Novinky
Musim uznat, že takto vysokou standartní výbavu jsem nečekal. Vzhledem k ceně je to až neskutečné, ovšem má to stále pět velmi zásadních problémů. Tristní kvalita, design, bezpečnost a jizdní vlastnosti. K tomu bych také přidal samotnou značku Lada, která jen tak nebude mít důvěru u normálních zákazníků. :no:
k tomu treba povedať že na Slovensku aj v Čechách sa nájdu aj
"nenormálny" zákazníci čo sa snažija ušetriť aj posledný halier...A čo sa tej elektrickej výbavy týka mam strach ,že to auto bude častejšie v servise ako na ceste
"nenormálny" zákazníci čo sa snažija ušetriť aj posledný halier...A čo sa tej elektrickej výbavy týka mam strach ,že to auto bude častejšie v servise ako na ceste
Je to tak. Můžem pochybovat o Loganech a podobných (nic ve zlém), ale zde to je bez nejmenších debat. Bohužel za 200.000 se dá koupit zánovní auto, které bude ve všech ohledech PODSTATNĚ lepší, proto si dovoluji ještě jednou tvrdit, že si ji nikdo normální nemůže koupit. 8-s
nesrovnavej hrusky s jablkama, srovnavat novy auto s jetym je fakt blbost. Lidi co chteji nove auto si jete nikdy nekoupi, ty co jezdi ojetiny (coz je i muj pripad) zas chapou ze nove auto je zbytecnost kdyz si umis vybrat ojetinu
ladu tohto typu som mal moznost osobne vyskusat.jazdne dojmy-v 90km/h rychlosti v miernej zakrute som mal pocit ze sa prevratim.
Vnutorne spracovanie-ubohe,plasty v interiery su z tvrdeneho PVC,na dotyk ako ram plastoveho okna.a velmi silno pochybujem o bezpecnosti tohto vozidla.-LUDIA NEKUPUJTE TO PREBOHA-
Vnutorne spracovanie-ubohe,plasty v interiery su z tvrdeneho PVC,na dotyk ako ram plastoveho okna.a velmi silno pochybujem o bezpecnosti tohto vozidla.-LUDIA NEKUPUJTE TO PREBOHA-
....že se jim to tady vůbec vyplatí prodávat, osobně vídám pouze pár kusů tohoto skvělého vozu ročně.
so že už aj ABS je povinné pre všetkých výrobcou áut predávajúcich v rámci EU??!!
No tak tomuhle říkám katastrofa!!! Vždyť za ty peníze si radši koupim, Logana, Thalii, Clio nebo cokoliv jiného než tohle!!! 8-s Vždyť tohle nemá s autem nic společnýho, moc rád bych viděl toho typa co si to koupí ;-\
Je sice pravda, ze ve meste to asi moc parady neudela, ale znamy na tohle auto neda dopustit. Je zvykly v aute vozit ledacos, nijak ho nesetri a co vim, jeste ho to nikde nenechalo. Dela revirnika a lita s tim obcas i po polnackach a lesnich cestach. Podvozek je na tomto aute v podstate neznicitelny (na silnici se tohle auto chova opravdu zvlastne). Kdyz uz jede do mesta, tak 40KM do Klatov a zpatky a na to mu tohle auto pohodove staci. Ale kolik asi takovych lidi dneska je(😄.
Designově podprůměr, kvalitu těžko podle obrázku posoudit, ale takovou výbavu v základu (a při dané ceně) nemá nikdo.
Nevim co se tady všichni do toho žigula obouváte. Za ty prachy auto téhle velikosti a výbavy nekoupíte. Co týče designu tak v porovnání s třeba porovnávanou Thálií u mne vede Lada. Pro lidi kteří berou auto jako prostředek k přesunu z bodu A do bodu B s tím že si vezmou taky něco sebou může být Lada zajímavá volba.
Máš pravdu,co se designu týče,tak může tohle auto fakt soutěžit jen s Thálií (..a ještě s tou Dacií Pick-Up 😄 Navíc otec kolegy když prodal byt a najednou měl peníze,svůj VAZ 2101 dal synovi a koupil tohle (sedan),v domění,že to bude mít taky desítky let....jak naletěl. Nový auto věčně v servisu,prej třeba kde mělo bejt pět šroubů,byly tři atd. Prostě z Rusa Japonce,nebo aspoň Němce hned tak neuděláš..
Má 2111 16V už 5let a jsem celkem spokojenej. Neznáte ten pocit, když na dálnici mizíte rychlostí okolo 200km/h autům, o kterých byste si mysleli, že jim to pojede líp. 😄
povedzme ze som ti uveril. to musi byt riadny adrenalin ist 200 s takou aerodynamikou, podvozkom a kolieskami... drzim ti palce... nehovorim ze to auto je zle, pre toho polovnika co tu bol spomenuty sa hodi, ale po dialnici 200 ??? 😲 ;-\
Muzes mi vysvetlit poznamku o aerodynamice? To auto je aerodynamicky velmi ciste, hladke, i vespod. Jinak ja to mam a skutecne s tim 200 obcas jedu a je to naprosto v pohode, zadny neklid, zadne problemy s ovladatelnosti. Nechapu, jak jsi ke svym nazorum prisel 😉
Patrne mel na mysli soucinitel odporu vzduchu ono Cx (teda doufam, ze jsem to napsal dobre). Podle tvaru auta, i kdyz je hladky, se da celkem s uspechem usoudit, ze ta aerodynamika nebude az tak uzasna 😉 A vzhledem k ostatnimu (motor, podvozek a nakonec i brzdy) si troufam tvrdit, ze nas trochu s tema 200 km/h houpes ;-\ Spousta nadupanych SUV a offroadu ma neskonale vetsi vykon, ale prave diky tomu, ze maji aerodynamiku cihly, tak maji s tema 200 km/h dost problemu. Ne je jet, ale vubec se na ne dostat.
Nevidím v tom tvaru nic zvláštního, prostě běžné kombi, nepleťte pane "znalec" 2111 s cihlou 2104
Zbytecne se certis. Bezne kombi na prvni pohled, na pohled druhy je ten tvar vsechno, jen ne aerodynamicky optimalizovany. Zkus schvalne nekde dohledat hodnotu onoho Cx. Ja se snazil, ale nenasel jsem to. A ta cihla, to neslo o prime srovnani tvaru, ale prave o tu aerodynamickou vhodnost tvaru. Doufam, ze se tu nebudeme dohadovat o tom, ze tohle auto skutecne nevypadlo z nejakeho softwaru, ktery by ten tvar skutecne nejak optimalizoval.
samozřejmě je to 0,33
ruští programátoři a návrháři byli a jsou světová špička a ten software píší >😒]
bože proč jsou tady lidi tak zabednění a podle jedné malé fotky hned přesně vědí, jaký to auto je špatný :no:
ruští programátoři a návrháři byli a jsou světová špička a ten software píší >😒]
bože proč jsou tady lidi tak zabednění a podle jedné malé fotky hned přesně vědí, jaký to auto je špatný :no:
sorry, prehlidnul jsem, ze jsi to napsal do titulku. Tak treba C-Max, ktery daleko vic vypada jako cihla ma 0,29. Proc se vztekas. To auto proste neni zadny zazrak. Ale to jsme se dostali od tech deklarovanych 200 km/h nekam jinam.
nikdo netvrdí, že lada je zázrak, na druhou stranu ty desítky komentářů od lidí, kteří si přišli do diskuse zanadávat na vůz, který viděli na jedné fotce ... a už znají jízdní vlastnosti atd - to Vám nepřijde ani trochu zvláštní ? Mě se to zdá docela trapné, navážet se automaticky s davem do něčeho, co neznám ... no ale je to Lada, tak je to křáp
ale když máte 210tisíc a chcete (z nějakého důvodu) nové auto, tak co si asi tak můžete koupit ? nestačí to ani na tu nejubožejší škodu, za to máte nějakou nákupní tašku, která bude nebezpečnější než Lada
až bude Logan kombi za 210 tisíc, tak se dá mezi ním a Ladou vybírat, ale takhle ?
ano, 200 trvale s tím jet asi nebude pohodlné, ale rozjede se to na tolik, a můžete jet 150 naloženej a do kopce, bez podřazování jako u HTP nebo 1,4 Logana
ale když máte 210tisíc a chcete (z nějakého důvodu) nové auto, tak co si asi tak můžete koupit ? nestačí to ani na tu nejubožejší škodu, za to máte nějakou nákupní tašku, která bude nebezpečnější než Lada
až bude Logan kombi za 210 tisíc, tak se dá mezi ním a Ladou vybírat, ale takhle ?
ano, 200 trvale s tím jet asi nebude pohodlné, ale rozjede se to na tolik, a můžete jet 150 naloženej a do kopce, bez podřazování jako u HTP nebo 1,4 Logana
To je jina. Tady se da vcelku souhlasit. Kazdopadne Logan je jako auto dal a dle myho rozhodne lepsi volby.
200 >😁 skoč si na stránky Lada, má maximálku 185 a i o tom v reálu silně pochybuji - ber v potaz že má 90(!) koní. Pro porovnání - mám 2.0 150 koní, psanou maximálku 215 a ve 150 naloženej to do kopce už moc nejede..takže stopade s tím pojedeš práznej z kopce...možná.. :-!
150 do kopce pojede i 30 let stará Lada 1600, tohle je přeci jen nový motor i nové auto >😁
hmm, tak to máš asi nějakej tuning >😁 150 nejela stará lada ani ze srázu...nebo ti možná kmital tachometr jak u třistapadesátky..věř mi, můžu porovnávat...třeba Lancer 1,6 66kW, zhruba stejná váha a kolem 150 už moc nejede, maximum tak přes 180 tachometrových...jistě Lada může mít těžší převody, ale o to pomaleji se na tu rychlost dostane a v kopci by nestíhala..procitni 😉
no a ? stará 1,6 lada měla kolik ? 55kw ? proč by nejela 150 do mírnýho kopce (ne do krpálu) ? vážit to mohlo tak kolem 1000kg, takže lehčí než lancer, a u těchhle slabších motorů je znát každá desítka kg
za 180 tacho (klepe se za 180) dá po rovině i cihla 2107
za 180 tacho (klepe se za 180) dá po rovině i cihla 2107
jasně, moje stará 120l taky dělala 190 bez problémů >😁 nemá cenu se s tebou pořád přít, věř mi, mám ty auta projetý..a jestli s nima v pohodě jezdíš 150-200, tak prosím udělej něco pro bezpečnost ostatních řidičů a radši už nejezdi...chybí ti soudnost ;-\ P.S. Lancer vážil 940kg...
hm... 120, ta měla kolik ? 36kw ? nebo 39 ? proti 55kw žígu ... takže to bych opravdu nesrovnával
jestli lancer vážil 940 kg, řidič do 80 a mělo to 66kw, pak je naopak divný, že by to za bezvětří na slušný silnici nechtělo jet těch 190 (neříkám za jakou dobu)
chce to generálku motoru, a asi vyměnit ložiska, novou převodovku - a zas pojede 😊)
jestli lancer vážil 940 kg, řidič do 80 a mělo to 66kw, pak je naopak divný, že by to za bezvětří na slušný silnici nechtělo jet těch 190 (neříkám za jakou dobu)
chce to generálku motoru, a asi vyměnit ložiska, novou převodovku - a zas pojede 😊)
jel jsem i ladou...ano udělá tolik, ale ne tak v poho, jak to tu líčíš...ty maximálky jsou ošidná věc..Octavia TDI 96kW,310Nm udělala max tachometrových 210...stejně jak O2 74kW..tak nevím, každopádně bych tomu nepřidával nějaký moc velký význam...jde o "optimální rychlost" a ta se u takových aut pohybuje kolem stovky...tak s nima prosím nejezděte o moc rychleji..
hele Galant, žiguliky i s čtyřkvaltem jezdili uplně v pohodě přes kilo pade i starý 1,3 kombíky...
jasně,úplně v pohodě...jsem to ale trubka. >😁 v životě jsem s tím asi nejel...lidi, nelžete si do kapsy..to že někde z kopce jsi to jednou za pět let osolil na plný kotel a s vidinou 150 na tachometru jsi přestal vnímat okolí a žralo to tak 25l..úžasný zážitek ;-\
tady s tím někdo taky v životě nejel😒br />
[odkaz]
[odkaz]
ááá paní je znalkyně...za prvé se ten příspěvek byl psán na starý žigulíky, za druhé bych si nedovolil napsat že v pohodě stopade jezdí můj galant se 150 koni ! To můžeš napsat u auta co má maximálku 250, že je 150 v pohodě...navíc ten odkaz mě taky rozesmál...že se vyšplhá až na 200 a přitom zřetelně zrychluje...to jako znamená že by dostal na kolik ? Tohle většinou píší novináři u 530d, že při 200 zřetelně zrychluje, u 1,6 je to opravdu k smíchu >😁
Ty woe, pokud mas dvoulitr a 150 nalozenej nechce do kopce, tak to bude nekde sakra chyba, osobne mam zkkusenost s 15. let starou primerou, 2.0 (115 koni), totalne vylitanym motore, udavanou maximalkou 190 a neni problem teto rychlosti dosahnout, vic sem zatim nezkousel ze strachu stari auta a malo prostoru, ale jeste by tahla.
