Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
RS
uf, tak nevim jestli to neměli radějí nazvat Aumix ... Premacy, Rio, Golf, Yaris, 207... od všeho trochu a corolla je na světě. Čekal jsem více 😒
radek.m
Sem se podívejete a pak můžete soudit.... [odkaz]
Ale je to trošku zklamání, no jo
Ale je to trošku zklamání, no jo
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
TVR umřelo, Toyota Corcu zničila designem.... co bude dál? BMW začne dělat předokolky?
Ale jak je z vencí nová Toota nehezka, tak vnitřek se jim celkem povedl 😄 aspoň něčim se mužu utěšit, ale jak to byva casem si zvyknem
Ale jak je z vencí nová Toota nehezka, tak vnitřek se jim celkem povedl 😄 aspoň něčim se mužu utěšit, ale jak to byva casem si zvyknem
GTI
Je rituál a rituál. Tak pokud jsi za svůj dokonalej rituál zatím považoval noční postelovou masturbaci pod nějakým exotickým dělem na plakátu, věz jsou i jiné rituály. Třeba když nakopneš empětku. Jistě, jistě, jednodušší je se zaklínat exotickým ovocem... to má příchuť znalce, ovšem jen mezi amatéry. No... musíš pár let odžít, abys uměl správně dávkovat obdiv. Takže si laskavě zapamatuj, že kousek od tvé postele bouchaj dokonalá auta. Říkaj si "bavoráci" a jednou z více jejich ikon je i empětka. Ano, tu si vylep na zeď svého evropského pokojíku, budeš alespoň vědět, na co máš bejt hrdej a na co máš dalších 200 let střádat. Dokonalej testík, jistě... epochální... sólista. Ta sedadla... tedy to je něco... a vůbec... je to prostě BMW. BRAVO TEST, BRAVO M5 :yes:
GTI, GTI zase jenom vylepování pakátů nad postel a řeči o proevropské masturbaci...Tady je to článek o Toyotě,co sem taháš Bavorské verky-stejně do Mini dávaj naftu od Toyoty... >😁 >😒] A časem toho určitě přibude...
Já to musel dát sem... abychom tu alepsoň mohli psát o autech... Couline... tedy, těžkej den, co? 😉
Těžkej den byl včera-byl jsem v So na srazu ze školy po x letech a trochu jsem se s Ex spolužáky a SPOLUžačkama rozdováděl a měl jsem dóóst pozdní příchod domů... Dneska už jsem v poho... >😁 taky nejsem z Aurisu úplně odvařenej,ale prodávat se bude určitě dobře-voni to ty šikmovočkové maj dobře vymyšlený... :yes: :yes: :yes: Prostě je to jasné-Toyota,stejně jako VWERK se nikdy v téhle třídě neodváže... je to velkej risk... To si musíš přiznat Ty i já...Frštenzí.. :-! :yes:
Couline... tohle udržíš těžko. Guru přijede za rok... tak dávej pozor, na ten nářez. Každej čekal, že TTT s něčím vyjede...
Mám před sebou publikaci Ojetiny od a do zet a to by ses GTI divil... >😁 Měl bys těžší hlavu než já potom srazu... no moc tam ty WVerky nechválej >😁 >😁 >😁 nadpis u GURU IV.-cituji :4 opustila pozici etalonu... >😁 Golf 4 není úplně špatné auto ale pověst pracně získanou předchozími generacemi spíše pokazil... nebyl nijak zvlášť spolehlivý,málo místa uvnitř a v jízních vlastnostech ho předstihl Fokus... A nejvíc se mi líbí věta ,že od dob GURU trojky je to jen MLÁCENí PRÁZDNÉ SLÁmy >😁 >😁 >😁 Moc pěkné čtenío etalonu... Apak ti budu citovat nadpisy u Toyot:Yaris-technická dokonalost a spolehlivost,Corolla-Etalon spolehlivosti, Carina-Téměř bez nedostatků,Avensis-Nedostatkové zboží... :yes: :yes: :yes: To by asi měli ty redaktory co to napsali poslat do lágru... :-! a když jsme u starších aut-u Cariny je napisáno,že jediná vada je ,že už se Sedm let nevyrábí... >😁 >😁 >😁 a teď masturbuj
Dobře kalíš vodu 😄 Tak jen abych tě dostal do reálu - nahoře... tam směruj své zoufalé pohledy... No, G 4... to byl problém. Neboť G3 byl v roce 1992 vozem roku a VW otálel s modelovým nástupcem. nakonec bylo přijato rozhodnutí o evolučním posunu a z dnešního pohledu je otázkou, zda to bylo rozhodnutí optimální. Ovšem rozhodně záď G4 je dodnes velmi stylová. P.S. Nečti si bulvár, Couline, čti kvalitní tisk, třeba AUTO.CZ... Zrovna dnes je tu tryzna za nástupce Corolly... No, tak to je rána... 😉
:yes: :yes: :yes: :yes:
Napsal jsi to bezchybně, Couline, ale GTI to stejně nepřizná, on to neumí...
Přitom je to prostě realita, žádný kecy z bulváru.
Napsal jsi to bezchybně, Couline, ale GTI to stejně nepřizná, on to neumí...
Přitom je to prostě realita, žádný kecy z bulváru.
