Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Infiniti FX30d, EX30d a M30d: Nový turbodiesel 3,0 V6 (175 kW, 550 Nm)

Infiniti na ženevském autosalonu představí šestiválcový turbodiesel o objemu 3,0 litru. V létě se začne prodávat v crossoverech EX30d a FX30d, během roku se na evropské trhy dostane také v novém sedanu M30d.
Zpět na článek
22. 2. 2010 09:06
22. 2. 2010 09:56
22. 2. 2010 11:21
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 5. 2010 09:38
neregistrovaný "skippyv"
22. 5. 2010 09:40
neregistrovaný "skippyv"
22. 5. 2010 09:42
neregistrovaný "skippyv"
22. 2. 2010 10:45
22. 2. 2010 16:00
23. 2. 2010 10:24
22. 2. 2010 16:26
22. 2. 2010 16:44
22. 2. 2010 16:59
22. 2. 2010 17:32
22. 5. 2010 09:45
neregistrovaný "skippyv"
22. 2. 2010 11:02
22. 2. 2010 11:31
22. 2. 2010 12:07
22. 2. 2010 12:17
22. 2. 2010 14:24
22. 2. 2010 15:16
22. 2. 2010 12:35
22. 2. 2010 14:39
22. 2. 2010 15:59
22. 2. 2010 15:17
22. 2. 2010 16:14
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 2. 2010 16:37
22. 2. 2010 16:46
22. 2. 2010 17:15
22. 2. 2010 18:35
22. 2. 2010 17:02
22. 2. 2010 17:05
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 2. 2010 17:26
22. 2. 2010 17:43
22. 2. 2010 18:08
22. 2. 2010 20:31
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 2. 2010 19:54
22. 2. 2010 20:34
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 2. 2010 20:48
22. 2. 2010 21:10
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 2. 2010 21:46
22. 2. 2010 21:58
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 2. 2010 22:00
22. 5. 2010 09:47
neregistrovaný "skippyv"
22. 2. 2010 20:57
22. 2. 2010 21:11
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 2. 2010 22:06
22. 2. 2010 22:15
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 2. 2010 22:23
22. 5. 2010 09:48
neregistrovaný "skippyv"
22. 2. 2010 15:17
22. 2. 2010 19:54
22. 2. 2010 21:47
23. 2. 2010 00:44
22. 2. 2010 17:22
22. 2. 2010 18:36
22. 5. 2010 09:52
neregistrovaný "skippyv"
22. 2. 2010 20:52
neregistrovaný "tomaskrtek"
23. 2. 2010 09:30
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 5. 2010 09:56
neregistrovaný "skippyv"
22. 2. 2010 20:41
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 5. 2010 09:58
neregistrovaný "skippyv"
22. 2. 2010 22:02
22. 5. 2010 10:02
neregistrovaný "skippyv"
28. 2. 2010 17:53
Avatar - KANKUNEN
22. 2. 2010 09:06
Konečně
Tohle je přesně co Evropa potřebuje. Tohle auto si zaslouží i výraznou barvu. Ve stříbrné a šedé by se utopilo.
Rozbalit vlákno
0
22. 2. 2010 09:11
infinity rulez
bravo nissan, bravo infinity!! světová špička!!! (lepší už jsou jenom ádova bezporuchová a hladce běžící TDI ..)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ricardo
22. 2. 2010 09:17
Re: infinity rulez
Infiniti... Infinity je toto [odkaz] ;-) >:D
Avatar - kolmar
22. 2. 2010 11:56
Re: infinity rulez
Teraz neviem co by som si vybral >:D
Avatar - ryman
22. 2. 2010 12:30
Re: infinity rulez
wuhuhu >:-[] :yes:
Avatar - KANKUNEN
22. 2. 2010 10:15
Re: infinity rulez
Studuj Ádu, pochopíš, že není hlupák ani trochu, své názory nemění. PD se mu líbí, že nežere a chrochtání mu nevadí. Kelímky se mu nelíbí ani u koncernu, žadné řeči o konečně vkusných tubusech.
Avatar - Ronault.
22. 2. 2010 12:02
Re: infinity rulez
To, že někdo nemění názory není důkaz inteligence ba naopak.
Avatar - DRBNUTY
22. 2. 2010 15:29
Re: infinity rulez
Áda neni hlupak, len je hluchy, ked mu ten rachot nevadi. >:-[]
Avatar - Shr3k
22. 2. 2010 09:56
Teda
Docela příjemné překvapení...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
22. 2. 2010 10:41
Konečně konkurence a oživení trhu!
A buďte si jisti, že se teď s tímto motorem budou hodně objevovat! Už bylo na čase :-) :yes:
Rozbalit vlákno
40
22. 2. 2010 11:01
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
myslíš? 240k na takovou loď je DOST málo.

OT: Nedávno byly statistiky prodeje SUV tak jsem koukal o kolik se prodalo víc Subaru Forester (taky VŠICHNI "čekali" na naftu), no a nijak dramatický nárůst se nekonal.

Podle mě Infiniti + nafta = Porsche + nafta
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 2. 2010 11:21
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
fakt je že Audi Q7 se prodává(lo) prakticky jen ve třílitrové naftě. proslýchalo se že nafta v Infiniti bude mít větší výkon, ale mě osobně je to naprosto jedno. možná začínám trochu litovat že jsem si nekoupil radši FX45 místo FX35ky (ještě lépe M45 Sport) ale čeho lituji nejvíc je že Infiniti M se u nás bude prodávat jen jako M37, M30d a později M35 hybrid. protože to nejlepší, co bude bohužel určené jen pro US trh(na rozdíl od nafty která se tam prodávat nebude)je Infiniti M56.
Avatar - kolmar
22. 2. 2010 11:55
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
No neviem, co ja som bol v Subaru tak predajca spocita bendziny na prstoch jednej ruky co predal...vsetko co ide kazdy tyzden je boxer diesel. No statistiky som nestudoval, mozno ti do nich mierne pokafrala kriza ;-) hoci ju nerad vytahujem...

Vecsina X5, X6, ML, Q7 je v 3.0 TDI V6 co ma podobne parametry, nieco ine stretnem len zriedka - to su fajnsmekri...cize podla mna najlepsia volba aku mohli spravit. Lebo viac zakaznikov pritiahne to ako napr. V8 diesel (moj skromny nazor).

Trosku sa divim na 176 kW, cakal som okolo 200 kW, to sa vyhrazala aliancia Renault Nissan uz davno...mozno pride upgrade? ale to je malo pravdepodobne. Tak minuly tyzden sa tu rozoberal Patrol - tadaaaa tu mate dieselovy agregat ktory v nom skonci...ci uz upraveny alebo nie!
22. 2. 2010 20:44
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
Máte pravdu, všude se spekulovalo o výkonu min. 250ks, na to auto to nebude moc! BMW X5 3,0 má nyní výkon 245 ks a se 2 turby přes 300ks. Kroutící moment je slušný, ale zrychlení z 0 - 100km přes 8s je málo a spotřeba je u FX rovněž dost vysoká. Podle mého soudu se pod 10l nafty nedá jezdit. S FX 37 jsme s trochu slušnou jízdou dosáhli 13l/100km. Uvidíme i tu cenu, jaká bude v porovnání s FX 37 ?
Avatar - WinDiesel
22. 2. 2010 12:09
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
Me2d: ty jsi z Marsu? Forester z 0% v dieselu na 70% v dieselu - to Ti připadá málo???? Teď jsi mne docela rozesmál...
22. 2. 2010 12:45
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
no nápodobně, jo když diesel nemám, tak jeden kus je nekonečné navýšení že?

myslím totálně, Forestrů se prodávalo do čtyř set když nafta nebyla a s naftou se jich prodalo lehce přes 400

[odkaz]

Pointa = zákazníci nijak na naftu nečekají :-!
22. 2. 2010 13:40
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
Pointa bude spíš v tom, že prodejní výsledky za rok 2008 ještě nejsou ovlivněny krizí, na rozdíl od loňského. Otázka je jaké by byly prodeje kdyby diesel nebyl.

