turbo, které má polovina ropáků,proboha.Taky znám majitele 2,2 dCi,to byl úlet tenhle motor,to je dnes jasné každému, kdo o tom něco ví.Na něj už nyní nejsou ani ND.Známý jej navíc honil studený, dlouhé int.výměny oleje a vydrželo to 2 výměny oleje,třetí se nedožilo.Byla to uživatelská chyba.
Laguna a turbo je JPP.Totéž ti najdu na čemkoliv jiném. 3 auta je nulová vypovídací hodnota,ale je to důvod ji nekoupit,to uznávám.Nic víc. :-)
neregistrovaný "rendl"
26. 11. 2006 17:28
Re: taky díky
poslouchej ty chytráku ,,stealth,, divím se ,že ještě nejsi někde ve vývojovým centru,protože ty jsi nejlepší a ten nejchytřejší vometák co se zmůže právě jen na služební auto a pak si sedne do rezavý plečky,tak se nad sebou zamysli.
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 07:38
Re: taky díky
:) No dobře, ta rezavá plečka by měla být hotova v 50. týdnu, ale to je jedno. Myslím, že jsi další, kdo posuzuje lidi podle aut. Na co se zmůžu nebo nezmůžu, to nech na mě. Co jsem napsal špatně? Že jsem s ironickým podtextem popsal, co mě trápí na "autě". To, že nenávidím Renault se jen tak brzy nezmění. Automobilky by právě kvůli tomu, aby nepřicházely o zákazníky měly mít vysoká kvalitativní kritéria a ne se snažit všechno občů...vat, jen aby měly co nejmenší výrobní náklady na kus. Ony se pak dobře v autosalónech dávají slevy a pak tu někdo argumentuje tím, že se dobře prodávají. Bohužel proto, že lidi nemají srovnání.
neregistrovaný "Petr"
27. 11. 2006 08:48
Re: taky díky
Ahoj Tomáši Vrátný, pořád táhne, pořád táhne.......?
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 09:07
Re: taky díky
Ahoj Eduarde Lipský, stále táhne, stále táhne ;-\ ;-)
neregistrovaný "renaulťák"
27. 11. 2006 16:01
Re: taky díky
Hele víš co raději už se navyjadřuj. Tvý keci nejsou na místě a zrovna tak já teď můžu jít na jakoukoliv diskusi o vw či jinejch německej sr...čích a tam psát jak sou to hnusný a nespolehlivý auta, atd. A nemyslím si že zrovna Renault má velmi vysoká kritéria, a každý auto než opustí výrobnu je pečlivě zkontrolováno a to vím jelikož jsem byl na školení Renaultu, jakožto jejich zaměstnanec >:D
neregistrovaný "renaulťák"
27. 11. 2006 16:03
Re: taky díky
Chtěl jsem napsat myslím místo nemyslím, njn jsem zavalen prácí a nestíhám ;-)
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 16:59
Re: taky díky
To já taky ;-) Vyjadřovat se pochopitelně budu a pokud chceš zašlu Ti i video o tom, co se tam všechno hýbe a věř mi, že to není způsobeno mým zacházením. I když je to služebák, chovám se k němu jako k vlastnímu, myju ho zásadně ručně atd. Ale prostě a jednoduše, nechci příštích 20 let mít s Renaultem nic společného, byť může mít plnou hubu toho, jak myslí na kvalitu. U mě osobně skončil. Pokud tak myslí na kvalitu a selekci materiálů, tak proč sakra dává na kolo jenom čtyři šrouby. O dovolené mi jeden ten jejich šroub praskl (nevěř tomu, ale je to tak) a já jsem musel jet z Francie až do ČR na třech šroubech na předním kole. Každé auto na světě (kromě těch francouzských) má pět šroubů. Jenom Renault ne. O pazvucích v interiéru, implementaci polystyrenu na seřizování volantu, lesklých plastech na palubovce, od kterých se krásně odrážejí lampy pouličního osvětlení a já pak vidím hůře než v jiném voze atd., se nebudu moc dlouho rozepisovat. Myslím, že kdybych měl ten problém jen já (jako když jsem koupil do rodiny Mazdu3 a měl jsem taky nějaké poruchy), tak nikdy neřeknu, že ta automobilka má nekvalitní auta. Ale po zkušenostech ostatních, statistikách TUV, ADAC a dalších, to asi nebude s tou výstupní kvalitou tak horké. Jo a nepokoušej se vyměnit prasklou žárovku v Meganu. Manželka s tím musela do servisu a tam ji vyměnili přes podběh předního kola. Servisní technik si jen povzdechl, že v zimě je to opravdu šílené měnit žárovky, protože na něj padá všechen ten marast.
neregistrovaný "zilkyn"
27. 11. 2006 17:47
Re: taky díky
:yes:
neregistrovaný "IT"
27. 11. 2006 18:38
Re: taky díky
Asi bych oddělil pojmy "spolehlivost" a "opravitelnost"....podobné špeky má leckdo a přístupnost je obecně spíš horší a horší než lepší,a to všude.