Zase promo příspěvek, viď GTI? Minulé pondělí jsi nás upozornil na Octavii RS TDI (obojí bylo v magazínu), teď do nás hustíš M5. Aby bylo jasno, i pro mě je M5 ikona a miláček, ale proč sakra pořád lezeš redakci někam, vždyť to na homepage snad vidí každej né?? A mimochodem, vím že bylo video M6, která má stejný motor, ale strašně jsem toužil po videu i s M5. Teď už je jasný, že nebude 😢
Kdybys uměl trochu přemýšlet a nepohyboval ses neustále ve světě svých přízemních představ, možná bys pochopil, že pod testy není možné diskutovat, Proto tu já, občas i jiný kolega, napíšeme příspěvek o testu, aby se případně mohla rozproudit diskuze o testovaném autu. Pokud tě to neinspiruje, přeskoč mě a jeď dál. P.S. Tvé touhy vidět M5 na videu mi připadají až dětsky infantilní, leč, Zilkine, tuž si strašně po čem chceš. Mě zase nech laskavě psát.
Tak proč to tedy nedáváš pod článek o BMW? :no:
Nevím, co tě opravňuje a nutí k tomu, abys moje představy nazýval přízemními. Nejsi trochu drzej?? Bych chtěl vidět tvojí garáž a s těma představama bych se na tvým místě mírnil, chválíš tady 90% prezentovaných aut, už léta. Můj povzdech nad tím, že test M5 je bez videa, nebyl namířen proti redakci útočně, jen jsem si prostě povzdychl. Tebe by video s M5 nezajímalo?? Zajímalo, ale ono je to jinak, viď?
Aby bylo jasno, právo psát tady máme všichni stejný, takže ty zas laskavě nech mě, protože já ti svůj názor napíšu vždycky, když budu cítit potřebu to udělat, stejně jako to děláš ty. Nikdo mi nevymluví, že seš arogantní deb*l lezoucí redakci do zadku.
Aby bylo jasno, právo psát tady máme všichni stejný, takže ty zas laskavě nech mě, protože já ti svůj názor napíšu vždycky, když budu cítit potřebu to udělat, stejně jako to děláš ty. Nikdo mi nevymluví, že seš arogantní deb*l lezoucí redakci do zadku.
Zilkine, jsi mladý, evidentně nezkušený a velmi, velmi naivní. To ale k sobě patří. Jen to nemusíš dávat tak zřetelně najevo. Měl by sis ovšem uvědomit, že ty tu píšeš většinou o mně, já o autech. Přesně jako dnes. Až dospěješ, na spoustu věcí budeš mít úplně jiný názor. Můžeš mi věřit. P.S. Večer si pusť nějaké pěkné video s pořádným autem>😁 to máš rád ne? A rychle se uklidni, na tvá sprostá slova tu není prostor.
Mladý? Proti tobě asi jo, to jsou tady vlastně asi všichni, ale nesouhlasím s tím, že se ve svých příspěvcích věnuji jen tobě namísto aut. Zkus být míň domýšlivý. Na tenhle server chodím jen a jen kvůli autům. Prostě je mám moc rád a moc rád o nich čtu, rád s nimi jezdím a rád se na ně dívám. Je to můj největší koníček a mám na každé auto svůj názor. Rád čtu zkušenosti ostatních a všechno, co se aut týká a rád čtu to, co si o nich lidé myslí. S tvými názory se většinou neshoduji + příčí se mi tvůj styl jednání s ostatními. Vadí mi (napsal jsem to tady asi milionkrát a nejednou se ke mně nejeden člověk přidal a souhlasil se mnou), tvoje nadřazenost a vlezpr*delství. A taky ty plakáty nad postelí. Musíš už jich tam mít strašně moc. Proto se často neudržím a reaguji.
Tobě není na zvracení z toho, že jsi na můj obyčejný povzdech o videu reagoval tak ironicky a pohrdavě a píšeš mi ať si večer pustím nějaký pěkný video? Fakt ne? Vždyť si přečti svoje příspěvky v roadlooku, jak jsi tam pěl ódy na to, jak jsou ty videa super a teď mě tady zdrbeš?! Neprotiřečíš si? Za to svoje nechutný jednání si nic jinýho než nadávky nezasloužíš a ať se rychle uklidním, to myslíš vážně? "A rychle se uklidni..." Nebo co jako???
Tobě není na zvracení z toho, že jsi na můj obyčejný povzdech o videu reagoval tak ironicky a pohrdavě a píšeš mi ať si večer pustím nějaký pěkný video? Fakt ne? Vždyť si přečti svoje příspěvky v roadlooku, jak jsi tam pěl ódy na to, jak jsou ty videa super a teď mě tady zdrbeš?! Neprotiřečíš si? Za to svoje nechutný jednání si nic jinýho než nadávky nezasloužíš a ať se rychle uklidním, to myslíš vážně? "A rychle se uklidni..." Nebo co jako???
Ano, Zilkyne, myslím to vážně. Pokud se neumíš vyjadřovat slušně, nemáš tu co pohledávat.
Boze,GTi takeho b*a*r*a*n*a ako si Ty by som v mojej criede nechcel!Nicomu sa nerozumies a vsetkym nadavas!Dalej si lesti po nociach to svoje prislusenstvo pod plagatikmi masoviek ako "ludove vozitko" Golf 5 a presviedcaj nas vsetkych co nas zase buduci rok cakA za narez!Okrem uhrovitych siltovkarov s napismi remus a nudnych prestarnutych a neschopnych managerov WV nema koho oslovit!tOT VSJO1a ZOBER SI PAPIEROVE OBRUSKY;ABY ZENA ZASE NEMUSLEA PRAT POSTELNU BIELIZEN1
Tak to sa ozval ten pravý - GTI masturbátor. Obrúsok pred ústa by si si mal dávať hlavne ty.
