Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia II: Retuš přední a zadní části od čtenáře

Zadní část nové Škody Fabia nemá nic společného se Suzuki Swift, říká jeden z našich čtenářů a jako důkaz přidává retuš zadní, ale i přední části.
Zpět na článek
23. 11. 2006 00:08
neregistrovaný "Filip"
23. 11. 2006 03:53
anonym
1. 12. 2006 11:07
neregistrovaný "pezi"
23. 11. 2006 07:14
neregistrovaný "nine mylovnik skodovek"
23. 11. 2006 07:41
neregistrovaný "Jogi"
23. 11. 2006 08:58
neregistrovaný "IT"
4. 1. 2007 17:40
neregistrovaný "Manekýn"
23. 11. 2006 08:21
neregistrovaný "VincentVega"
23. 11. 2006 09:02
neregistrovaný "IT"
23. 11. 2006 10:22
neregistrovaný "VincentVega"
24. 11. 2006 10:19
anonym
24. 11. 2006 10:41
neregistrovaný "yaroukh"
25. 11. 2006 10:51
neregistrovaný "IT"
25. 11. 2006 19:19
neregistrovaný "Galant"
23. 11. 2006 08:42
neregistrovaný "mida"
23. 11. 2006 08:43
anonym
23. 11. 2006 17:57
neregistrovaný "karla"
24. 11. 2006 20:16
anonym
23. 11. 2006 09:27
neregistrovaný "Tomm"
23. 11. 2006 15:37
neregistrovaný "Tomm"
24. 11. 2006 12:34
anonym
25. 11. 2006 19:30
neregistrovaný "marek"
25. 11. 2006 19:39
neregistrovaný "Galant"
23. 11. 2006 09:52
neregistrovaný "Skarab320i"
23. 11. 2006 09:54
anonym
23. 11. 2006 10:04
neregistrovaný "ja"
23. 11. 2006 10:36
neregistrovaný "mida"
23. 11. 2006 10:52
neregistrovaný "Tomm"
23. 11. 2006 11:02
23. 11. 2006 15:58
neregistrovaný "Tomm"
23. 11. 2006 16:59
neregistrovaný "mida"
24. 11. 2006 10:29
anonym
23. 11. 2006 13:26
neregistrovaný "insi"
23. 11. 2006 10:11
anonym
23. 11. 2006 11:04
23. 11. 2006 21:00
27. 11. 2006 07:20
23. 11. 2006 11:10
23. 11. 2006 11:43
neregistrovaný "MikeJackie.S"
23. 11. 2006 11:55
23. 11. 2006 14:01
neregistrovaný "Mato"
24. 11. 2006 00:17
neregistrovaný "Milý stydlín"
23. 11. 2006 12:25
neregistrovaný "AkatMax"
23. 11. 2006 14:26
23. 11. 2006 14:51
anonym
24. 11. 2006 16:42
neregistrovaný "TommyEngelo"
23. 11. 2006 15:53
neregistrovaný "Eric Cartman"
23. 11. 2006 15:57
anonym
27. 11. 2006 19:28
neregistrovaný "headup"
23. 11. 2006 16:22
neregistrovaný "HESSIK 18"
25. 11. 2006 18:06
neregistrovaný "nejmenovaný informator"
26. 11. 2006 15:10
neregistrovaný "HESSIK 18"
28. 11. 2006 09:19
neregistrovaný "eleron"
23. 11. 2006 16:24
anonym
23. 11. 2006 16:35
neregistrovaný "Mikulajda"
23. 11. 2006 16:54
23. 11. 2006 17:03
neregistrovaný "mida"
23. 11. 2006 18:16
neregistrovaný "shaggy"
23. 11. 2006 21:16
24. 11. 2006 10:14
neregistrovaný "Mikulajda"
24. 11. 2006 14:48
26. 11. 2006 13:41
neregistrovaný "Mikulajda"
28. 11. 2006 21:46
23. 11. 2006 17:35
neregistrovaný "Práša"
23. 11. 2006 18:01
neregistrovaný "M4O"
23. 11. 2006 21:43
neregistrovaný "jenyk"
23. 11. 2006 20:29
neregistrovaný "PeťaM"
23. 11. 2006 20:45
anonym
23. 11. 2006 21:12
anonym
24. 11. 2006 07:16
anonym
24. 11. 2006 08:47
neregistrovaný "Thor"
24. 11. 2006 12:20
neregistrovaný "Rolljoin"
24. 11. 2006 19:17
neregistrovaný "max"
24. 11. 2006 20:07
neregistrovaný "joe"
24. 11. 2006 20:20
anonym
24. 11. 2006 20:22
anonym
24. 11. 2006 20:23
anonym
24. 11. 2006 21:23
neregistrovaný "OZZY"
24. 11. 2006 23:02
neregistrovaný "Majo"
25. 11. 2006 10:27
neregistrovaný "OZZY"
25. 11. 2006 11:03
neregistrovaný "IT"
25. 11. 2006 15:16
neregistrovaný "OZZY"
25. 11. 2006 15:21
neregistrovaný "pawelno"
25. 11. 2006 16:54
neregistrovaný "IT"
25. 11. 2006 19:12
neregistrovaný "Galant"
25. 11. 2006 19:13
neregistrovaný "Galant"
25. 11. 2006 21:58
neregistrovaný "Hola"
25. 11. 2006 20:32
neregistrovaný "jenyk"
25. 11. 2006 13:08
neregistrovaný "tom"
25. 11. 2006 20:29
neregistrovaný "jenyk"
25. 11. 2006 21:52
neregistrovaný "OZZY"
25. 11. 2006 22:03
neregistrovaný "Hola"
25. 11. 2006 22:55
neregistrovaný "OZZY"
25. 11. 2006 23:11
neregistrovaný "Hola"
26. 11. 2006 10:44
neregistrovaný "Dusan"
26. 11. 2006 11:03
neregistrovaný "Galant"
26. 11. 2006 13:37
neregistrovaný "Maxx"
26. 11. 2006 13:59
neregistrovaný "Milý stydlín"
27. 11. 2006 08:46
anonym
28. 11. 2006 08:31
anonym
2. 12. 2006 10:52
neregistrovaný "lahvac"
10. 12. 2006 23:59
neregistrovaný "Pinto"
17. 12. 2006 11:44
neregistrovaný "morava"
5. 11. 2007 13:41
neregistrovaný "vaasaa"
neregistrovaný "Filip"
23. 11. 2006 00:08
Dobré
Taky jsem retuš chtěl udělat. Ještě chybí spára mezi zadním víkem a blatníkem a u čelního pohledu je mřížka masky příliš široká.