A o tvé chybné teorii, kdy zákazníci Subaru nechtějí diesel, svědčí i návštěva showroomu Subaru, kde je už problém najít něco v benzínu.
22. 2. 2010 15:48
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
jasný, všechny jsou vyprodaný :-!
Kdo 2.0 benzín s CVT je výrazně lepší než D, i když kvality subařího dieslu nezpochybňuju.
Avatar - kolmar
22. 2. 2010 17:38
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
To by som az tak netvrdil, jazdil som len diesel, ten novy bendzin s CVT nie, no v reali ma horsie zrychlenie, mensiu pruznost a vyssiu spotrebu. Je neporovnatelne lepsi len v komforte a zvuku (bendzin je bendzin).

Mam tiez velmi rad bendziny... no pri tychto autach je to na povazenie, hoci tvoj nazor chapem - je tam vykonvy rozdiel riadny. Neni to tak ako 30i a 30d

PS: tiez mam bendzin, no z uplne opacnej strany ako mas ty :-(
Avatar - WinDiesel
22. 2. 2010 15:10
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
NO, KDYŽ TO POSUZUJEŠ TAKHLE, ALE TO JE POMÝLENÁ LOGIKA. Je velice pravděpodobné, že by bez dieselu prodali tak asi polovinu. Takže diesel je spíše udržuje ve hře, než že by jim nějak zásadně navýšil prodeje, alespoň v ČR.
Dobře tedy, z jiného soudku - MAZDA CX7 - Leden 2009, prodaných 18 ve benzínu, leden 2010, prodaných 55, z toho 3 v benzínu. Stačí Ti to takto? Buď ujištěn že s Infiniti to bude navlas stejné jako u CX7, benzín jede krásně ale živit to nikdo nechce.
22. 2. 2010 16:02
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
určitě u Mazdy každý obrací čtvrtmega rozdílu mezi nejlevnější naftou a nejlevnějším benzínem, zvlášť když ten benzíňák je *.

Ale nechceš tvrdit, že kvůli spotřebě ustoupím z 260koní a vezmu 173 :-!

U Infiniti místo 320 že vezmu 240 :-!

To jsem možná z Marsu, ale platit 4-5Kč/km když si to užiju je VÝRAZNĚ levnější než 2,90 když budu čekat než se to auto sezbírá >:D
Avatar - Johny.Rico
22. 2. 2010 16:44
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
Dívej, pokud ty jsi ze skupiny lidí, kteří si rádi připlatí za to, že budou mít dostatečný výkon a super zvuk - jsem jen rád. Vždy mě poteší, když se něco velkého kolem mě převalí s krásným zvukem nejlépe benzinového V8. Takže za mě máš v tomto ohledu jednoznačně :yes: .

Jen je problém, že v EU jsi v drsné menšině. Pružné zrychlení bude mít tento diesel mnohem lepší než benzin (nemluvim o V8) a bude jezdit za polovic. Super volba.
22. 2. 2010 16:53
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
koukni, FXko stojí 1,3M pokud nebudu jezdit za 14 ale za 9, je to rozdíl 5x30Kč na 100km, já ujedu ročně cca 22tkm = na palivu mám potenciál ušetřit 33tis. Kč amortizace toho auta bude za 1. rok 300tis. za první 3 roky 600tis. = přesně neuvažuju ANI minutu za kolik to auto jezdí, protože v celkových nákladech se to vsákne. Rozhodně, ale těch 22tkm odpovídá řádově 370 hodinám ztráveným v autě, které stojí za rozmyšlení, jestli chci aby auto jelo, nebo nejelo. A takhle budu uvažovat i kdybych byl v Evropě sám :-!
Avatar - kolmar
22. 2. 2010 17:46
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
Nechcem sa s tebou hadat, ja ti rozumiem no problem je niekde inde!

Strasne vela ludi co si to kupi potrebuje kvalitne auto (teraz je jedno ci BMW alebo infi alebo hocico ine). Malo kto najazdi tak malo ako ty, casto je to cez 60 tis. km rocne. Ludia sa na to pozeraju takto, ze na palive usetria za 3 roky prevadzky uz napr. 250 tis. kč!!! a to je na uvaženie.

Niekto ma možno dost penazi, no nie vela na rozhadzovanie a to mu pride vyhodne - to je asi najcastejsi argument spolu s tym, ze je im prakticky jedno ci to alebo to... sadnu, ide dobre, OK.

Inak sa na to pozeras ty... myslim ako človek, čo sa zaujima o auta a račej priplati a ma to čo vždy tak chcel a uživa si to.

Nater je myslienka, ze si do FX 50 hodis LPG, v tomto ohlade mas vysokovykonny bendzin s nakladmi nizsimi ako ovela slabsi diesel... no nalepka LPG je u nas stale brana ako hamba.
Avatar - Johny.Rico
22. 2. 2010 20:38
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
Vůbec bych se nestyděl za Infi FX50 s LPG, ani trochu. Už jsem viděl i Porsche na LPG.
Avatar - kolmar
22. 2. 2010 21:35
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
Aj ja ;-) , dnes uz je technika ina, davaju sa tam superkvalitne specialne celoplastove vstrekovace znasajuce vysoke teploty vhodne aj do turbomotorov. Dokonca su nejake zdruzene splynovace, typek hovoril, ze s nimi sa da aj nova M5-ka dat do plynu bez problemov!!
23. 2. 2010 01:46
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
na LPG jsem měl V6ku v Mondeu který mi nebylo líto.
Každopádně zástavba pro V8 není žádná láce a pokud se má nádrž ukrýt místo rezervy je to na dojezd tak 250km. Fotky předělaných FX35 jsou dost k pláči při pohledu do kufru :-(
Avatar - kolmar
23. 2. 2010 13:14
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
Neviem ako to je s FX, zalezi od auta...niektorym a da dat nadoba za napravu pod araznik - napr. Land Cruiser. Kamarat dava do V8 BMW mesto rezervy...no ako hovoris, tak na cca 300 km to bude-mensia dan ako zhovadeny kufor. LPG je vzdy kompromis...
5. 3. 2010 11:39
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
Mam 80l LPG namiesto rezervy v FX45 - akorat kufor je trosku mensi, kedze je zvysene dno
23. 2. 2010 01:50
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
no ale dobrodružství to je pořád, teplota ve spalovacím prostoru opaluje ventily což pak vede k totální škodě. Určitě se tomu dá předejít, ale nesmí se sejít blbý náhody - obecně né každý motor to snese
23. 2. 2010 02:08
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
týjo mě prostě nafta nepříjde tak výhodná, protože pokud má být ten motor srovnatelný, tak se ještě nestalo že by byl za stejnou cenu, obvykle je dost slušně namaštěný, takže nejdříve vydělá automobilka, za 4 5 let když to odjezdím se to možná vrátí mě - to je hra co mě nebaví

jinak si myslím, že drtivá většina lidí najede míň než 30tkm za rok, a zbytek jsou služebáky
Avatar - kolmar
23. 2. 2010 13:18
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
To s tou cenou to je zase pravda... no nestudoval som rozdiely!

Poznam cloveka co 25 tis. rocne daval na Golfe 2! a 35 na blbej octavke tour. Znamy v C6 za rok nabehal 80 tis.!!! a to maju 2 auta!
Avatar - Ricardo
22. 2. 2010 18:32
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
:yes:
neregistrovaný "skippyv"
22. 5. 2010 09:38
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
myslím, že máš pravdu. Ono diesel není jen spotřeba, ale taky další náklady + poměrně vysokoá poruchjovost např. turba nebo vstřikovacích čerapdel a jejich cena, který převýší rozdíl mezi benzínem a naftou i kdybys najezdil 60tis. ročně :-(
Avatar - Johny.Rico
22. 2. 2010 14:13
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
Tady nejde ale o výkon předně, chápeš? Jde tu o design. Vem si, že jsem FX viděl jako šafránu. A t ojen 35, a proč myslíš, že si je ti lidé koupili? Design. Motor až tak moc neřešili. Teď, když bude motor s dobrou spotřebou a zátahem, slušnou výbavou (prakticky vše oproti konkurenci za cca 1,5 milionu, to je dle mě sakra dobrá nabídka.

