Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Exkluzivně: video nové Škody Fabia

Speciální špionážní díl Roadlook TV přináší exkluzivní záběry nové Škody Fabia přímo z provozu. Prohlédněte si klíčový model Škody Auto v akci.
Zpět na článek
7. 11. 2006 11:09
7. 11. 2006 11:13
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 11:22
7. 11. 2006 11:45
neregistrovaný "Godzilka"
7. 11. 2006 11:52
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 12:03
neregistrovaný "Godzilka"
8. 11. 2006 17:12
neregistrovaný "bru"
7. 11. 2006 12:11
neregistrovaný "tretton"
7. 11. 2006 11:49
neregistrovaný "CZOCKYN"
7. 11. 2006 15:52
neregistrovaný "míra"
8. 11. 2006 17:19
neregistrovaný "Bru"
7. 11. 2006 13:20
neregistrovaný "Lazna"
8. 11. 2006 05:24
neregistrovaný "Mirror"
21. 11. 2006 15:49
neregistrovaný "Dement"
22. 11. 2006 19:49
neregistrovaný "pepek"
8. 11. 2006 22:21
neregistrovaný "www.tomystn.wsn.cz"
7. 11. 2006 11:17
neregistrovaný "Jirka"
7. 11. 2006 11:23
neregistrovaný "BIZI"
7. 11. 2006 12:18
neregistrovaný "Jirka"
7. 11. 2006 13:13
neregistrovaný "Pipo"
7. 11. 2006 14:42
neregistrovaný "nastran"
7. 11. 2006 17:27
neregistrovaný "Jenyk"
7. 11. 2006 20:55
8. 11. 2006 17:22
neregistrovaný "Bru"
10. 11. 2006 13:16
neregistrovaný "Jirka"
10. 11. 2006 15:56
neregistrovaný "Bru"
7. 11. 2006 11:17
neregistrovaný "sword"
7. 11. 2006 11:24
7. 11. 2006 11:27
neregistrovaný "sk"
7. 11. 2006 11:42
7. 11. 2006 11:56
neregistrovaný "Neo=)"
7. 11. 2006 12:00
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 12:15
7. 11. 2006 12:28
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 12:47
neregistrovaný "dCi"
7. 11. 2006 13:12
7. 11. 2006 13:16
neregistrovaný "dCi"
7. 11. 2006 14:43
7. 11. 2006 14:59
neregistrovaný "Shortař"
7. 11. 2006 16:37
neregistrovaný "Neo=)"
8. 11. 2006 17:19
neregistrovaný "Cynik"
7. 11. 2006 16:40
neregistrovaný "čert"
7. 11. 2006 13:40
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 17:50
neregistrovaný "OZZY"
7. 11. 2006 14:25
neregistrovaný "sword"
7. 11. 2006 14:43
7. 11. 2006 14:54
neregistrovaný "sword"
7. 11. 2006 14:58
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 14:59
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 15:00
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 15:12
neregistrovaný "sk"
7. 11. 2006 15:45
7. 11. 2006 16:59
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 17:30
8. 11. 2006 17:32
neregistrovaný "Bru"
12. 11. 2006 09:22
anonym
7. 11. 2006 20:59
7. 11. 2006 16:02
neregistrovaný "guma"
7. 11. 2006 16:45
neregistrovaný "čert"
7. 11. 2006 17:26
7. 11. 2006 23:08
neregistrovaný "sk"
8. 11. 2006 00:35
8. 11. 2006 17:35
neregistrovaný "Bru"
8. 11. 2006 09:05
neregistrovaný "Quido"
8. 11. 2006 09:05
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 17:00
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 17:27
12. 11. 2006 09:18
anonym
7. 11. 2006 12:05
anonym
12. 11. 2006 09:14
anonym
12. 11. 2006 09:21
anonym
7. 11. 2006 11:29
neregistrovaný "rob"
7. 11. 2006 11:43
neregistrovaný "kiko"
9. 11. 2006 07:11
neregistrovaný "Martin"
12. 11. 2006 09:30
anonym
7. 11. 2006 11:29
neregistrovaný "Lucky"
7. 11. 2006 16:47
neregistrovaný "čert"
8. 11. 2006 17:41
neregistrovaný "Bru"
12. 11. 2006 09:31
anonym
12. 11. 2006 09:45
anonym
7. 11. 2006 11:40
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 11:46
neregistrovaný "Cj"
7. 11. 2006 11:48
neregistrovaný "headup"
7. 11. 2006 11:53
neregistrovaný "Kraken"
7. 11. 2006 16:11
neregistrovaný "Shortař"
7. 11. 2006 12:03
neregistrovaný "iwwo"
7. 11. 2006 12:19
neregistrovaný "Čech"
7. 11. 2006 12:50
anonym
7. 11. 2006 12:52
neregistrovaný "spokojený"
7. 11. 2006 13:25
anonym
12. 11. 2006 09:51
anonym
7. 11. 2006 20:32
neregistrovaný "JAM"
7. 11. 2006 12:21
neregistrovaný "někdo"
7. 11. 2006 12:42
7. 11. 2006 15:23
neregistrovaný "Alessio"
7. 11. 2006 15:52
8. 11. 2006 11:57
11. 11. 2006 21:33
neregistrovaný "Jeff"
7. 11. 2006 12:22
anonym
7. 11. 2006 12:47
neregistrovaný "Čech"
7. 11. 2006 12:53
7. 11. 2006 12:53
neregistrovaný "headup"
7. 11. 2006 12:59
7. 11. 2006 13:09
neregistrovaný "dCi"
7. 11. 2006 13:20
7. 11. 2006 13:35
neregistrovaný "dCi"
7. 11. 2006 14:40
7. 11. 2006 13:22
7. 11. 2006 15:28
7. 11. 2006 16:01
neregistrovaný "Alessio"
7. 11. 2006 16:30
7. 11. 2006 17:13
7. 11. 2006 19:32
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 19:51
7. 11. 2006 19:58
neregistrovaný "Galant"
8. 11. 2006 11:58
neregistrovaný "dCi"
8. 11. 2006 12:32
8. 11. 2006 12:35
neregistrovaný "dCi"
8. 11. 2006 12:38
8. 11. 2006 12:51
neregistrovaný "dCi"
8. 11. 2006 18:39
7. 11. 2006 21:56
anonym
8. 11. 2006 12:16
neregistrovaný "dCi"
8. 11. 2006 12:35
8. 11. 2006 12:43
neregistrovaný "dCi"
8. 11. 2006 14:23
14. 11. 2006 16:44
neregistrovaný "pepek"
7. 11. 2006 14:49
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 15:14
8. 11. 2006 12:07
neregistrovaný "dCi"
7. 11. 2006 13:03
neregistrovaný "Čech"
7. 11. 2006 13:10
7. 11. 2006 15:53
neregistrovaný "Alessio"
7. 11. 2006 16:18
7. 11. 2006 21:53
anonym
7. 11. 2006 13:21
neregistrovaný "tommik"
7. 11. 2006 13:13
neregistrovaný "badczech"
7. 11. 2006 13:24
neregistrovaný "ebradavice"
7. 11. 2006 14:52
anonym
7. 11. 2006 15:07
neregistrovaný "Toman"
7. 11. 2006 15:41
neregistrovaný "nine"
7. 11. 2006 15:59
neregistrovaný "Toman"
7. 11. 2006 15:08
anonym
7. 11. 2006 16:08
anonym
7. 11. 2006 20:05
neregistrovaný "MINI"
7. 11. 2006 15:56
neregistrovaný "lukas"
8. 11. 2006 09:05
neregistrovaný "ŠoFFér"
7. 11. 2006 16:13
neregistrovaný "*"
7. 11. 2006 16:14
neregistrovaný "Ko ko t"
7. 11. 2006 19:46
neregistrovaný "Shortař"
7. 11. 2006 16:15
anonym
7. 11. 2006 17:02
neregistrovaný "jarda"
7. 11. 2006 17:25
anonym
7. 11. 2006 19:59
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 20:03
neregistrovaný "MINI"
7. 11. 2006 20:05
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 20:08
neregistrovaný "MINI"
7. 11. 2006 20:10
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 20:08
7. 11. 2006 20:40
neregistrovaný "majo"
7. 11. 2006 20:42
neregistrovaný "Galant"
12. 11. 2006 09:10
anonym
22. 2. 2008 10:40
anonym
7. 11. 2006 20:43
neregistrovaný "davídek"
7. 11. 2006 21:04
7. 11. 2006 21:17
neregistrovaný "Galant"
8. 11. 2006 09:13
neregistrovaný "???"
7. 11. 2006 21:23
neregistrovaný "nic moc"
7. 11. 2006 21:36
neregistrovaný "Godzilka"
7. 11. 2006 22:04
7. 11. 2006 22:11
8. 11. 2006 13:52
8. 11. 2006 15:58
neregistrovaný "TommyEngelo"
8. 11. 2006 17:26
anonym
9. 11. 2006 07:18
neregistrovaný "nine"
1. 12. 2006 12:18
neregistrovaný "Martin Barak"
7. 11. 2006 21:57
neregistrovaný "M power"
8. 11. 2006 12:49
neregistrovaný "Lucky"
8. 11. 2006 15:12
neregistrovaný "hlemizd"
8. 11. 2006 17:17
anonym
8. 11. 2006 18:50
anonym
8. 11. 2006 23:10
neregistrovaný "mirun"
9. 11. 2006 16:01
anonym
9. 11. 2006 13:12
neregistrovaný "Ziki"
10. 11. 2006 11:57
anonym
12. 11. 2006 09:06
anonym
13. 11. 2006 01:02
neregistrovaný "mozgog"
22. 11. 2006 19:52
neregistrovaný "pepek"
13. 11. 2006 15:29
anonym
1. 12. 2006 12:10
neregistrovaný "Martin Barak"
3. 12. 2006 10:16
anonym
8. 12. 2006 08:21
anonym
16. 12. 2006 13:36
anonym
4. 1. 2007 17:20
anonym
7. 1. 2007 11:37
neregistrovaný "pepek"
15. 1. 2007 15:47
neregistrovaný "Michal"
19. 1. 2007 13:04
neregistrovaný "škoda"
3. 2. 2007 10:49
anonym
15. 4. 2007 13:19
neregistrovaný "igorgeous"
7. 11. 2006 11:09
TREFABIA
Přímo na komoru :yes: :yes: Lounskej kulaťák... to byla stíhaná jak z Francouzské spojky... :-) Fabia II bude trhák trhu. Ty největší finesy jsou dokonale maskované... ale to, co vidíme... to je tvář výborného auta. BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 11:13
Re: TREFABIA
vypadá to že jsem zřejmě po tobě jedinej čtenář komu se F2 líbí :-O doufám že lidé co si ji kupují tu nediskutují :-)tipuju velmi slušný úspěch v západní evropě - zejména anglii, kde má Škoda už slušné renomé :yes:
7. 11. 2006 11:22
Re: TREFABIA
Jistě... jede na jistotu... bude to praktické auto. Kdo chce zážitky za hranicemi všedních dnů... ten pase jinej segment... segment GT... To jen noční oblizovači rudých tapet nad pelestí vlastní postele ví přesně kdo dělá v tomhle segmentu zmenšená Ferrari ;-) :yes:
neregistrovaný "Godzilka"
7. 11. 2006 11:45
Re: TREFABIA
Přispěju sem jen občas, ale teď musím. Vzhledem k tomu, že dělám v Anglii práci na Skodovku,tak do toho začínám trochu vidět. Koho by zajímali čísla: Skoda za poslední roky 35 tisíc aut +- 3 tisíce. Celkové prodeje: 2,5 milionu aut ročně, +- 100 tisíc..... Je to takové malý úspěch Skody, který je spíše neúspěchem na takovém trhu jako je UK. Jinak k autu se nechci vyjadřovat, 1) jsou to furt jen špionážní fotky a videa, nikdo nic neví přesně; 2) stříbrná barva se mi nelíbí. Ale těším se na ní, tak trochu jsem doufal, ž ejí ukážou v Paříži a ono nic, ale až jí začnou prodávat, tak to bude bomba...
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 11:52
Re: TREFABIA
OK, myslel jsem to tak že zejména v Anglii byla Škoda terčem posměchu, nyní ji berou jako výbornou značku poměru peníze/výkon - zejména ankety JD Power to dokazují..proto myslím že tam bude dost pozitivní trend..navíc tak trochu připomína Mini :-)
neregistrovaný "Godzilka"
7. 11. 2006 12:03
Re: TREFABIA
Jojo, co jsem se bavil s par lidma, tak jí opravdu docela porovnávaní s Mini. Ale angličani jsou na rychlost, nikde jsem neviděl tolik GTI,RS,vRS,S6,S4,R-type atd atd atd. A mini takového rychlíka má, takže má tady v Anglii velké plus. Ale jinak opravdu mají ze Škody respekt vnímají jí jako plnohodnotnou značku. Ale kdyby měla FII nějakej sportovní look a pořádnej motor, má tady velké šance.
neregistrovaný "bru"
8. 11. 2006 17:12
Re: TREFABIA
Máš recht. Viděl jsem všechny Top a Fifth Geary za poslední 3 roky a Škodovky se tam vyskytnou pouze jako vRS... Supr bylo když postavili na okruhu Mini Coopera proti eReSce Fabii a naprosto nečekaně vyhrála Fabia. Jeremy to zakončil slovy "Fabia is definitely a hot hatch" To moje český srdíčko potěšilo:o)
neregistrovaný "tretton"
7. 11. 2006 12:11
Re: TREFABIA
Když to spočítám tak mi vychází podíl 1,4% na trhu... co by za to jiní dali...
neregistrovaný "CZOCKYN"
7. 11. 2006 11:49
Re: TREFABIA
Taky se mi libi. Jakmile bude v prodeji tak po ni pujdu. Tajne taky doufam, ze tam bude nejaky motor se 150 konmi.
neregistrovaný "míra"
7. 11. 2006 15:52
Re: TREFABIA
nejspíš bude motor 1.4 TSI.....170ps
Avatar - Honza Mička
7. 11. 2006 16:44
Re: TREFABIA
to je ten co se montuje do Golfu GT ze?Myslim ze s celkem lehkou Fabii by si to docela pohravalo :-) kazdopadne mi to prijde jako skvely napad :yes:
neregistrovaný "Bru"
8. 11. 2006 17:19
Re: TREFABIA
Tohle je podel mýho velkej nesmysl. VW vyvinulo tenhle motor a pochybuju že ho rok po uvedení dá do Fabie, neblázněte. Navíc hodilo na trh Polo GTi s 1,8T, kterejch se potřebuje zbavit. 1,4TSI vidim nejdřív do roka v Seatu, a možná za dva roky, vidim to při dalším faceliftu, se ho dočkáme ve Fabii.
neregistrovaný "Lazna"
7. 11. 2006 13:20
Re: TREFABIA
Mě se fabia II taky líbí a to moc. Akorát mi přijde zbytečně vysoká, alo možná to nějaká větší litá kola zlepší. Další věc co si myslím je, že je to krásný design i pro třídveřovou variantu se silným motorem která také určitě chybí. Něco jako swift GTi.
neregistrovaný "Mirror"
8. 11. 2006 05:24
Re: TREFABIA
Co to plcate tady!Lidi si auta kupuji podle toho na co maj!Krome zenskych ktery vybiraj podle toho co se jim libi!Aneb zenska "INTELIGENCE/DEMENCE" Cest
neregistrovaný "Dement"
21. 11. 2006 15:49
Re: TREFABIA
A maju pravdu, tie zeny. Vsak co uz je na tom inteligentne, kupit si auto, ktore sa mi "nelibi"
neregistrovaný "pepek"
22. 11. 2006 19:49
Re: TREFABIA
a to je v pohodě si kupovat nějaký vraky z číny ikdyby se mi třeba líbily víc než cokoliv jinýho?
neregistrovaný "www.tomystn.wsn.cz"
8. 11. 2006 22:21
Re: TREFABIA
No tak ta Fabie vypda celekm dobre a pokud budou i motorove varianty skvele tak se je na co tesit!!Akorat zezadu se mi moc nelibi ale zepredu je DObra ;-)
neregistrovaný "Jirka"
7. 11. 2006 11:17
Uvidíme
Zdravím všechny. Z prvních záběrů se mi Fabie II. zrovna extra nelíbí, ale přispívá k tomu hodně to, že přistižené auto má mnou neoblíbenou stříbrnou barvu. Ty plecháče jí na kráse taky moc nepřidávají, takže se těším na nějaké elegantní loukotě. Předek mi s tím maskováním silně připomíná předposlední Astru, ale to není na škodu. Celkově se mi tvar líbí až na záď. Radši bych viděl SPZ na pátých dveřích než v nárazníku, ale zase je to ušetřená práce pro tunery. Shrnu-li moje první dojmy, tak nic vyloženě negativního ani nic povznášejícího nepociťuji, takže se těším na osobní setkání. Mějte se super a nebourejte. Jirka
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "BIZI"
7. 11. 2006 11:23
Re: Uvidíme
Je to řečeno ve videu, značka BUDE na pátých dveřích.
neregistrovaný "Jirka"
7. 11. 2006 12:18
Re: Uvidíme
Díky za opravení. Koukal jsem na to na PC bez zvukovky, takže se omlouvám za nesmyslnou připomínku. ;-)
neregistrovaný "Pipo"
7. 11. 2006 13:13
Re: Uvidíme
Fabka sa mi pacila aj ked to nebolo auto snov bol to proste taky nenapadny ale celkom pekny voz. Mne tento novy styl vid. Roomster moc nereze a nova fabia mi pripada skor skaredsia od svojho predchodcu no ved uvidime. Inak novy Roomster aj ked ho automobilove media v cesku chvalia neni as tak uspesny. Ina tu mate dake retuse ak vam chyba predstavivost [odkaz]
neregistrovaný "nastran"
7. 11. 2006 14:42
Re: Uvidíme
s kombi se dost sekli
neregistrovaný "Jenyk"
7. 11. 2006 17:27
Re: Uvidíme
Kombi docela ujde, ale sedan je přímo katastrofa. Navíc Škoda-auto tvrdí, že F II bude bez verze sedan.
Avatar - Pjenkava
7. 11. 2006 20:55
Re: Uvidíme
Ano, verze sedan skutečně bude chybět. A růžově to nevypadá ani s verzí 3dveřového hatchbacku...
neregistrovaný "Bru"
8. 11. 2006 17:22
Re: Uvidíme
To ani nepotřebuju slyšet aby mi to došlo!! Stačí se kouknout na to, že na pátejch dveřích svítí malý světýlko... K čemu by tam asi bylo????????? Myslet, pánové, myslet!!!!
neregistrovaný "Jirka"
10. 11. 2006 13:16
Re: Uvidíme
Vzhledem k celkovému zamaskování tam to světýlko mohlo být z různých důvodů. ;-) Ale i tak jsem přiznal svou chybu, netřeba dál komentovat. :yes:
neregistrovaný "Bru"
10. 11. 2006 15:56
Re: Uvidíme
Právě proto!:o) Konečně taky někdo, kdo je toho schopen, tleskám!!!!!!!! Je vidět, že nemáš problémy s velikostí svého......ega:o))) V poho, spíš mě zaráží, že si toho skoro nikdo nevšiml a bral za hotový, že bude na nárazníku, proto ta poznámka o myšlení. Kdyby lidi mysleli, měli bysme to všichni jednodušší......
neregistrovaný "sword"
7. 11. 2006 11:17
je to des
..zlatý swift!
