Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 407 SW RC: sportovní kombi?

Peugeot přichystal sportovní vzhled pro model 407 SW.
Zpět na článek
24. 11. 2006 09:17
neregistrovaný "odborník"
24. 11. 2006 09:18
neregistrovaný "Driver"
24. 11. 2006 09:35
neregistrovaný "odborník"
24. 11. 2006 09:36
24. 11. 2006 13:45
neregistrovaný "Lol"
24. 11. 2006 17:06
neregistrovaný "čert"
24. 11. 2006 19:47
neregistrovaný "Drsoň"
24. 11. 2006 09:46
neregistrovaný "Donald"
24. 11. 2006 09:54
anonym
24. 11. 2006 09:57
neregistrovaný "Pitomín"
24. 11. 2006 10:51
neregistrovaný "Jogi"
24. 11. 2006 10:55
neregistrovaný "Chytrák"
24. 11. 2006 11:01
neregistrovaný "XY"
24. 11. 2006 12:00
anonym
24. 11. 2006 12:23
neregistrovaný "Donald"
24. 11. 2006 13:27
neregistrovaný "XY"
24. 11. 2006 15:33
neregistrovaný "Jogi"
26. 11. 2006 18:09
neregistrovaný "XY"
24. 11. 2006 11:01
neregistrovaný "Umierneny"
24. 11. 2006 11:03
neregistrovaný "Umierneny"
24. 11. 2006 11:25
24. 11. 2006 13:06
24. 11. 2006 13:26
24. 11. 2006 13:33
24. 11. 2006 13:35
24. 11. 2006 15:49
neregistrovaný "Jogi"
24. 11. 2006 14:56
24. 11. 2006 15:16
24. 11. 2006 15:17
24. 11. 2006 16:03
24. 11. 2006 16:47
24. 11. 2006 15:43
neregistrovaný "Jogi"
24. 11. 2006 16:47
24. 11. 2006 21:37
24. 11. 2006 12:30
neregistrovaný "jesus"
24. 11. 2006 14:14
neregistrovaný "mida"
24. 11. 2006 16:33
neregistrovaný "Jasoň"
24. 11. 2006 20:16
neregistrovaný "KAREL Král"
25. 11. 2006 23:28
anonym
neregistrovaný "odborník"
24. 11. 2006 09:17
!
Tohle auto zraje v čase. Úžasný. Akorát ho mohli udělat krapet větší.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Driver"
24. 11. 2006 09:18
Krasavec
No, poravdě řečeno, francouzský auta mi nevadí a mám je docela rád (až na tu dost častou špatnou kvalitu zpracování), ale tohle se jim moc nepovedlo. Ve srovnání s klasockou 407-kou je to doslova ošklivý 8-s .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "odborník"
24. 11. 2006 09:35
on
ten C sloupek, kterej to celý láme do protisměru a tvoří jakoby vizuální křídlo je zajímavě matoucí. Genialita tohohle vozu vynikne, když ho pozorujež odzadu z poloprofilu a vnímáš jen jeho siluetu. Ten celkovej tvar je úžasnej.
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2006 09:36
EPITAF: NEZAPOMENEME
No, tak to jsou konce... černé auto, černé disky, černé židle a černé myšlénky... Nebo, že by to byl nějaký žertík? Kdo tohle mohl vymyslet? Auto, co tě přemlouvá, aby ses ho bál, auto, co chce vypadat na těch kolech hůř než na plechovejch zimách... auto, co by tě chtělo sežrat, jenže mu někdo vytrhal všechny raťafáky... No, tak tudy ne... tudy... ne.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Lol"
24. 11. 2006 13:45
Re: EPITAF: NEZAPOMENEME
Lol, to mas pravdu, zuby mu chybaju, vyzera ako stary dedek >:-[]
neregistrovaný "čert"
24. 11. 2006 17:06
Re: EPITAF: NEZAPOMENEME
Přesně tak ,peugeot se hledá když jej vydíš prvně jsi nadšený ale rychle se okouká oproti 405 nebo 406 je 407 jen auto co si na neco hraje a ani nevi na co. škoda .
