Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagenu se letos daří

Koncernu VW se podařilo zvýšit čistý zisk v prvních třech čtvrtletích roku 2006 téměř dvojnásobně.
Zpět na článek
31. 10. 2006 07:56
neregistrovaný "fester"
31. 10. 2006 07:58
neregistrovaný "kuku"
31. 10. 2006 07:58
31. 10. 2006 08:12
neregistrovaný "Míra"
31. 10. 2006 08:39
neregistrovaný "Ciello"
31. 10. 2006 08:48
anonym
31. 10. 2006 08:57
neregistrovaný "Ciello"
31. 10. 2006 08:40
neregistrovaný "Vlagik"
31. 10. 2006 09:43
neregistrovaný "FSi"
31. 10. 2006 09:58
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 10:35
neregistrovaný "wolff"
31. 10. 2006 10:42
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 10:59
neregistrovaný "Ciello"
31. 10. 2006 11:24
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 11:41
neregistrovaný "Ciello"
31. 10. 2006 12:28
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 11:50
neregistrovaný "Whirlwind"
31. 10. 2006 10:03
neregistrovaný "Povalec"
31. 10. 2006 10:08
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 10:10
neregistrovaný "Saki"
31. 10. 2006 10:44
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 18:37
neregistrovaný "smudliky budliky"
31. 10. 2006 20:44
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 10:14
neregistrovaný "Povalec"
31. 10. 2006 10:34
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 10:41
31. 10. 2006 11:31
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 11:56
neregistrovaný "dCi"
31. 10. 2006 13:06
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 14:15
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 14:20
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 13:13
neregistrovaný "dCi"
31. 10. 2006 11:31
anonym
31. 10. 2006 12:11
neregistrovaný "Povalec"
31. 10. 2006 12:31
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 14:22
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 11:05
neregistrovaný "TOMBA"
31. 10. 2006 11:44
neregistrovaný "Ciello"
31. 10. 2006 12:37
31. 10. 2006 13:19
neregistrovaný "FSi"
31. 10. 2006 14:50
neregistrovaný "zmulin"
neregistrovaný "fester"
31. 10. 2006 07:56
wow
to sa isto dockame oslavnych piesni od gti-ho :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "kuku"
31. 10. 2006 07:58
Re: wow
také že je důvod :yes: :yes:
Avatar - Dinar
31. 10. 2006 07:58
Je to podplacený
Ále to je zas nějaká marketingová masáž soudruhů z NDR, tomu přece intelygentní člověk nemůže věřit. Navíc, klucí tady na netu to píšou furt, folcvágen mele z posledního, tohle sou jen ňáký učetnický čachry, když se podívám na toho golfa, tak je jasný, že tohle se přece prodávat nemůže, tak jaký zvýšený tržby, jakej dvojnásobnej zisk. :-!
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Míra"
31. 10. 2006 08:12
Re: Je to podplacený
Koncernová plácačka po ramenou - nasadili nízkou laťku, ejhle překonali a jsou skvělí ... :no:
Avatar - Dinar
31. 10. 2006 08:18
Re: Je to podplacený
Dyť to říkám, klucí to uměj vysvětlit hned. Díky Míro, ulevilo se mi, jen trochu nechápu (prosím vysvětli) jak se "nasazuje nízká laťka", když se srovnávají MEZIROČNÍ údaje. Ale ty si s tím jistě poradíš. ;-)
31. 10. 2006 10:29
Re: Je to podplacený
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "Ciello"
31. 10. 2006 08:39
Re: Je to podplacený
>:D :yes: :yes: :yes: >:-[] donutils mě zapřemýšlet.. :yes: ;-)
anonym
31. 10. 2006 08:48
Re: Je to podplacený
bolelo to?
neregistrovaný "Ciello"
31. 10. 2006 08:57
Re: Je to podplacený
..to víš.. když já jsem jen takovej tupoučkej chlapeček.. a po ránu... no co bys čekal... bolestí jsem málem omdlel... ;-)
31. 10. 2006 08:49
Re: Je to podplacený
>:D Já to po ránu málem sežral...Jinak BRAVO koncern :yes:
neregistrovaný "Vlagik"
31. 10. 2006 08:40
To se nedivím...
... když vidím, jaký cirkus dělá u nás kvůli pár erocentům...
Cent k centu a je tu Euro, Euro k euru a je tu desetieuro.
Desetieuro krát počty prodaných vozů a je to jasné ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FSi"
31. 10. 2006 09:43
gratuluji
Psi štěkají a karavana táhne dál. Protože nemám akcie, nebudu bravovat, může mně to možná těšit, ale prostě to zahřeje, že se někomu (komukoliv) tak dobře daří. Gratuluju koncerne, za dobrou práci spravedlivá odměna...... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 09:58
Globálnost světa vs omezené vnímání jedince
Jo, brácho, tohle je fakt stále větší problém v mnoha oblastech.. svět se nám neuvěřitelně zamotává, někteří tomu říkaj globalizace - svět přestává být jednoduchý, komplexnost roste.. ovšem mentální schopnosti jedince se tak rychle nemění - dřív nebo později může nastat úokamžik, kdy už tu komplexitu nedokážeš pobrat - chtělo by to nadhled, kouknout na to trochu z výšky (zkus třeba vylézt na štafle >:-[] ;-) ), protože jinak to prostě neprokoukneš! Brácho, asi mi nerozumíš, zkusím to jinak.. těch 1.21 miliardy € čistého za 9 měsíců je sice pěkných.. přesto si dovolím tvrdit, že to ve Wolfsburgu nikdo moc neslaví, protože je to prostě málo! Tohle je globální svět a globální konkurenti jsou na tom lépe. Brácho, Tobě ta částka sama o sobě jistě přijde pěkná, ale uvažuj trochu komplexněji: 9 měsíců = 1.21.. a co konkurence? Brácho, zas budu muset psát o Toyotě.. jj, brachu, je to prostě tak.. 1.21 je dobrejch, ale jen do chvíle než si uvědomíš, že za tu dobu Toyota otevřela tři továrny (každou za minimálně miliardů $), ovládla Subaru a ještě k tomu vydělala 10 miliard $ čistejch.. brácho, komplexita, Tvůj problém
Rozbalit vlákno
10
31. 10. 2006 10:20
Re: Globálnost světa vs omezené vnímání jedince
Může být, že koncern Toyota vydělal více než koncern VW, vždyť je také větší. Ovšem hra s účetními čísly je šálivá a mnohdy zavádějící. Nicméně přístup koncernu VW ke Škodě MB, kdy ji během uplynulých 15 let vytáhl mezi dobré evropské autovýrobce a ponechal ji velkou měrou autonomní vývoj a design je mi mnohem sympatičtější než montovny japončíků( př. TCPA Kolín) využívající téměř výhradně jen láci pracovní síly a geografickou polohu. :no: Navíc Toyota svými modely nepředstavuje nic jiného než spotřební, cenově lákavou šeď s velkou ztrátou ceny a bez jakéhokoli zrychlení pulsu milovníka aut. ;-\
neregistrovaný "wolff"
31. 10. 2006 10:35
Re: Globálnost světa vs omezené vnímání jedince
V podstatě souhlasím...
Jen máš pocit, že VW předvádí něco jiného než Toyota? No já si myslím, že v podstatě ne, jen ty jejich produkty jsou dražší, méně vybavené a o poznáni méně spolehlivé...