A co se tyce ty lada, hmm 200 jo panove, tak v tom pripade proc se neprodava tak dobre, kdyz zadny japonsky, nemecky a ani francouzsky auta takle rychle s 1.6 motorama nejezdej ??? Zvlast kdyz sou o tolik drazsi, bezpecnejsi a aerodynamictejsi!! newim, nechce se mi tomu moc verit, spis bych typnul ze na dalnici uz proste hoooodne premeruje tachac 😉
A co se tyce ty lada, hmm 200 jo panove, tak v tom pripade proc se neprodava tak dobre, kdyz zadny japonsky, nemecky a ani francouzsky auta takle rychle s 1.6 motorama nejezdej ??? Zvlast kdyz sou o tolik drazsi, bezpecnejsi a aerodynamictejsi!! newim, nechce se mi tomu moc verit, spis bych typnul ze na dalnici uz proste hoooodne premeruje tachac 😉
neříkej mi vole, nejsme kamarádi ;-\ já nepsal že nejede 150, jen že do kopce a je naložený tak už ve 150 nezrychluje nic moc - osobně jsem s ním jel 210, max má psaný 215 v techničáku a jede dobře...proto mě rozesmívá jak 1,3 žigulíky jezdí v poho přes 150 >😁 Asi by mi to holt natřely :-!
koukám, že jsi vážně chudáček, že jsi toho asi opravdu moc nezažil. Věřím tomu, že ten žigul tolik jede. Potřebuješ na to mozek a ruce... ne dvoulitra a piliny. Mám clio 1.2 40kw, na rovině- ne z kopce to jede 170km/h. je to sice o hubu, ale jede. Nemůžeš taky porovnávat jabka s hruškama. Diesly krásně táhnou, ale brzy končej. proto nemůžeš srovnávat 1,9 TDI s 1,6i
jo taky jsem vysvětloval policajtům že jim ten radar asi blbne když mi naměřili u samary 1300/48KW 178kmh že ona má maximálku 145 😊 (prázdnej z kopce pochopitelně) 😊
Tady někdo dělá ramena ale číst a počírtat se asi nenaučil. Dotyčný totiž zdělil že letěl 200 ze 16v a ten má 66KW x 1,36 = 105HP. Já mám 105 konového escorta a vyhnat ho na dvoukilo není problé ikdyž má max 185Km/h. Nesmíš věřit všemu co se kde píše. Záleží i na tom jak je daný vůz od počítku zajetý. Motor můžeš od počátku podtáčet a a už mu to zůstane s tím že bude mít dobrou spotřebu nebo ho lehce přetáčet a docela to pojede a taky poteče a nebo úplně zkur.... A to je věc kterou tomu zadá vždy první majitel a tudíš chápu koupi nového vozu. Jezdím ve Vektře po dětkovi a na spotřebu si nemůžu stěžovat ale do otáček se ji už moc nechce. Na 90 koňovou 1,8i 8V ně podělá kdejaká mršina se stejným výkonem a nižší kubaturou taky v 8V.
cx je len koeficient vyjadruje kolkokrat ma dany objekt vacsi odpor vzduchu akokocka s rovnakou celnou plochou (cx=0.33 znamena 0.33X odpor vzduchu kockys danou celnou plochou)
Preto futura autobus s cx=0.2 a 2poschodiami bude mat vacsi odpor ako motorka s cx=0.45 napr.
Preto futura autobus s cx=0.2 a 2poschodiami bude mat vacsi odpor ako motorka s cx=0.45 napr.
Já bych spíš myslel, žes s tím ujel těch 200km 😄 😉 na jeden zátah. Což bych vlastně ocenil. Ale klid... je svoboda... každý ať koupí, co mu velí rozum... No, prostě, každý ať koupí... co chce.
niektori by radsej mali kupovat co nechcu ako keby sa mali riadit svojim rozumom... >😒]
tak ako hovori mates, pre nizky soucinitel odporu vzduchu nestacia len hladke prechody casti karoserie, ale hlavne poloha plechov voci prudeniu vzduchu, ich vzajomne polohy (uhly), oblost tych uhlov, tvar auta ako celku a aj take "drobnosti" ako napr. zastrcene stierace, ktore dost vyrazne ovplyvnuju celkovy s.o.z. 😄 co sa tyka tej rychlosti tam sa mi hlavne nezda tazisko a stabilita podvozku, predpokladam, ze tam bude "hupaci" podvozok. nehovorim, ze je to nerealne tosiahnut tachometrovych 200, ale je to dost hazard... nedajboze v tej rychlosti musiet prudko brzdit alebo nedajboze nejaky vynuteny losi testik... 😉 aky tam mas motor (aj Nm), aku mas pohotovostnu hmotnost a ake mas rozmery kolesa a pneu ? som drzi co ? ale neber to v zlom, len sa mi to nezda... 😉
Ano, presne tak jsem to myslel. Za urcitych podminek se to na tech 200 km/h urcite rozjede, ale rozhodne se neda mluvit o nejake pohode a uz vubec ne o tom, ze je to rozumne.
Tak on let volným pádem o pohodě být může a rozum je čistě na subjektivní bázi. Dalo by se z toho vyvodit, že Lada je auto pro skutečné fajnšmekry a dobrodruhy >😁 😉
Hahaha to byl dobrej špek "volným pádem" >😁 :yes: Osobně to vidím taky taky, že jel z hodně prudkýho kopce... Měl jsem P306 1.6 benzín 90k a tachometrově se nedostal na rovince nad 190... Takže 200 z Ladou je tak na 12% klesání... 😉
alebo tam je brutalna techometrova tolerancia...
Možná... jestli mu to neukazuje v metrech :😉 >😒] :yes:
škoda že o Ladě nevíte vůbec nic, a jen se vezete na módní vlně - kopnout si do něčeho, do čeho si kope celý dav, to je oblíbená zábava lůzy :no:
Hele nema cenu se zlobit. Jestli mas nejaka fakta, ktera nam zavrou hubu, tak je sem dej.
vidím že zde diskutují opravdu odborníci ... hm, to mám dávát technickou dokumentaci a atest na každý nesmysl, co tu lůza plácne ? :-!
Tak ja teda nevim. Bavime se o jezdeni 200 v teto Lade. Vestine se to nezda a ty jen vsech lajes, ale nic co by tvoje tvrzeni nejak podporilo nenapises. To je pak tezky.
bože co je na tom tak divného ? 1,6 16v 66kw, 1055kg prázdnej auťák, Cx 0,33 --- proč by se to nerozjelo na 200 ?
ano, mohlo to být 190-205, tachometr jako u většiny aut přeměřuje, ale co je na tom při těchhle parametrech tak neuvěřitelného ??
ano, mohlo to být 190-205, tachometr jako u většiny aut přeměřuje, ale co je na tom při těchhle parametrech tak neuvěřitelného ??
Celkovou udavaji 1550 kg. Fiesta s +/- stejnym vykonem a mensi hmotnosti se treba na tuhle rychlost nerozjede.
185 maximálka u silnější verze - info výrobce :-!
ano, autor příspěvku zřejmě má 16v, a občas někoho předjede rychlostí okolo 200km/h ... je na tom něco tak neuvěřitelného ?
Samozřejmě, když tam naložím 400kg (včetně sebe) tak se to k 200 asi nepřiblíží, o tom žádná
ale když srovnám co se za 210tkč dá koupit - tak to prostě Lada cena/výkon vede
ojetina / nové, to je na dlouhý flame
Samozřejmě, když tam naložím 400kg (včetně sebe) tak se to k 200 asi nepřiblíží, o tom žádná
ale když srovnám co se za 210tkč dá koupit - tak to prostě Lada cena/výkon vede
ojetina / nové, to je na dlouhý flame
já to tu nevedu proti Ladě, jestli se ti líbí je tvá věc, ale ty řeči o dvěstě s devadesítikonovým autě jsou k smíchu..promin..stejně bych psal o čemkoliv..toyotě,mazdě, VW, Alfě...s 66kW nemáš šanci dosáhnout na dvěstě - normálně - nepočítám 5ti minutový pokus z dlouhého kopce s větrem v zádech a na konci ještě vyřadit...se 400 kily se nepřiblížíš ani k 160 na rovině..
pokud to čtu dobře tak autor nepsal že veze něco jiného než sebe, a psal okolo 200 - což s 66kw 1055kg autem minimálně není úplný blud, a rozhodně bych to přešel bez povšimnutí - no že se na to chytne x lidí vyžadujících málem protokol a notářské ověření ...
chtělo by to nějaký redakční test >😁
[odkaz]
chtělo by to nějaký redakční test >😁
[odkaz]
ok, sice německy moc neumím, ale něco tam o tom bylo..měl jsi to dát hned na začátek, ušetřili bychom si prsty 😄 nic to nemění na tom že to extrém a je to nebezpečné pro ostatní..
Tak jo, s tou tachometrovou dvoustovkou je to ok, uz snad nikdo nic nenamitne. Ze je to skutecnych 185 je vec jina, ale to taky nevadi. Pokud vsak jde o to, jak ses tady certil, ze jen je neco z Ruska, hned to vsichni hani, a ze ta Lada zdaleka tak spatna neni, nemohu nez citovat z toho tveho testu alespon jednu vetu za vsechny: "Nach einem Jahr und knapp mehr als 30.000 Kilometern hat der 111 zwar dreimal so viele Kilometer gesammelt wie sonst der Durchschnitt, wirkt aber, als hätte er eine zehnmal höhere Laufleistung." Prekla😜 "Po jednom roce a neco malo pres 30 000 km nasbirala sice 111 trikrat tolik kilometru, nez jaky jinak byva prumer, pusobi vsak, jakoby by mela najeto desetkrat vice." Tak, co na to rict? Lada? Dekuji, nechci...
navíc autor píše, že není nereálné této rychlosti (200) dosáhnout - to ovšem neznamená, že to v těch 200 bude sedět jak přibité a bude tam ticho a na 200 to rozjedu do každého krpálu ... prostě to má solidně výkonný motor, s rezervou na předjíždění a jízdu naložený, do kopce ... to se třeba o škodovácké HTP říct nedá a o věčně převrtávaném 1.0-1.4 OHV říci určitě nedá
který se za určitých podmínek (z kopce) rozjede na 160, ale žere jak ďas a řve jak ďas - lada si vezme od 4,5 do 5,9 l 100km, ech ta zaostalost, naše koncernové kočáry žerou víc, takže jsou lepší >😒]
Neni rec o HTP. To je kapitola sama pro sebe. Koukal jsem na oficialni data Lady. Vyrobce uvadi u 16V motoru maximalku 185 a kombinovanou spotrebu 6,9l. Rec je o tom, zda-li je mozne a rozumne jezdit s takovym autem 200 km/h. Ja tvrdim, ze ne. Abych te potesil, stejna blbost je to i s tim HTP. Faktem je, ze se opravnene da cekat u te proklinane Fabie Junior lepsi podvozek nez u teto Lady. Co ti vlastne vadi?
Vadí mi, že srovnáváte Fabii za 300 a něco tisíc s Ladou za 200
Ano, Lada má podvozek naladěný na horší cesty, to ale neznamená, že se s ní jezdí špatně a že vác ve 160 (200) vyklopí
Praha je proti moskevskému provozu úplná vesnice, takže názory zdejších zkušených řidičů, kteří Ladou nikdy nejeli, ale přesně vědí že je špatná, jsou naprosto směšné
Stejně směšné a trapné, jako snůška navážek na Logan, když se prvně objevil - jak se bude převracet, rozpadat a podobné trapné kecy. Nic z toho se páni znalci nedělo a neděje :-!
Ano, Lada má podvozek naladěný na horší cesty, to ale neznamená, že se s ní jezdí špatně a že vác ve 160 (200) vyklopí
Praha je proti moskevskému provozu úplná vesnice, takže názory zdejších zkušených řidičů, kteří Ladou nikdy nejeli, ale přesně vědí že je špatná, jsou naprosto směšné
Stejně směšné a trapné, jako snůška navážek na Logan, když se prvně objevil - jak se bude převracet, rozpadat a podobné trapné kecy. Nic z toho se páni znalci nedělo a neděje :-!
Ja zrovna Fabii nesrovnaval. Napsal jsem , ze mi lowcost segment nevadi a chapu ho, ale toto auto, ze mi uz ujizdi do jeste nizsiho, ketry vlastne neexistuje. Jestli jezdis bez problemu 200 s timhle autem, tak me to velmi zarazi. Ja nikde nepsal, ze by se melo prevracet a rozpadat. A konkretne Logan a kombi zvlast povazuju od Renaultu za dobry pocin a rozhodne svoje misto na trhu ma.
samozřejmě s autem těžkým 1055kg i s řidičem 1150 kg a 66kw nebudu běžně jezdit 200 - to autor prvního příspěvku ani nepsal - na druhou stranu nechápu tady ty desítky reakcí (ne zrovna Vašich) které svědčí o naprosté neznalosti a hrubosti diskutujících
No, zloděj honí zloděle!!! Nejhrubší přízpěvky jsou tvoje ty odborníku.
že by potrefená husa ? >😒] co takhle napsat alespoň nějaká fakta, zkušenosti s ladou atd. ? nebo pán umí jen nadávat ?
Hele myslím, že bys nás tu neměl tak moc přesvědčovat... Je to "tvoje" pravda. Osobně ti nevěřim, jak jsem psal výše, měl jsem podobně silný auto s lepším podvozkem a pneumatikami, 200 km/h není reálných... :-!
nevím jaký měl autor pneu a jak měl naladěný podvozek ... prostě se mi to nezdá jako zjevný kec, spíš bych to viděl na 200 tacho
na podstatě věci - že s tím natrhne * všem 1,2 a 1,4 (mimo 74kw) Fabkám a mnoha koktám, a nepřevrátí se, na tom to nic nemění
na podstatě věci - že s tím natrhne * všem 1,2 a 1,4 (mimo 74kw) Fabkám a mnoha koktám, a nepřevrátí se, na tom to nic nemění
ale vždyt přece je Lada o něčem jiným než na to aby závodila s fabkama..je na horší cesty, má na to dělaný podvozek...pracant za dobrý prachy, nic víc, tak proboha, at nezávodí...
Autor měl podvozek standardní co do Peugeotu 306 dávali a pneu 195/50 R15 Dunlop 2020E na originál ALU, motor s výkonem 1.6l 90k, a s hmotností cca 1100Kg a 200 km/h auto nejelo ani jednou, tachometrově max 195, což je tak 185 reál na rovince (výrobce udává 180) 😉 Takže ty a Lada + 200km/h si na tom musel být podobně... :-! Myslím, že * natrhneš tak max. sám sobě ... >😁
myslel jsem autora prvního příspěvku, který přejížděl okolo 200 - takže ano, bylo to na asi rovině, po dlouhém rozjezdu, za bezvětří nebo s větrem v zádech a řidič nebyl moc tlustý
a 200 bylo tacho, skutečná rychlost pak těch 185
pořád tu ale nevidím jediný důvod tak úporně se do Lady navážet a rozebírat maximálku do každého kilometru
že lidi chválí svoje auto a zaokrouhlují nahoru není nic divného, a ať je to 180, 190 nebo 200, je to prostě normální, slušný výkon
a 200 bylo tacho, skutečná rychlost pak těch 185
pořád tu ale nevidím jediný důvod tak úporně se do Lady navážet a rozebírat maximálku do každého kilometru
že lidi chválí svoje auto a zaokrouhlují nahoru není nic divného, a ať je to 180, 190 nebo 200, je to prostě normální, slušný výkon
:yes: ano, ted výborně napsáno a další :yes: za obhajování proti všem někoho koho ani neznáš a něco (Ladu), kterou sám víš že má jiný účel než se prohánět na dálnicích 😉
i na tý dálnici neudělá ostudu: Dass der 111 am Ende des Dauertestes deutlich zügiger auf Tempo 100 beschleunigte, mag wohl an der Tatsache der vielen absolvierten Autobahn-Kilometer liegen. Jedenfalls verbesserte er seine Zeit von 12,6 auf 12,1 Sekunden. Die Höchstgeschwindigkeit blieb unverändert: echte 185 km/h. Im Geräusch entspricht das ungefähr einer wilden Horde von Schnäppchen-Jägern, auf dem Tacho über Tempo 200. Das gibt genügend Selbstbewusstsein, um auf die linke Spur der Autobahn zu wechseln. Genau zwischen die hungrig lauernde Meute der Vertreter-Variant und Dreier-Drängler
Problem je, ze Logan se skutecne tenkrat teprve objevil. Tudiz bylo dost pravdepodobne, ze o nem lidi budou pochybovat a ze se i muzou zmylit. Tahle Lada je tu v podstate uz skoro pul stoleti, prestoze je trochu prepracovana, takze tady jsou ty "kecy" o prevraceni, rozpadani atd. podstatne vice na miste, jelikoz vime o cem mluvime. Navic, Logan byl vyvijen Renaultem. Ten si musel dat pozor, aby neprisel o jmeno, takze nemohl prijit s uplnou srackou. Lada vsak je porad Lada, delala si tuhle 111 sama. Zadne extra technicky vyspele zazemi typu Renault. Porad stavi na Samare, ktera proste zas tak dobra nebyla, ze? Myslim, ze ani s tim vyse zminovanym R19 se neda srovnavat.
spotřebu mírně nadsazuje a maximálku naopak dáva skromější - myslím že ty testy jsou v trochu jiných podmínkách (těžších pro Ladu), zkušenosti uživatelů tady jsou jiné - spotřeba minimální, poruchovost minimální, žádná katastrofa kterou tu všichni (podle jedné fotky) naprosto přesně argumentují
Docela casto jezdim Focusem2 combi s benzinovym 2l motorem. Asi se shodneme, ze Focus je velikostne srovnatelny s Ladou a ze jeho podvozek je etalonem kvality jizdnich vlastnosti v tehle tride. Zodpovedne ti muzu rict, ze s tim obcas jedu 200, ale ze bych to tam dostal snadno a rychle a jeste mel pocit jistoty a bezpeci jako bych mel Always, to teda nemam. Proto se zarazim nad 200 km/h u ty Lady.
taky bych se divil, že by tam 200 bylo moc snadno ... ale to auto je docela lehké /to bohužel půjde na úkor bezpečnosti/ a při tachometrových 200 pojede spíš 185, navíc za 210tis. to bude 60kw 8v, takže to na 200 nebude - ale brzda provozu určitě taky ne
Vy ste se tu rozjeli 😉 ... nejsem škarohlíd, nechci do ničeho kopat ale pouze psát holá fakta. A tím holým faktem je, že Lada nemá ani průměrné jízdní vlastnosti a ve všech médiích, kde byla testována sklidila spíše posměch. To, že dokáže dosáhnout s vypětím všech sil 200km/h věřím, ovšem považuji to za hazard se životem svým i okolních řidičů.
Panove ja bych mu to s tou ladou klidne veril, ja jsem jel s mym fiatem 205km/h, samozrejme kdyz jsem to videl tak jsem dupl na brzdy a stahl to zpatky na 140, nejsem sebevrah...
Mohu jen zopakovat: Tak jo, s tou tachometrovou dvoustovkou je to ok, uz snad nikdo nic nenamitne. Ze je to skutecnych 185 je vec jina, ale to taky nevadi. Pokud vsak jde o to, jak ses tady certil, ze jen je neco z Ruska, hned to vsichni hani, a ze ta Lada zdaleka tak spatna neni, nemohu nez citovat z toho tveho testu alespon jednu vetu za vsechny: "Nach einem Jahr und knapp mehr als 30.000 Kilometern hat der 111 zwar dreimal so viele Kilometer gesammelt wie sonst der Durchschnitt, wirkt aber, als hätte er eine zehnmal höhere Laufleistung." Prekla😜 "Po jednom roce a neco malo pres 30 000 km nasbirala sice 111 trikrat tolik kilometru, nez jaky jinak byva prumer, pusobi vsak, jakoby by mela najeto desetkrat vice." Tak, co na to rict? Lada? Dekuji, nechci...
A navic, spotreba je sice taky podstatny faktor pri vyberu auta, ale ja osobne radsi vic zaplatim za benzin, ale preziju bouracku, kdyz k ni nedejboze dojde, nez abych se bal s Ladou vubec vyjet na ulici s tim, ze se bud zabiju proto, ze to auto neustoji nejakej prudsi manevr, nebo proto ze do me nekdo napali, kdyz ja zrovna pojedu naprosto vzorove. Takze znovu... Lada? Ne, dekuji...
A navic, spotreba je sice taky podstatny faktor pri vyberu auta, ale ja osobne radsi vic zaplatim za benzin, ale preziju bouracku, kdyz k ni nedejboze dojde, nez abych se bal s Ladou vubec vyjet na ulici s tim, ze se bud zabiju proto, ze to auto neustoji nejakej prudsi manevr, nebo proto ze do me nekdo napali, kdyz ja zrovna pojedu naprosto vzorove. Takze znovu... Lada? Ne, dekuji...
Vzdycky, kdyz se svym rychlikem vyrazis na dalnici (predpokladam, ze meteopredpoved studujes tyden dopredu a smery a silu vetru mas v malicku jako kazdej jinej pilot), napis to sem tak tyden dopredu, pokud nekdo z nas bude potrebovat nekam cestovat, at muzeme pouzit vlak. Jinak doporucuji GPS, ta te z tveho 200kmsnu vyvede. Pokud te z nej nevyvede drive nejaka drobna kolize s nakupni taskou, ktera by nedejbuh ukazala, ze ta taska je na tom lip s bezpecnosti. Ale to ti nepreju.
ale zopakujte si fyziku - při srážce vítězí ten těžší, takže srovnávat můžete jednu nákupní tašku s druhou - já bych raději seděl v Ladě než v Matizu, ale chápu, že na vlak nemá ani jedno >😒]
Jak dlouho to brzdí z těch 200kmh,půl kilometru?Rozumnej člověk tohle nemůže myslet snad vážně,jet s tímhle 200,i když to má maximálku 185.Sám jezdím ve Fábce Combi 1.4 16V,která má max.170.Jistě,jde z toho vytřiskat na dlouhé rovince taky přes 180,jenže to nemá smysl,spotřeba a hluk jsou pak někde úplně jinde.Na tankodromu D1 jezdím max.150.Je krásný říkat:"Neznáte ten pocit, když na dálnici mizíte rychlostí okolo 200km/h autům, o kterých byste si mysleli, že jim to pojede líp".Jde o to,že způsob řešení krizové situace v těchto rychlostech bude u nich a u tebe diametrálně odlišnej.Už jen absence ABS by pro mě byla co se týče rychlosti,zásadním limitujícím faktorem.Jeden airbag,to je v dnešní době výsměch,i Logan může mít dva.To,že budu mít v superlevným voze většinu komfortních prvků v elektrice,mi bude hov**o platný,když bezpečnost a jízdní vlastnosti budou na úrovni konce 80-tých let.To auto mi připadá jako vrak už z výroby.Jak jinak si mám teda vysvětlit u novýho auta nestejné spáry mezi díly karosérie,špatně lícující tlačítka na středovým panelu,u kterejch byly skoro smazaný symboly apod.?
Se mi libi, jak se tady v diskusi vsichni hrozi z tehle Ladeny, delaj "vostry" hochy a pak si v realu koupi skodovku >😁 >😁 >😁 Ja se fakt bavim.
jak mozes porovnavat ziguli so skodou?
bol si zmrazeny na 15 rokov?
bol si zmrazeny na 15 rokov?
presne toto som mu chcel napísať :yes: :yes:
však hej, Lada bola vždy o riadny kus napred - keby škodu nekúpili Nemci, tak sa drkocete v nejakom Favorite junior s karburátorom ... v dobe š125 mala Lada samaru aj iné 😄
A nebyla to nahodou chyba rusu ze sme museli delat takovy auta nevidel si puodni napad treba favorita ktrej mel prijit uz v 82 nemohli za to rusove ze sme museli cpat do tech skorapek auta s maximalnim objemem 1.3? no rekni prali snad komunisti automobilismu u nas asi ne kdyby totiz byl v 82 favorit kombi s 1.6 tak je nejaka ruka lada v pr*** slune receno nic proti lade pro me je to pracant a ne auto na komfort jako bohuzel pro ladu hleda vetsina
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hele chlape, vodku z toho vynech jo? Ta je v tom nevinně! >😁
Taková fisnká....ledově vychlazená....mnooooo :-!
Taková fisnká....ledově vychlazená....mnooooo :-!
finska je naj !!! :-! 😉 :yes:
To už raději na tu titulní COROLLU... Zítra je 17. listopad... a koukat na nástupce "tanku okupanta"... to ve mně vyvolává touhu po krvi...
Presne tak, pri vyberu auta je nezbytne zvazit vsechny historicko-politicke souvislosti. Tak to ma byt.
doporučuji "kůru bentley", spočívající v přečtení aktuálního článku a dále v přečtení této starší fascinace: [odkaz] Když si představím, že v tom (snad!!!) pojedu, jímá mě hrůza a nadšení 😄
Sranda kolik majitelů "nedámnanidopustitů" se hned najde. :yes:
Pritom my tomu nerozumime, je dokazano, ze jizdni vlastnosti tehle Lady dokazete zhodnotit vy ostatni podle fotky u clanku daleko lepe >😒]
když se podiváš na kola světlou vyšku zjistiš že těžitě je v mistech kde skodovce zacinaj okna... to samo o sobe je spatne protože jak znamo cím je teziste vis tim pusobi vetsi odstrediva sila (hodne "mooc" zjednoduseno) to znamená cele auto se zacne naklanet a zacnou se zvejkat gumy s profilem (asi) 70... což neni dobre zvlast když s tim nekdo nejmenovany jede 200 po dalnici.... ale to by slo kompenzovat tvrdsim podvozkem ale pak se jizda stava prisernou.... to auto ma dobry jizdni vlastnosti ale na rok 91 kdy jezdila Samara a pochybuju ze za 200 000 za auto se nekdo do toho posadil aby tomu nastavil podvozek... ostatne to u lady nikdo nikdy neudelal ..... (nebavim se o Firmach jako MTX , nebo Lotus co se odhodlali par kousku upravit) takže asi tak
ale
a)není problém obout tam něco jiného než skrobalony s profilem 70
b)pro naše silnice lépe vyhoví podvozek naladěný na horší cesty
c)kvalita silnic jde spíše dolů
d)fobie z překlopení atd. je opravdu jen fobie - v rusku těch lad jezdí miliony, velmi ostře na naše poměry, nikdo se nijak zvlášť nepřeklápí :-!
a)není problém obout tam něco jiného než skrobalony s profilem 70
b)pro naše silnice lépe vyhoví podvozek naladěný na horší cesty
c)kvalita silnic jde spíše dolů
d)fobie z překlopení atd. je opravdu jen fobie - v rusku těch lad jezdí miliony, velmi ostře na naše poměry, nikdo se nijak zvlášť nepřeklápí :-!
Klasický plivanec od Ivana do tváře všem, kdo má aspoň trochu pojem a představu o tom, co je automobil.
Děs,běs, bída,hrůza. GTI má sice pravdu, že je svoboda, indi😱olba, ale tohle....
Slaivit 17 listopad můžeš i v Lednu, protože svoboda slova,pohybu ...nadřazená absolutně všemu.
Ale tenhle kousek je oslava pro období před 17.listopadem. A s tím zásadně nemohu a nebudu souhlasit. :no: :no: :no: :no: :no:
Zlatej tolik peskovanej LOGAN. Auto tvých snů A TO PRO KAŽDÉHO, KDO TŘEBA JEN ZLOMKEM UVAŽUJE O KOUPI iVANA.!!!!!
Děs,běs, bída,hrůza. GTI má sice pravdu, že je svoboda, indi😱olba, ale tohle....
Slaivit 17 listopad můžeš i v Lednu, protože svoboda slova,pohybu ...nadřazená absolutně všemu.
Ale tenhle kousek je oslava pro období před 17.listopadem. A s tím zásadně nemohu a nebudu souhlasit. :no: :no: :no: :no: :no:
Zlatej tolik peskovanej LOGAN. Auto tvých snů A TO PRO KAŽDÉHO, KDO TŘEBA JEN ZLOMKEM UVAŽUJE O KOUPI iVANA.!!!!!
>😒] >😒] Tak teď jsi mě dokonale dostal, OZZY >😁 :yes: BRAVO OZZY 😉 :yes: :yes:
Dík. :yes: Jestli mne paměť nemate, tak je to snad po Abraxovsku poprvé, poprvé.... :yes:
sloboda je pekna vec, nech si ale hazarduju so svojim zdravim. tu uz ale ide aj o bezpecnost ostatnych ucastnikov premavky... uz vidim ako sa oproti mne ruti v zatacke "ivan", sucha spatnym zrkadlom stred mojho jazdneho pruhu, oci vytrestene, ruky pokrutene a hovori si "pacimu eto nezatacajet, sto soudruzi pisali ze to tolko ma jechat..." 8-s
Vždyť o tom píšu v prvním příspěvku milý MISOO.
Pravda, trochu latentně. Jinak máš pravdu.
Leninovi saně, krvavé dlaně!!!
Pravda, trochu latentně. Jinak máš pravdu.
Leninovi saně, krvavé dlaně!!!
No nevím, vzhledem k faktu, že s Loganem nejsou zatím delší než roční zkušenosti, vzhledem k x propíranému olupujícímu se a měkkému laku u Logana, vzhledem k tomu, že se o je Logan vlastně takovej Renault ( o způsobu vyřizování reklamací u Renaultu jsem četl horory )nebyl bych z toho rumuna tak urvanej.
Vy tady na to auto buď plivete, nebo se mu smějete. Ale mrknite do Ruska a zjistíte, že tam jezdí lady stejně jak u nás škodovky. U nás asi nepochodí, ale auto to je. A pozink to má taky (ještě že to autor článku tak zdůraznil) 8-s .