Asi mám Lagunu atypické konstrukce,ale každé kolo má 5 šroubů.To bych měl reklamovat,že je tam 5.šroub...Na Mégane jsem nikdy nepočítal :-!
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 18:59
Re: taky díky
Napadá mě, že Laguna už je střední třída, proto má 5 šroubů... megane je nižší střední takže si musí vystačit se čtyřmi... clio má 3 šrouby a Thalia... ;-)
neregistrovaný "LLL"
27. 11. 2006 19:28
Re: taky díky
4 sroby budu aj koli tomu, aby ochranili investicie svojich byvalych zakaznikov. Ak mate doma kolesa na Oktaviu I/Golfa IV, mozete sa na ne pri upgrade na Oktaviu II/Golfa V iba smutne pozerat, bohuzial uz nepasuju. Renault ma rovnaku stredovu dieru a roztec srobov uz vyse 20 rokov. BTW nevidim ziadny realny dovod nedat si nieco opravit tam, kde sa mi to stane. Ale ked je niekto na seba lakomy...
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 20:27
Re: taky díky
No zkus to někde opravit v neděli dopoledne... :-| Hlavně Francouzi jsou v tu dobu velmi vstřícní. Poslali mě někam, ale řekli mi, že je to Renault a proto se nemám bát, že to bude v pohodě. Já jsem se ale hrozně bál, právě proto... ;-)
neregistrovaný "blažena"
25. 11. 2006 18:54
každý renault
by měl takhle skončit >:-[]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ghostyx
25. 11. 2006 19:05
Re: každý renault
Aaaaa dalsi koko.ek jako ten "stealth"... :no: :no: :no:
neregistrovaný "TECH"
25. 11. 2006 21:00
Re: každý renault
Co řešíš, Renault a poruchy, či opravy v záruce stojí fak za houbeles.
Avatar - Ghostyx
26. 11. 2006 01:57
Re: každý renault
Neresim nic, jenom nemam rad dementy, kteri dnes a denne melou stejnou pisnicku na vsech serverech kam se podivas. Ty jejich slovni zvratky uz jsou fakt vsem normalnim lidem k smichu... Mozna 80 az 90 leta, ale dnes? Prodeje mluvi jasne... A nehodlam poslouchat obehranou pisnicku co nekde nejakej magor vycetl o nespolehlivosti Lagun a podobne blaboly... Stejne bych takhle mohl argumentovat o Sharanu, ktery je spolu s Voyagerem na poslednim miste, ale kazdy dobre vi, ze to jsou nesmysly tyhlety statistiky, kdy nekde nekdo neco secte a vetsinou jsou to hrusky s jabkama a bohuzel je tady dost lidi, kteri tomu uveri. Ja mam tu zminovanou strasne "nespolehlivou" Lagunu a ke smule vsech odpurcu Frantiku nemuzu rict proti ni ani popel na rozdil od predposledniho vydani Passata co jsem mel pred 4 lety nebo treba Mondea co jsem mel pred 9 lety... Mel bych ale proto rikat, ze VW nebo Ford jsou sracky? Rozhodne ne a naopak spolu s Bawem, Volvem, PSAckem nebo Audinou jsou to me nejoblibenejsi znacky. Taky znam par lidi co si poridili noveho Medaka tridy E nebo S a nemuzou se od servisu pomalu odlepit, ale taky znam cloveka co nemuze prijit na jmeno koncernu VW... >:-[]
neregistrovaný "stealth"
26. 11. 2006 10:11
Re: každý renault
Jakou souvislost mají prodeje se spolehlivostí? Trochu přemýšlej...
neregistrovaný "IT"
27. 11. 2006 14:34
Re: každý renault
No,já si myslím,že nespolehlivá auta lidi moc nekupují.Je to logická úvaha?Leda,že by nevěděli co s prachama a pobyt v servisu bylo jejich hobby,což nelze vyloučit,ale v takovém měřítku? :-O :-!
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 18:56
Re: každý renault
Hmm a jak poznají v autosalónu, že je to auto nespolehlivé? Jsou v Renaultu volně přístupné statistiky ADAC, TUV nebo JD power, kterými se prodejci chlubí? Nás, které auta enormně zajímají, bude zajímat taky jak jsou spolehlivá. Ale 95% ostatních lidí si vybírá podle ceny. A ta rozhoduje i v případě Renaultu.
Avatar - Ghostyx
26. 11. 2006 02:07
Re: každý renault
A jeste dodatek... Opravy v zaruce dela dneska kazdej v podstate pri tom enormnim objemu a precomputerizovani soucasnych autaku se neni cemu ani divit, viz nedavne svolavacky do servisu super "spolehlive" Toyoty nebo treba nejnovejsi svolavacka Civicu... >:-[]
neregistrovaný "OZZY"
25. 11. 2006 21:41
Výzva!
Výzva pro všechny odpůrce koncernu Renault a jejich produkce.
Prosím Vás pěkně, vyjmenujte mi aspoň jeden koncern, který se v posledních 40 letech věnoval masivně vývoji bezpečnosti a bezpečnostních prvků, přišel s originálními patenty které převzaly ostatní a to naprosto bezištně bez komerčních a marketingových záměrů.
Mnohokrát Vám děkuji. :yes:
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "Al-esh"
25. 11. 2006 21:47
Re: Výzva!
SAAB, Volvo
Avatar - Ricardo
25. 11. 2006 23:48
Re: Výzva!
Mercedes? - airbagy, esp...
neregistrovaný "stealth"
26. 11. 2006 10:05
Re: Výzva!
Ty děláš, jakoby se Renault staral o bezpečnost jako jediný. Každá automobilka má dnes vyspělá technologická centra, kde se testuje bezpečnost jejich vozů. Podívej se třeba... třeba na Audi. U Audi existuje i centrum, které testuje učinky elektrostatických výbojů na vnitřní elektroniku vozu. Každý dělá dnes pro bezpečnost maximum a vozů, bezpečnějších než Renault je opravdu hodně. Stačí se podívat na příklad Megane vs Focus a čelní náraz...
neregistrovaný "Galant"
26. 11. 2006 10:56
Re: Výzva!
mno nevím jaká automobilka má pro všechny řady 5* ? Samozřejmě metodika NCAP je někdy trošku zvláštní, ale je fakt že Renault na 5* dosáhl první a stále se drží..ale jak jsem psal nahoře, každá automobilka která vyvine něco nového pro bezpečnost zaslouží úctu, člověk si to uvědomí až nabourá a děkuje Bohu že to skončilo dobře..
anonym
26. 11. 2006 15:29
Re: Výzva!
5 hviezd ma kazda automobilka co si to u NCAP dokaze zaplatit - snad az na Skodu Octaviu ku ktorej sa vyjadrovat nebudem.
;-)
neregistrovaný "Galant"
26. 11. 2006 16:49
Re: Výzva!
když máš na to tento názor.. :-!
neregistrovaný "IT"
26. 11. 2006 20:18
Re: Výzva!
Jasně,hnedka se uvidí,jak je KIA SK bohatá,kolik ten Ceedník dostane hvězdiček.Že by šest? 8-s >:-[]
neregistrovaný "renaulťák"
26. 11. 2006 10:58
Re: Výzva!
Mno to jsou úžasný keci, a kdo byl první s 5 hvězdama v bezpečnosti no?? A mimochodem když jsou všechny automobilky tak dobrý tak proč třeba tolik chválená škoda nemá ani edno auto s 5 hvězdami a proč je superb pojízdná rakev??? A co se týče bezpečí tak jsou tři automobilky Renault, volvo a SAAB jejichž auta jsou opravdu bezpečný!!!
neregistrovaný "IT"
27. 11. 2006 16:20
Re: Výzva!
Ale stejně je třeba se ptát,proč Mazda 3 a 6,nebo Civic8 nemají 5*??? Proč ta otázka nebyla formulována takto?Jen tak,náhodně zaloveno v paměti.Proč zrovna Škoda?Ti zmínění jsou přece více světoví a masovější výrobci,nebo ne?Takže "ohrožují" více majítelů aut,když dojde na věc. Matematika. :-!
neregistrovaný "RR"
27. 11. 2006 19:22
Re: Výzva!
Renault vedle Volva a Saabu....to snad ne!!!!