A ještě jedna věc - co to tady blábolíš o přízemních představách a infantilnosti, když tady v každém druhém příspěvku radíš, aby jsme si (my ostatní "negti") vylepili plakát toho či onoho auta nad postel, protože je to podle tebe ikona. Možná bychom se divili, o čem sníš ty. Seš ale ubožák, když tady natíráš lidi za to, že ti napíšou pravdu nebo za to, že nežerou ty tvoje suchý příspěvky. Všechny do jednoho působí jako by je psal nějaký starý pardál, který to přišel všem ostatním vysvětlit, jak to teda jako ve skutečnosti je. Čtu to nerad, ale prostě musím, a pokaždý mě to spolehlivě naštve, co ty jsi za povahu. * a zas někdy >😒]
>😁 >😁 Zilkyne, chlapče... za ty masturbační rally se ti omlouvám, já tě nechtěl takhle odhalit... >😒] :yes: P.S. tu tvou větu, cituji - "čtu to nerad ale musím" >😁 >😁 tu si nechám vyteset do kamene na náhrobek jako epitaf >😁 >😒] :yes:
Seš ubohej, vážně. Ztrapnňuješ se tady jako obvykle a tu větu, kterou jsi určitě pochopil, i když jsem ji napsal tak jak jsem ji napsal. Čtu to nerad ale musím znamená, že čtu všechny příspěvky, ale když je tam GTI, skoro vždycky mě čekají BRAVO TEST BRAVO REDAKCE; pověs si plakát na postel, máš problém se svým kontem...
Nemůžu tě fakt moc, ale prostě to čtu, asi nějaká podvědomá touha po adrenalinu, nevím. Vytesej si na náhrobek co chceš, já myslím že to tady nikoho moc nezajímá. S tou rallye jsem to nepochopil.
Nemůžu tě fakt moc, ale prostě to čtu, asi nějaká podvědomá touha po adrenalinu, nevím. Vytesej si na náhrobek co chceš, já myslím že to tady nikoho moc nezajímá. S tou rallye jsem to nepochopil.
GTI, ty jsi takový "looser"...škoda mluvit. Znechucuješ to tu, otravuješ, kazíš, ničíš. Přestaň psát, úroveň serveru půjde o 100% nahoru. A to ty snad zvládneš a uděláš to ne? Protože ty jsi strašná vlez****a. :no: A nejlépe uděláš, když na mě nebudeš reagovat, o tvé "infantilní" kecy - hefty tady fakt nikdo nestojí. :no: :no:
Mít místo mozku krupicovou kaši a ještě s tím přispívat na veřejnou diskuzi, to vyžaduje odvahu, Johny >😒] Tak to tu zase rozpal... třeba o tom, kam komu lezu a od koho jsem vylez´. >😁 Takovej Johnyho bulvárek >😒]
navíc to umí i na okruhu 😉 [odkaz]
Tak nevim, co na to rekne Tom. Pro me zklamani - po odlozeni puvodniho navrhu kvuli radikalnimu Civiku jsem cekal, ze se u Toyoty poradne odvazou - a ne jen, ze prefaceliftuji jmeno a soucasnou Corollu predelaji na Yaris. Ve svetle zverejnenych snimku je zmena jmena na Auris smesna. Tohle ma byt poradny krok dopredu, zasluhujici nove jmeno? PS: vnitrek je slusnej, to zas ne, ze ne, ale ten venek je zklamani. Skoda.
Toyota je Toyota, Honda je Honda - žádnou "star trek" revoluci jsem nečekal (pozn:.: Civic se mi ale fakt dost líbí, čím dál tím více).. i když informace o přepracování určité naděje vzbuzovali, pořád jsem zůstával na zemi - je to přeci Toyota 😉 Docela rád bych viděl původní návrh Aurisu, aby jsme mohli zkouknout rozdíly. Nejvíc směšné mi přijde, kolik povyku se tu nadělá kvůli japonské verzi Aurisu :no: Evropský Auris je zde [odkaz] a to je trochu něco jiného. Yaris se mi líbí, proto můžu i Auris. I když je pravda, že ho budu muset chvilku rozdejchávat.. jako vždy - počkám na reál a pak udělám finální zhodnocení. Interiér je super, minimálně o dvě třídy lepší než exteriér :yes: Změnu názvu také trochu nehápu - doufám, že mi to setkání v reálu osvětlí 😉 pokud ne, tak to bude nelogický krok.. ovšem co se týče prodejů, tohle v Evropě pojede (stejně jako Yaris)
Evropska verze je jeste vice krizenec noveho Yarise a stare Corolly, prispevek jsem psal az po shlednuti te evropske stranky (uz to sem nekdo postnul), takze zadny povyk kvuli japonske verzi, aspon ne u me 😉 Rozdil mezi minulou a soucasnou Corollou, TO byla revoluce. Tohle je sotva evoluce. Na vsechny strany to krici "jsem faceliftovana Corolla", ale na stitku je "Auris". Jasne, ze pockam na "live" setkani, nez reknu posledni nazor, ale tohle se zmeni jen tezko a od Toyoty jsem si zvykl ocekavat vic. Proto zklamani.
