Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Alfa Romeo Spider: Nové motory 1,8 T (968.000,- Kč) a 2,0 JTD (953.000,- Kč)

38 komentářů

zino
Toto je pre mňa najkrajší kabriloet! Pininfarina jednoducho vie tie dizajny robiť najkrajšie... Ten zadok je bezchybný! Keby som mal zbytočný milión, tak Alfa neAlfa, toto kupujem na bláznenie...

Nádhera! 😄
Alfa ve směs vždycky udělala model,který vzal za srdce.Auta jsou to pěkná,desing sportovní obzvlášt vnitřek vozu.Jejich spolehlivost ale je už menší i když se jedná o novější modely po roce 2003.Velké plus ve spolehlivosti ,když se majtel patřičně stará,což platí u každé značky.Nic méně nechci tuhle značku zatracovat,jejich modely jak jsem řekl dokáží vzít za srdce a rád se na nějaký zachovalý a nebo nový model kouknu s chutí.
Nízká spolehlivost Alf je klišé, pro současné modely to neplatí.
ešte si asi neskúšal? doporučujem , ale nie len jednu jazdu ale aspoň týždeň ak máš možnosť a si športovejšie založený.
Otravná osoba
Také se mi líbí, ale přeci jen mě trochu zarazil pohled z profilu - vcelku krátký rozvor a dlouhé převisy. Ale jen trochu, jinak myslím, že je to opravdu moc povedený kousek.
Avatar - Emel
Emel
Jojo, to je pravda... asi podvozková platforma z Pandy 😉. Ale předek a zadek moc dobré.
ty radšej choj nazad do traktora na pole a urážaj tú platformu !!!!!!, zdá sa že ešte si nesedel v dobrom aute a stara mama ti dáva rozum , ja som to mal možnosť otestovať a tvrdím že to auto patrí na špicu a tá spoľahlivosť je OK. elektronika nypon denso od toyoty ,
Avatar - T613
T613
uklidni se a zajdi si do fronty pro vtipnou kaši.
Avatar - Emel
Emel
Jsi se tak rozrušil že jsi to zapomněl dopsat 😄. Jen klid, mě se ta Alfa celkem líbí, ale dlouhé převisy jsou bohužel spolu s přílišnou masou plechu kolem zadního kola častým neduhem dnešních aut... zejména těch s předním náhonem. Nelíbí se mi to u Peugeotu a nelíbí se mi to ani u Alfy..

PS: co je to ten Nypon? Nippon?
a ešte niečo pridám nielen nypon denso ale aj bosch to isté ako u iných značiek , starať sa treba o každé auto aby jazdilo bez závad len nechápem načo urážať niečo keď to nepoznáš z vlastnej skúsenosti , ale je to choroba vačšinou u VW-ňákou
LudaBaxa
vtipálku 😄
vyjadri sa bližšie!
Navtech
Proč? Ty si to tady velmi oduševněle popsal... stara mama, traktor, bosch, VW-ňákou... špica.
GTI
No, potěšme zdejší bazalkáře, spider je stále krásné auto. Já ovšem popravdě nevím, jestli má být variace spider vyvedena dokrásna, leč, pokud už Alfa Romeo tuto konfiguraci předurčila, nezbývá než věřit, že to tak má i být. Tedy u Alfy. Bohužel čas je neúprosný a tak až nadmíru posmutnělá příď se zásadním umanutým negativem (vyosená RZa) vnukává plíživé myšlénky, že snad by to chtělo někde už proboha trochu více zahranit a koneckonců erzetu umístit tam, kam patří, to jest na střed přídě. Možná ale má vyosenost erzetky evokovat levosměrnou vyosenost volantu vzhledem k podélné řidičově ose...

Často tu čteme pláče na margo unifikovaných předků AUDI. No, při pohledu na spidera je mi tak nějak stopadesátdevítkově možná i trochu smutno. Totiž tam, kde ostříží pohled světel správně přitvrzuje dojem z celé karoserie stopadesátdevítky, je zcela důvodný a na místě, ve spiderovi však působí kontraproduktivně, jaksi... lacině. Obdobně jako volant.

Pochvalme sedadla a zpětná zrcátka, dokonalá harmonie a styl.

Závěr - dojem nejednoznačný. Subprémie, co naděláš...
Mr.Murphy_
pro někoho jsou klasikou kostkované sedačky v GTI (u kterých já nevím, jestli se mám smát nebo brečet), pro někoho klasikou vyosená RZ.... Thats all.... 😉
GTI
Klonil bych se k řešení zrušit plošně přední erzetky, pokud však je předpis vyžaduje, je vyosená značka ošklivá v jakékoliv velikosti. Kostka klasikou je, erzeta jen nutnou daní.
Mr.Murphy_
vyosené RZ Alfa používala už v době, kdy jiné automobilky ani neexistovaly.... Takže o nějaké vynucenosti nemůže být vůbec řeč....

[odkaz]

[odkaz]
GTI
Domníváš se, že na aktuální Alfě je umístění erzety ceněné? Domnívám se, že nikoliv. A co vyosené volanty?
RS
Mně osobně se to třeba líbí :yes: Jinak co máš namysli tím vyoseným volantem? 😲
Mr.Murphy_
Jestli je na Alfě něco ceněné, tak je to právě vzhled těch aut, jehož součástí je i vyosená RZ.... Jinak s vyoseným volantem taky nějak nechápu, co máš na mysli.... :😉
RS
Tušim, že v TopGearu si stěžovali, že volant v 8C Competizione je trochu šikmo... ale možná se pletu. Ovšem 8C je drobet mimo běžnou produkci AR 😉
filipsson
značka na na boku přídě je daň za dokonalý efekt tradiční masky chladiče.. v itaských končinách toto lidi ovšem vůbec netrápí, vzhledem k velikosti přední značky.. u nás to bouhužel s tou "megacedulí" vypadá zvláštně😞
btw příď je z designového kousku Brera, nikoliv 159.. takže se na spider (brera) i velmi hodí😊
GTI
Jak vidíš u konkurence, pak i s vystředěnou erzetou jdou dělat dokonalé masky. Velká, malá, každ vypadá na straně jak pěs na voko. Brera, 159 i tento spider jsou tváře na jedno dané téma. Funguje ovšem především u sedanu resp. kombi 159.
filipsson
to je hodně subjektivní tvrzení kde funguje víc, nicméně to, že příď je předána z Brery ostatním modelům je fakt..
btw každá alfa je tak trochu pěst na oko.. a funguje to velmi dobře..
JayJay3
Zase tvuj SS (silne subjektivni) pohled na design. Kritizovat se na tom aute da urcite dost veci hmotnosti pocinaje a cenou konce, ale jestli na designu tohodle sexy cumacku je vyosena RZ u takovyho germanoautofila jediny co tomu muzes vytknout, tak to neznamena nic jinyho nez opravdu dokonaly design. Ano, dle meho nazoru je predek 159/Brera/Spider ten nejpovedenejsi predek posledni dekady (ok, na par exkluzivnich vyjimek), takze unifikovanost jen na 3 modelech je zde spis na skodu a rad bych videl podobny styl i na Julce misto toho pseudo-retra. Audi a jejich "nasich 30 modelu vypada uplne stejne" prijde trapny i lidem z meho okoli co si nove Audiny kupuji. Kazdopadne za ty "bazalkáře" dostavas :yes: >😁
nema cenu tu diskutovat o designu zkratka, kdyz po meste projede Alfa a jeste ktomu Spider tak vetsine lidi spadne celist, a tak to bylo s kazdym uvedenim jejich modelu uz odjakziva, takze nejaky vyoseni SPZ je tu uplne mimo temu, zkratka je to asi nejkrasnejsi kabriolet moderni doby, a ja mu nemuzu vytknout vubec nic, to ze je tezsi nez jina produkce me vubec netrapi, kdyz si do nej sednes nastartujes kterykoliv motor rozjedes se a uzivas si to tak se nejakou hmotnosti vubec nezabyvas. To je cely. !
Avatar - hattori_hanzo
hattori_hanzo
No pokud si tu jízdu chceš užívat,tak by tě práve hmotnost zajímat měla.Nehledě na to že když je člověk "dobře stavěnej eurořízek",tak se s ním ve Spideru sveze maximálně tak jeho anorektická čtrnáctiletá dcera,pokud nechce porušovat zákon. 8-s
Mr.Murphy_
a jéje, další e😜ert.... ta fáma s malou nosností Spideru vznikla tak, že někdo vzal pohotovostní a celkovou hmotnost auta, zamyslel se a vydedukoval, že když je rozdíl mezi těmato dvěma hmotnostmi nějakých 150kg, tak tím pádem do té Alfy nevlezou ani dva lidi. Vtip je v tom, že němci do pohotovostní hmotnosti již započítávají váhu řidiče, takže celkově tahle Alfa pobere 260kg. Což je jen tak mimochodem o 35kg víc než Audi TT Roadster....

