Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Toyota Auris: prodej na japonském trhu startuje

187 komentářů

GTI
No, tak ses dočkal. Konečně. Vizuálně auto dobře znáš, viď. V tomhle je nutno TTT velmi pochválit. Nakonec, není to špatnej nápad, vykoumat jednu kastli a tu jen přifukovat. Ale, možná má člověk přehnaná očekávání pod úhlem revoluce, k níž došlo u Hondy... No, pokud tedy máme být účastni nadcházejícímu souboji Auyarise s Civicem... nejspíš je vítěz jasnej předem. Nebo ne?
Ja to tak, na CIVIC nic nemá! >😁
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Souhlas... Toyota podle meho chce byt natolik uspesna az je z toho tahleta krec... :no: Vypada to, ze budouci Golf, ale i Megane se nemusi obavat o prodejni vysledky... >😒]
Neodpustím si to...
Ze předu celkem pěkné (3D Stilo), z boku už je to hnus (Golf 5D) a na zadek? Na zadek sem neměl odvahu se ani podívat... Nemám dnes moc nálady si zkazit vkus dne...
Avatar - Charger
Charger
:yes: >😒] přesně
Mám pocit, že máš problém s komplxností vnímání světa 😉 Kolik Aurisů se asi prodá v rámci celého světa? A kolik Golfů? >😒] A co teprve kolik Meganů >😒] >😒] Tak že je to celé naopak - ve Wolfsburgu budou muset přepracovat plány, frantíci také :-!
Zcela přesně.Tři dny jsem mohl pozorovat frantíky,jestli se na tohle auto dívají,nebo ignorují a(hondisté prominou),zájem byl mimořádně velký.Bylo to srovnatelné s Civicem R Type,jenže ten nebude masovka,ale je to lahůdka....Takže prodeje budou,spíš by měli být nervozní jinde.Toyota ví,co dělá a my to nezměníme.Já jí to přeji.Bude to velmi úspěšné auto a viděl bych ji na další Vůz roku.Ve finále bude určitě. Konečně-k nafukování karoserie-VW neoplývá nějakou designéreskou invencí.Solidní auta,nemám problém,ale pokud volit mezi Golfem5 a tímto,je to jasné NE pro Golf5,neb nemá nárok.a č.6 není... :yes:
GTI
Vydrž rok, ať tě nemrzí, žes vyměnil klenot za módní legíny... Přece nechceš porovnávat Au s G5? G5 je vyzrálej ve všech křivkách a zraje v čase. Tohle je novej koník, dělanej velmi zřetelně na aktuální strunu... která praskne, jakmile vyjedou evropské klasy - G6, 308, nový Megane. Ti budou definovat třídu. a bude po "Auře" 😉
GTI,uvidíme za rok? OK,tak já vsázím že nebude.Golf bude další variace(nic proti) na téma Golf,Mégane si netroufám vůbec odhadnout,nicméně masky mají příšerné už nyní(vč. mé dvoleté Laguny)a P308 bude mít takovou výchozí pověst díky P307(např. požáry),že tato Toyota bude rozhodně velmi úspěšná,navíc na rozdíl od Hondy budou stíhat vykrývat poptávku.Myslím,že Toyota moc dobře ví co činí.Takže za rok... 😉
milic
Netřeba pochybovat o tom, že se tohle vozítko bude prodávat v hojném počtu. Voko jsem si na něm ovšem nespravil. Jen se mi nepozdává logo TTT na modrém a červeném exempláři. Není to zase nějaká retuš ? I když ... vlastně jsem nepochopil celej předek >😁
V Japonsku skoro žádná Toyota nemá vepředu "toyota znak" Sombrero-každá modelová řada má svůj... :-!
milic
No vida, zase jsem o něco chytřejší. Dík. 😄
Raději bych dosmrti jezdil dvacet let starym passatem než novym avensisem, ale co se přifukování karoserie týče.... mám dost problém odlišit jettu od passata.
GTI
Já také.
Já zase raději škodárnou 105L než novým golfem >😒]
GTI
Pokud děláš do veteránů, tak tě chápu.
máme s kolegou "odborníkem" společné zájmy >😒]
Tvá první věta příspěvku svědčí o tvé dlouhosáhlé a bezmezné prostoduchosti... :no: :no: :no: Víš ty vůbec jak vypadal Prassat před dvaceti lety-to byla ta hranatá a škaredá krabice,co nesla ještě znaky Kübelwagenu po Ádovi... :-!
GTI
Pozor, pozor, Couline... když tak sem hoď odkaz... ať vidíme, čemu říkáš škaredá krabice.
No to je vidět jaky jsi odborník 😃 Tak si dál užívej své kilometry ve VW a my se svezem v pořádném autě.-)
Tys tim dvacet let starym prasatem bud nikdy nejel, nebo naopak nic jineho neznas. Jako poza dobry, jako sebeironie slusny, ale jako pokus o urazku Avensisu hodne spatny.
Ale jel. Dva roky jsem ho měl. Byl fantastickej. Kdybych si musel kupovat auto, koupim ho zas.
OK, be je spravne.
Jde samozřejmě o to, co od auta čekáš. Jestli jsi masér, těžko můžeš chápat, co tu píšu.
Povazovat archaickeho Prasata za auto horsi, nez novej Avensis je znak masera? >😁 Hele, na co ses vlastne odbornik?
Na auta, samozřejmě. Na co ty jseš jako skájlájn? Já jsem nenapsal, že novej avensis je horší než starej passat. Já jsem napsal, že kdybych měl volit, vybral bych starýho passata.
Ja myslel, ze ses odbornik na komoleni nicku. Ponekud ubohe, takze koncim.
Ještě jsi měl ale napsat, že na nového Avensise nemáš a na 20 let starého Passata ti stačí tak pětikilo, ne? >😁
Hm kouká ,že sis to pojistil ,aby tě někdo nesmetl ono jeta x passat či seaty jsou jasným příkladm, ty jsi čtvrák 😄 :yes:
GTI
No, a ty bys VW za Jettu pochválil? Já ne.
Ale mně by to fakt zajímalo. Jak VW odborník tvýho kalibru chápe tenhle jetta-passat problém?
GTI
Nejsem VW odborník, mám sice kalibr, ale na něco úplně jinýho 😄 Ovšem, Jetta mě nenadchla. Je to klasickej výsledek nižší střední s kufrem. Ale - lekci celé Evropě v tomhle dává Octavia II, je vidět, že to jde. U Jetty považuji za zásadní problém nesoulad mezi stylem předku a zádě.
No ba že. Nazdávám se, že na ústředí tu octávku zachvíli škodovce zatrhnou. Tak pronikavě pěkný tvary jsou v středoevropskym kontextu do nebe volající drzost.
GTI
😄 Octavia je velká kráska. Souhlas.
Tak teď čumím, ty taky dokážeš kritizovat nějaký VW?? Jsi překvapil 😄
:yes: :yes: :yes: krvaca mi srdce, ked si spomeniem na vento a boru. Teraz uz zastavu nad hlavou drzi v tejto triede len astra a "magda"3. Ostatne moc nemusim.