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 10:42
Re: Globálnost světa vs omezené vnímání jedince
Co se týče ekonomických výsledků - jde mi o to, že když se napíše výrok A, tak by se 1) měl napsat celý a správně, 2) mělo by se to úvést do souvislostí. 1.21 miliardy € je pěkné číslo, ovšem 1) je to účetní číslo, 2) když se to dá do souvislostí, tak to žádný úspěch není. A to je to, o co mi jde. Co se týče Tvého příspěvku. a) jsem hluboce přesvědčen o tom, že u všech automobilek zuřivě pobíhají "účetní" a hledají na čem by se ještě dalo ušetřit - dělá to tak Toyota, Škoda, VW i Jaguar, b) ať se nám to loíbí nebo ne - jednoltivé modely jsou pro automobily pouhé "produkty", které se snaží pomocí PR prodat. Je to jen o tom, jaký druh "obalu" a PR zvolí. Ad VW a Škoda. Jsem rád, že VW získalo Škodu a že se vyvarovali toho, aby ji třeba poslali do kupónové privatizace nebo prodali nějakému českému "kapitalistovi". IMHO udělali nejlepší možnou věc :yes: Na druhou stranu je nutno mít na paměti, že VW není žádná charita a jediným konečným cílem je zisk
neregistrovaný "Ciello"
31. 10. 2006 10:59
Re: Globálnost světa vs omezené vnímání jedince
přesně.. konečným cílem je zisk.. jak trefné.. takže je jedno jak k tomu dojdou a ve finále je pro spotřebitele jedno jestli koupí VW nebo Toyotu a tudíž jak automobilky lákají kupce je přece logické a nemůžeš se rozčilovat, že VW je láká více než třeba japonci.. - pro tebe lživými výroky.. ne..?!? ;-)
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 11:24
Re: Globálnost světa vs omezené vnímání jedince
Spotřebitelům to úplně jedno není, páč záleží na tom, kterej produkt více odpovídá jejich preferencím (teda za předpokladu, že spotřebitel vůbec tuší co vlastně chce) ;-)
neregistrovaný "Ciello"
31. 10. 2006 11:41
Re: Globálnost světa vs omezené vnímání jedince
a od toho tu je automobilka aby mu to řekla... ;-)
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 12:28
Re: Globálnost světa vs omezené vnímání jedince
>:D >:-[] :yes: ;-)
31. 10. 2006 11:05
Re: Globálnost světa vs omezené vnímání jedince
Souhlas :yes: . Tenkrát stačilo málo a Škoda dopadla jako POLDI Kladno s p. Stehlíkem nebo tisíce jiných podniků v Česku.
neregistrovaný "Whirlwind"
31. 10. 2006 11:50
Re: Globálnost světa vs omezené vnímání jedince
Směšný co píšeš o vztahu VW - Škoda a (dovolim si upravit) zbytku světa, nebo lépe ostatních automob. koncernů. Správně píšeš že Škodu vytáhl VW na svou úroveň. Ale co pak? To jí jako pustil k vodě a nechal ať se sama o sebe postará? Houbeles, je tam stále stejná kontinuita toho tvýho autonomního vývoje a designu, stejně jako ve světě u jiných koncernů. Jenom zblblí čecháčcí mají stále dojem, že Škoda je samostatná, česká. Na vývoji tam sice pracují češi, ale pod taktovkou VW. Co je platný, že mají nějaké svoje představy, když bez svolení VW nesmý ani prd. Proč by tedy vývoj škody přemístovali do německa? když by tam odvedli stejnou práci, ale za mnohem větší peníze. A jakej je rozdíl mezi Toyotou a Škodou (resp. VW), když oba expandují s výrobou do zemí, kde je to pro ně finančně výhodnější? Co přesně udělala Toyota hůř oproti tomu co udělá VW? Aby ses za pět let nedivil, že ti tu tvojí českou škodověnku dováží z Indie >:D
31. 10. 2006 12:45
Re: Globálnost světa vs omezené vnímání jedince
Nemám Škodu, ani tam nepracuji....Doporučuji trochu zvednout sebevědomí, oni totiž Češi (což si málokdo uvědomuje) o svoji pozici v koncernu musí také bojovat a ..daří se jim to. Měl bys tu raději montovnu Twing? Taktovka VW je v pořádku, myslím že to umí >:D >:D
neregistrovaný "Povalec"
31. 10. 2006 10:03
doporucil bych...
Doporucil bych redakci, aby bud publikovala presny preklady celejch tiskovejch zprav, nedelala z nich amatersky vytahy, nebo si aspon nechala od "ekonoma" vysvetlit, co ktera polozka znamena. Po "hodnoceni" vysledku GM je to dalsi zmatena zprava. Korporatni ucetnictvi holtneni zadna legrace. To uz radsi piste PRka na koncernovy TDIcka ;)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 10:08
Re: doporucil bych...
jj :yes:
neregistrovaný "Saki"
31. 10. 2006 10:10
A co ostatní
Proč jenom VW? Proč nesrovnat ostatní automobilky bylo by to zajímavé. ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 10:44
Re: A co ostatní
Kdyby se to dalo do souvislostí, tak by to totiž nebyl úspěch ;-)
neregistrovaný "smudliky budliky"
31. 10. 2006 18:37
Re: A co ostatní
Treba s Fordem, ze?... Tome, Tome, ta vase zaujatost pro Toyotu, chapete, ze uz kvuli tomu nemuzete presvedcit vubec nikoho? Ja treba proti Toyote nic nemam, jsou to asi spolehlive vozy, trebaze z meho pohledu zcela nudne a pro koupi nezajimave, ale nemam zapotrebi se kvuli tomu navazet do ni ani do jejich konkurentu...
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 20:44
Re: A co ostatní
Tak zrovna tenhle příspěvek byl myšlen trochu nadneseně, proto jsem tam také dal ;-) tenhle smajlík :-) Vážně jsem myslel zejména příspěvek o něco nahořejc. Vadí mi informace vytržené z kontextu či prezentace "bezrozměrných čísel", která pak některé uživatele mohou uvádět omyl.. což následně vede k tomu, že si tito užiatelé myslí, že publikuji nepravdu a dávají mi to najevo (viz příspěvek v této diskusy v 7.58).. Ano, existují automobilky, které jsou na tom podstatně hůře než VW, ale stejně tak existuje řada automobilek (bezkonkurenční Toyota, ale i Honda či Hyundai) které jsou na tom lépe a v kontextu jejich úspěchů pak nelze brát výsledky VW jako úspěšné.. ještě mi vadí jedna věc - VW tento/minulý rok třeba jen v USA prodělalo přes jednu miliardu dolarů! Má průměrný uživatel šanci se toto někde dozvědět? Ne, pouze je mu sděleno, že VW vykázal zisk X a že je vlastně vše OK. Snad jsem to vysvětlil dostatečně - není to o tom, že bych byl zarytej fanda Toyoty a proto ryji do všech ostatních, je to špíše o tom, aby se nám dostávalo komplexních do kontextu zasazených informací. P.S. Ti, co mě opravdu znají, vědí, že to s tou zaujatostí zas tak horké není, jde spíše o oblíbenost některých modelů a fascinaci tím, co dokázali a zejména co ještě dokáží ;-)
neregistrovaný "Povalec"
31. 10. 2006 10:14
Jo :)
Jeste jedna rada mistnim setrilum, ktery neustale hledaji "nejvyhodnejsi nabidku". Muzete nasprintovat s timhle clankem k prodejci a rict mu, ze prilis vydelava a chtit slevu, ted nevim, jestli 300Eur/auto (after special items) nebo 700Eur/auto (before special items)... ;)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 10:34
Re: Jo :)
>:D >:-[] >:-[] >:-[] :yes: ;-)
31. 10. 2006 10:41
PASSÁTNÍ ČÍSLA
"Píčes" má lepší spaní. Ono, v téhle době, dosáhnout takového úspěchu... to je na dvojitého oscara. Když si člověk promítne, co za rok koncer VW předvedl v modelové politice... pochopí, že je to oprávněný úspěch. Vedle toho se zdařilo to podstatné, udržet sociální smír a dohodnout se s odbory. Mimochodem z lidského hlediska jsou částky odchodného, vyplácené zaměstnancům, kteří předčasne ukončí pracovní poměr malým zázrakem. Ale je z toho vidět, jak podstatně se "přezeměstnanost" podepisuje na výsledcích podnikání. No, tak to tady máme. Tlak samurajů z východu nás povede k tomu, že se bude propouštět, že bude méně práce. Samozřejmě, že se to negativně nedotkne VW... odneseme to mi, lidi... evropani. Tak si zejtra rychle utíkej koupit nějakej samurajskej produkt... to bude nejlepší... posílíš Evropu. P.S. Tyhle výsledky jsou o to důležitější, že VW zanedlouho rozjede prodeje stěžejního modelu - GOLF VI. A co může být přitažlivějšího, než si od prosperující automobilky koupit jejich nový, legendární model. A ještě něco... Škoda je v dobrých rukou... BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
17
31. 10. 2006 11:13
Re: PASSÁTNÍ ČÍSLA
:yes: Ano a zdůrazňuji tvůj postřeh - všichni Ti, co se do krve bijí za produkty z dálného východu nechť si uvědomí, že dlouhodobě to zasáhne i jejich životy a rodiny. Proč je i pro monstr premiumexportéry jako je BMW a MB pořád životně důležitý domácí trh? A narozdíl od některých čecháčků - němci to moc dobře ví a ctí domácí produkty ! :-|
31. 10. 2006 11:24
Re: PASSÁTNÍ ČÍSLA
Jistě :yes:
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 11:31
Re: Svět není jednoduchý..
Můžes mi prosím vysvětlit, jaký je pro mě jako pro Čecha rozdíl mezi tím, jestli si koupím Corollu vyrobenou ve Francii, Civica vyrobeného v Anglii nebo Golfa vyrobeného v Německu?
neregistrovaný "dCi"
31. 10. 2006 11:56
Re: Svět není jednoduchý..
:yes:
31. 10. 2006 12:49
Re: Svět není jednoduchý..
Velký ;-) ..protože tvoje prachy končí v samurajský kapse a ne evropský. Myslím, že toto mnoha lidem uniká. :-)
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 13:06
Re: Svět není jednoduchý..
Mýlíš se! To je právě přesně ta demagogie, kteroua rgumentují Ti, kteří nerozumí současnému světu! :no: Zdaňuje se v zemi výroby (pro Čecha fakt nevidim rozdíl), případné dividendy jsou akcionářům. Ty víš, kdo je akcionářem Toyoty či Hondy? Nevíš.. třeba (!) to jsou právě různé evropské a americké investiční a penzijní fondy - díky tomu, že je Toyota zisková, dostanou dividendy a tím zhodnotí své investice - díky tomu, pak maj prachy, aby evropanům a amíkům platili úroky z jejich penzijního spoření.. tak je to dnes téměř se všemi odvětvými (kromě státních podniků). Jediné co s tím můžeme dělat je snaha o vytvoření takových podmínek, aby ty auta bouchaly tady v Evropě a zaměstnaly Evropany (což se myslím docela daří)
31. 10. 2006 13:18
Re: Svět není jednoduchý..
Kde se auta bouchají je jistě hezké, ale možná ještě podstatnější je, kde se nachází vývoj a výzkum.
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 14:15
Re: Svět není jednoduchý..
Sorry, zapoměl jsem. Más samozřejmě pravdu :yes:
31. 10. 2006 13:22
Re: Svět není jednoduchý..
Kontrolní otázka : Jak vysoké daně platí prvních 10-15 let cizí automobilka, která u nás postaví montovnu? Hádej, hadači...A nemlž investičními fondy, zisky japonských firem končí větší měrou u samurajů, stejně jako v případě VW u němců. To je myslím nepochybné. V zaměstnanosti máš pravdu, ale nesmí jít jen o nekvalifikované profese. ;-)
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 14:20
Re: Svět není jednoduchý..
Jak vysoké daně platí prvních 10-15 let cizí automobilka, která u nás postaví montovnu? Investiční pobídky platí pro všechny, ne? Když tu něco postaví VW, tak je jiště dostane také :-! ;-) Kdo to postaví? Kde vezmou stavební díly? Kde budou bydlet stavaři a pak dělnicí? Co budou pít a jíst? Kde budou relaxovat? Kam půjdou k holiči? apod. apod. Odvody 3000 lidí na zdravotním a sociálním. Vliv na export (potažmo obchodní a finanční bilanci). Jen ať sem jdou - lepší, když tu budou třeba jen 20 let něco bocuhat než kdyby se nedělo nic! Ty znáš akcionářskou strukturu Toyoty, že si jseš tak jistý? :-!
neregistrovaný "dCi"
31. 10. 2006 13:13
Re: Svět není jednoduchý..
Koušeš si zaujatou nudli, Vektore. Uniká pouze tobě, ale pravda. :-!
anonym
31. 10. 2006 11:31
Re: Svět není jednoduchý..
:yes:
neregistrovaný "Povalec"
31. 10. 2006 12:11
Re: Svět není jednoduchý..
Pouzivas zavadejici argumenty. Dodavatelska zakladna VW se v mnoha pripadech kreje s dodavatelskou zakladnou "samuraju". Jen to co vidim na svoji Toyote z venku: brzdy Bosch, klice Valeo, tapecirunk kufru Rieter, skla Pilkinton (auto vyrobeny v U.K)... Jinymi slovy, mozna dojde k posunu podilu automobilek na trhu, ale business v evrope zustane. Je to stejne ujeta predstava, jako kdyz amici pyskujou, ze Toyota nema co delat v NASCAR, protoze neni "dost americka"... az na to, ze Toyota ve statech zamestnava 400 tisic lidi. Btw. nevadi ti, ze evropsky automobilky (M.B., BMW/Mini) zvysujou svuj share na americkym trhu na ukor americkejch vyrobcu? Ze by zase "double standards"? ;)
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 12:31
Re: Svět není jednoduchý..
jj :yes:
31. 10. 2006 13:44
Re: Svět není jednoduchý..
Vždy je dobré patřit k těm silnějším... můžeš koneckonců pomáhat slabším... Takže já jsem evropan... a protože svět byl, je a bude vymazován hranicemi, bez parcelace zájmů do prostě nepůjde. Popěvky, že je to jedno, jestli koupím samurajsmkej meč či evropskou ikonu, to jsou popěvky mladých mužů, kteří zatím hledají své místo na mapě světa i na mapě života. Chápu je. Vedle toho tu musí být ti tahouni, kteří jim umožní tyhle hry mládí... ovšem z pozic těch silnějších... pak to má ty správné dospělácké grády. P.S. Přece se mnou nehodláš diskutovat způsobem, že mi dáš seznam, co má Corolla vyrobeného v Evropě? Nejde o přední sklo, jde o celý průmysl, od vývoje až po servis... a jestli se domníváš, že peníze z tvé Corolly končí tam, kde peníze z Golfu, pak se to domníváš špatně.
neregistrovaný "Tom"
31. 10. 2006 14:22
Re: Svět není jednoduchý..
A nebo ty nic nechápeš :-!
31. 10. 2006 14:52
Re: Svět není jednoduchý..
Možné to je... ale velmi málo pravděpodobné...
neregistrovaný "TOMBA"
31. 10. 2006 11:05
JOJOJ
Ješte nesmíme zapomenout, že ono krasně kladné číslo profituje ze zásob vytvořených s větším počtem zamestnanců a za éry tzv. rozhazovaní.Náklady mají sice ted nižší a zaměstatnanců méně otazka jestli si i tyto zisky udrzi pristi rok s touto vyděračskou politikou-jestli ano pak klobouk dolů a nám pomahej bůh. žijeme ve světe plných ....
PS: osobně se mi VW líbí ale nebudu přeplacet značku!!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Ciello"
31. 10. 2006 11:44
Re: JOJOJ
.."nebu přeplácet značku"... :-) jaký nošís jeansy..?? nebo u jaké značky aut nepřepláciš "značku"..?
31. 10. 2006 12:37
Re: JOJOJ
:yes: Poslední věta měla znít:"Osobně se mi VW líbí, ale nemám na něj". A byla by naprosto v pořádku. ;-)
neregistrovaný "FSi"
31. 10. 2006 13:19
Re: JOJOJ
:yes: trefa :-)
neregistrovaný "zmulin"
31. 10. 2006 14:50
Re: JOJOJ
Každá značka se musí zaplatit,teda kromě Číňanů,to jsou stejně sebevražedný nounejmy.
Jinak bych se soudy počkal na příští rok.Vzhledem k velkému vlastnickému podílu státu se obávám,že si to tam malujou jak Sobotka náš rozpočet :'-(