... nějakýho frajírka kterej na to má prachy a čte carauto. Ví že se auto nejlíp projede na klikatých cestách. Vyjede si a najednou vidí ve zpětném zrcátku Modrý Blesk. Nejen že se ho nemůže zbavit ale to auto si na něj ještě dovoluje blikat dálkovými světly. Po jedné špatně projeté zatáčce ho předjede. A řidič ještě než mu to modré drzé auto ujede přečte SUBARU pak už jen v dálce vidí velký spoiler a ještě o chvilku později jen červená světla.
imprezza je supr auto, ale nemozes to porovnavat s M6... chapes ? M jako em !! vies co to znamena ??? M neni len najlepsi motor na svete, to je aj podvozok, riadenie, brzdy, karoseria a tak... ;-)
... tak to si myslím, že nemáš pravdu. Sám bych chtěl někdy Subaru mít, ale M6 v této úpravě (ostatně i bez ní) je výkonnostně někde jinde. Takže pokud by na těch zmiňovaných klikatých cestičkách byl kvalitní asfalt, aby řidič M6 zespoda úplně nezlikvidoval, tak jsem si jistý že Subaru opravdu bude druhé. ;-)
já taky čtu carauto a za frajírka bych se neoznačil..jinak tahle věc se mi nelíbí..celkově tuning se mi nelíbí. Hodně by záleželo na tom jaká by to byla silnice, pokud rozbitá se špatným povrchem, popřápadě by bylo mokro tak by subo nejspíš vyhrálo..taky by záleželo hodně na silnici a na tom jak to tam zná, jinak by mu M6 ujela bez problémů... PS: Do čistě sportovního auta jen pohon zadních kol ;-)
Bod jedna neměl jsem na mysli že všichni co čtou Carauto jsou frajíci (taky ho čtu) ale znám i takové. A o tom čistě zadním pohonu by se dalo polemizovat Sti je čistě sporotvní auto a taky má pohon všech koleček
podívej se u nás doma jsou dvě auta (Outback a C3). Bratr si koupil jetou Oktávii 4x4. Já teď šetřím na starou Imprezu (žádný sti jen kombík) to znamená že už doma je 4x4-ek hromada a když někdo jako já je sklní fanda Subaru tak je poměrně jednoduché že tam je co tam je ne?
Impreza by mu dala co proto, ale představte si, kdyby tam bylo ještě starý dobrý Audi Quattro S1 (možná i Pikes Peak), toho by si ani nevšimli a bylo v h...., na obzoru. ;-)
sni dal svuj klucici sen. Na asfaltu by si M6 vytrelo s Imprezou zadek a v teto uprave i na zpatecku. Snad s vyjimkou rozbitych horskych silnicek, ale na kvalitnim povrchu...kdykoli a kdekoli. >:D
Ano M6 by Imprezku ujela na pokud mezi zatáčkama budou dlouhé rovné úseky jinak ne impreza může projet většinu zatáček mnohem rychleji než citelně draží vozy premiových značek a co si budeme nalhávat M6 je jen přemotorované kupé které sebou musí tahat minimálně 1,5 tuny chtěl jsem napsat dvě ale tím už nejsem jistý.
Lasky me, asi pul roku zpet sem kdesi cetl srovnavaci test Lancera IX a posledni Corvetty Z06. Na horskych silnickach s KVALITNIM asfaltem ujel Lancer Corvette takovym zpusobem, ze se mi nechtelo verit !!!
A i kdyz Vette mozna neni ani v posledni generaci podvozkove na urovni BMW, tak verim, ze Impreza by M6ku posekala naprosto stejne.. uz jenom proto, ze v zatackach je daleko dulezitejsi mrstnost a ne 500kobyl v 2 tunovem kupe, na ktere pusobi daleko vetsi odstrediva sila...
Je mi jasné, že niekomu sa páči a inému nie (viz hore) >:D , ale mne sa páči. Volil by som 1. variantu kitu, vypnúť obmedzovač max. rýchlosti. To by mi stačilo. A čo sa týka Subaru, je to dobré auto, ale na asfalte nestihne prečítať ani M6, nie ešte dvorného úpravcu... :yes: SUPER!