Ten "povyk" nesměřoval k Tobě, ale k otatním, zejména k jedné tykvičce 😉 Jinak souhlas - čekal jsem větší změnu designu - ne ve smyslu usedlosti, ale ve smyslu odlišení od současné generace.. tohle opravdu vypadá jako facelift, a proto mám se změnou názvu trochu problém
Ricardo
No nevím, nevím. Jsem z toho trochu rozpačitý. Hlavně světla se mi opravdu nezamlouvají a páté dveře nijak zvlášť dobře taky nevypadají. Naopak mě zaujaly tvary boků - myslím že jsou dostatečně výrazné a dynamické. Z boku vypadá Auris velmi dobře a tyto linie se podle mě měly promítnout i ve zbytku vozu. Interiér je bomba, až na tu "zajímavou" středovou konzoli. To je děs běs. Nakonec střed palubní desky vypadá ve většině Toyot úděsně.
GTI
Vedle máš KOKO (korejskej kovboj) srovnávačku. Nutně si přečti, abys pochopil jak to dělaj tam a jak to děláme tady.
Pořád lepší KOKO než PANGEKO (pangermánskej 😉! * k Toyotě nebo nepiš vůbec!
Redakce, co je sprostého na slově "piš"? 😉
Bůh ví, cos tam měl >😁 P.S. Nepleť si historii se současností... EU, znáš ne?
Současnost o je mezinárodní pohybu kapitálu, o nadnárodních koncernech vlastněných akcionáři z různých kontinentů, značka je bohužel pouhým odznakem na produktu
Aha.... 😄 Klid, Tome. Klid. Cením, tedy že ses udržel a neházíš tu číslama, přesto... pochop, život není jen o tom o čem píšeš... Posuzuješ tyhle věci moc povrchně. Oprosti se od toho, co do tebe hustili ve škole a hledej hloubku vztahů, kotvy a kořeny... jedině, když ti to vše zaklapne, nalezneš tu správnou rovnováhu. Jinak samozřejmě cením, že sleduješ burzy a světovej obchod obecně.
Já bych raději s kořeny VW moc neoperoval.. mě se sem Adolf tahat nechce.. úplně stačí, že Papež dostane Phaeton - tahle historická paraela mě zase chvilku bude vytáčet :no: Holt pangermanismus žije dál :no:
Možná, že ti ta čísla natolik pohlcují mozek, že už nestíháš registrovat bežnou realitu... ostatně, pokud jsi tu emisarem Toyoty... tuším, bys měl alespoň tušit cosi o historii Japonska... když tedy tu otevíráš (zcela nesmyslně) druhou světovou válku. Tušíš?
Od konce války je jen 60 let, není potřeba nic otvírat, stále je to živé (pro někoho více, pro jiného méně) a Phaeton pro papeže je takové pěkné plivnutí do tváře mnoha lidem :no: pokud vím, tak japonský císař Toyotu nezaložil, za to VW Hitler založil - se vší pompou a hákovou parádou :no: :no: :no:
Dej si na noc mokrý hadry na palici Tome. Většinou se tu diskuze odvíjí v přijatelné intelektuální rovině. Občas přiletí nějaký sprostý primitiv, zanadává a zase odletí. Ovšem... tvá bezbřehá omezenost, opravdu tupý primitivismus (nezlob se) v nazírání na tyto věci a jejich komponování do témat dneška,, jak to činíš ty ... je něco šíleného a děsivého. Opravdu žasnu, co se může odvážit člověk, který snad má za sebou nějakou školu publikovat. :no: :no: :no: Nic horšího jsem tu nikdy nečetl. Propadni se hanbou :no: :no: Naštěstí tvůj hlas zaniká v křečích směšnosti tvých čísel, protože, kdyby tě tu měli lidi brát výžně, muselo by se to tu prohlásit za nové Bohnice :no:
Napsal jsem snad něco, co by nebyla pravda? Já se v historii babrám nerad, ale když už chceš mluvit o kořenech, tak o nich mluvme - otevřeně, bez okolků! Všem je jasné proč vznikl VW a kdo ho založil - to jsou neododiskutovatelná fakta. Pravda někdy bolí, budeš to muset zkousnout!
Tvá tupost, že na svou obranu píšeš, žes napsal pravdu, je myslím nejlepším odrazem toho, jaký máš životní rozhled, jak jsi schopen argumentovat a jak jsi schopen vést dialog. P.S. Předpokládám, že také Škoda je u tebe na indexu? Vždyť to byl rudej teror, že něhož vyráběla vozidla a kat národa Gottwald jezdil s její produkcí... a co Toyota za druhé války? Ta nevozila japonského císaře? To tu také budeme rozebírat? :no:
Když už plácáš o historii a považuješ se za znalce aut, tak by bylo dobré si zopakovat historii Škodovky. K tomu je ta paralela VW a Ády trochu lichá a ty to moc dobře víš. Tak pitomej zase nejsi.