Q7 se prodává jen v 3,0 TDI a taky jede velmi dobře. Tohle bude lepší. Můj názor.
22. 2. 2010 15:52
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
hele s cenovkou přes milion jde vždycky o výkon, a nejde o spotřebu. Zákazníci Infiniti si ho kupují kromě designu (o tom se mi nechce polemizovat) kvůli komfortu, a ke komfortu patří výkon a charakter motoru.
Avatar - Ricardo
22. 2. 2010 16:09
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
To bych nesouhlasil... u dvoutunových aut, ať už jsou to sedany nebo SUV, je překvapivě velký podíl dieselových šestiválců. Jo, "nejede to", ale hlavně ve srovnání s dalšíma motorama v tom modelu (V6 diesel je
v podobném autě snad vždycky to nejslabší, co se prodává). Spousta lidí obětuje dvě tři sekundy zrychlení 0-100 výměnou za o dva tři litry nižší spotřebu.
22. 2. 2010 16:18
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
to že je to dvoutunové (2,2t) auto mění akorát to, že standardní příplatek za naftový motor má nějakou šanci na návratnost.
Asi bych se rozmýšlel jestli Infiniti FX50 nebo FX37, protože to auto prostě potřebuje aspoň 300koní pro svezení. S 240koňma mi svezení přiměřené požadovanému image prostě neposkytne, takže o tom ani neuvažuju.
Avatar - Ricardo
22. 2. 2010 18:13
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
No jo, já bych toho taky... ale zatím jsem takové auto nové nekupoval ani se nechystám, takže můj názor na to, co by se mělo vyrábět, může být všem luxusním automobilkám srdečně ukradený... :-)
23. 2. 2010 01:55
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
já jsem o tom uvažoval reálně - takže v tomto případě mám zcela jasno - FX50s z USA.
neregistrovaný "skippyv"
22. 5. 2010 09:40
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
souhlas :yes:
Avatar - Johny.Rico
22. 2. 2010 16:34
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
Vždy o výkon? Tak proč se AUDI A8 prodává prakticky jen s 3.0 TDI??? Myslím, že v dnešní době jde už hlavně o to, za kolik to jede. Merc S s 350 CDI stojí přes dva, je to nejslabší motor v nabídce. Přesto prodávanější než 350 benzin, který je papírově silnější. Já bych teda raději jezdil za 10 než za 15...
22. 2. 2010 16:57
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
S classe je výborný příklad, protože Mercedes dělá tři PODOBNĚ výkonné (což je klíčový rozdíl proti Infi) a to naftu, benzín a mildhybrid. To co zvolíš je v podstatě odraz Tvého světonázoru. Ovšem mildhybrid byl pro další zvýšení výkonu benzíňáku :-!
Avatar - Johny.Rico
22. 2. 2010 20:41
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
Jel jsem s benzinem a s dieselem... pro mě rozdíl skoro nepoznatelný ve hluku, vibrace nikde, jen mega zátah za 10 litrů nafty. Tady nejde už o to, že diesel patří do kamen, jak možná naznačuješ. Vem si, že BMW dělá tak dobré diesely, že někdy je opravdu těžké rozhodnout, zda vzít 330i nebo 330d. Kromě zvuku (a i ten je u dieselu dobrý) ti vše poskytne diesel. Je ot nádhera ta dnešní technika!
Avatar - Ghostyx
22. 2. 2010 23:08
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
Souhlas. :yes: Baworacke diesely jsou na vysoke urovni. Nepochybuji ani o tech co budou v Infi. Osobne na velmi vysokou uroven radim i nejnovejsi TDI pouzivane u Audi. Spickovej je ovsem i diesel u CX-7, byt teda na papire vykonove nic moc, ale v provozu jsem byl velmi mile prekvapen... :yes:
Avatar - kolmar
23. 2. 2010 13:21
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
???? zato ja bol v CX-7 sklamany... auto ma papierovo 180 koni a pripadalo ze cca 20 zdochlo. Tozdiel medzi 150 k konkurencnym dieselom som velky nespozoroval...

No mozno to bolo nezabehnute auto a isiel som len malo km... ale vytacat sa potvora nechcela tak ako Boxer diesel ci 2.2 HDI v Outlanderi...
neregistrovaný "skippyv"
22. 5. 2010 09:42
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
no pokud chce někdo s velkým autem jezdit rychle jako s traktorem, ať si třeba nechá namontovat do Q7 motor 1,4 Je to prostě o výběru >:D
22. 2. 2010 18:42
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
180 kW je dost. To nás jen automobilové časopisy masírují, že je třeba SUV/SAV s dieslem o výkonu aspoň 200 kW jinak nemá šanci. Jde o to , jak bude v konečné verzi vyladěn. Jel jsem v MB GLK 320 CD s "jen" 165 kW a je to skvělá jízda. Motor táhne pěkně odspodu, žádná turbo díra, hladký a výkonu je dost. Musím říct, že jsem valil oči jak ta krabice seděla v zatáčkách. Ale zpět k Infitity - pokud se jim podaří sladit motor s převodovkou a křívka točivého momentu bude přímá a nezačne se zdvihat až v 2000 ot. může jít o skvělou nabídku. Navíc ty "superdiesly" s vysokými výkony trpí vysokými teplotami a jejich životnost bude mizerná. Jen škoda, že jsem se nedočetl, kdo dodával turba - jestli to byl Honeywell a nebo někdo jiný a nebo snad Delphi :-(
Avatar - Johny.Rico
22. 2. 2010 20:44
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
Honeywell už snad dělá "všechny turba", tipl bych to na Amíky, fakt...
Avatar - WinDiesel
22. 2. 2010 21:52
Re: Konečně konkurence a oživení trhu!
Jo, s GLK 320 CDI jsem spokojenej a fakt na silnici sedí. "Jen" 165 kW tedy umí s autem pěkně zahýbat...
Delphi turba nedělá...
22. 2. 2010 10:45
Importante
Velmi, velmi dulezity trh pro Infiniti na Evropskem trhu. Uz jen kvuli rozmanitosti vozoveho parku co potkavame na silnicich preju Infiniti aby jim to vyrazne zvedlo prodeje. :yes:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - WinDiesel
22. 2. 2010 15:12
Re: Importante
Myslím že to je hlavně VELICE ŠPATNÁ zpráva pro LEXUS. Hybridy jsou stále kontroverzní, jejich úspornost je velmi relativní... Prodává se jich velmi málo a teď ještě to Infinity... Jsem zvědavý jestli hodlají Lexus v Evropě pohřbít a nebo se přizpůsobí a dají naftu, chtělo by to šestiválec...
22. 2. 2010 16:00
Re: Importante
INFINITI ne Infinity - aneb najdi jeden rozdil ;-)
Jinak si to co pises uplne nemyslim, Lexusu se prodava asi tolik u nas kolik trh dovoluje, kdyz uz nekdo ma ty penize a chce jit do vysich modelu ala GS, RX, LS, tak tam ten hybrid je plnohodnotna alternativa k dieslu a dava to stale lexusu urcitej marketingovej glanz jako leader v hybridnich automobilech. U stredni tridy kde se ta korunka na palivu resi o neco vic tam pokud se nepletu diesel davaj (ten 2.2 v IS)
Avatar - WinDiesel
22. 2. 2010 17:19
Re: Importante
Hybrid nemůže být plnohodnotnou náhradou dieselu... Mám k dispozici grafy od Ricarda, to by jsi koukal, jaký je mezi nimi rozdíl... Máš-li zájem, rád Ti to pošlu...
23. 2. 2010 10:24
Re: Importante
Ach jo, ty o koze, ja o voze... To je jasny asi kazdymu ne ze jsou charakterove i parametrama uplne jiny hybridy a diesly, na to nepotrebuju graf :-) Ja tam psal o alternative z pohledu marketingu a pro kupujiciho v tyhle kategorii vozu.
Avatar - WinDiesel
23. 2. 2010 22:59
Re: Importante
Právě o to mluvím, o marketingu. Vývojářská firma Ricardo připravila graf výhodnosti dieselů a hybridů, kde je diesel o něco horší ve městě a na krátké vzdálenosti, zatímco hybrid je lepší ve městě, ale ne o moc, zatímco na dlouhých tratích je to podle jejich grafu katastrofa - proto nemůlže být plný hybrid plnohodnotnou náhradou dieselu, ani v reálu, ani marketingově. Prostě jak máš prázdný baterky je ouvej.
Avatar - WinDiesel
22. 2. 2010 17:20
Re: Importante
Jejda...... chybička se vloudila... :-|
Avatar - Ricardo
22. 2. 2010 16:26
Re: Importante
Lexus je japonský Mercedes, Infiniti japonské BMW. Ony si ty značky zase tak úplně nekonkurují.
22. 2. 2010 16:44
Re: Importante
Japonské BMW? Ano, tak by si přál management Infiniti, aby byla značka veřejností vnímána. Svého času si tohle přála i Honda. Ale na to oboum značkám schází jedna podstatná věc, motory.
22. 2. 2010 16:59
Re: Importante
týjo očividně tady v diskuzi čtu, že motory skoro nikoho nezajímají, hlavní je, že to vypadá a jezdí zadarmo :-!
Avatar - Ricardo
22. 2. 2010 17:32
Re: Importante
Nemyslím image, ale vlastnosti a celkovou filozofii a koncepci toho auta
neregistrovaný "skippyv"
22. 5. 2010 09:45
Re: Importante
no BMW mělo vždycky skvělé motory a Infiniti je má taky (tady myslím benzin, diesel nevím).
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2010 11:02
Super
No tleskám! Myslím, že u BMW se trošku klepou bradičky. Teď se bude chtít každý odlišit a Infiniti je to pravé. Jel jsem s tím menším - EX myslím a je to luxusní kára. Benzín byl špička co se jízdy týká a zvuku, ale letmý pohled na spotřebu bral dech. Teď v naftě to bude paráda. No tak jsem zvědav.... :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
34
22. 2. 2010 11:31
Re: Super
Nemyslím si, že by se u BMW zrovna třásli strachy před Infiniti. Podívej se na parametry. To je standardní evropský třílitrový, litinový diesel. BMW je technologicky dál.
Avatar - Ronault.
22. 2. 2010 12:07
Re: Super
To, že se BMW v Evropě určitě netřese hrůzou je fakt. Proč by mělo? Pro ne každého Evropana je design Infiniti zkousnutelný (ne, že by BMW s X6 bylo nějak konvenční), je to stále nezavedená značka s malou servisní síti (v ČR pouze jeden prodejce např.), nemá takovou image jako BMW atp.

Ale s technologickou zaostalostí Infinity bych byl opatrný. Zkus si přečíst poslední test tady na auto.cz nebo zajímavé srovnání s X6M a Cayenne bylo v Autocaru, kde Infiniti bodovalo. Mimochodem třeba systém kamer kolem celého vozu je opravdu propracovaný ;-) A že je blok motoru "litinový"? Pro úsporu nákladu, že spec. litina je levnější než hliník to nebude. ;-)
Avatar - kolmar
22. 2. 2010 12:17
Re: Super
Tak tak... to auto ma mierne rezervy no v technike, designu (podla mna) a image urcite nie! Su to specificke auta pre specifickych ludi... a podla mna dost "libive" ako tomu vy hovorite.

Co ma trosku zaskocilo je ta zliatina, OK, parada, no ked ma lepsiu tepelnu odolnost a nizsi hluk tak nepochopim preco je hlava hlinikoa... ved napr. VW predvadza pravdelne praskanie hlav - cize tam by ta pevnost bola na mieste nie?? Ale inzinieri to urcite spravne vypocitali a je to tak ako ma byt... len trocha cudne pre mna.
Avatar - Ronault.
22. 2. 2010 14:24
Re: Super
Důvod k tomu mít budou. Taky to není normální litina, ale obohacená.

Nějak jsem nepoznal jestli považuješ rezervy v technice ano nebo ne. Pokud ano, tak doporučuji svezení.
Avatar - kolmar
22. 2. 2010 15:16
Re: Super
Nie nie nie... kdeze... v technike nie, to uz patrilo tomu "urcite nie", no na vine som si sam - chyba tam ciarka!

Mam rad SUV, dost napr. tie co v terene nieco dokazu... a su doslova a do pismena SUV, no toto by som nazval taky hriesny kusok... veľmi sa mi pači a veľa ludi by mu minusy ako kufor asi odpustili...

PS: ľahko sa to hovori...ani nevies ako rad by som sa zviezol, no veľmi nie je kde, aj ked bude v SR importer tak typujem 450 km od mna :'-(
22. 2. 2010 12:35
Re: Super
Já si myslím, že Infiniti použilo litinu, pravě kvůli ceně. A litina byla zvolena ve vztahu k výrobním nákladům u Renaultu. Podobná situace je i v koncernu VW, který mimo motorů velkých objemů, jede také v litinové lize.
22. 2. 2010 14:39
Re: Super
But perhaps the key element to the success of the new V6 is the material chosen for the engine block. While some rivals tend towards aluminium-alloy cylinder blocks to reduce the weight of their diesel engines, development engineers felt that to achieve the desired levels of refinement an aluminium block would need extra material added to increase its stiffness and reduce noise levels. It might also need extra complexity added in the form of balancer shafts to boost refinement, but all these additions negate the weight advantages of an alloy block.

Conventional cast iron, however, would place too much weight over the front wheels and lower the levels of driving pleasure offered by all Infiniti vehicles. In its place, the engineers chose Compacted Graphite Iron (CGI), a material that offers all the benefits of cast iron and more – it has higher levels of stiffness and noise absorption – but without the weight penalty. And while CGI is heavier than a pure aluminium block there is no need to add stiffening ribs or extra sound deadening material so the weight gain is comparatively modest.

CGI was patented in 1949 and its first commercial application was for the brakes of Europe’s high-speed trains. It is 75 per cent stronger and up to 75 per cent stiffer than grey iron, the most common form of cast iron found in engine cylinder blocks. It also performs better than aluminium at higher temperatures when it is up to five times more fatigue resistant. Best of all, the weight of a typical engine block can be more than 20 per cent lower than an equivalent cast iron block.

To manage the high loads on the engine structure commensurate with the impressive power and torque outputs, the overall stiffness of the engine structure was optimised at the design stage by incorporating a number of specific features. These included a large and stiff coupling face between the converter housing and the engine; the CGI cylinder block with semi-deep skirts; direct bolting of ancillaries on the crankcase; an integrated engine bracket in the upper timing covers; a structural oil pan; a stiff torque converter housing and an axial driveline bearing on the gearbox side.

At the same time, to reduce vibrations inherent in a diesel engine and avoid unwanted resonances in the rev range, intensive structural optimisation during the preliminary design stage used finite element calculation to identify both the source of vibrations and to establish the ideal structural form of the block.