PS: myslel som, ze na vw nedokazes nic zle povedat, ale ak po bore pride jetta, to sa fakt neda. za objektivitu:yes: :yes:
Tak jsem se minulý týden zbláznil z čekání na novou Corollu (Auris) a pořídil "nové" auto. Odnesl to Ford Mondeo 85kw TDCI kombajn, tak snad vstřiky vydrží a nebudou mě ždímat peněženku. 😄 Čest a sláva mé staré Corollce, musím uznat, že tak spolehlivé auto jsem nikdy nepoznal a budu na ní dlouho vzpomínat.
GTI
A kolik jsi toho poznal, Honzo? a kolik jsi s Corollou najel? Já neznám poruchová auta. Všichni jenom jezdíme.
80000km s Corollou a ani jedna porucha. Pokud nepočítám odešlou žárovku v osvětlení středového panelu. Kolegové mají zkušenosti s Meganem II, Octávií II, Fábií, já mám osobní zkušenosti s Octávií I , O II i Fábií a jako bezporuchová tyto vozidla určitě nemůžu označit. Tolik výrobních vad si člověk snad ani nevymyslí. Co jsem jezdil s Mazdou 323 TD 74kw, tak ta taky ušla a nic neodcházelo.
GTI
Souhlasím, že O Reenaultech tišeji 😄 ovšem jinak je to všechno plusmínus stejné... P.S. co je to ta výrobní vada?
že máš větší zadek.. a tím pádem se ti bočnice na sedadlech dříve rozjíždějí... >😁 >😁 >😒] >😒] 😉
GTI
>😒] No jo, ale tu musíš reklamovat v závodní jídelně >😒] :yes:
jo.. přesně.. >😁 >😁
třeba vadné váhy vzduchu (TDI), stabilizátory přední nápravy (Fabia) a blbnoucí elektronický plyn, vadné umístění lambda sondy (u O I ), pískající turba. Taky ty novější TDI u VW nejsou se spolehlivostí žádný zázrak. Zámky jako u dětské kasičky.
Musim Ti odporovat, ve vsi ucte😊, kolegove a pratele s Renaulty resp. Peugeoty si misty rvali vlasy. Ja na Corolle najel 150 tis., na Avensisu uz mam 220 tis. km, pomalu uz u mne konci, ale nejen, ze jsem zatim s temi vozy nemel zadnou poruchu, Corolku jsem prodaval jste s puvodnimi brzdovymi destickami, na Avensisu jsem je menil ve 135 tis. a to bylo tak vsechno, mimo pravidelne prohlidky. Rekni mi, ktera auta to vydrzi. Co jsem tak slysel, na TDIckach se to od sta tisic zacina sypat. Mylim se???
Ne, nemýlíš. Sto tisíc na tachometru TDi = pořádné vydání z kapsy! Když už TDi, tak je lepší najet 80t km a rychle se ho zbavit. Bohužel se jedná o praktickou zkušenost nejednoho zákazníka
GTI
>😒] >😒] Nech toho Tome, tohle není kabaret.
To je vlastně pravda.. kabaret nastane teprve když s TDi najedeš kolem sto tisíc - zeptej se majitelů TDi :-!
GTI
Naposledy jsem tu psal historku s taxikářem, který mě vezl 200 kkilometrů Passatem a jak jsme cestou povídali, pochválil jsem mu, že nic nedrnčí. Řekl - je na tom 600 tisíc... bez poruchy. Starej 10 let. Každej den v provozu. Normálně jsem ustrnul...
Pěkná pohádka skoro jako o červené karkulce.. je mi jasné, že sis ani nevšimnul o kolik Tě při placení ojebal >😁 >😒] 😉
200 km taxíkem >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 To o něčem svědčí >😒]
GTI
Nerozumím. Ty nevíš, co je taxi? Nebo jako o čem to svědčí?
GTI
Právě že ne.
Já zase jel s taxikářem Passatu na letiště a byl jsem rád, že dojel... Chvílemi jsem měl obavy, že vzlétneme, ale pak to raději vždycky stáhl pod 80 a tak jsme se pomalu na letiště dobelhali, bohu dík.
Hele, můžeš nám tuhle pohádku o nafukování kastlí napsat zase u SEATu, až se budeš rozplývat nad dokonalostí tvarů >😁 A co ta změna u Jetty Princezny touhy?? Najednou jí hodnotíš negativně... Ty si toho už fakt moc nepamatuješ >😁 >😒] Neboj, v 22.00 sestřička přinese další prášeček, strejdo 😉
..to je akože nástupca Coroly?
GTI
Ne, Yarisu. docela dobrý, ne? 😄 😉
RS
uf, tak nevim jestli to neměli radějí nazvat Aumix ... Premacy, Rio, Golf, Yaris, 207... od všeho trochu a corolla je na světě. Čekal jsem více 😒
GTI
😄 😄 :yes:
NO neviem ale ten concept co bol v zeneve sa mi zdal ovela krajsi ale to robili aj tie svetlomety skoda ze podobnu optiku s prehladnym krytmi svetlometov nedostala aj seriovka pre mna je to skor taka seda miska ako golf. Kde sa to hrabe na C4, Civic, Mazda 3
Avatar - Charger
Charger
:yes: 8-s
Avatar - radek.m
radek.m
Sem se podívejete a pak můžete soudit.... [odkaz]
Ale je to trošku zklamání, no jo
Avatar - radek.m
radek.m
Śtejné fotky i oficiální data: [odkaz]
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
TVR umřelo, Toyota Corcu zničila designem.... co bude dál? BMW začne dělat předokolky?
Ale jak je z vencí nová Toota nehezka, tak vnitřek se jim celkem povedl 😄 aspoň něčim se mužu utěšit, ale jak to byva casem si zvyknem
eda.nezbeda
BMW uz predokolky dela!! ... rika jim MINI >😒] >😁 😄
GTI
Je rituál a rituál. Tak pokud jsi za svůj dokonalej rituál zatím považoval noční postelovou masturbaci pod nějakým exotickým dělem na plakátu, věz jsou i jiné rituály. Třeba když nakopneš empětku. Jistě, jistě, jednodušší je se zaklínat exotickým ovocem... to má příchuť znalce, ovšem jen mezi amatéry. No... musíš pár let odžít, abys uměl správně dávkovat obdiv. Takže si laskavě zapamatuj, že kousek od tvé postele bouchaj dokonalá auta. Říkaj si "bavoráci" a jednou z více jejich ikon je i empětka. Ano, tu si vylep na zeď svého evropského pokojíku, budeš alespoň vědět, na co máš bejt hrdej a na co máš dalších 200 let střádat. Dokonalej testík, jistě... epochální... sólista. Ta sedadla... tedy to je něco... a vůbec... je to prostě BMW. BRAVO TEST, BRAVO M5 :yes:
GTI, GTI zase jenom vylepování pakátů nad postel a řeči o proevropské masturbaci...Tady je to článek o Toyotě,co sem taháš Bavorské verky-stejně do Mini dávaj naftu od Toyoty... >😁 >😒] A časem toho určitě přibude...
