Rozměrné kombi Logan MCV se v sousedním Německu začne brzy prodávat za 8400 Euro. To je asi o 1200 Euro více než kolik stojí základní provedení krátkého Loganu.
Když vidím Logan kombi, vzpomenu si vždycky na fotku kolující na netu, kde na nějaké rumunské venkovské silnici z okýnka jedoucího starého žigulíku vykukuje oslí hlava. Časy se mění a pokrok nezastavíš... v tomhle Loganu to bude mít při sklopených sedačkách oslík o moc pohodlnější. Logan jede. :-):yes:
Myslím, že je to rozumná alternativa pro početnější rodiny se slabším příjmem. Samozřejmě, že nízká cena bude vykoupena nižší kvalitou (nicméně určité bezpečnostní standardy splňovat musí), přesto raději Logan než desetiletá ojetina zvenku.
srovnáváš 7mi místnej kombík starej 10 let..?!? se nějakej dělal?? nikde ses o tom ani nezmínil... takže buď jdeš po penězích nebo po 7mi místech.. ale promiň.. já bych svoji rodinu nevozil "lagricovou" Dacií.. to bych měl trochu strach... ale pokud jdeš jen po penězích.. za 300.000 máš krásnej renomovanej MPV kočár se 7mi sicnama... ;-) Pro mě by Dacie nebyla volba...
Co se týče toho strachu, když na silnicích vidím tu spoustu Formanů, rezavých Felícií...MPV za 300? ale zas jenom ojetou a toto nebyl článek o ojetinách (sám jsem kupoval ojetý Scénic) nic proti. Ale když srovnám Logan a třeba Fabia combi a nebudu mít moc peněz ale budu chtít nové auto tak co. A co se týče bezpečnosti, tak nevím jestli na tom bude Fabia o tolik líp.
Audi Q7 je auto za 2-3 miliony a v narazových testech má 4 hvězdičky nuže např: Renault Megane ma 5hvězdiček ale pro změnu Škoda Octavia má ubohé čtyři.Co s tím podělaným koncernem je nová auta a tak málo hvězdiček??!!! Ale proč by se v koncernu WW snažili lidi si to stejně koupí!!! :-!
Presne. Ale na druhú stranu keď si Logan 1.5 dCivybavíš naplno, tak (aspoň na Slovensku) dáš za neho pol milióna. Klimatizácia, elektróny, rádio, koberce, poťahy....a nebudeš sa stačiť diviť ako cena porastie. Ale za ten polmilión dostaneš oveľa viac ako od inej značky...takže :yes:
Ale vždyť si ho kup. Tržní segment Logana je jasný, auto se do něj skvěle hodí a chápu, že z pohledu zpoza volantu patnáct let starého formana, to může vypadat jako zajímavé auto. Jenom nepřesvědčuj ostatní, že opravdu ale opravdu, jako fakt, "za ten polmilion dostaneš oveľa viac ako od inej značky"... nedostaneš, dostaneš přesně to, co za ty dostat máš. ;-)
Si nepochopil, Dinar, ukáž mi iné kombi s podobným kufrom, výkonom, výbavou a cenou. Za 500.000,-dostaneš lepšie a kvalitnejšie autá, aj zvučnejších značiek. Za tú cenu to ale budú menšie autá so slabšou výbavou. Alebo mi vieš povedať reálnu alternatívu?
Tak jsem si říkal, že když tolik lidí na Dacii Logan nadává (jakej je to šunt, nebezpečnej atd.), tak proč se na to auto pořád čeká v pořadnících (a to nejen v ČR, ale i ve "vyspělých státech" západní Evropy? ;-\ Tak jsem si říkal, jetli to nebude tím, že prostě lidi to auto chtějí a tak trochu kašlou na řeči "odborníků automobilového trhu" >:-[] . Je nutno si prostě přiznat, že kupní síla velké části obyvatelstva neodpovídá cenám Jaguárů, BMW, Mercedesů či předražených VW a jidé se koukají po relativně levném řešení uspokojení jejich potřeb - no a Renault to jednoduše pochopil a "vyhmátl" :yes: . Mnoho lidí vůbec nezajímá, jestli vůz má to či ono. Prostě a jednoduše se chtějí dostat z bodu A do bodu B, v přijatelném čase (při dnešních kolonách), za přijatelný peníz, v přijatelném komfortu a za rozumného předpokladu, že se vůz nepokazí. Takto postupuje i dost podnikatelů, které znám. Koupí Logany i jako flotilové vozy pro své zaměstnance, s tím, že po 3 letech je prostě odprodají - finanční ztráta je pak velmi nízká, auto udělá stejnou službu jako VW nebo Škoda a než se vůz začne kazit, stará se o něj nkdo druhej.
Máš pravdu, tohle auto je pro lidi, kteří od něj neočekávají víc než to, že je odveze z bodu A do bodu B. Taky je těmhle lidem úplně šumák to, jak jejich auto vypadá. Celkem bych chtěl vidět firmu, která má Logany jako služební vozy. Svědčilo by to o jejím vysokém nevkusu a o tom, že ta firma prostě na kvalitnější auto nemá. Sorry, ale neumím si představit podnikatele, co dělá dojem s autem, který má interiér jako ford transit před deseti lety a vypadá jak novej žigulík. Je stále víc a víc těch, kteří chtějí do auta investovat co nejméně, je stále víc těch, kteří k autům přistupují výhradně jako k dopravnímu prostředku a nekoukají napravo nalevo. Já se prostě rád vozím a k autu přistupuju trochu jinak, mám ho rád, koukám na něj a neumím si prostě představit, že startuju nebo se koukám na Logan. Nebo v horším případě, jak někdo píše níže, nějakou čínskou kreaci na téma levný automobil. Jen to ne, prosím.
Pokud si firma koupí kombík, tak určitě ne kvůli nějakému vkusu. Nějak si nedovedu představit živnostníka - instalatéra jak se rozmýšlí jestli koupit Logan, Peugeot 307 SW nebo Mitsubishi Spacevagon a špekuluje, který mu bude ladit k autogenu a vercajku.