Jinak hezká práce.
Rozbalit vlákno
2
anonym
23. 11. 2006 03:53
Re: Dobré
Jo skodovka jede :yes:
neregistrovaný "pezi"
1. 12. 2006 11:07
Re: Dobré
nemecká retuš:
[odkaz]

spyfoto a fotomontáže:
[odkaz]
neregistrovaný "nine mylovnik skodovek"
23. 11. 2006 07:14
uz je to zajimavejsi a sou uz i lepsi nazory tenkrat sem vam
skoda zacina ject a zacina se vylepsovat za chvili roomster scout fabia combi superb comby a normal2 facelift octavie a yeti a jestes ema neco dyt s joy serem
Rozbalit vlákno
7
Avatar - MeSiL
23. 11. 2006 14:23
Re: uz je to zajimavejsi a sou uz i lepsi nazory tenkrat sem
SuperB combi??? Neslyšel jsem nic o tom :-O ale doufám! :yes:
anonym
23. 11. 2006 16:44
Re: uz je to zajimavejsi a sou uz i lepsi nazory tenkrat sem
jo superb combi 4x4 už se na něm pracuje
Avatar - MeSiL
23. 11. 2006 21:14
Re: uz je to zajimavejsi a sou uz i lepsi nazory tenkrat sem
Kde si o něm slyšel? A to jen ve vezri 4x4??? Víš něco blíž? Jak moc je to jistý? :-O
anonym
24. 11. 2006 07:10
Re: uz je to zajimavejsi a sou uz i lepsi nazory tenkrat sem
hodne jisty uz i spionazny fota ve svete motoru to bylo zatim
Avatar - MeSiL
24. 11. 2006 14:46
Re: uz je to zajimavejsi a sou uz i lepsi nazory tenkrat sem
A mel bys fotku? Třeba vyfocenou z Světa motorů! Díky moC!
anonym
25. 11. 2006 14:55
Re: uz je to zajimavejsi a sou uz i lepsi nazory tenkrat sem
[odkaz]
Avatar - MeSiL
28. 11. 2006 21:41
Re: uz je to zajimavejsi a sou uz i lepsi nazory tenkrat sem
:yes:
neregistrovaný "Jogi"
23. 11. 2006 07:41
Fuj, dost skarede nato
aby si clovek kupil radsej polo alebo ibizu ...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "IT"
23. 11. 2006 08:58
Re: Fuj, dost skarede nato
Snad Cee´dník,ne? Ale od VW? Hm,to snad ne!!!
BTW: Co stále mají lidi s tou Fabií? Tak se v MB bude dělat jiné auto,de o život? Podle mne de o h*ovno,prostě další auto na světě,má být? :-!
Avatar - Perun
23. 11. 2006 08:20
Slza v oku konkurence
Je to tak, top management konkurečních značek fasuje na vrátnicích výrobních závodů papírové kapesníčky. Praktické rodinné balení pro osušení slz radosti, dojetí a smíchu. Škoda zase jednou všem ukáže, jak má vypadat echt Familien Wagen >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Manekýn"
4. 1. 2007 17:40
Re: Slza v oku konkurence
O čom to trepeš ty magor ? Škodovky-všetko škaredé autá.Pozri sa trebars na ten c-stlpik ,ako ošklivo hraje s tým oblúkom okna.Čo si myslíš,že tu jazdia len tuctové škodovky ?Pozri si Autožurnál r.2006 "10"najpredávanejších aut v Europe-žiadna tuctová Oktávka,či Fobia ty magor.Komu a kam chceš ty a tebe podobný tie tuctovky natlačiť ? Však sa už zobuď !Však je tu kopa krajších a lepších značiek. Ty "MAGOR" :no:
neregistrovaný "VincentVega"
23. 11. 2006 08:21
moc nic...
po té retuši to vypadá podstateně líp...ale stejně se mi to nelíbí..je takovej mix Roomstera, Swifta a Coroly...je to ee :-(
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "IT"
23. 11. 2006 09:02
Re: moc nic...
