Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Praktik: skříňový Roomster s novým motorem 1,2 12V (51 kW)

Škoda Auto rozšíří příští rok nabídku o nový užitkový vůz Škoda Praktik.
Zpět na článek
23. 10. 2006 15:18
anonym
24. 10. 2006 08:54
neregistrovaný "kikis"
25. 10. 2006 11:39
neregistrovaný "a"
23. 10. 2006 14:21
anonym
23. 10. 2006 14:29
neregistrovaný "Seremed"
23. 10. 2006 14:31
neregistrovaný "kuku"
23. 10. 2006 14:49
anonym
23. 10. 2006 22:34
anonym
23. 10. 2006 14:33
anonym
23. 10. 2006 18:20
neregistrovaný "Bobek"
24. 10. 2006 08:23
anonym
23. 10. 2006 14:48
anonym
23. 10. 2006 14:53
neregistrovaný "guma"
24. 10. 2006 09:00
neregistrovaný "kikis"
23. 10. 2006 14:56
neregistrovaný "Shortař"
23. 10. 2006 15:49
neregistrovaný "Ada"
25. 10. 2006 07:39
neregistrovaný "DT"
23. 10. 2006 14:56
neregistrovaný "wrx.sti"
24. 10. 2006 10:44
neregistrovaný "odborník"
23. 10. 2006 14:56
neregistrovaný "Radek"
23. 10. 2006 14:56
neregistrovaný "čert"
24. 10. 2006 08:36
neregistrovaný "Ciello"
24. 10. 2006 09:06
neregistrovaný "kikis"
23. 10. 2006 14:57
neregistrovaný "mts"
23. 10. 2006 15:07
neregistrovaný "Shortař"
23. 10. 2006 15:11
anonym
23. 10. 2006 15:47
anonym
23. 10. 2006 15:33
neregistrovaný "Shortař"
23. 10. 2006 15:04
neregistrovaný "Skyline"
23. 10. 2006 15:39
neregistrovaný "noregret"
23. 10. 2006 17:09
neregistrovaný "zilkyn"
23. 10. 2006 18:23
neregistrovaný "rudla"
23. 10. 2006 20:23
anonym
23. 10. 2006 15:47
neregistrovaný "Jeremi"
23. 10. 2006 16:59
neregistrovaný "Ciello"
23. 10. 2006 19:31
23. 10. 2006 15:49
neregistrovaný "Karel"
23. 10. 2006 16:03
neregistrovaný "briza"
23. 10. 2006 16:11
neregistrovaný "Hombre"
23. 10. 2006 16:24
neregistrovaný "cau"
23. 10. 2006 19:03
neregistrovaný "ZZ"
24. 10. 2006 17:46
neregistrovaný "rad"
23. 10. 2006 16:56
neregistrovaný "John"
23. 10. 2006 17:04
neregistrovaný "Ciello"
23. 10. 2006 17:08
neregistrovaný "mida"
23. 10. 2006 17:18
neregistrovaný "Kowik"
23. 10. 2006 18:15
neregistrovaný "mini"
23. 10. 2006 18:57
anonym
23. 10. 2006 19:07
neregistrovaný "ZZ"
23. 10. 2006 20:32
23. 10. 2006 20:54
neregistrovaný "ZZ"
24. 10. 2006 07:56
neregistrovaný "Míra"
24. 10. 2006 10:19
24. 10. 2006 11:48
neregistrovaný "Míra"
24. 10. 2006 10:19
23. 10. 2006 20:39
neregistrovaný "TOP"
23. 10. 2006 20:57
neregistrovaný "ZZ"
23. 10. 2006 21:32
anonym
23. 10. 2006 21:49
neregistrovaný "ZZ"
24. 10. 2006 08:00
neregistrovaný "Míra"
24. 10. 2006 11:50
neregistrovaný "Míra"
24. 10. 2006 07:14
neregistrovaný "škodovák"
23. 10. 2006 19:19
neregistrovaný "sepo"
23. 10. 2006 20:32
23. 10. 2006 21:16
neregistrovaný "Ron Jeremy"
23. 10. 2006 21:52
neregistrovaný "aliks"
24. 10. 2006 08:02
neregistrovaný "Míra"
24. 10. 2006 08:51
neregistrovaný "kikis"
24. 10. 2006 10:03
neregistrovaný "Ron Jeremy"
24. 10. 2006 11:51
neregistrovaný "Míra"
24. 10. 2006 12:18
neregistrovaný "Ciello"
26. 10. 2006 21:50
anonym
23. 10. 2006 22:18
anonym
23. 10. 2006 22:32
anonym
23. 10. 2006 22:45
anonym
23. 10. 2006 22:56
neregistrovaný "gogo7607"
23. 10. 2006 22:57
neregistrovaný "J.S."
24. 10. 2006 00:04
neregistrovaný "Jirka"
24. 10. 2006 15:13
neregistrovaný "Paolo"
24. 10. 2006 00:54
24. 10. 2006 08:04
neregistrovaný "Míra"
24. 10. 2006 11:54
neregistrovaný "Míra"
24. 10. 2006 07:07
neregistrovaný "Badboy"
24. 10. 2006 08:07
neregistrovaný "Míra"
24. 10. 2006 11:19
anonym
24. 10. 2006 07:26
neregistrovaný "Juha"
24. 10. 2006 08:42
neregistrovaný "kikis"
24. 10. 2006 09:30
neregistrovaný "Ciello"
24. 10. 2006 10:52
neregistrovaný "Ciello"
24. 10. 2006 12:02
neregistrovaný "Míra"
24. 10. 2006 12:12
neregistrovaný "Ciello"
25. 10. 2006 15:31
neregistrovaný "kikis"
25. 10. 2006 16:45
neregistrovaný "kikis"
24. 10. 2006 12:00
neregistrovaný "Míra"
25. 10. 2006 16:48
neregistrovaný "kikis"
26. 10. 2006 21:48
anonym
24. 10. 2006 09:42
neregistrovaný "mts"
24. 10. 2006 09:48
neregistrovaný "škodovák"
24. 10. 2006 10:10
neregistrovaný "GTY(svistik)"
24. 10. 2006 10:37
24. 10. 2006 10:46
24. 10. 2006 11:23
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 11:26
neregistrovaný "matheus"
24. 10. 2006 11:31
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 13:31
neregistrovaný "KOKO Mario"
24. 10. 2006 11:55
anonym
24. 10. 2006 18:50
neregistrovaný "patrik"
24. 10. 2006 19:00
neregistrovaný "diskuzed"
25. 10. 2006 11:39
anonym
25. 10. 2006 11:40
anonym
25. 10. 2006 16:41
neregistrovaný "patrik"
25. 10. 2006 17:02
anonym
25. 10. 2006 22:22
neregistrovaný "vrky"
3. 2. 2008 22:09
neregistrovaný "encontrar tons celular"
23. 10. 2006 14:20
Žádná revoluce, ale...
bude to dobrý pracant. Nákladová hrana nebude velkou překážkou, na vození lešení jsou jiná auta. Jen mě velmi mrzí, že inovovaný 51kW motor není i v osobní verzi. Ten černý sloupek vypadá zajímavě :yes:
Rozbalit vlákno
4
anonym
23. 10. 2006 15:18
Re: Žádná revoluce, ale...