24. 11. 2006 21:35
Re: EPITAF: NEZAPOMENEME
Přesně :yes:
neregistrovaný "Drsoň"
24. 11. 2006 19:47
Re: EPITAF: NEZAPOMENEME
Vyjímečně s tebou souhlasím... nemůžu si ale odpustit poznámku, že toto "dílo" už pomalu dosahuje "kvalit" některých vytůněných Golfů GTI >:-[] ;-) :-!
neregistrovaný "Donald"
24. 11. 2006 09:46
Proč ?
Tahle degradace sportovních označení mě opravdu štve.Sportovní označení RC znamená pouze vizuální změny.Bych chtěl vidět ten tanec,kdyby tohle zkusili i ostatní (Golf GTI lepší sedačky,Focus ST special barva atd. atd.) Za tohle se Peugeotu jen směju >:D >:D >:D . Jinak 407SW se mi opravdu líbí.
Rozbalit vlákno
0
anonym
24. 11. 2006 09:54
407
tohle auto je proste jinde;( navic za ty prachy, jeste k tomu Francouz, navic to vypada, ze puvodne zamysleli SUVcko a na posledni chvily si to rozmysleli a jen zapomneli sundat svetlou vysku >:D ne, tohle auto je omyl od zacatku...jak nekdo nahore poznamenal: zeby epitaf >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pitomín"
24. 11. 2006 09:57
Re: 407
Tyky bych věděl o jednom omylu. Ale auto to nebude. :no:
neregistrovaný "Jogi"
24. 11. 2006 10:51
Bohuzial v francuzsku je to tak,
ze ovela viac sa pozera na dizajn, nez na kvalitu a technologiu. Co je ale este horsie ? Ze ludom sa to paci !! A navyse su za to ochtny zaplatit rovnake sumy ako za BMW!! Nie je tento svet zvrateny ?
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Chytrák"
24. 11. 2006 10:55
Re: Bohuzial v francuzsku je to tak,
A BMW je co jak? Něco zvláštního? Malá tlustá trojka? Omyl sedmý řady? Buziroadstery?
neregistrovaný "XY"
24. 11. 2006 11:01
Re: Bohuzial v francuzsku je to tak,
Auto má ještě lepší design než v základu,
2.2 HDi a zejména 2.7 HDi jsou oba dost silný motory a autu rozhodně budou stačit. Co bys chtěl do toho auta ještě narvat, snad ne jako u starýho Passatu W8.
anonym
24. 11. 2006 12:00
Re: Bohuzial v francuzsku je to tak,
BMW jw rozhodne teda nieco zvlastneho v porovnani s peugeotom. Kvalita materialov a vyroby sa neda s peugeotom ani porovnat. Ako iste uznate, pani nieje problem na ceste vidiet 20 rocne bmw 3er. Peugeoty vydrzia horko tazko 6 rokov.
A to si teda myslim ze mala tlusta trojka je v porovnani s 407kou 100 a jedno ...
Presne ako som pisal, este sa to ludom aj paci, a to je vec , co neviem pochopit!
Co sa tyka motorov, tak momentalne su v ponuke 1,8 16V a 1,6HDI pre 407ku , co podla mna staci tak mozno pre 307ku. BMW ponuka motory ako 25i 30i 35i,ale to pochopis az vtedy , ked skusis popretekat na 407 1,8 s feliciou 1,6 75k a prehras ...
neregistrovaný "Donald"
24. 11. 2006 12:23
Re: Bohuzial v francuzsku je to tak,
Jenže Peugeot (jako automobilka) si nehraje na to,že je sportovně zaměřená a BMW ano,respektive BMW si na sportovní nehraje,ono je sportovní,nebo rozhodně sportovně zaměřená automobilka a srovnávat sportovní ambice BMW a Peugeotu u běžných vozů je opravdu jak jabka a hrušky a proto mě taky štve to označení RC,u téhle 407 je to naprosto zbytečné.