No, s designem to tak už bývá,že co se jednomu nelíbí,jinému zase hrozně líbí,dalšímu je to jedno...existuje nějaká jednotka, aby se dal design měřit,vážit atd.,aby se dalo nějak srovnavat napříč designem? Sem s ní! :-)
neregistrovaný "VincentVega"
23. 11. 2006 10:22
Re: moc nic...
měřitelná jednotka neexistuje..ale fabia byla ve své době převratná pro škodu a zajímavá...svým způsobem se mi líbyla..

jelikož se mi nelíbí už Roomster...tak tohle taky ne...prezentuju tady jen svůj názor..že takhle to neni ono..neni v tom nic novýho...je to kopie několika kusů..nový směr designu se mi prostě u škody nelíbí...Krom Octavie..tak nezklamala... :yes:
anonym
24. 11. 2006 10:19
Re: moc nic...
Existuje, ja by som ju nazval 1 Ferrari. Ukaž mi človeka, ktorému sa nepáči akékoľvek Ferrari a potom hovor, že sa nedá urobiť dizajn, čo osloví každého. ;-)
neregistrovaný "yaroukh"
24. 11. 2006 10:41
Re: moc nic...
"Ukaž mi človeka, ktorému sa nepáči akékoľvek Ferrari"
mne se z tech soucasnych libi jen f430 (bavime se ciste o vzhledu; charisma a image znacky je neco jineho)
neregistrovaný "IT"
25. 11. 2006 10:51
Re: moc nic...
To je psáno z pohledu fanouška Ferrari, nebo obecně o designu? Ty si myslíš,že se jakékoliv Ferrari líbí každému ze 6 mld. lidí? Opravdu? Tomu neuvěřím. :-!
neregistrovaný "Galant"
25. 11. 2006 19:19
Re: moc nic...
jako věrný fanda Ferrari znát spoustu lidí kterým se nelíbí a zbožnují Porsche..nechápu..stejně tak jako oni nechápou mě :-) tak to tak ber..universální pohled na design není..
neregistrovaný "mida"
23. 11. 2006 08:42
nee-e
opět nevzhledná krabice :no:
Rozbalit vlákno
3
anonym
23. 11. 2006 08:43
Re: nee-e
SKODA JEDE ale dole vodou >:D :no:
neregistrovaný "karla"
23. 11. 2006 17:57
Re: nee-e
proste ne, nelze... :no:
anonym
24. 11. 2006 20:16
Re: nee-e
ses hovadko >:-[]
neregistrovaný "Tomm"
23. 11. 2006 09:27
Motory
Co se motorů týče, tak začátek výroby bude kopírovat Roomster. Navíc bude pouze 1,2 44kW a stejně jako v Roomsteru "posílená" 1,2 51kW. A cena se zatím zdá více než příznivá...
Rozbalit vlákno
5
23. 11. 2006 10:57
Re: Ty už poznáš ceny novej Fabie?
>:D >:D
neregistrovaný "Tomm"
23. 11. 2006 15:37
Re: Ty už poznáš ceny novej Fabie?
>:D >:D Zatím jsou to jen návrhy, ale myslím, že všichni co chtějí opravdu koupit auto budou příjemně překvapeni. V základu budou čtyři airbagy a ABS + běžný standard vč. posilovače řízení. Samozřejmě, že někteří borci na tomto diskuzním fóru jezdící minimálně v Aston Martin, budou tuto cenu považovat za nehorázně vysokou, ale to by se stalo i kdyby to auto bylo za dvěstě...
anonym
24. 11. 2006 12:34
Re: Ty už poznáš ceny novej Fabie?
tak estli cenová politky bude obdobná té současné.. tak Tebou popsaný vůz s 1,2 haťapkou bude stát minimálně 350 táců >:D tomu se říká kauf a už vidím moře nacionalistů, kteří ani nemají ponětí o tom co znamená víceprvková náprava.. jak houfně tuto věc kupují.. ale co proti gustu žádnej dišputát že.. kdo che kam pomozme mu tam... to já si radši zůstanu věrný o třídu většímu autu s lepším motorem a poměrem užitné hodnoty.
neregistrovaný "marek"
25. 11. 2006 19:30
Re: Ty už poznáš ceny novej Fabie?
By mě zajímalo,který auto do města,nebo supermini má vzadu víceprvek? Polo,Ibiza,Fab.I,Corsa I,II,Grande Punto,Clio,Fiesta? Pokud vím,tak ani jedno z těchto jí nemá.Na co taky.Kvalitní jízdní vlastnosti vzhledem k ceně dokže zajistit i klasická vlečená náprava.Viceprvek by u této kategorie vozů kvůli nákladům neprošel.Navíc ta vlečená náprava je díky těm masivním ramenům skoro nezničitelná.Což se o subtilních ramenech víceprvku říct nedá.
neregistrovaný "Galant"
25. 11. 2006 19:39
Re: Ty už poznáš ceny novej Fabie?
s celým příspěvkem souhlasím, s poslední větou ne. Mám víceprvek a nemám žádný problém - auto už má přitom svůj věk a něco najeto na našich silnicích. Možná záleží od značky a typu..nevím..
neregistrovaný "Skarab320i"
23. 11. 2006 09:52
o co jde?
