Generační výměna na postu nejžádanějšího Volkswagenu je naplánována zřejmě již na rok 2008. Do té doby bude v nabídce provedení pro modelový rok 2007, které se také prodává na českém trhu.
Celkom nechapem preco je v galerii pomiesana sucasna a minula generacia. Clanok pojednava iba o modelovom roku 2007. Mozno to nejaky zmysel ma, ale priznam sa, mne to nedocvaklo. Aspon nad clankom mohla byt fotka aktualnej generacie..
Este to nemam potvrdene na 100 % ale prichadza du uvahy aj 1,4 T-FSI so 115 konmi ktora nahradi 1,6 FSI. A v druhej polovici 2007 aj 7 stupnova DSG prevodovka.
To je inspirativní informace... VW... hraje dokonale na strunu rychlým jezdcům... to je fakt zázrak. Myslím, že ten příchod G6 je načasovaný přesně na hranu... a bude mít říz jako ty nové motory. BRAVO. P.S. Nahoře jsou překrásné snímky... Člověk se podívá a ve vteřině mu sepne, že tohle musel udělat člověk s velkou estetickou nadstavbou. Ta absolutní vyváženost, ta milost v pohledu... Jo, takhle umí zacloumat srdcem jenom GOLF :yes:
Nevím, co jsou ty emoce... ale přesně vím, když se mu podívám do očí, jestli jsou o falši, či jestli sedí. A Golfu sedí. Mimochodem G2 měl jedny z nejkrásnější očí... dodnes se za nimi otáčím. Zrovna tak ovšem miluji 911 očí i oči E-type... ty velmi.
To, co ti cloume srdcem, jsou emoce. A obavam se, ze si vetsina lidi Volkswagen Golf z tohoto duvodu nekupuje. Nicmene chapu, ze je pro tebe v tomto pripade velice tezke byt objektivni.
Kam na to chodíš? :-) P.S. je nás dost, co víme o Golfu dost. Jezdců je přes 25 milionů... To je číslo, co? A když ještě připočteš hlavy, které se vozí sebou... vychází ti cca 75 milionů lidí, kteří ví, proč jezdí (jezdili) zrovna Golfem. Tohle odzbrojuje. Tak jako Ford T, Mini, Brouk, F500... jsou to prostě legendy.
Na jednej strane menujes globalne cisla a na druhej na protiargument o klesajucom predaji zas reagujes lokalnymi rgumentami o CZ predajoch. He?? Len aby sa nedajboze nestalo aby si priznal o Golfe nieco negativne. Objektivita? Asi tazko, ze. Mne sa zda, ze by si si konecne toho Golfa mal kupit nech mas klud v dusi. Tak tak. :-!
Dobrá rada... :yes: Můj názor na Golf není odvislý od toho, s čím jezdím. Je asi těžké to pochopit, ale nepatřím k těm, kteří jsou schopni psát hezké příspěvky jen o vlastním autě...
No a co ze VW tak specha to neni dobre nacasovano spis prisli na to ze jim ujizdi vlak tak honem honem . Tento model je emoci prosty a jeho kvality dosahne jakekoliv auto japonske produkce.pokud si pamatuji dobře každý model měl trvání minimálně 6 let nebo ne?
Spěchá proto, že během životka G5 došlo k designovému zlomu ve světovém designu aut. To není nic vyjímečného. Teď vyjede G6 a bude znamenat to samé, co G1 ve své době. Uvidíš.
Tak to si si zrovna vymyslel. S výmenou modelov VW ponáhľa preto, lebo zmeškal vlak, všetci idú rýchlikom, len on na osobáku....tak aby totálne nezmeškal, musí silne zapracovať a vybehnúť s novým modelom prv ako pôvodne plánoval. Súčasné auto nemôže veľmi inovovať, lebo potom by bol medzi generáciami primalý dizajnový skok a novinka by nebola dosť zaujímavá. Ale na to sme u VW už zvyknutí.
HA,HA?HA. To jim ty "řízné motory "FSI moc dlouho neřezaly... A nezapomeň GTI.GOLF je od doby G3 jen a jen mlácením prázdné slámy-a neni to z mé hlavy... Je to GOLF,jenom králíček,kterej jen plaše vystrkuje ouška,jen tuctovka ve které je málo místa i pro Africkou tetu co jede v Tunisu do Delvity... :-!:-( Tak v čem je ten tvůj GURU dobrej...? Jízdní vlastnosti-NE tam je FOKY od Blue oválu,Prostornost-nenech se vysmát,motory-ubohost,pořád něco zkoušej a vždy jim vyjde klumpr... GOLF jen a jen minulost... :no: >:-[]
Každý den tu (logicky) musí být jeden příspěvek nejhorší. Aspiruješ na úterního oscara. Zdráhám se, zda mám vůbec reagovat. Tak jen rychle - 2.0 T je světový dvoulitr roku 2005 i 2006. Pravda tedy je, žes nebyl v porotě, asi by vyhrál setrvačník tvého oblíbeného autíčka, viď. O vnitřních rozměrech Golfu nemá význam psát, ovšem pokud čekáš kabinu velikosti autobusu, co tě vozí do školy, tak to tě VW opravdu zklame. Prosím, nemusíš chodit nikam moc daleko, přečti si testy na AUTO.CZ... tam nalezneš odpověď které auto je tou jedničkou v nižší střední. Ale nezapomeň to. aby ses zase za tejden neztrapnil někde jinde, stydlíne :yes:
HA HA to jsem byl já GTI a opravdu SORRY nerad jsem nedopsal nick... Ale chytil si jak saze... >:D >:-[] Vždyť mne znáš,ale je trapný,že mne odkazuješ na testy Auto.cz:'-(:-( ,ale když jsem Ti tady předhodil jiné-nebyli Ti po chuti a nazval si je bulvárem... tak jak to s tebou je :-! A zase jsi mezi mezníky auto historie zapomněl na Corollu-máš pro dnešek Hodně černej puntík,hodně si zlobil... :'-(:-(
nazdar anonyme, podělím se s tebou o jednu svou osobní (to ti asi nehrozí, viď?) zkušenost s velikostí Golfu. minulý rok jsem stěhoval rodinu do novýho a do golfu jsem naložil o dvě banánový krabice víc, než do oktáfky. nevěřil tomu nikdo, ale je to fakt, kterej můžeš jednoduše ověřit, aniž bys vážil cestu do knihovny ;-) víc krabic pojmulo mondeo a scénic, ale to je jiná liga. Golf neni malej, je to akurátní a proto je GURU :yes:
Až na to, že keď si sadnem v Golfe doazdu, tak kolenami podopieram šoférovi lopatky...S tou Octávkou je to pekné, ale neverím tomu, 510 a 330 litrov su také rozdielne objemy, že jednoducho nemôžeš do Golfa napchať viac. Jedine že by si porovnával základný kufor Octavie a Golfa so sklopenými zadnými sedadlami....A to je trošičku nefér, nemyslíš?
Z toho si nic nedělej-to napsal někdo z klubu "Zaslé slávy" co na svět kouká zamřížovanejma WV brýlema a jediný co dělá s autama,je že si je lepí v papírové podobě nad postel...Vedoucí fühler a hlavní germanomasturbátor je GTI... ty nepřipouštěj fakta ,čísla a realitu... žijou jen z bajek a bájí... Scházej se ve tmě s traktoristickejma sluchátkama u nastartovaného TDIíííčka a vzývaj svého GURU s Apošolem... Nic jiněho jim totiž nezbývá... >:D >:-[]:yes:
nefér je hodnotit, aniž bys to zkusil. nikdy jsem nesrovnával 330 a 550, ale zmínil jsem stěhování, což pro méně chápavé znamená využít poskytovaný objem v maximální možné míře. sklop zadní sedadla a budeš se divit do té doby , než si uvědomíš, že golf nabízí relativně přesně definovaný tvar ,kdežto ochcáfka je pouze pokus o auto, kde toho v konečným účtování víc chybí, než přebývá. holt není nad osobní zkušenost. PS jedno staré přísloví praví, že někdy méně znamená více. jak výstižné pro GURU :yes:
Pri sebeväčšej snahe som do Škody Forman nenapchal toľko ako do Octavie. A bola to limuzína, nie kombi. Forman má slušný objem, po vybratí zadných sedačiek je kufor dlhý 1.6 metra. Môžeš tvrdiť koľko chceš, že do Golfa vojde viac, reálne to nie je.
Mám známeho ktorý zastával podobné anti-golfovské názory no čo čert nechcel dostal služobák práve golfa TDI... Po pár mesiacoch sa stal asi zázrak, Golf bol zrazu pecka auto na ktoré nedá dopustiť, takže aj tvoj príspevok beriem nejak tak že si si Golfa nikdy nemohol poriadne užiť a uznať jeho kvality... Ale máme slobodu prejavu tak sa prejavuj, hehe ;-)
Nudné, sterilní auto, které se snaží neznelíbit, ale ve finále se mi nelíbí vůbec. A pryč jsou ty časy kvalitních VW, konkurence je dál, takže Golf V je předraženej průměr.
Golf IV byl (a pořád je) kvalitní a hezké auto ale V generace je jen usedlá krabice, která nikoho nenadchne ani nikoho neurazí - taková šedivá myš :no:
Slovník VW.
Emoce=tep0,Vyváženost=unilost,Design=zas…
Guru ve střední třídě=nicneříkající,namístěpřešlapující šedá myš.
Jen tak dál Golfe.
Jedu na lední hokej, ten je akční a vyvíjí se aspoň. >:D >:D >:D
Jak to tady tak čtu, tak mi to připadá, jak když se malí kluci na hřišti hádají o tom, zda jsou lepší francouzské či švédské stihačky. Vidím, že snad nikdo z vás v tom golfu ani neseděl, aspoň ne tak dlouho, aby ho mohl kritizovat, nebo povznášet do nebes. Já ho měl jako služebního a špatný to nebylo, byl trochu tvrdší na naše silnice, ale jinak OK. Horší to bylo s poruchovostí a přístupem servisu, ***o se mi tam kdeco, ale to přisuzuju špatnému kusu,protože ostatní 2 kolegové zdaleka tolik problémů neměli. Jinak - běžné auto, dobrý služebník, který má tu výhodu, že tolik neztrácí na hodnotě i při prodeji jako odlítané ojetiny (můj případ), protože naštěstí je u nás hodně zaslepenců kterým stačí, že jde o VW a hned vytlačí o 50 litrů navíc, přestože by jinde koupili lepší stav za míň peněz, ale to je každýho věc. ;-)
Bože to je nuda, to je šeď už od doby co se TA VĚC objevila na trhu. Zepředu ještě jde, ale ta záď. Ten třípísmený maniak tady musí být slepej. Ani se nedivím, že přichází obměna tak brzy, jen se mě líbí jak ten maniak ihned reaguje kecáním frází typu: Člověče takhle rychlou obměnu si může dovolit jen profík !! Takhle rychle ti naservíruje rychlou káru jen ten kdo si to může dovolit. :-) Je to síla ty jeho názory. A nejvíc mám rád jak povyšuje tuhle stáj výš větou Bravo VW Porsche, to je bomba. Já budu psát už odteď bravo Audi Škoda !!!