Beru zpět, na instalatéry a všechny řemeslníky jsem úplně zapomněl a asi jsem to špatně vyjádřil, nicméně s "odborníkem" nesouhlasím - nemelu bláboly, ale cítím to tak. To, že to každý cítíme jinak, je přeci normální. Auto je spotřební věc, ano, ale lidi jsou zkrátka různí, někdo se jen přemisťuje a někdo si to řízení prostě užívá. K ničemu se tady nemodlím, tím koukáním jsem chtěl říct, že se mi moje auto musí líbit a to prostě u Logana nejde. Dojem na okolí vůbec dělat nepotřebuju, ale moje auto musí dělat dojem na mě!! Mám rád hezký věci a auta zvlášť a jsem rád, že to mám hozený takhle. Jen ode mě prosím nečekej, že ti tady napíšu, jaký je Logan super kauf a na ostatním nesejde. Považuju se trochu za estéta a když se podívám třeba na přístrojovku, musí přeci vyzařovat víc než ten nevzhlednej kus tvrdýho plastu v Loganu! Nezlob se na mě, ale pokud je ti jedno, jestli řídíš Logan nebo kterýkoliv o třídu lepší auto, budeš opravdu asi jen spotřebitel. Vždycky jsem měl za to, že pro většinu přispěvovatelů do diskuzí na auto.cz jsou auta něco víc, než kusem spotřebního zboží a že ti, kteří se potřebují jen přemisťovat, si jen někde do kolonky cena vozu zadají "do 200.000,- Kč" a pak jedou k dealerovi pro něco, co má čtyři kola, motor, a přemisťuje to. Na druhou stranu, co já se vůbec pletu do diskuze pod Logana, vždyť to auto si (snad) nikdo pro krásu nekupuje, jde tady úplně o něco jinýho.
Nechtěl jsem rozhněvat hrstku potencionálních zájemců o tenhle rumunský skvost, omlouvám se. Jinak nevím jak jinde, ale v Praze se s Logany rozhodně pytel neroztrhl, jezdí jich jako šafránu. Zato jsou dobře vidět >:-[] Myslím že ti, kteří na něj čekali, už ho mají v garáži a další už asi moc neosloví. Třeba je to jinak. Ale skoro vždycky tohle auto řídí "tatíci" s kloboukem na hlavě.
Tak si radšej nakúpia fábie. A čo je fábii pekného? Mne sa interiér loganu páči viac. Myslíš, že by sa firma zhodila, keby toto auto kúpila ako služobné. Ja si myslím že nie. Leda tak Tvoja. Ale počítam, že ty žiadnu nemáš. Je síce pravda že ja tiež nie, ale viem o firmách kde nad týmto autom uvažujú. A naviac je troha stereotyp, jazdiť v uate v ktorom jazdia všetci. Teda o fábii. Tú už majú aj rómovia na lízing. Dáciu nie.
Ty teda meleš bláboly. Proč tady maj furt lidi pocit, že autem musej na svý okolí dělat nějakej dojem? Auto je přece spotřební věc, ne? Nic víc než věc. Jestli se ke svý káře denně modlíš, jseš v pasti vlastní slabosti.
mít ještě firmu tak hned pro něj jdu, za ty prachy skvělá dodávka. nemusím dělat machry když v tom budu vozit materiál a vercajk. taky to bude mít tu výhodu, že ti to hned druhý den někdo neukradne
Nejsem si jist, zda vůbec tušíš, co znamená pojem flotilový vůz :-! . No a pravděpodobně nebudeš ani moc tušit jaký je rozdíl mezi managerem, obchodním cestujícím, cestujícím technikem a živnostníkem 8-s .
Tak to by ses divil, kolik firem se zajímá jen o toho sedana, co teprv kombíka. Proč by zaměstnanci měli kazit a huntovat nějaké auta za půl mega když můžou roztřískat vůz za čtvrt mega. Firmy potřebují auta na to aby převezli lidi nebo materiál z bodu A do bodu B a né aby s tím frajeřili. Od toho má majitel nějakou Audinu nebo Medvěda. Přemýšlejte aspoň trochu.
Tak si radšej nakúpia fábie. A čo je fábii pekného? Mne sa interiér loganu páči viac. Myslíš, že by sa firma zhodila, keby toto auto kúpila ako služobné. Ja si myslím že nie. Leda tak Tvoja. Ale počítam, že ty žiadnu nemáš. Je síce pravda že ja tiež nie, ale viem o firmách kde nad týmto autom uvažujú. A naviac je troha stereotyp, jazdiť v uate v ktorom jazdia všetci. Teda o fábii. Tú už majú aj rómovia na lízing. Dáciu nie.
Píšu o Loganu normálním. Dokonce jsem se setkal s výkupem toho nejlacinějšího (stojí cca 190tis.) za 80tis. Stáří rok a něco, naježděno jen pár tisíc km.
Pokud nano, řekni kde - koupím to tchánovi, aby s tím jezdil třeba i na zahradu pro brambory >:D . Za ty prachy je to lepší, než aby spravoval 5 let starou Vectru >:-[] .
A sakra, zas nějaký expert. Tak to se máme na co těšit. Je pravda že hned po přihlášení vozu má cenu o pár desítek tisíc nižší ale že by to klesalo tak rychle, to kamaráde asi nebude pravda.