Je vidět, že jsem se trefil do černého - minulost VW je opravdu těžko zkousnutelný oříšek, tohle žádný PR nespraví. Jsou to fakta, tak je tak ber! Jak říkám, v minulosti se babrat nehodlám, ale když o ní mermomocí chceš mluvit, tak uváděj všechna fakta. Porovnávat historii Škodovky a VW, to je fakt úlet úplně mimo. To, že Škodovku ovládli komanči je naprosto rozdílné od faktu, že VW bylo založeno někým a za nějakým účelem. BTW když s někým nesouhlasíš, tak to neznamená, že mu musíš nadávat - to je opravdu nehezká lidská vlastnost :no: :no: :no:
Z GTI je mi zase jednou blivno, pekne se odkopal. Reaguje uplne stejne jako Grebenicek, kdyz se ho zeptaji na otce. Uplne stejne reaguje i jakykoliv panbickar, kdyz se clovek zmini o stredoveku, inkvizici a vyhlazovani "nevericich". Slapls do rany zjevne stale zive. A stary pan se uz zmuze jen na urazky, holt kadrovak, to z nej nikdy nevyprcha.
:yes: Je zajímavé, jak jsou si tak rozdílné skupiny vlastně dosti podobné (komanči, náckové, pánbíčkáři apod.).. holt fanatismus je fanatismus, jedno v jaké podobě :no:
Naprostý souhlas :yes: Někdo takový, kdo na zjevné argumenty reaguje nadávkami a urážkami, tu jiné soudí a káže, jak se chovat.. To je nehorázné :no:
Chovat, ZZajíčku by ses měl naučit především ty. Se svým menstruačním mozkem, to ale nemůžeš nikdy dokázat... i když na dálku v tom turbanu... no, musíš bejt dělo 😄 Jsi příliš malý na svět, příliš nízký na kvalitu a příliš sám sebou omezený.
GTI
Auris je dokonalý Yaris. Vypadá totiž jako auto. Těch několik centimetrů na délce dovolilo jeho autorům vytvořit mu výraz. Tedy to, co se Yarisu zoufale nedostává. Problém ovšem může být to, co opakovaně vytýkáme Audi, že totiž musíš kámoše přesvědčovat, žes fakt koupil Aurise a nikoliv Yarise. Zásadně nesouhlasím se závěry TToma, že je to auto k rozdejchání a že vnitřek je o dvě třídy jinde, než karoserie. Podle mého, právě tohle spolu harmonizuje bez poskvrny. A pokud je Civic až kosmický... s ostře řezanými tvary a (pro mne) nepřijatelně rozděleným zadním sklem, pak ve všem je Auris mile uchopitelný, zaoblený a svůj. Dokonce vnímám v předním tříčtvrtečním pohledu velmi nadějné "sportovní" křivky s dobře umístněnými koly. Problém spatřuji tedy jen v konkurenci z vlastní stáje... Až tu bude článek s mnoha snímky, posuneme vědomí o Aurisu do jistých vod. Dnes... dnes je zřejmé, že Auris může začít dokonale zatápět... Yarisu. Co bude dál... to ukáže čas.
Charger
Zase nuda už na pohled....jak to bude jízdně ještě nevíme, ale taky bych tam neviděl odklon od toyotáckého standartu. Tome kde je ten atraktivní design? 😄
Nemám co psát.. vždyť sis sám sobě odpověděl již v nadpisu :-! 😉 Auris je Toyota. Tečka. Toyota nikdy nebyla a není o prvoplánovém designu, který po roce vyprchá. Tečka. V rámci toyotího designu jde o poměrně atraktivní design. Tečka. Nedělej z Toyoty něco, co nikdy nebyla a není. Tečka :-! 😉
no nedávno to vypadalo podle některých informací že Toyota sama chce změnu, ne? A ty jsi myslím taky psal že to bude velice atraktivní auto..nebo ne?
A není snad? Porovnej současnou generaci a tohle viz [odkaz] + Kliknout na odkaz "Discover Auris. The new Toyota". IMHO jasnej designový posun - musíme být realisti a brát to v rámci toyotích měřítek. Toyota není frantík, aby dělala nějaký designou e😜erimenty - auto se musí líbit (s mírnými úpravami) ekologicky zaměřenýmu Evropanovi, rozežranýmu amíkovi i asketickýmu Japonci.. představ si, že by se o tohle pokoušel třeba Renault s Meganem nebo Peugeot s novu 207 >😁 Nebo proč chodit do oblasti sci-fi, stačí se kouknou na VW a jejich Golf (Rabbit) - mimo Evropu tragédie na n-tou :-! A vo tom to je 😉
No oproti současné generaci to je posun, ale jen logický a že by to auto bylo atraktivní to se říct nedá i když samozřejmě máš pravdu že se musí trochu líbit skoro celému světu 😉
Nic ve zlým TTTome a TTToyoto, klidně ať se v Toyotě vyrábí podle toyotích měřítek (a podle čeho taky jiného, že) nicméně mně ty TTTměřítka nechávají naprosto chladným, řek bych že až čím dál tím víc chladnějším. Jo jo kde že ty "loňské TTT sněhy" jsou ...
Všem se zavděčit nemůžeš, to je nadlidský výkon. Když se Ti nelíbí, kup něco jiného >😁 😉
Miochodem nedávno jsem u nás viděl nákladák naložený Lexusama ES350...popravdě do té doby jsem vůbec nevěděl že něco takového existuje 😲 😄
ES je můj "tajný oblíbenec", jedná o se vylepšenou luxusní Camrynu.. žít v USA, tak je to můj horký favorit v téhle třídě. Lexus má v týhle třídě dvě auta: sportovně zaměřený IS a na pohodlý zaměřený ES (viz [odkaz] ) - IMHO dokonalej nápad, kterej zatím nikdo jiný nerealizoval. BTW ES je dlouhodobě nejprodávanějším sedanem Lexusu, ani nový IS se na něj nechytá. BTW tajná info (pouze pro Tebe >😁 😉 ) - Lexus prej plánuje individuální dovoz těhlech krásek z USA, stejně tak jako Ti Toyota na přání doveze Camrynu - ten náklaďák by mohla být indicie, že už je začali vozit! Wow! Yeaaaaaah :yes:
Jj..tu Camry jsem v tom poznal..jinak před ním jely ještě dva nákladáky a ty vezly RX a myslím IS, takže to určitě vypadalo přímo na Lexus...a mířily na Slovensko...(po té cestě se ani jinam jet nedá jedině na ostravu ale to by byla pěkná zajíždka) No musím říct že je to snad první lexus který bych si opravdu koupil a který se mi i líbí i když ani nevím na kolik si ho cení. 😉 BTW: Není to auto svou velikostí spíž blíže k GS než k IS? Spíš dle velikosti bych to tipoval na vyšší střední... 😄 Jinak fakt vcelku povedené auto :yes:
ES je dokonce o něco delší (pár cm) než GS! Měl jsem na mysli cenovou hladinu. IS koupíš kolem 30,000 a výše, ES začíná na 33,000 (dostaneš V6 3,5 litru a 272 koníků k tomu, prostě ráj).. GS je až od 44,000 babek.. největší bomba je nový LS - základ jen za 61,000 babek! To je (zejména pro konkurenci) těžká rána na solar :-! Fakt se těšim, až uvidim nový ES na živo :-!
Můžu říct že je fakt hezké :yes: 😉
jj :yes: No vidíš, konečně se na něčem shodnem 😉
No to je ale jediný lexus který se mi opravdu líbí 😄
jj, to znám - jedním modelem to začíná, totální oblíbeností to končí >😒] 😉 Mě se nejdříve líbola staré GSko, pak jsem přišel na chuť starému ISku, pak mě chytlo RXko.. a dnešní generace Lexusů? To je pro mě prostě přesně to, co se mi líbí :yes:
Heh..tak to je u mě trochu fantazmagorická vize 😄 já budu pořát obhajovat evropské konkurenty >😒] 😉
To je dobře, za pár let to budou v důsledku "lexusizace" Evropy fakt potřebovat >😁 >😒] 😉 Kámoš se nedávno vrátil z Moskvym a vyprávěl, jak nestíhal pobrat lexusní Moskvu - už jsem o tom pár věcí řetl, ale stejně mě to překvapuje - u Rusáků bych spíš čekal větší holy trinity mánii než v ČR a ono je tomu naopak, to je zajímavé zjistění. Jinak samo, každej ať fandí čemu chce - cením si ale toho, že ač fanda EU produkce, klidně napíšeš, že se Ti některej Lex líbí :yes: BTW kdyby bude ten pořádnej roadtest v Autocaru?
Víš kam ty kamiony jedou? Do Ruska! A jezdí jich tam hodně. Vozí s naprostou pravidelností Camry a Lexusy z US. V Rusku se jim daří. Pokud je mi známo s Camry se na CZE trh nepočítá.
Jo? No nevim..to se mi nějak nezdá..proč by to vozili po kusech na nákladácích když mají železnici na stovky takových aut..
Priznam, ze jsem stale v nutkani prepsat otaznik v nadpisu na vykricnik. Jakoby uz neexistovalo oddeleni v Koline, jakoby uz Toyota zapomnela na hrde "E" za nazvem Carina. To jsme my, nejvetsi asijska automobilka vyvinuli pro Vas, mili Evropane. Chceme abyste kupovali nase vozy nejen kvuli spolehlivosti...toto vse je nyni zapomenuto, je zapomenuto legendarni pojmenovani Corolla, udajne kvuli revolucnimu nastupci. Proc vsak zrovna novy model tolik pripomina pouze facelift posledni generace s novymi vyrazovymi prvky? Proc v zasade dospely vuz hleda odkaz v mini tride? Proc neni (a mel by byt) tridou sama pro sebe? Stale doufam ve zlom v podobe cenove prijatelneho "L-finesse" od Lexu, jenz vyjde z ostre a povedene linie novych modelu IS a LS. Snad mne luxusni odnoz Toyoty nezklame a pristi rok predstavi vuz na zaklade Aurisu, ale s jasne zapamatovatelnou tvari a vsemi atributy minulych Coroll. Sayonara Auris, miluji tvou starsi sestru, zustan v Japonsku a posli za sebe Lexalniho bratra, radi jej uvitame!
S prominutím trochu odbočím od nového Aurisu a žhavé diskuze. Otázka zní? Co je dokonalý design event. dokonalé ztvárnění?
Myslím, že na to má každý vlastní názor a VŽDY je odlišný od celé řady dalších a zároveň souhlasný s jinými. Slušnost je si cizí názor vyslechnout (přečíst) a pokud se k němu chci vyjádřit tak s úctou k názoru toho druhého. Nemám rád radikální vyjádření typu nejlepší, nejdokonalejší...bla,bla,bla je XY. Není to pravda. Vždy je to zcela subjektivní názor, podvědomě ovlivněný vlastní sympatií příp. antipatií k tomu kterému.