The result is a compact, architecturally stiff and refined unit that by itself delivers two of Infiniti’s design goals: high levels of refinement and no loss of chassis balance. In tests, Alliance engineers have determined that the V9X engine has the lowest 250 Hz and 500 Hz vibrations of all the benchmarked engines.
22. 2. 2010 15:59
Re: Super
Je to poučné, ale je to také hezké PR. Mám najít něco od BMW, což pro změnu vyzní, že není nad hliník? Všechna motorářská esa (např. BMW, Honda, Subaru) uznávají jen hliník. BMW jde úplně nejdál, má nejen hliníkový blok, hliníkovou hlavu válců, ale i hliníkové vložky válců! Tím nechci říct, že litinové motory jsou špatné, ale vyrobit kvalitní hliníkový blok motoru je nepoměrně náročnější a tudíž i dražší.
Avatar - WinDiesel
22. 2. 2010 15:17
Re: Super
Flavio má jednoznačně pravdu. Infiniti musí mít naftu a musí to být dobrá nafta, ale nesmí stát mnoho, tedy je třeba kooperovat s Nissanem a Renaultem. Takže:
NISSAN - PATHFINDER
NISSAN - PATROL
INFINITY (bylo řečeno v článku)
RENAULT - nejvyšší verze Laguny, možná Espace...
A jakžtaž seškrabali dost na kooperační motor. Ale jentaktak, možná ten motor budou chtít někomu nacpat ještě mimo alianci Nissan-Renault.
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 2. 2010 16:14
Re: Super
nesmysl, ta nafta není nijak nutná. je to jen kosmetická úprava-možnost volby. těch pár desítek naftových kousků co se v Evropě prodá tržby Infiniti nijak nezvedne. a v USA se nafta prodávat nebude. dokonce si myslím že se technologická investice do zástavby nevrátí. motor jako takový samozřejmě smysl má, možná nám do Evropy vrátí i Maximu. souhlasím s možnostmi použití-v podstatě všude kam se dával VQ35(40), tedy Murano,Pathfinder, Laguna,Espace(Grand), Infi asi všechny (mimo QX a nového Q jestli bude), zřejmě Samsung, Patrol tomu asi také neunikne. jen jim přeju aby to nebyl průšvih jako 3.0dCi B9X od Isuzu-Denso.
22. 2. 2010 16:37
Re: Super
A mít v nabídce prakticky jen jeden motor to je optimální řešení? Mě to připadá od Infiniti spíš jako hloupý žert.
Avatar - Ricardo
22. 2. 2010 16:46
Re: Super
To se dá i otočit: mít pro jeden model 10 motorů je optimální řešení? Obojí je extrém
22. 2. 2010 17:15
Re: Super
Zhledáváš jako zákazník nějakou nevýhodu ve výběru z 10 motorů? Pro mě tedy, čím širší motorová paleta, tím lepší. Aspoň mám možnost výběru optimální motorizace.
22. 2. 2010 18:35
Re: Super
Nevýhoda bude v cene, (extrémne) 10 motorov pre jedno auto a 10 motorov pre 10 modelov, to je priepastný rozdiel aj pre väčších výrobcov.
22. 2. 2010 17:02
Re: Super
mě teda výběr mezi V6 3,7 a V8 5,0 motá hlavu docela slušně :-! Osobně bych to viděl na individuální dovoz V8 ze Států za cenu V6 z Evropy ;-)
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 2. 2010 17:05
Re: Super
pokud je ten motor kvalitní a konkurenceschopný-a to jednoznačně je-tak proč ne??? ale trocha faktů: Infiniti byla koncipována jako automobilka jen pro severoamerický trh. v posledních letech měla-má-v nabídce 3 motory, tedy ne jeden-a to VQ35, VK45 a VK56. US trh je pro ně stěžejní, a tam se v naftě neprodává téměř nic, emisní předpisy jsou stejné jak pro naftu tak benzín, a nafta jednoduše neprojde. to že do Eu modelů nacpou naftu je jen takové PR-koukněte, že to taky umíme, kdybysme chtěli.
22. 2. 2010 17:26
Re: Super
To je otřepané klišé, pokud je motor kvalitní, tak i jeden stačí. (To vypadá, že kvalitní motory ani nikdo jiný neumí.) Nestačí. Respektive stačí to Američanům a Japonci si tvrdohlavě myslí, že to bude stačit i v Evropě. Jediný důvod proč se drží této filozifie je nemalá úspora nákladů.
Avatar - Ricardo
22. 2. 2010 17:43
Re: Super
Ok, tak jaký benzinový motor bys do toho FX chtěl? Máš 3,7 320 koní a 5,0 390 koní. Chybí ti nějaká 4,3 350 koní nebo 5,5 430 koní? Nějak nechápu ten problém s "nedostatkem" motorů a ty asi zase nechápeš, že cílem automobilky je dosáhnout zisk a ne vyvíjet a vyrábět motor, který si koupí 5 % zákazníků.
Avatar - WinDiesel
22. 2. 2010 18:08
Re: Super
Omyl, Infiniti tato nafta nic nestojí, stejně ji aliance RSA-Nissan potřebovala, díky Infinita pouze klesnou náklady a už nebudou muset používat motor od Isuzu. A nebude to pár kousků, v Evropě se bude 90% Infinity prodávat v naftě, takže pár kousků půjde v benzínu...
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 2. 2010 20:31
Re: Super
nauč se číst, já nepsal nic o ceně motoru alébrž o ceně zástavby-tzn. takové ty věci jako zkoušky, crashtesty, homologace, vývoj...víme??? já jo, ty asi ne...stěžejní prodeje Infiniti v Evropě představuje model G, hlavně G coupé... a tam tu naftu rozhodně nedají.
Avatar - da_b0mb
22. 2. 2010 19:54
Re: Super
bez nafty zkouset ofenzivu v Evrope? To by nemelo smysl a mohli by se rovnou zamerit jen na americkej trh a tady to zabalit...
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 2. 2010 20:34
Re: Super
jasně...a to že FXko bylo po Mustangu druhé nejdováženější auto z jů es je asi omyl...jděte už všichni s tou smradlavou naftou někam
Avatar - da_b0mb
22. 2. 2010 20:48
Re: Super
Hele ja proti benzinu vubec nic nemam, ba naopak...ale jde o prodeje v Evrope. To co pises neni prakticky zadnej argument...V nabidce byl jen benzin...kdyby bylo na vyber, tak bysme se mozna divili kolik naftovejch FX by se dovezlo. Dalsi veci je, ze clovek, kterej se rozhodne pro dovoz takovyho (tenkrat jeste)"exota" ze Statu, musi bejt fanda a zapalenej pro tohle auto. Ale takovejch je u nas minimum...Infiniti jde o prodeje a o to ukousnout neco malo z kolace konkurence (BMW) a proto je nafta nezbytna...
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 2. 2010 21:10
Re: Super
ale právě toto není argument, to je jen jakási setrvačnost, jako třeba prodej Škodovek u nás, to že Okta TDi je modla...ta nafta bude brát deset, mě FX35ka bere 12, v zimě 13. tak zanedbatelný rozdíl skutečně není legitimní argument pro volbu nafty. vzhledem k poklesu ceny je spotřeba skutečně to nejmenší. nehledě na životnost, velká benzínová atmosféra tu bude věčně.
Avatar - WinDiesel
22. 2. 2010 21:46
Re: Super
To je blbý, viď, když jsi si pořídil tu nesmrtelnou benzínovou atmosféru... A teď si všichni podobně jako u Mazdy CX-7 budou pořizovat diesely levněji o 150000 a Tvoje auto nebude od nich k rozeznání...
Teď už chápu to Tvoje rozčilení...
A mimochodem, benzíny smrdí taky, jen jinak... Tento argument ji již poněkud zasmrádlý (zastaralý, pokud by jsi nerozuměl).
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 2. 2010 21:58
Re: Super
jenže já už mám FXko přes dva roky, a do té modelové řady se nafta nedávala...a i kdyby, rozhodně k rozeznání od nafty bude, ono na té bílé perleti by se moc nevyjímal mastnej flek kolem nádrže...a dva obr černý fleky na zadku od sazí...ale to znáš, viď??? tipnul bych tě na Oktu v kombálu, čiplou tak na 170 koní...a při podřazení za tebou není vidět...víš, možná zkusím naftu, ale až půjde točit k sedmi tisícům a bude vonět stejně jako v těch vysokejch točkách spálenej vysokooktanovej benal...
Avatar - da_b0mb
22. 2. 2010 22:00
Re: Super
Nemam tuseni jak je to s prodeji motorozaci do velkych SUV v Evrope, ty vis o nejake statistice? Sazel bych na prevahu nafty...Trh si to stale žádá, jde o business
neregistrovaný "skippyv"
22. 5. 2010 09:47
Re: Super
svez se a uvidíš ;-)
22. 2. 2010 20:57
Re: Super
Taky jsme v něm jezdili, všechno super, ale člověk se do toho nevejde a dozadu už vůbec, je to jen pro "rákosníky!"
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 2. 2010 21:11
Re: Super
podle příspěvku jsi řídil leda tak modýlek, trubko
Avatar - da_b0mb
22. 2. 2010 22:06
Re: Super
Teda tady se "majitel" nezapre...neni ti to blby se tak urputne rvat za svoje auto resp. svoji pravdu? Ja bejt spokojenej majitel, tak mam tyhle diskuze tezce na haku a nazor diskuteru je mi volnej...Trochu nadhledu ;-)

To, ze to auto sedi ve vsech smerech tobe, neznamena, ze bude sedet i vsem ostatnim...viz. JirkaHKK
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 2. 2010 22:15
Re: Super
jirka hkk v tom autě neseděl, protože jinak by nemohl napsat to co napsal, jsem hodně velkej a vlezu se v poho i za sebe.
jinak asi máš pravdu, měl bych to mít na háku, jenže názory typu ´´nafta to spasí´´ mi smrděj, víc než ta nafta. jako v případě té vzpomínané CX7. uvažoval jsem o ní, resp. o CX9, protože 2.3T mi přijde fajn do 3MPS, max do šestky...ale stejně, kdybych jí chtěl, a chtěl bych se s ní projet a ne jen ***t tak do toho benzínu jdu a ne do nafty. asi to mám zkreslený tím že autem jezdím málo,jen když chci,nemusím, dlouhý štreky jsou pro mě dnes svátek a jako takovej si ho chci užít. hezkej večer přeju
Avatar - da_b0mb
22. 2. 2010 22:23
Re: Super
presne o tom to bude...měj se ;-)
neregistrovaný "skippyv"
22. 5. 2010 09:48
Re: Super
no já mám 190cm a vejdu se tam v pohodě. za mnou místa dost. Kufr teda tak jako v hatchbacku před 10lety, to je fakt. ostatní věci to ale převáží. Jinak na hory a dovču si klidně dám na střechu slušivý aerodynamický boxík. >:D
Avatar - gld
22. 2. 2010 15:17
výborne
Presne toto infinity potrebovalo na európskom trhu, silnú naftu..konečne krásne autá dostupné aj s rozumnou motorizáciou ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
22. 2. 2010 21:47
Re: výborne
On to slovensky myslím napsat ani nemůže... píše podle pravidel.
Avatar - gld
23. 2. 2010 00:44
Re: výborne
a jasne, tak to pardon, písal som podľa pravopisných pravidiel (infiniti sa slovensky vysloví infiniťi), dobre tušíš :-)
22. 2. 2010 17:22
Hmm
Koukam, ze se tady vsichni rozplyvaji nad Inifiti. Celkove skutecne nad cim se rozplyvat. Jen nevim jestli by se taky tak rozplyvali kdyby slo o Reanult. :*) Pokud do te aliance prinesl Renault neco, co Nissan neumel, tak naftove motory. A tohle bude jeden z nich.
Rozbalit vlákno
2
22. 2. 2010 18:36
Re: Hmm
Dieslové motory Renault okrem Ádu nespochybňuje asi nikto...
neregistrovaný "skippyv"
22. 5. 2010 09:52
Re: Hmm
no já teda kupuju FX v benzínu. Dost Renaultů jsme měli a přiznám se, že tohle ve mně důvěru nevzbuzuje. Neříkám, že to musí být špatné, ale Renault teda žádná špička není a to ani v kvalitě. Pokud uhlídají kvalitu, tak snad. to si myslím, že by mohli, ale co životnost dílů???
22. 2. 2010 19:39
Pěkné, ale ...
Začnu tím, že se mně zejména benzínový FX50S móc a móc líbí a to tak, že jsem o něm uvažoval. Ale, vezmu-li v úvahu jeho obří celkové rozměry (což mně nevadí) ale přitom nepoměrně menší kabinu (to už vadí, zejména vzadu), situace již není tak jednoznačná. Do téměř 5-metrového SUV by se pohodlně měly vejít čtyři dospělé osoby i s báglama. Nejsem si jist, ale myslím, že FX to nezvládá, jak by mělo. A kupovat si jej jen pro 2 osoby? Proto nebude u nás, podle mně, ve středu zájmu. Škoda, je to jinak fajnové vozítko. Myslím, že nový Touareg zamíchá pěkně kartami (nejsem fanda VW).
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 2. 2010 20:52
Re: Pěkné, ale ...
Prosím, nezaměňujte EX a FX, do EX se skutečně vejdou dva dospělí a dvě děti, do FX se bez problémů posadím za sebe-mám metr devadesát a hodně moc přes metrák...a už nás v něm jelo i sedm :-)...a do kufru se vejdou 3 velký kufry a sport. taška, to už jsem měl možnost vyzkoušet několikrát. jo a je to mid-size, takže nemíchat s Q7 apod, na to je tu QX56
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2010 22:18
Re: Pěkné, ale ...
Hm, víš o čem je řeč... FX je střela bez kompromisů...a v Ženevě jsem viděl koncept (prý finální verze) Essence...doufám, že ten název pamatuju přesně....a to byla krása... :yes:
23. 2. 2010 07:19
Re: Pěkné, ale ...
Snažím se to nezaměňovat, psal jsem výhradně o FX. Ale díky za osobní zkušenost. Vycházel jsem zejména z názoru těch, kteří autům rozumí určitě víc než já (např. britský AUTOCAR, ale bylo to zmíněno i v našich testech), podle kterých má jinak výborné FX tyto nedostatky:
1) málo místa a relativní nepohodlí na zadních sedadlech
2) malý kufr (doslovně: jeho velikost je "zklamáním")
3) příliš tvrdý podvozek (na britské, tedy i na naše cesty)

Bod 3) mě nevadí, přece jen, na SUV je mimořádně rychlé, ale to místo vzadu a kufr nemohu překousnout zejména proto, že je to docela obří vozítko.
neregistrovaný "tomaskrtek"
23. 2. 2010 09:30
Re: Pěkné, ale ...
tak z vlastní zkušenosti můžu říct že kufr je dostačující, věci pro čtyři lidi (tedy dvě čunˇátka a dva lidi) na 14 dní se do něj vejdou s přehledem, stejně jako nákup z Tesca na týden(dva plný vozejky). to místo na zadních sedačkách skutečně není špatný, X6 ho tam má mínˇ. čtyři dospělí pohodlně. samozřejmě, není to 7er nebo S-klasse, je to auto orientované na řidiče, ale jako rodinné vozítko bez funguje problémů. nesmí se zapomínat na to že podvozková platforma, tuším má označení FM, je shodná s 350Z, auto sice díky tvarům působí obřím dojmem, ale ve skutečnosti tak obří není. no a podvozek??? mám Sport pcg, na dvacítkách, tvrdší tlumiče i pružiny, a je to paráda. pokud člověk nezapomíná na fyzikální zákony tak se s ním vyřádí i na okreskách.
23. 2. 2010 19:05
Re: Pěkné, ale ...
tomaskrtek: Děkuji za podrobný popis vměstnatelnosti osob (na zadní sedadla) a věcí (do kufru). Zní to skutečně přesvědčivě. Nechápu tedy, proč se motor. novinářům zdál kufr, atd. tak malým, že ho museli kritizovat. Ještě jednou díky a přeji hodně bezpečných kilometrů.
neregistrovaný "skippyv"
22. 5. 2010 09:56
Re: Pěkné, ale ...
JJ, místa v kufru je fakt málo. Chtěl jsem něco co má velký kufr, ale tohle mně zaujalo a místa v zadu málo není. Jen v zadní řadě nejsou žádné odkládací prostory (chudáci děti :-( ). máš pravdu - nový Touareg je pěkný, ale když zvážím, že za výbavu jako v FX zaplatím o 700tis. víc, nešel bych do toho. Je to otázka vloby, ale v tomhle německé automobilky podporovat nebudu.
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2010 19:49
kecy, žvásty....
...sorry chlapi, ale kecy o litině nebo hliníku na motor...to jsou fakt žvásty. Klidně ať to strouhají ze dřeva nebo točí z hlíny, když to bude splňovat všechny parametry a bude fungovat. Jinak Infi je nejčastěji srovnáváno s bmw... Je to výborná alternativa pro zákazníky, kteří slyší na sport a luxus a nechtějí bmw, se kterým si chca nechca kupuješ i ne příliš valnou image. A že jeden motor nestačí? Ale stačí a bohatě. Stačí se podívat kolik takových motorů se prodává u konkurence - 3.0TDi nebo 3.0D nebo 320 resp. 350 u Merc. motoruje nejvíce aut svého segmentu. Nebo jaký jiný motor v naftě byste tam chtěli? Slabší? Silnější? To není VW to je Infiniti. Jinak doporučuji plakátovým diskutérům svezení... :-!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "tomaskrtek"
22. 2. 2010 20:41
Re: kecy, žvásty....
naprostej souhlas :yes: krásně napsaný a je to pravda
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2010 22:05
Re: kecy, žvásty....
Díky Tome. Ale fakt je to tak. Metalurgické statě jsou k ničemu, když nevím jak to fachčí.... :yes:
neregistrovaný "skippyv"
22. 5. 2010 09:58
Re: kecy, žvásty....
Osobně jsem uvažoval původně o Jeep GrandCherokee SRT8 v kombinaci s plynem. Technicky zajímavé a spotřeba méně než diesel. Nakonec jsem šel do FX 37. Ono spotřeba 11-12l zase není tak moc :-)
22. 2. 2010 22:02
OŽIVLÉ MRTVOLY
Co se to jen člověk na diskuzi nedočte, máme oslavovat Infiniti za oživení trhu s SUV. Ono se snad někomu zde zdá, že trh s esuvečkama potřebuje oživit? A ausgerechgnet infiniti FX? Podivné úvahy.

