Novinky
0
Zvuk Veyronu je takovy nijaky...slysel jsem ho v Británii a řeknu vám ýe jsou mnohem hezčeji znějící auta...Ale také si myslím že něco jeste vylepsit neni nejjednodussi..jsem ale zvedv na výsledek
0
Už jsi snad někdy slyšel hezky znějící Volkswagen? 😉
0
jasně nejlepší zvuk má VW Brouk
0
:yes:
0
Jistě, co takhle VR6 v trojkovým golfu ? 😉 :yes:
Klaudius
0
to bol posledny dobry... 😉
0
No jasne 1.9 TDI, na ten zvuk nic nema >😁
0
Na 1.9 TDI sa chyta zvukovo uz iba 1.9 SDI, tam mas dokonaly zazitok aj vnutri ... mal som taku Ochcafku, fuj, som rad ze som sa toho crepu zbavil 😁
0
Na jedne strane se ptas, proc vylepsit a na druhe rikas, ze ma nijaky zvuk. Tak tady mas otazku i odpoved. 😄
Mne by spis zajimalo, co to je cloveka, kdyz mu ani Veyron nestaci. Chapu, ze takovi jedinci jsou, ale stejne... Navic vzdat se takovyho auta na pul roku, to by mi za nejaky to vylepseni o 0,0000003% ani nestalo.
S těmi kilowatty je to už opravdu trapné... Omlouvám se, ale proč nemohl autor článku prostě napsat 1000 koní?? Je to nějaká lokální obsese, nebo co? Většina periodik (a lidí) používá jako jednotku výkonu auta koně (nebo alespoň koně/kilowatty), tak proč se držíte této jednotky pro sporáky?
Jo no, auta nejsou rychlovarné konvice... A každý správný autař mluví o tom kolik KONÍ je pod kapotou. Napište tam aspoň obě jednotky.
kun (PS) je pro jakykoli vypocet jednotka krajne nevhodna, ale vzila se a amici ji drzi nad vodou jako i dalsi imperialni vyplody, nicmene pro jedince, kterym je zatezko pouzit koeficient 1.36 by opravdu bylo vhodnejsi uvadet kW/PS ci kW/bhp
Problém je také v tom, že přepočet na koně není vždy stejný. PS to je oněch 1,36 a na bhp (Anglie a USA) mají jiný koeficient. Proto jsou občas i rodíly ve výkonech udávaných v koních, ale KW jsou vždy stejné.
1 kW=1,359621155216...koňských sil =1,34102185866...HP.Zkrátka v USA,GB a jinde,kde používají"HP"mají slabší koně....to naši Valachové... 😄
a ako prisli francuzi pri motoroch HDi na to, ze 100kW je 138PS? 😲 su to udaje z oficialnych cenikov
Kdyz vychazim z tvych udaju, tak silnejsi jsou ty HP kone...(1 kW vykonu jich dela min).
Ty koně nejsou slabší, jenom se někde počítají jako BHP, což je výkon toho motoru na brzdě a jinde PS, to je výkon na kolech a samozřejmě při převádění výkonu z motoru na kola se něco ztrácí v hnacím ústrojí.. Proto má třeba Aston Martin DB9 460BHP, ale "jenom" 456PS..
BTW já jsem pro kW, dyť to je přece jasný.. Vždyť to tak krásně zní.. Bugatti Veyron má výkon dosahující magické hranice 736 kW... Takový pěkný zaokrouhlený číslo.. To si pan Piech jednou ráno při konání potřeby vymyslel, "A just budu mít 736 kilowatt!"... blablabla Vivat koně! 😉
BTW já jsem pro kW, dyť to je přece jasný.. Vždyť to tak krásně zní.. Bugatti Veyron má výkon dosahující magické hranice 736 kW... Takový pěkný zaokrouhlený číslo.. To si pan Piech jednou ráno při konání potřeby vymyslel, "A just budu mít 736 kilowatt!"... blablabla Vivat koně! 😉
nezlob se, ale to jsi trochu mimo. faktický výkon na kolech je mnohem menší než přímo na motoru. vždycky se to měří na brzdě a mezi HP a PS je opravdu pouze rozdíl v přístupu mezi oceány.
Průměrný výkon osobních aut v ČR odhaduju tak na 60kW/81,6koní(evropských) a tudíž dobrých 90% řidičů "neřeší" "problém" zda má NĚCO 460 nebo 456 BHP nebo PS.Jinak co se týče užívání kW,já problém nemám a třeba je jen otázkou času než si na to zvykne zbytek světa(stejně jako v GB bude roky trvat než "zmiznou" gallony,inche a poundy),ale ty KONĚ "znějí" zatím tak HEZKY a navozují v nás PŘEDSTAVU,představu kolik že těch lichokopytníků nás to veze,táhne a pod kapotou řehtá.
kilowaty neni jednotka pro sporáky, ale jednotka SI, která je pro výkon, a je jedno jestli tepelnej nebo mechanickej
možno preto ze jednoducho jednotka výkonu je proste kilowatt. Ja si zasa myslím že je správne že výkon uvádzajú v kilowatoch. Alebo ty doma ešte meriaš dĺžku v lakťoch??? Ano,proste kone sú priblblý výmysel američanov,ktorý musia merať v stopách,vážiť v librách a podobne. A tieto ich jednotky nemajú žiadny zmysel okrem historického významu...
Presne tak. :yes: Teda az na to, ze kone jsou vymysl Americanu. Pokud hp tak vsem vyhovuje, nevim proc rovnou nebreci po udavani spotreby v milich na galon a velikosti kufru ve ctverecnich stopach.
Už vidím jak se mezi milovníky aut na nějakém srazu zeptáš kolik to má "kilowat"... budeš akorát za ňoumu
A co palce u kol? Si děláte s tou soustavou SI snad srandu, jestli to chcete mít správně tak rovnou pište místo "osmnáctek" "čtyřistapadesátisedmi milimetrová kola" to by bylo jak u ididotů, teď je to zatím jako u dementů. Prostě k autům patří koně a palce, je to vžité. Každý má lepší představu o výkonu v koních než v kilowattech!!!! 8-s
A co palce u kol? Si děláte s tou soustavou SI snad srandu, jestli to chcete mít správně tak rovnou pište místo "osmnáctek" "čtyřistapadesátisedmi milimetrová kola" to by bylo jak u ididotů, teď je to zatím jako u dementů. Prostě k autům patří koně a palce, je to vžité. Každý má lepší představu o výkonu v koních než v kilowattech!!!! 8-s
no ja newim ale ja se spis lip orientuju v kW 😉 a kone moc rad nemam holt kazdy ma jiny nazor :yes:
Přesně tak, absolutní většina lidí co znám (včetně mě) se mnohem líp orientuje ve výkonu v koních. Kilowatty by sice byly výhodnější, ale koně už jsou prostě pro hodně lídí jednotka pro měření výkonu motoru a o kW nechcou ani slyšet...
....to bude asi jediné,co si z tohoto vozidla budu moci dovolit.A jestli bude k světu,nastavím si ten zvuk do mobilu jako vyzvánění(teď tam mám:viz můj NICK) 😄
cely to auto je vlastne postaveny z marketingovejch duvodu. a kdyz uz se o nem prestava psat, je treba najit dalsi vec, jak ho znovu dostat do medii. a prihreje se na tom vyfukarska firma...
Když se tu oháníte správnýma jednotkama tak uvádějte velikost kol v milimetrech, aby to bylo přesné, ne? to budou mít určitě všichni radost!!! Koně patří k autům, kilowaty ke sporákům!!!
Myslím, že za nedlouho přijde doba, kdy už se budem bavit i o kV, Ohmech, Teslách, Faradech a já nevím čem ještě..
Podle mého názoru na výkonu motoru tolik nezáleží. Důležitější je průběh točivého momentu, a je mi jedno podle jaké normy. Ale nejdůležitější nejsou ty koně, ale jakej vůl sedí za volantem
Já opravdu nevidím jediný důvod pro NENAPSÁNÍ údaje v obou jednotkách...watty jako fyzikálně správný a koně jako dlouhodobě vžitý a celosvětově v automobilismu uznávaný údaj. osobně mám rád koně, protože udávat výkon mého miláčka ve stejných jednotkách jako je audiosoustava v něm mi příjde dementní. To jen na okraj 😄
Krouťák a koně jsou asi dva nejdůležitější parametry. Pročpak se ale jeden vžil jako imperiální "koně" a druhý jako metrický Nm?
Každej se ptá na výkon atp. ale těch pár koní/kW atp. co to Veyronu přidá, je myslim stejně jedno. Má to jet o 2 km/h víc nebo míň? :-!
Podle me jen reklama 😊)) ja osobne neuznavam usporadani valcu do "dvojteho v" nj legendarni bugatti umrelo...chci to auto videt za 20 let
Myslím si že největší problém mezi jednotkama Si a odvozených a americkýma a anglickýma je v tom, že Americké jednotky jsou nepřesné v tom, že 1 metr je pořád jeden metr a ne několik stop a palců což jsou čísla s desetinými čísly což se moc nehodí, když člověk něco dělá na milimetry.