Ahoj všem, tak musím říct že cena 8400,- Eur = 239000,- Kč mi opravdu vyrazila dech. Pro normální českou rodinu 2+2 je to asi splněný sen, dostanou "velký" auto (700l kufr) s rozumnou výbavou 2xairbag+ABS, dokoupí si rádio a el.okna vzadu a rozhodně nebudou řešit 3 hvězdičky v Crash testu(Logan sedan), míň to mít asi nebude. Logan MCV neni žádnej krasavec, ale pořád lepší nový auto než 10letá ojetina, která se furt se*e... Takže mi to přijde jako dobrej počin, která rodina si koupí základní Corsu,Polo,Clio,Fabii nebo Fiestu, když může mít solidní skoro 2x tak větší auto, no asi málokterá.... :yes:
No tak ta mi vyrazila dech >:D Bez ABS se auta prodávat nesmí a bez kol a bez motoru by to asi nikdo nekoupil. Ty dva airbagy jsou klasa, o jeden víc než Fabia Junior :yes:
Kup si ho v černé. Nárazníky a zrcátka lakovat nemusíš, ono se to ztratí. Na boky a na kapotu si nalep pár ornamentů ve stříbrné barvě. Ráno než vyjedeš musíš sklopit druhou a třetí řadu sedadel. Až na ně v 10 hodíš první rakev truchlící stejně nepoznají žes k nim přijel obyčejným kombíkem. Po šichtě si pořádně umyj ruce a auto vyvětrej. A večer hurá s rodinkou do Lidlu, mají tam teď akci... Nejlevnější je levnější než levný. PS: Když na chladič hodíš symbol Mercedesu budeš king mezi pohřebákama i u vás na patře ;-)
Proč z čehokoliv, co napíšeš o Škodovce tak trčí, jak moc tě s.re, že na její současnou produkci prostě nemáš. To, že začneš psát velkými písmeny, tě nevytrhne, Klaudie. ;-)
Píšem popisky do výkresov, preto občas veľké písmená. Docela sa mi páči Octavia II, ale nateraz sa musím uspokojiť s niečím lacnejším. Roomster mi pripomenul pohrebák pri na prvý pohľad...
...
Tomuhle autu nechat udělat novou masku a třeba trochu laminátu kolem předních světel (cca 15 tis) nebo rovnou i nechat udělat nějaká kulatá světla vpředu a jiné mřížky kolem těch mlhovek (25 tis) nebo rovnou nějaký pěkný přední spoiler (10 tis) (vše minus odprodej původních věcí),tak je z toho dost hezký auto. Už originál má pěkně udělaný zrcátka, zajímavý boční linie i střecha a zadní část je dost dobrá. Pořád sice zůstane málo robustní převis, ty vnitřky dveří a plastikové židle, ale tak co ještě přidat pořádný chromovaný rám, dřevěné doplňky do interiéru a sportovní potahy? Pořád jsem skoro na 300 za nové MPV;-)
Všechno je předražené... Nikoliv... za tvou práci ti platí připěřeně... tohle si pamatuj. Nebo, jak by sis to představoval? Vydělávat za to tvé flákání tolik, aby sis mohl za tři mzdy koupit GTIčko? Jsou takoví... Jenže ti nepracují tři hodiny denně jako ty. Oni pracují třeba hodny... dvě... jenže jim za tu jejich práci někdo zaplatí jako tobě za tři měsíce. A tak to má být. Ostatně, když si dáme závod na tři kilometry v tretrách... také do cíle nodoběhneme všichni stejně. Jeden bude nejrychlejší... ti ostatní... ti prostě doběhnou, a někteří z nich, ti se doplazí. To je zákon přírody. Platí asi sto tisíc let. Jen to pochopit. Až to pochopíš, máš dvě cesty... cesta rezignace a cesta mobilizace svých sil a schopností. Ani jednu cestu neodsuzuj... ne každý má stejné schopnosti, jako ty... Ale pokud rezignuješ, nevysvětluj mi, že Logan je něco, jako lehce maskovanej Aston, a GOLF, že stojí majlant. Nestojí... jen na něho prostě nemáš. Což by tě mělo inspirovat... nikoliv k té rezignaci... P.S. Logan je auto. To je vše.
a ty mas stale problem s tim pochopit ze nevadi ani tak samotna cena, napriklad toho Golfu, ale pomer cena/uzitek. novyho Golfa si klidne koupit muzu, ale za to co nabizi a ve srovnani s konkurenci mi prijde opravdu predrazenej. to stejny slysim skoro od vsech kolegu co dostali sluzebaky (passaty a oktavky, co jinyho v nemecky korporaci) - auto je to fajn, ale za ty prachy bych si to sam nekoupil. a to rozhodne nejsou lidi kteri by na ty auta nemeli :] hledat za kritikou ceny jen nizkej stav konta je velmi lacina vytacka, argument se tomu neda rikat vubec. a od tebe to clovek slysi furt..
Přijde ti předražený, protože to posuzuješ povrchně. Nemá cenu hovořit o kvalitě, těchnickém vybavení a spolehlivosti VW... to tu může kritizovat opravdu jen neználek. Musíš kalkulovat v tahu časem, za tři či pět let, tedy až toho svého ojetého VW budeš chtít prodat, dostaneš za něho mnohem více, než za jiné auto. Proč asi? V bazarech image už nehraje roli, tam se kupují "držáky"... Mimochodem, proč myslíš, že kdejakej taxikář jede v Passatu... a nejezdí třeba v Avensisu? V autotipu byl test Avensisu a po sto tisících měl prosezená sedalda... tak i proto. Spolehlivost VW je příznačná.
ale ne, pletou se ti role. ty se na to divas neuveritelne povrchne a zduraznujes kastli a image nadevse. spolehlivost a technicka kvalita je v nejlepsim pripade na druhe koleji.. a myslet si ze ceny v bazarech odrazeji kvalitu? :] predstava ze se zakaznici bazaru rozhoduji objektivne a nestrane podle kvality je vazne z jinyho sveta :]
Já mám GTI přátele v Řecku a v Aténách jezdí všichni taxikáři v Avensisech D4D (chi chi). Nějak Ti to kulhá, ta Tvoje logika.
A testy v Autotipu? V tomto těžce proněmeckém rádoby auto magazínu? Zcela bez komentáře. Nesmíš všechno brát tou svojí česko-německou optikou, svět je větší...