Pozink to ma asi 33% .Kalina o niečo viac.Tie autá nie sú také *** ako si mnohí myslia.Majú svoje výhody aj nevýhody.
taky je to na jejich podminky staveny (svetla vyska, robustnost podvpzku....) takže to možna nadlabnes v -150°C ,ale k cemu je to nam v cechach? auto tyhle kategorie je dobry maximalne do lesa na drivi a taky srovnej jaky skodovky a jaky zigulici... je fakt ze tohle auto bych si nekoupil a je fakt ze chapu proc je ,ale neni to dobry auto pro lidi ktery nejsou z rozvojovich statu, nebo kde se skupina lidi nedeli na extremne ve vate a extramne chudy....
jinak si neumí vysvětlit tu touhu po tvrdém a nízkém podvozku >😁 na zbytek silnic je Lada akorát
Az ti neco vleze do cesty a ty budes chtit vyhnout, v tu chvili zatouzis i ty po tvrdsim a nizsim podvozku. Mozna bude pozde. A nebude potreba abys jel 200.
pokud chci mít kontrolu nad chováním auta, tak tam nesmí překážet posilovač (lada ho má)
o tom co se stane při reflexivním škubnutí volantem u jakéhokoli vozu je možné se dohadovat, samozřejmě Lada s vyšším a měkčím podvozkem na tom bude hůř než jiná auta, na druhou stranu jezdí tu mnohdy až moc rychle tisíce SUV atd. s podvozky nastavenými mnohem "nebezpečněji" a nikoho to nevzrušuje, jen zrovna u Lady je potřeba se strašlivě otřásat hrůzou 😊))
o tom co se stane při reflexivním škubnutí volantem u jakéhokoli vozu je možné se dohadovat, samozřejmě Lada s vyšším a měkčím podvozkem na tom bude hůř než jiná auta, na druhou stranu jezdí tu mnohdy až moc rychle tisíce SUV atd. s podvozky nastavenými mnohem "nebezpečněji" a nikoho to nevzrušuje, jen zrovna u Lady je potřeba se strašlivě otřásat hrůzou 😊))
[odkaz] cakal som to krajsie....kombik este celkom ujde ale tie kolesa :no:
[odkaz]
ti Němci ale Ladě nějak nadržují, fuj ... >😁 >😁
Nach einem Jahr und knapp mehr als 30.000 Kilometern hat der 111 zwar dreimal so viele Kilometer gesammelt wie sonst der Durchschnitt, wirkt aber, als hätte er eine zehnmal höhere Laufleistung. Lose Kabel im Armaturenbrett scheppern, die Vorderachse poltert und der Heckscheibenwischer leuchtet Rostrot
Nach einem Jahr und knapp mehr als 30.000 Kilometern hat der 111 zwar dreimal so viele Kilometer gesammelt wie sonst der Durchschnitt, wirkt aber, als hätte er eine zehnmal höhere Laufleistung. Lose Kabel im Armaturenbrett scheppern, die Vorderachse poltert und der Heckscheibenwischer leuchtet Rostrot
sice tomu nerozumím , ale Lada je pověstná svou spolehlivostí...to se ovšem dá vysvětlit jednoduchou robustní konstrukcí ,ale neobhajuje tragickou kvalitu zpracovaní a technický "nepokrok"...
ano, za těch 210t jde o výprodejový model, to snad nikdo neskrývá - má to dobrý motor, pozink kastli a nemá to holt ABS a ESP - ale vůbec není potřeba se otřásat hrůzou a strašit tu katastrofami, které řidiče v ladě čekají
jasně, není to auto z padesátých let 😄 ale spíš ze začátku devadesátých 😉 Hele já si dokážu představit člověka který si ji koupí pro účely jak tu psal nějaký kolega (na horší cesty a tak)...ale není to konkurent pro moderní auta, na druhou stranu to snad ani nechce být. Já bych nad ní hůl nelámal, ale co jsem si byl v ní sednout na autosalonu a viděl tu tragedii v podobě vypadených ovladačů ventilace ( na výstavním autě!) tak si za to Lada může sama...
Dass der 111 am Ende des Dauertestes deutlich zügiger auf Tempo 100 beschleunigte, mag wohl an der Tatsache der vielen absolvierten Autobahn-Kilometer liegen. Jedenfalls verbesserte er seine Zeit von 12,6 auf 12,1 Sekunden. Die Höchstgeschwindigkeit blieb unverändert: echte 185 km/h. Im Geräusch entspricht das ungefähr einer wilden Horde von Schnäppchen-Jägern, auf dem Tacho über Tempo 200. Das gibt genügend Selbstbewusstsein, um auf die linke Spur der Autobahn zu wechseln. Genau zwischen die hungrig lauernde Meute der Vertreter-Variant und Dreier-Drängler
Díky znalosti NJ jsem si ten dlouhodobej test v AutoBild-u přečetl.Jen pár postřehů:5000km-závada stěračů,důvodem byl špatnej konektor.13000km-stěrače se do sebe zaklínily,důvodem byly uvolněný šrouby na pohonu.Zjištěny byly i rýhy od stěračů v čelním skle,které je příliš měkké.
Závěr testu zněl😡ada 111 najezdila za 1 rok 30000km,což je sice 3x vic než je průměr,stav auta je takový,jako kdyby mělo najeto spíše 300tkm.Kabely v palubní desce chrastí,přední náprava hlučí a zadní stěrač doslova svítí rzí.
Přeloženo z NJ.Zdroj😒odkaz] toho kdo zvládá NJ.
Závěr testu zněl😡ada 111 najezdila za 1 rok 30000km,což je sice 3x vic než je průměr,stav auta je takový,jako kdyby mělo najeto spíše 300tkm.Kabely v palubní desce chrastí,přední náprava hlučí a zadní stěrač doslova svítí rzí.
Přeloženo z NJ.Zdroj😒odkaz] toho kdo zvládá NJ.
neumím německy, ale nikdy jsem neviděl, že by bylo sklo měkké, a měkčí než guma do stěračů - takže jsou v něm rýhy
novej zadní stěrač to je tak za 50kč
chci vidět auto, kde po 300 000 bude hučet homokineťák, chrastit kabel (nemožno přidpevnit?), a rezavět stěrač
30000 s takovejmahle "závadama" ... opravdu Lada, to je šunt >😁
novej zadní stěrač to je tak za 50kč
chci vidět auto, kde po 300 000 bude hučet homokineťák, chrastit kabel (nemožno přidpevnit?), a rezavět stěrač
30000 s takovejmahle "závadama" ... opravdu Lada, to je šunt >😁
S takym rozdielom ze tie problemy boli po 30tis. km a nie po 300tis. ako pises ty 😊
A tie ryhy do okna, to bolo asi kovovou castou stieraca a nie gumou...
A tie ryhy do okna, to bolo asi kovovou castou stieraca a nie gumou...
no jasně že 30tkm, ale tyto "závady" přece nejsou jako po 300000?! A že by si řidič po 30tkm nevšiml, že mu drhne stěrač tak, že reje do skla?! Navíc ani kovem do skla to nejde tak lehce, spíš tam hochům někde uvízl kamínek nebo tak, a za to Lada si nemůže --- to by musely mít porytá skla všechny, když jsou tak "měkká"
proc na Ladu tak plivete? Chci videt ty vase Logany a Thalie za napr. deset let kam myslite ze dojedou.... moc km jim nedavam
Hele jak jsem tak nabyl z těch přízpěvků, tak na ní nikdo moc neplive, jen vyjadřuje svůj názor... Lady jsou držáky, nicméně je to zastaralý, ne moc kvalitní auto. "Balšaja ocel" sice hodně vydrží, ale zrovna moc nereprezentuje... Já bych do ní nešel, mám 2 Škodovky - Fabii Combi a Octavii 2 a jsem nadmíru spokojenej :yes: Pokud je někdo spokojenej s Ladou 111, tak ať, ale ať nám neříká, že to je bomba! Za 200tis Kč bych šel radši do ojetý Octavky I, Golfa nebo Focusu Combi a rozhodně bych se cítil lépe - toť vše. 😉
Přesně tak, kdyby něco takového vyběhlo dejme tomu v roce 95, tak se tu můžeme kloudně bavit. Ale je rok 2006, skoro 2007 a tohle auto nedá smysl ke koupi.
to zase ne...pokud chce někdo pracovní auto co hodně vydrží tak je to vhodná volba..
Myslim, že na práci seženeš mnohem lepší auto jako ojetinu, a možná i o dost levněji.
no..asi jo..brácha koupil RAV4 za dvěstě do lesa a je spokojenej..akorát mu žere 10-12l 😄
tahle lada se tu prodávala od konce 90 let, a vyběhla opravdu někdy 96 ? takže tehdy konkurent feldám a formanům, přesto se jich asi moc neprodalo ... lidi se zjevně nerozhodují úplně racionálně
například tehdy dal odpůrce lady 2111 za filcku kombi s 1,6 kolik ? nooo, 50-100 000 ušetřených v roce 98 je dnes 500-1000 000 = nové auto o dvě třídy vejš
například tehdy dal odpůrce lady 2111 za filcku kombi s 1,6 kolik ? nooo, 50-100 000 ušetřených v roce 98 je dnes 500-1000 000 = nové auto o dvě třídy vejš
ses spokojenej s fabii? Tak to asi moc jinejma autama nejel. Fabie je srot ze to svet nevidel. Neni moc jinejch aut (ze soucasny produkce), ktery jsou takova sunt
...aby to pochopili aj zaťatý prívrženci značky Lada....ked Slovensko chcelo vrátiť od Ruskej federácie dlh v rámci deblokácií dostalo od neho v rámci vyrovnania aj Lady Samary a Lady Nivy...potom ich nafasovali rozne štátne orgány...od polície cez vojsko až po školské úrady...vďaka svojej neuveriteľnej "spolahlivosti" majú dodnes niektoré 6 ročné autá nabehané už 30t.km a to vdaka tomu že každý druhý deň sú na opravách...jednoducho ked sa im týchto ruských zázrakov podarilo zbaviť nikto ani len vo sne neuvažoval že by sa malo nakupovať ešte raz niečo podobné....dnes sa nakupujú väčšinou Fabie a myslím že bude aj dosť áut Kia Ceed...a keby sa to ešte stále niekomu zdalo tendenčné tak áno mal som možnosť dlhodobo jazdiť na Lade Samare aj Lade Nive...ked to išlo boli to nezmary...ale iba ked to išlo...😄
ona byla v roce 2000 dovážená samara s euro III??
že si v rámci deblokací necháte nacpat šrot co se neprodal někde v Ulan Ude, to je váš problém
v nesrovnatelně těžších podmínkách střední asie tyhle auta jezdí - samozřejmě ne zcela bez závad, ale taky to není jak píšeš
že si v rámci deblokací necháte nacpat šrot co se neprodal někde v Ulan Ude, to je váš problém
v nesrovnatelně těžších podmínkách střední asie tyhle auta jezdí - samozřejmě ne zcela bez závad, ale taky to není jak píšeš
Používat tady argumenty jako že Lada je držák s konceptem starým skoro 40 let mě bere dech. V dnešní době, kdy je naštěstí svět a.průmyslu někde jinde je takový argument stejně lichý, jako obhajovat zrcadlovku Ljubiťel mezi digitálem.To fakt nemyslíte vážně. :no: :no: :no:
JE TO UPLNY UPLNY NEZMYSEL SI TOTO KUPI .. UPLNA KRETENOVINA .. NEHNEVAJTE SA ... TREBARS NIVU BY SOM SI DO LESA KLUDNE KUPIL .. ALE TOTO .... NA NARADIE DO POLA ... IDE O TO ZE ZA TIE PENIAZE SU NAOZAJ LEPSIE AUTA ... A PRE PRIPADNYCH PRUDILOV ZE SOM TO VIDEL IBA NA FOTKE .. NIE SEDEL SOM V TOMTO ZAZRAKU ... A VIEM ZE RUSACI VYROBILI ASI O 400 PERC. SUCIASTOK VIAC AKO SPOTREBOVALI DO PADU KOMANCIZMU TAK STALE MONTUJU SO SKLADLVYCH SUCIASTOK .... JE TO ZLE PREKAPOTOVANA ZIGULI .. A TIE RECI ZE MNA ESTE LADA NESKLAMALA ..A VIDEL SOM POKAZENE ZAHRANICNE AUTA .. JASAN KED ZO SVOJOU LADICKOU JAZDIS Z JEDNEJ DEDINY DO DRUHEJ A ZA 20 ROKOV MAS NAJAZDENYCH X KILOMETROU 40KMH RCHLOSTOV ... KEBY SO TAK JAZDIL NA MOOM AUTE [ALEBO TREBARS NA TOM LOGANE] TAK NAJAZDIM 1000 000 KILOMETROV .... JE TO NEZMYSEL .. LEBO NA TYCH "ZAHRANICNYCH AUTACH " SA JAZDI ... NIE BRUZDA ... PROSTE JE TO PITOMOST ... A TEN PAN CO TU VRDI ZE JAZDI 200 PO DIALNICI Z LADOU >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 PEKNY FTIP .. A AJ KEBY TO TOLKO ISLO ... BOLA BY TO NERIADENA SRELA A TO JE FAKT NIE DOMNIENKA
...co víc dodat, chtělo by to v jejich zájmu nějakýho "ruskýho Logana"
... co víc dodat, na auto.cz chodí diskutovat fakt machři >😁
A co chceš na tomhle diskutovat? Když se budeme bavit o technice 1.4TSI atp, tak dobrá, to mě donutíte věnovat tomu tady nějakej čas, ale nějaký opravdu nehorázně zastaralý Ladě? To fakt ne, na to nemá smysl ztrácet čas. Bude někdo probírat ve Studiu fotbal průměrnýho hráče? A stejně tak nemá smysl bavit se o Ladě 111. Až Lada přijde s něčim, co bude stát za řeč, tzn. tím "ruským Loganem", tedy autem, který už má místo na trhu ( sice to nejnižší, ale má ho ), tak OK, do tý doby opravdu ne!
chlapče, ty si neumíš ani vypnout capslock - radši si přečti co píše o ladě ten, kdo v tom autě opravdu jel😒br />
[odkaz]
Udávanou maximální rychlost 185 km vůz bez problémů překročí a pokud je obsazen pouze řidičem, vyšplhá se rafička tachometru klidně k magické hranici 200 km/h a přitom stále znatelně akceleruje.
Udávanou maximální rychlost 185 km vůz bez problémů překročí a pokud je obsazen pouze řidičem, vyšplhá se rafička tachometru klidně k magické hranici 200 km/h a přitom stále znatelně akceleruje.
Jasně Máňo. Těch 200 je na 3 a pak je více než jasné, že můžeš dál akcelerovat se 4. Co potom teprv 5.
Při 270 dáváš nohu z plynu, to abys neuhnal Lambo nebo Feráč.
Chápu slovo zkušeného chlapa.Když k tomu přidám podvozek, který budou přebírat v budoucnu všechny koncerny na světě, vychází mi za ty prachy lada jako absolutně nedostižá.
Fakt dost dobrej příspěvek. >😁 >😁 >😁
Při 270 dáváš nohu z plynu, to abys neuhnal Lambo nebo Feráč.
Chápu slovo zkušeného chlapa.Když k tomu přidám podvozek, který budou přebírat v budoucnu všechny koncerny na světě, vychází mi za ty prachy lada jako absolutně nedostižá.
