Tak to je číslo :yes: Velká trefa, velmi osobitý design, přitom (možná právě proto)dokonale vymezen vůči německé premii. Nestárne... zajímavé. BRAVOLVO :yes:
btw. sice to sem nepatri, ale nevite nekdo o nejake strance kde bych stahnul belgii 1998 formule 1, hromadnou srazku za deste? nebo pak jeste predjizdeci manevr rok tusim 1999 o kolo zpet kdyz hakkinen predjel soucasne schumachera a zontu?
se mi to nějak poslalo tak to ted dokončím. jejich facelift změní auto jen v detailech, ale přesto celkový dojem je výrazné omlazení auta. Za to (a za vše ostatní) Volvu tleskám :yes:.
Tento směr Volvu vyšel. Tak jako předchozí téma hran vydrželo dlouho než se vyčerpalo, i tady asi nebudou žádné změny. Design S60 je dnes v porovnání s novými A4 nebo 3er pořád relevantní konkurencí :yes:
S60 prislo s dramaticky tvarovanou zadi :yes: a Volvo z toho cerpa designove dodnes (to je dobre)...ovsem predni casti vsech vozu Volvo trpi predcasnejsim starnutim nez zbytek vozu vcetne interieru. Ja bych opustil pomerne uzke svetlomety tazene do stran a sel do "vetsi" plochy svetlometu vytazene nahoru...auto by ziskalo robustnejsi vzhled zepredu. Jinak mi napriklad nova S80 prijde zepredu jaksi "tenka" a nekoresponduje mi to s fantastickou masivni zadi. Vyssi celni stenu zachovali u C70, to je vyvazeny vuz. Uvidime, jak na tom bude nova S60... Kazdopadne Volvu fandim...hlavne jejich motorarum, at uz konecne zabuduji poradny diesel :-):yes:
poradny diesel uz tam davaji docela dlouho. d5 je perfektni, silny diesel, s velikym vykonem a dobrym tahem. je jenom nepatrne hlucnejsi. novy d5 (dodavany od 7/2006) je v porovnani s konkurenci jeden z nejlepsich a snese porovnani napr. i se sestivalci od bmw.
nenech se vysmat :-)...v tom pripade snese tramvaj srovnani s TGV...novy nebo stary...porad stejny motor...vubec Volvo zoufale boucha porad ty samy motory, pritom se jim investice musela vratit uz 10x, ale holt zisk je klicovy a kdyz to nekdo s nalepkou "novy D5" koupi znovu, tak proc to vlastne menit, ze? :-( Pak prijdou s 3.2V6 a licencnim V8 a prodejci jsou z toho uplne hotovi :-) Ve ctyrvalcovych dieselech uz to jde, tak proc ne v sestivalcich? Na konkurenci v podobe Fordu a VW to staci i takhle, ale na premiovky (Jag,BMW,MB,Audi) ani nahodou!
D5 je prima agregát. Hádal bych se s Vámi kvůli té hlučnosti - kdysi před 3mi lety vyšel v nejmenované rubrice test s nadpisem Rudolf Diesel by jezdil ve volvu : proč ? Právě proto, že D5 je tak úžasně tichá ! Výkon nemá nalazený na marketingová čísla (jako např. 125kW DCi od Renaultu - nevim jestli 1.9 nebo 2.0), a proto je při poměrně nadstandardním výkonu 136kW/2.5ccm velmi kultivovaný a trvanlivý jako všechny pětiválce (zmiňme se také o nově montované vodou-chlazené ose turbodmychadla, která zabrňuje "připejkání oleje" po zhasnutí motoru).
... ostatně pětiválce jsou technicky lepší nežli všechny vidlicové šestiválce - to je dobře známo - už jenom kvůli 6x uložení klik. hřídele. A kdo staví v Evropě řadové šestiválce ? Přeci jenom BMW a Volvo + nově montovaný R6 do Chevroletu Epica, ale to se týká pouze benzinových typů (prosím opravte mne pokud BMW dělá R6 diesely). ... A kdo z výrobců by měl snad chuť řešit masivní dieselový blok 6ti válců v řadě ? Chci tím jenom říci, že pokud bych vybíral dieselový víceválec na kultivovanost - jednoznačně preferuji R5 namísto V6.
No...ja sice nevim, kolikrat ma kdo a kde a jak ulozenou klikovku, ale jestli chces tvrdit, ze D5 od Volva je kultivovanejsi nez V6 od Audi,BMW,MB,Jag tak mas zacpane usi...na to je Audispray :-)
Jj je to PAG (premier automotive group) kterou vlastni Ford, proto ve Volvech S40, V50, C30 najdete 1.6 Hdi od PSA jako ve Focusech atd. Takě 2.0 HDI. 1.6 se hodi do města ale na 2.0 bych tam nedával, je lepší si připlatit za D5 coz je original Volvo a nemá to půlka evropy. (v PAG je také Jaguar, LandRover atp. proto v nich najdeme 2.7 HDI V6 8-s )