Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Klaudius
0
Veľké, pohodlné, ale vzhľadovo len hrča na kolesách...
0
No ono si clovek s designem moc delat nemuze, anzto jsou designovy pozadavky stanoveny taxikarskym uradem.
RS
Svým vzhledem i účelem si to auto samo říká, že chce pod kapotu tužkovky... škoda snad příště.
PS: víte někdo co ta skořepina stojí? Přijde mi, že musí stát buď 200k nebo 2mega
PS: víte někdo co ta skořepina stojí? Přijde mi, že musí stát buď 200k nebo 2mega
interier vyzera otrasne a lacno.to uz nemohli v roku 2006 vymysliet nieco,kde by sa vodicovi prijemne pracovalo?ved za volantom stravi polovicu dna.taxikarom v londyne by som teda nechcel byt ;-\
No jo, ta imitace dreva je fakt hnus, hlavne se divim, ze neco takoveho muzou skousnout tradicionalisticti Britove. Ale i kdyby bylo prave, tak (dnes tolik oblibena) kombinace dreva a hnusne cerneho plastu je na zvraceni. Kdyz drevo, tak jedine vedle kuze... kdyz imitace dreva, tak vedle kozenky 😊. Ale ne, to uz opravdu radsi komplet v plastu made in kontejner.
75 kW a 240 Nm... neni to trochu malo na moderni dvouapullitrovy turbodiesel DOHC s common-railem? Jsme sice v Anglii, ale porad v Evrope, navic ten motor se dela v Italii. To se spagetaci moc nevytahli, skopcaci maji vic v 1.9 i bez CR a s 1xOHC. To auto bude urcite tezke jak bejk, doufam, ze ma aspon kratke prevody, aby se aspon ve meste trochu hybalo.