V anglicku (londyne) su dva typy taxi - black cab (cierne) a mini cab - normalne civilne vozidla s taxi licenciou a je pravda ze asi najcastiesie okrem P406 su tu vacsinou avensis
zajímavé jak se to vždy stočí na debatu o německé produkci.. nicméně přijde mi velmi směšné a nesoudné nadávat na německou (západní) firemní kulturu a jejich nákup svých národních aut do fleetu (např. VW) a já nevím jak je odsuzovat a tvrdit, že to je největší hovadina nakupovat VW a tím pádem u nás ty tabulky jsou znehodnoceny firemníma autama.. atd.. ale většina se velmi dobře nechá zaměstnat právě u těchto firem a z jejich počítačů pak píšou tyto výkřiky po diskuzích.. ale to sem asi nepatří... ;-) >:D Nicméně, právě Logan nemůže být služebním vozem asi tak 99% firem, protože se každá.. KAŽDÁ firma (alespoň těch 99% chytřejších) prezentuje jako ta prvotřídní, kvalitní, spolehlivá a důvěryhodná společnost v oboru a tudíž nebude jezdit Loganem.. ale vybaví svoje lidi adekvátním vozem.. a tuším.. Logan to nebude.. Ono i vlastní výběr manažerů směřuje k jiné kategoriri než je Dacia.. proč asi.. ;-)
..ale je to tak. Nebo to alespoň z těch příspěvků je cítit.. že nás tu válcujou německý vyděračský firmy, co ti platěj almužnu, ale všichni tam musej asi "makat".. jinak by to tak přesně nevěděli... >:D >:D
DYT JETO FAKT, muzu jit do Prahy, kde uz se jim levna sila MALINKO pokazila, ale musim se odstehovat z domova, zvyknout si na spinu Prahy. Zatim ale delam za malo v malomeste-jen par stastlivcum, co dostali jine nabidky to zvedli i u nas. Ale me prace bavi. GTI ses pravicovej mentalne postizenej.
Pises dobre,ale vzhledem k mnozstvi prispevku na auto.cz, asi taky moc nevydelas. Nezbyva nez ti poprat aby sis nekdy nejake nove GTI skutecne mohl poridit;-) Pak bys mozna realne mohl porovnavat a nejen plodit tisic slov za minutu. (Jo jednu jsem takhle jezdil v golfu 3 a predstav si ze to melo jeste ctyri rychlosti- vylozene hi-tec:)
ale no tak, co mi to tady podsouvas za nesmysly? ja v tom prispevku na nemeckou (neni totez jako "zapadni", francouzi jsou jinde, anglicani taky..) firemni kulturu nenadavam. par duvodu bych samozrejme mel, ale nakupy aut by to nebyly, to me vazne netrapi.. vazne nechapu kde jsi takovou blbost z myho prispevku vycet.
sice reaguju v niti na tvůj příspěvek, ale omlouvám se, že jsem to vzal obecně.. ;-) ovšem podobné názory tu čas od času zazní... tak mě to k tomu jen tak přivedlo resp. tvůj výrok: "ale za to co nabizi a ve srovnani s konkurenci mi prijde opravdu predrazenej. to stejny slysim skoro od vsech kolegu co dostali sluzebaky (passaty a oktavky, co jinyho v nemecky korporaci) - auto je to fajn, ale za ty prachy bych si to sam nekoupil. a to rozhodne nejsou lidi kteri by na ty auta nemeli :] ".... z toho chápu, že všichni tvoji kolegové nadávaj na to co dostali.. že ta firma - nemecká korporace- je plná pitomců... :-), by mě zajímalo, co by ti tvoji kolegové říkali, kdyby vyfasovali Dacie... >:D >:D >:D;-) A moje použité spojení německá firemní kultura se vztahuje právě k tomu, že si německá firma koupí německý auta.. ale proč zrovna VW a ne Opely fakt nevím.. ;-) tak to ode mně neber hned že bych se chtěl trefovat zrovna do tebe. ;-)
Oni by po nějaké době nadávali i na Megany ;-) Je fakt že německá firma by měla koupit německé auto a VW jim má co nabídnout a umí to prodat. Opel na tomhle poli bohužel výrazně ztrácí a asi i ztrácet bude protože se snaží vypadat dynamicky a sportovně. Po tom fleet netouží.
no manželka robí pre jednu US firmu a napríklad nákup VW,Audi a Skody vozidoiel mali zakázaný pretože sa tu v SR najviac kradnú, takže jazdia na produkcii Renault, ktorá sa síce nekradne ale servisný technici si s nimi už tykajú...:o)
no jak si z toho kde rikam ze auta to jsou fajn, ale za svy prachy by si to nekoupili, vydedukoval ze na to nekdo nadava vazne nechapu. nejdriv myslet, potom psat! :]
Logan je ideálnym služobným autom. Ale nie pre obchodníkov, managerov a ľudí na podobných pozíciách. Loga ny môže dostať plebs, referenti, technici a tak podobne. Tí čo často jazdia do mesta vybavovať, riešiť reklamácie, poruchy a tak podobne. Viem si predstaviť Logan MCV ako ideálne auto pre poštárov, firmy, ktoré robia drobný rozvoz po meste, drobné zásobovanie, živnostníkov, remeselníkov. Dosť veľký počet, nie?
pro jednoho člověka, co se živí jako malíř pokojů, tak pro toho možná ta dacie ujde.. ale chápej, že si úspěšná a kvalitní firma nevezme jako služebáky Dacie.. je to jakoby si sama kopala hrob.. ;-) nebo myslíš, žeby DHL nadělalo parádu s těmato Daciema?
Tak si všimni, s čím jazdí taký TEN Expres - neviem, či funguje aj v Čechách. U nás ho často vidíš ako behá skriňovými hranatými krabicami zn. Daewoo-Lublin...tiež nič moc imidžové...
Ale nejsou (a to nejen v ČR) jenom samé "úspěšné" firmy typu DHL, je tady tisíce firmiček a živnostníků, kteří nejsou "úspěšní" oni jen normálně fungují, jezdí pro matroš, opravovat, rozváží své výrobky prostě provozují své řemeslo. A to auto jim to splní za pět let ho střelí do frcu a koupí další, oni nepotřebují investovat 500000 aby udělali dojem na zákazníka, kterému přijeli vyměnit klozet. Mimochodem maslíš, že taková Fabia Combi je dostatečně reprezentativní pro úspěšné zahraniční firmy? Asi taky ne.