neregistrovaný "XY"
24. 11. 2006 13:27
Re: Bohuzial v francuzsku je to tak,
To možná u Vás na Slovensku. Tam budete vyrábět ten vzor dílenského zpracování. Peugeot se v díleském zpracování výrazně zlepšil. Různě široké spáry apod. lze u současných modelů ještě pozorovat třeba v Partneru, ale už sotva u 407. Předpokládám,že s tím autem nemáš vůbec žádnou zkušenost. Možná by neuškodilo si to auto pořádně prohlédnout při nějaké zkušební jízdě. Mimoto tu píšeš nesmysly, protože 1,8 a 1,6 HDi se dodávají pro nejlevnější verzi Confort, které se prodává minimum. Běžná je verze Dynamic, která má základní motor 2,0HDi (100kw)-proti kterému si ta Felicia ani neškrtne. Vrcholem nabídky je potom 3,0V6 (152kw),mimochodem mohl bys mi vysvětlit,proč to tvý BMW teda spolupracuje s Peugeotem?
neregistrovaný "Jogi"
24. 11. 2006 15:33
Re: Bohuzial v francuzsku je to tak,
A peugeot preco vyraba RC ked nie je sportovo orientovany ? Ako pises spracovanie sa hodne zlepsilo. To sa mozem len pousmiat. Jazdil si uz niekedy v BMW ? taku uroven spracovania a kvality na aku sa teraz peugeot hodne zlepsil malo BMW okolo roku 1970. S peugeotom mam skusenosti , jazdil som 2000 Km na kamaratovej 406 2,0 a bolo to dost zle. Jednak to bolo dost lenive a jednak pred 200t km mu odisla prevodovka (uplne) Pokazene to mal snad kazdy rok. Jeden znamy ma BMW 524 td,ktore ma viac ako 20r a ked som ho naposledy videl malo uz cez 600 tis. KM. Takze chlapci vo francuzsku sa este maju vela co ucit.
Spolupracuje ? To som sa divil aj ja, ale ten motor 1,6 T vyrobilo BMW to nie je ina forma spoluprace, nez ekonomicka.
neregistrovaný "XY"
26. 11. 2006 18:09
Re: Bohuzial v francuzsku je to tak,
To víš,u Peugeotu neumí vyrobit motor,to umí jen BMW, to třeba ty dieselový motory HDi-ty zase za Peugeot vyrobil Ford, viď?
Mimoto BMW je určitě skvělý lék na impotenci, ale většina lidí si stále kupuje auto k ježdění.
neregistrovaný "Umierneny"
24. 11. 2006 11:01
Tuzing
To pletivo na zajace ktore tomuto auticku vlozili do velkej papule je ohavne. Ved taketo zajacie pletivo z kralikarne pouzivaju len dedinski tuzeri !