Rozbalit vlákno
51
7. 11. 2006 11:24
Re: je to des
Swift je kategorie - Minivozy. O třídu menší auto...
neregistrovaný "sk"
7. 11. 2006 11:27
Re: je to des
nekecej, fakt? :-O
7. 11. 2006 11:42
Re: je to des
Je na horní hranici třídy... dokonalá lítačka pro mladého kluka... Fabia atakuje jinou skupinu zákazníků...
neregistrovaný "Neo=)"
7. 11. 2006 11:56
Re: je to des
No tak to si nemyslim,ze by se skodovka uchylila knecemu takovemu,ze by se soustredila se svym soucasne nejuspesnejsim modelem na urcitou skupinu lidi.To by si docela ublizila.Jiste to bude zase bestseler na ceskem trhu.O tom zadna,ale jak jsem se zastaval designu "stare" Fabky a i Roomstera,tak tohle mi vazne nesedlo.Nevim proc,ale neni to ono.Verim,ze se jeste neco do seriovky pozmeni(napr. jako umisteni SPZ),ale prozatim mirne zklamani. 8-s Mno huvidame!
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 12:00
Re: je to des
Kdepak GTI, tohla není pravda, Swift je kategorie B, supermini, malá auta, stejně jako Fabia, Yaris, GP, Clio apod. Délka Swifta 3695 mm, například Yaris má 3750. Tato dvě auta jsou na dolní hranici B segmentu, na druhém konci je GP, Clio, Corsa a P207 se 4 metry. To, že auto atakuje jinou skupinu zákazníků jej neposouvá do jiné kategorie, takže opakuji, bé je správně :-!
7. 11. 2006 12:15
Re: je to des
Swift je kategorie MINIVOZY. Je na horní hranici tohoto segmentu. Nad ním je segment MALÉ VOZY - FABIa a spol. Tak to je. Mimochodem, kampak řadíš Pandu? A Getze? :-)
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 12:28
Re: je to des
GTI, Panda, Picanto to jsou vozy aegmentu A, Getz je samozřejmě béčko. Tady nejde o to kam já je řadím, ale kam svými parametry ta auta patří, Swift je sice na dolní hranici, ale segmentu B společně s Yarisem, zajímavé, že u toho tě ani nenapadlo posouvat o segment níž. Prostě swift patří mezi superminis (B) ať se ti to líbí nebo ne ;-)
neregistrovaný "dCi"
7. 11. 2006 12:47
Re: je to des
Swift je ve stejné třídě jako Fabia, stejně jako Getz. V malých vozech. Octavia je zas ve stejné třídě s Méganem 3D, v nižší střední. Karosa a Neoplan patří mezi Autobusy, Mig 25 a MD F-15 pak mezi dvoumotorové stíhače. :-!
7. 11. 2006 13:12
Re: je to des
S tím Neoplanem jsi mě uklidnil... ovšem na Swiftu musím trvat... MINIVOZY... spolu s Picantem, Pandou aspol...
neregistrovaný "dCi"
7. 11. 2006 13:16
Re: je to des
Odkud čerpáš? Já se přiznám že osobně z vlastní logiky, nicméně mám dojem, že můj názor je v tomto většinový, tudíž musí mít někde nějaký pevný základ (tedy, pevnější, nežli tvé případné zdroje). :-!
7. 11. 2006 14:43
Re: je to des
Jde zejména o rozvor, pak o celkovou délku karoserie. Swift vymezuje horní hranici MINIVOZŮ.
neregistrovaný "Shortař"
7. 11. 2006 14:59
Re: je to des
o co jde? vzdyt lidi, kteri si kupuji tato auta stejne nezajima jestli je jejich auto miniauto nebo male auto... :-)
neregistrovaný "Neo=)"
7. 11. 2006 16:37
Re: je to des
Přesněěěě!!
neregistrovaný "Cynik"
8. 11. 2006 17:19
Re: je to des
:yes:
neregistrovaný "čert"
7. 11. 2006 16:40
Re: je to des
1. Gti ma vzdy pravdu 2. pokud se ti to nezda plati pravidlo č. 1:-)
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 13:40
Re: je to des
Pokud na něčem trváš, určitě pro to máš argumenty, sem s nimi.

Tady jsou argumenty, které staví Swift jasně mezi malé vozy: rozměry, nabídka motorů, nabídka vnitřního prostoru, oficiální stanovisko Suzuki, neoficiální stanoviska médií. Nic nehovoří pro zařazení Swiftu mezi minivozy, kromě podobnosti s Mini, ale to je mimo jiné také malý vůz segmentu B ;-)
neregistrovaný "OZZY"
7. 11. 2006 17:50
Re: je to des
Zapoměl jsi na TITANIK a Q.MARY II. :yes:
neregistrovaný "sword"
7. 11. 2006 14:25
Re: je to des
pre GTI:napíšem ti to takto vyberám si pre seba auto a moc ma nezaujíma do akej triedy patrí a ked budem vyberať budem vyberať medzi Swiftom, volvom C 30 a Fiatom Brava...nie je to celkom o triedach, ale o tom ako sa ti auto páči....aspoň pre mňa....
7. 11. 2006 14:43
Re: je to des
No, tos tomu dal...
neregistrovaný "sword"
7. 11. 2006 14:54
Re: je to des
nerozumiem?ja si vyberám podla svojho vkusu takže tvoje hodnotenie mojho vkusu je dosť mimo....
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 14:58
Re: je to des
GTI koukni sem, trošku to zvětší rozhled ;-)

[odkaz]
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 14:59
Re: je to des
Inkrimovaná kategorie je Superminis / subcompact cars
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 15:00
Re: je to des
Od miniaut má Suzuki Alto ;-)
neregistrovaný "sk"
7. 11. 2006 15:12
Re: je to des
:yes: :yes: :yes:
7. 11. 2006 15:45
Re: je to des
A4 a 159 luxusní třída, Superb, 607 a C6 střední třída atd. atd. ... no nevim nevim, kdysi to možná platilo, ale dnes je ze všeho jeden velký maglajz napříd třídami !!!
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 16:59
Re: je to des
A4, 159 prémiová střední třída, Superb, 607 a C6 vyšší střední maistream, co na tom nesedí? Možná ten Superb, ale Škodovka vždycky rvala svoje auta vejš, než kam patř.... :-!
7. 11. 2006 17:30
Re: je to des
Kam kdo rve auta, není vůbec rozhodné. A už vůbec není rozhodná wikipedie... Podívej se na Svaz dovozců... tam máš také zatřídění - například Swift je tam v Malých vozech... ačkoliv je to MINIVOZY.
neregistrovaný "Bru"
8. 11. 2006 17:32
Re: je to des
A proto ani není rozhodné kam rveš ty auta ty. Takže svůj, názor, prosím, řekni, ale nepřesvědčuj o něm ostatní. BTW svaz dovozců je akorát banda kravaťáků, která vymejšlí něco co už vymyšlený je.
anonym
12. 11. 2006 09:22
Re: je to des
zopar prispevkov dozadu si tvrsil: SWIFT MINIVOZY, FABIA MALE VOZY a teraz tvrdis SWIFT MINIVOZY = MALE VOZY

Bravo GTI, este ze plati pravidlo 1
neregistrovaný "guma"
7. 11. 2006 16:02
Re: je to des
Milujem ked zacne GTI rozoberat techniceke zalezitosti , vzdy sa bajecne nasmejem... >:D literarny estet by sa mal drzat svojho kopyta PR koncernoveho obkecavaca a managera urcujuceho smer pohybu skatulat a trendy co brat a co naopak nebrat... >:D
neregistrovaný "čert"
7. 11. 2006 16:45
Re: je to des
Tomu se říká důkaz místo slibů:-) Bravo Quido:-) :yes: :yes: :yes: a ja Gtimu tak věřil.
7. 11. 2006 17:26
Re: je to des
Můžeš mi věřit dál. SWIFT je MINIVOZY, FABIA je MALÉ VOZY. a wikipedia je wikipedia... ;-)
neregistrovaný "sk"
7. 11. 2006 23:08
Re: je to des
Si fakt smiesny >:D
8. 11. 2006 00:35
Re: je to des
Asi tak, jako ty >:D
neregistrovaný "Bru"
8. 11. 2006 17:35
Re: je to des
Koukám, GTi, to byl hodně blbej den, co? Ale tohle není místo, kde se to dá řešit.
neregistrovaný "Quido"
8. 11. 2006 09:05
Re: je to des
Znáš to, říká se chytrímu napověz a dál to už určitě znáš ;-) wikipedia je zdroj velmi kvalitních informací, málokdy se stane, že tam něco nesedí. V tomto případě tam máš i uvedené oficiální zdroje a původ této kategorizace, takže buďto můžeš věřit faktům nebo GTIho domněnkám ;-) >:D
neregistrovaný "Quido"
8. 11. 2006 09:05
Re: je to des
chytrému, to í je tak blízko :*)
Avatar - Honza Mička
7. 11. 2006 16:50
Re: je to des
Rekl bych se Fabia patri do stejne kategorie jako Swift...kam by potom clovek zaradeli takovy Smart?Nakupni voziky?:)Vim ze se mu tak rika ale zase mi prijde hloupost aby byl Swift ve stejne kategorii jako Smart ;-)
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 17:00
Re: je to des
Smart je subA, tzn. microcar, Bubble Car, česky mikroauto
Avatar - Honza Mička
7. 11. 2006 17:23
Re: je to des
aha :-)
7. 11. 2006 17:27
Re: je to des
Pak už je jenom šlapací autíčko. :-)
Avatar - Honza Mička
7. 11. 2006 21:38
Re: je to des
hehe asi tak...ale i to je prijemne ;-)
anonym
12. 11. 2006 09:18
Re: je to des
GTI a aky segment je oktavka? Skodovka sa vehementne snazi natlacit ju do segmentu C, fabia je potom segment B, nebudu predsa predavat dve auta v rovnakom segmente... kam potom zaradis spark (matiz)? do segmentu MINIVOZY k Swiftu?