Volvo a Saab se zabývají bezpečností prakticky od svého vzniku, jsou to spolu s Mercedesem, BMW, Subaru, Audi průkopnící v otázkách bezpečnosti.
Renault zvolil cca v roce 1997 novou marketingovou strategii: "co prodá víc aut pro široké masy"
Renault je průměrně bezpečné auto o nic míˇani víc než Škoda, Ford, Opel atd..

Renault ma dobré výsledky pouze v NCAP tj. tedy v laboratorních testech. Jediným relativně objektivním způsobem jak je možné porovnávat bezpečnost jednotlivých automobilů je tzv real life safety tj analýza skutečných dopravních nehod. Provádí ji například Saab.....
neregistrovaný "elmaco"
29. 11. 2006 14:40
Re: Výzva!
Renault je prva automobilka, ktora priviedla 5* bezpečnosť do masovej produkcie nižších tried. A prave za tento pocin ma u mna velke plus. Vsetky ostane automobilky sa len vezu a snazia dotiahnut...
Su to sice laboratorne testy, ale objektívnym sposobom hodnotia konštrukciu auta z hladiska bezpecnosti a nie pomeru hmotnosti v okamihu realneho stretu dvoch aut... Podla tvojej logiky by bola najbezpečnejším autom našich ciest Tatra 148...
neregistrovaný "RR"
30. 11. 2006 09:49
Re: Výzva!
Saab, Volvo zavedly pojem safe seats, SAHR. AUDI a Subaru 4WD..atd. Kde byl Renault když Volvo PV 544 mělo tříbodový pás, patrně neměl žádný. Kde byl Renault, když Mercedes začal implantovat do S klasse airbag (1981).....
Renault sice nabušil své vozy airbagy, což je určitě záslužný počin, nicméně nestačí na to aby pak po absolvování několika nedostačujících laboratorních testů mohl vykřikovat jsem nejbezpečnější ve své kategorií......

Vůbec mě nezajímá jestli má auto 5 nebo 10*, ale to co se stane při autonehodě..nebo v případě aktivní bezpečnosti před ní...

No nevím jestli Tatra 148 má třeba ABS, 4 WD, safe seats, SAHR nebo něktré další technologie sloužící k zabránění nebo minimalizaci následků nehody....
anonym
30. 11. 2006 16:04
Re: Výzva!
Volvo, mercedes, saab su priekopnikmi bezpecnosti v automobilizme ako takom, ale ver mi ze bez FR firiem Renaultu a Peuget/Citroenu by boli vymozenosti pasivnej a aktivnej bezpecnosti ako ABS, ESP, Airbagy, predpinace a obmedzovace pasov do dnesneho dna len domenou luxusných aut a aut vyssej strednej triedy. Ved si prejdi cenniky zakladnych výbav Clia, 207, Fabie/Octavie, Fordu a bude ti hned jasne kto je lidrom na poli bezpecnosti pre masy v europe...
V pripade nehody (povedzme celny naraz do stromu) by som urcite radsej sedel v Megane ako v Octavke II, pripadne nedajboze v Superbe, alebo Nisane Patrol... A o tom su testy EURO NCAP...
neregistrovaný "RR"
1. 12. 2006 08:08
Re: Výzva!
Jaká je definice luxusního auta? Já mluvím o bezpečnosti bez kompromisů..
Ano Renault jak jsem, již napsal nacpal své vozy airbagy což ty považuješ za zlomový bod v bezpečnosti automobilů. Já to považuji jen za dokonalou změnu marketingu. Tím chce změnit image pohodlných vozů na vozy bezpečné.. vlastně nejbezpečnější...
Proč?? Pohodlné vozy již nejsou v kurzu, čím je podvozek tvrdčí, sedadla "pevnější" tím líp. Všichni se snaží stavět podvozky jako BMW... a mimo jiné stějně to nedovedou...

Jeden příklad za všechny: To co Renault prezentuje jako aktivní opěrky hlavy jsou vlastně dva "polštáře" na sobě. Tím chce zabránit whiplashovým poraněním páteře? Pak konstruktéři u Renaultu neví co je to whiplash...
Podívej se jak je má uděláno Volvo nebo ještě lépe Saab...už i mercedes se to naučil..

Malá auta zákonitě nemohou být bezpečná. Renault je tak ovšem prezentuje široké veřejnosti....
Jak dlouho Volvu trvalo přivedení na svět něčeho jako C30 tedy malého bezpečného vozu..

Navíc pořád se pohybujeme v poloze pasivní bezpečnosti. Aktivní bezpečnost renaultu vůbec nic neříká...

No ak tvé první citaci všechny vozy SAAB, VOLVO byly vždy vybaveny maximálním prostředky k ochraně své posádky v případě nehody..

NMo ak tvé poslední myšlence: Osobně bych raději boural v 10 let starém Saabu než v posledním modelu od renaulta, ale denně když usedám za volant doufám, že k něčemu takovému nedojde.....
anonym
1. 12. 2006 09:29
Re: Výzva!
Tie opierky hlavy od Renaultu su v hodnoteni bezpecnosti v prvej patke...
Ver mi ze Saab uz ani zdaleka nie je tak bezpecnym autom jak pred 10-15 rokmi. Proste na ten vyvoj nema prachy. Trochu ina kava je Volvo, to do bezpecnosti svojich aut investuje takmer porovnatelne ciastky ako Renault.
Proste sa asi nerozumieme v chapani pojmov. Nejde len o pocty airbagov. Renault dodava ABS s brzdnym asistentom do vsetkych modelov. A to aj tych najlacnejsich! Ostatok europskej produkcie ho bude pod marketingovym tlakom nasledovat v horizonte par rokov. Tak isto je to s poctom airbagov, poctom predpinacov pasov a obmedzovacov tahu v zaklade kazdeho modelu!!! A prave tento marketingovy tlak je z mojho pohladu ten najvatsi prinos renaultu k bezpecnosti na europskych cestach. Samozrejme ho k tomu nevedie laska k ludom... ;o)))
Skus sa pozriet na kolkych sedadlach ma predpinace a obmedzovace tahu povedzme Golf v max vybave a na kolkych Clio II v zaklade... :o)
Pohodlnost vozu je jeho konstrukcna vlastnost a nie chyba. Skus absolvovat 1000km trasu v novej oktavke/golfe/focus CMAX a nasledne sadni do MeganuII/Laguny/C5/BMW/Volvo a porovnaj. Je to nebe a dudy... Pohodlie pri jazde je tiez o bezpecnosti. Pasivnej ci aktivnej uz necham na teba... :o)
Tyzdenne spravim cca. 2000 km po europe takze uz na to mam svoj nazor...
neregistrovaný "RR"
1. 12. 2006 10:25
Re: Výzva!
Přenesl jsi to do roviny osobních zkušeností, no tedy dobrá ....Já sice nestrávím 2000 km týdně na cestách ale bezpečnost vozu hodnotím z hlediska člověka, který denně vidí jak dopadají důsledky nehod na našich i zahraničních silnicích. Můžeme polemizovat, kdo tomu rozumí více....

