Tak a už je to tady. Pro všechny kteří se smáli porsche s jejich cayennem. A hups ferrari už vyvíjí pohon čtyř kol taky... je jen otázkou času kdy přijde ferrari s pseudo suv, dávám jim tak deset let. Už i dino naznačuje, jestli půjde do výroby, že ferrari chce prostě vydělávat více peněz. I jejich produkty, které si můžeme koupit na každé shellce jsou k uzoufání... Má tohle za potřebí? Navíc když se nejedná o permanent 4 wheel drive, tak ten systém bude fungovat jako haldex u vw?? to je teda vážně pokrok. Akorát že nám namluví že ten jejich je mnohem lepší!! Ferrari jde za penězma a ne za historií a srdíčkem. Nelíbí se mi to!!!
A to si si asi neprecital zamer ferrari, vyrabat a predavat auta v cene okolo 3000000 KC, cize cena asi ako za m5,m6.
Na druhej strane, aby mohli prezit legendy a ich nastupcovia ako Fiorano, Maranello musi mat Ferrari zisky. No uz to nebude to stare dobre Ferrari. :-(:-(:-(
Asi nechápeš rozdíl mezi přiřaditelným a připojitelným pohonem všech kol. Nevadí. Připojitelný je např. Haldex nebo klasická viskózní spojka - druhá náprava se připojí podle potřeby. Přiřaditelný ovládá řidič - když chce jet jen na jednu nápravu jede jen na jednu, když chce na obě jede na obě. To má podle článku tohle Ferrari ;-)
To je vcelku logické, že Ferrari potřebuje zvýšit tržby, jelikož narozdíl od Maserati v loňském roce bylo ztrátovou divizí Fiatu a pokud nebude hledat nové klienty, asi se to nezmění. A jak dlouho si myslíš, že bude koncern, který prochází revitalizací, tolerovat ztrátové složky?
konečně i ferrari pochopilo že jedinej sprvnej pohon je 4x4 :-)teď ještě aby jim někdo řek že nejhezčí auto od nich byl kombík pro brunej a že by jej měli udělat znova ;-)
ako može niekto povedať že ferrari (akekoľvek) nebude dobre ked bude 4hrab ked ten niekto na 99% v žiadnom ferrari nesel , na 99,999% v nom nesoferoval viac ako par km a na 99,999999999% ho nešoferoval viac ako 50km.. mam rad taketo odborne "keci"
Myslím, že všichni výrobci výkoných automobilů hledají, jak přenést neustále stoupající výkon (resp.točivý moment) na silnici. Měl jsem možnost vyzkoušet jak Ferrari, tak Porsche 911 turbo. Na suchu výborný, ale stačí pár kapek deště a vše je jinak. Před měsícem jsem jezdil s Audi RS4 na Nurburgringu. Nestačil jsem se divit, jak na raním vlhkém asfaltu Quattro dobře snáší 420 koní. Vozy s jednou hnanou nápravou se na vlhku prostě nechytaly.
Další věcí je, že zvládnout vysoké výkony moderních aut je pro mnohé řidiče téměř nemožné. Jen jejich ješitnost jim brání přihlásit se do kursů, kde se naučí jet ideální lini v zatáčce, brzdit, řadit,... Proto musí výrobci výkoných aut hledat nová řešení, aby se jim jejich zákazníci nepozabíjeli. A náhon na všechny čtyři + různé elektronické systémy stability a regulace prokluzů jsou možným řešením.
presne... o tom som pisal.. pride fero s dolnej hornej a uz vie ze ferrari 4x4 je grcka.. A on je urcite druhy summy aby zvladol 500koni na zadnej naprave trebars aj bobovej drahe >:-[]
a turbo neni 4 kolka? Hm tak ja jsem pak ve skole nedaval asi pozor !!!Tak cim jsi jezdil ? bylo to facku na kruhaci pred kauflandem a pak jsi to prubnul s feldou vid:-)
no ja to vim a ty cti poradne :-) kolega vyse pise sve zazitky s ferdou a turbem a pak o rs 4 :-) Neni dulezite jestli se za experta povazuji ci nikoliv ,ale o to ze to bud spatne formuloval nebo ot om nevi nic.-)
Porsche 911 turbo je čtyřkolka tuším od roku 1996, tedy poslední dvě modelové řady. Před tím mělo Porsche "všecko vzadu".