anonym
7. 11. 2006 12:05
Re: je to des
Jasne, na trhu je mnozstvo aut ktore su ine a napriek tomu si stale konkuruju. Vsetky auta povedzme pod 3 miliony su o kompromisoch. Vzdy ide LEN o to za co si ty sam ochotny danu sumu penazi vysolit a co tomu autu NEBUDE chybat. Vezmes mensi kufor kvoli lepsiemu motoru alebo len kvoli krajsim diskom? Alebo sa najprv opytas dealera, o aku triedu ide? IMHO su kecy o triedach len pre blbeckov ktory nie su schopni samostatneho rozhodnutia.
anonym
12. 11. 2006 09:14
Re: je to des
[odkaz]

a mam pocit ze podobne na tom bude skoda skoroswift (rozumej fabia 2 sa podoba na swift)
anonym
12. 11. 2006 09:21
Re: je to des
dizajnovo je to swift s predkom z roomstera... skodovka mi pripomina cinske automobilky... napriek tomu ze ich auto ma design mercedesu... nie je to mercedes, a vyzera horsie ako mercedes
neregistrovaný "rob"
7. 11. 2006 11:29
Re: je to des
Já naprosto souhlasim. Připadá mi to jako takovej paznecht. Hnusnější to auto udělat nemohli. Teda podle toho co jsem doposud viděl... :-/
neregistrovaný "kiko"
7. 11. 2006 11:43
Re: je to des
Ty jsi do posud viděl kulový s přehazovačkou ani s na internetu neumíš surfovat tok nemel že je to nejhnusnější co si do posud viděl.A to ses ještě nekouk do zrcadla hned jak se uviíš požádáš svího psa aby místo tebe napsal příspěvek na auto.cz.A víš co bude psát.Nevíš viď.Že fabia2 je hezčí auto než já
neregistrovaný "Martin"
9. 11. 2006 07:11
Re: je to des
Panebože...
anonym
12. 11. 2006 09:30
Re: je to des
ozval sa zakaznik skody... ne mili dealere, nevadi, ze to nema narazniky v barve, franta, muz my segrenice to nastrika za pet klacku, ne pane dealere, nevadi, ze v pristrojce je dira, tak tam nebudeme vozit nic potrebneho, ne pane dealere, nevadi, ze to nema posilovac, hlavne ze to ma takovy ty vaky... a ma je to vubec? jenom dva, no to nevadi, pane dealere, ja stejne nebudu bourat... a radio dokaze i kazety, no panecku, jo ja slysel neco i CD discich pane dealere, jenom 13 klacku a bude to umet CD? a to takovy ty mnohahodinovy? ne jedom takovy ty kratky? to nevadi pane dealere, ja stejne daleko nejezdim... a pane dealere, ma to takovy to suprovy vokno na strese? v tehle vybave ne? no to nevadi pane dealere, ja jsem zvykly ze sveho ziguly, taky to tam vypadalo jako v mucirne na hrade kokori, hlavne ze je to SKODA
neregistrovaný "Lucky"
7. 11. 2006 11:29
no...
Mně to připadá jako návrat k ,,úspěšnému" socialistickému designu.Ta vysoká hranatá záď-katastrofa. Dříve to byly tragický 120ky a 105ky,teď je to šeredná FII.Nejsem odpůrce Škody, Octavie II se mi líbí,ale tohle.Samozřejmě,není to konečný vzhled,tak nakonec třeba ještě budou všichni příjemně překvapeni.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "čert"
7. 11. 2006 16:47
Re: no...
plne souhlasím fabia1 se mi zdála mnohem povedenejsi. No uvidíme jak to bude vypadat v realu.
neregistrovaný "Bru"
8. 11. 2006 17:41
Re: no...
Ale víš co ta vysoká záď znamená? Velkej kufr, víš? A to je pro hodně lidí docela důležitá věc, podle který se rozhodnou pro to který auto. A BTW když zasadíš 120ku do doby kdy vznikal návrh, bylo to dost povedený auto. To že trvalo cca 8 let než jí vůbec vyrobili je druhá věc a že jí pak vyráběli cca 20 je věc třetí. Jasně že v ´89 to nebyl výkřik krásy.
anonym
12. 11. 2006 09:31
Re: no...
jo, to ma i dacia, v lepsim tvaru za min penez...
anonym
12. 11. 2006 09:45
Re: no...
prva skoda rok 1976
1975 (rok pred skodou)autom roku sa stal:
[odkaz]

1976 autom roka:
[odkaz]

japonci prezentovali novu hondu:
[odkaz]

1984 kedy bol prevedeny facelift, radsej ani rozoberat nebudem...to len tak prepredstavu
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 11:40
A JE TO TU
další nával příspěvků jako hnus, hnůj atd. ... počkejme si na oficiální fotky, nebo lépe na první osobní střetnutí..tam můžeme hodnotit a já prozatím vidím velký příslib a těším se na ni ač mi současná Fabie tep rozhodně nezvyšuje..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cj"
7. 11. 2006 11:46
*
Když jste u té "*", tak si všimněte, že ta hrana pod zadním oknem je maskovaná nějakou lištou, která tam očividně nemá co dělat. Já osobně budu soudit ž ji uvidím bez maskování. O Roomsteru jsem si taky říkal, že na fotkách je to hnusný auto, a když jsem ho viděl v reálu tak se mi začalo líbit, to samé Octavia II.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "headup"
7. 11. 2006 11:48
romstr
no tech podobností s roomsterem už je trochu moc. jesi bude stejná i palubovka tak tu máme klon jako Altea-Toledo-Leon
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kraken"
7. 11. 2006 11:53
Fabia II
Zdravím vás všechny, Fabia II je pěkné auto, asi koncem září jsem byl v MB ve škodovce a na lince právě jela ve žluté barvě a akorád se kolem ní motali frajírci v sakách a dělali před fotografem, že ju skládají oni :no: Myslím si ale, že v černé s pěknýma liťákama bude určitě hezčí >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Shortař"
7. 11. 2006 16:11
Re: Fabia II
fakt si ji videl?? >:D >:D a co rikas na tohle? [odkaz] ...v cem jsou rozdila a tak... povez vic...
neregistrovaný "iwwo"
7. 11. 2006 12:03
fabia II
či sú ohlasi na toto auto negatívne alebo pozitívne,všetci s určitosťou vieme že asi tak v polovici roku 2008 bude najbežnejším javom na českých a slovenských cestách.A to vo všetkých stupňoch výbavy,motorov a farieb.táto diskusia je totálne oničom.. :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Čech"
7. 11. 2006 12:19
Extaze ceske nuly
Dokonaly tvar, nenasilna to evoluce tvaru kolecka na hnuj opet dokazuje, ze Skoda je s designem v... proste jinde. Jasna trefa!Pepa dokonce uz brousi vidle, aby mohl nahazet na hromadu potrebny obnost a pro tenhle skvost si do showroomu dojet, ale priznejte si to panove, normalni clovek by to nechtel. Jo, jestli jsi nouma, ktery cely zivot spoleha na Ataralgin, pak s timhle "kcharem" neudelas chybu. Jestli ovsem mas trochu sebeucty a IQ vetsi nez pocet konu tveho HTP, tak asi nechces, aby o tobe tve auto na mile daleko vyrvavalo, ze jsi jelito, ktere na to nema, co? >:D Fakt, fakt bys tohle chtel, kamo? Ne, nechtel, ale vis, ze na vic nemas, tak to tady chvalis, zpivas jako skrivan, jaka je to bomba a jak se to bude prodavat, ale sam tomu neveris. Dobre vis, ze svet je jinde. Tobe je to ale jedno, ty jsi vidlak, ty jsi nula. Ceska nula a proto jezdis ve Fabii. Tak to je. Tak se s tim smir! Nulo.
Rozbalit vlákno
8
anonym
7. 11. 2006 12:50
Re: Extaze ceske nuly
Nazdar chudacku,
mam cesky auto,Skoda,jak jinak,koni 170 a presto se me nova Fabia II zacina libit cim dal vic.
A v cem si vozis tu svou P***l ty ?
Zase dalsi h*k co zna auta jen z netu...
neregistrovaný "spokojený"
7. 11. 2006 12:52
Re: Extaze ceske nuly
Těžko se ovládáš, potřebuješ to vyventilovat, ale diskuze na netu není to pravé. Najdi si nějaké hodné a milé děvče, pnutí zmizí, tobě se uleví a dívka bude velmi spokojená, možná.
7. 11. 2006 13:05
Re: Extaze ceske nuly
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
velmi milé :yes: >:D
anonym
7. 11. 2006 13:25
Re: Extaze ceske nuly
No to sem si sed fakt na p***l!
Pnuti ma spis ten,kdo ma potrebu tady tlouct hubou nad necim,co jeste ani PORADNE nevidel,ale uz ted vi,ze to stoji za h***o
Tak v cempak si vozis ten zadek? Nepovis co?
Bodejt,prd mam tak aspon hazim spinu na vse ostatni.
