Ekonomika
No, potěšme zdejší bazalkáře, spider je stále krásné auto. Já ovšem popravdě nevím, jestli má být variace spider vyvedena dokrásna, leč, pokud už Alfa Romeo tuto konfiguraci předurčila, nezbývá než věřit, že to tak má i být. Tedy u Alfy. Bohužel čas je neúprosný a tak až nadmíru posmutnělá příď se zásadním umanutým negativem (vyosená RZa) vnukává plíživé myšlénky, že snad by to chtělo někde už proboha trochu více zahranit a koneckonců erzetu umístit tam, kam patří, to jest na střed přídě. Možná ale má vyosenost erzetky evokovat levosměrnou vyosenost volantu vzhledem k podélné řidičově ose...
Často tu čteme pláče na margo unifikovaných předků AUDI. No, při pohledu na spidera je mi tak nějak stopadesátdevítkově možná i trochu smutno. Totiž tam, kde ostříží pohled světel správně přitvrzuje dojem z celé karoserie stopadesátdevítky, je zcela důvodný a na místě, ve spiderovi však působí kontraproduktivně, jaksi... lacině. Obdobně jako volant.
Pochvalme sedadla a zpětná zrcátka, dokonalá harmonie a styl.
Závěr - dojem nejednoznačný. Subprémie, co naděláš...
Často tu čteme pláče na margo unifikovaných předků AUDI. No, při pohledu na spidera je mi tak nějak stopadesátdevítkově možná i trochu smutno. Totiž tam, kde ostříží pohled světel správně přitvrzuje dojem z celé karoserie stopadesátdevítky, je zcela důvodný a na místě, ve spiderovi však působí kontraproduktivně, jaksi... lacině. Obdobně jako volant.
Pochvalme sedadla a zpětná zrcátka, dokonalá harmonie a styl.
Závěr - dojem nejednoznačný. Subprémie, co naděláš...
pro někoho jsou klasikou kostkované sedačky v GTI (u kterých já nevím, jestli se mám smát nebo brečet), pro někoho klasikou vyosená RZ.... Thats all.... 😉
Klonil bych se k řešení zrušit plošně přední erzetky, pokud však je předpis vyžaduje, je vyosená značka ošklivá v jakékoliv velikosti. Kostka klasikou je, erzeta jen nutnou daní.
vyosené RZ Alfa používala už v době, kdy jiné automobilky ani neexistovaly.... Takže o nějaké vynucenosti nemůže být vůbec řeč....
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Domníváš se, že na aktuální Alfě je umístění erzety ceněné? Domnívám se, že nikoliv. A co vyosené volanty?
Jestli je na Alfě něco ceněné, tak je to právě vzhled těch aut, jehož součástí je i vyosená RZ.... Jinak s vyoseným volantem taky nějak nechápu, co máš na mysli.... :😉
značka na na boku přídě je daň za dokonalý efekt tradiční masky chladiče.. v itaských končinách toto lidi ovšem vůbec netrápí, vzhledem k velikosti přední značky.. u nás to bouhužel s tou "megacedulí" vypadá zvláštně😞
btw příď je z designového kousku Brera, nikoliv 159.. takže se na spider (brera) i velmi hodí😊
btw příď je z designového kousku Brera, nikoliv 159.. takže se na spider (brera) i velmi hodí😊
Jak vidíš u konkurence, pak i s vystředěnou erzetou jdou dělat dokonalé masky. Velká, malá, každ vypadá na straně jak pěs na voko. Brera, 159 i tento spider jsou tváře na jedno dané téma. Funguje ovšem především u sedanu resp. kombi 159.
Zase tvuj SS (silne subjektivni) pohled na design. Kritizovat se na tom aute da urcite dost veci hmotnosti pocinaje a cenou konce, ale jestli na designu tohodle sexy cumacku je vyosena RZ u takovyho germanoautofila jediny co tomu muzes vytknout, tak to neznamena nic jinyho nez opravdu dokonaly design. Ano, dle meho nazoru je predek 159/Brera/Spider ten nejpovedenejsi predek posledni dekady (ok, na par exkluzivnich vyjimek), takze unifikovanost jen na 3 modelech je zde spis na skodu a rad bych videl podobny styl i na Julce misto toho pseudo-retra. Audi a jejich "nasich 30 modelu vypada uplne stejne" prijde trapny i lidem z meho okoli co si nove Audiny kupuji. Kazdopadne za ty "bazalkáře" dostavas :yes: >😁
nema cenu tu diskutovat o designu zkratka, kdyz po meste projede Alfa a jeste ktomu Spider tak vetsine lidi spadne celist, a tak to bylo s kazdym uvedenim jejich modelu uz odjakziva, takze nejaky vyoseni SPZ je tu uplne mimo temu, zkratka je to asi nejkrasnejsi kabriolet moderni doby, a ja mu nemuzu vytknout vubec nic, to ze je tezsi nez jina produkce me vubec netrapi, kdyz si do nej sednes nastartujes kterykoliv motor rozjedes se a uzivas si to tak se nejakou hmotnosti vubec nezabyvas. To je cely. !