MĚ osobně se líbí nový LEXUS IS. Tvarově, velikostí a s motorem V6 3.5L pro MNE a MÉ současné požadavky,dokonalé auto. Za nějakou dobu se můj názor může změnit i když ne zcela radikálně. Už teď slyším celou řadu odpůrců, ale na druhé straně i sympatizantů. MĚ je to, ale v celku jednu, protže je to MŮJ názor a já jej budu používat do té doby dokud mi bude vyhovovat.
😉
Myslím, že na to má každý vlastní názor a VŽDY je odlišný od celé řady dalších a zároveň souhlasný s jinými. Slušnost je si cizí názor vyslechnout (přečíst) a pokud se k němu chci vyjádřit tak s úctou k názoru toho druhého. Nemám rád radikální vyjádření typu nejlepší, nejdokonalejší...bla,bla,bla je XY. Není to pravda. Vždy je to zcela subjektivní názor, podvědomě ovlivněný vlastní sympatií příp. antipatií k tomu kterému.
MĚ osobně se líbí nový LEXUS IS. Tvarově, velikostí a s motorem V6 3.5L pro MNE a MÉ současné požadavky,dokonalé auto. Za nějakou dobu se můj názor může změnit i když ne zcela radikálně. Už teď slyším celou řadu odpůrců, ale na druhé straně i sympatizantů. MĚ je to, ale v celku jednu, protže je to MŮJ názor a já jej budu používat do té doby dokud mi bude vyhovovat.
😉
Otázka ovšem je, zda-li to co prezentuješ se za názor dá brát 😉 Podívej, často tu píši, že vůbec nejde o to, jestli se někomu to či ono auto líbí. To je to co máš na myslí tím subjektivním pocitem. Jenže zde je nutno hledat objektivní odověď... jaksi vzájemně ohlazovat hrany. Jde tedy o to, nalézt objektivní odpověď, zda to konkrétní auto je "hezké", tedy jinak řečeno, vizuálně dokonalé... V tomhle ovšem nelze doporučit bezbřehou demokracii. Člověk se musí smířit s tím, že třeba to objektivizované hledisko (opřené o kvalitní postoje odborníků na design) nebude harmonizovat s vlastním vnímáním. Takže pozor na sebestřednost... to je cesta do kýče. Nepředpokládám tedy, že máš "voko" Picassa. A tak, jako jsou definované základní vuziální hodnoty v umění plošním či dokonce prostorovém, platí určité zákonitosti i v nazírání na design aut. Takže opatrně na povyšování kvality subjektivných vjemů a z nich plynoucí závěry nad objektivizovaný výsledek hledání optima krásného... P.S. Tohle platí mimochodem i u ženské krásy... akorát nám to zvrtávaj naše city... 😄 Neboď je fajn, když si ve dvaceti vybereš ženu... abys pak v 60 se na ni zahleděl a mohl si říci - ano, ano, to byla a je ONA.
V tomto s Tebou rozhodně JÁ nesouhlasím. Nemám rád když mi kdokoli, vč. tzv. odborníků vnucuje co se mi má líbit, nad čím žasnout apod. Kdysi dávno jsem navštěvoval akademii-malířství a nechal jsem toho v okamžiku kdy jsem získal pocit, že mi vnucují pocit, že moje vnímání krásna je (podle nich) nesprávné.
Pak máš ovšem jenom jedinou naději... mít to "voko" lepší než-li Picasso... 😄 Pohrdání autoritou je příznačné pro mladý věk... postupně se to zlepšuje, neboť člověk zpravidla dospěje k poznání, že to, co ví... je vlastně hodně málo. V estetice to platí stejně tak, jako ve fyzice. Jenom malé procento lidí má vkus, jen malé procento z tohoto malého proventa vidí dopředu a jen zlomek z tohoto procenta je schopen zaznamenat ten okamžik krásy... Kde jsme, každý z nás, to zjišťujeme vlastně celý život...
...Pohrdání autoritou je příznačné pro mladý věk... Jo něco na tom možná je, ale mě už se blíží 50 a mám stále stejný pocit, že se člověk nemá nechat manipulovat.
V poslednom case coraz castejsie navstevujem diskusie na tomto servri a neda mi ako tu GTI do kazdeho ripe a svoj nazor povazuje za nadradeny. Aj ked musim uznat ze ma urcite dar slova a vies sa vyjadrovat nemyslim si ze je spravne ponizovat inych ci ich nazor a prisudzujuc to ich nevzdelanosti alebo slabemu prehladu. Myslim ze by si sa mal nad sebou zamysliet a byt viac tolerantny k inym. Asi si zle pochopil vyznam diskusneho fora :no: Ale inak cital som od teba "Modra Impreza" a fakt ma to dojalo. Nic v zlom proti tebe ale skus sa zmenit 😉
Pipo, díky za "modrou Imprezu" a, prosím věř, že tu nikdy nikoho neponižuji. Minimálně ne, jako první. Pokud přitvrdím, pak vždy v reakci na nějakého přisprostlého dopisovatele vlastních zvratků. Jinak jsem velmi tolerantní... k názorům, nikoliv k blábolům. Kdo mě čte, ví že jsem stále stejný. Kdo to tu čte, ví, jaké lopingy prožívá třeba mozkový menstruant ZZ. Tak tady se musím opravit. Velký chudák, nezaslouží velkorysost, ten zaslouží velké ponížení... Ale, pipo, já ani jeho nemusím ponižovat, vedle pod článekm o papežovi se ZZ odstřelil před celým civilizovaným světem sám... Takže cokoliv mu kdokoliv tam napíše, horší než ZZ být nemůže. Tak prosím, chápej dobře mé příspěvky. Není mou ambicí nezaslouženě ponížit. To musím odmítnout.
corolla je skvely auto,zadny problemy,kazdej si to muze zpravit sam,vsechno je tam jednoduse pristupny,mam to auticko rad,sem ridil hodne uticek,ale corolla je auto na ktery se muze kazdej vzdycky spolehnout.