Fakt dost dobrej příspěvek. >😁 >😁 >😁
jak jsem psal výše, zřejmě jede jak 530d >😁
Já myslím, že v Maranellu přehodnotí omezenou sérii ENZA a vůbec směr koncepce a odjedou do Togliaty na špionáž! >😁
co je to za nesmysl ? proč srovnávat ladu 2111 zrovna s 530d ? to je jak na základní škole
prostě jede 185, a v testu jim jela nad 200 tacho
prostě jede 185, a v testu jim jela nad 200 tacho
ty jsi fakt demagog - v testu píše :a pokud je obsazen pouze řidičem, vyšplhá se rafička tachometru klidně k magické hranici 200 km/h a přitom stále znatelně akceleruje. Tzn. že nepřekročí 200, a potom ta druhá část nedává smysl..kdyby pořád citelně zrychloval tak udělá tak 220 a to se snad shodneme že snad asi ne. To přirovnání s 530d jsem tam psal proto, že když si čteš test 530d tak tam píšou že při 200 zřetelně zrychluje - na rozdíl od Lady tomu BMW věřím :-!
bych to pochopil že do 200 pořád zrychloval, a potom sundal nohu z plynu (ale auto by ještě jelo) a dál to neřešil 😊))
cituju jenom test, pokud se ti něco nezdá, piš autorovi
a nevšim jsem si, že by tam bylo cokoli o tom, že těch 200 je za 3 - to by musela být v testu lada 2112 rpd, a ne obyčejná 2111, chytráku
a nevšim jsem si, že by tam bylo cokoli o tom, že těch 200 je za 3 - to by musela být v testu lada 2112 rpd, a ne obyčejná 2111, chytráku
nepíšeš další větu, že vůz není na takovou dlouhodobější jízdu stavěn...tzn. že se s tím tak jet prostě nedá..už to vidím jak to schytám že tak vlastně jezdí v poho.. >😁
a taky tam píšou, že dlouhodobá jízda kolem 160 je vpohodě, a kdo v ČR potřebuje víc ?
Jedu si svejch 160 a když dojedu Galanta, zrychlím na 200, zamávám, a dál pokračuju zas 160 >😁
Jedu si svejch 160 a když dojedu Galanta, zrychlím na 200, zamávám, a dál pokračuju zas 160 >😁
8-s 8-s , nepíše tam že dlouhodobá jízda je v pohodě ! Cituji :Agregát má dobrý zátah od nízkých otáček a rád se nechá vytáčet; vůz je s ním schopen dosahovat vysokých jízdních průměrů a trvalé jízdy rychlostí vyšší než 160 km/h. To že vůz je SCHOPEN dosahovat rychlosti nad 160, neznamená že se sním jede v pohodě. Můj Galant je taky schopen trvale dosahovat rychlosti nad 200, ale není to v pohodě (ale asi víc v pohodě než v Ladě ve 160). Už mě to fakt nebaví - projed se v Ladě 160, projed se v Galantovi, či jiném větším autě a hodnoť...prosím..
už fakt nebaví tyhlety naprosto nesmyslný srovnání ... je to Lada, tak je to šmejd, a nesmí to jet 160, a vůbec ne 200 😊)
a co myslíš že se s Ladou při dlouhodobejch 160 asi tak stane ?? já si myslím, že nic ... prostě to tak pojede
a co myslíš že se s Ladou při dlouhodobejch 160 asi tak stane ?? já si myslím, že nic ... prostě to tak pojede
může jet přes 160...dlouhodobě přes 160 ? Třeba se rozpadne, nevím, třeba ne..ale co vím určitě že pod pojmem v poho 150 si představuju to, že řídím auto jednou rukou, se spolucestujícím mluvím šeptem, když potřebuju zpomalit na 80, tak jen lehce šlápnu na brzdy...toho se u Lady nedočkám, vsadíme se ?
typnu si - 1 rukou ano, ale v ČR bych si to v tý rychlosti nelajs (víme jak dopadlo Lambo, i když tam nepomůžou 4 ruce)
brzdy půjdou +- stejně jako u jinejch aut, nevím jak ostře je má 2111 naladěný
šeptem ve 160 to půjde u auta o 2 třídy vejš, o tom žádná
brzdy půjdou +- stejně jako u jinejch aut, nevím jak ostře je má 2111 naladěný
šeptem ve 160 to půjde u auta o 2 třídy vejš, o tom žádná
jednou rukou ano - tomu věřím i Ladě, ale jak píšeš ne u nás, brzdy nepůjdou - a sem zahrnuju skoro všechny auta do nižší střední, šeptání je jasný...ano tím posledním jsi to trefil/a...auta o dvě třídy vejš (vlastně ani nevím jaká je Lada třída 😲 ), ale tak střední a vejš jsou ve 150+ v poho...Lada ne
mě to taky nebaví...přesvědčování že je Lada v podstatě lepší než všechny současný auta nižší střední...
přesně, takže věcně a jasně: - srovnáváme nový auta do 210000. Takže na výběr mám Logan ? s 1,4 8v, jenže to je sedan, bez pozinku, podvozek vysoko a měkkej stejně jako Lada .... nějaký další nabídky ? :-!
nemám, nešel bych do Lady ani do Logana, tyto auta mě nezajímají, stejně tak jako Fabie a spol. - myslím tím na denní ježdění 100km...na ně jsou jiní kupci...a navíc tu celou dobu neřeším jestli je Lada za ty prachy dobrá nebo ne, ale její "vlastnosti" při rychlostech 150+
nezajímají, ale čteš si článek a diskutuješ o tomhle autě >😁 - jenomže diskuse o autě za 300, 500 nebo 1000 asi bude trochu jinde - tenhle článek je o nejlevnějším novym kombiku na trhu, takže proč diskutovat o autech o třídu jinde nebo o ojetinách ?
NEZAJÍMAjÍ MĚ PRO KOUPI - auta všeobecně mě zajímají všechny, proto jsem sedl do Lady na autosalony, proto bych rád vyzkoušel těch 150+ v Ladě. Říkám znovu že proti ní nic nemám, at si ji koupí kdo chce, já to nebudu...jen mě přijdou k smíchu ty řeči jak jsou všechny auto ve "stopade v poho". Jinak, klidně dám návrh si dát jízdu na dálnici u Brna, můžem vyzkoušet jak na to ty auta jsou...
nemám Ladu, ale bylo by dobré to vyzkoušet - ale asi je to dost vzácné auto
jel jsem klasickou 2107 160 tacho, a v pohodě to moc nebylo - musí se dávat děsnej pozor, nicméně 2111 bude někde jinde (už samara byla úplně nová koncepce)
jel jsem klasickou 2107 160 tacho, a v pohodě to moc nebylo - musí se dávat děsnej pozor, nicméně 2111 bude někde jinde (už samara byla úplně nová koncepce)
Tak jsem si početl... a tluču se tu smíchy, protože nekteré reakce na ta vyznání o Ladě, jsou kouzelná a dokonale mířená 😄 :yes: OZZY je dnes na oscara - Leninovy sáně, zkrvavené dlaně... 😄 Náruživcům Lad... bych si dovolil vzkázat - máš Ladu, a jak známo, Lada nebyla, není a rozhodně ani nebude Veyron... tam bych těm 200 věřil i v násobku... ale Lada... Lada, ta tě... odveze. To je myslím velmi důstojná charakteristika. Jak tě poveze a kam tě doveze... to bych tu detailně nerozebíral 😄 P.S. Jinak se potvrzuje, že máme všichni "srdce jménem Jaguar" Ať máme, co máme v garáži... magická hranice 200... levačkou 😉 :yes:
...že se všichni tamější diskutéři přišli vyzvracet sem? Ach jo. Hluboký obdiv matesovi a Galantovi za jejich klid při naprosto zbytečném dohadování se zaťatými blbci.
zabedněnost, neznalost, neochota učit se novému, předsudky, pověry, nedostatek jiných argumentů než nadávek - to všechno jsou znaky hospodských vohnoutů, levičáků, maloměšťáků a křupanů bez vlastního názoru - čili typicky voličů SocDem
ubohosti typu "kdo nenadává na Ladu, je zastánce Paroubka" krásně předvádějí úroveň sociální inteligence některých diskutujících, že NIcKONe ? >😒]
ubohosti typu "kdo nenadává na Ladu, je zastánce Paroubka" krásně předvádějí úroveň sociální inteligence některých diskutujících, že NIcKONe ? >😒]
ach jo ;-\ já za sebe musím říct že nenadávám na Ladu, ale její místo je někde jinde než uháně tna dálnici dvoustovkou..a jak už jsem jednou řek...ve 150 jsou v poho auta jinačí třídy než třeba Lada, ale třeba i Galant..
přejdeme od plků k strohým faktům - co se s Ladou stane, když pojedeš 160 a občas zrychlíš k 200 ? fakt by mě to zajímalo ? začne vařit ? rozvibruje se a něco upadne ? odejdou nějaký ložiska ? špatně to maže a zadřeš to ? co se jako stane ?
Probudíš se >😁 😉
... z toho krásnýho snu, a smutně usedáš do Fabie junior, která tě stála víc než ta lada >😁 >😁
S tou jsem také často jezdívával, ale stále jen 199 😉
to ses díval na počítadlo najetejch kilometrů, otáčkoměr to bejt asi nemoh, má ho vůbec junior ? :-! :-!
No jo, záhada je rozluštěna ... my všichni hledáme 200km/h na tachometru, a ty to hledáš na otáčkoměru. >😒]
otáčkoměr ukazuje většinou mnohem přesněji než rychloměr :-! to ale majitelé aut bez otáčkoměru nevědí 😊) navíc jsme se bavili o čísle 199 u juniorní fabky :-!
Tak tomu teda vůbec nerozumim, co se vůbec snažíš teď řict >😁
rychlost můžeš poznat buď z otáčkoměru, nebo z tachometru - ale u většiny aut tachometr záměrně přeměřuje, liší se to auto od auta --- proto je lepší, když zkoušíš co ti to jede, řídit se otáčkoměrem, nebo gps
jenže podle toho možná poznáš že jsi jel rychleji než minule, nevím jak poznat když mi to toči 6652 ot, kolik vlastně jedu 😲
pak musíš znát jen převodový poměr u právě zařazené rychlosti a obvod kola - maximálka se dá určit celkem přesně, stačí si zapamatovat, že na 5ku to točilo 5000 😊) a spočítat to pak doma
palubní počítač to počítá stejně, jen ten obvod kola může být jiný než zadaný, a údaj se bude lišit - takže to vložit do pp co nejpřesněji
palubní počítač to počítá stejně, jen ten obvod kola může být jiný než zadaný, a údaj se bude lišit - takže to vložit do pp co nejpřesněji
Máňo, Máňo >😁 Pořád nevim co má Junior za 199.000 Kč společného s otáčkoměrem, kterej čistě náhodou má (i volant měl) 😉 Jinak když na jedničku vytočim 7500ot. tak přes jaký koeficient se to přepočítává? Jestli náhodou nemám zrychlení z 0 na 200 za 3s >😒]
ted se musím zastat Máničky, máš tam napsaný že jsi taky jezdil, ale stálE jen 199, tak to vypadá že jsi s ní stále jezdil..199 hm/h 😉 A Junior má fakt volat ? Standartně ? Nebylo to v rámci nějaké speciální akce ? 😄
sory jsem to nepochopil s tim, že správně reaguješ na mnou nadhozenou nízkou cenu tý lady
fabka má omezovač u 7500 ? to mě junior překvapuje, ale posilovač neměl ? okna v elektrice, hmlovky atd atd ? 😊) zato uznávám, že těch 100 kg navíc bude asi znát a že v zájmu bezpečnosti cestujících je ta karoserie u fabky dělana určitě líp
fabka má omezovač u 7500 ? to mě junior překvapuje, ale posilovač neměl ? okna v elektrice, hmlovky atd atd ? 😊) zato uznávám, že těch 100 kg navíc bude asi znát a že v zájmu bezpečnosti cestujících je ta karoserie u fabky dělana určitě líp
možná se zabiješ, protože nestačíš zabrzdit před kamionem kterej ti vyjede do pruhu ;-\ vážnej argument, mysli na něj...než začneš zrychlovat na 200 během těch 10km z kopce
tak to se ti stane i s čímkoli jiným, a nepomůžou ti kotouče na všech 4 kolech ani 8bagů (i když ta 16v má ty kotouče vzadu možná taky)
tak tady jde vidět že opravdu nemáš naježděno s jinými auty...rozdíly v brzdách Š120/Lada/žigul..favorit/felicie...lance… diametrální. Můj Galant brzdí výborně, ale když jsem zrovna jel 210 - zkoušel jsem maximum (přede mnou byl BMW5) a vjel nám tam ten kamion, tak bavor byl v poho, ja ne...a kdyby byla za mnou Lada ¨, tak zabrzdí tak možná o půl kilometru později...tak važ slova
záleží na tom - bávo stojí, ty bouchneš do báva, bávu bouchne nádrž 😄 ty vystoupíš lehce otřesen od nárazu do bagu, a z báva je ohořelá troska
>😁
>😁
Rozdíl je v tom, že z báva vylezou celý, ale tobě nepomůže ani střihoruký Edward natož hasiči 😉
kam ty dneska na to chodíš 😄 :yes:
Chřipka, Paralen a hodnotný program v TV udělá své 😉 :yes:
ty se snad nedíváš na Ordinaci v tom parku či co ? Ten paralen asi vyzkouším, ale místo chřipky tam dám třeba Johnyho chodce 😄
cha, Lada topí i teď v zimě, takže bys v ní nenachladl ... nebo je to chřipajzna ze silně puštěné klimatizace ?
Díky za názornou demonstraci zaťatého blbce, Máňo 😊 Btw, s Paroubkem, sociální demokracií a vlastně obecně s politikou mě nespojuj. Kdybys pozorněji četl a nereagoval jen na titulky, zjistil bys, že o Paroubkovi můj příspěvek vůbec nebyl. Klidně reaguj, ale já končím. Na diskuze se zaťatými blbci čas ani náladu nemám.
vůbec ne, až na to, že jsi si to fakt dal do nadpisu ... >😁 , takže si to tam nepiš, když to o tom vůbec není, a místo politiky bude lepší psát o autech, ne ? 😉
-11 let starej křáp obohacenej o posilovač řízení a chtěj za něj přes 200tis... to je proti tomu Logan jako Mercedes....
mercedes je jako stará lada a bávo, všechno jsou to kvalitní auta s náhonem na zadek a motorem vpředu
logan a nová lada jsou tuctovky dnešní produkce
logan a nová lada jsou tuctovky dnešní produkce
tak to tu ještě nebylo...Lada, Mercedes a BMW je stejná liga 😄 BRAVO PORSCHE, BRAVO VW,BRAVO MB, BRAVO BMW, BRAVO LADA ! >😁
Zajimava diskuze a pro me je zabavna tim, ze tu pisete o aute, ktere denne ridim. Koukam, jak jeho jizdni vlastnosti vnimaji automobilovi odbornici a zavodnici, kteri ho pravdepodobne neridili nikdy, nebo jednou par km. Mohl bych vam klidne napsat, jak je to doopravdy, jake to je brzdit v krizovce tuhle ladu z tachometrovych 200 (vic neukazuje, ale na doraz jde tacho celkem ochotne), jakej kraval v tom je ve 160 a co dela volant ve 180. Mozna jsem to sem i chtel napsat, ale ted si uvedomuju, ze vas to vlastne dokonale nezajima. 90% lidi sem napsalo nazor jen proto, aby si dokazali neco o sobe a prozili svych par sekund slavy z toho, ze oni maji neco lepsiho a vi o tom a muzou na internet napsat, ze Lada je kram. Takze vam preju hezke sny, at se vam zda treba o tom, ze ridite nejake sve vysnene auto, nebo ze jste se narodili s vyssim IQ a ze pisete bez pravopisnych chyb a dokazete pri diskuzi pouzivat mozek. Za domaci ukol mi nekdo zkuste napsat, jaka souvislost je mezi jizdnimi vlastnostmi auta a spolecenskym zrizenim zeme puvodu pred 20 lety -- samozrejme s durazem na pripad Skoda a Lada.
napiš jak jede, mě to zajímá :yes: Ale taky napiš jak proti tomu jede třeba O2 nebo třeba Vectra či BMW...objektivní srovnání..
