Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Obrovská ztráta Fordu

80 komentářů

bravo ford :-!
No, lepší přiznat barvu, než to bastlit jako ENRON. >😒] Tak teď se můžou dát na modlení. Schválně jestli to pomůže >😁
>😁
>😁 To by se "Leninovým saním" stát nemohlo, že? >😁
Docela by mě zajímalo, jak je možné, že poklesl prodej pick-upů. To už nemají tak nehostinnou krajinu? Už nevozejí Dobrou vodu a oslíky na korbě? Nebo jim zavedli vodovod? >😒] Či snad zjistili, že jejich sedany nemají dva motory, ale že pod jedním "inteligentní deklíkem" se skrývá kufr, kam ten nákup naloží? 😉
>😁 :yes: :yes: :yes:

A nebo uz prestali vsichni byvali kupci pick-upu pracovat v "construction" jak na tady bylo kdysi podsouvano... >😒]
Jozki
Preco mam taky pocit ze si nanho ZZly ? 😉 😄 Ale fakt by ma teraz zaujimali tie Lonesove prehlady predaja v USA. Porovnania po mesiacoch a medzirocne. Kvoli zlym spravam sa ich ale asi nedockame. ;-\
To se ti jen ZZdá 😉 Mě by taky zajímal důvod poklesu prodejů, tak očekávám, že nám to skautík řekne. Nebo se snad něčeho bojí? 😄
Jozki
😄 Dovod viac menej pozname. Ja som skor zvedavy o kolko to pokleslo.
Já chtěl ale slyšet ten "americký" důvod >😁 >😒] 😉
Jozki
Aha. Tak to bude mat nieco spolocne s demokraciou bojom proti terorizmu a svetovym mierom. 😉 >😒]
A taky jak nam pomaha znecistovani planety, pak ospravedlni plytvani, americkou formu "demokracie" a hlavne V8 8.9l (ci kolik) Hemi OHV a posteskne si, ze ani ti americani uz nejsou dost americti, hlavne proto, ze zrejme prestali pracovat v "construction" >😁 >😒]
jo, my jsme zrovna zemi, jejiz obyvatele si z US demokracie muzou utahovat a psat ji v uvozovkach; tak dobrou
do debat o povaze demokracie. Odmitam ale tezi ze nemuzu kritizovat americkou formu "demokracie" (a za tema uvozovkama si stojim) kdyz pochazim z CR. Uz proto, ze CR jako stat existuje jen 13 let a take proto, ze jsem zil i navstivil spoustu zemi, kde je demokracie na mnohem vyssi urovni nez v USA. Amerikanofilove nebudou souhlasit a dobre jim tak - skocili jim totiz na ten jejich "americky sen"
Prosimte nestav se do role nejakeho disidenta; kritizuj si co chces (dela to i Kim, Castro, Chavez) ... Zatim se lide porad _do_ USA, ne _z_ USA. (Take bych tam zit nechtel, ale o tom rec neni, to se asi shodneme.)
Fakta jsou jedna vec a tam je, co se tyce americkeho automobiloveho trhu, Lones zrejme fundovany. Ovsem ta uchvatna vysvetleni a kolikrat jeste smesnejsi argumenty jsou vec jina. Uplne se uprimne tesim co k tomu bude mit 😉
no treba za zari prodeje trucku Fordu stouply
nebo ze by to bylo drazsim benzinem? a snad ti nepokazi radost tahle tabulka: [odkaz]
Dražší benzín, ále kam on nigga, takovou silnou ekonomiku přeci nerozhází pár centů, né? 😉 Nebo že by jim skutečně vadilo, že utrácejí za benzín více než dřív? Protože jsou to většinou arogantní plýtvající prasata, tak jedině zvedání cen je nástrojem, jak jim ty palice rozsvítit. Tvá tabulka je hezká, ovšem nekoresponduje s tím, co Ford sám očekává za 3.Q 2006, viz. článek.
Silna ekonomika a priority utracejiciho davu jsou dve ruzne veci. Ta tabulka pouze "koresponduje" s tim, ze trucky v USA maji do mrtvoly daleko. Proc by se tam jinak Toyota o5 (a zda se, ze o5 neuspesne) pokousela protlacit sveho kone? P.S.: Clanek jsem cetl, a den pred nim i zdroj, ze ktereho cerpa; diky za starost. :yes:
Skyline
Viz moje odpoved na tvuj puvodni prispevek - tvoje tabulka je pro KANADU a tezko z ni muzes delat zavery pro USA.
i v US sly E😜lorer a E😜edition nahoru (F-Series tusim take, ale 100% to nevim, to bych musel hledat)
Skyline
V tom pripade ale nechapu, proc se ohanis clankem o narustu v Kanade. Mas neco na ty narusty E😜loreru a E😜editionu v USA? Kazdopadne zvyseni prodeje dvou rad jeste neznamena, ze ty ostatni nesly do sra.ek, tedy tam, kam se zda kracet cely Ford. Jestli mas nekde tabulku s kompletnimi prodeji vsech rad, dej vedet.
Snadno ji najdes na media.ford.com. Tabulku na CA jsem hodil proto, ze tu jsem mel po ruce; co se USA tyce, u tech jsem mel pouze "v pameti", ze se pokles (po)zastavil a ze u nekterych rad dokonce doslo k narustu. Netvrdim, ze "se to obratilo a ted to zase bude stoupat". Ja tim jenom chtel ilustrovat, ze tu par lidi tancuje na hrobe, ktery (prinejmensim zatim) neni prazdny. (Pro Toyotu i Nissan je porad zajimavy.)
'vafix [neni obsazeny] samozrejme 😄
Skyline
A vsiml sis, ze to jsou vysledky v Kanade, tj. na nekolikanasobne mensim trhu, nez jsou US? Ona ta procenta jsou nadherna, ale jde o to, z jakych vlastne absolutnich cisel, ze.
viz vyse
"Páči" sa mi americký prístup managmetu k veci. Vykopneme ľudí, zavrieme fabriky a predáme všetko čo má cenu. Miesto toho by mali zastaviť vyplacanie divident a všetky peniaze investovať do výskumu a skvalitnenie výrobkov. Zrazu sa čudujú, že im nik nekupuje auta.
Aj "naivny" Amik zistil čo je kvalitné auto. Škoda, že im to musel ukázať Japonec.
Dividendy se vyplácejí akcionářům ze zisku. Když není zisk, nejsou dividendy. Aby mohli investovat peníze do výzkumu, musí ty peníze někde vzít, ony se nerodí na stromech - třeba tak, že zavřou továrny, které jsou nejztrátovější a propustí lidi, kteří nejsou klíčoví.
A vis jak se rodi zisk? Zisk je ucetni velicina konceptualne vznikajici pomerne jednoduchym odectenim nakladu od vynosu. Naklady a vynosy jsou ale tak obsahle kategorie, ze vysledny "zisk" nebo "ztrata" jsou kategorie naprosto oddelene od skutecneho hospodareni spolecnosti a verim, ze Ford, dokud se bralo "ze ziveho" tech dividend hodne odrezal a rozdal. Proto ted tak horentni ztrata...
přesně.. :yes: Zisk je účetní veličina... myslím, že se toho v Enronu drželi zuby nehty >😁 >😁 >😁 😉
>😁 >😒] >😒] >😒] :yes: 😉
Nechcem tu rozvíjať ekonomickú debatu, ale existujú tzv. prioritní akcionári. To sú ľudia, ktorí získajú vopred stanovené percento výnosu bez ohľadu na to, či je firma zisková alebo nie. A zníženie dynamiky pociťujú v US aj mnohé ďalšie sektory, nielen automobilový (výrazne napr. nehnuteľnosti).
Beh, uspora nakladu a prodej "nadbytecnych" aktiv (at uz to znamena cokoliv) je samozrejme prvni krok k ozdraveni koncernu - v pripade tech luxusnich znacek Ford nadevsi pochybnost prokazal, ze je proste neumi ridit. Ted se je snazi prodat protoze zaprve nema cas ani penize zkouset si to dal a zadruhe potrebuje cash :-! Produktova politika je krome efektivity samozrejme dalsi strategicky obor. Amerani nedozi pruzne reagovat na zmeny na trhu zpusobene zdrazenim ropy a amenou prefernci zakazniku. Predevsim musi doufat, ze to zachytili prinejhorsim za 5 min 12 a a trochou stesti se zachrani 😉
podla statistik, a za rok 2005 mal VW stratu v severnej amerike 1.1 miliardy $ co sa mi zda dost vela
Skyline
Mas k tomu neco blizsiho? Taky se mi to zda hodne, ale na druhou stranu VW ani Audi se nijak zvlast neprodavaji (tusim Golfu se proda tak 20k rocne, coz je smesne cislo), ale koncern si slibuje zvyseni do budoucna a tak utraci brutalni prachy za marketing - a mozna i stavi nejakou tovarnu, co ja vim. Pak by to az tak velke cislo nebylo.
jen tak dal treba jim tam vsechno pokrachuje a konecne prestanou mit penize nato aby terorizovali cely svet !!! :-!
no ty máš v tý palici ale POŘÁDNĚ nasráno; kolik ti je? deset? čtrnáct?
no rozhodne min nez ty chudacku 😄 kdyz nemas co rict tak radsi mlc - to te neucili ??? >😁
tak o tom si nech zdat, bobku
Ty seš ale máslo, yaroukh má pravdu :yes:
>😁
Trotle zavistivej Paroubku bezmozku >😁
Ty opravdu nejsi moc chytrej kluk. Proč si v příloze neposlal přihlášku do KSČM?
a kdo to sleduje, tak ví, že u Fordu jsou si toho vědomi a netají se tím
Maji, si myslim, trochu nasrano v kalhotach ze zatajovani a falsovani udaju z ucetnictvi a nechteji jit ve slepjejich kapu z Enronu a spol. Snad tu krizi preziji, bohda z ni muzou vyjit i posileni... To bude zalezet, jak se jim dilko podari 😉
A ty nekrades proc? Protoze mas "nasrano v kalhotach"?
Jenze v USA to byla malem vseobecna doktrina a vsichni smelili o 106. Ted si to nedovoli. Ne proto, ze by byli lepsi, ale proste proto, ze se po nich vic jde 😉
to tvrdis ty
se v tom pohybuju uz nejaky patek a ono to tak proste fungovalo: System byl zalozeny na akcionarskych iluzich. Tim "Nasrano v kalhotach" jsam jen barvite vyjadril to, ze dnes i kdyby chteli tak si nemuzou dovolit malovat nic naruzovo. Pokud by to jen trochu slo tak prirozeny instinkt kazdeho managera veli optimizmus navenek 😉
no optimismus je jedna vec, falsovani druha; mne to proste vyznelo jako obvineni, tak jsem k tomu rekl svoje 😄
Obvineni vubec ne. Jen trochu popisuju mechanizmy jak to ve "velkem" svete funguje (aniz bych se nedejboze chtel nejak povysovat) Fixlovani je jen vrcholna forma optimizmu: "Ale ja jsem skutecne veril ze ty prodeje jeste stoupnou" 😄 Velky business je plny spiny vsude na svete. A jako u vseho plati zlate pravidlo: Vsichni pujdou az tam, kam je jen pustite 😉
>😁 :-! 8-s :no:
88.100.209.XXX]>😁 :-! 8-s :no :yes:
cuisine
tak to jim teda nezávidím ... nemyslím si že zrovna když rozprodaj PAG tak to bude ešení . To jim pomůže teď jednorázově ale ta skupina je si myslím dlouhodobě přinášet zisky. Jiank si myslím že trochu zasali dobu s nabídkou dieselových motorů v pickupech resp. velkých suv. proto jim těď utíká hodně zákázníků. ale zase podle modelu Edge jsou na dobrý cestě - už to ení takové velká kráva ale auto o kterém si myslím že by mělo šanci i v evropš. držím jim palce. už kvůli Land Roveru z PAG a Lincolnu 😄
Skyline
Zadny nastup dieselu nezaspali, protoze zadny jeste nenastal. Zaspali ovsem nastup uspornejsich, praktictejsich a kvalitnejsich aut z Japonska a postupne i z Koreje.
Ford ma celkem 108 podniku a asi 360.000 zamestnancu ve svete, do 4 let zavre 14 podniku a propusti 30.000 lidi, bohuzel...vinou je vysoka cena benzinu a velka koncentrace na auta vysoke spotreby, to se jim ted msti...a proto odstoupil z vedeni Bill Ford, potomek zakladatele Henryho!
Na druhe strane se silne a stale vice prodavaji modely Forda treba v Brazilii, ktere maji v nadrzi sondu, ktera rozlisi, co se natankuje, jestli benzin ci smes ci jen alkohol, a tato technologie funguje tam uz leta...dnes USA stavi pres 60 alkoholovych fabrik a Ford prodava auta na benzin a alkohol! Dalsich asi 20 fabrik uz produkuje v USA a rozsiruje vyrobu (treba Pacific Etanol Inc.)...zatimco Evropa a i Cesko jen setri, a zveda dane na benzin a vymysli jen blbiny, jako jezdit na tekuty plyn ci na vodik, bere to Amerika pragmaticky a s vlastni dravosti. A to hlavni: surovy alkohol neni ani vybusny ani jedovaty (v mensim mnozstvi jiste) a je ho vsude dost, lze udelat jak z cukru, skrobu, cukrove trtiny (Brazilie ma uz desitky fabrik), kukurice a brambor(pro USA) atd. Zatim se hlavne jezdi na smesi: 85% alkoholu a 15% benzinu, lip to startuje!
Chudak Evropa, a politici? alkohol tak jen chlastaj!
čistá ztráta 116 mil $, tedy o mnoho méně než se čekalo
[odkaz] Můj názor? Berte Mitsubishi Outlander, u Peugeotu se nezastavujte, tohle je fakt humusní hnus :no:
Avatar - Dinar
Dinar
Tohohle se bát nemusíš, nemá to v tlamě zuby, jen kostice jako velryba a podobně i vypadá, taková malá, na břeh vyvrhnutá, velryba. Chtělo by to grýnpís a zatlačit zpět do moře, anebo zatlačit designérovi oči, stejně je k ničemu nemá. :no:
>😁 :yes: Frantíci si z Japonska přivezli Mitsu, chytli designéra pod krekem a poručili: "rychle z toho udělaj Pažouta, ale dej pozor, ať to moc nestojí".. a tohle je výsledek :no: :no: :no:
Avatar - donPedro
donPedro
Ano ano, jak se pravi u nas je to auto obřudlive. S tímto se Peugeot tedy moc nevytáh :no: :no: :no:
To je špatný. Peugeot jde s designem od desíti k pěti ;-\ :no: 😒
Tak a máme tu dalšího emerickýho "premianta" ;-\ O GM se popsali již neuvěřitelné stohy papíru, o Fordu se píše více a více.. Chrysler vypadal "relativně" stabilizovaný, ale kde že loňské sněhy jsou.. ekonoický výsledek za poslední čtvrtletí 1.46 miliardy $ :no: Kde dělají soudruzi manažeři z BRD chybu? >😁 >😒] 😉
je to jednoduchý, Američani nikdy neuměli dělat malý auta. S kvalitou interiérů a automatickejch převodovek jsou na štíru. Záleží jestli máš páteční nebo úterní model. Občas to vydrží 200000 km a občas to klekne po 30000 km. Ostatní komponenty např. vodní pumpy taky za moc nestojej. Navíc cenově doháněj evropskou produkci. Je jedno jestli to je GM nebo Ford. Chrysler teď začal používat starý technologie Mercedesu. Jejich auta jsou levný ale ne moc kvalitní. Mluvím z vlastní zkušenosti. 😒
Honda, Honda jede! A to skoro tak dobře, jako Toyota! Aktuální info - Honda překonala Nissa a stala se druhou největší japonskou automobilkou :yes: Ekonomicky za poslední čtvrtletí: +1.1 miliardy $ :-! :yes:
waw tu je ale ekonomov ktorí sú schopní analizovať ekononomicku situaciu spolocnosti ktorej rozpocet je rozpoctom celej V4 + ruminska a turecka k tomu😊)))) A na vsetky vase prognoz staci max 5 čisel.... no asi by ste mali ist podnikat na burzu..😊))A pri tom auditorska sprava fordu by zabrala jednu mensiu miestnost napratanu papierom... no co.. no..asi to ovladate poniektorí😊)
Neboj, tohle máme na paměti.. konsolidovaný ekonomický výsledek má velmi malou vypovídací schopnost, to je jasné..na druhou stranu, kdo má čast studovat desítky či stovky stran ekonomických zpráv? Málokdo.. prostě ekonomický výsledek je pouze číslo, ale přesto je ho média přebírají a referují o něm (složitejší info by lidé bez ekonomického vzdělání těžko podrali).. moc toho neřekně, ale když někdo vydělá přes 3 miliardy $ za čtvrt roku (respektive prolá přes 4 miliardy za stejnou dobu), tak nemusíš být Einstein, aby Ti došlo, jak si daná společnost +- stojí
No jo no.. jak jinak, že? Brácho, snad si nečekal záporné číslo >😁 >😒] Výsledek: +3.12 miliardy $ (můj přepočet podle aktuálního kurzu ČNB). Kod umí, ten umí, kdo neumí, ten.. Today Tomorrow Toyota 😉
cisla cisla cisla.. tom. som zastancov japakov a lexus je u mna n1.. Ale musis si uvedomit ze automobilky a velke spolocnosti su tu neni na rok dva tri.. oni su ako staty. kazda s nich nesla len hore. prekonali horsie aj lepsie obdobia. pre ford je strata 1 2 alebo aj 10 mild dolarov v porovnani zo ziskom ktore vyprodukovali za xxx rokov iba cislo.. vazne ale nie fatalne. okrem toho existuje miliarda veci o ktorych neuvazujes a bez ktorých by bola akakolvek predpoved alebo co i len odhad iba tliachanim.. Od "statnych " zaujimov cez organizacne struktury cez realne zisky a straty dodavatelskych firiem ktore odvadzaju dane....................................… tak dalej a tak rozne.. preto je pre nas tazke alebo skor nemozne urcit ako na tom su.. vieme iba ze nie dobre. ale ako hlboko tato krza ide nevieme na zaklade par cisel.A teraz k toyote. ako som povedal je moja srdcovka(teda lex).Ale mam strach o toyotu.prilis rychlo nabera rozmer "mega struktury" .. Teoretikovia sa doter pru o to aka je unosna velkost spolocnosti aby dokazala zdravo fungovat a nenastal "kolaps"... ford enron a podobne firmy ukazuju ze exzistuje ista hranica.. ale nie je exaktne dana. a toyota je uz blizko hranice "bariery" kde mozu (ale aj nemusia) nastat problemy.... samozrejme zalezi aj co firma produkuje. ina situacia je v lodiarstve ina u microsoftikov a ina vo forde.. a ina napriklad v hyunaday kde robia od jadrovych ponoriek az po bicykle vsetko... takze tak.
ten loo feg som ja..len sa mi nechcelo registrovat na notasovy ale prekonal som lenivost :-!
Pozor, pozor, pozor.. chápu, co chceš říci, ale já bych ty ztráty takto nepodceňoval.. ty ztráty jsou za 3 měsíce, další čtvrtletí prý bude ještě horší (výsledky za první dvě se mi nechtějí hledat, ale takto tragické nebyly), tak že letos to můžem koštnout řekněme na 10 miliard $.. vygooglil jsem objem likvidních aktiv Fordu (cash a různé likvidní peněžní ekvivalenty - nebudeme to hrotit do podrobností), kterej činí 23.6 miliardy $ - dokud tohle "neprobenděj", tak jsou jakž takž v suchu, ale pak nastanou opravdové problémy! Samozřejmě, že v tučných létech nakumulovali velké zisky, ale taky se muselo investovat, platili se dividendy apod. Aktiv mají určitě dost (stejně jako GM), tak že se když tak bude prodávat (viz úvahy o prodejích automobilek PAG, ale i spoustu jiných možností). Taky maj určitě dost prioritních akcií, který jim v každým případě (zisk nebo ztráta) "vezmou" prachy. Jinak souhlas - do detailů vidět nemůžeme - na druhou stranu čtu pár zahraničních dobře informovaných serverů a dovedu si představit, že dost "vidí" pod pokličku.. Toyota má IMHO proti konkurenci velkou výhodu v relativně jednoduchém portfóliu značek (Lexus a Toyota mezinárodně, v USA ještě Scion, na vybraných trzích Daihatsu a Hino), které se dám poměrně dobře ukočírovat (srovnej to s GM, který má takovou spoustu značek, že neví co s nima.. má problémy s tzv. brand identity apod.). Také si myslím, že styl managementu Toyoty je dost jiný (lepší) než třeba u Fordu. Navíc Toyota je známá tím, že ve strategické oblasti myslí hodně dlouho dopředu (v porovnání s konkurencí) a vše má do detailu promyšlené. Tak že co se týče ukočírování celého koncernu věřím tomu, že je Toyota schopna bez větších obtíží zvládnout minimálně 13-14 mega aut. Jiným problémem je podle mě současná brutální (doslova) e😜anze - mohlo by se stát, že to přestanou zvládat a začnou kupit chyby (první relativně malé problémy již vznikly - viz svolávačky či odsunutí uvedení nových modelů).
Pakliže má ztráty, musí je řešit. Zatím se snaží, je na dobré cestě. ještě nakopat do zadku odboráře by to chtělo. Jinak se snadno stane velkým, tlustým dinosaurem v mraveništi plném krvežíznivých věřitelů a zaměstnanců.
o tom som pisal.. je to ta "bariera".. ked to mravenisko dosiahne istu velkost zruti sa.. je to len teoria a ekonovia nevedia kde ta hranica presne je.. ale to plati pre "dobre postavene" mravenisko... zle postavene sa zjeb.a skor ako dosiahne "kriticku" velkost >😒] .. ako je postavene fordov e mravenisko si neodvazim hadat..... ale viem ze su aj lepsie.. aj horsie
skus mysliet "kreativne".. urob si myslienkovu modelovu situaciu s malou firmou co ma nakladove a vynosove polozky do ktorej zahrn veliciny : dividendy(ok ok pise sa o nich tak preco nie) ale aj napriklad odpisy majetku..ak mas zakladne znalosti ucta vies ako mozu s kladnych cisel urobit zaporne a"skreslit" niekedy dost razantne hospodarenie. alebo uctovanie skladovych poloziek. vstupny material nedokoncena vyroba dokoncena vyroba - kazdy vplyva na inu "kolonku" v ucte. jedno na nakladove jedno na vynosove tym zase upravje cisla na konci.(moja auditorka nazyva hospodarenie skladu magicke ucto a ver ze vie preco to vravi)Teraz si svoje predstavy vynasoob miliardou a si zhruba v obraze. ucto je hrozne nudna a zaroven zaujimava vec. ak sa v nom vyznas pochopis ze staci mala nezhoda v chapani zavierky alebo mala odlisnost zakonov a vysledky mozu byt dramatzicky ine. urcit skutocny stav firmy s ekonom hladiska je NEMOZNE na zaklade toho ake cislo vidis na konci.. je to cislo a nic viac.a ked sa pohybujes v radoch mild usd je to o to zavaznejsia vec. Takte strata alebo zisk 5 - 10mild usd nie je takmar vobec vypovedna hodnota co sa deje. Ja sa N E O D V A Z I M komentovat postavenie fordu.. je to hadanie. a na zaklade info co mas ty alebo ktokolvek z nas je robenie uzaverov iba fantazirovanie. nic viac a nic menej. K tej toyote. je to ako s fordom.. nemame info nepozname japacke zakony nemame nic.. asi je na tom dobre.. ale len asi. je to ako s teoriou relativyty.. vieme urcit pribliznu ravdepodobnost a to je asi tak vsio co vieme...
Ekonomii jsem vystudoval na VŠ, s "kouzly" účetnictví jsem téměř v denním kontaktu a mám celkem dobrý pojem o tom co "kreativní" účetnictví dokáže 😉 Třeba tahle ztráta byla částečně způsobena odpisy aktiv (což samo značně "zkreslí" konenčý výsledek), ale přesto - prodělat 10 miliard $ za rok - to o něčem svědčí. Přesto si nedovolím jen tak prezentovat svoje názory.. pravidelně si doplňuji informace na specializovaných serverech a teprve potom píšu.. OK, samo, že i tyto servery se mouhou mýlít nebo nemají všechny informace, ale přesto si myslím, že z jejich názorů ZDE vycházet můžeme 😉
Very good website you have here. I found it very interesting. small gift bag
croscill fragrance comforter
Thank you.
Very good website you have here. I found it very interesting. chanel logo earring
2135 kyocera
Thank you.
Very good website you have here. I found it very interesting. exterior shutter window
lot nutrisystem
Thank you.
Very good website you have here. I found it very interesting. aneheim hotels
indianopolis hotels
Thank you.