Kdo udělá lepší retuš tak vyhrává novou FABII!!! :yes:
vypadá to líp ale stejně to je škaredé jak včerejší noc. Nechapu proč tu rešíte motory když to je jen retuš... ???
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 11. 2006 09:54
PECKA
Tak toto bude vážne pecka, takýto designový skvost si musím kúpiť :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ja"
23. 11. 2006 10:04
nevim nevim
proč všichni kritizujete?? na tom autě dělalo spoustu kvalifikovanych lidi.... chtěl bych vidět Vás a vaše navrhy a skici a podobu nivé Fabky! můžete mi je poslat rád se podívám!
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "mida"
23. 11. 2006 10:36
Re: nevim nevim
milý "Ja", tým kvalifikovaných odborníků nejdřív dostane zadání od marketingu a vytvoří několik návrhů. ty se předloží top managementu, který z nich poskládá výsledek. "poskládá" je skutečně na místě, protože oni jsou schopni vzít zadek z návrhu X, levou stranu Y, pravou stranu Z, čumák FŇ a střechu BŽ a s výsledky této alchymie se setkáváme dnes a denně na silnicích. Návrhy naše i jiných ti budou k ho*nu, toto je realita

;-\ ;-\ ;-\
neregistrovaný "Tomm"
23. 11. 2006 10:52
Re: nevim nevim
A tento nesmysl Ti řekl kdo??? Jako že se sejde představenstvo škodovky, vezme si do ruky pět návrhů a z těch poskládá jedno auto??? Zamysli se, uvažuj... Ještě Ti tam chybí myšlenka o tom, že se snaží vybrat to nejhorší,nejošklivější a nejdražší řešení a máme tady krásnou sci-fi
23. 11. 2006 11:02
Re: nevim nevim
Asi Ťa sklamem, Tomm, ale je to približne tak ako napísal "mida". V prípade, že žiadny návrh ako celok neuspel, poskladajú "nové" auto, či z už navrhovaných prvkov alebo dajú požiadavku na niečo nové a dizajnové návrhy sa kreslia znovu v druhom kole... Tých pár škicí z vývoja auta čo zverejnia je obyčajne len nepatrný zlomok toho, čo sa v skutočnosti pokreslí a navrhne. Iná je situácia, keď sa dizajn navrhuje externe, ale aj vtedy býva silná oponentúra a nikdy žiadny model neprejde na prvý raz...
neregistrovaný "Tomm"
23. 11. 2006 15:58
Re: nevim nevim
No to jsi mě rozhodně nezklamal. S Tvou verzí bezezbytku souhlasím. To co napsal "mida", že top managemen vezme předek z X zadek z Y a doslova poskládá je ale holý nesmysl. Vždy se vytvoří několik návrhů na kterých se testují reakce zákazníků, z oněh návrhů se vyberou nejlepší segmenty a z těch se pak staví zcela nový návrh jako celek a ne jako slepenec. A rozhodně jsou tam důležitější kritéria než názor top managementu...
neregistrovaný "mida"
23. 11. 2006 16:59
Re: nevim nevim
>:D a co sem napsal jinýho - umíš chápat čtený text?
anonym
24. 11. 2006 10:29
Re: nevim nevim
Tak to je škoda, ža aj tento návrh nebol testovaný na reakciách zákazníkov, lebo inak by v pomere 80:20 určite neprešiel. :-(
neregistrovaný "insi"
23. 11. 2006 13:26
Re: nevim nevim
Auto typu roomster, kdy předek vypadá jak z jinýho auta než zadek, mohla vzniknout jedině zásahem manažera s designerskými ambicemi.
anonym
23. 11. 2006 10:11
divny..
Nechci si na design auta zvykat nekolik tydnu nez se mi zacne libit.
Musi to preskocit uz od zacatku. Japonci a uz i asijati umi delat mensi auta libivejsi
Rozbalit vlákno
4
23. 11. 2006 11:04
Re: divny..
Ktorý model Ťa oslovil od začiatku? Každý sa mi v mozgu musí uležať, kým môžem zodpovedne povedať, tak toto sa mi páči a toto menej. Inak sa mi stane (a už sa aj stalo), že som za blba, lebo auto, ktoré ma najprv neoslovilo a strhal som jeho dizajn pod čiernu zem sa mi nakoniec začalo páčiť...
Avatar - ManInBlack
23. 11. 2006 21:00
Re: divny..
Audi R8, Ferrari F430, Mazda RX-8, Peugeot 908 RC (i když to je jen studie a 608, která z ní má vycházet, trochu zmrvili. Hlavně ten nádhernej předek :-( ), Citroen C4 Picasso, Peugeot 407, etc.
27. 11. 2006 07:20
Re: divny..
Môže kľudne nastať aj opačný prípad....napríklad Peugeot 407 sa mi hneď od začiatku strašne páčil, ale teraz to už povedať nemôžem, sú elegantnejšie a krajšie autá, ktorým by som dal prednosť...