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Umierneny"
24. 11. 2006 11:03
Pletivo mozete kupit napr. na www.sysa.cz, vid nizsie:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2006 11:25
OT: ZLATÝ VENTILEK
Tak je to tady opět. Krátké zpravodajství z legendární ankety ZLATÝ VENTILEK. Ještě lehce přes měsíc a budeme znát vítěze jednotlivých kategorií. Mnohé z nich známe již dnes – kategorie UDÁLOST ROKU, SKOKAN ROKU či NOVÁ TVÁŘ tam nejspíše k přeskupení nedojde, taktéž rubriku FIAT ROKU (federální idiot a trotl) nejspíš nepřekope nikdo jiný, nakonec i kategorie FANATIK ROKU je vlastně již dnes jasná… Ovšem velká tlačenice bude v kategorii VĚTA ROKU. Je to pochopitelné… myšlénkové smršti na diskuzi přímo nabádají k nominaci stále většího počtu uchazečů o titul z největších. Takže tento týden prosím registrujte opět jednu perlu diskuze – kolega zjistil, že „se svými cca 180cm se nevejde do žádného evropského reprezentanta kategorie Malé vozy, a úlevu nalezl až v Yarisu.“ Upřímně se přiznám, že nevím, zda dokážeme zajistit přeřazení Yarise ze třídy Malé vozy do třídy Vyšší střední, přeci jen, takováto revoluční homologace vyžaduje spousty měření, ovšem bezpečně vím, že tato kolegova věta bude zasahovat do klání o nejvyšší příčky ve své kategorii. S přáním hezkého motoristického víkendu a v očekávání dalších brilantních formulací na diskuzi zůstává vaše porota :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Perun
24. 11. 2006 12:18
Pro pány porotce a ostatní chytrolíny
Matně se mi vybavují slova jednoho arciglosátora o svobodě, tedy o svobodě projevu jako takovém. Hezké. A pak taková intelektuální pecka. Opravdu dygtim po dalším příspěvku na téma "Věta Roku" a přidám osobní tip: Výhercem se stane (nečekaně) "Fanatik Roku".... 8-s
Obecně spíše toleruji některé ne zcela profesionální informace na auo-webech, protože když se chce, dá se informace sehnat či ověřit jinak. Osobní hodnocení "sportovního" zaměření (většina čtenářů ACZ beztak ve 407 nikdy neseděla) u redaktora mě ale trochu zamrzelo. ACZ má obvykle trochu jinou úroveň a u testu bych se nad tím ani nepozastavil. Když si ovšem pan redaktor nedá práci s tím, aby doplnil CELÝ NÁZEV vozu, pak se ani není čemu divit. Nejde o verzi RC, jako spíš o speciální model RC Line (tedy de-facto jakási obdoba paketového doplňku běžné verze, u Peugeotu již v minulosti používaná například u řady 307 X-Line, kde se jednalo o základní model s některými doplňky navíc a zvláštní cenou). Jistě nejde o diletantství, jistě.. jen o co tedy? Pokud by stejnou úpravou prošla pětadvacetikilogramová chromová maska etalónu, Guru pánů podnikatelů v naší krásné zemi, asi by v článku stálo něco na způsob: "Tyto dravé stylistické prvky zákazníkům jasně sdělují, s čím mají tu čest". Ok, píšu trochu tendečně, ale někdy už to jinak nejde ;-\
Pro docenta Jogiho: Máš nějaký konkrétní příklad nedostačující technologie a kvality 407? Nemusíš odpovídat, protože jsi s tím krasavcem nikdy nejel. Vodičský preukaz je aj na Slovensku až od 18ti rokov. Rodičovia o tvojom záškoláctve vedia?
"anonym" [213.151.208.XXX]: Poslouchej, já se nedávno projel 540D. Když vynechám jízdu jako takovou (náádhera), tak kvalita použitých materiálů v celku jednoznačně vyzněla pro 407. Tvrdé plasty a podivně nedopracovaná schránka ve stropě BMW (ostatně jediná D značka pro smrtelné spoluobčany, před kterou jsem ochoten smeknout) mě dostaly a rozpáraný lem sedačky spolujezdce jsem se majiteli ani neodvážil připomenout. Byl velmi hrdý >:-[] Mimochodem na silnici docela klidně potkáš dvacetiletou 205ku má ex-kolegyně takovou vlastní a i když vidí na asfalt pod sebou, auto i po cca 650t. km spokojeně jezdí.
407 je auto se zcela výjimečnými schopnostmi na silnici. Samozřejmě v kategoeii běžných vozů bez vyloženě sportovního rodokmenu. Míra jeho adheze na standardních 215kách je fenomenální. Co to udělá na 235kách (18") si lze jen domyslet. Nemusí si si na nic hrát. Jak vypadá, tak jezdí. Chytrolínům lze jen poradit, aby si to šli pořádně vyzkoušet a aby se moc nelekli chování zadní nápravy, na které ze svých vytuněných Felicií asi nejsou zvyklí. :-!