GTI
Já to musel dát sem... abychom tu alepsoň mohli psát o autech... Couline... tedy, těžkej den, co? 😉
Těžkej den byl včera-byl jsem v So na srazu ze školy po x letech a trochu jsem se s Ex spolužáky a SPOLUžačkama rozdováděl a měl jsem dóóst pozdní příchod domů... Dneska už jsem v poho... >😁 taky nejsem z Aurisu úplně odvařenej,ale prodávat se bude určitě dobře-voni to ty šikmovočkové maj dobře vymyšlený... :yes: :yes: :yes: Prostě je to jasné-Toyota,stejně jako VWERK se nikdy v téhle třídě neodváže... je to velkej risk... To si musíš přiznat Ty i já...Frštenzí.. :-! :yes:
GTI
Couline... tohle udržíš těžko. Guru přijede za rok... tak dávej pozor, na ten nářez. Každej čekal, že TTT s něčím vyjede...
Mám před sebou publikaci Ojetiny od a do zet a to by ses GTI divil... >😁 Měl bys těžší hlavu než já potom srazu... no moc tam ty WVerky nechválej >😁 >😁 >😁 nadpis u GURU IV.-cituji :4 opustila pozici etalonu... >😁 Golf 4 není úplně špatné auto ale pověst pracně získanou předchozími generacemi spíše pokazil... nebyl nijak zvlášť spolehlivý,málo místa uvnitř a v jízních vlastnostech ho předstihl Fokus... A nejvíc se mi líbí věta ,že od dob GURU trojky je to jen MLÁCENí PRÁZDNÉ SLÁmy >😁 >😁 >😁 Moc pěkné čtenío etalonu... Apak ti budu citovat nadpisy u Toyot:Yaris-technická dokonalost a spolehlivost,Corolla-Etalon spolehlivosti, Carina-Téměř bez nedostatků,Avensis-Nedostatkové zboží... :yes: :yes: :yes: To by asi měli ty redaktory co to napsali poslat do lágru... :-! a když jsme u starších aut-u Cariny je napisáno,že jediná vada je ,že už se Sedm let nevyrábí... >😁 >😁 >😁 a teď masturbuj
GTI
Dobře kalíš vodu 😄 Tak jen abych tě dostal do reálu - nahoře... tam směruj své zoufalé pohledy... No, G 4... to byl problém. Neboť G3 byl v roce 1992 vozem roku a VW otálel s modelovým nástupcem. nakonec bylo přijato rozhodnutí o evolučním posunu a z dnešního pohledu je otázkou, zda to bylo rozhodnutí optimální. Ovšem rozhodně záď G4 je dodnes velmi stylová. P.S. Nečti si bulvár, Couline, čti kvalitní tisk, třeba AUTO.CZ... Zrovna dnes je tu tryzna za nástupce Corolly... No, tak to je rána... 😉
:yes: :yes: :yes: :yes:
Napsal jsi to bezchybně, Couline, ale GTI to stejně nepřizná, on to neumí...
Přitom je to prostě realita, žádný kecy z bulváru.
Zase promo příspěvek, viď GTI? Minulé pondělí jsi nás upozornil na Octavii RS TDI (obojí bylo v magazínu), teď do nás hustíš M5. Aby bylo jasno, i pro mě je M5 ikona a miláček, ale proč sakra pořád lezeš redakci někam, vždyť to na homepage snad vidí každej né?? A mimochodem, vím že bylo video M6, která má stejný motor, ale strašně jsem toužil po videu i s M5. Teď už je jasný, že nebude 😢
Mělo tam být Octavii TDI a novou Corsu.
GTI
Kdybys uměl trochu přemýšlet a nepohyboval ses neustále ve světě svých přízemních představ, možná bys pochopil, že pod testy není možné diskutovat, Proto tu já, občas i jiný kolega, napíšeme příspěvek o testu, aby se případně mohla rozproudit diskuze o testovaném autu. Pokud tě to neinspiruje, přeskoč mě a jeď dál. P.S. Tvé touhy vidět M5 na videu mi připadají až dětsky infantilní, leč, Zilkine, tuž si strašně po čem chceš. Mě zase nech laskavě psát.
Tak proč to tedy nedáváš pod článek o BMW? :no:
GTI
A on tu snad nějaký je? P.S. Pozor, ať se ti nepřekrví 😄
Třeba ten o Hamannu :-!
GTI
Přehlédl jsem to.
Tak pro příště 😉
Nevím, co tě opravňuje a nutí k tomu, abys moje představy nazýval přízemními. Nejsi trochu drzej?? Bych chtěl vidět tvojí garáž a s těma představama bych se na tvým místě mírnil, chválíš tady 90% prezentovaných aut, už léta. Můj povzdech nad tím, že test M5 je bez videa, nebyl namířen proti redakci útočně, jen jsem si prostě povzdychl. Tebe by video s M5 nezajímalo?? Zajímalo, ale ono je to jinak, viď?
Aby bylo jasno, právo psát tady máme všichni stejný, takže ty zas laskavě nech mě, protože já ti svůj názor napíšu vždycky, když budu cítit potřebu to udělat, stejně jako to děláš ty. Nikdo mi nevymluví, že seš arogantní deb*l lezoucí redakci do zadku.
GTI
Zilkine, jsi mladý, evidentně nezkušený a velmi, velmi naivní. To ale k sobě patří. Jen to nemusíš dávat tak zřetelně najevo. Měl by sis ovšem uvědomit, že ty tu píšeš většinou o mně, já o autech. Přesně jako dnes. Až dospěješ, na spoustu věcí budeš mít úplně jiný názor. Můžeš mi věřit. P.S. Večer si pusť nějaké pěkné video s pořádným autem>😁 to máš rád ne? A rychle se uklidni, na tvá sprostá slova tu není prostor.
Mladý? Proti tobě asi jo, to jsou tady vlastně asi všichni, ale nesouhlasím s tím, že se ve svých příspěvcích věnuji jen tobě namísto aut. Zkus být míň domýšlivý. Na tenhle server chodím jen a jen kvůli autům. Prostě je mám moc rád a moc rád o nich čtu, rád s nimi jezdím a rád se na ně dívám. Je to můj největší koníček a mám na každé auto svůj názor. Rád čtu zkušenosti ostatních a všechno, co se aut týká a rád čtu to, co si o nich lidé myslí. S tvými názory se většinou neshoduji + příčí se mi tvůj styl jednání s ostatními. Vadí mi (napsal jsem to tady asi milionkrát a nejednou se ke mně nejeden člověk přidal a souhlasil se mnou), tvoje nadřazenost a vlezpr*delství. A taky ty plakáty nad postelí. Musíš už jich tam mít strašně moc. Proto se často neudržím a reaguji.