Keď chceš porovnať ako ide 2111 voči BMW,porovnaj ako ide Superb a Aston. 😄
Došlo ti ,koľko stojí O2 voči tomuto ruskému autu ?
Došlo ti ,koľko stojí O2 voči tomuto ruskému autu ?
ano, přesně o to tu jde....nedělejme z Superba Astona...nechtějme aby Superb jezdil 300...chápeš 😉
Na 200 to nie je,skor tu ide o to,že do tých 150 km/h to nie je žiadna brzda na diaľnici na rozdiel od mnohých cenovo podobných áut a aj drahších,ktoré pri nutnom spomalení už majú v týchto rýchlostiach úbohučkú dynamiku.
to tu nikdo nechce, ale co si koupíš za 210tisíc, pokud to nemá být ojetina (já bych bral ojetinu, ale o tom ta diskuse není)
koupíš Logana, který je sedan! má slabší výbavu, slabší motor a nemá pozink ... a z dalšího jsou to jen nákuoní tašky, to je o třídu níž - takže můžeš něco přidat, a máš Fabii, jenže s ubohým motorem, pravda s lepší kastlí a větší bezpečností --- ale zas tak zásadní rozdíl to prostě není, to si musíš připlatit ne 10,20, 50, ale spíš 150tkč --- a o tom to je
koupíš Logana, který je sedan! má slabší výbavu, slabší motor a nemá pozink ... a z dalšího jsou to jen nákuoní tašky, to je o třídu níž - takže můžeš něco přidat, a máš Fabii, jenže s ubohým motorem, pravda s lepší kastlí a větší bezpečností --- ale zas tak zásadní rozdíl to prostě není, to si musíš připlatit ne 10,20, 50, ale spíš 150tkč --- a o tom to je
bylo to dnes hustý...snažit se přesvědčit několik lidí že Lada opravdu není auto na svištění dvoustovkou..tak prosím nedělejte to..ani já to nedělám (přes 200 jsem jel svým autem 2x) s autem střední třídy, blbě se z ní brzdí. Berte to tak že Lada opravdu není premiant nižší střední (nebo kam patří), ale spíš pracant..tak ji necpěte kam nepatří, na levý pruh dálnic patří jiná liga..držím Ladě palce at jde pořád jen nahoru..jde o přece dobro nás všech :yes:
to opravdu není - ale i ta Lada 2111 se slabším 8v motorem za sebou hravě nechá většinu osobních aut zaregistrovaných v ČR.
V diskusích o 50kw bmm fávu nebo 55kw 1,6 feldě se lidi poplácávají po ramenou, jak maj levné, spolehlivé a výkonné auto, jezdí jich tu stovky tisíc a nikoho to nevzrušuje.
Na druhou stranu Lada 2111 jako by nesměla na silnici, ačkoli je technicky výše než většina zde provozovaných aut. Všichni se děsí podvozku, a přitom kdejaký terrano ho má mnohem horší (ve smyslu ovladatelnosti). Všichni se děsí bezpečnosti, ale proč může na silnici Felda, Fávo, Matiz a xxxx mnohem nebezpečnějších aut ?
V diskusích o 50kw bmm fávu nebo 55kw 1,6 feldě se lidi poplácávají po ramenou, jak maj levné, spolehlivé a výkonné auto, jezdí jich tu stovky tisíc a nikoho to nevzrušuje.
Na druhou stranu Lada 2111 jako by nesměla na silnici, ačkoli je technicky výše než většina zde provozovaných aut. Všichni se děsí podvozku, a přitom kdejaký terrano ho má mnohem horší (ve smyslu ovladatelnosti). Všichni se děsí bezpečnosti, ale proč může na silnici Felda, Fávo, Matiz a xxxx mnohem nebezpečnějších aut ?
Nezapomínej na to, že Fávo je skoro 18let stará skořápka a 13let stará Felicia taky není žádná novinka. Neřikej mi, že kdyby ti teď vyrobili na lince Felicii, že by sis jí šel za 200 koupit? 😉
nešel, ale podívej se, kolik jsou lidi ochotní za 10 let starou ojetou filcku dát 😞( - proti tomu je nová lada zadarmo, a možná jsou to ti samí, kteří tu odborně tvrdí, že lada 2111 je vlastně fiat z roku 68
až bude nová fabka kombi s motorem alespoň blížícím se té ladovské 1,6 za 210tisíc, tak bez diskuze řeknu, že by bylo lepší brát škodu, až bude logan kombi v pozinku za podobnou cenu, tak se můžeme bavit co je asi lepší
jelikož za ty peníze nic jiného není, tak nechápu srovnávání s auty o 100-200tkč dražšími
až bude nová fabka kombi s motorem alespoň blížícím se té ladovské 1,6 za 210tisíc, tak bez diskuze řeknu, že by bylo lepší brát škodu, až bude logan kombi v pozinku za podobnou cenu, tak se můžeme bavit co je asi lepší
jelikož za ty peníze nic jiného není, tak nechápu srovnávání s auty o 100-200tkč dražšími
Mám Ladu 2110 sedm let.Ujeto cca 50000 km.První STK bez jakéhokoliv problému,druhá technická volnějčí spodní čep.Cena náhr.dílu 190Kč,tak jsem preventivně vyměnil oba,k tomu preventivně brzd.hadice,brzd destičky a manžetky.Cena i s pooštovným ze skladu ani ne 1000Kč.Ten čep se určitě uvolnil proto,že auto využívám pro příjezd ke včelám.Tam kam můžu s touto Ladou,bych určitě s nějakým zapadem nepřijel a to si nedovedu představit cenu za servis kdybych to auto očesal.A nějaká ta výbava že to nemá ABS nebo airbag,dříve to auta taky neměla,ale jezdilo se pomaleji,obezřetelněji.Dnes si každý frajer myslí,že když má plně vybavený auto tak je neohrožený,ale ono je to opak.Je to vydět při překračování rychlosti,přejezdy bílé čáry apod.Takže ať si každý koupí co chce,co po výrobku požaduje.Ale nelíbí se mě averze proti něčemu.Prostě si část národa řekla co je ruské je špatné.Možná to je pravda,možná ne,ale co je americké taky není všechno dobré.Čau.
1) necekal jsem tolik prispevku pod clankem o techto ruskych sanich.
2)prekvaouje me kolik je tady lidi co Ladu opevujou jako kdyby to bylo BMW za petinovou cenu. Kdyz si nekdo koupi u Vietkongu tenisky za stovku nebo dve, tak si je vedom ze je to sunt a ze se mu po projiti dvou louzi rozpadne (pokud nema ovsem IQ sumici travy) A tady je nejlevjesi auto na trhu puvodem ze zeme, ktera je desitky technologicky roky az desitky let zaostala a porad se najde dost lidi co se snazi ostatni presvedcit jaka skvela koupe to je
:no:
2)prekvaouje me kolik je tady lidi co Ladu opevujou jako kdyby to bylo BMW za petinovou cenu. Kdyz si nekdo koupi u Vietkongu tenisky za stovku nebo dve, tak si je vedom ze je to sunt a ze se mu po projiti dvou louzi rozpadne (pokud nema ovsem IQ sumici travy) A tady je nejlevjesi auto na trhu puvodem ze zeme, ktera je desitky technologicky roky az desitky let zaostala a porad se najde dost lidi co se snazi ostatni presvedcit jaka skvela koupe to je
:no:
co víš o motoru v ladě ? prostě omíláš 1000x provařené kecy, jak je všechno ruské špatné a zaostalé ... to je ubohá argumentace na úrovni puberťáka, promiň
napiš věcně a technicky, co je na tom autě zásadně špatně a proč, to pak bude důvod k diskusi - ale přijít sem a nadávat, fůůůj, ruský křáp, to je jak tenisky z tržnice, to je hrůůůza ... :no:
napiš věcně a technicky, co je na tom autě zásadně špatně a proč, to pak bude důvod k diskusi - ale přijít sem a nadávat, fůůůj, ruský křáp, to je jak tenisky z tržnice, to je hrůůůza ... :no:
A nechcete si místo diskusí nad ladou koupit nějaký AUTO?
jako třeba škodu HTTP 1150kg/40kw ? :-! nebo co za 210 tisíc ? Promiň, ale když se podívám, kolik tu jezdí favoritů, felicií, starejch škůdek 1xx a Fabií s naprosto neodpovídajícími motory, pak se divím, co tě na Ladě 2111 tak děsí, že to jako nemá být auto ?
1)Ano,Leninovi saně se říkalo mMskvičům, ale v kontextu s disk.přípěvky o Ladě jsem jej záměrně použil.2) Takové auto si nezaslouží tolik příspěvků.3)GTI to napsal naprosto přesně, k jakému účelu je Lada určena.4)Na přesvědčování, že jede Lada 200
nemám. Měl jsem kámoše, co za komančů vytunil Š 120. Na 2 jezdil
120 a celkově to vytáh až na 190. Asi takovou úroveň má diskuse.
5)Nevím, kolik z obhájců Lady najezdí ročně a kudy, ale vím jistě jedno. Když valíš 160 se střední třídou v levim a flákne ti jí tam kamión, musíš se mít na pozoru a máš pakárnu. Jet s Ladou, asi bych už nenapsal žádný příspěvek.
:yes:
nemám. Měl jsem kámoše, co za komančů vytunil Š 120. Na 2 jezdil
120 a celkově to vytáh až na 190. Asi takovou úroveň má diskuse.
5)Nevím, kolik z obhájců Lady najezdí ročně a kudy, ale vím jistě jedno. Když valíš 160 se střední třídou v levim a flákne ti jí tam kamión, musíš se mít na pozoru a máš pakárnu. Jet s Ladou, asi bych už nenapsal žádný příspěvek.
:yes:
Premyslim, jake mas asi auto treba ty. Pisete tu jako machri, kteri meni ore po 3 letech za novy model za nejmene mega. Nedovedu si predstavit, ze bych treba jednal s nekym a on napsal v dopise nebo emailu lev_i_m. Takovy clovek proste nemuze mit zadnou pozici, kazde firme by delal jen ostudu. Co delate, mate bordel pod Cinovcem, nebo kseftujete s ceskym pervitinem v Reichu? Pro me jsou 200 tis penize a moje Lada mi za tech 200 a neco tisic dela hodne dobrou sluzbu, 200 v hodine s ni nejezdim, ale rozhodne nezdrzuju. Proste to auto je v pohode.
Už jenom fakt, že se schováváš pod jménem anonym cosi vypovídá.Pakliže jste milý anonyme lingvista, tak tedy jen pro Vás opravuji na slovo v levém.
Jestli toto je podstata Vašeho příspěvku, smekám, zavírám oči a odcházím.
>😁
Pro Vaše klidné spaní Vás milerád informuji o mé situaci a vztahu k automobilům. Nevěstinec s lehkými děvami nemám. S tvrdou drogou neobchoduji, protože bych porušoval zákony ČR. Jelikož jsem slušný člověk, mám přirozený strach z vězení.Ano, každých 2,5-3 roky kupuji nový vůz, jehož cena přesahuje i 1.000.000,-Kč. Machr určitě jsem, minimálně ve své profesi, neboť mám poměrně vysoké postavení ve firmě.
Přeji hezký večer a i nadále jsem Vám plně k dispozici. :yes: :yes: :yes:
Jestli toto je podstata Vašeho příspěvku, smekám, zavírám oči a odcházím.
>😁
Pro Vaše klidné spaní Vás milerád informuji o mé situaci a vztahu k automobilům. Nevěstinec s lehkými děvami nemám. S tvrdou drogou neobchoduji, protože bych porušoval zákony ČR. Jelikož jsem slušný člověk, mám přirozený strach z vězení.Ano, každých 2,5-3 roky kupuji nový vůz, jehož cena přesahuje i 1.000.000,-Kč. Machr určitě jsem, minimálně ve své profesi, neboť mám poměrně vysoké postavení ve firmě.
Přeji hezký večer a i nadále jsem Vám plně k dispozici. :yes: :yes: :yes:
😄 ja samozrejme ocenuji, ze ma dnes nekdo odvahu se podepsat - a vsem oznamit, ze je OZZY 😄 Podstatou meho prispevku byla pouha zvedavost, kde takovi lide vydelavaji pul mega rocne jen na auto. Ale preji vam to vase auto, v tom problem neni. Ja bych ty penize do auta nedal. Lingvista nejsem, ale v levím pruhu proste nejezdim, asi ze mam tu Ladu >😁
.. utpenych 200 tisic ... svojich zarobenych 200 si mohol utopit do niecoho rozumnejsieho ako je lada .... mimochodom ked ta zaujima z prveho prispevku .. som Architekt ... jazdim BMW ... naozaj mi nevadi ze niekto jazdi na lacnych autach .. zacianl som SKODA 105 .. ale bol som si vedomi rozdielu medzi ostatnymi autami a mojim ... ide o to ze lada je koncepcne .. kvalitovo ... materialovo ... na chvoste automobilovej produkcie ... keby stala 140 tis mozno by sa to oplatilo .. ale za cenu ladi su tu min 2 auta ktore su na tom lepsie .. a ked mi niekto povie ze logan je prekapotovany renault 19 .. tak je to stale lepsie ako prekapotovana ziguli ... porovnaj si tie auta a diskutuj ked budes mat nieco odjazdene aj v inych autach ako je lada a skoda 105 ... ja som uz jazdil ci dlhodobo alebo kratkodobo v mnohych autach roznej [od skoc 105 cez ziguli fabiu oktaviu cez renaulty peugeoty mercedesy bmwcka audi VW mini .. rozne modely a rocniky tychto znaciek ....bla bla bla ] .....zaujimam sa o auta velmi dlhu dobu .. mam nieco nastudovane precitane vela vlastnych skusenosti a naozaj po omto vsetkom si dovolujem tvrdit to co tvrdim ... NEZNAMENA TO ZE SA NEMYLIM ... ale zatial ma nepresvedcilo nic ze by to bola vyborna kupa ... ako som napisal su tu ine auta za tie peniaze .. [a to co som tu napisal nieje niaka sebechvala ale len reagujem na tvoju otazku ]
máme tu za 210? kombík, 1.6 áv s nějakou výbavou, je tam bag, pozink, posilovač, něco v elektrice --- a máme tu Logan, bez pozinku, sedan, s 1.4 8v --- zdá se ti ta Lada proti Loganu tak strašně zaostalá ??? Ano, je to auto vyvinuté v první polovině 90 let ... a Logan ? v čem má technicky tolik navrch ??
nejde o to ci je to v elektrice ci neni ... to je jako keby som prilepil na 105 tie okna do elektriky a predaval za 200 ... to ze je lada vyvinuta v 90tych rokoch je jedna vec ale druha je ta ze priemysel ktory ju vyvinul v 90tych rokoch .. bol na urovni rokov 50tych ... a skladove zasoby suciastok starej zigul bolo treba do niecoho namontovat .. okrem toho lada vyzera ze znej kazdu chvilu nieco upadne [a aj upadne] .. na autosalone som si do toho sadol , podotykam vystavny kus, a ostal mi v ruke ovladac kurenia ci co to bolo .. okrem toho to tam vyzeralo ako keby to montovala moja babka [a ta ma 86 rokov] .... radsej auto s mensou vybavou ale na obstojnom zaklade .. ako nabalit cingrlatka [okna v el. vyhr. sed,] na vrak
co má Lada 2111 společného s průmyslem z 50 let ? Tehdy byl v rusku leda tak GAZ a tahlke fabrika se komplet nová otevřela roce 1971?
Navíc i stará řada 2101-2107 byla technicky mnohem lepší než škoda 120 apod. Samara byla ještě o generaci výš, pak existuje samara II (ta už se sem nedovážela) a od druhé poloviny 90let je tu lada 211x. Nevím proč si myslíš, že ji dělají ze strých skladových zásob - naopak, i v rusku byl těchto součástek nedostatek, a při těch objemech výroby by žádný sklad nestačil. Motor, podvozek, karoserie - nic z toho nemá s klasickou řadou co dělat, máš špatné informace. Že nechali na výstavě omlácený kus je ostuda, ale tohle auto se dělá v milionech a jezdí v nejtvrdších podmínkách, takže tak tragické to asi nebude - jako že by se samo rozpadalo. Že nějaký chuligán vyrve ovladač neznamená, že se to samo sype.
Navíc i stará řada 2101-2107 byla technicky mnohem lepší než škoda 120 apod. Samara byla ještě o generaci výš, pak existuje samara II (ta už se sem nedovážela) a od druhé poloviny 90let je tu lada 211x. Nevím proč si myslíš, že ji dělají ze strých skladových zásob - naopak, i v rusku byl těchto součástek nedostatek, a při těch objemech výroby by žádný sklad nestačil. Motor, podvozek, karoserie - nic z toho nemá s klasickou řadou co dělat, máš špatné informace. Že nechali na výstavě omlácený kus je ostuda, ale tohle auto se dělá v milionech a jezdí v nejtvrdších podmínkách, takže tak tragické to asi nebude - jako že by se samo rozpadalo. Že nějaký chuligán vyrve ovladač neznamená, že se to samo sype.
.. nejde o ten ovladac samotny [to sa mi stalo aj v zeneve kde mi ostala v ruke stressna lizina na chrisler] ... ide o celkove spracovanie .. ale OK ... ja si dam tu pracu ... dufam ze to stihnem do vianoc ... urobim si taky vlastny testik MANO .. aby so si tieto konkretne 2 auta porovnal ... detailnejsie .. pokusim si ich aj pozicat na malu projizdku [co by nemal byt problem] .... pozrem si podrobne tech parametre .. trosku sa v tom pohrabem .. a dam ti tu na fore vediet aky je moj pocit ...
zkus mi těch šuntu dohodit za rozumnou cenu (jsou to šunty takže cena nebude vysoká) tak 10-20 ks dám ti provizi 😊
Nechcel som reagovat na kazdeho osobitne tak to napisem takto....rychlost na tachometri je malokedy skutocna,pretoze tachometer ukazuje vo vyšších rychlostiach +5 az +10 percent.Tiez mame 66kW motor(croma 1.9 TDid) a tachometrove ide aj 190,pritom skutocna maximalka je 175-180,znamy ma A6 2.5 tdi 103kW-220 na tachometri,skutocna 208...(Mimochodom,aj pri 150 do kopca ma ochotu zrychlovat)...Ked chcete vediet pravdu o maximalnych rychlostiach pozrite proste do technicaku,technickych udajov alebo testov v casopisoch(este som nenasiel odchylku v teste väčšiu od udajov vyrobcu o viac ako 5 km/h,pokial neslo o surovy motor).Treba brat ohlad aj na podmienky,pri akych rychlost vyrobca meria(3 osoby,bez zasteriek,bez spotrebicov,ziadne siroke pneumatiky)...
to je stará známá pravda...že 2.5 TDI zrychluje ve 150ti věřím, má výkon i točivý moment...66kW a 126Nm na to nemá, sorry...to se nedá nazývat zrychlování...BTW krouták 126Nm je na úrovni jednačtyřek - pro ty co si myslí že 1,6 z Lady je premiant třídy...
66 kw fiat 1.9 ma 196Nm...Nehovoril som o lade pri tom zrychlovani,ale o crome...s tou ladou mas spravdu
samozřejmě, ta 1.6 v ladě je především spolehlivá a má malou spotřebu - jistě jde ten motor vyladit na vyšší výkon, ale podle mne to není potřeba. Ostatně VAZ 1.4 66kw do Kaliny chystá.
A u krouťáku je důležitý, kde to maximum je. Je skvělý když budu mít s 1.6 196, ale v kolika otáčkách ?
A u krouťáku je důležitý, kde to maximum je. Je skvělý když budu mít s 1.6 196, ale v kolika otáčkách ?
To je uplne jasne, ze 200 na tacho neni 200 realnych -- u vsech aut. Podle me je uplne jedno, jestli to jede 200 nebo 185, coz bude asi pravda, jde spis o to, ze to auto jede docela svizne a zrychluje lip, nez na co "vypada". Ja jen muzu rict, ze jsem s tim jel 200 tacho (doraz) a ze digitalni merice rychlosti mi ukazuje zhruba o 5km/h min nez rucka tacha. Maximalni rychlost 185 je merena podle ruskych norem myslim pri plnem obsazeni (jistej si nejsem), ja jel 200 ve 2.
jak koukam tak má max.180km/h s tim samym motorem... :no: [odkaz]
Dívej se radši na oficiální zdroje ... taky si můžu udělat stránku o Ladě, a napsat tam, že s tímhle motorem má 230 >😒] [odkaz]
i kdydy..200 nejde ani omylem😉
no a co ? tak jede 195 s jednim člověkem ne proti větru, neni to úplně jedno ? dohadovat se tu kilometr sem kilometr tam, navíc "ani omylem" to tvrdíš, a přitom jsi to auto neviděl, neřídil a neumíš najít ani ofiko specifikaci, promiň, ale chtělo by to míň sebevědomého vyjadřování a víc znalostí
Vidím že to tady pořád ještě doutná. Nemohl jsem se rozhodnout jestli tady napsat svoji zkušenost s Ladou 211x ale udělám to. Nejel jsem v ní ani o to nestojím. Nicméně jistou celkem dlouhou dobu jsem ji viděl každý den. Úplně nový hatchback v nechutně vínové barvě. Chodil jsem kolem ní každý den několikrát, zabírala tam místo, protože ji nikdo nechtěl. Jednou mě nějakým myšlenkovým zkratem napadlo že se do ní posadím. Opatřil jsem si klíče a usadil se dovnitř. Jak rychle jsem zabouchnul dveře tak rychle jsem zase vylezl ven. Puch uvnitř byl tak příšerný... žádný "voní novotou" spíš "smrdí jak bolavá noha". Ani jsem nestihl vyzkoumat jak je na tom pověstná kvalita zpracování. Může mě někdo ze spokojených majitelů říct jestli to uvnitř tak zapáchá pořád nebo to časem vyvane? Nebo si na to časem lověk zvykne?
1) barva je velice individuální věc, mně se taky obrací žaludek nad tisíci modrých škůdek, co zaplavily silnice - ale když se ta barva lidem líbí ?
2)smrad v autě jako noha asi bude z něčí nohy - když ucejtim v kanclu nechutnej zápach potu, nebudu to svádět na nábytek 😉
2)smrad v autě jako noha asi bude z něčí nohy - když ucejtim v kanclu nechutnej zápach potu, nebudu to svádět na nábytek 😉
Bylo to velice volné přirovnání. Nevím jak to výstižně napsat. Prostě použité materiály smrděly absolutně nepopsatelným způsobem. O mě strach neměj, myju se celkem pravidelně a často (narozdíl od typických majitelů Lady >😁 ). Nové auto většinou voní, Lada smrdí jako nic jinýho. Asi to bude kanagon jak píše RS nebo něco na ten způsob. Plasty vyvinuté v rámci rukého kosmického programu. Netuším. Každopádně hrůzný zážitek nejen na pohled ale i na "počich".
nemyslel jsem to na tebe, ale mohl to "zasmrdět" někdo předtím
nikdy jsem v žádném autě, ani ruském, ani korejském ani libovolném jiném necítil podivný smrad z výroby - když už, tak hnilo něco v průduchách větrání, nebo když je auto po kuřákovi tak je to někdy síla
jiná věc je, že prodejce to nechá někde stát a o stav auta se nezajímá, když to předvádí lidem
nikdy jsem v žádném autě, ani ruském, ani korejském ani libovolném jiném necítil podivný smrad z výroby - když už, tak hnilo něco v průduchách větrání, nebo když je auto po kuřákovi tak je to někdy síla
jiná věc je, že prodejce to nechá někde stát a o stav auta se nezajímá, když to předvádí lidem
Prvně jsem prskal, co jste nám to dali jako hlavní zprávu na prodloužený víkend s VELKÝM SVÁTEČNÍM DNEM, ale až teď mi došlo, jaký dokonalý mírový plán jste měli !!! Celý rok tu bojují klany a sekty VW, TTT, Hondy, Fiatu, Fordu, Renaultu na život a smrt, ale nyní je zde Lada, a celé krvelačné bojiště se spojuje aby se mohlo společně pobavit. 😄 :yes: Skvěle redakce, ať mír dál zůstává s touto krajinou >😒] :yes: :yes:
Ano, Máňa s Radkem zde rozjeli pekelnej koncert s tóny Kaťuši. Raketa Sajuz co uhání 200 v levým pruhu. Až by si člověk mohl začít myslet že 112 je etalonem třídy 😉
hele mi je to celkem fuk, ale když se tu vyjadřuje možná pár desítek "odborníků", kteří neumějí nic jiného než trapně ironizovat (kaťuše), tak to asi není pro většinu diskutujících hezká vizitka,
RS, je fakt úžasný že se tu spojuje celé bojiště, je to takový syndrom davu. Kopnout si do čehokoli ruského je tu jak se zdá pořád v módě, a s davem v zádech se člověk cejtí silnější, že jo 😉
tak se tu hezky vzájemně poplácejte po zádech, pochvalte se jak umíte odsoudit auto, které vidíte prvně v životě, a napište redakci, že o ruských autech se tu psát nesmí, a kdyžtak jen pořádně sprdnout :no:
RS, je fakt úžasný že se tu spojuje celé bojiště, je to takový syndrom davu. Kopnout si do čehokoli ruského je tu jak se zdá pořád v módě, a s davem v zádech se člověk cejtí silnější, že jo 😉
tak se tu hezky vzájemně poplácejte po zádech, pochvalte se jak umíte odsoudit auto, které vidíte prvně v životě, a napište redakci, že o ruských autech se tu psát nesmí, a kdyžtak jen pořádně sprdnout :no:
Máňo, nečerti se a neměj obavy, nevidíme ho poprvé. Sám si psal(a), že už jezdí od r.96, takže ho známe moc dobře. 😉 Věř nevěř, snažím se být objektivní, ale taky věř, že kdyby k tomu kopání došlo, měl bych velmi pádný důvod... ... PS: nemyslíš, že kdyby byla tak skvělá, tak by stála na každém rohu po celé evropě? Zatím má "úspěch" jen u rusáků, čím to?
Zaostáva v designu,kvalite spracovanie,servise,zárukách,asistenčnýc… službách,marketingu,pasívnej bezpečnosti,modernosti,má záporný image v tomto priestore.
Na druhej strane má vačšiu aktívnu bezpečnosť(motor),kufor a hlavne motor 16V,ktorý je iste lepší výkonom a dynamikou ako 40 kW HTP-Junior.
Porovnávam to kvoli cene týchto áut.
Takže výber auta je o prioritách,kto čo potrebuje.
V Nemecku a z.EÚ má stredná vrstva iné platy,takže o takomto ruskom aute nemusí uvažovať.
Na druhej strane má vačšiu aktívnu bezpečnosť(motor),kufor a hlavne motor 16V,ktorý je iste lepší výkonom a dynamikou ako 40 kW HTP-Junior.
Porovnávam to kvoli cene týchto áut.
Takže výber auta je o prioritách,kto čo potrebuje.
V Nemecku a z.EÚ má stredná vrstva iné platy,takže o takomto ruskom aute nemusí uvažovať.