Rozbalit vlákno
21
24. 11. 2006 12:38
Re: Pro pány porotce a ostatní chytrolíny
Perune... ty budeš mít něco společného s Peugeotem... >:D klid, klid, klid. 407 má výborné jízdní vlastnosti... když se člověk podívá na spodek, zjistí proč... ovšem pozor... je to klasickej mainstream... střední třída, navíc jaksi ve velmi ležérním zpracování... Co musí člověk ocenit - kvalitu jízdy (konečně - od 307- opuštěný styl houpi houpi a přitvzení á la VW - zde evidentní inspirace), rozměrné sedačky, a uspokojivá nafta... problémy jsou tradičně se spolehlivostí... prkotin, které tě dokáží vytáčet - váznoucí blikače... třeba. Negativem je u sedanu subjektivně vnímaný malý prostor kolem hlavy, daný tvarem karoserie sedan. Combi je v zádi velmi originální, celek je nebourán všeobecně veřejností odmítanou přední tlamou... s RZou vlající na spodku jak nalepený cár novin... P.S. Perune, když tě tak čtu... jak řadíš vnitřní materiály v BMW pod 407... tak nejsi bez naděje ne Větu roku :-) Hele, nesmíš tu svou 407 tolik zaase milovat... je to běžná francouzská šunka, která bohužel nedokázala navázat na 405 a z ní odladěnou 406... Tohle, to byly Peugeoty v celém svém obsahu... 407, se svým překomplikovaným, středním tunelem, přerostlou přídí a krátkou zádí nemůže v dějinách designu zanechat výraznou stopu. To ale víš i ty.
Avatar - Perun
24. 11. 2006 13:06
Re: Staré klišé
Nikdy by mě nenapadlo pasovat 407 srdcí výš, než na ten mainstream. Právě proto tak vynikne ta radost za volantem. Ok, chce to alespoň 2,0 HDI nebo 2,2 16V a víc (pro náctiletý klučíky: ne kvůli kilowatům, to kvůli odlišné charakteristice posilovače a rozměrům pneu), ale pak to sviští po strništi a ani není třeba tlačit na pilu. V dané kategorii může konkurovat snad jen Spagetti 159, ale tu jsem ještě pořádně nevyzkoušel... proto to "snad" ;-)
Hele, oceňuješ rozměrné sedačky... kdybych chtěl být padouch, zeptal bych se tě, jestli se do úzkých (například Passátních) nevejdeš?... ale jsem vlastně dobrák, tak nebudu popichovat >:-[] Jen tu zmínku o "zjevné inspiraci u VW ( :-( ) sisi mohl odpustit. Kdybys chtěl být důsledný, našel by sis datum uvedení do prodeje u obou modelů a konstrukci podvozku u současného chromovaného zázraku... ;-)
K výrokům o designovém odkazu se vyjadřovat nebudu, na to mám moc práce, ale k těm blikačům ano. Tobě se to stalo? Jako, že jo? No, s určitostí ti to nemůžu vyvrátit, ale není to moc pravděpodobný. Zpracování 407 je dnes na již velice solidní úrovni. Není to topclass, ale low-end určitě taky ne. Peugeot a PSA obecně jde s kvalitou dost výrazně dopředu. Stačí se podívat na současnou 207 ;-)
24. 11. 2006 13:26
Re: Staré klišé
Mám nakoukáno, neboj. Sedadla jsou skutečně velmi dobře dimenzovaná. Když jsem ji jel... mile mě překvapila kultivovanost a odhlučnění nafty. To přitvrzení podvozku se traduje ud dob uvedení 307... Jistě, není to low-end. Na 207 opatrně... je fotogenická, ovšem naživo mě šokovaly ostré hrany předních světel, jaksi ujíždějící záď, kterou jsem ovšem prominul poté, co jsem spatřil záď třídveřové Corsy 8-s :yes:
Avatar - Perun
24. 11. 2006 13:33
Re: Staré klišé
Ok, konec dobrý, všechno dobré ;-) :yes:
24. 11. 2006 13:35
Re: Staré klišé
:-) :yes:
neregistrovaný "Jogi"
24. 11. 2006 15:49
Re: Staré klišé
Nechcem Ti kazit radost, ale to je sice fakt, ze peugeot ide s kvalitou dopredu. Vdaka bohu. Nanestastie vsak ide dopredu aj s cenou a zatial co 205 a 405 boli cenovo niekde na urovni pola a Golfu/wenta , tak dnes je situacia ina. 407 sa cenou vyhupla na uroven BMW , ale ta kvalita sa nedotahuje ani na VW. TAkze dostanes za cenu premiovej znacky, celkom slusny mainstream.