Tobě není na zvracení z toho, že jsi na můj obyčejný povzdech o videu reagoval tak ironicky a pohrdavě a píšeš mi ať si večer pustím nějaký pěkný video? Fakt ne? Vždyť si přečti svoje příspěvky v roadlooku, jak jsi tam pěl ódy na to, jak jsou ty videa super a teď mě tady zdrbeš?! Neprotiřečíš si? Za to svoje nechutný jednání si nic jinýho než nadávky nezasloužíš a ať se rychle uklidním, to myslíš vážně? "A rychle se uklidni..." Nebo co jako???
GTI
Ano, Zilkyne, myslím to vážně. Pokud se neumíš vyjadřovat slušně, nemáš tu co pohledávat.
Boze,GTi takeho b*a*r*a*n*a ako si Ty by som v mojej criede nechcel!Nicomu sa nerozumies a vsetkym nadavas!Dalej si lesti po nociach to svoje prislusenstvo pod plagatikmi masoviek ako "ludove vozitko" Golf 5 a presviedcaj nas vsetkych co nas zase buduci rok cakA za narez!Okrem uhrovitych siltovkarov s napismi remus a nudnych prestarnutych a neschopnych managerov WV nema koho oslovit!tOT VSJO1a ZOBER SI PAPIEROVE OBRUSKY;ABY ZENA ZASE NEMUSLEA PRAT POSTELNU BIELIZEN1
Klaudius
Tak to sa ozval ten pravý - GTI masturbátor. Obrúsok pred ústa by si si mal dávať hlavne ty.
A ještě jedna věc - co to tady blábolíš o přízemních představách a infantilnosti, když tady v každém druhém příspěvku radíš, aby jsme si (my ostatní "negti") vylepili plakát toho či onoho auta nad postel, protože je to podle tebe ikona. Možná bychom se divili, o čem sníš ty. Seš ale ubožák, když tady natíráš lidi za to, že ti napíšou pravdu nebo za to, že nežerou ty tvoje suchý příspěvky. Všechny do jednoho působí jako by je psal nějaký starý pardál, který to přišel všem ostatním vysvětlit, jak to teda jako ve skutečnosti je. Čtu to nerad, ale prostě musím, a pokaždý mě to spolehlivě naštve, co ty jsi za povahu. * a zas někdy >😒]
GTI
>😁 >😁 Zilkyne, chlapče... za ty masturbační rally se ti omlouvám, já tě nechtěl takhle odhalit... >😒] :yes: P.S. tu tvou větu, cituji - "čtu to nerad ale musím" >😁 >😁 tu si nechám vyteset do kamene na náhrobek jako epitaf >😁 >😒] :yes:
Seš ubohej, vážně. Ztrapnňuješ se tady jako obvykle a tu větu, kterou jsi určitě pochopil, i když jsem ji napsal tak jak jsem ji napsal. Čtu to nerad ale musím znamená, že čtu všechny příspěvky, ale když je tam GTI, skoro vždycky mě čekají BRAVO TEST BRAVO REDAKCE; pověs si plakát na postel, máš problém se svým kontem...
Nemůžu tě fakt moc, ale prostě to čtu, asi nějaká podvědomá touha po adrenalinu, nevím. Vytesej si na náhrobek co chceš, já myslím že to tady nikoho moc nezajímá. S tou rallye jsem to nepochopil.
>😁 >😁 :yes:
GTI
To jsem já, Zilkyne 😄 už dost, jo. :yes:
GTI, ty jsi takový "looser"...škoda mluvit. Znechucuješ to tu, otravuješ, kazíš, ničíš. Přestaň psát, úroveň serveru půjde o 100% nahoru. A to ty snad zvládneš a uděláš to ne? Protože ty jsi strašná vlez****a. :no: A nejlépe uděláš, když na mě nebudeš reagovat, o tvé "infantilní" kecy - hefty tady fakt nikdo nestojí. :no: :no:
GTI
Mít místo mozku krupicovou kaši a ještě s tím přispívat na veřejnou diskuzi, to vyžaduje odvahu, Johny >😒] Tak to tu zase rozpal... třeba o tom, kam komu lezu a od koho jsem vylez´. >😁 Takovej Johnyho bulvárek >😒]
Buď v klidu. Ty to děláš za mě. Podlejzáku :no: >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] :no: :no:
Avatar - Charger
Charger
navíc to umí i na okruhu 😉 [odkaz]
GTI
Umí 😄 :yes:
Avatar - Charger
Charger
A to jsem mu před shlédnutím toho videa moc nevěřil..přecejenom má svou hmotnost 😄 😉 :yes:
GTI
Jo, v testu je o tom myšlénka. Já ten test četl dvakrát. je to parádně napsané.
Ty si fakt už vůbec nevidíš do huby :no: 300 koní ve Focusu RS je špatně použitelné náčiní, kdežto M5 s 507k dokonalé... Jsi trapnej 😄
Pozor, teď jsi zaútočil na největšího odborníka přes auta..pozor pozor >😒] >😒] >😒] >😒]
Tak nevim, co na to rekne Tom. Pro me zklamani - po odlozeni puvodniho navrhu kvuli radikalnimu Civiku jsem cekal, ze se u Toyoty poradne odvazou - a ne jen, ze prefaceliftuji jmeno a soucasnou Corollu predelaji na Yaris. Ve svetle zverejnenych snimku je zmena jmena na Auris smesna. Tohle ma byt poradny krok dopredu, zasluhujici nove jmeno? PS: vnitrek je slusnej, to zas ne, ze ne, ale ten venek je zklamani. Skoda.
Toyota je Toyota, Honda je Honda - žádnou "star trek" revoluci jsem nečekal (pozn:.: Civic se mi ale fakt dost líbí, čím dál tím více).. i když informace o přepracování určité naděje vzbuzovali, pořád jsem zůstával na zemi - je to přeci Toyota 😉 Docela rád bych viděl původní návrh Aurisu, aby jsme mohli zkouknout rozdíly. Nejvíc směšné mi přijde, kolik povyku se tu nadělá kvůli japonské verzi Aurisu :no: Evropský Auris je zde [odkaz] a to je trochu něco jiného. Yaris se mi líbí, proto můžu i Auris. I když je pravda, že ho budu muset chvilku rozdejchávat.. jako vždy - počkám na reál a pak udělám finální zhodnocení. Interiér je super, minimálně o dvě třídy lepší než exteriér :yes: Změnu názvu také trochu nehápu - doufám, že mi to setkání v reálu osvětlí 😉 pokud ne, tak to bude nelogický krok.. ovšem co se týče prodejů, tohle v Evropě pojede (stejně jako Yaris)
Kliknout na odkaz "Discover Auris. The new Toyota" 😉
Evropska verze je jeste vice krizenec noveho Yarise a stare Corolly, prispevek jsem psal az po shlednuti te evropske stranky (uz to sem nekdo postnul), takze zadny povyk kvuli japonske verzi, aspon ne u me 😉 Rozdil mezi minulou a soucasnou Corollou, TO byla revoluce. Tohle je sotva evoluce. Na vsechny strany to krici "jsem faceliftovana Corolla", ale na stitku je "Auris". Jasne, ze pockam na "live" setkani, nez reknu posledni nazor, ale tohle se zmeni jen tezko a od Toyoty jsem si zvykl ocekavat vic. Proto zklamani.