Od ledna bude.
23. 10. 2006 15:29
Re: Žádná revoluce, ale...
:yes: ... nutno podotknout, že pozdě... pár jedinců, co už lítá v původní verzi bude naštvaná ;-)
neregistrovaný "kikis"
24. 10. 2006 08:54
Re: Žádná revoluce, ale...
Z TRABANTA (1.2 HTP) MERCEDES NEUDĚLÁŠ :no: :no: :no:
neregistrovaný "a"
25. 10. 2006 11:39
Re: Žádná revoluce, ale...
Keď opomeniem objem a užitočnú hmotnosť tak ešte stále mi vadí nakladacia hrana výšia asi o 15 cm ako podlaha ložnej plochy.
Zadne dvere spomínať nebudem.A račej ani výplne zadných nadblatníkov.
Motor 1,2 12V HTP aj keď z vyšenim výkonom komentovať netreba je to zúfalosť , ale len tak pre porovnanie Japonci začali montovať 3valce do aut triedy a b v 80-rokoch a ajhľa škodovka objavila o 20 rokov Ameriku a mame 3valce aj v nej. Ale nič nového Systém VVTi TOYOTA používa od r.v.:1989 a VW začal pred 2 rokmi. Nuž vývoj nezastavíš
Čo sa tyká motoru 1,4 TDi , tak mal som možnosť vyskúšať motor 15CRDi KIA a akosi po tomto zážitku neviem čo povedať k VW 1,4 TDi asi iba o krok pozadu
anonym
23. 10. 2006 14:21
Umierneny
Krasna dodavka. Tento rozmer mi je pri Roomsteri sympatickejsi ako jeho osobna verzia.. tam to cele nejak nehraje. Tu sa dodavka Roomster hrde hlasi k svojej podstate: "ano, ja som dodavka."
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Seremed"
23. 10. 2006 14:29
boa
teda tohle je ***, misto skel plech...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "kuku"
23. 10. 2006 14:31
Re: boa
ty si inteligent...
anonym
23. 10. 2006 14:49
Re: boa
ty nejsi inteligent ale *,to je totiž dodávka! ;-\ ;-\
Skla by se mohla rozbít,tak laskavě sklidni hormony.....
anonym
23. 10. 2006 22:34
Re: boa
drž pec primitive
anonym
23. 10. 2006 14:33
Neni to skoda...
... takovy silny motor pro nakladacek?
Nebude to premotorovane? :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Bobek"
23. 10. 2006 18:20
Re: Neni to skoda...
Myslím že na rozvážení mlíka po městě to úplně stačí. ;-)
anonym
24. 10. 2006 08:23
Re: Neni to skoda...
To jsou na tom mlikari v CZ dobre, kdyz si mohou na rozvazku mleka po meste koupit predrazeny 3-valcovy vuz...
I remeslnik,k tery obcas nekam vyjede s naradim a nejakym materialme bude mit v kopci problem.
Doufam, ze 1° ma take synchron :-)
anonym
23. 10. 2006 14:48
Konečně!!!!!!
Já jako podnikatel využívám čtyři škodovácké pickupy.Už jsem myslel že je budu muset nahradit zahraničními vozy!!
Bravo škoda!!!!Jen ten prostor mohl být větší >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :-!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "guma"
23. 10. 2006 14:53
Re: Konečně!!!!!!
... >:D aha , tak to si ty!!!! >:-[]
neregistrovaný "kikis"
24. 10. 2006 09:00
Re: Konečně!!!!!!
Další -ů- co ho vedou za návnadou na porážku, škodovkář jak vyšitej. Za málo muziky hodně peněz a tří válec, jo jo máš pravdu - BRAVO ŠKODA
neregistrovaný "Shortař"
23. 10. 2006 14:56
Škoda Praktik: skříňový Roomster s novým motorem
Ano! Tohle je ta lepsi stranka Roomsteru... Navic Skodovce chybel pickup... Jedine co bych Praktiku vytknul je ten cerny C sloupek, pusobi na me jako by ho tam zapomneli... Ten motor neznam, takze k nemu nemam co rict... Akorat mozna to, ze s plne nalozenou dodavkou muze mit trochu problemy, ale uvidime jak to bude v praxi... :yes: Praktik
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ada"
23. 10. 2006 15:49
Re: Škoda Praktik: skříňový Roomster s novým motorem
No tak ho natres bilym latexem :-)

Celkove to vypada urcite lepe, nez osobni varianta. Diky zaplechovani opticky zmizel zrudny rozdil mezi predni a zadni casti a dodavka se konecne hlasi ke sve podstate.
neregistrovaný "DT"
25. 10. 2006 07:39
Re: Škoda Praktik: skříňový Roomster s novým motorem
Naopak, je dobře, že je černý, protože auto v zadní části opticky rozšiřuje :yes:
neregistrovaný "wrx.sti"
23. 10. 2006 14:56
Dalo se čekat
Původní Roomster uplně vybízel k tomu,aby se přetvořil v užitkovou verzi.Jako malá dodávečka vypadá lépe než "originál" nebo zaplechovaná Fabia.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "odborník"
24. 10. 2006 10:44
Re: Dalo se čekat
Je to obráceně. Kdyby z roomsteru nešel udělat pick-up, vůbec by ho VW škodovce nepovolil.
neregistrovaný "Radek"
23. 10. 2006 14:56
Krása
Tak tet se konecne musí Rummstr líbit každýmu,vypadá skvjele :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "čert"
23. 10. 2006 14:56
hezké
No tak tento vůz se mi velmi líbí, romster mě nenadchnul ,ale tohle se povedlo Bravo škoda. Věřím ,že prodejní úspěchy budou nemalé, jen aby ten náklad to auto uvezlo ,ale jinak dobrá práce. Kluci z Boleslavi umí nejen hrát fotbal ,ale oni se snad naučí i auta .-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ciello"
24. 10. 2006 08:36
Re: hezké
>:D >:D >:D ty srandisto.... ha ha ha... auta už uměj.. tak se letos podíváme na ten fotbal.... >:-[] ;-) BÓÓÓOBYÝÝÝÝ... BOBY..!!!!!!!! bylo zaděláno na debakl.. tak to zvládli jen s 2 gólovým výpraskem.. >:-[]
neregistrovaný "kikis"
24. 10. 2006 09:06
Re: hezké
nebojte za příznivého a naloženým mlékem vzadu se možná zvládne i rozjeta udržet na silnici >:D :no:
neregistrovaný "mts"
23. 10. 2006 14:57
zaplechovany osobak
Roomster je primarne osobak a jede jako osobak - to je markatni rozdil oproti vsem tem berlingum, kangoom, doblum apod... Roomster je na plnou hubu receno nova fabie v MPV looku. Tenhle Praktik je jen zaplechovana osobni verze, nebude mit vzadu kridlovy dvere, nelze nakladat vysokozdvihem, nosnost nic moc. Neco jako sveho casu Fabie Praktik - par lidi a firem si to koupi ale teziste vyroby zustane v osobacich a tak je to dobre...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Shortař"
23. 10. 2006 15:07
Re: zaplechovany osobak
Od tohodle "pickupu" nemuzes ocekavat, ze bude prevazet cement nebo cihly... Videl bych to spis jako auto pro postu a kuryrni sluzby...
anonym
23. 10. 2006 15:11
Re: zaplechovany osobak
ano, presne to jsem chtel rict!
anonym
23. 10. 2006 15:47
Re: zaplechovany osobak
abych se tedy vyjadril uplne presne - praktik je auto pro rozvazkovou sluzbu, fleety typu zasilkove sluzby, posta, mensi remeslniky, proste to co byla fabka praktik, jen s vetsi skrini za zady... rozhodne to neni hilux...
23. 10. 2006 15:27
Re: zaplechovany osobak
Ale jo, pracant jak se patří. Ideální vůz pro živnostníka, naložit vrtačku, štafle, kýble s barvou a hurá do práce. Někdo si to plete s Unimogem, že ho naloží až po strop cihlama a vyjede na Říp ;-)
neregistrovaný "Shortař"
23. 10. 2006 15:33
Re: zaplechovany osobak
:yes: :yes:
neregistrovaný "Skyline"
23. 10. 2006 15:04
Uff
Elektrony, hra s bilou a cernou - a porad hnus. Ale je fajn, ze po verzi 1.2 HTP 47 kW Sport prisel i 1.2 HTP 51 kW SuperSport >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "noregret"
23. 10. 2006 15:39
Tohle versus Logan kombi
Živnostník koupí Logana kombi - získá větší prostor (zhruba o 500 litrů) za méně peněz (zhruba o 100 litrů) a bude to vypadat jako auto (bez plechů). Akorát tu přepážku si tam nechá namontovat...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "zilkyn"
23. 10. 2006 17:09
Re: Tohle versus Logan kombi
Bude to vypadat jako auto? Já ten pocit nikdy neměl, když tu hrůzu jménem Logan potkám. Pokaždý vyčnívá půl metru nad ostatními, tzn. nad osobními auty. Roomster vypadá aspoň moderně, ale s Loganem všude uděláš jen ostudu. Teda pokud v něm nebudeš vozit jen ty cihly a cement, tam už je to pak asi jedno. Třeba taková ta nákladní Dacia, to je fakt nářez!!
neregistrovaný "rudla"
23. 10. 2006 18:23
Re: Tohle versus Logan kombi
Ja mám presne opačný názor. Logan je určite zaujímavejšie auto, aspoň má vyvážené línie, nie ako Roomster. Len nemám rád závodníkov vo fábiach 1,2HTP. Predbiehajú v jednom kuse a ohrozujú ostatných účastníkov na ceste. Radšej nech jazdia tak ako majú a na čo má ich auto a nepreceňujú svoje sily.
anonym
23. 10. 2006 20:23
Re: Tohle versus Logan kombi
>:D plně souhlasím a dodám "původní" motor 1,2 haťapka mněl na brzdě kolem 55Kw, jen se papírově zohlednil německý zákazník,jenž by platil vyšší pojistku a daň.Takže shrnuto-můžou každý rok v pohodě "zvyšovat" výkon motoru o nějakého koníka a nikdo nic nepozná..... :-!
neregistrovaný "Jeremi"
23. 10. 2006 15:47
Slabe
Ak naložim 500 kg,tak ten motor bude mať čo robiť.To bude dobrá brzda do kopca pre ostatních.Ale hlavne že je to levneji.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ciello"
23. 10. 2006 16:59
Re: Slabe
?? ;-\ snad takhle neuvažuješ i v práci.. pak bych se mimo jiné nedivil kdybys chodil hrát hokej na led v in-linech...
Avatar - ManInBlack
23. 10. 2006 19:31
Re: Slabe
To je fakt. Chtělo by to trochu bohatší nabídku motoru. Kdyby se jim do toho podařilo vecpat aspoň koncernovej 1.9TDi nebo 2.0 FSI, tak by to byl drak >:D
neregistrovaný "Karel"
23. 10. 2006 15:49
Praktik po cesku :-)
Jestli dobre vidim, tak to ma schod do nakladoveho prostoru >:D Tak to je fakt Praktik >:D >:D >:D Koukam, ze hosi ve skode mysli kolenem. Ale tak, jejich jednodussim zakaznikum to jiste bude vyhovovat >:D >:D >:D >:D Skoda simply never!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "briza"
23. 10. 2006 16:03
Re: Praktik po cesku :-)
Taky to tak vidim. Na zada jako delane. :no: ;-\
neregistrovaný "Hombre"
23. 10. 2006 16:11
Proč ?
Klasická česká, tedy co nejodpornější, cesta ! Zlatý Berlingo nebo Parter ! Když už užitková verze tak s originál dveřma, ne jen "nevyřízlé" díry pro skla. Je to hnusné a "laciné". Ten černý sloupek tu hrůzu jenom korunuje :no: ...no Logan Kombi to bude mít zas o něco jednodušší >:D
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "cau"
23. 10. 2006 16:24
Re: Proč ?
jeden vul vedle druheho
neregistrovaný "ZZ"
23. 10. 2006 19:03
Re: Proč ?
Vidím jen tebe...
neregistrovaný "rad"
24. 10. 2006 17:46
Re: Proč ?
A vám se ty zaplechovaný okna líbí, nebylo by lepší kdyby tu skříň udělali v celku..... :-O :-( :no:
neregistrovaný "John"
23. 10. 2006 16:56
Kara z Lidlu
Nemuzu si pomoct, ale vypada to, jak nejaky auto z Lidlu. Proste takova ta echt nemecka kvalita >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ciello"
23. 10. 2006 17:04
Re: Kara z Lidlu
>:D >:D abych řekl pravdu.. nevím jak to vypadá v Lidlu.. nicméně nečekáš snad, že to bude mít liťáky ze 24ti karátovýho zlata... ;-\
neregistrovaný "mida"
23. 10. 2006 17:08
ani...
... to nemohlo dopadnout jinak. Když škodofkáři řeknou, že bude užitkový auto, tak z toho nikdy nebude Užitkový auto, ale takováto náhražka typu forman/fóbie - Praktik. Holt kdo chce kam pomohou mu v Boleslavi tam. Kdo chce Užitkový auto, ten koupí Užitkový jinde.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kowik"
23. 10. 2006 17:18
Konečně
No už bylo načase. Já myslím že takhle by měl Roomster vyjíždět z fabriky častěji. A ne jako osobák. Ve škodovce se snažili udělat něco co zaplácne jak osobák tak užitkový vůz a dopadlo to jako Roomster. Teď se mi líbí víc.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mini"
23. 10. 2006 18:15
fůj
je to ekl :no: :no: :no: :-(
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 10. 2006 18:57
neneee
A to se chvastali ze oproti konkurenci nedelaji z dodavky osobak... >:D a je to tady jen to udelali naopak.... :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
23. 10. 2006 19:07
Konečně
Konečně se Škoda Roomster začne prodávat ve verzi, v jaké jediné měla být... To auto je tragické. Nechápu, že si někdo dokáže koupit hnusnou dodávku pro účely osobního vozu :-!
Rozbalit vlákno
19
23. 10. 2006 20:32
Re: Konečně
Neosedláš, nepochopíš. Mě se líbí a jsem spokojen ;-)
neregistrovaný "ZZ"
23. 10. 2006 20:54
Re: Konečně
Vážně sis koupil Roomster? Pokud je to pravda, můžeš mi popravdě řict, co tě k tomu vedlo? Díky moc
neregistrovaný "Míra"
24. 10. 2006 07:56
Re: Konečně
Nic nekoupil - to je stejně jako GTI člověk z PR oddělení, jejich úkolem je kladně názorovat produkci VW koncernu a navést tak ke koupi ....
24. 10. 2006 10:19
Re: Konečně
nesnaž se někomu vkládat něco do úst :no:
neregistrovaný "Míra"
24. 10. 2006 11:48
Re: Konečně
To ani nemusím - stačí číst sebechválu na cokoliv od VW, Škody ... osobák, neosobák, dodávka, nedodávka - samá chvála ... >:D
24. 10. 2006 10:19
Re: Konečně
Je pěkný, cenově výhodný, prostorný, kompaktní, nový... mimo jiné zapracovala i sleva ;-)
neregistrovaný "TOP"
23. 10. 2006 20:39
Re: Konečně
promluvil zřejmě pan znalec, kupte si pane ZZ co chcete, najděte si k tomu www stránky a tam se můžete rozepsat, jak jste hezky koupil, věřte, že vám bude líp
neregistrovaný "ZZ"
23. 10. 2006 20:57
Re: Konečně
Já si koupil, co jsem chtěl a je mi tak dobře, že už mi snad ani líp být nemůže ;-) :yes: Ty sis taky koupil, co jsi chtěl a máš o tom navíc i web, jo? Tak to se pochlub a napiš www adresu, ať vidím, jak se to má dělat >:-[]
anonym
23. 10. 2006 21:32
Re: Konečně
uzivanim latek pozmenujicich stav vedomi by ses tady chlubit nemel ;-)
neregistrovaný "ZZ"
23. 10. 2006 21:49
Re: Konečně
>:D :yes: ;-)
24. 10. 2006 00:37
Re: ZZAJÍČEK VYMENSTRUUJE
Tipuju tě, že nejpozději do pátku mozkově vymenstruuješ. Jak jsem dnes koukal, jsi v lehce euforiálním stavu. Už se potřebuješ s někým chytit. To je u tebe známá předzvěst, že bys měl zakopit turbany. P.S. ZZajíčku, píši to tu snad potísící, většího ZZoufalce neznám. Ty seš dílo >:D Když tak nám tu vypiš tu svou dojemnou story, jak jsi v zímě startoval svého nafťáka, jak jsi musel dlouho čekat a jak jste se i s autem pak všichni třásli. Já se taky třás´... smíchy z toho vyprávění, Fakt jsi tu tenkrát dojal i vrátnýho. >:-[] Tak nezapomeň, ten turban, ZZajíčku.
24. 10. 2006 06:48
Re: ZZAJÍČEK VYMENSTRUUJE
GTI ty trapoš, už skľudni hormóny s konči s tým tvojim onanovaním a menštruáciami. K veci nič slušné nenapíšeš, akurát vždy tie samé drísty, že Škoda je naj, aj keby to bol bakeliťák s dvojtaktom...
Strč si tie svoje posmešky za klobúk, neviem, kto Ti dal právo robiť si z niekoho posmech za jeho názor.
Je to nízke a úbohé, len tým demonštruješ, čo si zač.
----- ----- ----- ----- -----
Tiež si myslím, že Roomster v úžitkovej verzii sa nevydaril. Respektíve mohli sa s ním viac pohrať. Vyhodiť sedačky a zaslepiť okná je dosť málo na to, aby bol z osobáku užitkáč. Aspoň dvojkrídlové dvere vzadu, keď už nie posuvné po stranách. Ináč objemom a tvarom zadnej časti určite predpoklady ako malá dodávka má, nepochybujem, že bude mnohým vyhovovať aj v tej to podobe, dokonca aj s malým motorom.
neregistrovaný "Míra"
24. 10. 2006 08:00
Re: ZZAJÍČEK VYMENSTRUUJE
Klaudiusi nerozčiluj se - GTI a řada dalších je za tohle přispívání do diskusí placena jistým PR oddělením ... Je to veš, které se nezbavíš ... :-(
24. 10. 2006 09:26
Re: ZZAJÍČEK VYMENSTRUUJE
Já bych řekl že... všichni >:D tedy mimo tebe. protože za co tě platit, Míro? :-) ;-)
neregistrovaný "Míra"
24. 10. 2006 11:50
Re: ZZAJÍČEK VYMENSTRUUJE
Mě platit nemusíš ... Pověz zase nejakou perlu ... >:-[]
24. 10. 2006 12:10
Re: ZZAJÍČEK VYMENSTRUUJE
Vpohode, písal som to úplne v kľude. Vieš ako to chodí - povedz volovi že je vôl, urazí sa...
24. 10. 2006 09:31
Re: ZZAJÍČEK VYMENSTRUUJE
Klid, Klaudie, uvidíš, že mozkově vymenstruuje. Vedle toho jsem velmi alergický na primitivnosti typu - vysmívání se tomu, co si kolega koupil za auto. Až budeš dospělý, budou ti některé přirozeně lidské postoje připadat přirozeně. Zatím si na dospělého dost neuměle hraješ. Braň kolegu, který měl tu odvahu a napsal s čím jezdí, proti ZZoufalci bez charakteru. To bych u tebe ocenil. Ostatně podle tvého nicku... můžeš si vzít inspiraci ze starého Říma. :yes:
neregistrovaný "škodovák"
24. 10. 2006 07:14
Re: Musím se smát...
:-! Já píšu pod přezdívkou škodovák , přičemž moje iniciály jsou taky ZZ. dokonce i to příjmení je stejný, jménem jsem Zdeněk.Takže nás ZZajčky neházej do stjnýho pytle. :-! >:D
24. 10. 2006 09:25
Re: Musím se smát...
>:D :yes: Tady k omylu dojít nemůže. :yes:
neregistrovaný "sepo"
23. 10. 2006 19:19
tak toto
.. toto je to na co bol roomster stvoreny ... ta osobna verzia to bola chyba v komunikacii marketerov a vyrobou .... >:-[] ... takto mi nevadi .. je to najkrajsia dodavka ... a najskaredsi osobak ...
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2006 20:32
hmm
no tak jako že mě roomster nic neříká tak tohle teprv ne. ale protože je to škodovka tak to bude mít úspěch dycky
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ron Jeremy"
23. 10. 2006 21:16
Zpátky ke kořenům
Již to několik lidí napsalo, a já se přidám:
Konečně verze, pro kterou byl Roomster stvořen - malá dodávka. A kupodivu nevypadá špatně, na rozdíl od osobní verze, která je totální ústřel.
Pro přepravní služby včetně pošty a drobné řemeslníky vcelku solidní vůz.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "aliks"
23. 10. 2006 21:52
Re: Zpátky ke kořenům
Jo souhlasím, mě se taky líbí, ale co ty motory???!!!
neregistrovaný "Míra"
24. 10. 2006 08:02
Re: Zpátky ke kořenům
Podusíš tříválec na plný plyn a když vytřeštíš oči, tak i předjedeš .... :no:
neregistrovaný "kikis"
24. 10. 2006 08:51
Re: Zpátky ke kořenům
naprostý souhlas, vidím, že tu je většina lidí, kteří vědí co je ten příšernej motor zač. Ještě k tomu předjíždění - ještě nesmí foukat protivítr >:D >:D >:D ........ :no:
neregistrovaný "Ron Jeremy"
24. 10. 2006 10:03
Re: Zpátky ke kořenům
Ale no tak, dodávka přece není na závodění. :-) Naložíš bednu s nářadím, nějakej materiál, a jedeš na kšeft. Když s tím budeš moc cloumat, tak budeš mít šrouby, elektrody a kleště rozlítaný po celým nákladovým prostoru. ;-)
neregistrovaný "Míra"
24. 10. 2006 11:51
Re: Zpátky ke kořenům
Řeč byla o předjíždění ....
neregistrovaný "Ciello"
24. 10. 2006 12:18
Re: Zpátky ke kořenům
ale vždy je reč o předjíždění dodávek... >:D >:D to co jsou primárně určený k práci a co vezou šrouby, nářadí, barvy atd... v nákladovým prostoru..
anonym
26. 10. 2006 21:50
Re: Zpátky ke kořenům
jo,je to solidní vůz >:D
anonym
23. 10. 2006 22:18
Není to špatný, ale . . .
Nechápu proč není rám zadních dveří nastříkaný v barvě karoserie. Ta černá tam fakt vadí a vypadá to divně. Chválím, ale škodovku, že už konečně uvedla užitkové auto a jsem zvědavej na cenu.
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 10. 2006 22:32
Škoda NePraktik
Úzký zadní prostor pro nakládání, vysoká hrana zavazadelníku, dveře vyklápěcí nahoru, boční zadní dveře otevírající se do stran..ani s tím zastaralým Berlingem se to nemůže vůbec rovnat. Užitná hodnota = 0. Je to stejné jako osobní Roomster, jen s vytrhanýma sedačkama. Ne moc praktické! :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 10. 2006 22:45
to melo prijit hned
tak tohle je presne to co mi tahle plechovka celou dobu pripomina....ROOMSTER proste neni auto pro rodinu...na normalni jezdeni...je to obycejnej pickup....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gogo7607"
23. 10. 2006 22:56
pick up
no nic tak starej pickup bude muset sloužit dál, tohle sice nevypadá špatně , ale výklopný dveře a hrana nákladovýho prostoru to degradujou někam na úroveň N1 kombíků. Tohle prostě není pořádný užitkový auto
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "J.S."
23. 10. 2006 22:57
Dodávka
Vypadá podstatně líp, než osobní verze. Není tak patrná ta příšerná nelogická linka zadních oken.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jirka"
24. 10. 2006 00:04
Anketa
Jen informace pro vas, kteri kritizujete design Roomstera - v poslednim vydani nemeckeho Autobildu byly zverejneny vysledky ctenarske ankety a Roomster skoncil na 3. miste v kategorii MPV - posuzovan byl pouze design vozu...takze myslim hosi, ze to s tim Roomsterem zas az tak spatny nebude! :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paolo"
24. 10. 2006 15:13
Re: Anketa
Roomster ve svete boduje, ale pro Cechacka je holt ceska kraksna s prisernym designem a nenavazujici linii oken. U uzitakce je zase nejvetsim prusvihem straaasne vysoka nakladaci hrana nesnesitelne neprakricke vyklapeci viko kufru. Pritom pri otevirani v rade aut v mistech, kde je obvykle cumak auta parkujiciho za nim, zabira vyklopne viko rozhodne min prostoru nez dvoukridle dvere. A to nemluvim o tom, ze muze v pripade deste poslouzit jako prakticka strecha. A to jsem malem zapomel na sileny trivalec 1,2 - chce to alespon dvoulitr, ale jen ne s nesnesitelne hlucnim PD!Proste kdo chce psa byt, hul si vzdy najde... ;-\
24. 10. 2006 00:54
OČEKÁVANÁ TREFA
Vyjma milionářů, kteří píší na diskuzi, a ti mají velmi náročné požadavky, to se musí akceptovat, myslím, že tohle my ostatní můžeme považovat za dobrou trefu. Rozvážková dodávka - pizza, poštovní balíky... jo, konečně je tu Českej dokonalej výrobek pro tohle využití. Zvedám palec :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Míra"
24. 10. 2006 08:04
Re: OČEKÁVANÁ TREFA
Zapomněl jsi ( jako o Polu ) napsat že to je dravec ... >:-[] >:-[] >:-[]
24. 10. 2006 09:31
Re: OČEKÁVANÁ TREFA
Dravec?
neregistrovaný "Míra"
24. 10. 2006 11:54
Re: OČEKÁVANÁ TREFA
Nedávno jsi zase perlil u článku o Polu, že je to dravec ... ano mimořádný, zvlášť v 1,2HTP ... rozjezd 18,9 sec umí i po letech stará 120-ka ...
neregistrovaný "Badboy"
24. 10. 2006 07:07
Praktik?? asi těžko
Nevim co je na týhle formě praktickýho?? Už se vidim jak rvu nějaký těžký věci přes tu vysokou hranu (bude to určitě super i na úklid nákladovýho prostoru), pod výkopnejma dvěrma, to bude ran do palice :-) ??
Tohle je dobrý tak na rozvoz kytiček
Za témě 10 let užívání Berlinga jsem nenašel jedinej problém, je to super auto a za 30 000,- (na mobil.cz je cena 300 000,- bez DPH)navíc získate motor 1,4, 1 m3 úložného prostoru,ložnou délku 1,7 m, šířku 1600/1190 nosnost již v základu 600 kg (je vyzkoušeno že i s 900 si bez problému poradí ) šířku mezi podběhy na europaletu, kterou lze díky křídlovým dveřím naložit ještěrkou. Prostě je to pracant, kterej nám perfektně slouží a za ujetých 290 000 km si řeklo pouze u výměnu olejů atd.