24. 11. 2006 14:53
Re: Staré klišé
Proč myslíš, že nedokázala navázat? Co přesně myslíš?
24. 11. 2006 14:56
Re: Staré klišé
Pininfarina vytvořil jednu z nejkrásnějších karoserií... Bohužel 407 již jemu svěřena nebyla... a tak výsledkem není další dokonalý elegán.
24. 11. 2006 15:13
Re: Staré klišé
Neboj, už mám rozepsaný článek do blogu o jedné úspěšné francouzské šelmě. ;-)
24. 11. 2006 15:16
Re: Staré klišé
Tak to se těším... ;-)
24. 11. 2006 15:11
Re: Staré klišé
Možná, že Passat by si mohl vzít příklad z podvozku 407 a přidat trochu víc komfortu. První dojem ze středového panelu je změť tlačítek, ale jde jen o zvyk. Kdo Peugeoty zná, ten žádný tlačítka a ovladače hledat nebude. A co se týče designu 407, asi už si na něj zvykli i v Německu. Při nedávném test v AUTOBILDu napsali, že i po dvou letech patří k nejkrásnějším a nejosobitějším dílkům ve střední třídě se siluetou ala kupé.
24. 11. 2006 15:17
Re: Staré klišé
No, právě, posaď se dozadu...
24. 11. 2006 15:25
Re: Staré klišé
V zadu je to trochu slabší hlavně nad hlavou. Ale před koleny se svýma 190 nemám problém. :-)
24. 11. 2006 16:03
Re: Staré klišé
Jo,jo, hlava není v pohodě...
24. 11. 2006 16:07
Re: Staré klišé
Ale co, já sedím spíš za volantem. ;-)
neregistrovaný "Jogi"
24. 11. 2006 15:43
Re: Staré klišé
Niekto tu je dochodca a miluje motorove clny na cestach. Aby si vedel, mam uz najazdenych asi 100 000 km a nemozem pochopit, preco by niekto volil radsej naklanajuci sa peugeot pred pekne tvrdo naladenym podvozkom z nemecka. /teda pokial nieje dochodca a neboji sa,ze si protezou odhryzne jazyk). Skusenost s peugeotom mam len so 406tkou, a ta mi bohate stacila na to, aby som sa uz touto automobilkou vobec nezaoberal. A Ty mi prosim povies v com je ta 407 taka skvela ? Lebo ta 406 bola tak otrasne makka, ze si vobec nevedel, ci si este na ceste. Iba sa hojdala a hojdala.
Pred 407 by som rozhodne uprednostnil lacnejsiu Octaviu II, alebo rovnako drehe BMW 3er. A co sa kvality tyka, mas pravdu, 205 bola kvalitna aj 405. Ale zial to boli asi posledne peugeoty , co nieco vydrzali. Teraz skor pripominaju Fiat, ledva to dozije konca leasingu.
Na spominanej 406ke sa pred 200t km rozpadla prevodovka a celkovo 206,306 a 406 nam velmi rychlo z ciest ubuda. Ale to je len dobre.