Myslim ze to mas pomylene. U mna je uspesna a kvalitna firma ta ktora nakupi auta za najlepsi pomer cena/vykon. Lebo ta rozmysla ekonomicky.. A ja chcem byt zakaznikom firmy ktora rozmysla ekonomicky, pretoze cena jej produktu to bude odzrkadlovat.
Firma ktora nakupi drahe sluzobne auta, premiovky, nech si robi svoj business dalej ale ja jej zakaznikom nebudem. Lebo tie auta by som jej ako zakaznik musel zaplatit ja v cene ich produktov.
Pozor, ak si manager uspesnej firmy kupi Mercedes zo svojho zdaneneho platu... tak je to ok. Ak mu ten Mercedes kupi firma ako sluzobne auto tak u mna ako zakaznika skoncila. Nakup premiovky ako sluzobneho auta je v podstate tunelovanie firmy. Ale zalezi len na Tebe ako zakaznikovi ci to tej firme schvalis tym ze si kupis produkt alebo nie.
>:D >:D Tak tos me pobavil. A co kdyz ta firma s auty, ktere maji vyborny pomer cena/uzitna hodnota, "rozhazuje" tvoje prachy uplne jinak?? Preci zalezi na nabidkove sluzbe a cene, kterou ti da....
Ano to je problém mnoha aut. Proto velké firmy kupují třeba OII - nevyhraněné neutrálně působící auto. Potřebují reprezentativní a neokázalé auto které nevzbudí mnoho zájmu, nikoho neurazí a nikoho nepřekvapí.
kez by tam mel logan vzadu misto dacie napsano renault, to by vetsinu z tech kritiku jdoucich za image a ne za uzitnou hodnotou vetsina techhle prud ani nenapadla. A jak tady mnozi pisi ze logan jako firemni auto je kopani si vlastniho hrobu, tak muj nazor je ze kdyby ty penize ustrene na firemnich loganech vyuzili na zkvalitneni svych sluzeb, zakaznici by se podle me vubec nezlobili, jen by k nim uz asi nechodili lide jako GTI, pze jim jde asi vic o to kolik hostesek pred firmou stoji nez co firma nabizi. a to je smutne, potemkinova vesnice.
TY JO, loganovskou filozofii pod vlastní značkou zkouší Renault s Thalií, prodejní úspěch podobný, v diskusi o Thalii (nebo Fabii Junior) by sis přečetl podobné argumenty, jako u tohohle Logana, takže to není problém značky (částečně), ale hlavně produktu. A pokud jde o tvůj rozbor firemního chování, až budete příště ve škole probírat marketing, lépe našpicuj uši, abys pochopil o čem to je, ty hostesko před firmou. :-);-)
nikdo nezmínil hostesky... ;-) ani o nich řeč nebude.. je to hovadina a to víš sám.. nicméně když jsi nakousl ty ženský.. co ti je ve firmě kam přijdeš příjemnější.. krásná a příjemná ženská, nebo tlustá oplzlá ropucha povětšinou sedící za přepážkou na nějakým úřadě... Na příjemnější možná budou vyšší náklady, ale zpětná vazba je daleko větší než u té ropuchy.. Stejně tak zásilková služba jezdící v ných autech než jiná používající polorozežraný transity pamatující ještě Husáka... ;-) Takže firma produkující premiový produkt nebo službu bude jezdit premiovým vozem.. a ta low-endová bude jezdit low-endovým laciným autem.. a nikdo se nechce profilovat jako podřadná a neúspěšná firma..
jezis marja, to je poprve co se na autu.cz poustim do diskuze a je to fakt zajimavy... s temi hosteskami to bylo nadnesene receno a jak sami rikate kdyby tam stali vetsine lidi by se to nesporne libilo. ve skole bohuzel marketing nemam, studuju architekturu, ale troufam si rict ze nake zaklady chapu a nepochybuju ze kvalitni reprezentace a reklama je rozumna rentabilni investice a ze to firme casto prinese lepsi prodejni uspechy nez prvotridni kvalita nabizenych sluzeb. a nad tim sem se nadnesene pozastavil a pouzil pro pobaveni hostesky, ktere zklidili uspechaza to sem rad. vim ze o tom to v dnesni svete je a nejsem takovy snilek jak to z meho prviho ´´povzdychu´´ mohlo vypadat.
Nic proti kočkám ale pořád upřednostňuji kvalitu služeb. Protože pokud mi ta zásilková firma doručí zásilku za týden (nikoli díky autu ale díky blbé organizaci) třeba v Mercedesu ta je nakopu do *.
no jasne premiova firma jezdi nesporne premiovymi auty, ale myslim si ze proto ze vyzaduje premiovou kvalitu a ta jde ruku ruce v reprezentativnosti. ale premiovych firem je nemhoho, jinak by prestali byt premiovymi. a spis sem narazel na firmy ktere sve nedostatky kompenzuji prebujelou okazalosti a reprezentativnosti a ze se snazi dohnad firmy premiove nikoly kvalitou nabizenych sluzeb ale spise okazalou reklamou tipu drahych aut coz jim muze privodit ze na zkvalitneni svych sluzeb uz toliko financnich prostredku miti nebudou. a posmutnil sem si nad tim jakou roli v dnesni dobe konkurence ta okazalost a nutnost reprezentace hraje. ale tak to je a tak to myslim si i bude, potemkinova vesnice po druhe
100% suhlasim. A ze tych firiem je vela ktore peniaze vyhadzuju von oknom, rozumej nakupom drahych aut. Sluzobne auto je pre firmu pracovnym nastrojom, vyrobnym prostriedkom, tak ako vrtacka alebo lopata. A ako taky je priamo rozpustany v nakladoch cez odpisy, takisto ako ta lopata alebo vrtacka. Vsimnite si ktore firmy (organizacie) maju najdrahsie nemecke premiovky. No predsa statna sprava. Cize najhorsie hospodariaca 'firma'.