Takovy jako jsi ty maj presny pojmenovani "*"
7. 11. 2006 13:44
Re: Extaze ceske nuly
… myslím, že jste se spletl v reakci - ona velmi hezky podaná myšlenka o uvolnění byla uvedena jako reakce na příspěvek páně "Čecha" - nikoliv na Váš příspěvek.
anonym
12. 11. 2006 09:51
Re: Extaze ceske nuly
divky te nechteji? skusils kluky, ale taky to neni ono, skus jeste posledni moznost, starou poctivou rucni praci, ale pozor at te panbicek nevidi, protoze pak uschnes a zemres
7. 11. 2006 14:52
Re: Extaze ceske nuly
Ceska nula, ...jen jestli jsi se trosku neprecenil.
neregistrovaný "JAM"
7. 11. 2006 20:32
Re: Extaze ceske nuly
Ty sam ani nevis co pises. Kazdej si koupi to co mu vyhovuje a co se mu libi, tak tady laskave nerej do tech co maji doma v garazi Skodovky a to jakykoli. Unas je to uz tradicni, mit auto od Skody. Docela by me zajimalo co mas ty, pokud teda neco mas!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "někdo"
7. 11. 2006 12:21
škodovka
Ach jo... zase škodovka 8-s no vzhled a to jak na nás působí je indivudální a navíc maskování toho taky moc neřekne. První dojem... žádná sláva... ale jak jsem řekl je to indivuduální. Třeba Roomster nebo O II taky jsem je emusel vidět, ale při bližším seznámení bych řekl, že už je považuju za vzhledově příjemná auta. Jenže co mě na koncernu * je cena. Takže bych viděl tak novou Fábii doplněnou o klimatizaci a ESP a centrální zamykání + autorádio... bez dlaších extra výbav se základním 47 kW motrem na 350 táců ... což je k pláči :-( Vycházím z toho že jsem byl v ponděli v autosalonu a pro mne zajímavý Roomster se z lákavé ceny cca 340 tis se základní 47 kW motorizací dostal díky ESP, klimě, centrálu a autorádiu na "překrásných" 420 táců... tak jsem prospekt vrátil a šel domů. :'-(
Rozbalit vlákno
5
7. 11. 2006 12:42
Re: škodovka
Celkem častý příspěvek k produkci Škody-Auto. Cena je diskutabilní záležitost. Někdo má, někdo nemá. Někdo chce, někdo nechce. Individuální věc. Problém ovšem nastává, že většina těchto jedinců kroutí očima nad horentními sumami, za které se Škodovky prodávají, nicméně už dále nevidí, že konkurenční automobilky, chtějí za podobné automobily ve stejné třídě stejné částky. Naopak jako celkem výrazné plus bych viděl VELMI nízkou ztrátu ceny, při následujícím prodeji ojetiny. Btw: Myslíš, že C-Max, ComboTour, Meriva vyjde levněji, nehledě na to, že nemají již punc "novinky" = vyšší cena.
neregistrovaný "Alessio"
7. 11. 2006 15:23
Re: škodovka
.jenže srovnáváš nesrovnatelné...
7. 11. 2006 15:52
Re: škodovka
Další problem, viz. výše kde mají Swiftánii. Podle tabulky stejně velký automobil pro stejnou skupinu zákazníků (Idea, Note, Meriva...) k Roomsteru vůbec nepatří a je zařazen mezi Transit Connect nebo dokonce MB Vaneo >:D (C-Max jsem asi minul, dle tabulky je to konkurent Scenicu a Picassa >:D )
8. 11. 2006 11:57
Re: škodovka
S tými cenami Škodoviek je to asi pravda, už sa nedá povedať, že by boli lacnejšie ako konkurencia, naopak, niekedy sú drahšie a nie o málo. Naposledy som zaznamenal u kolegu rozhodnutie pre Peugeot 206....Fabka v približne rovnakej výbave vyšla o 60.000,-Sk viac, čo je docela dosť...
neregistrovaný "Jeff"
11. 11. 2006 21:33
Re: škodovka
Suhlasim, ze uz su aj ine moznosti ako Skoda. Napriklad korejske auta. Vela ludom ale Skoda priniesla uzitok a maju k nej dobry vztah - aj to ludi motivuje platit viac. I ked naposledy ma sklamala nova Octavia RS - za 1.2 mil sa da kupit napr. Toyota Avensis 2.2 turbodiesel vo vybave...ani servis ci nahradne diely uz nie su vyhodnejsie (okrem feldy).
Osobne sa mi nove modely Skody - Roomster a Fabia2 vobec nepacia. Vyzeraju nudne a bez dynamiky. Mozno si koncern chce udrzat odstup a vyhody pre Golf ci Passat...
anonym
7. 11. 2006 12:22
toto nie fabia
,ale to je novy modelovy rad skodovky .vola sa SKODA ROOMSTER MINUS. je to opak golfu plus,lenze pani fuhreri z vw to urobili v skodovke opacne >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Čech"
7. 11. 2006 12:47
Cenzura
Koukam, ze jsem uhodil hrebicek na hlavicku, ze me musite cenzurovat, co, redakce? >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
30
7. 11. 2006 12:53
Re: Cenzura
Vaše "příspěvky" budou censorovány vždy, pokud se nebudete vyjadřovat slušně či budete napadat ostatní atp.
S vašimi "názory" na auta to nesouvisí.
neregistrovaný "headup"
7. 11. 2006 12:53
Re: Cenzura
jo, uhodil. seš prostě retard no >:D
7. 11. 2006 12:59
Re: Cenzura
sice úsměvné, ale také přestat! - žádný flame, žádné osobní výpady, nebo zasáhnu opět.
neregistrovaný "dCi"
7. 11. 2006 13:09
Re: Cenzura
Čistě ze zájmu. Také si myslíte, že z mého úvodního příspěvku pod říjnovými výsledky EuroNCAP číšel Flame? P.S.: Vyznačení následující diskuse samozřejmě chápu, mě se jedná o ten první příspěvek, za který jsem byl, z mé strany nepochopitelně, osočen.
7. 11. 2006 13:20
Re: Cenzura
dCi, být u toho prvního příspěvku já... flame neflame... lítaly by katuše :-) ;-) Ten IS je jediný Lex, který má jiskru... bohužel, jak známo, jiskra vyhoří a zůstane než prach...
neregistrovaný "dCi"
7. 11. 2006 13:35
Re: Cenzura
Počkej, jakože produkce vlčího koncernu je pouze prachem? ;-)
7. 11. 2006 13:22
Re: Cenzura
Nejde o to, že byste se vyjadřoval nepřípustně - jde o to, že od tohoto místa se diskuse ubírá opravdu hodně mimo téma (jde o dohadování dvou čtenářů mezi sebou mimo téma - flame).
Ještě dodám, že jsem rád, že neužíváte vulgarismy a podobně - opravdu si vážím lidí, kteří jsou schopni držet si úroveň i v konfliktních situacích.
Avatar - Dinar
7. 11. 2006 15:28
Re: Cenzura
V tom co dCi tvrdí, by měl z technického hlediska pravdu. První příspěvek bez odpovědi někoho jiného, není diskuse dvou čtenářů, tedy jak Vy říkáte (jde o dohadování dvou čtenářů mezi sebou mimo téma - flame). Zařazení do Flame si měl tento první příspěvek vysloužit ihned, smysl jeho obsahu neměl k článku prakticky žádný vztah, byla to klasická provokace, věty o "***ch v passatech", "***ch v přečipovaných oktávkách" apod. jsou oblíbeným "zahájením" ve chvíli, kdy má některý internetový přispěvatel diskusí na AR potřebu se vymezit proti "zlému" koncernu nebo ukázat svou "nestádní" povahu. Stačí takové příspěvky označit nebo smazat a žádný flame nevznikne. ;-)
neregistrovaný "Alessio"
7. 11. 2006 16:01
Re: Cenzura
takže napsat "idiot v civicu" by bylo možné? Ne? Co jen idiot? Medicínský termín také ne? To se budeme bavit v newspeaku? Diskuze je od slova diskutovat čili vyměnovat si názory... ;-)
7. 11. 2006 16:30
Re: Cenzura
abych byl správně pochopen - ten můj příspěvek nebyl myšlen ironicky - celá část označená za flame mi přišla poměrně kultivovaná (toho "idiota" jsem jaksi ignoroval). Nicméně dohadování se dvou lidí mimo téma to je - tudíž jsem jej takto označil. Kdybych měl zásadní výhrady k použitému slovníku, zareagoval bych napomenutím, nebo zacenzorováním. Označením za flame hodláme čtenářům jen usnadnit orientaci - číst si mohou, co chtějí, nicméně jsou upozorněni, že jde o flame.
7. 11. 2006 17:13
Re: Cenzura
Málokdo umí vymyslat myšlénku. Ještě méně je těch, co tu myšlénku umí srozumitelným způsobem sdělit, a ještě méně pak je těch, co bez infarktu přežijí, když se jim v odpovědi dzví, že je to pěkna blbost. Ale tančíte teď na tenkém ledě... neboť diskuze nemůže běžet jen v přímce... právě na zajiskření (zcela mimo téma)mezi dvěma může vzniknout dokonalá věcná diskuze... Já bych byl velmi tolerantní k ostré výměně názorů, pokud má intelektuální rozměr, obohacuje slovním a čistí vzduch, a absolutně netolerantní k primitvním projevům - nadávky, pokřiky o sockách apod. Ale v předmětné výměně ji dCi chytil od Dinara oprávněně... my se tu známe... a ze dvou slov již dokážeme odtušit, zda-li jde o lehké dloubnutí, či krumpáč do temene. Ostatně já například píši zásadně v přilbě :-) :yes: P.S. Mám teď obavu, aby nás "někdo" nezačervenal... neb nepíšeme k tématu... ;-)
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 19:32
Re: Cenzura
no nevím, GTI, jestli tu nejde o to že tu jste nějak moc vztahovační..kdyby tam napsal "idiot v Avensisu či IS či Galantu" asi bych to nebral osobně..ovšem na Passata se nesmi šáhnout ;-) P.S. na druhou stranu bych tam toho idiota asi nedával, spíš třeba "trubku" :-)
7. 11. 2006 19:51
Re: Cenzura
Ani idiot v Corolle není akceptovatelný v předmětném případě. Popravdě jsem nepochopil, proč tam toho idiota dCi vsunul...
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 19:58
Re: Cenzura
jasně, ale chápej to v kontextu toho článku - člověk je zasněnej a pak ho ten "idiot" budík, pes, manželka :-), cokoliv probere ze snění...
neregistrovaný "dCi"
8. 11. 2006 11:58
Re: Cenzura
Neblázni. Včera jsem tam vysvětlil, proč jsem toho idiota vsouval. Nešlo vůbec o Passata. Nevím co na tom je nepochopitelné. :-!
8. 11. 2006 12:32
Re: Cenzura
Jsem rád, že to čtu. Popravdě jsem byl šokovanej, když jsem si to tam přečetl... a nějak mi to k tobě nepasovalo... Protože při tom "akceleračním výkladu" by to bylo zoufalé. :yes:
neregistrovaný "dCi"
8. 11. 2006 12:35
Re: Cenzura
Upřímně se přiznám, že teď trochu nechápu.
8. 11. 2006 12:38
Re: Cenzura
Nepasovalo mi k tobě to, že bys to napsal s tím ošklivým akcentem... že bys svým příspěvkem tak lacině shazoval Passata... ale uznej, že když si to přečteš... člověka napadne ledacos, a nemusí být zrovna paranoik. Ale je to vysvětleno :yes:
neregistrovaný "dCi"
8. 11. 2006 12:51
Re: Cenzura
Fakt by mě z mého textu nenapadl všeobecný útok na majitele Passatů. To je celé. Vyčíst z toho lze nejjednodušeji to, že jsem kvůli zasnění "prospal" zelenou. :-! Pokud hledám "něco víc", něco co tam není (píšu to níže Dinárovi), co si přeložím jako útok, byl bych paranoik. Vem si text: "Včera jsem jel po cestě a potkal jsem nabourané Volvo." Vyčteš z toho, že všichni majitelé Volva jsou tupá hovada, kteří neumí jezdit a jednoduše pořád bourají? :-!
8. 11. 2006 18:39
Re: Cenzura
Ne... ale idiot v Passatu >:D to mě zvedá z křesla ;-)
anonym
7. 11. 2006 21:56
Re: Cenzura
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "dCi"
8. 11. 2006 12:16
Re: Cenzura
Opravuji, nešlo o žádnou provokaci. V článku, který popisuje jak mimo jiné Lexus IS dostal v EuroNCAP 5 hvězd jsem vypsal svoji jedinečnou zkušenost s jeho designem. Zasnění a nepříjemné probuzení. Byl jsem to já, kdo v tomto procesu selhal, "idiot" byla reakce, která je z mého hlediska naprosto snadno identifikovatelná. Já osobně nepěju chválu na někoho, kdo mne probere z krásného snu. A Passat? Měl za volantem holt připraveného řidiče, to je celé. Pokud z toho dokáže Dinár vyčíst jakékoliv systematické hanění koncernové produkce, je s prominutím blázen. :-!
8. 11. 2006 12:35
Re: Cenzura
Ale není... nahoře ti píšu, že být tam já, lítaj katuše... Sice mi to k tobě nesedlo, nicméně jsem na to koukal také velmi zaraženě. Myslím, že kdybych napsal obdobný příspěvek a zaměnil Passata za Megane... schytal bych to od tebe také... Bylo to zavádějící a trochu nešťastné... v této době rozjitřelé fascinujícími prodejními uspěchy VW ausgerechnet s Apoštolem. Mimochodem... Myslím, žes to tu celé dobře ozřejmil :yes:
neregistrovaný "dCi"
8. 11. 2006 12:43
Re: Cenzura
Myslel jsem, že mezi náma by katuše létaly spíše kvůli faktu snění o ISu. Nevím, mám pocit, že Passatí nezávadnost lze snadno z originálního příspěvku poznat. Přiznám se, že bych, pokud by šlo o jakékoliv mě milé auto, tuto nezávadnost z takového příspěvku poznal. Pro Dinára je asi třeba psát jednodušeji, no já doufám, že se ukáže jako chlap a celý ten svůj hysterák uvede na pravou míru. Ať už omluvou, či osvětou o špatném vyložení si textu. :-!
Avatar - Dinar
8. 11. 2006 14:23
Re: Cenzura
S pamětí problém nemám, celkem bych řekl, že mám přehled, o čem, kdo a jak ve zdejších diskusích píše. Pokud jsi ten dCi jehož téměř každý příspěvek o čemkoliv s logem koncernu VW, je negativní, pro kupce VW má jen útrpný úsměv, pak ti můžu říct jediné, věřit, že u příspěvku tohoto dCi, kde pointou je "idiot v passatu" šlo o "skutečnou příhodu" a záměrem nebyla provokace, můžu jen velmi těžko, pokud jsi jiný dCi, který se tu z čista jasna zjevil, pak se omlouvám. Sám víš nejlíp, jak to je, jak jsem psal, mě bude stačit, pokud "idiota" napříště vynecháš. Každý přece ví, že kdo chce vidět idiota, musí do ředitelny. ;-)
neregistrovaný "pepek"
14. 11. 2006 16:44
Re: Cenzura
No řekněme si přímo: někdy je to hodně těžké... někteří lidé mají dar naštvat i toho největšího kliďase a ten se "urve ze řetězu"...
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 14:49
Re: Cenzura
dalo se to pochopit jako urážka lidí co mají VW, ovšem tvé vysvětlení bylo naprosto jasné a nebyl důvod k nějakým útokům ;-)
Avatar - Dinar
7. 11. 2006 15:14
Re: Cenzura
Málem jsem zamáčknul slzu, osočen a ještě redakcí vrhnut mezi flamovou lůzu. Aspoň trochu úrovně dCi, přestaň se v tom patlat. :no:
neregistrovaný "dCi"
8. 11. 2006 12:07
Re: Cenzura
Slzet můžeš, ale nad vlastní paranoiou. Protože to co si předvedl pod EuroNCAP je hysterický záchvat, který nyní tebou provolávanou úroveň neviděl ani dalekohledem. Můj příspěvek neměl důvod startovat Flame, nastartoval jsi jej ty svým následným záchvatem. :-! Mimochodem obdivuji tvoji schopnost hledat mezi řádky to, co v jejich smyslu absentuje. Tohle důsledné vyhledávání a následné vyhrocení, oprav mne, ale není to takhle náhodou nejlepším receptem k založení Flamu? Je, víme to oba, tak se příště ubraň podsouvání někomu svoji zvrácenou logiku. :-!
neregistrovaný "Čech"
7. 11. 2006 13:03
Skodovkar
Chces-li velkou nulou byti, musis auto skoda miti!
Rozbalit vlákno
5
7. 11. 2006 13:10
Re: Skodovkar
no vidíte - vaši všude prezentovanou myšlenku lze sdělit i takto prostě. Zatím jsem jiný váš postřeh nezaznamenal a proto doporučuji - vždy když budete mít potřebu reagovat, vložte opět tento příspěvek - je stručný, dostatečně "ostrý" a výstižný a nebude zabírat mnoho místa.
neregistrovaný "Alessio"
7. 11. 2006 15:53
Re: Skodovkar
co to má znamenat? Nějaký pokus o cenzuru? Nebo provokace? Píše hovadiny ale je na veřejném serveru a tak si může psát sáhodlouhé blbosti jak se mu zlíbí (a nebyl by sám). Prostě ho ignorujte.
7. 11. 2006 16:18
Re: Skodovkar
? … nerozumím
anonym
7. 11. 2006 21:53
Re: Skodovkar
Ale nic...nejlepší cesta je opravdu ignorace ;-)
neregistrovaný "tommik"
7. 11. 2006 13:21
Re: Skodovkar
Dik, potesils me, osobne mam na OI natoceno tech nul o moc vic, myslim, ze dokonce pet, a pokud se casem ukaze, ze nove skodovky jsou stejne spolehlive(coz sam uznavam, ze asi nebudou, protoze v te stare je min elektroniky apod...), klidne se zase stanu nulou. Jeste jednou dik
neregistrovaný "badczech"
7. 11. 2006 13:13
Viděl jsem jí...
... před chvilkou v Děčíně, sjížděla do města směrem od Liberce a pokračovala pravděpodobně do Ústí nad Labem. Bohužel jsem nemohl vyfotit. Maskování bylo na té samé úrovni, v reálu to vypadá lépe. Je možné lépe odhalit maskování, tvar zadních světel atd. :-|
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ebradavice"
7. 11. 2006 13:24
cena
Hezký nebo ošklivý auto dělá cena v poměru s užitnou hodnotou, obzvlášť v této katagorii (viz Dacia). Takže asi takhle: za 300.000 s klimou, 4xbatoh, el. okna a pár drobností s aspoň 50 kw libí. Za cca 75 kw obzvlášť v dieslu za 450.000 ošklivééééé. Natož combi pres 500.000.... byť combi vypadá prý asi tak 2x líp než tahle koza....
Rozbalit vlákno
0
anonym
7. 11. 2006 14:52
FUUUUUUUUUUUUUJ
NO VÁŽENÍ!!!!!!!!
Moj názor, verná kópia Swiftu a Mini.
Absolútny hybrid a blázen auto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Toman"
7. 11. 2006 15:07
Ta jezdi u nas...
Jasny... to je zachyceny u nas v Lounech, na obchvatu... Ja si myslim ze uz sem ji tu videl, ale nebyl sem si jistej, a je to ona, jezdi tu pravidelne. Stribrna, a pokud me zrak nesalil, mela i SPZ, coz je mi dost divny...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "nine"
7. 11. 2006 15:41
Re: Ta jezdi u nas...
to je vazne v lounech jak se jede na šelku a ja sem s prt! takze kolem nas urcite jezdi taky
neregistrovaný "Toman"
7. 11. 2006 15:59
Re: Ta jezdi u nas...
No je to, jede od Prahy po obchvate, k porcelance na kruhak a pak smer Most. Jen koukam, ze na videu ma na SPZ zeleny efko"F". Ja ji videl jet skrz Louny s SPZ tusim 3U2... a tak jich tu jezdi asi vicero :-)
anonym
7. 11. 2006 15:08
fabia 2
toto urcite neni ,ale to je novy modelovy rad skodovky .vola sa SKODA ROOMSTER MINUS. je to opak golfu plus,lenze pani fuhreri z vw to urobili v skodovke opacne >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
2
anonym
7. 11. 2006 16:08
Re: fabia 2
to nebylo moc vtipný ;-\ :-)
neregistrovaný "MINI"
7. 11. 2006 20:05
Re: fabia 2
:yes: :yes: souhlas
neregistrovaný "lukas"
7. 11. 2006 15:56
foto
Čus lidičky, chcete nějaký fotky nový fabie nebo roomster scout?tak mi napište kde v boleslavi je ta 1 brana nebo 2 jak tam stal ten roomster scout.napište mi popis sem nebo na email lukas.unucka@centrum.cz chystám se tam v sobotu tak mi radtde at něco anfotim.Budu radši když budete psat na ten mail abych měl přehled

byl bych moc rad kdyby jste mi opravdu poradily děkuji s pozdravem Lukáš U.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ŠoFFér"
8. 11. 2006 09:05
Re: Foť si až to bude odtajněný!!!!!!!!!!! Pitomče.
Tady z těch rozmazanejch fotek uˇmi je nablití! Pak tady akorát všichni kecaj jak je to hnusný auto. No Bodejť by taky nebylo když je to celý zlepený izolačkama a ještě k tomu na plecháčích (Přece jenom kola základ celýho auta).
neregistrovaný "*"
7. 11. 2006 16:13
!!!!!!!!!!!!!!!
No to bych blil :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Ko ko t"
7. 11. 2006 16:14
Re: !!!!!!!!!!!!!!!
to jsem byl já :-! :-! :-! ;-) :-)
neregistrovaný "Shortař"
7. 11. 2006 19:46
Re: !!!!!!!!!!!!!!!
nomen omen...
anonym
7. 11. 2006 16:15
Re: !!!!!!!!!!!!!!!
do zrcadla??? to stihneš na *, když se na sebe nebudeš koukat, kámo
neregistrovaný "jarda"
7. 11. 2006 17:02
hnus
to je hnus, golfa jim vyrobit nepovolí
Rozbalit vlákno
0
anonym
7. 11. 2006 17:25
skoda
opracdu doufam ze nechut k nove fabii je zpusobena nekvalitnimi fotkami a videii a ze vsechno co na ni bude pekne vyrobci zakryli. skoda jen ze nema prelepenou i predni cast, protote to by mi stale davalo nadeji ze nova maska nebude stejna jako u roomstru..u me je v jednoduchosti sila... chromovana lista nekolikrat prohnuta se mi nelibi. tod muj nazor, jezdim novou fabii rs a doufam a zatim si rikam ze se nevyplatilo cekat na fabii 2, pze me osobne se roomster nelibi, a tento klon roomsteru se swiftem (ktery se mi ovsem velice libi) me na zaklade dostupnych spionaznich foto a videi v mem nazoru utvrdil, nicmene jestli sem se mylil ukaze az realne setkani s novou nezamskovanou fabii.. a nepochybuju ze zvyk zde hraje dulezitou roli.. a za 2 roky budu me stare rso zatracovat.. tot muj ciste osobni nazor...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 2,7 RS
7. 11. 2006 18:57
OT: Pischetsrieder končí...
Tak Pischetsrieder prý na konci roku končí u VW... Zajímavé info...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
7. 11. 2006 19:44
Re: OT: Pischetsrieder končí...
Hm, pokud je to pravda, bylo by zajímavé znát důvod, že by se mu nepodařilo "přetlačit" odbory? Každopádně, pozitivum bych v tom pro VW neviděl. :-! Co na to MARKO?
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 19:59
Re: OT: Pischetsrieder končí...
kde jsi to četl ? Máš odkaz ? Vždyt se přece ted VW celkem daří ne ?
Avatar - 2,7 RS
7. 11. 2006 20:05
Re: OT: Pischetsrieder končí...
Šéf koncernu Volkswagen Bernd Pischetsrieder na konci roku ve funkci skončí. S odovoláním na firmu to oznámila agentura AP.
neregistrovaný "MINI"
7. 11. 2006 20:03
Nelíbí se mi
Já když to vidim tak se mi chce zvracet! V tom autě neni žádná vyváženost ani emoce...nechápu toho kdo to navrhnul...bléé :no: Pro mě jen beztvará konzerva na minikolečkách :-(
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 20:05
Re: Nelíbí se mi
tak si zvykej at se neubliješ k smrti :-) navíc, toto je zamaskavaný kdovíco, tak si počkej až na finále...
neregistrovaný "MINI"
7. 11. 2006 20:08
Re: Nelíbí se mi
Mě to moc zamaskovaný nepřijde, když to vidim tak to na pár místech přelepili stříbrnou páskou a to je všechno. Asi nemaj na kvalitnější maskování jako jiný automobilky :-)

Prostě žádnej skvost se z toho už nevyklube ... viz Roomster
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 20:10
Re: Nelíbí se mi
Roomster je skvost ;-) Fabie bude taky, neboj :-) ale chápu tě, tenhle styl nemusí vyhovovat každému, mě třeba vůbec nebere F1 (teda jako Fabia I)
7. 11. 2006 20:08
Doufam
ze to je jen maska a skutecnost bude jina...jinak by to znamenalo ze Skoda chyta "Loganni duch"
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "majo"
7. 11. 2006 20:40
fabia 2
Ja si misli ze buduce modeli skoda sa budu lisit iba zadnou castou
inac to bude vsetko ,,a la roomster". :-( :-( Co sa tika fabii cekal som viac no ujde aj to ;-\ ;-\
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 20:42
Re: fabia 2
na Slovensku neexistuje tvrdé "Y" ? :-) ;-)
anonym
12. 11. 2006 09:10
Re: fabia 2
jeden model, dva modeli
tiez jeden hlupak, dvaja hlupaci
ale aj jedna modelka, dve modelky

nemame pravopis rovnaky ako ho vymysleli vam pri pive
anonym
22. 2. 2008 10:40
Re: fabia 2
Co to placas? Ma v prispevku 6 gramatickych chyb, ak k tomu neratam diakritiku a preklep v slove "cekal"
neregistrovaný "davídek"
7. 11. 2006 20:43
nechutný
Teda tak timhle si škodovka podepisuje svůj ortel... Ano, jistě se bude prodávat nadále skvěle kvůli českému trhu. Jenže mám na mysli design a nechutné ale naprosto nechutné sdílení komponent s roomsterem, jsou to prakticky stejná auta až k A sloupkům včetně. Interiér je ůplně stejný, jak překvapivé. Jinak myslím, že se škoda stane druhým seatem s designem stejným u všech aut... no fuj!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pjenkava
7. 11. 2006 21:04
Re: nechutný
Bylo by logičtější nejdřív představit Fabii II, pak Fabii II kombi a nakonec Roomstera jakožto užitkovou a větší verzi. Leč tekhle se zese prodá hodně Roomsterů :-) Otázka zní: Když je tu Roomster, bude mít cenu koupit si Fabii II kombi? Bude o hodně levnější, nebo se nabídne alespoň silnější motor? Čím chce Fabia II kombi oslovit?
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 21:17
Re: nechutný
možná tím že ne každý chce "pickup" ;-)
neregistrovaný "???"
8. 11. 2006 09:13
Re: Zas jeden chytrej
Je to stejný až k B
Avatar - Pjenkava
7. 11. 2006 21:21
Roomster Scout
Čtyřkolka pro chudé: Roomster Scout 1,2 HTP 4x4 0-100: 25s :-) :-) :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nic moc"
7. 11. 2006 21:23
to snad ne
fabie I je osklive auto a myslel jsem ze nic horsiho ve skodovce nemohou udelat ale mylil jsem se jde to a roomster a nasledne fabie II jsou toho dukazem
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Godzilka"
7. 11. 2006 21:36
SKODA AUTO
Jak jsem jiz napsal nahore, neprispivam moc casto, ale nyni po precteni vsech prispevku proste musim. Precetl jsem nazory: Skoda hnus, draha, spatna auta atd atd atd. Jen pro vysvetleni ohledne draha, nebo levna. Pro nekoho to auto muze byt drahe, pro nekoho ne, je to jen otazkou poptavky a nabidky. Myslite na to, ze Skoda nechce prodavat vic? Ze na to treba nema vyrobni kapacity? Ma dejme tomu vyrobni kapacitu 550 000 vozu, k te se posledni roky docela zene, letos asi prekroci 500 000, ale na vic zatim nema. Je to cenova politika a cenova politika neni jen to, kolik to auto doopravdy stoji. Ale nemyslíte si, že kdyby stala Octavia 2 RS 600 000,- tak jich nejezdi tisice a Skoda by nestihala vyrabet??? Preberte si to jak chcete, kazdopadne, je hezke prodavat auta za cenu jakou chce prodejce a to se Skode dari. A ted k tomu, ze jsou Skodovky hnusne. Vam se O2 nelibi? Me teda hrozne moc, ale vsechno to je otazkou vkusu a prosim, nesnazte se mi namluvit, ze F2 je hnus, kdyz ji jeste nikdo poradne nevidel!!! Sakra lidi uvedomte si, ze to je firma, ktera drzi nas stat nad vodou!!! Nebyt Skodovky, tak jsme na tom jak Ukrajinci. Nerikam, ze dela vsechno, ale hodne velky procenta z HDP Ceske republiky ma na svych bedrech!!! Je to firma, ktera udelala za poslednich 15 let hoooooooodne velky pokrok!!! Mluvte prosim o Skode s respektem a ne despektem!!! Dekuji

PS: Doufam, ze nedostanu od nejakych prizraku vynadano, ze toto neni inteligentni prispevek!!!
