Novinky
Krasna dodavka. Tento rozmer mi je pri Roomsteri sympatickejsi ako jeho osobna verzia.. tam to cele nejak nehraje. Tu sa dodavka Roomster hrde hlasi k svojej podstate: "ano, ja som dodavka."
teda tohle je ***, misto skel plech...
... takovy silny motor pro nakladacek?
Nebude to premotorovane? 😄
Nebude to premotorovane? 😄
Já jako podnikatel využívám čtyři škodovácké pickupy.Už jsem myslel že je budu muset nahradit zahraničními vozy!!
Bravo škoda!!!!Jen ten prostor mohl být větší >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :-!
Bravo škoda!!!!Jen ten prostor mohl být větší >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :-!
Ano! Tohle je ta lepsi stranka Roomsteru... Navic Skodovce chybel pickup... Jedine co bych Praktiku vytknul je ten cerny C sloupek, pusobi na me jako by ho tam zapomneli... Ten motor neznam, takze k nemu nemam co rict... Akorat mozna to, ze s plne nalozenou dodavkou muze mit trochu problemy, ale uvidime jak to bude v praxi... :yes: Praktik
Původní Roomster uplně vybízel k tomu,aby se přetvořil v užitkovou verzi.Jako malá dodávečka vypadá lépe než "originál" nebo zaplechovaná Fabia.
No tak tento vůz se mi velmi líbí, romster mě nenadchnul ,ale tohle se povedlo Bravo škoda. Věřím ,že prodejní úspěchy budou nemalé, jen aby ten náklad to auto uvezlo ,ale jinak dobrá práce. Kluci z Boleslavi umí nejen hrát fotbal ,ale oni se snad naučí i auta .-)
>😁 >😁 >😁 ty srandisto.... ha ha ha... auta už uměj.. tak se letos podíváme na ten fotbal.... >😒] 😉 BÓÓÓOBYÝÝÝÝ... BOBY..!!!!!!!! bylo zaděláno na debakl.. tak to zvládli jen s 2 gólovým výpraskem.. >😒]
Roomster je primarne osobak a jede jako osobak - to je markatni rozdil oproti vsem tem berlingum, kangoom, doblum apod... Roomster je na plnou hubu receno nova fabie v MPV looku. Tenhle Praktik je jen zaplechovana osobni verze, nebude mit vzadu kridlovy dvere, nelze nakladat vysokozdvihem, nosnost nic moc. Neco jako sveho casu Fabie Praktik - par lidi a firem si to koupi ale teziste vyroby zustane v osobacich a tak je to dobre...
Od tohodle "pickupu" nemuzes ocekavat, ze bude prevazet cement nebo cihly... Videl bych to spis jako auto pro postu a kuryrni sluzby...
ano, presne to jsem chtel rict!
Elektrony, hra s bilou a cernou - a porad hnus. Ale je fajn, ze po verzi 1.2 HTP 47 kW Sport prisel i 1.2 HTP 51 kW SuperSport >😁 >😒]
Živnostník koupí Logana kombi - získá větší prostor (zhruba o 500 litrů) za méně peněz (zhruba o 100 litrů) a bude to vypadat jako auto (bez plechů). Akorát tu přepážku si tam nechá namontovat...
Bude to vypadat jako auto? Já ten pocit nikdy neměl, když tu hrůzu jménem Logan potkám. Pokaždý vyčnívá půl metru nad ostatními, tzn. nad osobními auty. Roomster vypadá aspoň moderně, ale s Loganem všude uděláš jen ostudu. Teda pokud v něm nebudeš vozit jen ty cihly a cement, tam už je to pak asi jedno. Třeba taková ta nákladní Dacia, to je fakt nářez!!
Ja mám presne opačný názor. Logan je určite zaujímavejšie auto, aspoň má vyvážené línie, nie ako Roomster. Len nemám rád závodníkov vo fábiach 1,2HTP. Predbiehajú v jednom kuse a ohrozujú ostatných účastníkov na ceste. Radšej nech jazdia tak ako majú a na čo má ich auto a nepreceňujú svoje sily.
Ak naložim 500 kg,tak ten motor bude mať čo robiť.To bude dobrá brzda do kopca pre ostatních.Ale hlavne že je to levneji.
Jestli dobre vidim, tak to ma schod do nakladoveho prostoru >😁 Tak to je fakt Praktik >😁 >😁 >😁 Koukam, ze hosi ve skode mysli kolenem. Ale tak, jejich jednodussim zakaznikum to jiste bude vyhovovat >😁 >😁 >😁 >😁 Skoda simply never!