Firma ktora nakupuje premiovky, sa tym naozaj prezentuje.. >:D Hovori to bud o
- tunelovani, t.j. manazer firmy co si premiovku zadovazil je zaroven spolocnikom a minimalizuje zisk
- alebo o nedostatocnej kontrole spolocnikov nad manazermi, co moze byt priklad uz spominanej statnej spravy alebo velkej akciovky, kde manazer okrada spolocnikov firmy
Az investujes do nejakej akciovky alebo s.r.o., tak potom pochopis a das mi za pravdu ze Ti nie je jedno ci ta Tvoja firma nakupila svojim manazerom Mercedesy alebo Octavie. Pretoze to uvidis na zisku firmy a na raste cien Tvojich akcii.. kapanek znizenom.
A tiez by si to mal chapat ako zakaznik. Firma co sa vozi na premiovkach a predava Ti rohliky za 2 Czk vs. firma ktora sa vozi na oktaviach a predava Ti rohliky za 1 Czk. Oba rohliky mozu byt rovnako kvalitne a chutne, ale Ty rad zaplatis dodatocnu 1 Czk premiovkovej firme, lebo chapes kvalitny marketing >:D:yes:
Ja ho nechapem, musim este nahliadnut hlbsie ;-)
Na druhej strane chapem, ak sa bavime konkretne o Dacii Logan, ze pre niektore zamestnania/businessy to nie je akceptovatelne a naozaj je potrebne reprezentativnejsie auto.
No, potemkinova vesnice, to si rek hezky. Bohuzel mi z mych zkusenosti v bussinesu vyplyva ze to tak funguje. Nejdrazsi veci jsou casto naprosty sracky, jen kdyz se k tomu udela pekna prezentace, jak se to super. Takhle to bohuzel chodi. Ale logan to je jina liga. U tohodle kombika se nekdo zamyslel, co trh potrebuje, a prosadil si to, vyrobil to a prodava to. Velmi se tesim, az se tim budu moct svest, pak se budu moc vyjadrit k tomu jak auto realne funguje, do ty doby jsou tlachy o zpracovani, spolehlivosti atd mimo misu. A spolehlivy auta se prestaly vyrabet v 80tych, kdy do vsecho zacla kecat elektrika, ktera se sere.
nak mi nejde vlozit odkaz, kazdopadne pokud se chce nekdo pobavit at na googlu vyhleda obrazky pod ´logan tuning´ a uvidi ze logan je nemala strela.... >:D >:D;-)
Když se ve firmě jel podepsat kontrakt na asset management byla by firma ochotna zaplatit kvůli reprezentaci třeba mercedes jinak se půjčovaly na cestu ke klientům focusy. Služebáky byly superby. Jo image byla důležitá. Smůla byla že, prezentace fy byla hezká (aby měl klient důvěru), nakonec stejně o investované prachy stejně přišel. Takže image fy moc hezké, klient spokojený než o všechny investované peníze přišel. At mi makléř přijede třeba v Loganu hlavně at mi vydělá prachy. Jo lidi jsou fakt povrchní a hloupí
Makléř vydělává jiným peníze aby je sám vydělal, úspěšný makléř tedy peníze má, kdo má peníze nekupuje Low Endový produkt, takže úspěšný makléř, který by ti měl vydělat "prachy" k tobě v Loganu nepřijede. Tak to na světě chodí, pokud jde o ty druhé, kteří vnějšími znaky (tedy autem kterým k tobě přijedou) úspěšnost a um předstírají, no, nemáš jinou možnost než být ostražitý, tohle taky k chodu světa patří. Tedy znova, v jednom si můžeš být jistý, čekat nepovrchního a chytrého makléře, který přijede v Loganu, je jako čekat na Godota. ;-)
je to dle mého tady o tom.. že nedáme peníze někomu kdo jich má hromadu a odvádí skvělou práci a podle toho si žeje.. ale raději je dáme fušerům, kteří se tváři skromně, jezdí low-endovým autem, ale ve finále také odvedou adekvátní práci... Mám pocit, že nedokážeme jiným přiznat úspěch a hned za tím vidíme něco špatně.. Za mnou přijet makléř, nebo obchodní partner v plečce, tak se na něj budu dívat už ostražitě...
Přesně... přitom se to jaksi "automaticky" hrotí - kdo je čistej :-) ostříhanej :-) ví kolik je hodin podle dobrejch časů na zápěstí ;-) má dokonalý kopyta ;-):-) to je určitě nějakej pózér... a k tomu čistý a pěkný auto... tak je zameteno... je to lump a grázl... a ještě se vytahuje >:D Nikoliv... samozřejmě, jsou extrémy... ale má to být správně tak, že člověk má nejen hlavou ale i vnějšími znaky dokonale reprezentovat to, co reprezentuje... je to asi jako kdyby zubař se nám rejpal v puse s rukama od zavináče... prostě to nejde... P.S. Ještě pamatuju dobu za komoušů, kdy kravata byla znakem vyšší buržoazie... a podle její šíře se vyplácely premie - tedy, kdo měl užší dostal vyšší... :-):yes:
a ještě se vytahuje..- to je trefný.. :yes::yes: ono každej mluví o tom, že vystupovat dobře na venek je pozérství, ale zajímalo by mě kolik takovejch lidí chodí na první jednání, na pohovor, na důležitej obchodní oběd ve svým nejlevnějším obleku a neoholenej a neostříhanej pač žije ekonomicky.. tipnul bych si že nikdo... doufám teda.. ;-\ tak nevím proč by firma měla vystupovat jinak...?!? ;-)
ja pochopitelny ze se kazdy snazi pusobit co nejlepe ale sou jistojiste i jiny prostredky jak dat na jevo ze je clovek ci firma znala a uspesna nez jen upravovanim zevnejsku a obalovanim se exkluzivnimi vecmi.. jen to chce od pozorovatele trochu vice usili, mylsim si ze i vami casto zminovany makler muze pusobit duveryhodne a znale bez draheho obleku, stejne jako uspesna firma bez drahych aut, staci se podivat na jeji minule uspechy a statistiky, to uz holt ale vyzaduje od toho pozorovatele, ci zakaznika vice usili takovychto informaci se dopatrat a v dnesnim uspechanym svete je casto prave ta fasada povazovana za zaruku uspechu.. a taky jde podle me i o to jestli firma ci clovek chce aby z nej bylo mozne vypozorovat jeho uspech bez hlubsiho zkoumani pouze na zaklade te fasady ci veci jimiz se obklopuje. zase je pravda ze lepe vypada onen makler v drahem obleku, nez kdyby mel na zadech svetru velkymi pismy vysite sve dosavadni uspechy, ktre by pro mne ale byli vetsi zarukou jeho duveryhodnosti. a prave na to jak povrchne je zvykle reprezentovat uspech spoliha rada lidi falesnych a v realu neuspesnych ci neodvadejich kvalitni praci. vase poznamky zas podle me sklouzli spis k zavisti, jez je pro nas cechy tipicka, ale o to mi neslo.