Ad opěrky možná by stálo za to se podívat kdo je první.... a jak folksam hodnotí....

Ze saabem ti věřit opravdu nemohu protože jak jsem již opakovaně řekl relativně nejobjektivnějším způsobem hodnocení bezpečnost je real life safety, takže ještě jednou analýza SKUTEČNÝCH dopravních nehod ne umělých simulací. Je určitě perfektní, že má třeba laguna 5 * a je tedy nejlepší v NCAP, ale ruku na srdce kolik z nás bourá v laboratoří a navíc ví přesně do čeho pod jakým úhlem atd.... K tomu také ví kolik bodů/procent může maximálně dosáhnout.

Ad pohodlnost vozu: já nikdy neřekl, že pohodlnost je na úkor bezpečnosti. Jen jsem si povzdechl nad tím, že v dnešní době až na vyjímky automobilky staví auta se "sportovním" podvozkem a jsou lidově řečeno tvrdá. Má narážka na pohodlí a tzv "měkkost" se týká francouzů, kteří se snaží vyrovnat německé produkci. Ptám se proč, není to škoda? Kde jsou časy, kdy Renault = super pohodlí...dnes dle názoru výše spíš vrzání..Výše rečené samozřejmě neplatí pro citroen..., který mimo jiné zvolil svou cestu...a tím mne po letech nazáživných Xsar opět přivedl k obdivu nad uměním svých designerů....
Navíc pokud jsi někdy jel nebo lépe řídil Saaba či Volvo, tak určitě víš jak "měkké" vozy to jsou. (samozřejmě to neplatí pro AERO, či T provedení). Saab není nejlépe v evropě prosperující automobilka, to je fakt, nicméně hlavním trhem je pro ni trh spojených států, kanady a i k mému překvapení i austrálie. Tzn že na vývoj bezpečnostních prvků opravdu nemůže šetřit. Navíc určitě víš, že saab je jeden z průkopníku Bio technologie jako paliva.. Dokonce i oficiálně prodávanou nikoliv laboratorní.. Takže oba můžeme polemizovat zda li peníze má či ne... a nechal bych to na finační experty, kterým já rozhodně nejsem..
neregistrovaný "Elmaco"
1. 12. 2006 14:52
Re: Výzva!
Program Real Life safety, ktorý prezentuje Saab a Volvo nie je nič iné než cesta po ktorej siel aj Euro NCAP.
V principe ide o to, že preštuduješ priebeh a následky jednej reálnej havarie, potom dalsej... Keď ich budeš mať dostatočný počet pokúsiš sa vytvoriť obraz priemernej nehody. Ten je nevyhnutný, aby si pri konštrukcii auta získal čo možno maximálne bezpečný výsledok. To je dovod prečo sa testuje čelný náraz pri rýchlosti 64 km/h a bočný pri 50km/h. Analyzou štatistickej vzorky nehod s vážnymi následkami prišli práve k týmto priemerným rýchlostiam a druhom stretov.
Program Real Life Safety je teda viac menej len premyslený marketingový ťah - KAŽDÁ nehoda je iná. Pomože ti len štatistika...
V SAABe som do dnešného dňa nesedel. Volvo V70 mal moj otec, takze s tym pohodlim samozrejme suhlasim.
V súčasnoti má moja manželka MeganeII Grandtour a za tie peniaze budes len velmi tazko hladat nieco pohodlnejsie a tichsie zároven. Nedaj na komentare ludi, ktorý v danom aute v zivote nesedeli...
neregistrovaný "RR"
1. 12. 2006 19:51
Re: Výzva!
Program Real life safety běží podstatně delší dobu než se prezentuje NCAP. Co je na Real life safety marketingového, kolik je lidí, kteří ví o čem je...a kolik lidí zná NCAP??? NCAP je organizací, která se mediálně vyšvihla za pomocí Renaultu. Slyšel jsi někdy o NCAP než Laguna dostala své hvězdičky... Dokonce se jeden čas říkalo, že ji Renault dominantně vlastní....???
Existuje celá řada společností, která se zabývá testováním bezpečnosti vozů (High way lost data institute, již zmiňovaný folksam...) Proč tedy a jedině v NCAP je Renault tak dobrý???
Jak již bylo v teto diskusi několikráte řečeno crash testy NCAP postihují jen omezené možností možných nehod...
Testovací "továrna" co si Volvo postavilo..sráží osobáky s tíráky, má otočné rameno, k nastavení nejrůznějších úhlů atd...těch testů tak celkově je 200...kolik, že jich dělá NCAP...

Osobně proti Renaultům nic nemám, ale přívlastek nejbezpečnější v souvislosti s Renaultem me děsí..Děsí mě to kolik lidí si myslí, že si koupí Lagunu a ta je bezpečnější než, kde jaký off-road.... Pak se nabouraj a diví se....
Vem me přímého konkurenta Mondeo, které je v podstatě se svými SIPSem Volvem....

NCAP přidává a ubírá své hvězdičky "jak ho napadne"..sám nyní jezdím ve voze, který dostal po crash testu 4 hvězdičky a jen za to, že přibyla na palubní desce větší kontrolka nezapnutého pásu řidiče se po dalším testu změnilo hodnocení na 5...


Neexistuje a asi ani nebude existovat absolutně přesný, férový test bezpečnosti, který řekne jak je auto opravdu bezpečné...(ostatně rozpory při testování Voyageru mezi evropou a amerikou to jen potvrzují)ale způsob, kterým se ujal Renault uchopit co největší podíl na trhu bych skoro nazval klamavou reklamou. Souhlasím s tím, že jistým benefitem je tlak i na ostatní automobilky být co "nejbezpečnějšími", ale toto se nikdy netýkalo mnou zmiňovaných automobilek, pro které byla bezpečnost již dávno předtím synonymem....