FX těží nikoliv z toho, že je to snad nějaký echtSUV-démon, nýbrž právě z toho, že na SUV dokonale rezignuje a jak karoserií tak (dodnes) motory aspiruje než na amatéra v subsegmentu, který tu absolutně vyčerpávajícím způsobem vykryla ixšestka od BMW.

FX na benzínu výborně jede, ostatně "FX-cameron-story" jsem tu už psal snad před třemi roky. Ovšem designem, měli-li bychom srovnat s BMW, MB či AUDI je to neporovnatelné. Evropská klasa je vskutku estetickou klasou té nejvyšší příčky, FX oproti evropské konkurenci vnímám než jako pohledově nemotornou houbu.

Instalace nafty bude v Evropě kontraproduktivní, kupci FX volí tento model především proto, že právě v podobě FX získávají crossku s rychlou lehkou nohou, nikoliv, že by snad chtěli v FX soutěžit o to, kdo má menší spotřebu nafty, či komu to jede lépe na polňačce.

Zcela ulétlá je pak diskuzní myšlénka, že snad nákupem FX se vyčleňuješ z "masové" evropské SUV produkce a stává se z tebe estét silnic. FX není samozřejmě v tomto segmentu konkurentem ani BMW ani MB, je to importovaný, zcela přehlédnutelný segmentní solitér, který právě nasazením nafty zde přichází o to jediné, co bylo na tomto produktu přitažlivé.

P.S. Ale jo, jako onanie dobrý, stačilo ale jen napsat, že ze světa SUV jsi zatim zažil jen řetězy nasazený na přední nápravě escorta z roku devadesát pět...

BRAVO EURO-SUV :yes:
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2010 22:12
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
Ses nějak moc odhalil na to, na co jsme u tebe zvyklí: že ze světa SUV jsi zatim zažil jen řetězy nasazený na přední nápravě escorta z roku devadesát pět... Gti, kérka vw ti mlží zrak. Infiniti je klasa a o méněcennosti oproti prémii není řeč. Je to prémiovka se vším všudy. Pokud budeš chtít cokoliv dalšího, podloženého jen papírem, říci, běž a dopřej si ty chvíle svezení s tímto vozem. Možná někde v koutku duše pochopíš, že Infiniti není jen alternativa, ale skutečný hráč.
:-!
Avatar - Ghostyx
22. 2. 2010 22:40
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
Presne. :yes: Posledni verze FX je fantastickej autak a to i v te zakladni motorizaci... Kdo se v tom nekdy svezl, tak o X6 jiz prakticky neuvazuje. ;-)
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2010 22:15
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
PS: Inf si bude muset získat své zákazníky na již rozděleném trhu. Q7 je mohutná masa obepínající malý prostor, MB - ne pro každého stravitelné, nemastné,neslané, pro duchmena OK, BMW - koupí dostáváš nálepku, zpracování z prémiovek nejhorší. Opravdu, GTI, běž a prubni INFINITI. ;-)
22. 2. 2010 22:26
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
James Cameron to vymyslel už dávno. Nastane doba, hodíš celej svůj život do kufru, naposledy se ohlídneš a vyrazíš z města. Ze svýho rodnýho města, soustavně decimovanýho hordama robotů... Tak na tohle buď pořád připravenej. Koneckonců na to myslej i u NISSAN motors... Kola 20 palců na 265/50. Neskutečně jistej posaz na silnici. Přebírám ho. Klíček, teda vlastně krabičku rvu do kapsy.

Pár dravců už jsem viděl. I naživo. Poprvé ovšem mám možnost si na dravce sáhnout. Obcházím ho zvolna dokola a nepřestávám žasnout. Na ponton invazního vyprošťováka je naroubovaná takřka coupe střecha... kdo tohle dokáže, dokáže i zastavit ty roboty... doufám. Vizuální dojem je famózní, neskutečnej, definitivní. Jsem u vytržení. Tohle udělali snad podle mýho mozku.

Je v barvě berilium - umět auto znamená umět i barvu. Barva je nepopsatelná a úchvatná - evokuje tmavou měď trubek z podzemí, tam, kde jsem spatřil tmu světa a třásl se z dunění železnejch bot... co k nám dolejhalo... pět metrů pod zem... Jdu po detailech. Zpředu nekompromisně tvrdej, samostatnej, nepřemožitelnej. Záď je fantastická, zakusuje se do ní to coupe... a napříč ji protínaj blinkry. Tuhle porci potence, suverénosti a drzosti těžko rozdejchávám. Poodejdu 5 metrů a sjíždím ho přes pravej pření blatník - jo, tohle je dokonalé technicistní retro z doby, kterou jsme ještě neprožili. Vzpomínky na budoucnost... Hergot, ten Terminátor mi buší v hlavě. Jdu k němu a cítím chvění, beru za chromovou kliku a vlezu dovnitř. Jsem jak zvíře... musím trochu orazit. Sedím na kůži, volant s kterým ukočíruješ i raketoplán... tlačítkem vpravo na sedadle se posouvám dozadu. Ideální klec, pro mejch 188.

Je širokej. Místo klíčku ta identifikační krabička v kapse a na přístrojovce otočný vypínač, kterým zatočím a... vnímám tep šestiválce - 3.5 l, 280 koní. Ještě spí, v mžiku je probudím. Automat zcvakne jízdu vpřed, přidám a 280 koní držím v opratích. Tohle jsem mockrát v životě nezažil. Ženu ho proti slunci a proti času... Jedu jen kam chci. Sedí na silnici jak přibitej. Podvozek má sportovní úpravu a skutečně si dá říct podle mý chutě. Nic - jo, nic mu nemůžu vytknout. Jdu nadoraz, v mžiku podřadí a celý stádo mě žene rozkoši vstříc. Jde za plynem, v zatáčce žádný náklony, brzdy mě tlačej na volant... úchvatné. Nahoře nad středovým panelem obrazovka - ukazuje ti při couvání kam jedeš. Koukám na odkládací box (asi na brejle) na stropě mezi předníma a zadníma - sáhnu na to a vyjede obrazovka od DVD...