Zdroje máš tady: [odkaz]

[odkaz]

Co k tomu dodat, že? ;-\ Ale hlavně že můžem svobodně tlachat o autech....
Avatar - hattori_hanzo
hattori_hanzo
[odkaz]
zkus si zajit k alfe na zkusebni jizdu a poznas co je to ridit auto ktery ma dusi 😉 na ty tvoje vyplody moudra by sis pak ani nevzpomel, vic ktomu nemam co dodat
Avatar - hattori_hanzo
hattori_hanzo
Zdeňku,to jestli jsem někdy řídil nějaký auta s duší nebo bez duše,to s tebou nebudu řešit.Evidentně patříš ke skupině "moderních" zaslepenejch pseudotifosi,kteří jsou slepí a hluší k veškerý kritice,držíc v ruce postupně v prach se obracející argument jakýsi stylovosti,vyjímečnosti...duše,emoce,Itá… rozumíš...
Avatar - hattori_hanzo
hattori_hanzo
Mělo tam bejt schválně I.t.á.l.i.j.e.,ale nějakej pravopisnej filtr mi to asi nepustil. 😄
Beaumont.
Protože neumíš psát mezeru za čárkou a tak to editor bere jako jedno slovo. To má omezenou délku.

Doporučuji se nejdřív naučit psát, pak si něco zjistit o věcech, o kterých chceš psát a pak teprve kritizovat.
OK!! máš pravdu , ale tu to možeš vysvetlovať pre nich, ako pre slepého že svitá
Mr.Murphy_
třeba tenhle starší test uvádí u Spideru "zuladung" 210kg

[odkaz]

Snad to chlapci z autobildu výše počítali dobře.... V tom případě ta nosnost 170kg platí asi jen pro starší (těžší) verzi 3.2 V6 s 4x4 pohonem....

Takže ano, v případě jednoho provedení předfaceliftové verze Spideru můžeš mít problém s celkovou hmotností, pokud ty sám vážíš 115kg. To je opravdu fatální zjištění.... (mimochodem, ten Nissan v odkazu výše uveze 183kg....)
Avatar - hattori_hanzo
hattori_hanzo
Naštěstí já tolik při svojí výšce 186 cm nevážím,ale u lidí s výškou přes dva metry je to váha docela normální.
To že u roadsterů je tahle nosnost malá,je docela známá a i vcelku pochopitelná věc.Narozdíl třeba od Lexe,C6 nebo S-Maxe.
Chtěl jsem jen reagovat na větu "tak se nějakou hmostností vůbec nezabýváš",když Alfa je na tom evidentně asi nejhůř.Takže se hmotností zabejvat musíš a to dokonce vlastní.
Mr.Murphy_
OK, ale nejde to šmahem odsoudit ve stylu "do spideru se nevlezou ani dva dospělí lidi". Prostě ten problém je vyloženě záležitost jedné motorizace se 4x4 a jen v předfaceliftové verzi (ono kdyby se taliáni při tvorbě tech.dok. trochu zamysleli a tu celkovou hmotnost nafoukli o 50kg, tak se tady o ničem nebavíme....). Jinak samozřejmě pro roadster je hmotnost zásadní, zvlášť pokud se chce tvářit sportovně.... (ostatně právě proto tenhle Spider není zrovna můj šálek čaje....)
ale alfa nie je nato aby si v nej prevážal skrine a nie tá kategória o ktorej točíš