Také máme v rodině V70, paradní pohodlné a bezpečné auto a přesto si dovolím tvrdit, že sedadla Saabu jsou ještě o něco lepší...
neregistrovaný "Elmaco"
4. 12. 2006 13:18
Re: Výzva!
No ja ti to vyvracat nebudem, nemam dovod.
Fyzikalny fakt, ktorý je potrebné pochopiť je ten, že pri náraze do pevnej prekážky (stena, mohutný strom...) si určite vo vatšom bezpečí ak sedíš v Cliu II než v Toyote Land Cruiser, alebo Nissane Patrol. To je proste fakt! (mrkni na vysledky NCAP) Pri realnom čelnom strete dvoch aut (povedzme V>=70kmh), kedy do hry VEĽMI významnou mierou vstupuje ich hmotnosť je situacia opačna. V Cliu ani vo V70 proste NEMAŠ šancu prežiť!
Fyzika nepustí... :o)
Testy NCAP hodnotia autá z hladiska bezpečnosti ich konštrukcie pri strete s pevnou prekážkou-neberu v úvah premennú hmotnosti! Hybnosť totiž ľudia zatiaľ dokážu kompenzovať len v Star Treku.
Čo sa týka strhávania bodov za absenciu kontroliek zapnutia pasov, tak s tým súhlasím. Všetky výsledky NCAP testov totiž platia len v pripade, že ich mas zapnute a všetci výrobcovia by to mali vedieť...skus si sadnut do Volva, alebo Renaultu a pohnut sa bez zapnutia pasov. To bude kravál... :o)
neregistrovaný "RR"
4. 12. 2006 14:55
Re: Výzva!
podle tvého "fyzikálního faktu" by při bourání do pevné překážky bylo nejlépe sedět na motorce.....
To, že off road ma větší deformační zony nebereš vůbec v potaz.., klec v které se rozloží energie z nárazu tě také nezajímá....
Jak jsem již řekl NCAP testy z důvodů výše uvedených nepovažuji za validní..Nabidl jsem jiné méně zkomercializované testy....

Stačí se podívat na následky úrazů z malých aut a na výsledky off roadů....


Automobilka Renault je vlastně takový malý zázrak, podařilo se ji předehnat všechny renomované značky..at v kvalitě tak v bezpečnosti......
Jen pořád nechápu, že všechny renaulty nemají 4x4, pokud chtějí chránit svou posádku....
anonym
4. 12. 2006 16:34
Re: Výzva!
Teoreticke predpoklady vatsej bezpečnosti tam su, ale prax-->vysledky Crash testov ukazujú opak. A je jedno o aku znacku sa jedna. Laicky povedané - je o dost tazsie zkrotiť (spravne nasmerovať a pohltiť energiu nárazu) 2,5 tony ako 1. Veď si prejdi výsledky Crash Testov veľkých Off Roadov.
PS: rámová konštrukcia je z hladiska presného naprogramovania deformácie bezkonkurenčne najvatší oriešok (takmer všetku energiu nárazu prenášaš na posádku/na aute je badateľné len minimálne poškodenie v porovnaní povedzme s Cliom, ktoré tak miluješ... ;-)
neregistrovaný "RR"
4. 12. 2006 17:03
Re: Výzva!
pořád se oháníte NCAP, zdůvodnil jsem vám proč nejsou validní hned z několika důvodů, zkuste použít jiné argumenty než postavené na NCAP...
Pořád jste mi nikdo nevyvrátíl proč je posádka z off roadu méně zramovaná než z menšího auta? Proč má index přežití a index težších zranění nižší?

Proti Renaultu fakt nic nemám, ba naopak se skláním před genialitou propagačního oddělení ja k dovedlo zpracovat masivní kampaň o bezpečnosti a dokonce jí i přesvědčit široké davy... Je až s podivem, že Renault dohnal těch cca 40 let zkušeností, testů atd od Volva, Saabů a dalších a to zvládl od roku 1997....
neregistrovaný "Elmaco"
5. 12. 2006 10:29
Re: Výzva!
:-) Proste fyzika, stačí používať selský rozum.
Ak sa tvoje Volvo V70, prípadne Saab s tými najlepšími sedačkami na svete čelne stretne so 40-ročnou Tatrou 148 plnou piesku nemáš ani len teoretickú šancu prežiť tento náraz. Vodič tej Tatry sice o náraze bude vedieť, ale následky bude mať maximálne psychické.
And that's the way it is about Off Road Car safety... :o)
neregistrovaný "RR"
5. 12. 2006 12:55
Re: Výzva!
šanci máš vždy jen v některých vozech větší...
anonym
5. 12. 2006 21:29
Re: Výzva!
Docela zajímavý názor. Možná by se dal interpretovat i tak, že pokud narazíš v Patrolu do stromu, tak se stromu, ale ani autu nic nestane (protože jsou oba pevní) a všechna energie jde na pasažery. Má to jen jednu vadu na kráse: i ten patrol se bude deformovat, a tím pádem pohlcovat energii, a protože je větší, tak má větší deformační zony, které úměrně pohltí více energie. Asi před 10 lety jsem viděl bmw 528i, které v 80kmh čelně narazilo do stromu - řidič sám vystoupil. Podle Tvé teorie by to clio zvládlo ve 120kmh. :no:
neregistrovaný "RR"
26. 11. 2006 19:11
Re: Výzva!
Subaru, BMW,
neregistrovaný "Tom"
25. 11. 2006 23:20
Je to jen marketing
chlubí se bezpečností, ale kdyz jsem si nedavno objednaval espace, tak mi suše sdělili, že do ČR se nedodavaji airbagy pro třetí řadu sedadel. To vam ale řeknou, až když jim pošlete objednavku, v prospektech a na netu se samozřejmě chlubi tou super bezpečnostni vybavou.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "peepe"
26. 11. 2006 11:02
Re: Je to jen marketing
kecáš mám novýho espace i s airbagama pro třetí řadu, prostě jsem jim řek, že to chci a ze zákona máš právo na to dostat to co je uvedeno, takže jsem jim písemně pohrozil zákonem a odezva byla taková, že mi do měsíce dodali espace s požadovanou výbavou
anonym
26. 11. 2006 15:44
Re: Je to jen marketing
Pockaj ked sa ti to zacne po roku kazit. Potom sem napis ako si dopadol pri garancke a ako sa importer triasol ked si mu pisomne hrozil zakonom, snaziac sa dokazat ze vysypane spojkove lozisko by malo byt opravene v zaruke zadarmo a ze tato zavada urcite nevznikla neodbornym pouzivanim. To iste si priprav pri tyciach riadenia, tlmicoch, cerpadle, turbe, klime, zatekaniu do auta, elektrickom stahovani okien, tahani dolava a uzasnym zvukom v interiery ktorym konkuruje asi len Trabant. - vsetky popisane zavady su na dvaapolrocnom Megane dci pricom mam zaplatenu "uzasnu" stvorrocnu zaruku ktora bohuzial nic nekryje. Na zaklade mojej skusenosti vazne pochybujem aj o bezpecnosti koncernu Renault - bude to zase len nejaky reklamny tah lebo neverim "nezavislemu" testu kde Megane dostane 5 * a Patrol, Landcruiser a pod s ramovou kasnou ma 4 *. ;-)
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 10:35
Re: Je to jen marketing
Má slova, můžu se pod to podepsat
neregistrovaný "Ada"
26. 11. 2006 11:39
Renault a bezpecnost? Cha...
Pokud bych chtel v prvni rade bezpecne auto, zvolim Volvo. Pokud bych chtel v prvni rade koupit spolehlive auto, zvolim Toyotu. Pokud bych chtel nekoho potrestat a koupit mu mizerne auto, zvolim Renault.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Galant"
26. 11. 2006 11:55
Re: Renault a bezpecnost? Cha...
nějaké konkrétní důkazy že je Renault méně bezpečný než ostatní auta ? :-!
neregistrovaný "Kuba"
26. 11. 2006 21:47
Re: Renault a bezpecnost? Cha...
Volvo na www.chcizit.cz je tam realny crash tes Volvo S80 upe na *** tak nevim co je v této době bezpečné
neregistrovaný "RR"
27. 11. 2006 19:09
Re: Renault a bezpecnost? Cha...
real life safety ...
anonym
26. 11. 2006 13:12
euroncap
ad. euroncap - velmi omezený rozsah testů, vůbec netestují auta na náraz ze zadu tzn. diskriminují automobily které na tyto nárazy jsou stavěny (aktivní opěrky - SAHR atd., dnes je sice již má "kdejaké" auto ale donedávna to byli jen m-b, volvo, saab a pár dalších)
- renault má v této společnosti svůj podíl
- laguna sice jako první získala 5 hvězdiček, ale zrovna v tomto období došlo ke změně hodnocení a zvýšení celkového možného počtu ze 4 na 5
- na straně druhé se i díky euroncap začala brát bezpečnost trochu vážně, renault dodává velmi slušnou bezpečnostní výbavu v základní výbavě
Rozbalit vlákno
0
anonym
26. 11. 2006 13:41
euroncap
No možné to je. Nemyslím si taky, že všechny renaulty mají stejné problémy. Jenom je opravdu těžké udržet to auto na silnici. Vyžaduje neustále korekce volantem. Jako soukromé auto jsem měl Octavii RS a musím říct, že tam když jsem pustil volant, tak auto poslušně drželo stopu. Ale jinak, já bych byl rád, kdybych mohl být spokojený. Na začátku jsem Megana dokonce po jízdě hladil a říkal mu, že si na sebe zvykneme ;-) Nestalo se tak. Jako pozitivum třeba proti Octávce musím zmínit super odhlučnění kabiny a výborné brzdy.
Rozbalit vlákno
0
26. 11. 2006 14:20
S RENAULTEM PROTI ZDI
to ve sto dvaceti raději nezkoušej. Nezkoušej to v žádném autě. Ale. Chvalme výrobce za akcent na bezpečnost. Hlavně až si budeš kupovat auto, nezapomeň si tam naházet všechny pytle (pokud nekupouješ VOLVO, to je má v základu) a nesnaž se na bezpečnostní výbavě ušetřit. Diskuze se (příznačně) stočila od bezpečnosti ke spolehlivosti. Jistě, o zkušenostech majitelů Lagun by se tu daly psát horory. Koneckonců snad vznikla i nějaká nátlaková skupina, nespokojená s vyřizováním reklamací závad Renaultů... je to bída. To víš, pokud najedeš s autem za rok kolem 10ti tisíc, bude pro tebe spolehlivé každé auto. Jestliže ovšem v autě lítáš každý den a natočíš přes padesát tisíc ročně... pak chápeš pojem "spolehlivost" v trochu realističtějším světle. V mainstreamu umí dotahovat auta Německo a Japonsko (zejména Toyota) Velkou neznámou byl vždy Fiat (který velmi tlačí na pilu, aby tyto zažité postoje motoristické veřejnosti postupně odstraňoval) a samozřejmě produkce z Francie. Je to logické... a hrál v tom vždy hlavní roli "duch" národa. Ležérnost, bohémství francouzů se logicky odráží i v jejich výrobcích. Již jsem tu psal tu story, jak když němci začínali prodávat zde svá auta, muselo být vše tipťop - návody na dokonalém papíru v češtině. Zažil jsem i náběh nejmenované francouzské značky, která prodávala tři měsíce auta a neměla český překlad přiručky. Je to úsměvně, ale