Avatar - VDC
23. 11. 2006 11:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "MikeJackie.S"
23. 11. 2006 11:43
Zrcátko
Lidi, zdá se mi to a nebo u této vyfocené Fabie II s pravostraným řízením má levé zrcátko opět menší?! 8-s
Rozbalit vlákno
3
23. 11. 2006 11:55
Re: Zrcátko
Je to asi skôr zdanie. Škodováci by museli byť blbí, keby toľko kritizovaný prvok použili zase. Bol by to nezmysel.
neregistrovaný "Mato"
23. 11. 2006 14:01
Re: Zrcátko
Ked su blbci tak zase daju mensie spatne zrkadlo, takze ak si to bude chciet niekto prerobit nech vycestuje napr. do UK tam je to opacne bude mam rovnake zrkadla >:D >:D >:D
neregistrovaný "Milý stydlín"
24. 11. 2006 00:17
Re: Zrcátko
Tak ze mě svého času udělala Škoda tunera - po měsíci s Fabií šlo na pravou stranu zrcátko z UK verze... :-!
neregistrovaný "AkatMax"
23. 11. 2006 12:25
Asi spatne vidim...
Asi mam vlci mlhu, ale proc ma rizeni v pravo? navic ma zase to priblble zrcatko u spolujezdce, ktere neni stejne jako u ridice. oni se nepoucili, kdyz jim za to nadavali u oktavky. Celkove ale nic moc, mozna to dela ta barva, me spise nez Suzuki, pripomina Mini-nevim proc.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MeSiL
23. 11. 2006 14:26
Nice práce
Hezky udělané! :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 11. 2006 14:51
Opravdu necekane
Vzhled me vubec neprekvapuje..akorat sem se smal jak tady skoro vsichni ete nedavno nadavali na to ze to vypada jak swift pritom to s nim nema nic spolecneho..konecne nekdo udelal tu retus kdyz bylo tolik tech kteri si to nedokazali predstavit zamaskovane!!! >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "TommyEngelo"
24. 11. 2006 16:42
Re: Opravdu necekane
Přesně takhle jsem si ji představoval.Jakej swift?? :-!
neregistrovaný "Eric Cartman"
23. 11. 2006 15:53
Žádný swift
Je pravda, že to není podobné swiftu. Ten je mnohem pěknější!!! A hlavně v červené barvě vypadá fakt dost dobře.
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 11. 2006 15:57
xman
mě se to líbí a když to bude koupitelný tak proč ne
moje filcka z 94 už krapánek přesluhuje ale škodovky jsou "best"
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "headup"
27. 11. 2006 19:28
Re: xman
kvalitní názor! ;-)
neregistrovaný "HESSIK 18"
23. 11. 2006 16:22
zadní světla
Zadní světla na všech retuších jsou špatně. Typické céčko nebude mít funkci směrovek a zpátečky a le jako u roomsteru bude mít fci obrysových světel :-! :-! :-!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "nejmenovaný informator"
25. 11. 2006 18:06
Re: zadní světla
Informace z výroby : tvar zadní lampy odpovídá, ale céčkový čirý design již není aplikován. Lampa je celočervená, jen couvák je čírý 2x6cm pásek. Celkový dojem ze zadní lampy :-(
neregistrovaný "HESSIK 18"
26. 11. 2006 15:10
Re: zadní světla
mám obrázek takovou malou retuši už asi měsíc a půl starou kde jsou světla přesně dle popisu.... pokud někdo bude chtít zašllu na mail
neregistrovaný "eleron"
28. 11. 2006 09:19
Re: zadní světla
Ahoj,tohle mi přijde jak škodovkou povolená retuš,která neodpovídá skutečnosti. Samozřejmě že nechtějí přijít o moment překvapení až to sami ukážou. Taky se domnívám,že zadní světla se budou hodně podobat roomsteru,zejména nesmí chybět C obrysové. Na téhle retuši jsou blinkr a zpětné větší než obrysové,to je nesmysl. Proč to tak redakce zveřejní,neuvažuje a dělá z nás osly? Proč nám nepředloží něco reálnějšího? Nemám rád když si se mnou někdo hraje.
anonym
23. 11. 2006 16:24
grc
no ak takto ma vyzerat nova fabka tak idem grcat 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mikulajda"
23. 11. 2006 16:35
Mala chyba
celkem dobre az na to ze nema ono charakteristicke bile "c" ale jedinou bilou casti na svetlech je pouze trojuhelnicek vyplnujici jinak cervene "c" obrysovych svetel. A mimochodem: jakto ze tu nehodil nejaky svuj znalecky plk pan GTI?
Rozbalit vlákno
8
23. 11. 2006 16:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "mida"
23. 11. 2006 17:03
Re: Mala chyba
>:D :yes: BINGO!!! promiň GTI ;-)
neregistrovaný "shaggy"
23. 11. 2006 18:16
Re: Mala chyba
:yes: >:D
Avatar - MeSiL
23. 11. 2006 21:16
Re: Mala chyba
:no: ty si zase vyblil jeden chytej příspěvek :no:
neregistrovaný "Mikulajda"
24. 11. 2006 10:14
Re: Mala chyba
...rekl pan sveta a odjel na svem houpacim koni. Zapomnel sem ze mas patent na rozum.