Bohužel špinavý auto r.v. 1998 člověka co se živí hlavou nereprezentuje, stejně jako fialový sako a bílý ponožky v hnědých mokasínech. Kdo se chce dobře prodat musí jít s dobou a trochu vypadat. Nemusí mít zrovna Hugo Bosse a přijet v E-Klasse ale chce to čistý a relativně nový oblečení i auto ;-) Cílem je působit důveryhodně a schopně, musí to vypadat že má rozhled a vyzná se. Fachman ten může jezdit Formanem, toho prodává jen dobře odvedená práce.
ale samozřejmě máš pravdu a nikdo netvrdil opak.. že jen drahá auta a oblek jsou zároukou kvality... :yes:;-) a žene se to zbytečně do extrémů, protože Logan je "super levný auto".. a staví se oproti konkurentům ze super premiových tříd jako je MB např... a o tom to není.. já celou dobu tvrdím, že auto musí být v adekvátní rovině s firmou a je jasné, že firma co si nemůže dovolit Mercedesy, tak si ale už může dovolit lépe vybavené Škodovky... tím chci jen celou dobu říct, že vystupování firmy, její reference atd by mělo být v souhře.. měla by tu zapracovat corporate identity... a hlavně mluvím o vzbuzení důvěry a nedůvěry.. a ten další a hlubší pohled, to zkoumání... asi nebude úplně to nejlepší, když tě nějaká IT společnost bude přesvědčovat, že ona dělá super www stránky a má to zmáknutý a ty vjedeš na jejich stránky v rámci dalšího zkoumání, a jejich internetová prezentace a stránky jsou... no řekněme archaické a "odfláknuté"... asi to není moc důvěryhodný... ne..?!? a tak to myslím i s těma kárama... někdo kdo tvrdí že je úspěšnej nebude sedlat Logana v základu.. ;-) ale něco mi říká, že si rozumíme... :-)
jo a k ty thalii, tim si mi nasadil brouka do hlavy, pze tu fakt povazuju za nevkusne auto a nevim cim si logan ziskava sympatie kdyz vypada skoro stejne, asi si me ziskal prave tou levnou filosofii dostupneho auta s vysokou uzitnou hodnotou a branim ho pred utoky zastancu nemecke kvality, uz minimalne proto ze se tam treba za sedmero horama v rumunsku snazej a podle prodejnich uspechu si te snahy nekdo ceni...ale thalia o tu bych si ani kolo neoprel asi sem nakej divnej ;-)
Pěknej pohřebák :o)....podoba se nezapře,ale není tohle sen
Byť člověk na prví pohled může vidět pohřebák,co si budeme nalhávat :-),nemusí to nutně znamenat nic tak špatného.Někteří se nad tím dobře pobavili(včetně mě ;-))ale tohle auto si svoje příznivce v týhle republice určitě najde.Jesi to bude k máni s 1.5kou Dcičkem,tak to bude"neodolatelná"kombinace :-)Jen doufám že to recenzisti nebudou vychvalovat jako sedan,kdosi si dovolil tvrdit,že design Loganu je povedenější a hezčí!!!než Thalie,což mě připadá naprosto šílený tvrzení!
Mam sto chutí pichnut do osieho hniezda. Ale nie som si isty ci my vsetci co tu piseme nase nazory máme dosť zdraveho nadhladu a hlavne zmyslu pre humor. Jednoducho schopnost urobit si zo seba trochu srandu.. Ale skusim to a snad to nebudete brat tak vazne:))) Poctivo som precital celu diskusiu a zarazilo ma jedno... Cesi aj slovaci su vo zvysku eu brany ako velmi lakomí a sporobliví.. Moja vlastná skusenost to potvrdzuje.Aj u mna na sk aj v cechach, Ale sporobliví len potial pokial treba realne nieco kupit. Akonahle ide iba o "kecanie do vetra" (rozumej ze netreba realne kupovat) sa s nás stavajú svetáci ako hrom. je nam hned jasne ze si kupime auto o 50% drahsie len preto lebo je to ta prava znacka alebo dalsie si nekupime lebo je to ta nespravna znacka..:)) A v realnom zivote sa na daciu v cechach aj na sk pisu poradovniky.. ;-) Paradox?? ani nie.. Vlastna skusenost mi hovori ze cim ma clovek menej tým viac sa snazi ukazat ze nie je na tom tak zle. A cím je clovek bohatsí (myslim skutocne bohatých a nie tých co sa na to len hraju)tým mu je viac na haku ako sa na neho ludia pozeraju.... Dacia je jasne definovane auto. na nic sa nehra nic neslubuje co nesplni. Dizajn je ok interier nic moc. auto na 4 roky a potom na srotovisko. Ale za tie 4 roky splni sluzbu ako hociktora fabka az na to ze za rovnaku cenu matte raz tak velke auto (rovnako skarede) s rovnakou vybavou. Takze ked tu budeme viest reci o tom ake je to auto "nevhodne" skusme sa pozriet najprv do vlastnej penazenky a uprimne si povedat na com jazdime co chceme pripadne kupit.... >:-[] >:-[] Nepisem o snoch ktoré máme. Nepisem ani o tom comu fandime.. Ale o tom co realne zijeme... A nekamenujte ma..:)))))) dik
Lepší než malá fabie ktero si kupuje skoro každej. Lepší než 5 let stará zafira za stejý peníze. Je to dobrý auto. Koupím si ho , časem si možná koupím lepší ale až nebudu vědět co s penězma a budu mít dům za 10 mil.
3.2.2007 som na PRIMA TV rano o 8.45 hod. pozeral Autosalon a v nom test Tohoto noveho kombiku a fakt ho prisne otestovali a veeeeelmi sa im pacil a veeeeelmi ho chvalili. Verim im, auto vyzera dobre (primerane), uzitna hodnota je vysoka, chcem kupit nejaky kombi, na novy nemam, teraz by sa mi zisla situacia, aby tento LOGAN KOMBI uz bol na trhu taky 3-4 rocny za par chechtakov, kedy uz budu vsetci jazdit na 3.generacii FABIA-* KOMBI. Hned by som ho bral.
Asi před třemi roky jsme si do firmy pořídili 5 ks Škoda Octavia sdi cena tohoto vozu 405000 Kč.Podotýkám, že za tuto cenu je toto auto v základu bez centrálu, elektriky oken, zrcátek atd. Ročně najedeme na jednom voze asi 80000 km. U všech pěti vozů jsme zhruba po 150000 km měnili převodovky které odešly, závady jako vadné ložiska v kolech (cca 60000 km), vadné řízení (cca 80000 km), prasklá lanka otevíraní dveří u všech 5ti vozů, neustálé cvakající přerušovače blinkrů u všech 5ti vozů řešíme neustále od koupě nejdříve to měnili v záruce nyní už to děláme za svoje. Výměna uchycení stabilizátoru již při první garanční prohlídce nikoliv v záruce, ale pěkně za svoje atd atd. Nyní jsme na zkoušku objednali Dacia Logan MCV cena 342000 kč.V této cenové kategorii je toto vozidlo ve výbyvě ambiente (nejvyšší), která mimo jiné zahrnuje:7 místnou verzi z dieslovým motorem, centrál na DO, elektricky ovládaná přední okna, palubní počítač, mlhovky, hagusy,elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka atd.Chybí mi tam jen klimatizace, která je za příplatek 35000 kč.Beru auta jako užitnou věc a ne jako vyjádření svého postavení ve společnosti a hlavně z tohoto hlediska budu toto auto hodnotit.A ti kteří si autem potřebují zvednou své ego ať si pořídí drahé luxusní vozítko. Ti kteří na to mají a v "peněžence"to nepoznají jsou v pohodě, horší je to s těma co na to obětují všechny své úspory jenom aby se ukázali, že na to taky mají. Ty upřímně lituji.
S loganem mam svoje zkusenosti.
Jsme normalni bezna ceska rodina, mame male 2 deti.
Do ted jsme jezdili v bazarovych plechovkach s neznamou historii a penize v servisech vzdy jen tekly.
Pak prisel Logan MCV, parkrat jsme se svezli a detem se moc libil vyhled z vozu. Pro deti je to paradni auto, maji okna jako vylohy. Vnitrni interier se snadno udrzuje.
Svezli jsme se jeste nekolikrat a bylo rozhodnuto. Vzali jsme si jeden kousek v temer plne vybave. Jezdime v nem uz od Srpna 2007, najeli jsme 19 tisic a jsme bez jedine poruchy.
Coz je absolutne senzacni a necekal jsem az takovou kvalitu.
Nikde nic nedrnci, nic nemusim kontrolovat. Na to auto je lidi 100% spoleh. Mam ted prumernou spotrebu 5.3 litru s 1.5 dci motorem. Prumer je za celych 18 tisic.
Jsem s vozem maximalne spokojeny a muzu tento vuz vsem jenom doporucit. U nas na vesnici uz jsme dva s rodinkama kdo si ho vzal a potkavam jich na cestach cim dal vice.
A je velice mile, ze kdyz potkam novy prirustek, oba ridici nevahaji se pozdravit ;)
Naseho Logana jsme podrobili testu. KDyz jezdime za rodinou do krkonos, jedeme do tahleho kopce kteremu se rika Babak. Je douhy a tahly. Vetsina prumernych aut tam podrazuje ikdyz se dole rozjedou. Dole maji 120 a nahore 80. Driv jsme meli 2.0I Sierru v kombiku a ta do Babaku zruchlovala na patou rychlost. Pak hodne aut nic a az ted Logan. Ten taky zrychluje na petku i do Babaku ;) Vsichni jsme spokojeni.
Dlho som rozmýšľal aké auto kúpiť pre moju 5 člennú rodinu.Po dlhých pátraniach na nete,čítania motoristických testov som sa rozhodol pre Dacia Logan MCV 1,5 dCI (50kW) v plnej výbave arktica + elektóny,metalíza,rádio,komplet sada gumených rohoží,defendlock,7 miestna verzia,plató, airbag spolujazdca,bočné airbagy 2x. Toto všetko za 470 000,-skk. Mám ubehnutých iba prvých pár kilometrov,ale je to zatiaľ nad moje očakávania. Auto je v zábehu a spotreba bola v plnej záťaži (5 osôb) a nejaká batožina 5,1 l/100km. Chod motora kultivovaný,radenie presné,výhľad aj zo zadných sedadiel elegantný.Pred kúpou auta som samozrejme absolvoval skúšobnú jazdu s touto motorizáciou.
Moje hodnotenie je zatiaľ veľmi pozitívne.Ak bude auto po 5 000 km verím,že spotrebu (kombinovanú) hravo stiahnem pod 5,l/100km pri plnej záťaži auta.
Toto samozrejme platí pre vodičov ktorí jazdia v pohode a na spotrebu.Pri razantnej a agresívnej jazde to určite bude viac litríkov.Ako som už spomenul,mám tri deti a štýl mojej jazdy je v tomto duchu (bezpečne).Samozrejme nie som brzdou premávky, v meste 60, mimo mesta 90km/h a na diaľnici do 110 km/h. Ak idem viac spotreba rastie,110 km/h úplne stačí na vychutnanie si jazdy.
Záver: doporučujem pre rodiny s deťmi!!!