A jestli si chceš zajezdit na Nurburgringu s RS4 můžeš si na www. audi-driving.de objednat katalog a přihlásit se. Fakt je to skvělý,vablázníš se bezpečně a nebudeš blbnout v pátečním provozu.
více se dozvíš na www.audi.de/driving, o katalog si napiš na drive@audi.de. Nyní je aktuální katalog pro zimu, jak 1-2 denní kurzy v Saalbachu a Seefeldu, a také 3-4 denní kurzy za severním polárním kruhem. Zažil jsem to s A4 TFSI quattro, byl to totální nářez.
tak mam z toho smiseny pocity...na jednu stranu to bude silenej mazec,ctyrkolka od Ferrari...pokud to bude fungovat tak jak ma,pokud to bude vyladeny do posledniho detailu (JAKO ZE BUDE! :)) tak necha konkurenci daleko za sebou...Na druhou stranu me to ale trochu mrzi...Ferrari se odchyluje od tradice :( Jak tady uz nekdo psal...Ferrari chce vetsi zisky (pochopitelne) a tak musi vyrabet auta se snazsi ovladatelnosti pro zamoznou klientelu bez zkusenosti...musi vyrabet auto za prijatelnejsi cenu viz. hranice 3 mega...vsechno je to jen busineess!
jasny je to o penezich, ale je to nutnost...kdyz budou delat auta co jim prinesou velky zisky tak zaroven bude mozny zachovat legendy a bude mozny vytvaret legendy dalsi a to je si myslim to dulezity
Ako to myslíš že nechá konkurenciu ďaleko za sebou? Lambo už 4x4 nejaký ten čas používa, nemyslím tým na dynosaura LM 007 ale na Diablo a taktieť aktuálnu produkciu... Skôr by som povedal že v tejto oblasti zaspali prípadne sa nechali uspať na vavrínoch... :-)
Já si myslím, že pro Ferrari nebude jednoduche vytvorit spolehlivy a dobre fungující system AWD, podle me by se meli vykaslat na vyvoj a koupit od Subaru system symetricke AWD s mezinapravovym diferencialem DCCD, v pohonu vsech kol je Subaru nejlepsi a kdyz se spoji perfektni podvozek od Subaru a skvely atmosfericky motor od Ferrari muze vzniknout neco dost zajimaveho.
Souhlasím, že koncept Subaru je vynikající. Ale Ferrari nemůže od Subaru nic koupit. Z principu, protože Ferrari je nejlepší,žejo. Bude samo vyvíjet, a určitě vyvine něco dobrého, udělá pár skvělých fotek červených a žlutých vozů na mokru. K tomu udělá tabulku, ve které bude spousta parametrů, kterým nikdo nebude rozumět. A k tomu popis, jak je to vše nej, nej, nej, prostě super.
A sultáni ze všech arabských zemí začnou objednávat, ačkoliv u nich nezaprší a nezasněží...
Reklama je reklama.
Ve skutečnosti jediným důvodem je, že Lambo má čtyřkolku.
Petan měl na mysli SYSTÉM Subaru...Impreza WRC také nemá totožné komponenty,které používá STi.Je ovšem otázkou,zda je tento SYSTÉM schopen zvládat výkony 600-1000 koní a nepotřebuje-li nějaká "vylepšení".Asi na tom technologové v Maranellu makají. :-!