Ja to vidim trosku jinak, nejprve se pod clankem objevilo mnoho komentaru o tom, jakej strasnej kram to auto je a ze to hlavne nikdo nema kupovat, off topic narazky na komunismus, vodku, ruske tanky, rozsypani se po par km apod. Navic jsou to nazory evidentne vyctene z obrazku, bez hlubsi znalosti auta. Pozdeji sem nekolik malo majitelu napsalo, ze to auto sice neni zadnej zazrak, ale da se s nim jezdit rychle a usporne a za ty penize prijemne prekvapi. Jako majitel to muzu plne potvrdit. I to ze to auto se bez problemu rozjede na 200 tacho muzu potvrdit, ale o to vubec nejde, 200 jezdi u nas jen cvok. Pokouset se tohle auto srovnavat s auty o 200 a vice tisic drazsimi neni uplne fair. Na proste zkusenosti majitelu tu ostatni reaguji ironickymi posmesky. Schvalne se na to zkus podivat znovu nezaujate a budes mi muset dat za pravdu. Z meho uhlu pohledu se tu spousta prispevatulu radne ztrapnila, protoze zkratka nedokazou videt mimo uzke snobske zorne pole. Mimochodem, treba ja jsem spolupracoval za komunismu s disentem a rozsiroval samizdaty a tve profilovani proti komunismu prostrednictvim ruskeho auta v roce 2007 na me nedela moc velky dojem.
skus to brat z nadsazkou [ten komunizmus a podobne poznamky] .... ja som uz hore napisal ze za 140 by to snad bola aj celkom dobra kupa ... za 200 sa da kupit slusna ojetina ktora je urcite lepsia ako nova LADA .. sedel som v tom aute ... mal som dost ... myslel som ze fabca junior je hrozny interier be tych kaslikov .. ale tento zlepenec .. niesom snob a neuznavam len drahe auta .... ale vyliat peniaze do tohoto ... to ich kludne mozem hodit do kosa
je to opravdu mooooooooooooooooooooooc ošklivý "auto", to by bylo na úrovni tak v roce 1985. :no: Sorry :no: :no:
No a dal? Nebo to je vsechno, co k tomu dokazes napsat?
co k tomu napsat víc, je to hnůůůůůůůůůůůůůůůůůůjjjjj :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: BLÉ BLÉ BLÉ stačí to??
mam Hyuandi Tiburon (v cz Coupe) 83 KW motor 16V ma v technicaku 193 km/h max...
a je to auto vysoke 1.3metra... preto je to p*covina!
zobudte sa zadubenci
a je to auto vysoke 1.3metra... preto je to p*covina!
zobudte sa zadubenci
to auto ma maximalku 185 km/h, takze to ze vam rucicka tachomeru sla ochotne ke 200 neznamena nic jineho, ze tachometr premeruje a je stejne srackoidni jako tohle auto.
Klidek, max konstrukcni rychlost se udava v plnem zatizeni. Se samotnym ridicem to pojede tech 190 i vic, a to uz tacho jiste ukazuje 200, protoze tacho v aute v principu musi ukazovat vic (povolena odchylka tacha je tusim +2% az +10😖. Takze o co ti vlastne jde? Porad tu placas o tom, ze tohle auto neni na tu rychlost delany. No s tim nelze nez souhlasit, na takovou rychlost jsou uplne jina auta. Rec sla o tom, ze to auto ma docela silnej motor, coz je mezi levnymi auty malokdy videt. Treba Logan na tuhle Ladu nema ani nahodou.
Já tomu nerozumím. Každý jezdí za 6l. 200 km /hod atd. Já měl Mazdu 626 2l 85 KW r.v. 1996 maximální spokojenost ale co jsem to skoušel tak max 200 km/hod. Spotřeba cca 9 l/100 km. Teď mám RAV 4 r.v. 2002, koupil jsem novou. 150 k ale 200 km v žádném případě nedosáhnu. Ta LADA má snad raketová pohon co se do těch koní nepočítá.
to chce klid, 200 km/h s touhle pleckou, to jsou jen takove lidove bajky ze sirokych ruskych stepi.
ja jel s 55kw favoritem 160 tacho a vypadalo to ze by jel vic kdybych se nebal ze se neudrzim na silnici. takze verim ze lada jede s 1.6 16v motorem 200.
a ty asijsky kw bych bral s rezervou, voni se v asii umej dobre hlavne chvalit. treba toyoty jsou tak spolehlivy ze znamej nedavno menil vsechny firemni auta aby s nima furt nemusel do servisu. a taky si zkus nekdy pokecat s japoncikem co vo sobe tvrdi ze umi skvele anglicky. pak pochopis jak to bylo s kw v tve mazde😉
a ty asijsky kw bych bral s rezervou, voni se v asii umej dobre hlavne chvalit. treba toyoty jsou tak spolehlivy ze znamej nedavno menil vsechny firemni auta aby s nima furt nemusel do servisu. a taky si zkus nekdy pokecat s japoncikem co vo sobe tvrdi ze umi skvele anglicky. pak pochopis jak to bylo s kw v tve mazde😉
pokud si dobre pamatuji, tak nejsilnejsi filcka v kombiku (VW 1,6 55kw - asi myslite tento motor) pry jela při testu 180 a furt měla snahu akcelerovat. Pro kratkou rovinku se na hranici nedostali (Svět motorů?). Lehké fáčko 170 pojede, tj. věrím vám. Spíš jde taky o hmotnost atd. A těch 200 bych bral s rezervou, ale na 1,2 HTP to mít bude.
Jujky to sa nevidí tak často, že sa AutoVazu venuje toľká pozornosť, tak sa aj ja z resesie pridám do diskusie.
Chevy Niva rulez :-!
Chevy Niva rulez :-!
Jak myslíte že by to dopadlo v Crash Testu?
jen * si muze koupit ladu dyt prece bych zasel do bazaru a tam vytah dvestetisic tak si koupim kombikovyho pezota a mam jeste na benzin...ja tohle proste nechapu je 21. stoleti tak by ste mohli premejslet co si koupit nez jezdit porad v smrtadlavy lade nebo dacii logan...!!! :no: :no: :no:
ty sia si myslis ze kazdej ma na nejaky jiny auto....ses asi * z mesta kterej nechpe chudy lidi... :-! :-! :-! :yes: :yes: >😒]
jezisi prave o tom mluvim ze mas jit s tema penezma do bazaru ORÁČI...jo a z mesta je akorat nase auto...!! 😄 😄
kdo je u tebe orac? ses asi opravdu * kterej si mysli ze je bohatej >😁 >😁 >😁 :no: :no: :no: >😒] >😒] >😒]
ty si ******************************** kterej nechape zakladni veci a bude do smrti kociirovat svuj Zetak a vozit svoji vochlastanou * v loganu... ;-\ ;-\ ja z vas seru...
hmm ty si fakt kkt nepochopis danou situaci asi nerozumis ekonomice je to jako slyzby a statky.....ze dany urdcite penize dostanes urdzite sluzby a statky a pro ty co to nechápu to je bud LADA a nebo BMW neco okolo 254koní s complet GPS a TV..... :-!
tohle si muze koupit jenom uplnej dement......za 209 haru mam BMW 5 3.0 s TV a kozeny sedacky a rok 2001...... :-!
...za 209 haru mam BMW 5 3.0 s TV a kozeny sedacky a rok 2001...... a 300 000 km v kufru 😄
Vážený pane,souhlasím s Vámi,BMW si může koupit opravdu jedině dement ! A vzhledem ke zvyšující se koncentraci těchto vozidel na našich silnicích lze konstatovat,že národ opravdu hloupne 😢 ...Lidé jsou zakomlexovaní a jednají veskrze stádově,neboť se bojí říci něco,co by je v očích mainstreamově smýšlející populace deklasovalo.Obhájit nesporné kvality Lady chce odvahu i patřičný intelekt ,což rozhodně není Váš případ...Individualita je skrze burany zesměšňována a často i ponižována ve prospěch špinavého byznys-klas-snobství a konvence.Považte sám,do které z těchto kategorií patříte... :no:
ani za darmo bych to nechtěl :-! :-! :-! :no: :no: :no:
Se zajmem jsem si precetl nektere zdejsi prispevky a zvlaste me pobavili hlasky, ze to auto nemuze jet po dalnici 200 km/h, protoze jina auta s podobnou nebo i vetsi motorizaci to nedokazou.
Mozna bych byl taky takovy neverici Tomas, kdybych nebyl nedavno jednou ladou predjet na D11 ve chvili, kdy jsem mel dle meho nalozeno a kalil jsem si to 190 km/h. Sice to nebyl kombik, hatchback, nicmene musel jet o kus vic nez ja.
Tak to jen pro ty z vas, kteri neverili a ted mozna nechapou. Takze vy vsichni, kteri jste tvrdili, ze mate lepsi auta a tolik vam to nejede, sledujte bedlive zrcatka, abyste priste na ceste ladu zbytecne nebrzdili, az pojedete s cihlou na plynu.
Ono to samozrejme neni jen o maximalce, ale dnes uz bych urcite z fleku nerekl, ze je to kram, protoze je to ruske. Jak jsem si pak zjistil, motory pro tyhle auta ladila firma porsche a tu uz od nekud znam. A po tehle informaci mi zase trosku narostlo sebevedomi. 😄
Mozna bych byl taky takovy neverici Tomas, kdybych nebyl nedavno jednou ladou predjet na D11 ve chvili, kdy jsem mel dle meho nalozeno a kalil jsem si to 190 km/h. Sice to nebyl kombik, hatchback, nicmene musel jet o kus vic nez ja.
Tak to jen pro ty z vas, kteri neverili a ted mozna nechapou. Takze vy vsichni, kteri jste tvrdili, ze mate lepsi auta a tolik vam to nejede, sledujte bedlive zrcatka, abyste priste na ceste ladu zbytecne nebrzdili, az pojedete s cihlou na plynu.
Ono to samozrejme neni jen o maximalce, ale dnes uz bych urcite z fleku nerekl, ze je to kram, protoze je to ruske. Jak jsem si pak zjistil, motory pro tyhle auta ladila firma porsche a tu uz od nekud znam. A po tehle informaci mi zase trosku narostlo sebevedomi. 😄
Dočet jsem to až sem a dozvěděl jsem se zajímavé věci. Mám Ladu 2111 1,5 Li 8V. Mám jí 4 roky, najeto přes 70 000 km. Že by to byl takový šrot, jak tu někteří píšete, to jsem si opravdu nevšiml. Neříkám, že je to zázrak moderní techniky, zpracování také není ideální, ale za ty prachy mám auto, které je spolehlivé, prostorné, vždy mě dovezlo (2 x Chorvatsko), startuje, topí, jízdní vlastnosti mi vyhovují. V práci jezdím jak s Fábií 1,4, tak s Opelem Astra 1,7 TDI. Fakt mi nepřijde po přesednutí do Lady, že by to byl takový propastný rozdíl. Jestli Lada jede 200 km/h nevím a je mi to jedno. Rozhodně i s tím osmiventilem akceleruje slušně. Samozřejmě, že jsou auta, která jsou hezčí, technicky vyspělejší, úspornější na palivo, s lepším motorem, ale jsou o jiných cenách. Tahle Lada mě v ničem nezklamala. Ale je to celé o tom, co se od toho auta očekává. Jen mi fakt přijde, že hodnotit to auto podle fotky a podle toho, že je z Ruska je dosti krátkozraké.
tak jsem si to tu precetl, a rekl bych ze ti co to auto videli jen na obrazku jsoou chytri jak radio. to jem tak na uvod.
Koupil jsem LADA 2111 (kombi) 1,5, 16V, 66kW. ¨v provozu od 12/2002. Koupil jsem ji 01/2004 a najeto 34000km. Tenkrat stala nova neco kolem 280tis. Po trech letec muzu konstatovat z do doby nez se me ji snazil nekdo ukrast byla spolehliva. Slapala jak hodinky nastartovat v zime v -20°C nebyl vubec zadnej problem. (ukazte nekdo prstem na jediny auto z treba italie jak nastartuje v -20°C ) >😁 . Jizdni vlastnosti jsou na kombika uplne v pohode. V zatackach sedi, nepretaci se ani neni nedotacivy. Podvozek je sice trosku mekci, ale zvykl jsem si. Dilensky zpracovani neni nic moc, s tim souhlasim. A jak pise Kire630, v podstate co jsem od toho auta ocekaval tak se splnilo. Prevezlo me z mista A do mista B, docela hodne se do toho nalozilo (= velkej kufr). A pomerne pohodlny na delsi jizdy. A jak nekdo psal ze to bude zrat jako krava. no myslim ze spotreba na trase Brno-Praha-Teplice-Praha-Brno pri jizde po dalnici tak nejak mezi 150-170km/h a po statovkach 80-110km/h byla prumerena spotreba 7,2 l/100km a to podle me neni ze zere jako krava.
Tim to bych chtel vzkazat vsem ktery auto soudi podle obrazku a podle toho co si nekde prectou at radeji nic nepisi
Koupil jsem LADA 2111 (kombi) 1,5, 16V, 66kW. ¨v provozu od 12/2002. Koupil jsem ji 01/2004 a najeto 34000km. Tenkrat stala nova neco kolem 280tis. Po trech letec muzu konstatovat z do doby nez se me ji snazil nekdo ukrast byla spolehliva. Slapala jak hodinky nastartovat v zime v -20°C nebyl vubec zadnej problem. (ukazte nekdo prstem na jediny auto z treba italie jak nastartuje v -20°C ) >😁 . Jizdni vlastnosti jsou na kombika uplne v pohode. V zatackach sedi, nepretaci se ani neni nedotacivy. Podvozek je sice trosku mekci, ale zvykl jsem si. Dilensky zpracovani neni nic moc, s tim souhlasim. A jak pise Kire630, v podstate co jsem od toho auta ocekaval tak se splnilo. Prevezlo me z mista A do mista B, docela hodne se do toho nalozilo (= velkej kufr). A pomerne pohodlny na delsi jizdy. A jak nekdo psal ze to bude zrat jako krava. no myslim ze spotreba na trase Brno-Praha-Teplice-Praha-Brno pri jizde po dalnici tak nejak mezi 150-170km/h a po statovkach 80-110km/h byla prumerena spotreba 7,2 l/100km a to podle me neni ze zere jako krava.
Tim to bych chtel vzkazat vsem ktery auto soudi podle obrazku a podle toho co si nekde prectou at radeji nic nepisi
skuste stranku www.lada.cc a potom rozpravajte a ta maximalka mam samaru 1500i agregat super ale podvozok o tom nevie ze moze ist tak rychlo.aj ako lahky offroad je super.
Boze ludia ved sa uvedomte.tento traktor ma byt seriozne auto schopne konkurovat ostatnym? nikdy.to je budar najvecsi aky som kedy videl.absolutne zaostale skarede auto ktoreho by v porovnavacom teste favorit porazil ak nic.tak sa uvedomte majitelia tychto vrakov...
Ja by som za tie peniaze siahol po Dacii ,lebo dacia neni dacia...ale lada je stale len lada aka bola 20rokow dozadu
Preto dávam pre toto auto :no:
stara dacia s novymi plechmi ako 111 je prakticky samara a ešte by som povedal ,že samara mala lepšiu palubovku
ukáž mi podobnosť Logana s nejakou starou daciou...pokial viem dacia má kompletne novú fabriku aj so strojmi a Logana vyvíjal renault ked už tak ...a sú tam použite veci s Renaultou ako naprava z Meganu 2 generacie,motory z Clia a tak vieš si zaspal dobu a skôr ako sa strapníš si čosi prečítaj
Tak to je hláška dňa.... :yes: 😄
Taktiež platí,že cesty v Čr aj SR majú ďaleko od tých západnejších. 😉
[odkaz]