Ten "povyk" nesměřoval k Tobě, ale k otatním, zejména k jedné tykvičce 😉 Jinak souhlas - čekal jsem větší změnu designu - ne ve smyslu usedlosti, ale ve smyslu odlišení od současné generace.. tohle opravdu vypadá jako facelift, a proto mám se změnou názvu trochu problém
No prave... Uvidime nazivo.
jj, jsem fakt zvědvej, jakej bude reál
Avatar - Ricardo
Ricardo
No nevím, nevím. Jsem z toho trochu rozpačitý. Hlavně světla se mi opravdu nezamlouvají a páté dveře nijak zvlášť dobře taky nevypadají. Naopak mě zaujaly tvary boků - myslím že jsou dostatečně výrazné a dynamické. Z boku vypadá Auris velmi dobře a tyto linie se podle mě měly promítnout i ve zbytku vozu. Interiér je bomba, až na tu "zajímavou" středovou konzoli. To je děs běs. Nakonec střed palubní desky vypadá ve většině Toyot úděsně.
GTI
Vedle máš KOKO (korejskej kovboj) srovnávačku. Nutně si přečti, abys pochopil jak to dělaj tam a jak to děláme tady.
Pořád lepší KOKO než PANGEKO (pangermánskej 😉! * k Toyotě nebo nepiš vůbec!
Redakce, co je sprostého na slově "piš"? 😉
GTI
Bůh ví, cos tam měl >😁 P.S. Nepleť si historii se současností... EU, znáš ne?
Současnost o je mezinárodní pohybu kapitálu, o nadnárodních koncernech vlastněných akcionáři z různých kontinentů, značka je bohužel pouhým odznakem na produktu
GTI
Aha.... 😄 Klid, Tome. Klid. Cením, tedy že ses udržel a neházíš tu číslama, přesto... pochop, život není jen o tom o čem píšeš... Posuzuješ tyhle věci moc povrchně. Oprosti se od toho, co do tebe hustili ve škole a hledej hloubku vztahů, kotvy a kořeny... jedině, když ti to vše zaklapne, nalezneš tu správnou rovnováhu. Jinak samozřejmě cením, že sleduješ burzy a světovej obchod obecně.
Já bych raději s kořeny VW moc neoperoval.. mě se sem Adolf tahat nechce.. úplně stačí, že Papež dostane Phaeton - tahle historická paraela mě zase chvilku bude vytáčet :no: Holt pangermanismus žije dál :no:
GTI
Možná, že ti ta čísla natolik pohlcují mozek, že už nestíháš registrovat bežnou realitu... ostatně, pokud jsi tu emisarem Toyoty... tuším, bys měl alespoň tušit cosi o historii Japonska... když tedy tu otevíráš (zcela nesmyslně) druhou světovou válku. Tušíš?
Od konce války je jen 60 let, není potřeba nic otvírat, stále je to živé (pro někoho více, pro jiného méně) a Phaeton pro papeže je takové pěkné plivnutí do tváře mnoha lidem :no: pokud vím, tak japonský císař Toyotu nezaložil, za to VW Hitler založil - se vší pompou a hákovou parádou :no: :no: :no:
GTI
Dej si na noc mokrý hadry na palici Tome. Většinou se tu diskuze odvíjí v přijatelné intelektuální rovině. Občas přiletí nějaký sprostý primitiv, zanadává a zase odletí. Ovšem... tvá bezbřehá omezenost, opravdu tupý primitivismus (nezlob se) v nazírání na tyto věci a jejich komponování do témat dneška,, jak to činíš ty ... je něco šíleného a děsivého. Opravdu žasnu, co se může odvážit člověk, který snad má za sebou nějakou školu publikovat. :no: :no: :no: Nic horšího jsem tu nikdy nečetl. Propadni se hanbou :no: :no: Naštěstí tvůj hlas zaniká v křečích směšnosti tvých čísel, protože, kdyby tě tu měli lidi brát výžně, muselo by se to tu prohlásit za nové Bohnice :no:
Napsal jsem snad něco, co by nebyla pravda? Já se v historii babrám nerad, ale když už chceš mluvit o kořenech, tak o nich mluvme - otevřeně, bez okolků! Všem je jasné proč vznikl VW a kdo ho založil - to jsou neododiskutovatelná fakta. Pravda někdy bolí, budeš to muset zkousnout!
GTI
Tvá tupost, že na svou obranu píšeš, žes napsal pravdu, je myslím nejlepším odrazem toho, jaký máš životní rozhled, jak jsi schopen argumentovat a jak jsi schopen vést dialog. P.S. Předpokládám, že také Škoda je u tebe na indexu? Vždyť to byl rudej teror, že něhož vyráběla vozidla a kat národa Gottwald jezdil s její produkcí... a co Toyota za druhé války? Ta nevozila japonského císaře? To tu také budeme rozebírat? :no:
Když už plácáš o historii a považuješ se za znalce aut, tak by bylo dobré si zopakovat historii Škodovky. K tomu je ta paralela VW a Ády trochu lichá a ty to moc dobře víš. Tak pitomej zase nejsi.
GTI
O historii tu hlavně, neskutečně primitivně, plácá Tom... Mě do této řeky necpi.
Tom zmínil, jak byl VW založen a kým. Před fakty neutečeš... ani když budeš druhé nazývat primitivy ;-\
:yes:
Je vidět, že jsem se trefil do černého - minulost VW je opravdu těžko zkousnutelný oříšek, tohle žádný PR nespraví. Jsou to fakta, tak je tak ber! Jak říkám, v minulosti se babrat nehodlám, ale když o ní mermomocí chceš mluvit, tak uváděj všechna fakta. Porovnávat historii Škodovky a VW, to je fakt úlet úplně mimo. To, že Škodovku ovládli komanči je naprosto rozdílné od faktu, že VW bylo založeno někým a za nějakým účelem. BTW když s někým nesouhlasíš, tak to neznamená, že mu musíš nadávat - to je opravdu nehezká lidská vlastnost :no: :no: :no:
Z GTI je mi zase jednou blivno, pekne se odkopal. Reaguje uplne stejne jako Grebenicek, kdyz se ho zeptaji na otce. Uplne stejne reaguje i jakykoliv panbickar, kdyz se clovek zmini o stredoveku, inkvizici a vyhlazovani "nevericich". Slapls do rany zjevne stale zive. A stary pan se uz zmuze jen na urazky, holt kadrovak, to z nej nikdy nevyprcha.
:yes: Je zajímavé, jak jsou si tak rozdílné skupiny vlastně dosti podobné (komanči, náckové, pánbíčkáři apod.).. holt fanatismus je fanatismus, jedno v jaké podobě :no:
Naprostý souhlas :yes: Někdo takový, kdo na zjevné argumenty reaguje nadávkami a urážkami, tu jiné soudí a káže, jak se chovat.. To je nehorázné :no:
GTI
Chovat, ZZajíčku by ses měl naučit především ty. Se svým menstruačním mozkem, to ale nemůžeš nikdy dokázat... i když na dálku v tom turbanu... no, musíš bejt dělo 😄 Jsi příliš malý na svět, příliš nízký na kvalitu a příliš sám sebou omezený.
Přestaň se furt vnucovat, opruzáku. Že jsi dobytek už víme všichni :no:
GTI
Auris je dokonalý Yaris. Vypadá totiž jako auto. Těch několik centimetrů na délce dovolilo jeho autorům vytvořit mu výraz. Tedy to, co se Yarisu zoufale nedostává. Problém ovšem může být to, co opakovaně vytýkáme Audi, že totiž musíš kámoše přesvědčovat, žes fakt koupil Aurise a nikoliv Yarise. Zásadně nesouhlasím se závěry TToma, že je to auto k rozdejchání a že vnitřek je o dvě třídy jinde, než karoserie. Podle mého, právě tohle spolu harmonizuje bez poskvrny. A pokud je Civic až kosmický... s ostře řezanými tvary a (pro mne) nepřijatelně rozděleným zadním sklem, pak ve všem je Auris mile uchopitelný, zaoblený a svůj. Dokonce vnímám v předním tříčtvrtečním pohledu velmi nadějné "sportovní" křivky s dobře umístněnými koly. Problém spatřuji tedy jen v konkurenci z vlastní stáje... Až tu bude článek s mnoha snímky, posuneme vědomí o Aurisu do jistých vod. Dnes... dnes je zřejmé, že Auris může začít dokonale zatápět... Yarisu. Co bude dál... to ukáže čas.
Avatar - Charger
Charger
Zase nuda už na pohled....jak to bude jízdně ještě nevíme, ale taky bych tam neviděl odklon od toyotáckého standartu. Tome kde je ten atraktivní design? 😄
Nemám co psát.. vždyť sis sám sobě odpověděl již v nadpisu :-! 😉 Auris je Toyota. Tečka. Toyota nikdy nebyla a není o prvoplánovém designu, který po roce vyprchá. Tečka. V rámci toyotího designu jde o poměrně atraktivní design. Tečka. Nedělej z Toyoty něco, co nikdy nebyla a není. Tečka :-! 😉
Avatar - Charger
Charger
no nedávno to vypadalo podle některých informací že Toyota sama chce změnu, ne? A ty jsi myslím taky psal že to bude velice atraktivní auto..nebo ne?
A není snad? Porovnej současnou generaci a tohle viz [odkaz] + Kliknout na odkaz "Discover Auris. The new Toyota". IMHO jasnej designový posun - musíme být realisti a brát to v rámci toyotích měřítek. Toyota není frantík, aby dělala nějaký designou e😜erimenty - auto se musí líbit (s mírnými úpravami) ekologicky zaměřenýmu Evropanovi, rozežranýmu amíkovi i asketickýmu Japonci.. představ si, že by se o tohle pokoušel třeba Renault s Meganem nebo Peugeot s novu 207 >😁 Nebo proč chodit do oblasti sci-fi, stačí se kouknou na VW a jejich Golf (Rabbit) - mimo Evropu tragédie na n-tou :-! A vo tom to je 😉
Avatar - Charger
Charger
No oproti současné generaci to je posun, ale jen logický a že by to auto bylo atraktivní to se říct nedá i když samozřejmě máš pravdu že se musí trochu líbit skoro celému světu 😉
Avatar - donPedro
donPedro
Nic ve zlým TTTome a TTToyoto, klidně ať se v Toyotě vyrábí podle toyotích měřítek (a podle čeho taky jiného, že) nicméně mně ty TTTměřítka nechávají naprosto chladným, řek bych že až čím dál tím víc chladnějším. Jo jo kde že ty "loňské TTT sněhy" jsou ...
Všem se zavděčit nemůžeš, to je nadlidský výkon. Když se Ti nelíbí, kup něco jiného >😁 😉
Avatar - donPedro
donPedro
Ale jo, v klidu. Spíš to byl jen povzdech "starce" který pamatujě (a docela obdivuje) ještě starou dobrou Corollu (nejen ve WRC), Celicu, Camry, a tak podobně. Tož tak.
Tož to jo. Zejména po Celice a Supře se mi fakt stýská, ale naděje umírá poslední 😉
Avatar - Charger
Charger
Miochodem nedávno jsem u nás viděl nákladák naložený Lexusama ES350...popravdě do té doby jsem vůbec nevěděl že něco takového existuje 😲 😄
ES je můj "tajný oblíbenec", jedná o se vylepšenou luxusní Camrynu.. žít v USA, tak je to můj horký favorit v téhle třídě. Lexus má v týhle třídě dvě auta: sportovně zaměřený IS a na pohodlý zaměřený ES (viz [odkaz] ) - IMHO dokonalej nápad, kterej zatím nikdo jiný nerealizoval. BTW ES je dlouhodobě nejprodávanějším sedanem Lexusu, ani nový IS se na něj nechytá. BTW tajná info (pouze pro Tebe >😁 😉 ) - Lexus prej plánuje individuální dovoz těhlech krásek z USA, stejně tak jako Ti Toyota na přání doveze Camrynu - ten náklaďák by mohla být indicie, že už je začali vozit! Wow! Yeaaaaaah :yes:
Avatar - Charger
Charger
Jj..tu Camry jsem v tom poznal..jinak před ním jely ještě dva nákladáky a ty vezly RX a myslím IS, takže to určitě vypadalo přímo na Lexus...a mířily na Slovensko...(po té cestě se ani jinam jet nedá jedině na ostravu ale to by byla pěkná zajíždka) No musím říct že je to snad první lexus který bych si opravdu koupil a který se mi i líbí i když ani nevím na kolik si ho cení. 😉 BTW: Není to auto svou velikostí spíž blíže k GS než k IS? Spíš dle velikosti bych to tipoval na vyšší střední... 😄 Jinak fakt vcelku povedené auto :yes:
ES je dokonce o něco delší (pár cm) než GS! Měl jsem na mysli cenovou hladinu. IS koupíš kolem 30,000 a výše, ES začíná na 33,000 (dostaneš V6 3,5 litru a 272 koníků k tomu, prostě ráj).. GS je až od 44,000 babek.. největší bomba je nový LS - základ jen za 61,000 babek! To je (zejména pro konkurenci) těžká rána na solar :-! Fakt se těšim, až uvidim nový ES na živo :-!
Avatar - Charger
Charger
Můžu říct že je fakt hezké :yes: 😉
jj :yes: No vidíš, konečně se na něčem shodnem 😉
Avatar - Charger
Charger
No to je ale jediný lexus který se mi opravdu líbí 😄
jj, to znám - jedním modelem to začíná, totální oblíbeností to končí >😒] 😉 Mě se nejdříve líbola staré GSko, pak jsem přišel na chuť starému ISku, pak mě chytlo RXko.. a dnešní generace Lexusů? To je pro mě prostě přesně to, co se mi líbí :yes:
Avatar - Charger
Charger
Heh..tak to je u mě trochu fantazmagorická vize 😄 já budu pořát obhajovat evropské konkurenty >😒] 😉
To je dobře, za pár let to budou v důsledku "lexusizace" Evropy fakt potřebovat >😁 >😒] 😉 Kámoš se nedávno vrátil z Moskvym a vyprávěl, jak nestíhal pobrat lexusní Moskvu - už jsem o tom pár věcí řetl, ale stejně mě to překvapuje - u Rusáků bych spíš čekal větší holy trinity mánii než v ČR a ono je tomu naopak, to je zajímavé zjistění. Jinak samo, každej ať fandí čemu chce - cením si ale toho, že ač fanda EU produkce, klidně napíšeš, že se Ti některej Lex líbí :yes: BTW kdyby bude ten pořádnej roadtest v Autocaru?
To sem byl já 😉
Víš kam ty kamiony jedou? Do Ruska! A jezdí jich tam hodně. Vozí s naprostou pravidelností Camry a Lexusy z US. V Rusku se jim daří. Pokud je mi známo s Camry se na CZE trh nepočítá.
Jo? No nevim..to se mi nějak nezdá..proč by to vozili po kusech na nákladácích když mají železnici na stovky takových aut..
milic
Protože ji mají širokorozchodnou 😄
GTI
Trefa 😄 :yes:
V železnici nebude problém. Třeba kontejnery se překládají. Není důvod, proč by nepřeložili auta. V tom problém určitě nebude.
Já to vím, skutečně to tak vozí. 😉
Avatar - Charger
Charger
OK..tak já ti věřím 😄
Priznam, ze jsem stale v nutkani prepsat otaznik v nadpisu na vykricnik. Jakoby uz neexistovalo oddeleni v Koline, jakoby uz Toyota zapomnela na hrde "E" za nazvem Carina. To jsme my, nejvetsi asijska automobilka vyvinuli pro Vas, mili Evropane. Chceme abyste kupovali nase vozy nejen kvuli spolehlivosti...toto vse je nyni zapomenuto, je zapomenuto legendarni pojmenovani Corolla, udajne kvuli revolucnimu nastupci. Proc vsak zrovna novy model tolik pripomina pouze facelift posledni generace s novymi vyrazovymi prvky? Proc v zasade dospely vuz hleda odkaz v mini tride? Proc neni (a mel by byt) tridou sama pro sebe? Stale doufam ve zlom v podobe cenove prijatelneho "L-finesse" od Lexu, jenz vyjde z ostre a povedene linie novych modelu IS a LS. Snad mne luxusni odnoz Toyoty nezklame a pristi rok predstavi vuz na zaklade Aurisu, ale s jasne zapamatovatelnou tvari a vsemi atributy minulych Coroll. Sayonara Auris, miluji tvou starsi sestru, zustan v Japonsku a posli za sebe Lexalniho bratra, radi jej uvitame!
jj, doufam, ze poradne zapracujou na novym Avensisu ! Protoze technika je dobra, ale ten design je rozpoluplny. Zato Lex je bomba az na ty ceny 😒
GTI
😄 Moc hezké :yes: Nedělej si ale marné naděje. To nemohou dokázat...
S prominutím trochu odbočím od nového Aurisu a žhavé diskuze. Otázka zní? Co je dokonalý design event. dokonalé ztvárnění?
Myslím, že na to má každý vlastní názor a VŽDY je odlišný od celé řady dalších a zároveň souhlasný s jinými. Slušnost je si cizí názor vyslechnout (přečíst) a pokud se k němu chci vyjádřit tak s úctou k názoru toho druhého. Nemám rád radikální vyjádření typu nejlepší, nejdokonalejší...bla,bla,bla je XY. Není to pravda. Vždy je to zcela subjektivní názor, podvědomě ovlivněný vlastní sympatií příp. antipatií k tomu kterému.
MĚ osobně se líbí nový LEXUS IS. Tvarově, velikostí a s motorem V6 3.5L pro MNE a MÉ současné požadavky,dokonalé auto. Za nějakou dobu se můj názor může změnit i když ne zcela radikálně. Už teď slyším celou řadu odpůrců, ale na druhé straně i sympatizantů. MĚ je to, ale v celku jednu, protže je to MŮJ názor a já jej budu používat do té doby dokud mi bude vyhovovat.
😉
GTI
Otázka ovšem je, zda-li to co prezentuješ se za názor dá brát 😉 Podívej, často tu píši, že vůbec nejde o to, jestli se někomu to či ono auto líbí. To je to co máš na myslí tím subjektivním pocitem. Jenže zde je nutno hledat objektivní odověď... jaksi vzájemně ohlazovat hrany. Jde tedy o to, nalézt objektivní odpověď, zda to konkrétní auto je "hezké", tedy jinak řečeno, vizuálně dokonalé... V tomhle ovšem nelze doporučit bezbřehou demokracii. Člověk se musí smířit s tím, že třeba to objektivizované hledisko (opřené o kvalitní postoje odborníků na design) nebude harmonizovat s vlastním vnímáním. Takže pozor na sebestřednost... to je cesta do kýče. Nepředpokládám tedy, že máš "voko" Picassa. A tak, jako jsou definované základní vuziální hodnoty v umění plošním či dokonce prostorovém, platí určité zákonitosti i v nazírání na design aut. Takže opatrně na povyšování kvality subjektivných vjemů a z nich plynoucí závěry nad objektivizovaný výsledek hledání optima krásného... P.S. Tohle platí mimochodem i u ženské krásy... akorát nám to zvrtávaj naše city... 😄 Neboď je fajn, když si ve dvaceti vybereš ženu... abys pak v 60 se na ni zahleděl a mohl si říci - ano, ano, to byla a je ONA.
V tomto s Tebou rozhodně JÁ nesouhlasím. Nemám rád když mi kdokoli, vč. tzv. odborníků vnucuje co se mi má líbit, nad čím žasnout apod. Kdysi dávno jsem navštěvoval akademii-malířství a nechal jsem toho v okamžiku kdy jsem získal pocit, že mi vnucují pocit, že moje vnímání krásna je (podle nich) nesprávné.
GTI
Pak máš ovšem jenom jedinou naději... mít to "voko" lepší než-li Picasso... 😄 Pohrdání autoritou je příznačné pro mladý věk... postupně se to zlepšuje, neboť člověk zpravidla dospěje k poznání, že to, co ví... je vlastně hodně málo. V estetice to platí stejně tak, jako ve fyzice. Jenom malé procento lidí má vkus, jen malé procento z tohoto malého proventa vidí dopředu a jen zlomek z tohoto procenta je schopen zaznamenat ten okamžik krásy... Kde jsme, každý z nás, to zjišťujeme vlastně celý život...
...Pohrdání autoritou je příznačné pro mladý věk... Jo něco na tom možná je, ale mě už se blíží 50 a mám stále stejný pocit, že se člověk nemá nechat manipulovat.
GTI
Nežeň to do extrému. Přece není jen absolutní volnost a absolutní dirigismus...
Ne, je spousta prostoru mezi tím. Hranice (co nejmenší) nám chtějí určovat ti "vyvolení".
V poslednom case coraz castejsie navstevujem diskusie na tomto servri a neda mi ako tu GTI do kazdeho ripe a svoj nazor povazuje za nadradeny. Aj ked musim uznat ze ma urcite dar slova a vies sa vyjadrovat nemyslim si ze je spravne ponizovat inych ci ich nazor a prisudzujuc to ich nevzdelanosti alebo slabemu prehladu. Myslim ze by si sa mal nad sebou zamysliet a byt viac tolerantny k inym. Asi si zle pochopil vyznam diskusneho fora :no: Ale inak cital som od teba "Modra Impreza" a fakt ma to dojalo. Nic v zlom proti tebe ale skus sa zmenit 😉
GTI
Pipo, díky za "modrou Imprezu" a, prosím věř, že tu nikdy nikoho neponižuji. Minimálně ne, jako první. Pokud přitvrdím, pak vždy v reakci na nějakého přisprostlého dopisovatele vlastních zvratků. Jinak jsem velmi tolerantní... k názorům, nikoliv k blábolům. Kdo mě čte, ví že jsem stále stejný. Kdo to tu čte, ví, jaké lopingy prožívá třeba mozkový menstruant ZZ. Tak tady se musím opravit. Velký chudák, nezaslouží velkorysost, ten zaslouží velké ponížení... Ale, pipo, já ani jeho nemusím ponižovat, vedle pod článekm o papežovi se ZZ odstřelil před celým civilizovaným světem sám... Takže cokoliv mu kdokoliv tam napíše, horší než ZZ být nemůže. Tak prosím, chápej dobře mé příspěvky. Není mou ambicí nezaslouženě ponížit. To musím odmítnout.
corolla je skvely auto,zadny problemy,kazdej si to muze zpravit sam,vsechno je tam jednoduse pristupny,mam to auticko rad,sem ridil hodne uticek,ale corolla je auto na ktery se muze kazdej vzdycky spolehnout.
Mel jsem pritelkyni a na tu se mohl taky kazdy spolehnout...je to dobre, ci spatne? 😉
Je to zbytečné překrucování formulací. Holky nepleťme mezi auta.Corolla je spolehlivá,mně se moc nelíbí vně i uvnitř, nicméně tohle auto naživo mne velmi zaujalo a těch co zaujalo, bylo proklatě hodně.Bylo tam trvale plno,seč jenom poznatek ze tří dnů.Bral bych tohle auto mimořádně vážně.V jiné barvě se bude velice dobře prodávat, zejména při nepatrně nižší ceně, jako to udělali s novým Yarisem.
Jdou na to cíleně a velice dobře, myslím u Toyoty. :yes:
Neviete niekto prosim o cenovej politike predaja Aurisu?
Neviem zistit s akou cenou planuje vyjst na trh.
Tak to abychom si zřejmě zvykli, že Japonci od Toyoty nás považují za domorodé obyvatelstvo, k jehož uspokojení stačí skleněné korálky a zrcátka - Auris je po Yarisu dalším automobilem, který je podstatně jiný pro našince Japonce a pro cizince Evropany. Po novinářských zprávách o motoru 1.8 a CVT převodovce jsem se těšil, že konečně budu mít čím nahradit svoji stařičkou Micru s CVT. Ale teď mi to došlo - je to stejné jako před rokem. Taky Yaris (Vitz) má CVT jen pro Japonce a s Aurisem je to zrovna tak - zase jsme ostrouhali mrkvičku a jestli nechcete řadit, tak se koukejte hrkat s MMT. Jenom bych rád věděl, zda to náhodou se zájmem o CVT v Evropě není jako v tom vtipu, ve kterém říká prodavačka zákazníkovi: "To jste dneska už nejméně padesátý zákazník, kterému musím vykládat, že jednobarevné ponožky nemáme proto, že o ně není zájem." ...
Tahle Toyota neni Aston Martin, Lambo ani Lotus. Je to proste normalni masovka pro normalniho cloveka, kterej vede normalni zivot. Proto potrebuje auto, ktery ho spolehlive a pohodlne doveze do prace, na nakup, na dovolenou, nikde zbytecne nevycniva. Normalni clovek neocekava od "family hatch" vlastnosti STi. Je to asi ve vsech ohledech prumerny auto bez zjevnejch slabosti a to je presne to, co trh chce. Na rovinu, pokud bude 1,4benzin s klimou pod pul mega, tak ho manzelce s klidem koupim a nebudu muset premejslet, jestli se ji za par desitek tisic najetejch km vy*ere vaha vzduchu nebo bude vykazovat "opotrebeni" jako opel. Btw. v cerny barve vypada paradne, mrknete na autocar nebo whatcar.
Moje řeč :yes: Toyota je špičková masovka, nic víc, nic méně.
Takze se bude prodavat pouze v cerne s hlinikovymi koly??? Panove to je strkani hlavy do pisku! V teto tride neni mozne navazovat designerske odkazy na minivozy!
Jakto že ne... Podívej se třeba na Pugeot- 307 je jen větší 206...A když něco podobného udělá Toyota tak je to špatně... myslete než něco vypustíte ven z mozkovny :no: :no: :no:
Ano, tomu se rika double standards. Nikomu samosebou nevadi podoba Jetta a Passat, A3 a A4...
:yes:
jj :yes:
Nic není nemožné, o lé, Toyota :-! 😉 Možný je všechno, trh rozhodne jestli to bylo moudré rozhodnutí! Jinak souhlas s ostatními - mě spíše irituje, že v zrcátku nepoznám jaký model Audi jede za mnou.. a to ani nemluvím o Jettě a Passatu, což je u mě vrchol neinvenčnosti.. přesto, když se to rozhodli tahle udělat, ta ať, voni jim to zákazníci spočítají (viz prodeje Jetty)
Právo kritizovat Toyotu mají pouze ti kdo užívali její služby a ona je nečím zklamala - a takových lidí moc není.Koupil jsem si nové WV před osmi lety a musím dodat že to bylo jedno z nejhorších aut které jsem vlastnil.Tolik jsem v servisu nezaplatil ani za Fiata.Celé TDI je křáp a jen když jsem to ráno nastartoval byl jsem naštvanej když to drnčelo a padali brambory z valníku. O uspěchu nové Toy nepochybuji.Pro kolegy s WV - až vyjedete za hranice Evropy počítejte auta vašeho koncernu 😉
Neviete s akou cenou pride Auris?