je to tak. Naštěstí s postupující robotizací se tahle specifika pozvolna vyrovnávají. Ale i tak... proslulá "německá preciznost" je stále zárukou toho, že dostaneš šrouby utažené přesně, jak utažené být mají. P.S. Ostatně, podívej se co udělal VW se ŠKODOU. Dnes vnímáme Škodu jako lepší značku než-li SEAT a jako jednoho z velkých regulerních evropských mainstreamových hráčů. Na počátku 90 let vláda rozhodovala o tom, žda Škodu prodat VW či Renaultu. kdo si na to pamatuje, ví, že se kolem toho dost dikutovalo i v rovině národních, státních vztahů... naše historická pouta s Francií atd... Renault, uchazeč o Škodu nabízel to, že Škoda bude výrábět TWINGO 8-s a výhledově i auto pro východní Evropu (dnes víš, co to mělo být...) Tak to je ten rozdíl mezi francouzskou a německou "školou." Na druhé straně to nelze chápat tak, že francouzská auta jsou nějaké nespolehlivé šunky. Nejde o rozpětí nebe - peklo. Jde o drobnosti... (píše o nich Stealth), které ti ovšem v součtu odpoví na otázku, z jaké produkce bude příští tvé auto. Přitom... nejprodávanější vůz v nižší střední v Evropě je Megane... tak si vyber. Musím ovšem napsat, že kovboj, a nemusí být kovbojem diamantovým... žídí zásadně jiná auta ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
22
26. 11. 2006 14:28
Re: S RENAULTEM PROTI ZDI
:yes: :yes: :yes: :yes: ámen
26. 11. 2006 15:22
Re: S RENAULTEM PROTI ZDI
:yes:
anonym
27. 11. 2006 23:20
Re: S RENAULTEM PROTI ZDI
:yes:
neregistrovaný "OZZY"
26. 11. 2006 14:49
Re: S RENAULTEM PROTI ZDI
No ruku na srdce GTI. Do jaké míry hraje roli ve vnímání spolehlivosti a kvality produkce skutečnost, a do jaké míry předsudky a jedna paní povídala.O mediální masáži ani nemluvě.
Je více než jasné, že nejvíce záleží na prostředí ve kterém vyrůstáš a ve kterém se trvale pohybuješ. Dále, jakých zkušeností nabydeš v průběhu života, co Tě ovlivní.
Nebudu se rozepisovat o tom, jak mám špatné zkušenosti s auty od koncernu VW (ikdyž je to pravda) a jak jsem ujetej na Frantíky protože a proto. Věř hlavně sám sobě, nenech si do toho kecat od nikoho, udělěj si vlastní názor, nepomlouvej.
Pak jseš to Ty, zodpovědný jedinec.Za své činy, k sobě, k okolí. A v čem jezdíš.......můžeš být třeba kovboj z petrel!
Záleží, kam chceš patřit.
Ještě jednou BRAVO všem, kdo cpe prachy do bezpečných aut.
Dneska jich je hodně, ale někdo tu káru musel rozjet. T těm BRAVO obzvlášť.
:yes:
26. 11. 2006 15:22
Re: S RENAULTEM PROTI ZDI
Na vnímání značky má vliv samozřejmě hodně věcí. Jedna z nich je i autentická zkušenost. Nerad bych aby tu teď nezapadla má myšlénka, že jinak vnímá spolehlivost auta ten, co najede ročně 10 a ten co najede ročně třeba 70... Ostatně, to, jaké auto je spolehlivé, na to (i) odpovídá to, čím tu jezdí taxikáři. Přitom Citroen C5 je velmi prostorný... ale jako taxi jsem ho tu nepotkal. Passat, Mercedes (je-li zapotřebí reprezentace). Hotel Hilton jezdí Superby... proč myslíš, že nejezdí třeba Fiat Cromu? :-) Ostatně, není to tak dávno, co tu běžel článek ředitele Alfy, který za základní moto Alfy při náběhu 159ky prezentoval toto - dotáhnout se na BMW... A pak o tom kdo jaká vyrábí auta nejlépe vypoví složení portfolia. Například v Rumunsku se vyrábí Logan. Ve Francii vyrábí tři automobilky záplavu mainstreamových aut a občas (607, C6) se pokusí o premiový model. V Německu vyrábí výhradně premiový segment tři obrovské automobilky v nepřeberném počtu modelů a jejich variant... Vedle toho teké Porsche. O VW, jedničce Evropy netřeba v mainstreamu diskutovat. Kvalita i kvantita... ta je naplňována především v Německu.
anonym
27. 11. 2006 08:54
Re: Vnímání značky
No já si myslím, že konkrétně u taxi jde o vnímání značky. Potenciální cestující-zmasírovaný reklamou a svými subjektivními vjemy má nějaký vztah k určitým značkám. Pohybuju se v dopravě a tak malý příklad. Jeden pražský autobusový dopravce (nemyslím MHD) má rád autobusy Karosa a jejich nové modely Arway, prostě to co už je prakticky Irisbus.Nojo, jenže vozí často německé turisty a jím podobné důchodce a ty nad těmito vozy ohrnují nos. Tak musel koupit z turecka Mercedesy, není s nimi spokojen, jsou to poruchové krámy oproti Karose, ale německý turista je spokojen a neremcá. Takže vnímání značky u taxi bude podobné....
Avatar - Dinar
27. 11. 2006 09:20
Re: Vnímání značky
Tohle je velmi kvalitní blábol. >:D
27. 11. 2006 15:24
Re: Vnímání značky
>:D >:D
neregistrovaný "hrazda"
27. 11. 2006 21:20
Re: Vnímání značky
S tím Hiltnem to není zas tak růžové jak to vypadá. Hilton nakupval Škodu Superb v době kdy max. odečitalená položka do účetnictví byla stanovena na 900.000 Kč.Do téhle částky se prostě Mercedes s vozem E vejít nemohl. (Před Superbem provozoval Hilton vozy Mercedes E). Třída C je pak z prostorových důvodů malá. cca. po 6 měsících snížil Mercedes prodejní ceny vozů E i C tak aby se v základním provedení dostali pod 900.000 Kč a ve finále myslím že pak zrušili i ten zákon.
anonym
27. 11. 2006 23:21
Re: Vnímání značky
:yes:
neregistrovaný "Galant"
26. 11. 2006 16:45
Re: Vnímání značky
díky, napsal jsi to výborně a jsem rád že jsi se zapojil ;-) :yes: Tak se sám sobě divím že tu vždycky oroduju za auta který mi jsou celkem jedno (Fiat, Renault, Fabia)..musím jít do sebe :-)
26. 11. 2006 18:37
Re: Vnímání značky
:-) :yes:
neregistrovaný "IT"
27. 11. 2006 14:41
Re: Vnímání značky
To já koupil Lagunu2 a musel jsem naprosto všechny šrouby zkontrolovat,jestli jsou tam kde mají být a pak překontrolovat utahovací momenty,už to kontroluji druhým rokem :-! ...je fakt, že už mne to nebaví a jsem teprve v půlce >:D ale zase je sranda :yes:
27. 11. 2006 15:22
Re: Vnímání značky
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "IT"
27. 11. 2006 16:29
Re: Vnímání značky
A dokonce jsem rozemál i GTIho.To mám radost !!! :-) :yes:
Tak co,už máš formu? Ten tahač od VW tě nějak udolal ;-)
Jo, až to podotahuju,tak začnu nanovo,protože se to zase všechno nepochybně samo uvolní.Možná že to zkusím zadrátovat.A bude pokoj.. >:D :yes:
27. 11. 2006 16:52
Re: Vnímání značky
zkusil bych vteřinový lepidlo >:D
neregistrovaný "IT"
27. 11. 2006 18:27
Re: Vnímání značky
To ne,drát je drát,hezky klasiku.. >:D :yes:
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 17:12
Re: Vnímání značky
100% souhlas. Naštěstí nemáme na našem území francouzskou autmobilku škodanault a jsme pod křídly zkušenějších.
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 17:18
Re: Vnímání značky
..."Ale i tak... proslulá "německá preciznost" je stále zárukou toho, že dostaneš šrouby utažené přesně, jak utažené být mají..."

Přesně proto jsem objednal Golfa GTI a ne třeba Megane RS.
neregistrovaný "Udo"
27. 11. 2006 21:57
Re: Vnímání značky
>:D >:D >:D
spolupracoval jsi někdy s nějakou německou firmou ?

já bohužel s několika a německá preciznost mi bohužel přijde jako komické slovní spojení

to takhle německej bordel, to znám
taky francouzskej a italskej je vůbec nejhezčí (nemyslím veřejné domy)

rozdíl je jen v tom, že ty Frantíci a Makaróni si větsinou na nic nehrajou, prostě to nějak berou a vědí, že tam maj bordel. Ale Helmuti se tvářej důležitě a precizně a ten bordel maj taky.

Tak mě to vždycky pobaví, tydlety kecy.... ;-)
neregistrovaný "stealth"
27. 11. 2006 22:24
Re: Vnímání značky
Tak to jsem rád, že jsem někoho pobavil. Já jsem docela fanda do japonských aut, tak doufám, že aspoň tam nemají bordel. Ale nemyslím si, že s kvalitou jsou němci na štíru. Podívej se na Porsche, to je ukázka špičkové kvality. Audi taky. BMW a Mercedes snad už přešli kvalitativní krizí a vyrábí vynikající auta. VW nevím, mám trochu obavy, ale doufám, že mé nové auto zvládnou dobře... ;-)
neregistrovaný "zilkyn"
27. 11. 2006 17:57
Re: Vnímání značky
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "jarda"
26. 11. 2006 16:16
Espace vs. Discovery
Podivejte se na celni srazku Espace s off-roadem na:

[odkaz]%20great,%20s…

Kupodivu je to posadka off-roadu, která by byla vážně zraněna, zatímco posadka espace v pododě odkráčí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ricardo
26. 11. 2006 16:44
Re: Espace vs. Discovery
Trošku nefair poslat proti sobě Espace (2002) a první Discovery (1989) ne? :-O :no:
neregistrovaný "švihák"
26. 11. 2006 17:21
Renault ANO
Souhlasím s názorem o slovních zvratkách těch samých lidí. Já na Renault nedám dopustit. Už otec jezdil s 12, 18 a 21, pak s Lagunou, Lagunou II, a nakonec s Vel Satisem. Já používal Avantime a dodnes pro práci Trafica a Mastera, oba dCi. Co se týče servisu, ať mi nikdo neříká, že jsme měli zrovna štěstí na dobrý kousky, fakt se řešili jen banality, nikdy se nestalo, že by některý z našich Renaultů zůstal stát. Teď jezdím s Range Roverem Vogue, sen mnoha z vás, ale nemyslete si, těch návštěv servisu je víc. Ono čím víc techniky, tím víc problémů. A jestli odejde nějaká elektronika, tak si uvědomte, že tuhle součástku vyrábí jedna firma třeba pro 5 automobilek. Já se zase rád k Renaultu vrátím, hned jak se objeví švihákův sen luxusní SUV Renault. No fakt, nekecam, Marko mi to slíbil...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "tead"
26. 11. 2006 18:19
Re: Renault ANO
mužu otázku?jak se jezdilo s avantimem?když sem to auto viděl poprvý vůbec sem netušil co to bylo :*) budu rád,když něco o něm řekneš bližšího
neregistrovaný "švihák"
26. 11. 2006 18:28
Re: Renault ANO
Avantime jsem měl 3 roky. Najezdil jsem 120000 km. Prodal jsem ho do dobrých rukou, ale to auto mi chybí. Dokonce na mobile.de číhám na ten samý, modrý, ale v automatu. Znova si ho pořídím. Jen tak. Jezdit Avantimem vyžaduje odvahu. Je to exhibicionismus. Fakt. Všude jsi středem pozornosti, to auto, jak jsem už dříve popisoval, je ledňáček mezi vrabcema, je to diamant. Měl jsem 3,0 V6 24V, 210 PS, hodně dobrý motor!
Avatar - Dinar
27. 11. 2006 09:26
Re: Renault ANO
Tohle je přesné, exhibicionismus, také znám jednoho milovníka Avantimu, stejný motor i barva, tolik pozornosti na parkovišti např. žádné AMG nidky nevyvolá, a tohle si on užívá. Pro mě bylo spíše otázkou odvahy projet s tím autem rychleji zatáčku, ale faktem je, že k tomu Avnatime prostě určen není. ;-)
neregistrovaný "tead"
27. 11. 2006 21:03
Re: Renault ANO
diky ;-) a přeju hodně uspěchu při případné koupi :yes:
neregistrovaný "OZZY"
26. 11. 2006 22:31
Re: Renault ANO
:yes: SUV bude v příštím roce jak to vypadá. Koncept byl k vidění v Paříži. Na první pohled mírné zklamání, na druhý lepší a s dalším pohledem lepší a lepší. Zraje jak víno. Takžéééééééééééééééé :yes:
neregistrovaný "IT"
27. 11. 2006 14:29
Re: Renault ANO
Jo a budou to dělat v J.Koreji,takže pak bude asi problém tvrdit, že je to FR šrot, leda že by tam dovezli dělníky i díly z Francie,což se mi nezdá. Nebo to budou dělat ve F? Já čet že Korea.Severní snad ne, tam auta nepotřebují :-!
neregistrovaný "švihák"
26. 11. 2006 18:47
GTI
Jo, jinak koukám, že se GTI vůbec nezměnil... To je dobře, je to Člověk, kterej mě odnaučil nesnášet VW, dokonce jsem se byl podívat a vyzkoušet Crafter! Ale nemůžu si zvyknout na nový stránky auto.cz, a nejsem červený, protože neznám mail, ze kterýho jsem se tenkrát přihlásil.
Rozbalit vlákno
0
anonym
26. 11. 2006 22:51
GTI
co to tu je dneska za slezinu obr***u? ten clovek popsal svoje zkusenosti; evidentne moc dobre vite, o cem mluvi, kdyz vas to tak vzalo ... slapl vam na kuri oko >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OZZY"
27. 11. 2006 23:13
???
Co to je ta Tvoje Německá kvalita? Já Ti odpovím. Nic. Jednoduše neexistuje. Kdo Ti asi tak šil boty adidas co nosí3? Kdo ti spíchnul kvádro nebo Levisky co? A kdopak máknul na sedačkách do Tvýho auťáku?
Žiješ ve světě virtuálních předsudků a mýtů!!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "adidas"
27. 11. 2006 23:32
Re: ???
Jednotlive firmy si svoji kvalitu peclive kontroluji a v tom to asi bude,ne ktera rasa to vyrabi a myslim,ze pojem nemecka kvalita urcite existuje
neregistrovaný "IT"
28. 11. 2006 14:03
Re: ???
Zdá se mi, že poslední dvě části věty se ale trošku "vájemně bijí", nebo ne? Německou kvalitu,pokud něco takového existuje, dělá kdo? Slováci v Blavě u Audi Q7, např. atd...já ti nevím. :'-( Co je tam německého? Opačně, co je tam slovenského? Nebo jinak: není blbost to řešit?Asi je!
Německá důslednost,to jo, jenže: japonci,korejci,francouzi jsou nedůslední?Asi jak v čem,ale ve výrobě aut asi spíš důslední. ;-) A mohli bychom jít dál.Píše se rok 2006, za chvíli 2007,tak se nevracejmě do 60. let 20.století :-!
neregistrovaný "švihák"
29. 11. 2006 17:58
Re: ???
IT máš pravdu! :yes: