Novinky
0
Jen bych dodal že příspěvek se týká Blaty motard endure jsem zatim nemel prilezitost vyzkoušet.
Přejít do diskuze
Motorka je to pěkná dobře ovladatelná, ale prozatím bych radil nekupovat zatím má mnoho chyb pres nedoladeny volnoběh přes pískající brzdy až po prolínání oleje z motoru.Stroj je podle mě zatim nedoladěný a ještě chvíli potrvá než se všechny mouchy vychytají.
bom 125 que eu ń sei oque é éssa porra mas tudo bem né blata 125 é muito boa pois tem muita pressăo piccológica ganha todas pois só ela corre kakaakakaakakakakaakakakaak no campeonato passado chegou em terceiro pois só 3 corriam ......
je pekna a snad to vyde.rozmislal som nad yamaha dt a xt a chcel som nieco medzi tym je to tato motorka :yes: som hrozne rad ze ju spravili a este radsej som ze je ceska
nic v zlom mne sa ten design nepaci je to cele nejake nakopnute ale moze to ist slusne :yes: ... Podla mna by to chcelo trochu uzemnit... Alebo ze by som bol pristary :-!
Držím palce tomuto projektu. Pouze mi nějak nesedí ke klasickému enduru velikost předního brzdového kotouče a přimlouval bych se za variantu s pohodlnějším dvousedlem. Ale to jsou snad jen drobnosti. Jinak paráda.
vždycky jsem fandil českým mašinam a chtěl bych se o otmto novem stroji dozvědět něco víc kdyby to šlo prosim pošletemi to na email-hnilicap@seznam.cz mockrat děkuji
Ale oni chtělí prodávat tisíce kusů ročně. Což je za určitých podmínek reálné.
BTW: Prodávají dost po světě, v ČR mají u dosavadní produkce jen malý prodej (zanedbatelný).
BTW: Prodávají dost po světě, v ČR mají u dosavadní produkce jen malý prodej (zanedbatelný).
Je to z důvodů české legislativy: v ČR můžeš jezdit od 16ti let na 125 ccm, ale o max výkonu 15 koní... Alespoň ten motor není výkonově na maximu a déle vydrží
Len jedinemu nechapem, preco Blata s dlhorocnymi skusenostami s vyrobou 2-taktov nespravi poriadny motocykel s vyssim vykonom, pripadne potom uskrtenym pre 16-rockov. Takto prichadzaju o znacnu cast trhu, ktora ziada aj vykonnejsi stroj a nejjako ich ekologia netrapi.
Minibiky byly specificke.Dela to jen par firem a proto se kopiruji jenom tyto fabriky.Tato nova motorka je ale jedna z mnoha,tak si myslim,ze v kopii nebude a proto do toho Blata sel.
do velikonoc je na trhu prekvapive podobny kousek od firmy "Jang-ti-men" za polovicni cenu...... :no:
Dopadne to jak pokus Pragovky vyrábět motocykly. Vyrobí se pár set kusová série bude se prodávat dva-tři roky a poslední kusy (neprodejné)půjdou do šrotu. Výroba v řádu desítek kusů postrádá jakýkoliv smysl.
I.A .Opravdu moc povedený kousek.Už se těším až se bude prodávat, kéž by to šlo za tu zde uváděnou cenu...Podle mě je hezčí než Jawa Dakar, co se týče designu....Je to mazlík 😄 :yes:
V interview na motorkari.cz rekl pan Blata ze to bude stat neco pres 80 000¨... nevim jestli to je realny, ale jestli jo tak to bude bomba
vypda solidne, pokud se skutecne bude vyrabet a byla by dobre postavena cenova polytika, tak by to stalo za uvahu :yes:
Tesi me ,ze po dlouhe dobe vidim zase jeden cesky vyrobek na urovni. :yes:
Skvele jen tak dal a drzim pesti, at se to dostane do seriove vyroby.
Skvele jen tak dal a drzim pesti, at se to dostane do seriove vyroby.
S šestiválcem je to všechno špatně... Protože se kolem motorek motám už nějaký ten čas a trochu na jiné pozici, než běžný motorkář, vím, že firma Blata chtěla rozchodit nějaký projekt, který Honda poslala k ledu a nějakým způsobem se tento návrh objevil v ČR.
Krachlo to především kvůli nedostatku investic a ten oficiální závodní motor nikdy nespatřil světlo světa. Zůstal jako prototyp ve firmě a momentálně je už "offtopic", protože třída MotoGP přechází v roce 2007 na objem 800 ccm... Ten motor by se musel od základu překopat, šest válců na osmikilo je uplně mimo, takže by to stálo další ranec peněz, které Blata neměl a v současné době nemá.
Myslím, že 125 Motard a Enduro je cestou, jak z kola ven. Pokud se to povede, jak se všude píše, pak by se to mělo dobře prodávat = budu peníze a další projekty 😉
Krachlo to především kvůli nedostatku investic a ten oficiální závodní motor nikdy nespatřil světlo světa. Zůstal jako prototyp ve firmě a momentálně je už "offtopic", protože třída MotoGP přechází v roce 2007 na objem 800 ccm... Ten motor by se musel od základu překopat, šest válců na osmikilo je uplně mimo, takže by to stálo další ranec peněz, které Blata neměl a v současné době nemá.
Myslím, že 125 Motard a Enduro je cestou, jak z kola ven. Pokud se to povede, jak se všude píše, pak by se to mělo dobře prodávat = budu peníze a další projekty 😉
'Za designem stojí návrhář Stanislav Hanuš'- v článku je to napsaný.. a jinak- super počin, škoda že to nevyšlo s tím šestiválcem v motoGP. Neví někdo jestli se tam bude chtít Blata vrátit..?? Nebo jestli nechtěj začít nějakej šestivál vyrábět?..
je to nadherna motorka, jeste by nebylo od veci zaradit do clanku jmeno autora designu,zajimalo by me to...
safra tak to vypadá dobře .... furt tak nějak uvažuju že bych si nějakou 125 na přibližování a popojíždění koupil a čína je sice levná ale co ta spolehlivost a životnsot a japonci mají ceny zas někde jinde .. tohle by mohlo býto docela povedené .. držím palce ať se jim to povede dotáhnout do dobrého konce :yes: :yes: