Pokud se vyplní následující předpověď, představí Ferrari do tří let automobil, který bude prodáván v cenové hladině nejdražších kupé od BMW nebo Mercedesu a bude přímým konkurentem německému Porsche.
No...zpráva jako hrom. Ale... Budu při zdi a řeknu... Není to tak náhodou kačena? Nevím jestli by to bylo správné rozhodnutí... I když Dino zde už jednou bylo a image Ferrari neuškodilo...
P.S. Jo auto za tři miliony je opravdu pro socky... Těším se na místního kašpárka jak to svým odborným okem tuto zprávu zhodnotí...
P.S.II Každopádně, pokud by se tohle podařilo, tak by to nejspíš byl hřebíček do rakvičky posledně zmíněného výrobce německých "supersportů" Sice malý hřebíček.. Ale možná zásadní... Nebyl by už důvod pro to kupovat Porsche, když můžeš mít jinou ligu. :yes: Takže možná tahle strategie jak zničit svého soupeře je správná... Moje malá úvaha... Ale i tak bych si spíš dovedl představit spíš "MAserati Dino"
Být hloupý, Wolffe je rysem mnohých. Jen malá část z nich umí na sebe ovšem upozorňovat tak zřetelně, jako ty. Nazíráš na svět vystrašenej, jak zajíček za zadním sklem Fiatu Bravo... bez vědomí reality... Porsche a Ferrari nejsou (a Dinem) ani nebudou vzájemnými hřebíčky do rakví. Takhle možná život chápeš ty, zavěšený na tyči zoufalství, někde mezi stanicí I.P.Pavlova a Museem... Myslím ovšem, že závěr tvé masturbace je opravdu hřebíčkem, ovšem o možných představách o tobě >:-[] Maserati Dino... to opravdu vypovídá o mnohém... >:-[]
Zkus tady taky někoho někdy neurazit na fóru... Nepočítám do toho výčtu tvé soukmenovce a nebo spolunicky... Díky.
Kdyby si byl inteligentní a chytrý, tak mi to nevadí,ale vzhledem k tomu, že moc rozumu si nepobral a tvé vzdělání jistě nebude žádný zázrak, tak by si se měl krotit... P.S. Málokdo je tady víc anonymní než ty, takže se stydlínama bych byl v tvém případě opatrný. A nemusíš být smutný, on se tady za celou tu dobu co tento sever existuje vždycky vyrojí někdo kdo otravuje každou diskuzi.. Ale budeš se divit, pravidelně po prázdnínách tuto diskuzi opouštějí... Netrvává to dýl než 3 roky. A kdyby tě snad napadlo mít nějakou poznámku na moji inteligenci či vzdělání, tak věz, že mám 2 vysoké školy jednu technického směru a jednu humanitního... A pokud to klapne, tak i doktorát. Ale tvoje vejžblechty už mě prostě přestávají bavit a zejména tvé neustálé urážení kohokoliv...
Já se tím bavím a vyplňuji tím občasné přestávky v práci... Nejen prací živ je člověk... A auta mě baví a hodí se to o nich něco vědět...A abych řekl pravdu tak i diskuze s podobnými individui jako GTI jasou celkem zábavné... Fakt se tím bavím... :yes:
wolff má pravdu. Je to jeho koníček, tak proč by si nemoh tady o tom číst? Sice nejsem zastáncem beztřídní společnosti, ale nechápu, proč by vysokoškolák nemoh dělat to, co my, obyčejní smrtelníci. Ale na druhou stranu - Maserati Dino :-) Je mi to trošku proti srsti, pokud víš, odkud se název Dino vzal.
Předem mého příspěvku bych Ti, wolffe, chtěl dopředu poděkovat za Tvou odpověď, která bude říkat něco o GTIho vlez***cích a podobně.
Pokud se nemýlím, tuto diskuzi někdo otevřel urážkami typu "kašpárek". Netušíš, kdo to byl??? Co se týká GTIho, každý s ním občas máme problém, to k diskuzi patří. Myslím, že i na vysokých školách se často diskutuje... Mimochodem, pokud máš vystudované dvě vysoké školy, nebylo by od věci si zopakovat češtinu ze základní školy. Aspoň tu část, kde se řeší předpony s a z. Jinak by Ti ty Tvé diplomy nemusel nikdo věřit.
Hm, tak to bylo hodně ubohé :no: . S tím "kašpárkem"...potrefená husa kejhá...znáš to ty odborníku češtináři? to je fakt hnus co se tu děje. Ale hlavně že sis zvolil ten správnej "kádr". Congratulation. Každej je v nějaké "kastě", každej má možnost výběru. Ach jo, příště už takovou volovinu nepiš, prosím...
Problém je právě v tom, co se tu děje... Když vás to tak dráždí, že se na to nevykašlete... Je to urážka na protiurážku a vzápětí kontra a levej hák. O co tu jde? Vždyť je venku tak hezky, začalo nám konečně sněžit...a čtyřkolky od Porsche si podaj rudý ďábly >:D ...ale neeee, nerozčiluj se hned, vždyť já jen provokuju. Takový malý výzkum ;-)
Jojo... Teď jak napadl sníh..tak něco na tom bude... Bohužel tyhle auta jsou na suchý sfalt tak jako tak...a tam jak píšeš rudý ďáblík nemá konkurenci... ;-)
P.S. Však ano, je to diskuze.. na právech se diskutuje hodně...ale někdo tu pravdu mít musí... >:-[]:yes:
OK, nebudem se tu hádat, kdo tu pravdu má... To by tady bylo irelevantní, že ;-)
K tomu suchýmu asfaltu - vždycky, když jedu lyžovat do Alp, potkávám ve velký míře Porsche, ale Schumacher nikde. Ale neber mě zas tak vážně, já jsem přeci čtyřkolkář. Poslední zadokolka, kterou jsem vlastnil, nesla označení 125L >:D
Legacy jo? To je šupa, zvláště po faceliftu. Jakto že nemáš Outback? To letí te´d. Jina super kára, někdy bych ji chtěl vyzkoušet. A motor? 2.0 / 2.5 / 3.0 / 3.0 specB ?
Začal jsem zlehka - 2.0. Ale příště to bude 3.0. Neuvědomil jsem si, kolik výkonu čtyřkolka sežere, takže mi občas chybí koníci. Ale na horách je to stejně jedno. Tam mě dodnes překvapuje, kam až dojede - až nahoru :-)
Mimochodem, kdysi někdo z pilotů F1 - myslím, že to byl Berger z Ferrari - řekl, coby spolukomentátor sjezdu na Hannenkammu, že by v životě na lyže nevlezl, protože je to moc nebezpečný. Možná, že ani Schumi nelyžuje >:D
Nemám,a le bylo to kdysi na italiaspeed.com při Olympiádě v Turínu... Schumi umí lyžovat selkem hodně dobře. typický reklamní video... Ale rotomilý...Byl tam i Luca di Montezemolo... Minimálně obrázky by tam být ještě měly...
Já Ti Ferrari vůbec neberu. Kdo by ho neobdivoval. F430 je nádherný a o tom nehodlám polemizovat. Já jen (a to, pokud už jsi četl mou odpověď na otázku, jaké mám auto) mám trošku blíž k boxeru :-)
Wolffe, je to prostě hovado, buran a looser. Pochop to už prostě. A víš proč ti na to neodepsal? Protože kdyby měl napsat svoje vzdělání, skončil by přinejlepší u nějakýho automechanika, který se tu vychloubá, jak rozumí autům Už mě se*e, fakt. Já jsem skončil taky školu tech. směru, s vyznamením, maturoval jsem z 6 předmětů...A na další škole se mi daří dále. A on? No, co ti budu povídat. A to jak mu radíš, aby nikoho neurazil, to je jak plivání do moře - nikdo ho slinou nenaplníš. Ale náhodou, můžeš být v klidu, ani ti nedoporučil mokrý hadřík, dokonce ani jeden...místy dává i tři >:D , a očního asi taky nepotřebuješ ;-). A jinak, mít tu možnost, tak jednoznačně beru Ferrari v porovníní s Porsche, ale jak jsi napsal, dal bych to spíš k Maserati, neboť Ferrari není a prostě by nemělo být výrobcem "levných" vozů ;-). Snad víš jak to myslím.
Obecně...nikoho neopravuji za chyby...Nečtu to po sobě... Píšu z práce... Nemám čas...s a z samozřejmě znám... Neopravuji ani Tibiho a ten má nasekaných chyb... Jde o styl a o obsah...
Jinak lingvista skutečně nejsem... Takže abych psal bez chyb a překlepů, musel bych nad tím přemýšlet víc a psát pomaleji... jako asi většina zde přítomných. A na to čas nemám
>:-[] >:-[] Wolffe, je pro mne překvapení, že mimo zvláštních škol základních, existují také zvláštní školy vysoké >:-[] Tedy, jak vidím, minimálně dvě... dokonce doktorát, hmmm >:-[] No, ty budeš pěkný číslo. Snaž se být hlavně dobrým člověkem. To, jestli jsi, jak ty píšeš, chytrý a (i) :-) inteligentní, to nech na posouzení svému okolí... Akorát (a zde vyjímečně, s odkazem na tvou jazykovou brilanci, musím), tě měli na těch školách také učit česky... jak tak koukám, tak my, bezdomovci, jsme na tom mnohem lépe ;-)
:-| ... škoda , že prostor věnovaný " odborné " diskusi se proměňuje v bojiště, kde jsou zbraněmi shnilá rajčata a vajíčka. Tuhle diskusi jsem vždy četl rád. Byla tady občas opravdu přéležitost něco zajímavého se dovědět. Teď , ale spiše připomíná pachtění našich politiků, kteří se navzájem napadají , urážejí, podrážejí. Zároveň však mezi tím jedním dechem uklidňují národ, že jim nejde o koryta , ale o dobro onoho národa. Takže jediné co jsem zjistil je to, že naši politici mají základ v nás "obyčejných" lidech. Tak už jim to ani tak nevýčítám. Nicméně, zkusme pánové mít úctu k sobě navzájem a poděkujme provozovateli tohoto webu, že mu ještě nedošla trpělivost a celou diskusi nezavřel . Jinak k tomu autu.... zajímavý nápad jak prostě urvat další segment trhu , udělat pár lidí šťastnými majiteli svého snu a vydělat nějaké kačky. Nic víc.......
A teď de o to. Máš pocit, že nejvíce prosperující automobilka na trhu, která nemá absolutně problém prodat cokoliv co vyrobí za prakticky jakoukoliv cenu má potřebu vyrábět a prodávat auto za 3? To je to oč tu běží... Od toho je v koncernu Maserati...
:-) , zajímavý názor a dotaz. Asi máš pravdu . Taky jsem uvažoval proč se dělá MB třídy A , je to asi podobné, i když ne zcela. Tohle asi bude vycházet z marketingu - například CO TAKHLE DRUHÉ AUTO DO RODINY A HNED FERARI. Taťka má Fko za 10 mio , no a mamka za 3 mio Kč . >:D . No tohle byl žert, i když.....
Nechápu proč se takhle strapňuješ... Už se něco nauč i o jiných značkách než je VW(byť o něm toho nejspíš taky mocnevíš)... Svět má širší záběr než jen okolí vlkohradu... A kdyby si uměl číst M Dino bylo v uvozovkách... Tím sem chtěl říct, že Ferrari nemusí dělat auto za 3, když může být Maserati za 3. Ale to jistě tvůj mozek nepobere... Jistě Ferrari zní líp... Ale ani Maserati nezní o moc hůř...V cenové konkurenci BMW, Mercedes a Porsche je to stále silnější hráč. Takže...není potřeba tak silného kalibru jako je Ferrari.. Tudíž, já na rozdíl od lidí co nic neví usuzuji, že je tohle kachna... Nicméně skutčností je, že pokud by se to povedlo, tak věřím tomu, že je to nabídka co nejde odmítnout...A pokud se to povede, nebude to nic jiného než znovuoživení Modeny. Jen takové info... Jediná věc, co by tomu nasvědčovala je veliké rozšíření továrny Alcoa...
Stačí jen dva, tři argumenty?
V současné době nejdraží Porsche stojí totéž (o něco méně) co nejlevnější Ferrari. Nejslabší Ferrari má stále ještě vyšší výkon než nesilnější porsche. A kolik, že to má Porsche vítězství ve velkých cenách? A kolik jich má Ferrari? Já myslím, že nepovedeme diskuzi o věcech, které jsou jasné... Jinak Porsche používá 6V motory, Ferrari má minimum v 8V, má i 10V a 12V... Já nevím, já tam rozdíl minimálně jedné kategorie v těchto značkách vidím... Ty ne? A ještě poslední argument... Když dělali průzkum, zda by se muži raději milovali s P. Anderson a nebo řídili Ferrari, vyhrálo to Ferrari... Myslím, že Porsche tam bylo taky, ale nějak neporazilo ani tu Pamelu... A poslední argument Cayenne a Caymann a další VW klony... No ještě jednou se zamyslím a vidím tam rozdíl i více tříd.. >:D;-)
Podle mě ano,ale může být opačný názor. Faktem zůstává, že Ferrari už je jiná liga a Dino za 3 není potřeba... Už teď by prodali mnohem víc aut, ale nechtějí... Je to o té exkluzivitě... Řešení vidím např. viz. Lancia Thema Ferrari... Ale to je jiná pohádka...
Ferrari má V10 ?? mno, to nevím... NA druhou stranu je pravda, že Porsche a Ferrari je vzálemně opravdu moc nekonkuruje, jedinné modely, kde se potkávají, je 911 Turbo a F430 (pokud vynecháme už nevyrábějící se Enzo a Carreru GT).
Další boj o zákazníky bude až v roce 2008 nebo 09, kdy se objeví Panamera. Ta se postaví trochu proti Ferrari F612, ale Scaglietti je pouze dvoudvéřák. Panamera asi bude stát proti Astonu Rapide (tedy pokud ho dají angláni do kupy) ;-)
Nejlevnější Ferrari pro každodenní ježdění, typ F430, má z vidlicového osmiválce o objemu 4,3 litrů 483 koní. Nejdražší Porsche pro každodenní užití, model 911 (997) Turbo, má ze šestiválcového boxeru o objemu 3,6 litrů koní 480. Pokud je to pro Tebe rozdíl, tak myslíš v číslech. To by odpovídalo faktu, že stavíš tyto dvě automobilky do rozdílné "ligy". Není ovšem pravda, že nejslabší Ferrari má vyšší výkon než nejsilnější Porsche. Nejsilnější silniční Porsche má výkon 612 koní z vidlicového desetiválce o objemu 5.7 litrů. Tohle by Tě jako někoho, kdo myslí v suchých faktech zajímat mohlo. Porsche užívá motory šestiválcové (V6 i konstrukce boxer), osmiválcové i desetiválcové. Doplň si vědomosti. A chtěl bych vidět Ferrari, které má desetiválec..to Ti tam asi vklouzla chybička. Kolik má Porsche vítězství ve velkých cenách? Myslíš F1? Uvědomuješ si doufám, že motorsport není POUZE F1 a jeho historie se nepíše někdy od roku 1980. Přečti si o závodní historii Porsche něco obsáhlejšího (už obyčejný seznam vítězství bude notně obsáhlý) a možná sám tiše smekneš - myslíš ve faktech a to budou fakta tvrdá, to mi věř. Další argument: P. Anderson. Já osobně bych se jí nedotkl ani klackem. Třeba Angelina Jolie, to je jiné kafe. A Ferrari bych, věř mi, nedal přednost. A poslední argument.. Cayenne opravdu je klonem VW, ale Cayman? Tvá argumentace vykazuje podivné nesrovnalosti, wolffe. Netvrdím, že přispěvek do diskuze nesmí být subjektivní, to ani omylem, ale slušelo by se podložit to znalostí faktů. Jinak to může skončit podobně jako Tvůj projev pod článkem o vážné nehodě Richarda Hammonda. Spomínal jsem subjektivní aspekt, tady je můj: Preferuji Porsche před Ferrari. Líbí se víc jak jeho historie, provedení, modely i prožitek. Přeji hezký den.
To je on, ten Wolff pod Hammondem... Tak to se mi ještě na AUTO.CZ nestalo. Fakt. Nejzoufalejší příspěvek, kterej jsem tu kdy četl napsal Wolff pod Hammondem... teď jsem tam vlezl... a vidím zase rudě...
Tak si říkám, jestli nejsi jen GTIho klon... Ale je dobré, že se zase po dlouhé době objevil někdo, kdo tady GTIho podpoří...přestává nějak v poslední době stíhat... Viz jeho dva příspěvky pod tím tvým (evidentně v křeči)...Inu tonoucí se stébla chytá... Tibby, je moc hezké, že se tady snažíš oslovit encyklopedickými znalostmi,ale někdy to není jen o nich a je to o souvislostech. Já píšu v souvislostech, ne v detilech. Detily si na netu najde každý sám (pokud má alespoň průměrnou inteligenci a základní schopnosti)...
Takže k tvým argumentům rychle a stručně... První část je totéž co sem napsal já... Nejdražší Porsche = (přibližně) nejlevnější Ferrari. Už z toho je patrné, že je to jiná liga (byť někteří si myslí, že ne). Totéž platí o výkonech (tam kde POrsche obecně končí, tam Ferrari začíná). Jiná liga se projevuje i v tom, že Ferrari stejně jako Aston a Lambo (bývalé) používají zásadně atmosferické motory (nebo převážně atmosferické). Porsche ne. Neříkám, že je to úplně špatně,ale o něčem to napoví. Dobrý atmosferický motor umí udělat jen někdo, přeplňování je berlička a dokáže napravit hodně chyb. Tak a pak bych chtěl v současné době vidět Porsche se 620 koňmy... Takové není...Bylo,ale už není. Carreru GT nepopírám, ale to není typické sériové Porsche (to bych mohl mluvit o Ferrari FXX) a to sem nepletu. V době kdy se tahle anketa dělala věř tomu, že by sis o Pamelu ještě rád opřel i kolo a nejen to. Samozřejmě slečny jsou podle preferencí každého z nás...tohle sem spíše uvedl v té souvislosti, aby bylo jasné o čem většina sní... Ano ty a GTI (pokud nejste jedna osoba) sníte o 911, ale ostatní 98% mužské populace v současné době sní o Ferrari (Porsche skončilo v hloubi poražených s pár procenty preferencí). Co se týká Hammonda... smutno mi z něho není, se s tím smiř, je to tvoje modla, já už jsem ve věku, když už je nepotřebuji... A když se mi něčí práce nelíbí, můžu to dát najevo... a nemíním se k němu vracet, nestojí mi za to... Nazval bych to ubohým pokusem o odvedení směru diskuze.
P.S. Jinak máš právo preferovat Porsche, ale není to důvod k tomu, aby si tuto značku stavěl na roveň Ferrari. Tam opravdu není, byť její kvality uznávám a nesnižuji (až na ty klony).
Jo jinak k F1...Ano Porsche mělo sportovní úspěchy jinde, ale tam kde se prosadilo Porsche se prosadilo i Ferrari... Ale dovol mi v této oblasti trochu populismu... A tím je...královská disciplýna je jen jedna...A tou je F1 To snad nevyvrátíš.
Ne wolffe. Odmítám uznat, že Ferrari a Porsche jsou jiná liga. Příklad: kdyby kopali jinou ligu, jak by si mohli 360CS a 996 GT3 lézt do zelí? Proč se F430 nedokáže zbavit na silnici 911 Carrera S? I když "druholigové" Porsche stojí snad půlku co F430. Obě značky mají vlastní ligové závody. 911 Turbo je jediný model Porsche s přeplňovaným motorem (nepočítám Cayenne). Chceš mi snad tvrdit, že legendární F40 není dobrá, protože má (měla) dva dvě turba? Žádné silniční Porsche nikdy nemělo 620 koní. A nesrovnávej CGT s FXX, od toho tady je Enzo. A Carrera GT JE typické sériové Porsche, to se na mně nezlob. Pamela mě neoslovila nikdy (zajímavý OT :-) ). Ad Hammond. Nebylo to o práci, bylo to o lidskosti. Nezamlouvej. Já žádnou modlu nepotřebuji, stojím na vlastních nohách. A že se k tomu vracím? To není pokus o odvedení směru diskuze. Lidi si zapamatuješ na základě jejich slov a činů, smiř se s tím. Nic ve zlém. Značku Porsche nemusím stavět na úroveň Ferrari. Ona tam už roky je. Kde se prosadilo Porsche, se prosadilo i Ferrari? Jeden příklad za všechny: Rally. Včetně Paříž-Dakar. Ano, královská disciplína motoršportu je Formule 1. Dokonce jsem až do konce sezony fandil dvoum týmům, z čehož jedno bylo Ferrari. K tomu už ale příští rok nebudu mít důvod. P.S.: Vyprosím si, aby mě kdokoliv přirovnával k člověku s nickem GTI, nebo mě s ním zaměňoval. Neznám větší urážku mé osoby. A taky jsem posledním člověkěm na této planetě, kdo by se ho zastával.
>:-[] pěkně sis naběh, kovboji >:-[]:yes: V jedné věci se shodneme dokonale... že by si někdo zaměnil nick GTI a Tibby... to nehrozí ani ve slepeckým klubu... P.S. Špuntovej kovboj... pamatuješ, ne... ;-) kdybys tak tušil, jak hluboká pravda se skrývá v těchto dvou slovech... :-) tak ti držím palce. Oba ;-):yes::yes:
No nějak koukám a nestačím se divit... Ztrácím se v tvém příspěvku, ale jedné věci sem si všiml... Taky nejsi ušetřen GTI-ho poznámkám a jistému druhu ponížení z jeho strany, které se zde dostalo snad všem... Takže
O lidskosti ano, ale ne falešné internetové k člověku, kterýho ani osobně neznám... a o kterým já jen věděl, že zesměšňuje práci jiných a svoji práci sám dělá špatně. K téma TG se vracet nechci.
Ad Porsche a Ferrari... Tibbi, naprosto chápu, tvůj postoj k Porschi,a le všechno co si napsal je jen tvé zbožné přání, že je Porsche na stejné úrovni jako Ferrari. Promiň nic víc, nic míň.. Poznámka Dakar, to sem nějak nepochopil... a tvoje germanofilní sklony jsou snad patrné i ze slova motoršport... Možná to ybl jen překlep... Ale v tomto kontextu velice zajímavý... Dal sem ti asi 5 příkladů, které jasně dokazují, že tomu tak není. Jinak jestli považuješ Porsche GT za cca 22 000 000 Kč za běžné sériové Porsche, tak pak asi nemá smysl o tom dál mluvit... (notabene se už nevyrábí, neb to za ty peníze nemohli prodat, což by se u ferrari nestalo - i v tom je vidět rozdíl) Nezlob se na mě, ale v této bezpředmětné diskuzi nemám chuť dále pokračovat. Pokud sám necítíš ten rozdíl při vyslovení slova Ferrari a Porsche, tak je to jen tvůj osobní probléma věř mi, že si zcela jistě v menšině... Až někde v přímém souboji Porsche porazí Ferrari, pak se vrátím k diskuznímu stolu... To, že S4 stačí F 430 je opravdu ejn tvoje přání, kdy záleží jen a jen na nastavených parametrech srovnání...
Germanofil? Já?? Dobrý vtip, já jezdim japoncem :-) A jaké S4? Já o žádném audi nemluvil. A srovnával jsi koncept se sériovým vozem. Věř mi, je mi jedno jestli jsem nebo nejsem v menšině. Nedělá mi problém plout proti proudu. A Porsche prostě patří na stejnou úroveň, jako Ferrari. A to rally Paříž Dakar? No, v roce 1986 skončilo Porsche 959 na prvních dvou místech. Které Ferrari se tomu vyrovná?
Doufám, že se tě ten šport nějak nedotkl, mě to přišlo jako vtipná poznámka... Nemyslel sem audi S4,ale Porsche S4, nebo GT 4 nebvo jak se to jmenovalo, psal si o něm... Na srovnání jednoho vítězství v Dakaru na úroveň přes 50 ročníků v F1, se musím >:D Promiň... Mám taky celkem Porsche rád, ale osobně by mě nikdy nenapadlo přirovnat Porsche k Ferrari... Myslím, že to yb si nedovolili ani ve Studgardu..., že i ti ví, kde je jejich místo...
čoveče, Porsche je taky legenda, o tom žádná, ale dal bych aji tři Angeliny Jolie abych se mohl znovu svést ve Ferrari. Do zad tě pod plným kopne kde co, ale ten ZVUK a to všechno kolem zažiješ jenom ve Ferrari. Btw Ferrari ma desetivalec v F1 ;-)
Pipo souhlas...jo to před tebou sem psal já, ne anonym... Jo Porsche je taky legenda...Ale Ferrari je legenda legend... :yes:
Angelina se mi taky líbí, je to můj typ, ale za koníka bych ju nevyměnil... Jinak ten V10 mi tam skutečně vklouzl z F1... :-(
Keď ide o zvuk, tak ten má z áut, ktoré môžete stretnúť na ceste bezpochyby najlepší aston martin v12, jedno ktorý, hneď tesne za ním nasleduje f360sc, potom dlho nič.
myslim, že ferrari se neda pouzit pro normalni provoz, je to auto pro zabavu, ma kratky servisni interval, jeho ovladani potrebuje profika za volantem, porsche ac mene vykone, je spolehlivejsi, muze ho ridit i mene zkuseny ridic, servisni interval delsi nez 30000 km coz uz je co rict a na ceske silnice indealni auto cayenne
Já bych si vybral taky raději Ferrari než ten silikon ;-) Jinak je pravda, že Ferrari nikdy V10 na silnice nedělalo. S tímhle počtem dělali jen formule, kde větší počet válců nebyl povolen. Což už je taky minulost, pokud se nemýlím (což je možný).
Jinak snad první Dino udělali v roce 1967 a jednalo se o šestiválec 206GT. V r. 1969 přišla verze Dino 246GT a o tři roky později 246GTS. Všechno šestiválce a jen se zvyšoval výkon. A aby někdo se hned do mě neopíral stylem "pan chytrej" "historik Ferrari" atp. tak upozorňuju, že tohle jsou info z oficiálních stránek Ferrari :-!
Jen bych rád podotknul , že V10 u Ferrari neslouží už ani v F1. Ani v žádný jiný stáji (až na MF1 a STR kvůli nedostatku financí) se nepoužívají. Dávno povinně přešli na V8 :(
Všechno je relativní. Ferrari za tři, to není Picant za 300... Tak tohle Ferrari... to je téma zítřka... Jistě... soutěží-li cena auta s cenou Petřínské rozhledny... přestává to být pomalu o sportovním duchu a vrchu na silnici nabývá než umanulá póza. Ferro za tři... Tak před tím smekám a držím palec. Bude to trhák... Ostatně, pokud by tu někoho napadlo, že se Ferrari tímhle prostituuje, doporučuji mu ty tři melouny napřed nastřádat. Ferrari to Dino vyrobí určitě dřív... BRAVO FERRARI :yes:
Tak je to rozhodne hodne zajimavá informace a nepřekvapují mě rozdílné reakce na ní.Já sám jsem z ní malinko v rozpacích. Jo,že Fero bude mít znovu Dina je určitě pozitivní a že chce trošičku pocuchat nervíky konkurenci jim také nelze započítat jako negativum. Jen si říkam,jestli je to dobrý tah. Už to bylo myslím částešne naznačeno výše...Myslím si,že dělat za každou cenu auto pro "široké" koupěschopné obyvatelstvo supersporťáka může více i méně poškodit jméno a ono image,které samozřejmě Ferrari má a které si zasloužene za celá ta léta poctivě vybudovalo. Mno jsem zvědav jak to tedy nakonec bude. jestli tu na nás nemrká ukdákana kačka nebo opravdické a rodící se Ferrari "pro chudé".
O tom, že by to byl trhák nepochypujete, ale Ferrari je o exkluzivitě. Sám šéf DiMontezemolo kdysi připustil, že Ferrari nebude vyrábět nikdy víc jak 5000 kusů ročně. V dlouhodobějším měřítku by to mohlo Ferrari ublížit. Ferrari je sen, tak ho sněme dál, chci aby mě vždycky vyrazilo dech a ne ho potkávat na každé ulici.
mozna uz ve ferrari nebudou jezdit jen pozujici panove po 50tce! Mozna si ho koupi vic lidi pro zazitek z jizdy nez pro pozovani pred gymnaziem! a to je pro me dobra zprava!! :yes:
mares auto neoprel o strom!!!!najel do prikopa....kdyz telefonoval a v 95km/h na mokre vozovce dostal smyk....no jo za sirku gum a velkej vykon se plati
Jo, pokud ses moh´zaklínat, že i kdyby ses rozkrájel, na Ferro stejně nevyděláš... a po nocích jen oblizuješ tapetu s rudým ďáblem nad pelestí, začíná tvá sebezáchovná póza dostávat velmi viditelné trhliny. Je to senzace... letos Raketa 8... a teď Dino... Dino bude miláček, to je jasné už teď. Sto tisíc eurákuů... dokonce lehce snad i pod tu stovku, ale i tak... to je dokonalá psychologická hranice... Nakonec... kolem 2010 budeš i ty vybavovanej průběžně eurákama... tak se ti to bude dobře počítat... Akorát holt to chce mít těch euráků měsíčně tolik, abys na násobení k ceně Dina nepotřeboval velkou násobilku ;-) P.S. Pro mne je tenhle trend jen ke chvále. Hranice snů se u většiny posune dolů... což není na zatracení... a u jiných se spektrum možného rozšíří do velmi přitažlivých křivek. Velké bravo FERRARI :yes:
milej GTI už mě nebaví jak tady zasíráš diskuze svejma rádoby chytrejma a vznosnejma řečma.......jen abys to věděl!!! Kdo to má furt číst??? Chci se dozvědět něco k autu a né tvoje moudra.
P.S. Rada pro tebe - založ i vlastní web a neotravuj tady!
Pokud ti dal sílu k těmhle blábolům včerejší Terminátor, pak, Mini, věz, že jak půjdou roky... budu ti vadit čím dál méně :-) Říká se tomu dospělost. Zatím se pokus číst. Psaní ti moc nejde, tak nezasírej (tvá slova) diskuzi na AUTO.CZ. P.S. Asi tě doma špatně vychovali... tohle, Mini, tohle není basa a ty nejsi bachař. Tak bacha ;-) Jinak - velké díky, že mě poctivě čteš :-);-):yes:
Mám rád holky...ale miluju auta. Mám rád šestiválce...ale miluju osmiválce. Mám rád prestiž...ale miluju legendy. Mám RÁD Porsche...ale MILUJU Ferrari.
Díky...dík fakt. Ty 8 a 12 válce...chtěl jsem to tam dát, jenže hodnotil jsem to podle početnosti...a bohužel(asi jsem nějakej divnej :-) ) fakt miluju auta. Ženské ubližují, auta tě hýčkají kdykoli chceš...je to prostě láska mého života...
Jo jo, vždy, když něco ztratíš(exkluzivitu), zase něco jiného získáš(zákazníky)... Osobně si ale ani nemyslím, že by hrozila nějaká ztráta image - přiznejme si, že dát 3 miliony za káru už klade poměrně exkluzivní nároky na konto... A těch pár kousků ročně navíc se ve světové síti silnic ještě bezpečně ztratí - domněnka, že za každým rohem bude stát jedno Dino, je asi tak pravděpodobná, jako že Sparta vyhraje letos UEFU... Nehledě na to, že za 3,3 mio už máš dneska i Astona - že by mu to nějak ublížilo se říct nedá... ;-) Takže myslím, že by to od Ferrari byl dobrý a vcelku logický krok - už teď jsem zvědav a pln očekávání... :yes::-)
Je to tak, všichni vědí, že bez peněz automobilka nemá šanci a je jedno, kde a za jakou cenu je získá. Otázku exkluzivity? Za 3mega JE exkluzivní auto, co si budeme povídat. No, počkáme na F-SUV :-(:'-(:-(8-s
Já bych to ještě doplnil... Dnes lze říct, že nelze na trhu automobilů rozlišovat exkluzivitu značek (až na výjimky "jednomodelové" vyjímky), ale je třeba rozlišovat exkluzivitu modelů... Lze tedy říct, že Dino si koupí "každej Mareš", ale pořád zde bude 612, 430 a plánovaný nástupce Enza. Navíc je to otázka peněz.. Třeba v Monaku to bude obyč sporťák, u nás získá potencionální vlastník určitě větší společenský kredit. Záleží na tom, kde a pro koho je 3 mega exkluzivní suma. Jinak si myslím, že to je velmi chytrý krok. Určitě by mohl sebrat část klientely zejména M6. Cena srovnatelná, zábava určitě větší a pro ty jímž nezáleží(nebo naopak záleží) na značce je to jasná volba. Co se týká Porsche, tak debata, zda někdo někomu vezme zákazníky je podle mě zbytečná..
Srdcaři si stejně koupí svou modlu a bojovat se bude o nerozhodnuté a o ty, co mění auto každejch 1 rok, aby byli "in". Je v tom souboj filozofií, států, designu, dlouhejch nohou... Caymann S začíná na necelejch 1.800.000 za "kostru", určitě se dá vyhnat na o dost víc než 3.. Ovšem máš v tom všechno, od "hlavy až k patě". Otázkou je, co všechno a za kolik se nacpe do Ferrari, aby to bylo aspon trochu srovnatelné..
A šekový knížky zase schovejte... Až tohle auto jednou vyjede, bude to velká sláva. U stánku Ferrari v Ženevě bude možná fronta ještě delší než obvykle a tisíce remcalů-teoretiků bude vykládat o ztrátě exkluzivity a zániku image značky. Jenže to není pravda. Nové Dino může stát třeba jenom milión a stejně nebude pro každého. Ferrari si totiž své klienty pečlivě vybírá. Pokud nosíš zešikma čepici NY velikosti XXL, máš nejnovější teplákovou soupravu Adidas a na sobě deset kilo zlata - běh hledat jinam. Tobě neprodají ani nic ze svého butiku. Pravda je jednoduchá - 65% zákazníků Ferrari už alespoň jedno (častěji ale více) těchto vozů mají a ten zbytek si kupuje svoje první Ferrari proto, aby si za čas mohli koupit další. Dino nebude lámat prodejní rekordy, jeho čekací lhůty nebudou z nejkratších a ta cena bude jenom proto, aby s ním majitelé vůbec jezdili. Ferrari to totiž s exklusivitou poslední dobou přepísklo - modely z opačného konce nabídky jsou tak drahé a vyjímečné, že většinou končí v klimatizovaných garážích. V Maranellu si svou pověst pohlídají - kde jinde se za prospekty musí platit, auta se prodávají dráž než je katalogová cena a hodnota ojetiny po pár letech převyšuje cenu nového ;-)
Mno tak s tím vybíráním zákazníků to není až tak žhavý jako dřív. Třeba pokud se jedná o maloseriový modely jako byli Enzo, F40 nebo F50 tak tam je to jasný že pouze pro ověřeně zákazníky... Mírněji, ale přece je to u 612 nebo 599, ale u F430 to už neni téměř žádnej problém...jen s velikostí konta...
no o te exkluzivite a vybranych majitelych by se dalo polemizovat....Nebo spis bych ti chtel polozit otazku,ktera ti zrejme podrazi kolena,protoze popre vse cos napsal:myslis si snad,ze Mareš neni ten blbecek v mysim kozisku s krasnym zpevavym hlasem?
Tak se znovu vrat ke svemu clanku a exkluzivite vozu Ferrari...ktera plati mozna o par kusech...jako je Enzo...jinak kdo ma penize...ver ze mu Ferrari vleze do analu ani nebudes vedet jak.A muzes mit klidne ksiltovku NY a na krku retizek od spunty z vany.
Caao
Pane X, nikdo tady nikomu do análu neleze. Ferrari se jako jediná značka může chlubit tím že poptávka výrazně převyšuje nabídku, proto si vybírá. Samozřejmě nemůže ohlídat vše a u nižších modelů je kontrola menší... ale výsledkem je že Ferrari nemá každý hovado co má náhodou zrovna teď pár milionů. Každý zákazník je více či méně prověřován. A na případu Mareš nevidím nic špatného - pokud koupil nové tak asi podmínky splnil, pokud koupil staré tak to stejně Ferrari nemůže regulovat. Využil svého vozu jen k vlastní propagaci a nejspíš mu už další nikdo neprodá ;-)
Vedení z Maranella si pojede svojí lajnu bez ohledu na diskusi, jejíž úroveň kolísá díky jednotlivým přispěvovatelům.
Jedna věc je více než nad slunko jasná.
Ferrari byla, je a bude doufám vždy zcela jiná liga než zbytek světa. S Dinem nebo bez.
Přirovnat k této značce Porsche je směšné,neznalost a hloupost která se neomlouvá.
Je mi zcela volná ekonomická situace Porsche či jiného konzumního zboží. Ale přijít o Ferrari, je jako ztratit slunce, moře,vzduch,identitu, historii.
PS: Za 3 mega si raději koupím třeba Mas.nebo Ast. než koncepčně zaostalé, naprosto přežité porsche 911. :yes:
Trochu tvrdé, ale pravdivé... Mám stejný názor... :yes: Ferrari je prostě jinde... P.S. Kdyby si Mareš koupil Astona, nebudu smutnit... Ale Ferari si to nezasloužilo... >:D
P.S: Ale zase má kluk dobrej vkus...
je vice nez komicke jak tady vsichni mluvite o koncepcne a technicky zastaralem porsche...porad vyzdvihujete Ferrari ale nechapete ze je to auto v normalnim zivote k nicemu!abolutne nevyuzite...kdybych se narodil nebo kdokoliv z vas u okruhu v maranellu nebo jinde tak by se o tom dalo premyslet,ale kdo si koupi v CR ferrai musi byt blazen...bude vydrncanej jednak jak kostitras a auto ve stejne cenove kategorii tj.Porsche Turbo mu stejnak na semaforech natrhne *...s tim rozdilem...ze pilot Turba uciti jen prijemny tlak v zadek zatimco pilot ferrari vyskoci z kuze protoze ty nerovnosti na nasich silnicih jsou neunosne.kupodivu je turbo jeste mekci nez klasicka carrera,coz je vzhledem ke schopnostem vozu velice zajimave.Mluvim z vlastnich zkusenosti tak se me nesnazte opravovat...az ty vozy sami okusite na vlastni kuzi,muzeme se o necem bavit.