Avatar - MeSiL
24. 11. 2006 14:48
Re: Mala chyba
"Znalecký plk" je fakt tvůj výkvětblbosti! :no:
neregistrovaný "Mikulajda"
26. 11. 2006 13:41
Re: Mala chyba
Na patnactileteho fakana schovaneho doma za pocitacim si docela troufas. Bez si zas precist neco o "supr natůněných" autech a nevylejvej si tady mindraky,jo? Dekuju
Avatar - MeSiL
28. 11. 2006 21:46
Re: Mala chyba
Až budeš tak chytrý jako GTI a tvé články budou dosahovat inteligence ostatních normálních náštěvníků stránky, tak mi říkej fakane schovany doma, ptz to že jsem doma u PC, neznamená, že se stydim za své jméno a vystupuji jako anonym! Za svým názorem si stojím i jménem, Mikulajdo :no:
neregistrovaný "Práša"
23. 11. 2006 17:35
zadní dveře
Co ten tvar zadních dveří, a okýnka, v návaznosti na c-sloupek? To je teda peklo. Ale takhle to snad v reálu nebude... Radši si počkejme. Spekulací už bylo dost... :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "M4O"
23. 11. 2006 18:01
Swift
No a napadlo niekoho ze ten predny cierny stlpik vobec nema byt cierny ale spravili ho cierny len koli tomu aby zmiatli ludi a mysleli si ze je to Swift? >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jenyk"
23. 11. 2006 21:43
Re: Swift
Přední partie jsou totožné jako u Roomsteru včetně A slouků, takže ta černá je na místě.
neregistrovaný "PeťaM"
23. 11. 2006 20:29
zadní světla
Zadní světla mi trochu připomínají světla od Mercedesu, ale jenom trochu :-(
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 11. 2006 20:45
Re:
stále jsou to dohady, ale pro mne je to nehezká krabice. Swift to nezapře.
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 11. 2006 21:12
Moc Pěkné
Mě osobně se to líbí. :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
24. 11. 2006 07:16
vyste jak blby
az se to predstavi na v zenewe to budete cumet jsou tam nalepeny narazniky! predelany sloupky nejen paskou a interier? myslite si ze budou avat aktualni interier s fabie2? ee tak to neni az to bude aktualnejsi budou uz jezdit bez maskovani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Thor"
24. 11. 2006 08:47
Zase ty vášně :o)
No to je zase lidí, co se jim z toho chce blejt..... a pak si ji koupí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rolljoin"
24. 11. 2006 12:20
nikomu se nelíbí?
Mě teda jo. ze začátku hrůza ale postupem česu když všude vidím ty retuše a videa tak se mi začala líbit... :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "max"
24. 11. 2006 19:17
dizajnový prepadák
...nehnevajte sa v porovnaní s konkurentami ako je 207, GP či Clio je to dizajnovo fakt hrozné, uvidíme ako bude vyzerať v reále...okrem toho to má mať platformu a motory starej Fábie, čiže technicky žiaden pokrok oproti konkurencii...vyzerá to na európsky prepadák...u nás samozrejme "úspech" vdaka nápisu škoda na kufri ...ináč podobnou cestou sa má uberať aj "etalón" nižšej stredne Golf VI..na platforme s technikou a motormi G V /možno konečne Commonrail vyžratý od talianov/ nové plechy a mierne pozmenený dizajn....a vyzerá to, že táto nová "stratégia" VW už zožína ovocie v zmysle "racionalízácie" a zatvárania výrobných kapacít.... >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "joe"
24. 11. 2006 20:07
Viděl jsem ju
Právě jsem přijel domů. Po cestě (asi před 15 minutama) mě na dálnici D1 v Brně (směr Praha) předjela stříbrná Fabia II a za ní Octavia. Odbočovali na D2 směr na Bratislavu. Celkem si to pelášili, ale myslím, že to nebyl zrovna žádnej dravec. To podle zrychlení na dálničním přivaděči, řekl bych tak 1,4... Sice už byla tma, ale můžu téměř s jistotou potvrdit tvar zadních světlometů tak, jak jsou znázorněny na té retuši. A to včetně zkosení toho typického Céčka.
Ale neřekl bych, že je to pěkný auto...
Rozbalit vlákno
1
anonym
24. 11. 2006 20:20
Re: Viděl jsem ju
Mas pravdu je to, pekne auto :yes:
anonym
24. 11. 2006 20:22
fabia
Mas pravdu je to, pekne auto :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "OZZY"
24. 11. 2006 21:23
Na,na....
Tak to je zase nátěr. Ze předu kopírka od Báva, z boku vypadá jak Ritmo z dob před 15 lety a ze zadu paskvilní Suzina s najeblým disproporčním řešením poměru hmoty a prostoru. Fakt děs.
:no: A jestli tam budou cpát ty trapný motory, tak další echt výsměch všem budoucím kupcům. Upřímnou soustraz. ˇUčel světí prostředky že. :no:
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Majo"
24. 11. 2006 23:02
Re: Na,na....
Ozzy si asi děláš kozy ne? vždyť je to uplně v poho. Zajímalo by mě jaké máš auto ty, že furt tak na fabku II. nadáváš. Nebo si zarputilý odpurce český aut?
neregistrovaný "OZZY"
25. 11. 2006 10:27
Re: Na,na....
1) Nemám plné kalhoty z toho, že je to český produkt 2) Jsem zarputilý odpůrce paskvilů, 3) Zásadně nepodporuji nic, co má pachuť monopolního postavení, 4) Vozím si zadek autem o 2 třídy výš
Fabia II je odpornej počin, snad horší než fabia I, ikdyž ta je pěknej šmejd stejně.
