Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo S60: 500.000

Významného jubilea se dožil po šesti letech výroby model vyšší střední třídy Volvo S60
Zpět na článek
21. 11. 2006 13:15
21. 11. 2006 16:52
21. 11. 2006 19:23
21. 11. 2006 13:40
neregistrovaný "S"
21. 11. 2006 17:35
21. 11. 2006 18:44
21. 11. 2006 14:31
neregistrovaný "Drsoň"
21. 11. 2006 16:55
21. 11. 2006 20:40
neregistrovaný "honza"
21. 11. 2006 21:42
neregistrovaný "Jasoň"
21. 11. 2006 22:55
neregistrovaný "Alan"
21. 11. 2006 23:04
neregistrovaný "Alan"
22. 11. 2006 11:14
22. 11. 2006 13:45
neregistrovaný "Alan"
22. 11. 2006 15:51
neregistrovaný "Marek"
22. 11. 2006 20:53
22. 11. 2006 21:22
neregistrovaný "Marek"
22. 11. 2006 23:09
18. 12. 2006 13:59
neregistrovaný "Pepa"
22. 11. 2006 20:56
21. 11. 2006 22:55
neregistrovaný "ZZ"
21. 11. 2006 13:15
PŮL MILIÓNU
Tak to je číslo :yes: Velká trefa, velmi osobitý design, přitom (možná právě proto)dokonale vymezen vůči německé premii. Nestárne... zajímavé. BRAVOLVO :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - mirro007black
21. 11. 2006 16:28
Re: PŮL MILIÓNU
clovece, co ctu tvoje prispevky, tak vsude mas bravo nebo jine superlativy, pis vic kriticteji, at je legrace a rozpoutas diskuzi ;-)
21. 11. 2006 16:52
Re: PŮL MILIÓNU
A jak dlouho mé příspěvky čteš... ;-)
Avatar - mirro007black
21. 11. 2006 19:11
Re: PŮL MILIÓNU
asi rok, ale hodne sporadicky, do diskuze moc nezasahuji ...
21. 11. 2006 19:23
Re: PŮL MILIÓNU
Já se úplně lekl... >:D K tomuhle mě totiž zatím nikdo nevyzval >:-[] ;-) :yes:
Avatar - mirro007black
21. 11. 2006 19:53
Re: PŮL MILIÓNU
prosim te nelekej se, jeste ti ubudou mozkove bunky ;o) ja te k necemu vyzyvam? :)

PS: ty u toho sedis nonstop a sledujes kde se co sustne, co ;o)
Avatar - mirro007black
22. 11. 2006 11:12
Re: PŮL MILIÓNU
btw. sice to sem nepatri, ale nevite nekdo o nejake strance kde bych stahnul belgii 1998 formule 1, hromadnou srazku za deste? nebo pak jeste predjizdeci manevr rok tusim 1999 o kolo zpet kdyz hakkinen predjel soucasne schumachera a zontu?
Avatar - Charger
21. 11. 2006 17:36
Re: PŮL MILIÓNU
Podle mě nestárne hlavně kvůli jejich promyšleným faceliftům.
Avatar - Charger
21. 11. 2006 17:39
Re: PŮL MILIÓNU
se mi to nějak poslalo tak to ted dokončím. jejich facelift změní auto jen v detailech, ale přesto celkový dojem je výrazné omlazení auta. Za to (a za vše ostatní) Volvu tleskám :yes:.
neregistrovaný "S"
21. 11. 2006 13:40
valim se
já nevim, je mi to jedno
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Charger
21. 11. 2006 17:35
Re: valim se
Mě je taky jedno že ti je to jedno a myslím že všem je to jedno tak to sem necpi :no:
Avatar - Ricardo
21. 11. 2006 18:44
Re: valim se
Ale někoho by to třeba zajímat mohlo >:D
neregistrovaný "Drsoň"
21. 11. 2006 14:31
Tak jen přejme Volvu
Aby si udrželo svůj styl a nesnažilo se přiblížit současnému "prémiovému" segmentu...
Rozbalit vlákno
0
21. 11. 2006 16:55
S 60
Je skvělé a co teprve R60. Musím říci, že skutečně nestárne tak rychle je jiné premiovky.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
21. 11. 2006 18:43
Trefa do černého
Tento směr Volvu vyšel. Tak jako předchozí téma hran vydrželo dlouho než se vyčerpalo, i tady asi nebudou žádné změny. Design S60 je dnes v porovnání s novými A4 nebo 3er pořád relevantní konkurencí :yes:
Rozbalit vlákno
0
21. 11. 2006 19:35
kazdou "sedesatku" je lepsi videt zezadu...
S60 prislo s dramaticky tvarovanou zadi :yes: a Volvo z toho cerpa designove dodnes (to je dobre)...ovsem predni casti vsech vozu Volvo trpi predcasnejsim starnutim nez zbytek vozu vcetne interieru. Ja bych opustil pomerne uzke svetlomety tazene do stran a sel do "vetsi" plochy svetlometu vytazene nahoru...auto by ziskalo robustnejsi vzhled zepredu. Jinak mi napriklad nova S80 prijde zepredu jaksi "tenka" a nekoresponduje mi to s fantastickou masivni zadi. Vyssi celni stenu zachovali u C70, to je vyvazeny vuz. Uvidime, jak na tom bude nova S60... Kazdopadne Volvu fandim...hlavne jejich motorarum, at uz konecne zabuduji poradny diesel :-) :yes:
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "honza"
21. 11. 2006 20:40
Re: kazdou "sedesatku" je lepsi videt zezadu...
poradny diesel uz tam davaji docela dlouho. d5 je perfektni, silny diesel, s velikym vykonem a dobrym tahem. je jenom nepatrne hlucnejsi. novy d5 (dodavany od 7/2006) je v porovnani s konkurenci jeden z nejlepsich a snese porovnani napr. i se sestivalci od bmw.
21. 11. 2006 21:02
Re: kazdou "sedesatku" je lepsi videt zezadu...
nenech se vysmat :-)...v tom pripade snese tramvaj srovnani s TGV...novy nebo stary...porad stejny motor...vubec Volvo zoufale boucha porad ty samy motory, pritom se jim investice musela vratit uz 10x, ale holt zisk je klicovy a kdyz to nekdo s nalepkou "novy D5" koupi znovu, tak proc to vlastne menit, ze? :-( Pak prijdou s 3.2V6 a licencnim V8 a prodejci jsou z toho uplne hotovi :-) Ve ctyrvalcovych dieselech uz to jde, tak proc ne v sestivalcich? Na konkurenci v podobe Fordu a VW to staci i takhle, ale na premiovky (Jag,BMW,MB,Audi) ani nahodou!
neregistrovaný "Jasoň"
21. 11. 2006 21:42
Re: kazdou "sedesatku" je lepsi videt zezadu...
Hudry hudry :-!
neregistrovaný "Alan"
21. 11. 2006 22:55
Re: kazdou "sedesatku" je lepsi videt zezadu...
D5 je prima agregát. Hádal bych se s Vámi kvůli té hlučnosti - kdysi před 3mi lety vyšel v nejmenované rubrice test s nadpisem Rudolf Diesel by jezdil ve volvu : proč ? Právě proto, že D5 je tak úžasně tichá ! Výkon nemá nalazený na marketingová čísla (jako např. 125kW DCi od Renaultu - nevim jestli 1.9 nebo 2.0), a proto je při poměrně nadstandardním výkonu 136kW/2.5ccm velmi kultivovaný a trvanlivý jako všechny pětiválce (zmiňme se také o nově montované vodou-chlazené ose turbodmychadla, která zabrňuje "připejkání oleje" po zhasnutí motoru).
neregistrovaný "Alan"
21. 11. 2006 23:04
Re: dodatek
... ostatně pětiválce jsou technicky lepší nežli všechny vidlicové šestiválce - to je dobře známo - už jenom kvůli 6x uložení klik. hřídele. A kdo staví v Evropě řadové šestiválce ? Přeci jenom BMW a Volvo + nově montovaný R6 do Chevroletu Epica, ale to se týká pouze benzinových typů (prosím opravte mne pokud BMW dělá R6 diesely). ... A kdo z výrobců by měl snad chuť řešit masivní dieselový blok 6ti válců v řadě ? Chci tím jenom říci, že pokud bych vybíral dieselový víceválec na kultivovanost - jednoznačně preferuji R5 namísto V6.
22. 11. 2006 11:14
Re: dodatek
No...ja sice nevim, kolikrat ma kdo a kde a jak ulozenou klikovku, ale jestli chces tvrdit, ze D5 od Volva je kultivovanejsi nez V6 od Audi,BMW,MB,Jag tak mas zacpane usi...na to je Audispray :-)
neregistrovaný "Alan"
22. 11. 2006 13:45
Re: dodatek
:-) úsměvná reakce. Ano, přesně to s velikou jistotou tvrdím !!! Právě nálepka V6 mnohé nutí k domýšlení si, ale to si neberte osobně :-)
neregistrovaný "Marek"
22. 11. 2006 15:51
Re: dodatek
Kasli nanho,on je svojou antipatiou k motoru D5 a neobjektivnym obdivom k nemeckym dieselom na tejto diskusii preslaveny :-!
22. 11. 2006 20:53
Re: dodatek
tak von uz je Jaguar taky nemeckej :-O ...skoda :-)
neregistrovaný "Marek"
22. 11. 2006 21:22
Re: dodatek
Zrovna ked spominas ten Jaguar,vlastni ho ten isty koncern ako znacku Volvo,tak ako je len zhoda nahod ze nemaju rovnake motory...
22. 11. 2006 23:09
Re: dodatek
dik za vysvetleni :-)
neregistrovaný "Pepa"
18. 12. 2006 13:59
Re: dodatek
Jj je to PAG (premier automotive group) kterou vlastni Ford, proto ve Volvech S40, V50, C30 najdete 1.6 Hdi od PSA jako ve Focusech atd. Takě 2.0 HDI. 1.6 se hodi do města ale na 2.0 bych tam nedával, je lepší si připlatit za D5 coz je original Volvo a nemá to půlka evropy. (v PAG je také Jaguar, LandRover atp. proto v nich najdeme 2.7 HDI V6 8-s )
22. 11. 2006 20:56
Re: dodatek
tak to mame kazdy sve jistoty...ja mam tech jistot ale na vyber nekolik (D3) :-)
neregistrovaný "ZZ"
21. 11. 2006 22:55
500 táců
A já už myslel, že je to nová cenovka... ještě že jsem nerozbil prasátko >:D ;-)
Rozbalit vlákno
0