Možná že máš zkušenosti s 911T a pokud tě baví často měnit spojku a starty od semaforů tak je to OK. Na to je taky 911T určena svou koncepcí a 430 je o něco pomalejší. To je
ale jediná věc, ve které je turbobrouk lepší, ve všech ostatních 95 ze sta se čtyřistatřicítce ani nepřibližuje.
A zapomeňte na to, že jsou dnešní Ferrari nepohodlné!
Anonyme!
Prosím,buď od té dobroty a raději se zdržuj komentáře. Je vidět, že jsi vůbec, ale vůbec nic nepochopil.Maminka Tě neučila, že když se dospělí baví.... >:D
Zpráva roku! Jinak, pokud jde o "narušení exkluzivity značky" připomínám, že model ze 60.let se jmenoval Dino Ferrari, nikoli Ferrari Dino (Na kapotě nebyl aspoň u některých let Koník, ale nápis Dino nebo stilizované D) Osobně jsem velkým fandou Maserati a tak mě trochu zaskočila, zamrzela, cena na úrovni Coupés. Když jsem se nad tím ale trochu zamyslel, Maserati dnes stejně cílí již jinej segment(bohužel, napadá mě paralela s vývojem posledních 20let u Alpiny) a tak mi připadá tento plán geniální. A pokud jde o Porsche, to bylo je a bude jiná liga...
Můžu to vzít já? Máš pravdu, jestli je to o ohlídání.. Bral bych to jako levnější, ale přesto špičkovou hračku pro stávající zákazníky... To by mohlo být... A s klima garáží to taky sedí... Z Ferrari se stalo auto do garáže ne auto an silnic. Dino by to mohlo změnit. Tady dávám :yes::yes: Bohužel jak jistě víš, ani Ferrari neuhlídá Mareše...TAdy dávám :no: Jinak ještě pro Pekelnou Micinku... Člověče Ferrari není o kostře a dovybavování chromovanejms rámečkama...neblázni!!! Tam je povolená úprava maximálně Hamannem... ALe to je fuk... V tomto je taky rozdíl mezi Porschem a Ferrari....
Tak nevím, zda to byla reakce na můj příspěvek, na Ricardův, nebo na oba... Nevím, proč sem taháš to, že někdo zrušil auto.. Přečti si to ještě jednou.. No já taky nemyslel dovybavování chromovejma rámečkama... Ale co třeba audio? Nebo kola? Mě šlo o to, zda to Dino nebude stát tři mega jen proto, že bude "oholený".. Pak by nakonec narostlo na 4 - 5 a zase jsme jinde. Ano filozofie Porsche a Ferrari je jiná. Dá se říct, že Porsche má "lidovější" politiku a můžeš si auto koupit lacino i velmi draho.
No stejně si to podle mě nepochopil... Tak jinak... Ano Porsche a audio ano... Ferrari a audio? NE!!! O tom to není... Můžeš tam mít decentní Bose...ALe to není priorita... Chtěl sem tím říct, že cenu Ferrari nedělá audio... Mrkni na konfigurítor... J to o kůži, je to o barvě, je to o kolech, je to o brzdách (zda klasika, či keramika), je to o převodovce - zda brutál a nebo civil... Ale ne o audiu... Myslím, že si tak úplně nepochopil filosofii Ferrari... A jsme u toho... O audiu je Maserati (nebuť smutný GTfour), maserati v tomto segmentu má světlou budoucnost, Maserati je tím "konzumním" konkurentem pro Porsche...
To se pleteš... Já nejsem žádnej tuningovej nadšenec. Chápu, že Ferrari je o prožitku z jízdy, emocech a pak o ostatním. Napsal jsem audio, jen proto, že mě v ten moment nenapadlo nic lepšího dovnitř... Takže vybavit Dino (ačkoli už v "základu" to bude hodně slušnej zážitek) prostě přijde na další peníze. O to mi šlo, co Dino v základní konfiguraci nabídne...
maserati je hlavne sracka...ty plasty uvnitr jsou hrozne,vykone jsete horsi...fujtajbl....ostuda.to si muze koupit jen vul co nerozumi vozum.Vykonovymi parametry a zpracovanim by se napriklad coupe melo s cenou pohybovat minimalne o milion dolu...hruza trese kurnikem
Opět odborník promluvil...jen víc podobných, co každý den jezdí v Maserati... Na tebe se hodí to okřídlené stydlíně... >:D >:D Když tě tady tak čtu tak si vzpomínám na první článek o Quatroporte... Moc pěkný. Taky tam byl jeden tobě podobný blb, který hned věděl, jak je ta plastová přístrojová deska špatně udělaná a slícovaná, že je to Fiat a tudíž šmejd... Jenže mu podobně jako tobě teď utekla zásadní informace... a to ta, že přístrojová deska je v Q4 stejně tak jako v Coupé a Spideru a i v jiných modelech Maserati montována ručně (do detailu osazená - bez spěchu), že na ni není na pohled jediný kousek plastu, neb jediné co s ní můžeš dělat je jakým druhem kůže (ne plastem natož měkčeným se ftaláty) má být potažena a kterým typem dřeva (zda mahagon, či ořech a nebo snad karbon) vykládána... Takže tvůj příspěvek je nějak v tomto duchu...tedy mimo... zkus tu svoji "erudovanost" příště nějak ukotvit v pevnějším kotvišti... >:D
No tak jeste muj nazor. Mit 3 mega, okamzite jdu do Ferrari. Ale ne do Dina, ale do ojete 355. Do te jsem proste zamilovanej, na tu nema zadna Angelina ani Pamela. Ani F430... ;-)
Tady by to měla být asi diskuse o autech a ne ty neskutečné kecy a urážky. Auto hezký, ale Ferrari by si mělo udržet svou jedinečnost a exklusivitu. Doufejme, že se jim to podaří.
některé komentáře tady mě opravdu zaráží...