Rozbalit vlákno
7
7. 11. 2006 22:04
Re: SKODA AUTO
Hlasuj, toto je kvalitní názor ;-) :yes: ... nemoj, pár anonymů se seběhne a "zválcuje" tě :-)
8. 11. 2006 13:52
Re: SKODA AUTO
snažíš se zbytečně, je to jako házet perly sviním ;-) jinak pěkný názor
neregistrovaný "TommyEngelo"
8. 11. 2006 15:58
Re: SKODA AUTO
Souhlasím s názorem!!!!Po škodě 120,favoritu,felicii a fabii to bude mé páté autíčko!!!
Nevypadá špatně,ještě až z toho sundaj ty fólie ze světel jak předních tak zadních,a až to bude v jiné barvě,tak to bude paráda.... >:D
anonym
8. 11. 2006 17:26
Re: SKODA AUTO
hezky napsané :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "nine"
9. 11. 2006 07:18
Re: SKODA AUTO
mas pravdu ja nan inenadavam me se jejich auta libi aj eto furt trochu cesky!
neregistrovaný "Martin Barak"
1. 12. 2006 12:18
Re: SKODA AUTO
Fabii mame a je to zmetek. Jestli TO drzi nas stat nad vodou OK. Jak dnes nakoupime zmetky, tak se zitra mudemem mit.
Avatar - donPedro
7. 11. 2006 21:43
Jsem optimista
Aneb přišel jsem, viděl jsem, líbí se mi. Takže zas o důvod víc těšit se na příští jaro. Jsem i docela dost zvědavý na kombíka, neb v něm budu, až bude, trávit určitou část své pracovní doby. S první generací jsem se sžil docela bezproblémově a poměrně rychle, tož doufám, ba co dím, přímo věřím, že mne ta druhá taky nezklame. Bravo Škoda :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "M power"
7. 11. 2006 21:57
PR
no jak sem tak koukal na to video pripadalo mi ze redakce auto.cz vedela ze tam fabia pojede. uz z prvnich fotek fabie je pomerne poznat ze skodovka chtela aby fabie byla videt. tedkon se o fabii 2 mluvi skoro vsude. a tedka to video. bud nekdo dal ze skodovky echo redakci auto.cz ze tam bude, nebo se domluvili nebo proste auto.cz melo stesti. ale uprimne ten konec videa jak tam fabie projizdi jako by nahodou se mi moc nezda. no nic to si myslim ja. treba to neni pravda ale fakt mi to tak pride:-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lucky"
8. 11. 2006 12:49
Re: PR
Prostě ji předjeli a pak si na ni počkali,aby ji zabrali hezky ze předu-tak bych to viděl já.
Jinak všimli jste si,jak se podobají přední světla Mercedesů (nové CL,C class) Roomsteru a teď i FII. Ha,kdo s tímto designem přišel první???!
neregistrovaný "hlemizd"
8. 11. 2006 15:12
omg
Bude to mat 4x4 ako swift? Ak hej tak potom radsej podporim tuto bratsku cesku kopiu ako madarskeho japonca. To iste ale ceske, bravo chlapci. (teda ak to nebude o moc drahsie, swift 4x4 s vybavou stoji 400tis Sk (300tis Kc?)) Fakt, co to asi bude stat?
Rozbalit vlákno
0
anonym
8. 11. 2006 17:17
omg
Tohle je podel mýho velkej nesmysl. VW vyvinulo tenhle motor a pochybuju že ho rok po uvedení dá do Fabie, neblázněte. Navíc hodilo na trh Polo GTi s 1,8T, kterejch se potřebuje zbavit. 1,4TSI vidim nejdřív do roka v Seatu, a možná za dva roky, vidim to při dalším faceliftu, se ho dočkáme ve Fabii.
Rozbalit vlákno
0
anonym
8. 11. 2006 18:50
tsi
to ne, f2 je nová generace, tsi tam bude určitě, i když ne třeba hned, dal bych tomu rok.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mirun"
8. 11. 2006 23:10
Re: tsi
Mzslim ze TSI se urcite objevi az ve Fabii II RS.
anonym
9. 11. 2006 16:01
Re: tsi
no to je víc než jistý
neregistrovaný "Ziki"
9. 11. 2006 13:12
Na vlastni oci...
Pred 5 minutama na vlastni oci, bez maskovani v Mlade Boleslavi.
A neni to tak spatne ;-) Konecne uz nema zadni svetla ala "spadle trenky" :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
10. 11. 2006 11:57
včera v havl. brodě
včera 9.11.asi v 14.40h jsem viděl novou fabii na kruháku u hypernovy, stříbr.metal.částečně zakrytá,byla dost špinavá,moc mě to nevzalo, jsem spíš na combi.

sláva,havl.brod-VYSOČINA
Rozbalit vlákno
0
anonym
12. 11. 2006 09:06
včera v havl. brodě
GTI... dizajnem
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mozgog"
13. 11. 2006 01:02
Děkuji nechci
Škoda dokázela že umí vyrobit ještě hnusnější auto než Romster, a naprosto neuvěřitelné je, že tenhle (předražený) šrot si tady ročně koupí cca 30.000 balíků.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pepek"
22. 11. 2006 19:52
Re: Děkuji nechci
stará fábie je good... hlavně kombík... ale tahle nová je fakt na :'-( cos nám to udělala škodovko :-(
anonym
13. 11. 2006 15:29
fuj hnusnee
fuj hnusnee -skodovka to teraz ***a!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Martin Barak"
1. 12. 2006 12:10
Jestli to bute takovej krám jako ta stará ...
tak potěš každého zoufalce, co si to koupí. Nemluvím o parametrech. Je to auto, které má své určení a pokud by ho dělali pořádně, tak by bylo OK.
Máme Fabii třetím rokem a začíná to být strašidlo. Kvalita je srovnatelná s hračkama od Vietnamců z tržiště. Od kontaktů po ložiska. Servis a jeho přístup je tradičně katastrofální.
Za rok a půl doběhne leasing a půjdeme do nového auta. Zadání bude obsahovat: "není to Škoda".
Rozbalit vlákno
1
anonym
1. 12. 2006 15:23
Re: Jestli to bute takovej krám jako ta stará ...
a coi třeba raději ušetřit na něco o stupínek lepšího?
anonym
3. 12. 2006 10:16
911
Rád bych zde viděl 911 Turbo,bude?
Rozbalit vlákno
0
anonym
8. 12. 2006 08:21
Fabia - nová
Proč se nám pořád předkládá fotka nové Fabies pravostranným řízením ?
Rozbalit vlákno
0
anonym
16. 12. 2006 13:36
skoda skodu kupovat
7 ročná záruka to spraví ak nie potom nema šancu ani ako služobné vozidlo do firmy, skode proste odzvonilo .
Rozbalit vlákno
2
anonym
4. 1. 2007 17:20
Re: skoda skodu kupovat
O čom to tu stále meliete ?Aká Fábia,Oktávia či Super-b,všetko tuctové autá bez krásy,či designu,samá strohosť.Kam,komu to stále česy chcú natlačiť ??? Autožurnál 2006-,,10,,najpredávanejších áut v Europe.Žiadna "škodovka".Komu tie škodovky stále ospevujete ?Slovensko a Čěsko dva národy škodovkárov.Čo si myslíte,že tu jazdia len škodovky ? S tým by som nechodil ani smeti vysýpať,vy magori.
neregistrovaný "pepek"
7. 1. 2007 11:37
Re: skoda skodu kupovat
proč by jsme si měli kupovat 10 nejprodávanějších aut v evropě? a mimochodem superb a roomster (roomstera a novou fabii teda taky nemusim) dostali řadu prestižních ocenění... tak trochu brzdi a dívej se jinam než do nejprodávanějších aut v evropě... nevšimnul jsem si že by v rusku jezdilo víc peufeotů než žigulů....
neregistrovaný "Michal"
15. 1. 2007 15:47
Fabia
Je hezká a jestli se bude prodávat až budu velký, tak si jí koupím. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "škoda"
19. 1. 2007 13:04
super
Tohle auto je husté a bude lepší když si vněm bude vozit zadek
topolánek a paroubek na dálnici 150 KM. V HODINĚ :yes: >:D >:D :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
3. 2. 2007 10:49
VIC VIDEII
DELEJTE VIC TECH VIDEI SAKRA..DYT JE TO DOBRY..KOUKAM NA TO..VIC VIC A VIC
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "igorgeous"
15. 4. 2007 13:19
fabia 2
tak sme sa zhodli, ze asi angazovali designerov z Dacie...
Rozbalit vlákno
0