Takže šťastnou ruku při výběru :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Míra"
24. 10. 2006 08:07
Re: Praktik?? asi těžko
To se prodá - dost ovcí slyší na 100x opakovanou lež, že "na škodovky jsou levné díly" ... >:-[]
24. 10. 2006 10:29
Re: Praktik?? asi těžko
Uf, to jsou zase věci... Proč by ses měl dveřma mlátit d palice? (pokud to tak teda nemáš rád) Hodláš vozit v Roomsteru cement? Berlingo je krapet jiná velikostní i pracovní třída... Já osobně si myslím, že ani Berlingo není praktické, třeba do sousedovo Avie se vejde mnohem více a navís získáš motor 3.9 ;-)
anonym
24. 10. 2006 11:19
Re: Praktik?? asi těžko
Jenže avií už opouštít trošku třídu pro srovnání??
A proč bys v Roomsteru nemohl vozit cement?? snad to bude podle MB dodávka?? nebo co to bude?? Nemusí to být zrovna cement, stačí jenom velký barely s barvou atd. atd. Prostě se mi to moc jako pick up nelíbí, boční dveře jsou taky z hlediska nakládání nic moc (zlatý šoupačky)

Ty už to máš vyřešený, malej pick-up nepotřebuješ, protože máš souseda s avií >:D

A podle tvojeho nicku bych usuzoval, že jsi velekj fanda Škodovky ;-)
neregistrovaný "Juha"
24. 10. 2006 07:26
hrana
Kdo někdy něco nakládal co váží 20 kg, tak dobře ví, že přehodit tu hranu dělá slušný problém.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kikis"
24. 10. 2006 08:42
Škodovka zase boduje
:no: škodovka právě ukázala původní záměr stavby karosérie - PICKUP JAK VYŠITEJ - prosím vás kdy už opustí ten příšerný motor 1.2 HTP??? Tři válce nemůžou v žádném případě nahradit 4 válec, navíc, papírový motor, který v osobním autě nevydrží víc než 200. tis km nemůže v dodávce vydržet déle ;-\ Menší, slabší a míň kvalitní motor už nenašli. 1.4i už aspoň slušně jede, 1.9TDi, by se určitě lépe prodávala. Na druhou stranu, dobře, že tak škodovka Hrůůůmstra tímto potápí a boduje vysokou cenou - KONKURENCE MÁ ASPOŇ RADOST >:D . Možná by 1.2HTP už utáhla i superba, to by byla bomba >:D Určitě by to nějak obhájili :yes: Jen tak dál škodovko. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Ciello"
24. 10. 2006 09:30
Re: Škodovka zase boduje
:-) .. už tě vidím jak při fotbale řveš.. Péééétr Čech je nýýýýmand....!!!! nebo při MS v hokeji - Hnildo pusť to..!! Hnildo pusť to...!! Kde ses narodil a kde žiješ a platíš daně, že máš takovej odpor k CZ (Škodě?).. nebo jsi z rodiny komunistů...?!? ;-\ :no:
24. 10. 2006 10:30
Re: Škodovka zase boduje
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
24. 10. 2006 10:32
Re: Škodovka zase boduje
kikis prý přijde později, je na ROH
neregistrovaný "Ciello"
24. 10. 2006 10:52
Re: Škodovka zase boduje
:yes: >:D >:D
24. 10. 2006 11:30
Re: Škodovka zase boduje
;-)
neregistrovaný "Míra"
24. 10. 2006 12:02
Re: Škodovka zase boduje
To ale není o odopru k CZ - přečti si ještě jednou.
neregistrovaný "Ciello"
24. 10. 2006 12:12
Re: Škodovka zase boduje
a o čem..???? :-O o odporu ke Škodě..??!? 8-s čeče.. kde kdo se chytá čehokoliv co by mohl pojmout za své (cokoliv co je úspěšné samozřejmě) a tady se na to prdí.. ta národní hrdost tady není a co naopak, ještě se na to plive.. to vážně nechápu.. ;-\ :no: vážně to je přesně jako... "Jááááágr do hnoje...!!" :no:
neregistrovaný "kikis"
25. 10. 2006 15:31
Re: Škodovka zase boduje
Pro ty co to zřejmě nepochopili ----- ŠKODA RŮŮŮŮŮŮMSTR JE HNUS NEPRAKTICKÝ,DRAHÝ A BASTA ;-) GTI A RS jsou totálně zabržděný proti všemu nekoncernovému. Kdyby škodovka vyšla ven s koňským povozem, stejně by to hájili a češi by to stejně kupovali, protože přeci škodovka má ty nejlevnější díly a auta na světě(stále omílaná lež). Jestli jsem nebonejsem komunista je čistě moje věc a urážky tohoto typu mne naprosto nemůžou urazit, každopádně si za kvalitu připlatím a v poslední době je ta kvalita (např.japonská) stále dostupnější za lepší ceny než u škodovky s kličkometama a větrákem místo klimatizace atd. atd. Jinak vlastním škodu felicii a jsem moc spokojenej, jelikož to je jedno z posledních opravdových škodováckých aut i když v kombinaci už s VW. Škoda je zde má úspěch jen díky tradici kterou VW hubí ve svůj prospěch. A na to můžete vzít jed, že škodovky znám dokonale i technicky, na školení když sem vyděl ten VÝPLOD CHORÝCH MOZKŮ -MOTOR 1.2 HTP, tak každý kdo tomu trochu rozumí(ne jako GTI nebo RS) si klepal na čelo. GTI a RS tu obhajují nesmyslnými argumenty a v jiných diskuzích haní zcela nepochybně auta na lepší úrovni, zřejmě ani nic jiného neměli a nebo se přikláním k názoru, že jsou skutečně placení. Takže těmto pitomcům zdar.
24. 10. 2006 11:09
Re: Škodovka zase boduje
Kikis, ty jsi kiks přírody. :no:
neregistrovaný "kikis"
25. 10. 2006 16:45
Re: Škodovka zase boduje
Za to ty jsi inteligent :no: >:-[]
neregistrovaný "Míra"
24. 10. 2006 12:00
Re: Škodovka zase boduje
Souhlasím s Tebou - konec konců PR pochlebovačům jsi vyrazil dech, doplnili se jen smajlíky ...
neregistrovaný "kikis"
25. 10. 2006 16:48
Re: Škodovka zase boduje
Díky Míro, aspoň někdo normální .... :yes:
anonym
26. 10. 2006 21:48
Re: Škodovka zase boduje
Tak to bych se hádal,protože i ve firmě máme fábie 1.2HTP,které mají najeto 220000km a jezdí bez jakéhokoliv problému!!!! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-!
neregistrovaný "mts"
24. 10. 2006 09:42
zalezi na ucelu
Dost lidi si tu cinta pentli ohledne 1.2HTP... 3valcova koncepce ma u malolitraznich motoru smysl, ostatne opel ma u corsy take 3 valec, dokonce jen litrovy ale to tady vetsina tech diskutujicich s nudli u nosu a krabici plnou anglicaku ani nevi... Dulezite je, k cemu to auto (fabku, corsu, roomster, praktik atd atd..) pouzivas. Pokud ti slouzi k popojizdeni po ucpane praze, jednou za tyden jedes na nakup nebo odvezes maly dite do skoly o 5 kilometru dal, nepotrebujes trhac dlazby. Pokud s tim autem chces litat po republice, muzes mit v ty fabce treba 100konovou 1.4 (nemluve o RS) a ta lita jako z praku - ovsem to musis sahnout vic do kapsy - kdyz to auto kupujes a pak u pumpy. a tady jsme u jadra problemu: spousta chudych lidi i firem proste nema nebo nechce utratit love navic za vykonnejsi motor, tak sahnou po hatapce a pak s ocima navrch hlavy vypraveji po hospodach nebo na auto.cz jak je v kopci predjel kamion kdyz jeli se starou, trema detma a kamnama v kufru na chatu - inu vase blbost...
Rozbalit vlákno
1
24. 10. 2006 10:06
Re: zalezi na ucelu
jo, někdo dává prachy do dětí a chaty a někdo do silných motorů. Šťastní ti, co můžou mít oboje :-)

P.S: Myslím nové vozy, ne bazarové herky, i když s velkými objemy.
neregistrovaný "škodovák"
24. 10. 2006 09:48
Co ještě Škodovka nevymyslí?!
Tak to je teda NÁŘEZ !!!! Ten titulek článku Škoda Praktik: skříňový Roomster s novým motorem 1,2 12V (51kW)je opravdu trefný. Není co dodat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTY(svistik)"
24. 10. 2006 10:10
Muj Roomster
Můj chlapče, ležím na pryčně, propocenej skrz naskrz. V zubech mi vrže ten zpropadenej písek a dusí mě pach pálenýho asfaltu. Ležím tu dnes v maringotce na stavbě sám. Parťákovi ze stavební jednotky včera pustili kybl na hlavu. A ty, ty jsi mi včera zachránil život... Tohle chlapče není stavba, to jsou krvavá jatka v pekle... Jo, jistěj nás jak můžou, jenže vlez do těch jejich polorozpadlech baráků, zbíječku měj připravenou k sériový palbě, a pak namísto těch jejich fanatickejch očí spatři k smrti vystrašenou uklízečku, můj chlapče, a ve vteřině se rozhodni, jestli tohle je léčka a ty ji chytíš rovnou mezi oči jejím pekelně těžkým koštětem, neboť jsi vlezl do jejího čistýho, právě umytýho baráku, nebo radši pudeš o kus dál. Tak tohle dilema řešíme tady desetkrát za den. Vždycky když se mi chce čurat.


Včera jsme to vyhodnotili s mým parťákem Gajzou ze stavební jednotky špatně a on teď bojuje ve špitálu s kýblem na hlavě o život.


Vzpomínám, jak mi přišla poštou v hnědé obálce pracovní smlouva, jak jsme se na sebe s maminkou podívali a jak pak při mém loučení jsi se ty rozhlédl po svém království hraček a vybral svúj nejmilejší - malinkej kovovej Roomster 1,2 HTP 51 kW, co jsem ti ho koupil vloni k tvým pátým narozeninám. Vtiskl jsi mi ho do dlaně a řekl jsi - tatínku, ať si tam na stavbě máš s čím hrát. Políbil jsem rychle maminku, potom tebe, sebral čistý montérky, kladivo, pilku, pár hřebíkú otočil se a bez ohlédnutí odešel... táta přece nikdy nebrečí.


Tvýho Roomstera 1,2 HTP 51 kW jsem si tu pověsil na krk. Pohupuje se mi tam spolu s identifikační kartou, prúkazem z pojišťovny a lístky do kantíny.


Ten letící kýbl s maltou mi včera sklouzl po kapotě Roomsteru a lehce mě škrábl na prsou. Nebýt toho, chlapče, nemohl bych už nikdy, tak jako teď, třeštit oči do tmy a toužit po mamince a po tobě. Až se vrátím, a já se vrátím, to ti slibuju, tak spolu půjdeme do toho největšího hračkářství ve městě. Tam ti s maminkou koupíme tu nejkrásnější Roomster HTP 1,2 51 kW, jaký budeš chtít...


Vyřiď mamince, můj chlapče, že na vás stále vzpomínám...

Váš Béla
Rozbalit vlákno
3
24. 10. 2006 10:37
Re: Muj Roomster
Velmi povedené. :yes: Příště by nebylo od věci, zeptat se, zda k tomu dávám svolení. Pozapomněl jsi na autorská práva. Ale i tak mě ovšem těší, že mě poctivě čteš zde i na blogu... toho si vážím. Opravdu. Díky :yes: P.S. Některé scény mě fakt rozesmály :-) :yes:
24. 10. 2006 10:46
Re: Muj Roomster
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 11:23
Re: Muj Roomster
;-) Už dlouho jsem se tak nezasmál, díky ;-)
neregistrovaný "matheus"
24. 10. 2006 11:26
KDYŽ KILOWATTY TAK I MIIIMETRY
Pořád tu zarputile udáváte naprosto idiotsky pouze KW, nevím jestli jste tak líní nebo hloupí, ale to je takový problém tam napsat i koně, koně patří k autům, koně maj lidi raději, když se někoho zeptáte na výkon tak vám ho řekne v koních. I pan Piech určitě zarputile netrval na "sedmsettřicetišesti KW", ale chtěl prostě "tisíc koní". Když se tu oháníte správnýma jednotkama SI tak uvádějte velikost kol v milimetrech, aby to bylo přesné, ne? to budou mít určitě všichni radost!!! "Nový vůz dostané nádherná čtyřistapadesátisedmimilimetrová kola" Koně patří k autům, kilowatty ke sporákům!!! To je takový problém uvést oboje a spokojení budou všichni??? 8-s Lenoši líní! A když někomu napíšete ať si to převede sám tak jen ukazujete jak kašlete na čtenáře, když to neuděláte za ně! Proč nám nechcete vyhovět? 8-s
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 11:31
Re: KDYŽ KILOWATTY TAK I MIIIMETRY
Než dáš odeslat příspěvek, podrž tak 10 s DELETE, hned nad šipkama to je ;-)
24. 10. 2006 11:34
Re: KDYŽ KILOWATTY TAK I MIIIMETRY
Už se to tu řeší v jiné diskuzi, nemusíte to cpát všude :no: Jinak samozřejmě nesouhlasím, nehledě na to, že inteligentnímu člověku, kterého tato technická informace zajímá je celkem jedno jestli se napíše 74kw nebo 100hp.
neregistrovaný "KOKO Mario"
24. 10. 2006 13:31
Re: KDYŽ KILOWATTY TAK I MIIIMETRY
Zrovna u Roomsteru je to docela jedno, oboje se blíží nule ;-)
25. 10. 2006 09:36
Re: KDYŽ KILOWATTY TAK I MIIIMETRY
koně jsou stará jednotka, je to asi jako když někdo udává hmotnost v librách a délku v palcích. Kilowatt je z metrického systému a dobře se přepočítává.
25. 10. 2006 10:02
Re: KDYŽ KILOWATTY TAK I MIIIMETRY
Jak už zde napsali jiní - jde o archaickou jednotku, kterou stále udržují při životě marketingová oddělení subjektů působících v oblasti autoprůmyslu. Zkrátka považují zákazníka za jednoduchého tvora, který reaguje jen na číslo nehledě na jednotku. A v tomto kontextu jim připadne daleko rozumnější uvést výkon 100HP než 75kW. Kdyby se někdo z nich odvážil zavést jednotku v opicích (za předpokladu 1kůň = cca 15opic), tak by najednou začali všichni uvádět výkon v opicích - vždyť je to přece daleko větší číslo (a tedy pro "méně bystrého" zákazníka výkon). Zkrátka koně, muly a jiná zvířata dnes nemají určovat jednotky čehokoliv - máme už nějaký ten pátek metrickou soustavu - chvála Bohu.
25. 10. 2006 10:21
Re: KDYŽ KILOWATTY TAK I MIIIMETRY
jen dodávám (pro ty, jimž říká více ona zvířecí jednotka), že převodní poměry kW vs. hp jsou:

1 hp = 0,74569987158227022 kW

1 kW = 1,341022 hp
anonym
24. 10. 2006 11:55
pick-up
Doufám, že kromě užitkové verze se dočkáme i pikapu. Kdyby měl stejně dobrý design jako normální roomster, určitě by se prodával dobře.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "patrik"
24. 10. 2006 18:50
To jsou takové divné věci:
Škodovka napřed při přípravě produkční verze odhodila většinu vychytávek z Ingenlathova konceptu, které dávaly Roomsteru předpoklady být bez velkých předělávek téměř geniální dodávka. Tím myslím vykrojení otvorů zadní partie, řešení podlahy, extrémní dráhu posuhu zadních sedadel a šoupačky na pravoboku velké jako vrata. Ke štěstí živnostníka už tomu opravdu scházelo jenom vybavit Roomster volitelně křidlovými dveřmi a asi i vestavbou utěsněného nákladového prostoru. Místo toho nechali bossové přepracovat Roomster spíš na rodinný osobní vůz s některými praktickými prvky. Budiž, jestli se to povedlo, se mi nechce pitvat, čas ukáže. Tak trochu jsem ale přiznávám předpokládal, že původní koncepci Škodovka pečlivě uloží do šuplete a při přípravě užitkové verze ji zase vytasí, přišlo by mi to jako logické zhodnocení už jednou zaplaceného vývoje. Třeba se tu pohybuje někdo ze Škodovky a mohl k tomu něco říct, díky předem.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "diskuzed"
24. 10. 2006 19:00
No jo...je to tu zase.
Ohledne designu vozu se stejne vetsinou vyjadruji ti, co si koupi v autobazaru max. ojetou Octavku a na netu budou delat odborniky na design. >:D
Rozbalit vlákno
1
anonym
25. 10. 2006 11:39
Re: No jo...je to tu zase.
Keď opomeniem objem a užitočnú hmotnosť tak ešte stále mi vadí nakladacia hrana výšia asi o 15 cm ako podlaha ložnej plochy.
Zadne dvere spomínať nebudem.A račej ani výplne zadných nadblatníkov.
Motor 1,2 12V HTP aj keď z vyšenim výkonom komentovať netreba je to zúfalosť , ale len tak pre porovnanie Japonci začali montovať 3valce do aut triedy a b v 80-rokoch a ajhľa škodovka objavila o 20 rokov Ameriku a mame 3valce aj v nej. Ale nič nového Systém VVTi TOYOTA používa od r.v.:1989 a VW začal pred 2 rokmi. Nuž vývoj nezastavíš
Čo sa tyká motoru 1,4 TDi , tak mal som možnosť vyskúšať motor 15CRDi KIA a akosi po tomto zážitku neviem čo povedať k VW 1,4 TDi asi iba o krok pozadu
anonym
25. 10. 2006 11:40
NE NE A ESTE RAS NE
Keď opomeniem objem a užitočnú hmotnosť tak ešte stále mi vadí nakladacia hrana výšia asi o 15 cm ako podlaha ložnej plochy.
Zadne dvere spomínať nebudem.A račej ani výplne zadných nadblatníkov.
Motor 1,2 12V HTP aj keď z vyšenim výkonom komentovať netreba je to zúfalosť , ale len tak pre porovnanie Japonci začali montovať 3valce do aut triedy a b v 80-rokoch a ajhľa škodovka objavila o 20 rokov Ameriku a mame 3valce aj v nej. Ale nič nového Systém VVTi TOYOTA používa od r.v.:1989 a VW začal pred 2 rokmi. Nuž vývoj nezastavíš
Čo sa tyká motoru 1,4 TDi , tak mal som možnosť vyskúšať motor 15CRDi KIA a akosi po tomto zážitku neviem čo povedať k VW 1,4 TDi asi iba o krok pozadu
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "patrik"
25. 10. 2006 16:41
Re: NE NE A ESTE RAS NE
(btw: Souhlasím, že 1,5 CRDi se opravdu povedl. Milovníkům 1,2 HTP lze doporučit seznámení s 1,4/71kW od Huyndaie-Kie, který zas nemá chybu mezi malými benziny - navíc si ho lze u pojišťovny začínající na G.. v ČR pojistit jako motor do 1350ccm a spotřebu lze dostat velmi blízko k 6,0 litrům. Do Cee'du se stejný motor bude montovat jako základní, v našponované verzi 80kW. Ovšem Kia zatím nemá v programu nič malé užitkové, takže tahle odbočka je trochu teoretická). Už jsem psal nahoře, že mi není jasné, proč Škoda úplně zahodila původní koncepci Roomsteru, když se právě teď nabízela skvělá šance použít ji u užitkové verze - nemuseli bychom tu dnes kroutit hlavou nad převýšeným prahem vzadu a nad nemožností vykládat přepravky s houskami bočními šoupačkami. Navíc si vzpomínám, že tu před časem jeden z živnostníků konstatoval, že rozměry nákladního prostoru nejsou standardizované, takže některé rozměry euroobalů se tam efektivně nedají poskládat. Na rozdíl od paní Novákové si člověk řekne, že je to maličkost, která nepotěší.
anonym
25. 10. 2006 17:02
To je hnus
Plechové okna ě. dveří? Roomster je ošklivý, ale toto je hnus. :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vrky"
25. 10. 2006 22:22
pick up
od začátku jsem v roopsteru viděl jenom pick up...pěkně hnusný auto. Škodovka chce asi navázat na 1203
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "encontrar tons celular"
3. 2. 2008 22:09
baixar toques grátis para celular
Does baixar toques de celular vivo rolled check catch chalk double pay tons divertidos rack pineapple jolly horses tell diversos tons raise keno vigorish kings check multiplayer?
Rozbalit vlákno
0