24. 11. 2006 16:06
Re: Staré klišé
A tady nám někdo zaspal. Rychle si přečti všechny testy na Auto.cz, protože tam pějou na podvozek 407 samou chválu. Zachovala si komfort, ale její přilnavost v zatáčkách prostě bere dech. Jeden z nejlepších podvozků ve střední třídě. Vděčí za to lichoběžníkové nápravě vpředu (dvojité trojúhelníkové rameno, oddělená funkce pružení a otáčení kola-převzato ze závodních vozů a poprvé použité v sérii) a víceprvkové nápravě vzadu se samořiditelným efektem (zmenšuje poloměr otáčení a tedy rychlejší průjezd zatáčkou). Většina částí vyrobených ze slitiny hliníku. Takže proč je tak dobrá?
24. 11. 2006 16:47
Re: Staré klišé
Jistě, ta náprava je až předimenzovaná. Za to zaslouží Peugeot velkou pochvalu. Otázka ja, co s tím udělaj ty naše díry v silnicích, ovšem kritizovat 407 za kvalitu jízdy může jen ten, co tom nic neví. Navíc 407 značně přitvrdla a opravdu "sedí".
24. 11. 2006 17:20
Re: Staré klišé
:yes: Taky jsem zvědav kolik toho to zavěšení snese.
neregistrovaný "jesus"
24. 11. 2006 12:30
pežó
...tohle auto je pro me jedno z nejosklivejich jake je mozne na silnicich videt...myslim ze trictvrtecni pohled zezadu to jasne vysvetluje...nevim kam az to chteji kluci z peugeotu dotahnout, ale myslim ze behem dalsich dvou generaci protahnou svetlo az ke klice prednich dveri a vyresi jeste podivnejsi C sloupek....jestli nekdo chce kombi,nastesti je to volvo a jini,kteri vedi jak se to ma vypadat
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mida"
24. 11. 2006 14:14
pažout
no to se jim povedlo, kombík sám o sobě je neskutečnej humus a ještě tomu nasaděj korunu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jasoň"
24. 11. 2006 16:33
No fuj Pažoute, necháš toho!
Já ti Pažoute fandím, ale jestli budeš pokračovat v těch psích kusech, tak si mou přízeň neudržíš... a to ji poslední měsíce zkoušíš dost... 8-s >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KAREL Král"
24. 11. 2006 20:16
všem chytrákům
Koupil sem 407 SW manželce. Za dva roky tam má 120 tísíc bez sebenšího problému.Jestli to tady chce někdo srovnával s octavií nebo s pasatem tak je k smíchu. Jsou to největší *** ve svých třídách. ve firmě sem jich měl už moc, ale s tím je konec. Půlka z vás to auto viděla tak zrýchlíku a hází tady machry. Sám mám mercedes S600 a to je brko. kdýž auto tak mercedes nebo peugeot. kvalita spracování je u obou na špičkové ůrovni
Rozbalit vlákno
3
24. 11. 2006 20:26
Re: všem chytrákům
Manželka je čiperná. ;-)
24. 11. 2006 21:50
Re: KARLOVI A JEHO S600
Karle, otevři se nám trochu víc... jak to přijde, odbýt manželku šunkou z Francie a sám valit nejlepší velkosériové auto světa? :-) ;-) P.S. Karle... v životě je vždy důležité se najít... ostatně podle toho, co píšeš... že ty jsi si s manželkou to esko prohodil za čtyřistasedmu? :-) Jo, a nezapomeň nám také napsat, jak jsi dospěl k názoru, že tu tak, jako ty, házíme machry 8-s >:-[]
Avatar - Perun
25. 11. 2006 17:54
Re: KARLOVI A JEHO S600
... aby to tu nebyl napříště samej Wurst ;-)
A Karle: Dobrá rána! :yes: Máš obchod Na Příkopech? ;-)
anonym
25. 11. 2006 23:28
KARLOVI A JEHO S600
:no:
Rozbalit vlákno
0