No pokud si tu jízdu chceš užívat,tak by tě práve hmotnost zajímat měla.Nehledě na to že když je člověk "dobře stavěnej eurořízek",tak se s ním ve Spideru sveze maximálně tak jeho anorektická čtrnáctiletá dcera,pokud nechce porušovat zákon. 8-s
a jéje, další e😜ert.... ta fáma s malou nosností Spideru vznikla tak, že někdo vzal pohotovostní a celkovou hmotnost auta, zamyslel se a vydedukoval, že když je rozdíl mezi těmato dvěma hmotnostmi nějakých 150kg, tak tím pádem do té Alfy nevlezou ani dva lidi. Vtip je v tom, že němci do pohotovostní hmotnosti již započítávají váhu řidiče, takže celkově tahle Alfa pobere 260kg. Což je jen tak mimochodem o 35kg víc než Audi TT Roadster....
Zdroje máš tady: [odkaz]
[odkaz]
Co k tomu dodat, že? ;-\ Ale hlavně že můžem svobodně tlachat o autech....
Zdroje máš tady: [odkaz]
[odkaz]
Co k tomu dodat, že? ;-\ Ale hlavně že můžem svobodně tlachat o autech....
[odkaz]
zkus si zajit k alfe na zkusebni jizdu a poznas co je to ridit auto ktery ma dusi 😉 na ty tvoje vyplody moudra by sis pak ani nevzpomel, vic ktomu nemam co dodat
Zdeňku,to jestli jsem někdy řídil nějaký auta s duší nebo bez duše,to s tebou nebudu řešit.Evidentně patříš ke skupině "moderních" zaslepenejch pseudotifosi,kteří jsou slepí a hluší k veškerý kritice,držíc v ruce postupně v prach se obracející argument jakýsi stylovosti,vyjímečnosti...duše,emoce,Itá… rozumíš...
Mělo tam bejt schválně I.t.á.l.i.j.e.,ale nějakej pravopisnej filtr mi to asi nepustil. 😄
třeba tenhle starší test uvádí u Spideru "zuladung" 210kg
[odkaz]
Snad to chlapci z autobildu výše počítali dobře.... V tom případě ta nosnost 170kg platí asi jen pro starší (těžší) verzi 3.2 V6 s 4x4 pohonem....
Takže ano, v případě jednoho provedení předfaceliftové verze Spideru můžeš mít problém s celkovou hmotností, pokud ty sám vážíš 115kg. To je opravdu fatální zjištění.... (mimochodem, ten Nissan v odkazu výše uveze 183kg....)
[odkaz]
Snad to chlapci z autobildu výše počítali dobře.... V tom případě ta nosnost 170kg platí asi jen pro starší (těžší) verzi 3.2 V6 s 4x4 pohonem....
Takže ano, v případě jednoho provedení předfaceliftové verze Spideru můžeš mít problém s celkovou hmotností, pokud ty sám vážíš 115kg. To je opravdu fatální zjištění.... (mimochodem, ten Nissan v odkazu výše uveze 183kg....)
Naštěstí já tolik při svojí výšce 186 cm nevážím,ale u lidí s výškou přes dva metry je to váha docela normální.
To že u roadsterů je tahle nosnost malá,je docela známá a i vcelku pochopitelná věc.Narozdíl třeba od Lexe,C6 nebo S-Maxe.
Chtěl jsem jen reagovat na větu "tak se nějakou hmostností vůbec nezabýváš",když Alfa je na tom evidentně asi nejhůř.Takže se hmotností zabejvat musíš a to dokonce vlastní.
To že u roadsterů je tahle nosnost malá,je docela známá a i vcelku pochopitelná věc.Narozdíl třeba od Lexe,C6 nebo S-Maxe.
Chtěl jsem jen reagovat na větu "tak se nějakou hmostností vůbec nezabýváš",když Alfa je na tom evidentně asi nejhůř.Takže se hmotností zabejvat musíš a to dokonce vlastní.
OK, ale nejde to šmahem odsoudit ve stylu "do spideru se nevlezou ani dva dospělí lidi". Prostě ten problém je vyloženě záležitost jedné motorizace se 4x4 a jen v předfaceliftové verzi (ono kdyby se taliáni při tvorbě tech.dok. trochu zamysleli a tu celkovou hmotnost nafoukli o 50kg, tak se tady o ničem nebavíme....). Jinak samozřejmě pro roadster je hmotnost zásadní, zvlášť pokud se chce tvářit sportovně.... (ostatně právě proto tenhle Spider není zrovna můj šálek čaje....)
Nádhera! 😄
PS: co je to ten Nypon? Nippon?