oni nechcu takyto system .... chcu zachovat jazdne vlastnosti zadokolky ale zlepsit trakciu .. preto nekupia system od SUBARU ... ide o to ze stvorkolka ma svoje vyhody a nevyody ... zadokolka je v aute pokial neprsi lepsia lebo je lahsia [cca 100 kg] a v pohone 4x4 su vecsie straty vykonu [viac diferakov atd.] dalej 4x4 sa ta snazi vyrovnat prednymi kolesami z pretacaveho smyku ... [drift chalenge jazdia zadokolky] takze ked si chces zazit tento druh zabavy je na to lepsia zadokolka [samozrejme poverslide v 4x4 to je tiez vlastne drift ale je to cele trochu inac ale zase je to o pocite .. niekto chce klasicky driftovat .. niekto poverslidit ... ono je to v konecnom dosledku veeelmi podobne a zabavne ale kazde trochu inac] 4x4 je ale v mokrych podmienkach jenoducho lepsia ... ide teda o formu alebo druh jazdnych vlastnosti daneho auta .. napr BMW ma x drive nastaavene v pomere 36-64 v prospech zadnej napravy aby sa zachovali jazdne vlastnosti BMW teda "pocit" BMW ... to iste chce dosiahnut Fero ... ide o pocit so soferovania auta .. mal som predokolku ... 4x4 .. a teraz zadokolec ... a co bolo najlepsie ... hm .. pedokolka nuda .... 4x4 a zadokolka je u mna NA ROVNAKOM STUPNI .. SO ZADOKOLKOU JE MOZNO lepsia zabava ale zase iba trosku a podlatoho v akom aute .. ale 4x4 ma zase svoje vyhody .... ci ma byt vo ferrari ... cojaviem ... asi hej preco ne ... ide im mozno o to ze naozaj dnesne supersporty zacinaju mat vykony ktore je velmi tazke preniest na asfalt jednou hnanou napravou ... pomohaju stabilizacne sys. a kontroly trakcie ... ale to akosi nieje ono .. ono vas to vlastne brzdi [je to bezpecnejsie ale ked si chcete uzit zbavu a jazdit naozaj rchlo tak to vypnes ...lebo esp a podobne veci su super ked sa presuvas normalne v aute a necakas ze dostanes smyk niesi na to priprveny .... ale ked "zavodis" tak si rchlejsi .. hm teda efektyvnejsi ako stabilizacny lebo ked vchadzas do zakruty stym ze vies ze pri tom musis jemne a ako korigovat smyk kdesto stablizacak vyrovnava smyk az ked k nemu dojde ... samozrejme cele je to do urcitej miery ... to jest schopnosti vodica vo vztahu k vykonu auta .. lebo aj F1 ma protipreklz ... ale nastaveny inak ako v osobaku ... ... takze protipreklz ci esp .. trosku obmedzuju zabavu v aute ... proti tomu stvorkolka ta nebrzdi .. ale zasa pocit auta je trochu iny .... ja viem moze to zniet zmetene co tu opisujem ... ale kto to vyskusal tak sa v tom mozno vyzna ... jednoducho niekto preferuje zadokolku a niekto 4x4 .... a ci ma byt vo F .... cojaviem aspon bude moznost volby
.. samozrejme je to o tom ze [ak to dobre chapem ] predna naprava v F zasiahne az vtedy ked sa auto zacne dostavat do pretacaveho smyku ... cize auto sa chova viac pretacavo ... ale nebrzdi ho ESP naopak zrchli prenesenim vykonu na predne kolesa .. samozrejme to ho zacne rovnat ... ale trochu inac ako u klasickych 4x4 .. te sa chovaju "viac" nedotacavo .....
je to podobne mozno ako 4x4 v passate ... ale presne naopak .... tam sa pripina zadna ... cize auto ma vyraznejiu nedotacavost ktoru vyrovnava pripojenim zadnej napravy a ta sa oh sanazi vyrovnat ... kdesto tu sa auto najprv sprava pretacavo az potom sa ho predna naprava snazi vyrovnat ..hlavne v F to bude nastavene uplne inac ... a auto si zachova pretacavejsie chovanie pri zlepseni trakcie ... a pri normalnych podmienkach nebude trpet stratou vykonu vplivom zvysenemu mnozstvu prevodoveho ustrojenstva ... sice bude trpet pridnim vahy ... ale to sa bohuzial neda odstranit ;-)
Ja by som si to vedel predstavit ako xDrive. Tam, je zadna naprava napevno a predna sa pripaja pomocou spojky aby korigovala preklz zadnej. Akurat dufam, ze to bude technicky lepsie zvladnute ako u BMW.
Pro odpůrce 4x4 ve Ferrari... pročpak si myslíte, že Veyron, který má 1001 koní má pernamentní pohon všech kol? No aby to mohl tu sílu přenést! Jen se divím, že Enzo je zadokolka! Nechápu ;-\ AWD je to nejlepší nejen pro auta s vysokým výkonem!
Veyron je ***... Přemotorovaná bestie, která oslní možná výkonem v číslech, ale co za tím stojí...? šestnáctiválec a čtyři turba???? Sorry, tady nejde o motorářské umění, ale o sprosté hype... Od doby Veyrona jenom čekám, kdy Buggati začne montovat do svých kár proudové motory...
Priznam se, ze desigenem (pokud je finalni) prilis pohlcen nejsem, obzvlaste predni cast vypada jako Porsche tridy GT. Jinak Maserati jeste pracuje take na mensim, sportovnejsim modelu...
Co blbnete? Scaglietti je velke GT na dlouhe cesty pres kontinent, pri prejezdu pres Brenner neo pri lyzovacce v Klostersu se 4WD bude hodit. Do zadneho jineho modelu se to zatim montovat nebude, takze vsichni chytraci klid :-!