Jestli je tohle auto v poho podle Tebe, nerad bych Tě potkal v soukromí!Halt Česká malost vítězí nad zdravým rozumem!
neregistrovaný "IT"
25. 11. 2006 11:03
Re: Na,na....
Halt Česká malost vítězí nad zdravým rozumem!
:-!
Přesně tak! A vo tom to je,o české malosti. Na netu se nám jí zase trošku urodilo.No nic,dobrá zpráva je,že v urně zkončí nakonec téměř každý,i ten,co se vozí RR aj. "perlách", ale bude zevnitř třeba pozlacená.Což uznávám,musí to být krásný pocit...s tímhle žít :-! :yes:

BTW: Ještě tak přihodit nějakou seriozní definici malosti člověka a je to dokonalý. >:D
neregistrovaný "OZZY"
25. 11. 2006 15:16
Re: Na,na....
Né chlapče. Dokonalé není nic, krom toho, co stvořil svět sám bez lidského přičinění. Pokud vím, příspěvky se mají týkat jiného tématu než urně. Tam je to jasný pro všechny.
Řeč je pokud vím IT o autech. A k autům se narozdíl od tebe vyjadřuji. Malost je naprosto přirozená každému, kdo je schopen napstat text jako ty.
Tak se zamysli nad sebou!
neregistrovaný "pawelno"
25. 11. 2006 15:21
Re: Na,na....
Chceš-li vidět onu českou malost, o které píšeš. Tu malost, kterou nám zahraničí , bohužel, právem vytíká. Podívej se do zrcadla! Jsi totiž typický příklad oné malosti ;-\
neregistrovaný "IT"
25. 11. 2006 16:54
Re: Na,na....
Děkuji za radu.Však píši o autě.Z auta je do urny relalt.blízko,co trochu vím. Nevím,"veký OZZY", kdo začal s českou malostí,že by třeba tenhle člověk a dovolím si to jeho moudro zkopírovt... :-! : 4) Vozím si zadek autem o 2 třídy výš Fabia II je odpornej počin, snad horší než fabia I, ikdyž ta je pěknej šmejd stejně....Takže namísto rad jiným si to srovnej sám.Jestli máš problém s existencí firmy Škoda,řekni to narovinu a neokecávej.Jako nemajiteli ti to snad může být jedno,co vyrábějí.Mně úplně.Postav si klidně továrnu a dělej lepší,dokonalejší,krásnější atd. auta.Zatím produkuješ jenom výkřiky,které by se daly,jen tak z dálky,označit Dg. F60.9, ale písmenko F je stanoveno naprosto přesně.Tam se nemýlím.Svůj názor na kamuflovanou F2 jsem napsal a nebudu to psát tisíckrát.Pojeď do Ženevy a tam se ukáže,jak se to má doopravdy.Šetři síly odpovědí.Končíme. :-!
neregistrovaný "Galant"
25. 11. 2006 19:12
Re: Na,na....
podle mě je F2 v poho a nevím jak by to mělo souviset s tím že bys mě potom nerad potkal v soukromí..pokud si okruh svých přátel vybíráš podle toho jaké mají radi auta, tak tě upřímně lituji, zdravý rozum u tebe nevítězí...bohužel ;-\
neregistrovaný "Galant"
25. 11. 2006 19:13
Re: Na,na....
jo a jestli má Škoda monopolní postavení >:D Zřejmě si ji pleteš s ČEZem...sorry EONem
neregistrovaný "Hola"
25. 11. 2006 21:58
Re: Na,na....
...on evidentně neví, co termín monopolní postavení znamená... ale nejsme tu na ekonomické střední škole, abychom ho to tady doučovali..
neregistrovaný "jenyk"
25. 11. 2006 20:32
Re: Na,na....
Podívej se na prodejní čísla FII v ČR. Nemyslím, že v tomto případě česká malost zvítězila nad zdravým rozumem.
neregistrovaný "tom"
25. 11. 2006 13:08
zadní světla
Tvar zadních světel sedí až na to, že písmeno C tvořené blinkrem a zpátečkou se nekoná. Je na nich jenom z vnítřní strany do prostřed taková malá bílá plocha. Viděl jsem to na vlastní oči.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jenyk"
25. 11. 2006 20:29
zadní světla
Podívej se na prodejní čísla FII v ČR. Nemyslím, že v tomto případě česká malost zvítězila nad zdravým rozumem.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OZZY"
25. 11. 2006 21:52
Fakt dobrý...
Máte pravdu. Malost (nebo opak) je dobré posuzovat podle toho, jestli se ti líbí škodovka nebo ne.
Kdybych napsal, že se mi Fábka líbí, mám od vás prst nahoře.
To je fakt moc hezké být v takové společnosti. Stačí mít jiný názor, hlavně na Skodovku a je zle. To je asi tak, jako když poslední Čínský císař neměl tušení, co je za zdí, za kterou nemohl.
Tak si kluci dál klidně jezděte a obhajte Škodu a myslete si, že Česká kotlina je pupkem světa v čele s nejlepší fabrikou na auta.
Já myslel, že jsem před 17 lety zvonil na Václaváku hlavně pro svobodu slova. Jak vidím, je třeba stále bojovat! :no:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Hola"
25. 11. 2006 22:03
Re: Fakt dobrý...
