Mluví se něm už dlouho, ale teď už je alespoň o něco poodkryta rouška tajemna. Nové kupé Audi A5 bude konzervativnější, ale hlavně větší než model TT. Proti konkurenčním Mercedesům CLK a BMW řady 3 nabídne prostornou karoserii.
Musím říci, povedená hračka :yes: , jen mi připadá, že je to spíše sporťáček a ne smradlavej nafťák ;-\ Jak se říká - plyn patří do trouby, benzín do auta a nafta do kamen a né do aut a zvláště pak do sporťáků :no: To dělají pro takové pochlebovače jako je GTI a RS. Ostatně se divím, že už to tu nevychvalujou do nebe, vždyť je to koncernové auto přeci 8-s . Určitě by obháji i namontovat do toho krasavce SUPER SPORT MOTOR 1.2HTP >:D >:D >:D
já mám VELKÉ ZJIŠTĚNÍ - pokud vezneš slovo láska,jedno písmeno vyhodíš, ostatní vyměníš, vznikne z toho PIVO. Ale pozor, pokud jedno písmeno přidáš a všechny vyměníš, vznikne z toho FERNET, A TO UŽ NEMůŽE BÝT NÁHODA !!!
Tak pánové, z týhle novinky tu jeden diamantovej kovboj nebude mít nejčistčí tanga... >:D BRAVO porsche, BRAVO VW a BRAVO audi!!! Jinak se mi nová A5 líbí. Moc líbí...
Nejsem si jisty tim srovnanim s tridou BMW 5 ci Mercedes E. (1) A5 je podle mne primym konkurentem BMW 3 Coupe; (2)dvoudverovy vuz na bazi BMW 5 je snad BMW 6, u Mercedesu maji myslim CLK.
Hej je to minimalne divne. Pod nadpisom su spomenute konkurencne CLK a BMW3 a par riadkov nizsie sa uz konstatuje ze konkurencia podobnu koncepciu dvojdveraku na baze Ecka a 5ky neponuka. Okrem toho ak je R8 dvojdverak na baze A6(co neviem neviem,pocul som o A7), alebo A5 dvojdverak na baze A4, tak mozem s kludnym svedomim konstatovat ze BMW6 je dvojdverak na baze 5ky. Podla mna nie celkom podareny clanok.
Nějak tomu chybí glanc, moc se to podobá TT a to je škoda... Jinak barva opravdu hrozná, myslím, že v takovéhle se vyráběly v osmdesátých slavné Wartburgy a nějaká barva jim ještě zbyla. Ostatně tam kde se vyráběly Wartburgy tam dnes bouchaj Audi - óóó ten slavný Eisenach - dříve Auto Union :-)
továrna v Eisenachu byla vyvlastněna společnosti BMW nikoli Auto Union.
Zajímavý postřeh je, že na to, kolik lidí na internetových diskusích hází špínu na 1.2 HTP, jich po republice jezdí poměrně dost. Pokud se jich prodá dost, znamenalo by to, že se jedná o dobrý motor. Je to tedy dobrý motor nebo lidi nemají peníze na něco lepšího?
To by mně zajímalo, jaký nickname přisoudí GTI tomuto kupátku... :-) Ale jinak toho tady k diskuzi moc není. Auto to bude rychlé, hezké, spolehlivé. Taková pikoška: Včera byly v Brně firemní dny AUDI, RS4, S6, S8, ukazovali tam novou R8...pěkný... ale S6 na okruhu...to je průser...to auto je na okruhu úplně špatně... S8 ho překonala rozdílem třídy...
Kdepak jsi to četl? Pokud to někdo někde napsal, pak těmi auty nejel. S6 je opravdu průser, tedy v tom smyslu, že od předchozí generace neudělalo podvozkově žádný pokrok, je to prkenné audi, sice se skvělým motorem, ale srovnání s M5 je zcela mimo. Navíc tím pravým protivníkem M5 bude RS6, která se doufejme povede ve srovnání s S6 stejně lépe, jako RS4 ve srovnání s S4. ;-)
no právě, jsou to takové ty kecy při prvním představování S6 že si vyšlápne na M5 (myslel jsem to trošku ironicky) ;-) Ale myslím že srovnání už bylo v AutoTipu a S6 vyhrála kvůli "kultivovanosti", ale nejsem si tím 100% jistej...každopádně M5 (i normální 5) je můj favorit a šestka mě vůbec neoslovuje, takže jsi mě potěšil ;-)
S6 byla totalne degradovana Jeremy Clarksonem. nerikam, dostala tusim jen jednu! hvezdicku z peti. M5 tusim 5 z 5. nechce se mi to hledat...
duvodem byl hlavne podvozek. psal tusim neco ve smyslu: audi S-line je asi zkratka pro *-line... :) ja jsem ji nejel, tak nehodnotim.
Ne, fakt nevěřím, že by jakýkoliv redaktor, po projetí obou aut mohl napsat, že je S6 lepší než M5. V čem je problém? Dobrý příklad je právě S4 a RS4. Do příchodu současné RS4 Audi svoje sportovní verze dělalo trochu vyčuránkovsky, prostě přitvrdili podvozek a použili nějaký dobrý turbomotor, Detlef byl na Autobahnu nejrychlejší a to mu stačilo. Tohle platilo od první RS2 a přestalo to fungovat ve chvíli, kdy BMW udělalo M3 E46, Audi mělo hotovou svou RS4 na původním principu a nastal průser č.1, rozdíl byl takový, že museli změnit přístup a opravdu ostré verze nedělat tak, že pouze naladí sériovku, ale auto postaví od začátku jako RS verzi, podobně jako to dělá BMW s Mky. (Ono vždycky je napsáno, že to má oproti obyč. verzím jinak tohle nebo ono, ale jinými slovy je to prostě v zásadních věcech zcela jiné auto). První vlaštovkou takto stavěného Audi je současná RS4, a platí to jak pro podvozek tak pro motor, u RS6 (i vzhledem k tomu jak si dávají načas) doufám v podobně dobrý výsledek. Pak snad bude možno mluvit o soupeři pro M5, S6 je jen přitvrzená šestka, sice se skvělým motorem, pro jejíž podvozek je právě přitvrzení, to nejhorší, co se mu může stát. Přetáčivost zústává a komfort jízdy je degradován na úroveň tragače. ;-)
tak jsem našel,AutoTip č.12, červen 2006, A6 opravdu na prvním místě, cituji výsledek: "S6 nakonec v testu zvítězilo.Má sice slabší motor a vyšší hmotnost, techniky AutoBuildu ale přesvědčilo vyváženějším chováním, pohodlnějším pérováním a méně kompromisy ze strany řidiče a spolucestujících. Komu je to málo, at si počká na RS6". Ovšem když si přečteš celý článek tak to takhle moc nevyznívá, v podstatě v čemkoliv je M5 lepší, dokonce i o té pohodlnosti píší:"jízdní komfort není o moc vyšší než u bavoráku, na příčných sparách pronikají dovnitř rázy". Tak nevím, připadá mi to potom jako trošku zaujaté proti M5 ;-\ ;-)
clarkson o S6: What we’ve been given is an ocean-going turkey, a lemon the size of Steven Seagal’s ponytail, and possibly the biggest disappointment in all of automotive history.
It will only set off at full pelt, which is a nuisance when you’re having to contend with a gearbox that works like it’s on cannabis, and steering which — I feel sure — is made from old driftwood.
And then we get to by far and away the worst thing: the ride. They call it “S line”, and it doesn’t take too long to work out what the S might stand for. Clue: four letters, begins with S, ends in hit. Which is odd because it really isn’t one.
It’s not firm in a controlled way. It’s firm like the matron in a Carry On film. It’s firm to the point where you start to laugh at its complete inability to ride with grace or panache over absolutely anything.
nevim, jestli je to na 100% pravda, ale bavil jsem se :)
Tak květnatě (viz. níže) to umí popsat jen Clarkson >:D , ale v podstatě tam má všechno. Pokud jde o ten Autobild, pak to moc nechápu. Zvlášť ta vyjádření o komfortu jsou úsměvná. M5 není extra pohodlný kočár, já s ní měl jen trochu času, které jsem pochopitelně netrávil na městské dlažbě, ale ve srovnání s ní je S6, co do komfortu podvozku, kostitřas. :no:;-)
myslím že jsou v Autobildu trošku schizofrenní..když je tam článek o BMW tak jej vždy vynesou do nebes, pokud je tam srovnání s Audi, tak vždy píšou že BMW má lepší podvozek, brzdy, motor atd. ale stejně vyhraje Audi...třeba kvůli tomu že se světlý interiér BMW hodně špiní ;-\ ;-)
O tej konkurencii to neni docela pravda myslim ze to bude nieco ako 6 BMW a trochu vacsie ako CLK to ale ties podrastie a bude vychadzat s E MB. Ta pocitacova retus mi moc nereze ale skor to vyzera ze to bude ako A6 od audi a ta je vydarena tak to bude nice kupe. Predok aj zadok je v A6 vyvazený a podla tych fotiek to vyzera podobne tak sa us moze BMW 6 triast toto bude silna konkurencia
Také bych to viděl jako konkurenci pro 6-er a budoucí CLK, tedy zcela v intencích dané třídy. Klasické GT coupé na bázi vyšší střední. A vypadá velmi dobře. :yes:
Typicke Audi = matrjoska. Jsem zvedav, jestli se sem taky snese kritka jako u Aurisu, ze je to vlastne TT5. A vzhledem k tomu, ze nove TT je ve skutecnosti jeste horsi, nez na fotkach, tak tohle zadny zazrak nejspis nebude (pokud ma ta zluta retus pravdu a pod plachtou neni neco, zavanejici napadem). :no:
No tak jestli je tohle coupé tak mě trefí blesk. Čekáááám - nic - blesk mě nezasáhl takže tohle určitě coupé není. Vždyť to vypadá jako sedan. Já to balím - Audi prostě nikdy pořádné velké coupé mít nebude. Na to by musela trochu změnit styl a to se nehodí do firemní politiky :D Hovk - domluvil jsem (protentokrát)
Ošklivý to asi nebude.Z hlediska jízdních vlastností na 6-ku BMW to ale nedosáhne.
Jinak Top Gear,nebo Speed jsou plátky pro pitomce což dokazuje i fakt,že srovnávali S6 a M5,protože S6-ka je normální kára se sportpacketem a vostřejším motorem a M5-ka komplet vyvíjenej sporťák.Jak psal výše Dinar.
Osobně ale z hlediska designu doufám,že z GT-čkovejch kupé budu častějš potkávat MB,nebo Breru.
Jestli je motor z Gallarda,jiny brzdy,nastaveni povozku atd. jen normalni kara se sportpaketem a vostrejsim motorem,tak ses pitomec spis ty....myslis,ze vzali normalni A6 narvali do ni motor,brzdovou soustavu,podvozek a naky plasty nekde ze skladu a rekli hura jed?S6ka ma za sebou taky samostany vyvoj a je to sport. model znacky a ne nejaky TDI se sportpaketem.Problem je spis v tom,ze ikdyz jsou obe auta cileny na zhruba stejnou skupinu zakazniku,tak S6 se s M5 neda moc srovnavat... ;-) Je tom asi jako Golf R32 a STi/EVO....
Ty máš dost 8-s Nevim,kdes přišel na motor z Gallarda,ale jinak Tě můžu ubezpečit,že jim stačily sportovní tlumiče s kratšíma pérama a trochu větší brzdy,což neni v dnešní době problém aplikovat na jakýkoli auto a ani to nepřijde na moc peněz.Navíc ještě ušetřej za zadní panty a zámky na dveřích >:-[]
věř mi že je rozdíl mezi S-line a S6. jinak by se prodávalo jen A6 V10 S-line a pak RS6.
a mimochodem tohle vůbec nevypadá na nuvolari.koukněte na tvar okna za dveřmi a na zadek auta, bude to spíš sedan,dvoudveřová A6.
Tož jak vtipně a přesně napsal Skyline1 aneb Audi svůj současný dyzajnový stín ani tímto modelem nepřekročí. A zkratka MSX - viz debata pod A-TT (aneb znalci vědí). Méďa ani Báwo si myslím se moc téhle konkurence báti nemusí.