Klasická česká, tedy co nejodpornější, cesta ! Zlatý Berlingo nebo Parter ! Když už užitková verze tak s originál dveřma, ne jen "nevyřízlé" díry pro skla. Je to hnusné a "laciné". Ten černý sloupek tu hrůzu jenom korunuje :no: ...no Logan Kombi to bude mít zas o něco jednodušší >😁
Nemuzu si pomoct, ale vypada to, jak nejaky auto z Lidlu. Proste takova ta echt nemecka kvalita >😒] >😒]
... to nemohlo dopadnout jinak. Když škodofkáři řeknou, že bude užitkový auto, tak z toho nikdy nebude Užitkový auto, ale takováto náhražka typu forman/fóbie - Praktik. Holt kdo chce kam pomohou mu v Boleslavi tam. Kdo chce Užitkový auto, ten koupí Užitkový jinde.
No už bylo načase. Já myslím že takhle by měl Roomster vyjíždět z fabriky častěji. A ne jako osobák. Ve škodovce se snažili udělat něco co zaplácne jak osobák tak užitkový vůz a dopadlo to jako Roomster. Teď se mi líbí víc.
A to se chvastali ze oproti konkurenci nedelaji z dodavky osobak... >😁 a je to tady jen to udelali naopak.... :no: :no: :no:
Konečně se Škoda Roomster začne prodávat ve verzi, v jaké jediné měla být... To auto je tragické. Nechápu, že si někdo dokáže koupit hnusnou dodávku pro účely osobního vozu :-!
Neosedláš, nepochopíš. Mě se líbí a jsem spokojen 😉
Vážně sis koupil Roomster? Pokud je to pravda, můžeš mi popravdě řict, co tě k tomu vedlo? Díky moc
Nic nekoupil - to je stejně jako GTI člověk z PR oddělení, jejich úkolem je kladně názorovat produkci VW koncernu a navést tak ke koupi ....
promluvil zřejmě pan znalec, kupte si pane ZZ co chcete, najděte si k tomu www stránky a tam se můžete rozepsat, jak jste hezky koupil, věřte, že vám bude líp
Já si koupil, co jsem chtěl a je mi tak dobře, že už mi snad ani líp být nemůže 😉 :yes: Ty sis taky koupil, co jsi chtěl a máš o tom navíc i web, jo? Tak to se pochlub a napiš www adresu, ať vidím, jak se to má dělat >😒]
Tipuju tě, že nejpozději do pátku mozkově vymenstruuješ. Jak jsem dnes koukal, jsi v lehce euforiálním stavu. Už se potřebuješ s někým chytit. To je u tebe známá předzvěst, že bys měl zakopit turbany. P.S. ZZajíčku, píši to tu snad potísící, většího ZZoufalce neznám. Ty seš dílo >😁 Když tak nám tu vypiš tu svou dojemnou story, jak jsi v zímě startoval svého nafťáka, jak jsi musel dlouho čekat a jak jste se i s autem pak všichni třásli. Já se taky třás´... smíchy z toho vyprávění, Fakt jsi tu tenkrát dojal i vrátnýho. >😒] Tak nezapomeň, ten turban, ZZajíčku.
GTI ty trapoš, už skľudni hormóny s konči s tým tvojim onanovaním a menštruáciami. K veci nič slušné nenapíšeš, akurát vždy tie samé drísty, že Škoda je naj, aj keby to bol bakeliťák s dvojtaktom...
Strč si tie svoje posmešky za klobúk, neviem, kto Ti dal právo robiť si z niekoho posmech za jeho názor.
Je to nízke a úbohé, len tým demonštruješ, čo si zač.
----- ----- ----- ----- -----
Tiež si myslím, že Roomster v úžitkovej verzii sa nevydaril. Respektíve mohli sa s ním viac pohrať. Vyhodiť sedačky a zaslepiť okná je dosť málo na to, aby bol z osobáku užitkáč. Aspoň dvojkrídlové dvere vzadu, keď už nie posuvné po stranách. Ináč objemom a tvarom zadnej časti určite predpoklady ako malá dodávka má, nepochybujem, že bude mnohým vyhovovať aj v tej to podobe, dokonca aj s malým motorom.
Strč si tie svoje posmešky za klobúk, neviem, kto Ti dal právo robiť si z niekoho posmech za jeho názor.
Je to nízke a úbohé, len tým demonštruješ, čo si zač.
----- ----- ----- ----- -----
Tiež si myslím, že Roomster v úžitkovej verzii sa nevydaril. Respektíve mohli sa s ním viac pohrať. Vyhodiť sedačky a zaslepiť okná je dosť málo na to, aby bol z osobáku užitkáč. Aspoň dvojkrídlové dvere vzadu, keď už nie posuvné po stranách. Ináč objemom a tvarom zadnej časti určite predpoklady ako malá dodávka má, nepochybujem, že bude mnohým vyhovovať aj v tej to podobe, dokonca aj s malým motorom.
Klaudiusi nerozčiluj se - GTI a řada dalších je za tohle přispívání do diskusí placena jistým PR oddělením ... Je to veš, které se nezbavíš ... 😒
Klid, Klaudie, uvidíš, že mozkově vymenstruuje. Vedle toho jsem velmi alergický na primitivnosti typu - vysmívání se tomu, co si kolega koupil za auto. Až budeš dospělý, budou ti některé přirozeně lidské postoje připadat přirozeně. Zatím si na dospělého dost neuměle hraješ. Braň kolegu, který měl tu odvahu a napsal s čím jezdí, proti ZZoufalci bez charakteru. To bych u tebe ocenil. Ostatně podle tvého nicku... můžeš si vzít inspiraci ze starého Říma. :yes:
.. toto je to na co bol roomster stvoreny ... ta osobna verzia to bola chyba v komunikacii marketerov a vyrobou .... >😒] ... takto mi nevadi .. je to najkrajsia dodavka ... a najskaredsi osobak ...
no tak jako že mě roomster nic neříká tak tohle teprv ne. ale protože je to škodovka tak to bude mít úspěch dycky
Již to několik lidí napsalo, a já se přidám😒br />
Konečně verze, pro kterou byl Roomster stvořen - malá dodávka. A kupodivu nevypadá špatně, na rozdíl od osobní verze, která je totální ústřel.
Pro přepravní služby včetně pošty a drobné řemeslníky vcelku solidní vůz.
Pro přepravní služby včetně pošty a drobné řemeslníky vcelku solidní vůz.
Jo souhlasím, mě se taky líbí, ale co ty motory???!!!
Podusíš tříválec na plný plyn a když vytřeštíš oči, tak i předjedeš .... :no:
naprostý souhlas, vidím, že tu je většina lidí, kteří vědí co je ten příšernej motor zač. Ještě k tomu předjíždění - ještě nesmí foukat protivítr >😁 >😁 >😁 ........ :no:
Ale no tak, dodávka přece není na závodění. 😄 Naložíš bednu s nářadím, nějakej materiál, a jedeš na kšeft. Když s tím budeš moc cloumat, tak budeš mít šrouby, elektrody a kleště rozlítaný po celým nákladovým prostoru. 😉
Nechápu proč není rám zadních dveří nastříkaný v barvě karoserie. Ta černá tam fakt vadí a vypadá to divně. Chválím, ale škodovku, že už konečně uvedla užitkové auto a jsem zvědavej na cenu.
Úzký zadní prostor pro nakládání, vysoká hrana zavazadelníku, dveře vyklápěcí nahoru, boční zadní dveře otevírající se do stran..ani s tím zastaralým Berlingem se to nemůže vůbec rovnat. Užitná hodnota = 0. Je to stejné jako osobní Roomster, jen s vytrhanýma sedačkama. Ne moc praktické! :no:
tak tohle je presne to co mi tahle plechovka celou dobu pripomina....ROOMSTER proste neni auto pro rodinu...na normalni jezdeni...je to obycejnej pickup....
no nic tak starej pickup bude muset sloužit dál, tohle sice nevypadá špatně , ale výklopný dveře a hrana nákladovýho prostoru to degradujou někam na úroveň N1 kombíků. Tohle prostě není pořádný užitkový auto
Jen informace pro vas, kteri kritizujete design Roomstera - v poslednim vydani nemeckeho Autobildu byly zverejneny vysledky ctenarske ankety a Roomster skoncil na 3. miste v kategorii MPV - posuzovan byl pouze design vozu...takze myslim hosi, ze to s tim Roomsterem zas az tak spatny nebude! :-!
Roomster ve svete boduje, ale pro Cechacka je holt ceska kraksna s prisernym designem a nenavazujici linii oken. U uzitakce je zase nejvetsim prusvihem straaasne vysoka nakladaci hrana nesnesitelne neprakricke vyklapeci viko kufru. Pritom pri otevirani v rade aut v mistech, kde je obvykle cumak auta parkujiciho za nim, zabira vyklopne viko rozhodne min prostoru nez dvoukridle dvere. A to nemluvim o tom, ze muze v pripade deste poslouzit jako prakticka strecha. A to jsem malem zapomel na sileny trivalec 1,2 - chce to alespon dvoulitr, ale jen ne s nesnesitelne hlucnim PD!Proste kdo chce psa byt, hul si vzdy najde... ;-\
Vyjma milionářů, kteří píší na diskuzi, a ti mají velmi náročné požadavky, to se musí akceptovat, myslím, že tohle my ostatní můžeme považovat za dobrou trefu. Rozvážková dodávka - pizza, poštovní balíky... jo, konečně je tu Českej dokonalej výrobek pro tohle využití. Zvedám palec :yes:
Nevim co je na týhle formě praktickýho?? Už se vidim jak rvu nějaký těžký věci přes tu vysokou hranu (bude to určitě super i na úklid nákladovýho prostoru), pod výkopnejma dvěrma, to bude ran do palice 😄 ??
Tohle je dobrý tak na rozvoz kytiček
Za témě 10 let užívání Berlinga jsem nenašel jedinej problém, je to super auto a za 30 000,- (na mobil.cz je cena 300 000,- bez DPH)navíc získate motor 1,4, 1 m3 úložného prostoru,ložnou délku 1,7 m, šířku 1600/1190 nosnost již v základu 600 kg (je vyzkoušeno že i s 900 si bez problému poradí ) šířku mezi podběhy na europaletu, kterou lze díky křídlovým dveřím naložit ještěrkou. Prostě je to pracant, kterej nám perfektně slouží a za ujetých 290 000 km si řeklo pouze u výměnu olejů atd.
Takže šťastnou ruku při výběru 😄
Tohle je dobrý tak na rozvoz kytiček
Za témě 10 let užívání Berlinga jsem nenašel jedinej problém, je to super auto a za 30 000,- (na mobil.cz je cena 300 000,- bez DPH)navíc získate motor 1,4, 1 m3 úložného prostoru,ložnou délku 1,7 m, šířku 1600/1190 nosnost již v základu 600 kg (je vyzkoušeno že i s 900 si bez problému poradí ) šířku mezi podběhy na europaletu, kterou lze díky křídlovým dveřím naložit ještěrkou. Prostě je to pracant, kterej nám perfektně slouží a za ujetých 290 000 km si řeklo pouze u výměnu olejů atd.
Takže šťastnou ruku při výběru 😄
Uf, to jsou zase věci... Proč by ses měl dveřma mlátit d palice? (pokud to tak teda nemáš rád) Hodláš vozit v Roomsteru cement? Berlingo je krapet jiná velikostní i pracovní třída... Já osobně si myslím, že ani Berlingo není praktické, třeba do sousedovo Avie se vejde mnohem více a navís získáš motor 3.9 😉
Jenže avií už opouštít trošku třídu pro srovnání??
A proč bys v Roomsteru nemohl vozit cement?? snad to bude podle MB dodávka?? nebo co to bude?? Nemusí to být zrovna cement, stačí jenom velký barely s barvou atd. atd. Prostě se mi to moc jako pick up nelíbí, boční dveře jsou taky z hlediska nakládání nic moc (zlatý šoupačky)
Ty už to máš vyřešený, malej pick-up nepotřebuješ, protože máš souseda s avií >😁
A podle tvojeho nicku bych usuzoval, že jsi velekj fanda Škodovky 😉
A proč bys v Roomsteru nemohl vozit cement?? snad to bude podle MB dodávka?? nebo co to bude?? Nemusí to být zrovna cement, stačí jenom velký barely s barvou atd. atd. Prostě se mi to moc jako pick up nelíbí, boční dveře jsou taky z hlediska nakládání nic moc (zlatý šoupačky)
Ty už to máš vyřešený, malej pick-up nepotřebuješ, protože máš souseda s avií >😁
A podle tvojeho nicku bych usuzoval, že jsi velekj fanda Škodovky 😉
:no: škodovka právě ukázala původní záměr stavby karosérie - PICKUP JAK VYŠITEJ - prosím vás kdy už opustí ten příšerný motor 1.2 HTP??? Tři válce nemůžou v žádném případě nahradit 4 válec, navíc, papírový motor, který v osobním autě nevydrží víc než 200. tis km nemůže v dodávce vydržet déle ;-\ Menší, slabší a míň kvalitní motor už nenašli. 1.4i už aspoň slušně jede, 1.9TDi, by se určitě lépe prodávala. Na druhou stranu, dobře, že tak škodovka Hrůůůmstra tímto potápí a boduje vysokou cenou - KONKURENCE MÁ ASPOŇ RADOST >😁 . Možná by 1.2HTP už utáhla i superba, to by byla bomba >😁 Určitě by to nějak obhájili :yes: Jen tak dál škodovko. :yes: :yes: :yes:
😄 .. už tě vidím jak při fotbale řveš.. Péééétr Čech je nýýýýmand....!!!! nebo při MS v hokeji - Hnildo pusť to..!! Hnildo pusť to...!! Kde ses narodil a kde žiješ a platíš daně, že máš takovej odpor k CZ (Škodě?).. nebo jsi z rodiny komunistů...?!? ;-\ :no:
To ale není o odopru k CZ - přečti si ještě jednou.
a o čem..???? 😲 o odporu ke Škodě..??!? 8-s čeče.. kde kdo se chytá čehokoliv co by mohl pojmout za své (cokoliv co je úspěšné samozřejmě) a tady se na to prdí.. ta národní hrdost tady není a co naopak, ještě se na to plive.. to vážně nechápu.. ;-\ :no: vážně to je přesně jako... "Jááááágr do hnoje...!!" :no:
Pro ty co to zřejmě nepochopili ----- ŠKODA RŮŮŮŮŮŮMSTR JE HNUS NEPRAKTICKÝ,DRAHÝ A BASTA 😉 GTI A RS jsou totálně zabržděný proti všemu nekoncernovému. Kdyby škodovka vyšla ven s koňským povozem, stejně by to hájili a češi by to stejně kupovali, protože přeci škodovka má ty nejlevnější díly a auta na světě(stále omílaná lež). Jestli jsem nebonejsem komunista je čistě moje věc a urážky tohoto typu mne naprosto nemůžou urazit, každopádně si za kvalitu připlatím a v poslední době je ta kvalita (např.japonská) stále dostupnější za lepší ceny než u škodovky s kličkometama a větrákem místo klimatizace atd. atd. Jinak vlastním škodu felicii a jsem moc spokojenej, jelikož to je jedno z posledních opravdových škodováckých aut i když v kombinaci už s VW. Škoda je zde má úspěch jen díky tradici kterou VW hubí ve svůj prospěch. A na to můžete vzít jed, že škodovky znám dokonale i technicky, na školení když sem vyděl ten VÝPLOD CHORÝCH MOZKŮ -MOTOR 1.2 HTP, tak každý kdo tomu trochu rozumí(ne jako GTI nebo RS) si klepal na čelo. GTI a RS tu obhajují nesmyslnými argumenty a v jiných diskuzích haní zcela nepochybně auta na lepší úrovni, zřejmě ani nic jiného neměli a nebo se přikláním k názoru, že jsou skutečně placení. Takže těmto pitomcům zdar.
Souhlasím s Tebou - konec konců PR pochlebovačům jsi vyrazil dech, doplnili se jen smajlíky ...
Dost lidi si tu cinta pentli ohledne 1.2HTP... 3valcova koncepce ma u malolitraznich motoru smysl, ostatne opel ma u corsy take 3 valec, dokonce jen litrovy ale to tady vetsina tech diskutujicich s nudli u nosu a krabici plnou anglicaku ani nevi... Dulezite je, k cemu to auto (fabku, corsu, roomster, praktik atd atd..) pouzivas. Pokud ti slouzi k popojizdeni po ucpane praze, jednou za tyden jedes na nakup nebo odvezes maly dite do skoly o 5 kilometru dal, nepotrebujes trhac dlazby. Pokud s tim autem chces litat po republice, muzes mit v ty fabce treba 100konovou 1.4 (nemluve o RS) a ta lita jako z praku - ovsem to musis sahnout vic do kapsy - kdyz to auto kupujes a pak u pumpy. a tady jsme u jadra problemu: spousta chudych lidi i firem proste nema nebo nechce utratit love navic za vykonnejsi motor, tak sahnou po hatapce a pak s ocima navrch hlavy vypraveji po hospodach nebo na auto.cz jak je v kopci predjel kamion kdyz jeli se starou, trema detma a kamnama v kufru na chatu - inu vase blbost...
Tak to je teda NÁŘEZ !!!! Ten titulek článku Škoda Praktik: skříňový Roomster s novým motorem 1,2 12V (51kW)je opravdu trefný. Není co dodat.
Můj chlapče, ležím na pryčně, propocenej skrz naskrz. V zubech mi vrže ten zpropadenej písek a dusí mě pach pálenýho asfaltu. Ležím tu dnes v maringotce na stavbě sám. Parťákovi ze stavební jednotky včera pustili kybl na hlavu. A ty, ty jsi mi včera zachránil život... Tohle chlapče není stavba, to jsou krvavá jatka v pekle... Jo, jistěj nás jak můžou, jenže vlez do těch jejich polorozpadlech baráků, zbíječku měj připravenou k sériový palbě, a pak namísto těch jejich fanatickejch očí spatři k smrti vystrašenou uklízečku, můj chlapče, a ve vteřině se rozhodni, jestli tohle je léčka a ty ji chytíš rovnou mezi oči jejím pekelně těžkým koštětem, neboť jsi vlezl do jejího čistýho, právě umytýho baráku, nebo radši pudeš o kus dál. Tak tohle dilema řešíme tady desetkrát za den. Vždycky když se mi chce čurat.
Včera jsme to vyhodnotili s mým parťákem Gajzou ze stavební jednotky špatně a on teď bojuje ve špitálu s kýblem na hlavě o život.
Vzpomínám, jak mi přišla poštou v hnědé obálce pracovní smlouva, jak jsme se na sebe s maminkou podívali a jak pak při mém loučení jsi se ty rozhlédl po svém království hraček a vybral svúj nejmilejší - malinkej kovovej Roomster 1,2 HTP 51 kW, co jsem ti ho koupil vloni k tvým pátým narozeninám. Vtiskl jsi mi ho do dlaně a řekl jsi - tatínku, ať si tam na stavbě máš s čím hrát. Políbil jsem rychle maminku, potom tebe, sebral čistý montérky, kladivo, pilku, pár hřebíkú otočil se a bez ohlédnutí odešel... táta přece nikdy nebrečí.
Tvýho Roomstera 1,2 HTP 51 kW jsem si tu pověsil na krk. Pohupuje se mi tam spolu s identifikační kartou, prúkazem z pojišťovny a lístky do kantíny.
Ten letící kýbl s maltou mi včera sklouzl po kapotě Roomsteru a lehce mě škrábl na prsou. Nebýt toho, chlapče, nemohl bych už nikdy, tak jako teď, třeštit oči do tmy a toužit po mamince a po tobě. Až se vrátím, a já se vrátím, to ti slibuju, tak spolu půjdeme do toho největšího hračkářství ve městě. Tam ti s maminkou koupíme tu nejkrásnější Roomster HTP 1,2 51 kW, jaký budeš chtít...
Vyřiď mamince, můj chlapče, že na vás stále vzpomínám...
Váš Béla
Včera jsme to vyhodnotili s mým parťákem Gajzou ze stavební jednotky špatně a on teď bojuje ve špitálu s kýblem na hlavě o život.
Vzpomínám, jak mi přišla poštou v hnědé obálce pracovní smlouva, jak jsme se na sebe s maminkou podívali a jak pak při mém loučení jsi se ty rozhlédl po svém království hraček a vybral svúj nejmilejší - malinkej kovovej Roomster 1,2 HTP 51 kW, co jsem ti ho koupil vloni k tvým pátým narozeninám. Vtiskl jsi mi ho do dlaně a řekl jsi - tatínku, ať si tam na stavbě máš s čím hrát. Políbil jsem rychle maminku, potom tebe, sebral čistý montérky, kladivo, pilku, pár hřebíkú otočil se a bez ohlédnutí odešel... táta přece nikdy nebrečí.
Tvýho Roomstera 1,2 HTP 51 kW jsem si tu pověsil na krk. Pohupuje se mi tam spolu s identifikační kartou, prúkazem z pojišťovny a lístky do kantíny.
Ten letící kýbl s maltou mi včera sklouzl po kapotě Roomsteru a lehce mě škrábl na prsou. Nebýt toho, chlapče, nemohl bych už nikdy, tak jako teď, třeštit oči do tmy a toužit po mamince a po tobě. Až se vrátím, a já se vrátím, to ti slibuju, tak spolu půjdeme do toho největšího hračkářství ve městě. Tam ti s maminkou koupíme tu nejkrásnější Roomster HTP 1,2 51 kW, jaký budeš chtít...
Vyřiď mamince, můj chlapče, že na vás stále vzpomínám...
Váš Béla
Velmi povedené. :yes: Příště by nebylo od věci, zeptat se, zda k tomu dávám svolení. Pozapomněl jsi na autorská práva. Ale i tak mě ovšem těší, že mě poctivě čteš zde i na blogu... toho si vážím. Opravdu. Díky :yes: P.S. Některé scény mě fakt rozesmály 😄 :yes:
Pořád tu zarputile udáváte naprosto ***sky pouze KW, nevím jestli jste tak líní nebo hloupí, ale to je takový problém tam napsat i koně, koně patří k autům, koně maj lidi raději, když se někoho zeptáte na výkon tak vám ho řekne v koních. I pan Piech určitě zarputile netrval na "sedmsettřicetišesti KW", ale chtěl prostě "tisíc koní". Když se tu oháníte správnýma jednotkama SI tak uvádějte velikost kol v milimetrech, aby to bylo přesné, ne? to budou mít určitě všichni radost!!! "Nový vůz dostané nádherná čtyřistapadesátisedmimilimetrová kola" Koně patří k autům, kilowatty ke sporákům!!! To je takový problém uvést oboje a spokojení budou všichni??? 8-s Lenoši líní! A když někomu napíšete ať si to převede sám tak jen ukazujete jak kašlete na čtenáře, když to neuděláte za ně! Proč nám nechcete vyhovět? 8-s
Už se to tu řeší v jiné diskuzi, nemusíte to cpát všude :no: Jinak samozřejmě nesouhlasím, nehledě na to, že inteligentnímu člověku, kterého tato technická informace zajímá je celkem jedno jestli se napíše 74kw nebo 100hp.
koně jsou stará jednotka, je to asi jako když někdo udává hmotnost v librách a délku v palcích. Kilowatt je z metrického systému a dobře se přepočítává.
Jak už zde napsali jiní - jde o archaickou jednotku, kterou stále udržují při životě marketingová oddělení subjektů působících v oblasti autoprůmyslu. Zkrátka považují zákazníka za jednoduchého tvora, který reaguje jen na číslo nehledě na jednotku. A v tomto kontextu jim připadne daleko rozumnější uvést výkon 100HP než 75kW. Kdyby se někdo z nich odvážil zavést jednotku v opicích (za předpokladu 1kůň = cca 15opic), tak by najednou začali všichni uvádět výkon v opicích - vždyť je to přece daleko větší číslo (a tedy pro "méně bystrého" zákazníka výkon). Zkrátka koně, muly a jiná zvířata dnes nemají určovat jednotky čehokoliv - máme už nějaký ten pátek metrickou soustavu - chvála Bohu.
Doufám, že kromě užitkové verze se dočkáme i pikapu. Kdyby měl stejně dobrý design jako normální roomster, určitě by se prodával dobře.
Škodovka napřed při přípravě produkční verze odhodila většinu vychytávek z Ingenlathova konceptu, které dávaly Roomsteru předpoklady být bez velkých předělávek téměř geniální dodávka. Tím myslím vykrojení otvorů zadní partie, řešení podlahy, extrémní dráhu posuhu zadních sedadel a šoupačky na pravoboku velké jako vrata. Ke štěstí živnostníka už tomu opravdu scházelo jenom vybavit Roomster volitelně křidlovými dveřmi a asi i vestavbou utěsněného nákladového prostoru. Místo toho nechali bossové přepracovat Roomster spíš na rodinný osobní vůz s některými praktickými prvky. Budiž, jestli se to povedlo, se mi nechce pitvat, čas ukáže. Tak trochu jsem ale přiznávám předpokládal, že původní koncepci Škodovka pečlivě uloží do šuplete a při přípravě užitkové verze ji zase vytasí, přišlo by mi to jako logické zhodnocení už jednou zaplaceného vývoje. Třeba se tu pohybuje někdo ze Škodovky a mohl k tomu něco říct, díky předem.
Ohledne designu vozu se stejne vetsinou vyjadruji ti, co si koupi v autobazaru max. ojetou Octavku a na netu budou delat odborniky na design. >😁
Keď opomeniem objem a užitočnú hmotnosť tak ešte stále mi vadí nakladacia hrana výšia asi o 15 cm ako podlaha ložnej plochy.
Zadne dvere spomínať nebudem.A račej ani výplne zadných nadblatníkov.
Motor 1,2 12V HTP aj keď z vyšenim výkonom komentovať netreba je to zúfalosť , ale len tak pre porovnanie Japonci začali montovať 3valce do aut triedy a b v 80-rokoch a ajhľa škodovka objavila o 20 rokov Ameriku a mame 3valce aj v nej. Ale nič nového Systém VVTi TOYOTA používa od r.v.:1989 a VW začal pred 2 rokmi. Nuž vývoj nezastavíš
Čo sa tyká motoru 1,4 TDi , tak mal som možnosť vyskúšať motor 15CRDi KIA a akosi po tomto zážitku neviem čo povedať k VW 1,4 TDi asi iba o krok pozadu
Zadne dvere spomínať nebudem.A račej ani výplne zadných nadblatníkov.
Motor 1,2 12V HTP aj keď z vyšenim výkonom komentovať netreba je to zúfalosť , ale len tak pre porovnanie Japonci začali montovať 3valce do aut triedy a b v 80-rokoch a ajhľa škodovka objavila o 20 rokov Ameriku a mame 3valce aj v nej. Ale nič nového Systém VVTi TOYOTA používa od r.v.:1989 a VW začal pred 2 rokmi. Nuž vývoj nezastavíš
Čo sa tyká motoru 1,4 TDi , tak mal som možnosť vyskúšať motor 15CRDi KIA a akosi po tomto zážitku neviem čo povedať k VW 1,4 TDi asi iba o krok pozadu
Keď opomeniem objem a užitočnú hmotnosť tak ešte stále mi vadí nakladacia hrana výšia asi o 15 cm ako podlaha ložnej plochy.
Zadne dvere spomínať nebudem.A račej ani výplne zadných nadblatníkov.
Motor 1,2 12V HTP aj keď z vyšenim výkonom komentovať netreba je to zúfalosť , ale len tak pre porovnanie Japonci začali montovať 3valce do aut triedy a b v 80-rokoch a ajhľa škodovka objavila o 20 rokov Ameriku a mame 3valce aj v nej. Ale nič nového Systém VVTi TOYOTA používa od r.v.:1989 a VW začal pred 2 rokmi. Nuž vývoj nezastavíš
Čo sa tyká motoru 1,4 TDi , tak mal som možnosť vyskúšať motor 15CRDi KIA a akosi po tomto zážitku neviem čo povedať k VW 1,4 TDi asi iba o krok pozadu
Zadne dvere spomínať nebudem.A račej ani výplne zadných nadblatníkov.
Motor 1,2 12V HTP aj keď z vyšenim výkonom komentovať netreba je to zúfalosť , ale len tak pre porovnanie Japonci začali montovať 3valce do aut triedy a b v 80-rokoch a ajhľa škodovka objavila o 20 rokov Ameriku a mame 3valce aj v nej. Ale nič nového Systém VVTi TOYOTA používa od r.v.:1989 a VW začal pred 2 rokmi. Nuž vývoj nezastavíš
Čo sa tyká motoru 1,4 TDi , tak mal som možnosť vyskúšať motor 15CRDi KIA a akosi po tomto zážitku neviem čo povedať k VW 1,4 TDi asi iba o krok pozadu
(btw: Souhlasím, že 1,5 CRDi se opravdu povedl. Milovníkům 1,2 HTP lze doporučit seznámení s 1,4/71kW od Huyndaie-Kie, který zas nemá chybu mezi malými benziny - navíc si ho lze u pojišťovny začínající na G.. v ČR pojistit jako motor do 1350ccm a spotřebu lze dostat velmi blízko k 6,0 litrům. Do Cee'du se stejný motor bude montovat jako základní, v našponované verzi 80kW. Ovšem Kia zatím nemá v programu nič malé užitkové, takže tahle odbočka je trochu teoretická). Už jsem psal nahoře, že mi není jasné, proč Škoda úplně zahodila původní koncepci Roomsteru, když se právě teď nabízela skvělá šance použít ji u užitkové verze - nemuseli bychom tu dnes kroutit hlavou nad převýšeným prahem vzadu a nad nemožností vykládat přepravky s houskami bočními šoupačkami. Navíc si vzpomínám, že tu před časem jeden z živnostníků konstatoval, že rozměry nákladního prostoru nejsou standardizované, takže některé rozměry euroobalů se tam efektivně nedají poskládat. Na rozdíl od paní Novákové si člověk řekne, že je to maličkost, která nepotěší.
od začátku jsem v roopsteru viděl jenom pick up...pěkně hnusný auto. Škodovka chce asi navázat na 1203
Does baixar toques de celular vivo rolled check catch chalk double pay tons divertidos rack pineapple jolly horses tell diversos tons raise keno vigorish kings check multiplayer?
Zadne dvere spomínať nebudem.A račej ani výplne zadných nadblatníkov.
Motor 1,2 12V HTP aj keď z vyšenim výkonom komentovať netreba je to zúfalosť , ale len tak pre porovnanie Japonci začali montovať 3valce do aut triedy a b v 80-rokoch a ajhľa škodovka objavila o 20 rokov Ameriku a mame 3valce aj v nej. Ale nič nového Systém VVTi TOYOTA používa od r.v.:1989 a VW začal pred 2 rokmi. Nuž vývoj nezastavíš
Čo sa tyká motoru 1,4 TDi , tak mal som možnosť vyskúšať motor 15CRDi KIA a akosi po tomto zážitku neviem čo povedať k VW 1,4 TDi asi iba o krok pozadu