Jak jsem řekl výše... sice jsi zvonil klíčema, když já stál ve frontě na oběd na základce, ale vůbec nic jsi nepochopil. Ty máš tu čínskou zeď postavenou někde v hlavě, co? ..Jsi úplně mimo. Nejde o to, že bys tu měl konflikt se svobodou slova, tady je konflikt se zdravým rozumem a z toho se klíčema nevyzvoníš..
neregistrovaný "OZZY"
25. 11. 2006 22:55
Re: Fakt dobrý...
Jdi zpátky do fronty a nauč se pokoře. Buďto si sedíš na vedení, nebo jsi se narodil bez něj.
Vůbec nic nevíš o životě, nevíš co znamená monopol, máš mezery ve vzdělání a snažíš se zaujmout rádoby moudrým slovem.
Říká ti něco design,architektura,umnění,vnímání soudobého světa v historických souvislostech?
Dost těžko.Jinak bys nepsal takové bláboly. Ztráta času s tebou.Nasední si do Škody a užívej života plnými doušky.
Doporučuji Fabii II.
>:D >:D >:D
neregistrovaný "Hola"
25. 11. 2006 23:11
Re: Fakt dobrý...
Jak říkám, čínská zeď někde v hlavě... a na tu ti je zbytečný házet hrách.. Všichni tu máme právo se vyjádřit a přispět do diskuze. Tvými dalšími příspěvky budiž ticho, protože jen tak se ti nebudou lidi s minimálně základní školou a obecným přehledem z dětské encyklopedie vysmívat
neregistrovaný "Dusan"
26. 11. 2006 10:44
Re: Fakt dobrý...
Pokud chces OZZY vypadat jako člověk s fundovaným názorem a snažíš se přířadit svému názoru nějakou váhu tak alespoň netvrď takovou hovadinu jako že Škoda má monopol. :no:
neregistrovaný "Galant"
26. 11. 2006 11:03
Re: Fakt dobrý...
prosím vysvětli proč má Škoda monopol ? :-O Dále, cituji "Jestli je tohle auto v poho podle Tebe, nerad bych Tě potkal v soukromí!" svědčí o tom, že jediný kdo někoho napasá za jiný názor jsi ty, tak si to ujasni :-! Nevím co má F2 společného s totalitou a svobodou, natož s Čínou..je to prostě normální další auto, který se někomu líbí, někomu ne. Mě se líbí, to ale neznamená že bych si ji koupil. Pokud si ji někdo koupí, at si ji užije, nevidím důvod proč by měl být nějak "divnej"...
neregistrovaný "Maxx"
26. 11. 2006 13:37
Re: Fakt dobrý...
jo OZZY máš tam chybu! umění né umnění ;-), ale to je jenom taková drobnost, jak jsi říkal kdo se má vrátit do školy >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "Milý stydlín"
26. 11. 2006 13:59
Re: Fakt dobrý...
Není jediný s chybami. Na začátku věty se píše velké písmeno (2x) a před kdo by měla být čárka. To dělá 3 chyby na 2 řádcích... >:D >:D >:D
anonym
27. 11. 2006 08:46
Trochu jako trabant
Tak to vypadá jak trabnat oné doby
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 11. 2006 08:31
Nová Škoda Fabia
Niečo strašné a hrozné.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lahvac"
2. 12. 2006 10:52
hnus
to je hnusne auto ta stara je peknejsi
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pinto"
10. 12. 2006 23:59
to je humus, fuj !!!!!!!!!!!!!!!!!
Fabie se mi vzdicky libila a proto ji mam doma v garazi, ale za ten novy design bych odvolal cele vedeni Skody a.s.!!! :'-( :-( 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "morava"
17. 12. 2006 11:44
len tak ďalej
pekná, správny krok, bude sa výborne predávať, má veľmi málo konkurentov.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vaasaa"
5. 11. 2007 13:41
blbci v nové Fabii2 combi
Opravdu jenom úplný trotl si může koupit něco tak odporného a hlavně technicky nedokonalého jako je Fabia 2 combi...škodovku to nestálo vůbec nic. Motory Vám naservírovali pořád stejný, ty starý a na nic. Předek měli z Roomsteru, podvozek nechali z původní Fabie, navíc jí zůžili, takže jízdní vlastnosti zřejmě fábistické "závodníky" moc nenadchnou...No kdo jim už na takovýhle okatý podvrh skočí je u mě totální nepřemýšlející tupec, který mermomocí bude za každou cenu podporovat národní hrdost, na kterou mu ovšem německé vedení škoda auto sere a bude si krásně libovat v ziscích za vaše pracně nasmolené peníze...Navíc přece nechcete, aby škoda Fabia měla víc jak 60kw??!!! Už teď se podívejte jaký to jsou všichni pitomí závodníci a to tam mají 44kW a 55kW v 1.4. Jezdí s nima nadoraz a napodlaze plyn..teď si představte ty samé lidi, kdž jim tam někdo dá 100kW!!!Pan Červíček (nový náčelník dopravní PČR) jde okamžitě od válu, protože takový masakr, na silnicích-to bude něco..S pozdravem pro všechny soudný lidi.
Rozbalit vlákno
0