"Všechny Ferrari ztratí svou exkluzivitu..." Přijde vám snad, že díky tomu, že Porsche vyrábí Cayman nebo Boxter či dokonce Cayenne je Carrera GT nebo Porsche 917 méně exkluzivní záležitostí?... Neřekl bych... To by musel být M-B SLR McLaren naprosto zavrženíhodné auto, protože jeho výrobce prodává něco jako třídu A nebo dokonce dodávky... Lidi zamyslete se nad tím co řikáte... Když Ferrari začne prodávat Dino za 3 mega, tak to nikdy nezmění nic na exkluzivitě modelů jako byli F40, F50 a Enzo...nebo dokonce nadpozemská 250GTO... A pokud tu někdo řekne, že to pro Ferrari bude špatnej krok, tak je u mě pokrytec, protože bych chtěl vidět, že kdyby měl 3M a vybíral si sportovní auto tak by Dino zásadně odmítnul, jelikož je to přece málo exkluzivní a není to Ferrari v pravém smyslu slova......
Snad vše jsem jasně napsal v prvním příspěvku,tak jen malý dodatek.
Ferrari je znčka, kterou TOTIŽ nikdo jiný nedisponuje a tou značkou navždy bude.Čili jakákoliv srovnání s čímkoliv jsou lichá, jsou nepochopením,jsou znesvěcením.
Ferrari je ikona,symbol,image. Ferrari je pozemské božstvo v automobilovém světě. S DINEM nebo bez. Kdo toto nechce respektovat, nerozumí ...
Ferrari mělo, má a bude mít naprosto výsadní postavení. :yes::yes::yes:
Je to tak... Je to pravda... To co dokázala značka Ferrari už opravdu nikdo nikdy nedokáže (ani nemůže dokázat)... Pokud by kdy platilo, že věc má duši...pak tu jedinou a pravou duši budou mít auta z Maranella... :yes:
Souhlasím, ale s tímto krokem od Ferrari nsouhlasím - posouváním do "nižších" tříd dle mého názoru ztrácí automobilka na image.... protože už se možná přestane chápat jako ta automobilka která je NAD Porsche ....
Já jsem přesvědčen McMacu, že nikoliv. Jednak Maranellští ví 1000x lépe než kdokoliv jiný co a jak mají dělat, no a druhak přeci není nic jistého. Až vyjedou s paskvilem typu Cayen, bude zle. To ale pevně doufám, že nehrozí.
A s Wolffínem nejde než souhlasit. O té duši, tos napsal moc hezky.Ale to už jsme někde jinde že. :yes:
"NAD Porsche..." tohle je trošku zavádějící, protože každá automobilka dělá něco jiného. To, že GT s 540 koňmi je nad 911 je uplně jasný, protože je to jiná třída... To nelze srovnat. Každá automobilka dělá odlišná auta...nejslabší Ferrari výkonější než nejsilnější Porsche... ale F430 je supersport to znamená že musíme srovnávat sobě rovné... 997 Turbo je slabší o 3 koně, což je nepodstatný rozdíl a pokud chcete hájit 430 že 997 je bi-turbo tak nezapomeňte na počet válců a objem... Tyhle dvě automobilky nejdou srovnávat, protože každá dělá jiná auta pro jiné lidi...srovnávat můžete závodní historii, ale vynechte F1 prosím, aby to zas nebylo jednostraný.....
Ehm...nejslabsi ferrari je vykonejsi nez nejsilnejsi Porsche?chacha...co to sou za zblebty..z jakeho pralesa jsi vylez prosimte?Treba Turbo roseka na silnici i okruhu jak F430 tak i Gallardo...a to uvnitr jeste muzes poslouchat svou oblibenou hudbu v kvalite podani od BOSE...jestli si myslis ze varim z vody tak sem jel jak v F430 tak i v Turbu a ne jedenkrat...jen gallardo mi zatim unika.Je jasne ze Turbo s radikalni F430 ze ktere po 100km na nasich cestach vylezes vyklepany jak rizek srovnavat uplne tak nejde,tim vice je vsak potupny uder Porsche do rad Ferrari...
Necite vubec o cem mluvite...Porsche je zivot..kazdodenni zabava.Ferrari je supersportovni radikalni znacka na zavodni drahu.Proste auto kazdodenne nepouzitelne...
A uz dejte pokoj tyhle diskuse jsou stejnak k nicemu...pisete strasne hovadiny
A největší hovadinu píšeš ty! 911 bez řidiče nikoho nerozseká!!U aut s výkonem kolem 500ps záleží více,
opakuji více na řidiči než jestli máš o něco více či méně PS!! Podle přezdívky možná jezdíš s tím opuchlým
mastodontem, a z 911 nebo ze 430 nedostals ani Ň z jejich schopností, tak si zatáhni svoje černou fólií
polepený okno, ať zase ostatní nevidí, co je tam za idiota! / omlouvám se za hrubost, ale někdy to nevydržím /
Ferrari neni zadnej kult, ale jen dobrej marketingovej produkt - kombinace zdarile historie, marketingovych figlu typu cervena barva, vzpinajici se konicek a mensi produkcni cisla za vysokou sumu. Nekolik znacek by bylo schopno vozy jejich kvalit vyrobit - jen uz hur prodat. Pokud jim primerene stoupne zisk a mirne v ocich par breptalu klesne image, tak klidne i ferrari boxster at udelaji. Exotika to bude furt, a kdyz unese image porsche brime Cayenne 3.2 Made in Slovakia, nebo BMW 116i bez dph za 440t, tak ferrari nemusi spekulovat a at maximalizuje zisk rapidnim zvysenim vyroby.
pokud ale na tom budou díky Dinu ještě lépe bude víc takových exkluzivních hraček jako Enzo (které se mě sice vůbec nelíbí).....pokud nebudou vydělávat tak jim je jméno k prdu - Beersheva: dobře napsaný
A ze ti nevadi, ze vzpinajici konicek nici sve image na kde cem, sam Enzo nechal benzinky Avanti pouzivat konicka, acer ma jejich cerveny notebooky, co pak plno hadru, vonavek a merchandisingu - proste Ferrari je marketingova masina jako malo ktera, image-tovarna na prachy, ty ses nechal lapit... kdyby F430 melo na kapote znacek treba Toyota, urcite bys takhle nekvilel - ale Toyota to neudela (know-how urcite ma), kdo by si to koupil, ze...