Tohle auto... na nic si nehraje... a ty si v něm můžeš hrát na co chceš. Já hodinu vozil Terminátora. Tak - I´ll be back pětatřicítko. I´ll be back!..
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2010 22:30
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
WOW! Hele to se čte samo se zamhouřenýma očima a zatajeným dechem :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Moc dobré, moc. Welcome GTI. ;-)
22. 2. 2010 22:31
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
Jo, jo, také mě tehdy pětatřicítka rázně poblouznila :-)
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2010 22:35
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
....sedmatřicítka je už někde jinde.... ;-)
Avatar - pelikoš
1. 3. 2010 19:20
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
a co padesátka,stará stodola nejlíp hoří >:-[] >:D
[odkaz]
Avatar - Ronault.
22. 2. 2010 22:15
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
Možná by to chtělo zkusit zajet do Práglu a jedno Infiniti si projet. Možná by to chtělo nějaký ten český nebo zahraniční test přečíst.

X6 je stejné "SUV" jako FX
22. 2. 2010 22:20
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
Možná by to chtělo se naučit číst. FX jsem poměrně slušně projel (FX35), a všechny testy uveřejněné v respektovaných periodikách přečetl.

Zdá se mi, jako bys tou poslední větou skákal sám proti vlastní zdi.

No, zkus si mě ještě jednou podrobně přečíst. Možná ti to pak sepne.
Avatar - Ronault.
22. 2. 2010 22:22
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
Tak to jsi pak nečetl Autocar a nejel jsi v FX37. To je jako bys řekl "jel jsem v Octavii", ale už neřekl, že v v prní a ne v druhé generaci.
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2010 22:23
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
Nechápu, pokud jsi skutečně FX projel (a nejen výfuk >:D ;-) ) , že tak mluvíš. ;-)
22. 2. 2010 22:28
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
Mluvím i píšu :-) Je to jak jsem napsal - výborně jede (člověk cení výkon) ale (už) nevypadá. Přečti si nahoře, jak poblouzněne jsem FX popsal, když se tu objevilo a já ho převzal k jízdě. Čas utekl a dnes se potrzuje, že ten design nemá vějšku.
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2010 22:32
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
No něco pravdy na tom asi bude.... Na starou iksprdu se dodnes dívám jako na schopného frajera... ale infi je krása a ZVLÁŠTĚ ty nové modely.... ty starší příliš "voněly" Nissanem, který na oko v interieru až tak netlačí.... :yes:
22. 2. 2010 22:37
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
Já myslím, že infi tu bude úspěšnější než lexus. Přeci jenom ten nissan (a nyní nemyslím na týdu >:D má u nás pořád jistej zvuk.
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2010 22:39
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
Souhlas. Podpis. Lex je hezký, ale máme oči evropské. Milujeme Alpy a Fudži mi nic neříká...
Avatar - Ricardo
22. 2. 2010 23:58
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
Jenže ona mezitím přišla nová generace, která zlepšila hlavně ten design!
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2010 22:21
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
Infi je luxus na první pohled. BMW si z velké části koupí člověk ne kvůli autu a jeho schopnosti, ale kvůli tomu se ukázat, že na to Bávo fakt mám..... Infi je krásné, moderní, technologicky na špici...co dodat? ....sem s ním... :yes:
22. 2. 2010 22:30
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
Té části věty, že si někdo koupí BMW aby jako vypadal moc nerozumím. Tedy, lépe řečeno, jako bazarový kovboj ano, tam bych chápal ty žalostné motivace, ale jako funglovka je to vlastně vyloučeno z podstaty...
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2010 22:33
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
Hm, možná to je tím, že takové týpky znám....snad až na jednoho, co celý život jezdí jen bmw...
Avatar - ZoomZoom
23. 2. 2010 08:38
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
Jak by tady bylo krásně bez....

btw. "právě nasazením nafty zde přichází o to jediné, co bylo na tomto produktu přitažlivé"

brání ti snad něco pořídit si to s benzínem?
:no:

to máš jak s Porsche, taky od dob co do něj cpou smraďocha tdi, se jaksi vytratil punc originality
23. 2. 2010 10:51
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
Špatně si vysvětluješ má slova, můj názor není, že bez infi by tu bylo krásně, naopak, je dobře že se dováží oficiálně. V naftě bych si tohle auto nepořídil s tím souhlas. Pokud ti nafta vadí u Porsche, asi ti bude vadit i u infi. Punc originality je fuč.
Avatar - Dylan McKay
23. 2. 2010 12:01
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
ze světa SUV jsi zatim zažil jen řetězy nasazený na přední nápravě escorta z roku devadesát pět...

>:D :yes:
23. 2. 2010 15:01
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
;-) :-) :yes:
Avatar - Dylan McKay
23. 2. 2010 22:14
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
Některé tvoje výroky zlidověly, a doslova se nestydím je používat: švorcák za záclonou, puky na tangách, teď řetězy na eskortu... >:D
Asi mi toho hodně uteklo, ale i tohle stačí! >:D :yes:
Avatar - Johny.Rico
23. 2. 2010 21:55
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
Psát umíš pěkně, to ano, zesměšnit ostatní taky, to ano. Od toho tu přece jsi, ne? :-)

Až budeš jednou uvažovat jako normální zákazník, pochopíš i jiné úvahy, než smyšlené promo, které tu omíláš ;-)

Poznámka, že se s FX nevyčleňuješ - ehm, nějak nemohu pochopit. To se vyčleňuješ s X5 nebo Cayenne? Nebo snad s Q7? Lidi, kteří se tady vyčleňují, jezdí v Escalade, QX56, FX, Armadě nebo bych mohl započítat pick-up RAM SRT10. Tyto vozy jsou oživením.

Nevim, zda tohle pochopíš, co jsem ti napsal, ale tak nějak to bude z mého pohledu. FX je primier class, jak cenou, tak výbavou, tak motory. Už jen tím, kolik jich nabízí.
btw: kdybych si měl vybrat, beru X5 40d, protože je to nejlepší SUV (nehledě na motor). Jen se na to umím na rozdíl od tebe podívat objektivně.
neregistrovaný "skippyv"
22. 5. 2010 10:02
Re: OŽIVLÉ MRTVOLY
jeď se projet >:D :yes: >:-[]
Avatar - da_b0mb
22. 2. 2010 22:31
OT - Renault - opravdova limuzina
[odkaz]

Co na to rikate? Podle me dost nepovedena reklama...
Rozbalit vlákno
6
22. 2. 2010 22:35
Re: OT - Renault - opravdova limuzina
Absolutní prostituce 8-s Ani zasmát se tomu nedá...
Avatar - Ronault.
22. 2. 2010 22:36
Re: OT - Renault - opravdova limuzina
Staré... nepovedlo se to. I když aspoň toho Klause a jeho rozhození rukama zahrál ten strejda jakž takž. Jinak kravina
Avatar - da_b0mb
22. 2. 2010 22:39
Re: OT - Renault - opravdova limuzina
Ja prave myslel ze je to aktualni...vzhledem k tomu, ze podobna reklama bezi v tv a taky to na me vyskocilo na jednom webu...to datum pod tim by melo bejt 2010 asi, moc tomu nerozumim...kazdopadne fušeřina...

Uplne jinak pusobi reklama na BMW, myslim, ze mi to posilal webpaja v SZ. Taky si tam berou Audi do ust a dokonce i vcetne loga na masce >:D
[odkaz]
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2010 22:47
Re: OT - Renault - opravdova limuzina
Hlavně ta mamča by si narazila svoji Paňmámu.....
Avatar - da_b0mb
22. 2. 2010 22:49
Re: OT - Renault - opravdova limuzina
>:D
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2010 22:37
Re: OT - Renault - opravdova limuzina
..... >:D >:D >:D >:D >:D on by i odjel, ale ono to nejelo a odtahovka byla na cestě >:D >:D >:D >:D si musel říct: Ty jo, ta Aosma vypadá, jako by v Dojču vyhráli Paroprasníci.... :-)
Avatar - pelikoš
28. 2. 2010 17:53
parádní
nádhera
Rozbalit vlákno
0