Je evidentné, že Čínania chcú žiť svoj "Americký sen". Nech to stojí čo to stojí. Cadillac si v Europe ani nešktne. A autá stoja v skladoch alebo ich predávajú so šialenými zľavami. Možno aj pod výrobnú cenu.
No, je to i koncepcí, Číňané milují sedany. Přijeď E-kombíkem od AMG, budeš za loosera, přijeď E-sedanem 200-kompressor a budeš považován za Mr. Successful. Velké americké sedany jsou pro tenhle trh ideální. ;-)
>:D no, to pokud by se stalo, tak za pár let budem jezdit na kolech. Ale nebál bych se toho, tradice velkých motorů tam není a důvod pro její zavedení také ne, Číňané mají k autům velmi pragmatický vztah, jízdní výkony je moc netrápí, na poskakování v kolonách stačí cokoliv, po dálnicích, které mají velmi pěkné, jezdí relat. pomalu.
Rekordy lame. Ale je to neco na zpusob, kdyz se maly dite uci chodit. Kazdy krok navic je rekordem, ale na jeho detske pomery. Caddymu to v Evrope preju, ale jsou jeste strasne daleko od toho, kdy ty rekordy budou stat i za publikovani konkretnich cisel. U nas se bojim, ze rekordy nebudou ani v te detske rovine, skoda ;-\
Spíš bych řekl, že naopak zrovna u nás se mu daří dokonce lépe než v západní Evropě. Samozřejmě ne v absolutních číslech. Ale prodejně je před ním snad už jen německá trojka. Za poslední půl rok jsem potkal víc Cadillaců než za celý zbytek života dohromady. Uvědomuju si, že hlavní město je něco trochu jiného než zbytek republiky, ale v jednom dni vidět dvakrát Escalade EXT, jednou CTS, jednou BLS... (ne nebylo to u dealera >:D ). Přesně to se mi stalo tento týden. Každopádně se slovy "v Evropě si ani nešktrne" se dá leda tvrdě nesouhlasit. O podobně raketovém startu si mohl například opěvovaný Lexus leda zdát. A dost evropských automobilek má před sebou v Evropě horší budoucnost než Cadillac. A neříkám to ani v nejmenším a rád a oba víme, že myslím Jaguar a spol. Abych se vrátil ke Cadillacu: roste všude. V Asii, Americe i Evropě. Samozřejmě z úplně jiných absolutních čísel. Ale tvrdit, že snad Čína tahá prodejně trn z paty USA a EU - to je holý nesmysl. Aspoň v případě Cadillacu. U GM asi jo.
Nekoukal jsem na SDA statistiku, ale co ja vim, tak ty prodeje nejsou nijak slavny. Jde hlavne o to jaka je budoucnost a pristup importera. Osobne bych tipnul, ze vic delaji "sedi" dovozci a preju jim to. Slova, ze v Evrope si neskrtne jsem nenapsal! Ani nic o Lexu a Jagu. Konkretne Jag je na tom s importerem podobne jako Caddy :'-( A ani o Cine a spol nepadlo jediny slovo. Jen jsem konstatoval, ze ten rust neni v cislech zatim nic moc a ze si jeste chvili pockaji, ale ze jim to preju.
Jasně. Nepsal si o škrtání. Ani o Číně. Ale jiní tady jo. A na ně reagoval můj první příspěvek. S tebou se nehádám. S Freemanem bych rád. >:D A i kdyby byla realita naprosto opačná. Jsem ten poslední, komu bude vadit, když tu bude Caddy jen pro pár zasvěcených.
To nevim. Caddy neni zrovna priklad premiovky pro par zasvecenych. Ja bych bral uroven jeho vyskytu zhruba na urovni Alfy, Sabbu nebo spis TTT. Kazdopadne lepsi jedno STS nez 5 Coroll ;-) I kdyz, jsou tam modely, ktery potakavt moc nechci.
co já vim z mých info tak asi není horší zastoupení než caddy ;-\ . co se týče jagu tak si nemyslím že je to až tak špatný oproti minulénu dovozci. jsou novinářský auta, jsou reklamy, o těch autech je slyšet mnhoem více než dříve ...
Naštěstí si člověk nekupuje zastoupení nýbrž auto. Dneska se nabízí spousta možností. Jak pro nákup, tak servis. Ofic. zast. nebo šedý dovozce nebo Německo/Rakousko. Pochybuju, že někdo, kdo má na auto typu Cadillac se alespoň jednou dvakrát do roka nestaví u našich germánských sousedů.
Neprecenoval bych vlastnictvi Caddy a uz vubec bych jeho majitele automaticky nesmeroval do D. Ono dokud jezdis na garancky, tak je to OK, ale kdyz pak prijde nejaka zavada, ktera neni az tak bezna, tak sakra pocitis to, ze tu je treba jen jeden servis s auditem.
Je videt, ze nejsi zakaznikem AMT. Ze sve zkusenosti a z toho co vim od dalsich zakazniku muzu zodpovedne prohlasit, ze Motokov precnival AMT asi jako Eifelovka Petrinskou rozhlednu. Caddy ma alespon celkem slusny servis. Ovsem jinak je to k uzoufani. Jsou si s AMT v mnohem velmi podobni :-( Je to skoda, u jednoho i u druhyho.
Má setřenice již druhým rokem zastupuje jednu mezinárovní firmu v Číně, tak že tak nějak mám obrázek o tom, jak to tam vypadá. 1) Chybu dělá ten, kdo i myslí, že jsou v Číně samí chudáci - naopak ve městech je docela hodně lidí, kteří si vydělávají slušné peníze, dokonce je tam i dost hodně bohatých lidí; 2) Čínské silnice - ve městech jsou téměř pernamentně ucpané, mimo město stojí za nic nebo ještě hůř ;-) Symbolem společenského postavení zas tolik není vlastnictví prémiové značky, ale vlastnictví řidiče! Řídit sám je pod úroveň, kdo má na vlastního řidiče, ten je v Číně king! To také vysvětluje všechny ty prodloužené verze pro čínský trh (třeba i prodlouženou verzi Passatu - v Číně je to Passat long, v Evropě se tomu říká Superb), protože majitel chce mít místo na nohy. Tož jinej kraj jinej mrav
Jo, to sedí, v Číně je vlastní řidič jednoznačně známkou postavení. Ještě v jedné zemi, resp. městě, Moskvě má každý člověk s jen trochu lepším postavením řidiče, ale tady je to hlavně z pragmatického důvodu, většina lidí pohybujících se v byznysu nebo vyšších úředníků denně chlastá, žádné jednání se bez toho neobejte, čili pro ně nutnost. :-)
GPS: gejša už bude mezinárodní slovo, nebo ne? PS2: je to jedno, hlavně, že si rozumíme ;-) PS3: až budeš v Číně stát v koloně, víš koho máš hledat.. díky prodouženýmu rozvoru na to místo určitě bude >:-[];-)