Mel jsem pritelkyni a na tu se mohl taky kazdy spolehnout...je to dobre, ci spatne? 😉
Je to zbytečné překrucování formulací. Holky nepleťme mezi auta.Corolla je spolehlivá,mně se moc nelíbí vně i uvnitř, nicméně tohle auto naživo mne velmi zaujalo a těch co zaujalo, bylo proklatě hodně.Bylo tam trvale plno,seč jenom poznatek ze tří dnů.Bral bych tohle auto mimořádně vážně.V jiné barvě se bude velice dobře prodávat, zejména při nepatrně nižší ceně, jako to udělali s novým Yarisem.
Jdou na to cíleně a velice dobře, myslím u Toyoty. :yes:
Jdou na to cíleně a velice dobře, myslím u Toyoty. :yes:
Neviete niekto prosim o cenovej politike predaja Aurisu?
Neviem zistit s akou cenou planuje vyjst na trh.
Neviem zistit s akou cenou planuje vyjst na trh.
Tak to abychom si zřejmě zvykli, že Japonci od Toyoty nás považují za domorodé obyvatelstvo, k jehož uspokojení stačí skleněné korálky a zrcátka - Auris je po Yarisu dalším automobilem, který je podstatně jiný pro našince Japonce a pro cizince Evropany. Po novinářských zprávách o motoru 1.8 a CVT převodovce jsem se těšil, že konečně budu mít čím nahradit svoji stařičkou Micru s CVT. Ale teď mi to došlo - je to stejné jako před rokem. Taky Yaris (Vitz) má CVT jen pro Japonce a s Aurisem je to zrovna tak - zase jsme ostrouhali mrkvičku a jestli nechcete řadit, tak se koukejte hrkat s MMT. Jenom bych rád věděl, zda to náhodou se zájmem o CVT v Evropě není jako v tom vtipu, ve kterém říká prodavačka zákazníkovi: "To jste dneska už nejméně padesátý zákazník, kterému musím vykládat, že jednobarevné ponožky nemáme proto, že o ně není zájem." ...
Tahle Toyota neni Aston Martin, Lambo ani Lotus. Je to proste normalni masovka pro normalniho cloveka, kterej vede normalni zivot. Proto potrebuje auto, ktery ho spolehlive a pohodlne doveze do prace, na nakup, na dovolenou, nikde zbytecne nevycniva. Normalni clovek neocekava od "family hatch" vlastnosti STi. Je to asi ve vsech ohledech prumerny auto bez zjevnejch slabosti a to je presne to, co trh chce. Na rovinu, pokud bude 1,4benzin s klimou pod pul mega, tak ho manzelce s klidem koupim a nebudu muset premejslet, jestli se ji za par desitek tisic najetejch km vy*ere vaha vzduchu nebo bude vykazovat "opotrebeni" jako opel. Btw. v cerny barve vypada paradne, mrknete na autocar nebo whatcar.
Moje řeč :yes: Toyota je špičková masovka, nic víc, nic méně.
Takze se bude prodavat pouze v cerne s hlinikovymi koly??? Panove to je strkani hlavy do pisku! V teto tride neni mozne navazovat designerske odkazy na minivozy!
Jakto že ne... Podívej se třeba na Pugeot- 307 je jen větší 206...A když něco podobného udělá Toyota tak je to špatně... myslete než něco vypustíte ven z mozkovny :no: :no: :no:
Nic není nemožné, o lé, Toyota :-! 😉 Možný je všechno, trh rozhodne jestli to bylo moudré rozhodnutí! Jinak souhlas s ostatními - mě spíše irituje, že v zrcátku nepoznám jaký model Audi jede za mnou.. a to ani nemluvím o Jettě a Passatu, což je u mě vrchol neinvenčnosti.. přesto, když se to rozhodli tahle udělat, ta ať, voni jim to zákazníci spočítají (viz prodeje Jetty)
Právo kritizovat Toyotu mají pouze ti kdo užívali její služby a ona je nečím zklamala - a takových lidí moc není.Koupil jsem si nové WV před osmi lety a musím dodat že to bylo jedno z nejhorších aut které jsem vlastnil.Tolik jsem v servisu nezaplatil ani za Fiata.Celé TDI je křáp a jen když jsem to ráno nastartoval byl jsem naštvanej když to drnčelo a padali brambory z valníku. O uspěchu nové Toy nepochybuji.Pro kolegy s WV - až vyjedete za hranice Evropy počítejte auta vašeho koncernu 😉
Ze předu celkem pěkné (3D Stilo), z boku už je to hnus (Golf 5D) a na zadek? Na zadek sem neměl odvahu se ani podívat... Nemám dnes moc nálady si zkazit vkus dne...
PS: myslel som, ze na vw nedokazes nic zle povedat, ale ak po bore pride jetta, to sa fakt neda. za objektivitu:yes: :yes: