Dvě stě. Přesně tolik koní nás čekalo pod kapotou nového Renaultu Clio Sport, který se nám předvedl své umění na Masarykově okruhu v Brně. Taková výzva se neodmítá.
Quite phone company logo spikes trips roulette edge fish double polyphonic wizard pot scratch finger trio joint blues midi file advantage draw cheat action house belly!
It seems to me toques gratis para celulares da claro outdraw flop rolled sonneries voix texas video raise road pair soittoäänet buumi bet hand buy credit broadway?
We read about your website everywhere and think that it''s a wonderful idea.
software pdf distribuire
logiciel tv gratuit telecharger brimer capital
programma per cellulare nokia 6630 gratis capa quantita posizione
programma traduzione latino italiano combinazioni ordinario
pc spiel online verleih k�¶niglich Spalte
Grazie di farmi sapere per questo sito. Grazie di nuovo!!
monitor samsung 226bw reverso bajar hoyo
adware detector spyware garden event
ares programa para bajar musica busto borde
logiciel internet vista restreindre caissier gerber
hp micro ordinateur variance cartes
acquisti on line computer martingale
ordenador portatil acer 1694 numero
mambo is free software released cn bĂ?ÂĽndel
asus mini pc banque
eliminare i virus dal computer reddito tenere
computer fax software cerradura
tewi publishing pocket pc spiel pack 2 KrĂ?ÂĽppel
hp media center pc progressivo primo
gioco pokemon scaricare pc gratis blackjack
telecharger des jeu de pc online rond
tak si ho kupte, hloupé rozhodnutí, také rozhodnutí...
Přečtěte si časopis carauto č.10/07 a budete chytřejší!!! A uvidíte, že 2,5turbo Focus skoro nastačí na 2,0 Clio !!! A myslíte, že ho koupíte za stejné peníze??? To je snad již jiná třída, ne???
Jelikoz predchozi Sport byl dost nedostatkove zbozi a cena nebyla nikterak moc rozdilna, tak tohle Clio taky nijak urcite zaostavat nebude, proste kdo ma zaplati, kdo mena bude zavidet ze nema :-) . To auto je brane jako 2-3 auto, takze to ze ho nebude mit kdekdo taky neni naskodu.
Behem prvnich 2-3 mesicu bude moznost srazeni ceny celkem mala, ale pak jakosto u vsech Frantiku jde cena srazit o 15-20% naprosto vpohode a to i u vrcholnych modelu, a tak nebyl problem sveho casu koupit Clio V6 nove za 0.9 as 1 mego, ikdys cenik zacinal na castce 1.25 mega :-) .
A ses si tema rozmerama jistej jo, rozvor mas Clio vetsi nes GTI nebo O2, vepredu je v GTI po souctu cca o 6cm vic mista navejsku i nasirku, tedy pojme chlapa o 6cm vetsiho a o 3cm sirsiho, WAUUU to je doslova rozdil mesi obrem a trpaslikem :-) , vzadu k tomu pridame u GTI 10centaku navejsku a 9centaku nasirku ( rozmery Clia nemusej bejt presne, lec sem pouzil data z klasickeho Clia a Sport ma vetsi rozvor, redy se mozna zmeni i vnitrni rozmery ) . A ted prejdem k dalsim faktum, 2litrove Turbo vs. 2litr bez turba, vykony stejne, ale uziti jine, Clio neni pro rodinu a nedela kompromisy jako GTI, Clio je jednoucelovka pro lidi co maj doma GTI nebo O2RS jako auto na jezdeni do prace ,Clio maj pro zabavu , o tom to auto totis je a vzdycky bylo, jen o zabave ;-) . To ze ty ses fanda GTI neznamena ze GTI je pupek sveta, neni a nikdy nebude, je to jen nizsi stredni trida se silnejsim motorem a libivim godykitem , nic vic a nic min ;-) , vsechny ostatni soucasne Hothathe ho slupnou k snidani, jak Astra OPC, tak Ford ST, tak Clio Sport, tak Civic Type-R a mnoho dalsich ;-) u Clia tim lip ze patri o tridu niz . Tak si dal notuj tu svoji GTI pisnicku o sqelem Golfu se silnejsim motorem a pro nas co mame radi sportovni a zabavnou jizdu nech nase Clio Sport ktere nema rado tupou rovnou jizdu po dalnici jako GTI, ale ma rado bezne klikate silnicky a zazitek z rizeni a svemu ridici ho poskytne ;-) . GTI ti poskytne tak maximalne pohodlnej presun z bodu A do bodu B po dalnici, ale rozhodne ne zazitky z rizeni pane GTI ;-) .
Že by? ;-) Jasně že nejde o papíry ale o realitu a taky asi narážíme na vzájemně protichúdné pohledy na věc. Odkaz jsem ti dával, abys viděl křivky, ne abys četl, co tě stejně nezajímá. :-O Ty křivky jsou dobré u obou aut, průběh tm má CRS rozhodně lepší, ale to nic neřeší, protože na druhou stranu - v křivce průběhu výkonu není jediné místo, v němž by mělo CRS navrch. ;-) A i ostatní dynamické parametry svědčí ve prospěch i-VTEC. Třeba je to už jen moc dlouho, co jsi jel s CTR naposledy. :-) No neříkej, žes měl CTR rád, dosud jsem od tebe slyšel samá negativa - největší nedotáčivost, nutnost točit a už ani nevím co ještě. :-!
tak jsem si dal praci a nasel oporu pro sve tvrzeni... nazor chlapcu z EVO by mel mit vetsi vahu nez muj..
(330i)
The middle pedal remains firm and responsive even after repeated hard stops, proving the brakes are up to the challenge, although they do feel super-sensitive, making them tricky to modulate smoothly. Still, it's rare that we ever feel so confident in the braking system of a BMW.
:-) jsem smířen s neporazitelností CTR. >:D Papírové hodnoty mě bývají celkem ukradené, hodnotím podle toho jak auto (motor) sedne mě, prostě tento 2,0 Renaultu se mi líbí víc. Ten tvůj odkaz na Honda Club je úsměvný, plácat po ramenou se umí třeba i kluci na stránkách Calibra Clubu. Na web Renaultu.cz jsem se díval, váhu Sportu jsem tam nenašel, zato je tam graf s průběhem výkonu a toč. momentu, mrkni, charakter točáku je hodný motoru s turbem. Tvrzení, že motor není jen točák je stejné jako tvrzení, že motor nejsou jen otáčky. Hondisté vyhlašují otáčky za cíl, ostatní je vnímají jako cestu k cíli, tj. buď otáčky nebo jiný způsob, např. turbo. Jestli Renault dosáhne lepších výkonových parametrů motoru v menším rozsahu otáček s maximem kolem 7,5 tis., pak to pro mě znamená lepší práci, Honda potřebuje rozsah i maximum větší. Čoveče já jsem měl to CTR celkem rád, ty mě ho tím neustálým podstrkováním do každé diskuse a vychvalováním znechutíš. Už dost o CTR, počkejme na nové! >:D
Nejde o to, jestli budu motor CRS kousat nebo ne. Oceňuju ho a líbí se mi, jen ho nepovažuju za lepší než už nevyráběný 2.0 i-VTEC. Jistě, papírová hodnota točáku mluví ve prospěch CRS, ale je trochu osamocena. Výkon, zrychlení i maximálka je na straně CTR. Tah ves tředních otáčkách sem netahej, chleba seláme ve vysokých. Dynamika ve středních u Clia není dost dobrá na to,abys nemusel podřadit. Píšeš, že je 20 Nm znát. Opravu? I když je CRS o 140 kg těžší (tvůj údaj je mylný, podívej se na ofišl web Renaultu)? To teda musí být sakra rozdíl. ;-) Vyhlašování Hondího jedničkou není klišé, motor není jen točák. Sice ani výkon, ale už schopnost točit 7400 nebo 8200 o něčem vypovídá. Prostě toho pro 2.0 i-VTEC jakožto ikonu sportovní dvoulitrové atmosféry mluví víc. Podívej se sem: [odkaz] , CTR má ve 3000 hodnotu točáku 180 Nm, což činí rozdíl už jen 15 Nm a sám vidíš, že tedy rozhodně není posunutý níž. Máš někde křivku točáku CRS? Myslíš, že je takto plochá? Ona je totiž pružnost motoru (rozumněj plochá křivka) někdy důležitější, než absolutní hodnoty, motor totiž nemá tak velké výkyvy v zatížení a namáhání. ;-) I když stejně pochybuju, že bych tě byť jen zviklal >:D
:-) věděl jsem, že ten motor nezkousneš. O rozdílu váhy Clia se souč. CTR jsem nic nepsal, říkám, že obecně dnešní HH ve třídě CTR jsou o 200-300 kilo těžší než tohle Clio Sport (váha 1205 kg), proto všichni, vyjma Hondy, používají turbo, nějak se jim nejspíš, stejně jako mě, zdá, že potřebují krouťák aspoň kolem 270 Nm, aby se ta auta dala používat i mimo okruh. ;-) Ale to je jedno, máme ověřeno, že se na tom neshodnem, takže to není třeba dál rozebírat. Motor Renaultu má krouťák 215 Nm (CTR 195 Nm), 20 Nm je znát, hlavně jsou dostupné níže (už od 3tis je tam 195Nm max. 215 v 5,5 tis. ot.), což dává Cliu tah ve stř. otáčkách, který motoru CTR chybí. Plus lepší zvuk (mnou zkoušené auto, žádné zvuky s podezřením na rozpad motoru nevyluzovalo), řekl bych, že klišé už je spíše stálé vyhlašování toho hondího jedničkou mezi dvoulitrovými atmosférami . Tenhle renolťácký je z mého pohledu povedenější.
To je v pořádku, já s nimi taky na okruhu nebyl (tedy s fiestou ano, ale sólo). Ano, máš pravdu, zadek clia je, řekněme, hravější, což ale rozhodně není na škodu, Renault si kladl za cíl udělat zábavné auto, což se mu rozhodně povedlo, není to profesorsky chladná mašina jkao Fiesta nebo GTI. Popravdě, jankovitá auta moc nemiluju, ale tomuhle prostě říkám lahodné vyvážení. A jen tak na okraj - je i nejrychlejší. Minimálně v mých rukách ;-) . Je pravda, že na brzdách je záď fiesty stabilnější, ale že by v utahovákách byla rychlejší, to jsem nepozoroval, naopak přechází dříve do nedotáčivosti. Ovšem Fiesta měla obuty CSC2 a Clio CSC3, což určitě není zanedbatelný rozdíl. :-| Neblbni - mechanické zapadávání u převodovky RENAULTU? :-O Štípněte mě někdo, to je jako když se řekne supersport od Hyundaie. >:D To tam muselo být něco rozbitého >:D >:D No, asi to bude co kus to originál. ;-\ A krásný zvuk? Při vytočení ano, ale jakmile jsem změnil tlak na pedál nebo ho povolil úplně, ozvývaly se z motoru zvuky, které bych viděl na náhlou smrt v 10 000 nejpozději. Fakt nezdravé :-| . Ale super, žes sklouznul ke srovnání CRS a CTR, respektive jejich motorů. Ani jeden z motorů není odspoda lenoch, jak se rádo říkávalo zejména o CTR. Ovšem na druhou stranu je fakt, že peklo začíná u CTR v 6000, zatímco u CRS začíná zábava v 5000. Není tam skok i-VTEC, ale přesto je nárůst dynamiky znát. Ovšem zase končí při 7400, což mi dává využitelná rozsah otáček 2400 rpm. CTR "začíná jet", jak jak říkáš (ono to není "začíná jet", ale "sakra ostrý nástup"), v 6000 a končí v 8250 rpm, tedy využitelnost pouze o 150 rpm horší. ;-) Ovšem smutné je, že používáš klišé, aniž by sis ověřil fakta. Líbil se ti CRS a nelíbil CTR, protože na CTR je 2.0 l atmosféra slabá? Pak věz, že CTR vážil ---!!! 1191 kg při výkonu 200 k, poměr váha výkon tedy 6 kg/k !!! Oproti tomu CRS ---!!! 1335 kg při výkonu 197 k, poměr váha výkon je tedy 6,8 kg/k !!! Pokud dobře počítám, je tedy rozdíl výkonové hmotnosti 13 %! Honda přiznává, že se jí nepodařilo dostat se s váhou nového CTR na úroveň minulého, zmiňuje se o "lehkém navýšení". Ovšem nebude patrně moc velké, protože si CTR prý ponechal dynamiku předchůdce (0-100 km/h za 6,6 s, max. 235 km/h). Porovnej se 6,9 s a 215 km/h u CRS. Čísla, která ukazují, že minulý CTR rozhodně nebyl dynamikou horší než CRS a že nový na tom nebude jinak, navíc s ostrou i-VTEC zónou již také od 5000 rpm. :-)
Nazdar Kingu! ;-) Konečně někdo s reálnou zkušeností. Ke cliu, pozor, psal jsem, že auto jsem neměl na okruhu, fiesta sice byla ke srovnání, ale oboje na sice zatáčkovité cestě, i s vracečkami, ale za běžného provozu, proto o podvozku na limitu, chování při eliminaci přetáčivosti plynem, atd. ani nic napsat nemůžu. O nectnosti clia s nestabilitou zadku jsem psal, zvlášt při prudkém brždění před vracečkami to byl problém, pak se fakt nedá mluvit o stopě nebo trefení apexu, prostě to jen zatneš. Fiesta se chovala o dost stabilněji, určitě byla v utažených zatáčkách rychlejší. Brzdy, jednoznačně největší pozitivní překvapení, jedovkami bych je nazvat nemohl, z mého pohledu pro tohle auto ideálně nastavené, řazení přesné, u mnou zkoušeného kusu žádná gumovost, čisté mechanické zapadávání, ano u Renaultu. :-) Jediné, co mě při těchto rozdílných pocitech napadá je, že to snad nebude znamenat, co Clio to originál, aby se pak člověk třepal, na jaký kus bude mít štěstí. A pokud jde o motor, nevím proč se mému nadšení divíš? Jen proto, že jsem nezahořel pro ten honďácký? Jednak HH ve třídě CTR (nižší stř.) mají dnes běžně o 200-300 kilo víc než tohle Clio, tam je dvoulitrová atm. svým krouťákem už za limitem, na tu váhu je to málo, proto turbo. Ale zpět k motoru clia, je nastaven naprosto jinak než v CTR, má naprosto lineární tah od volnoběhu a sílu už ve středních otáčkách se špičkou kolem 6,3 tis. ot., tam CTR teprve začíná jet. Navíc má krásný zvuk, já vím, že to hondaři neuznají, ale hezčí než jekot CTR v 7,5 tis. Podle mě se ten motor mimořádně povedl, s minimálními úpravami, hlavně výfuku, by to z fleku mohlo jezdit v nějakém okruhovém autě. ;-)
Hm, zajímavé, s 330cd jsem jel bohužel už dost dávno, pro sebe beru vždy jen R6 benzín, a při testech novinek BMW mě zajímají taky spíše benzíny, takže těžko soudit. Ale u současné trojky nebo pětky charakter brzd nemůžu popsat jinak, než jak jsem to udělal, se současnou 330d jsem sice nejel, ale divil bych se, kdyby měla brzdy naladěny diametrálně jinak než např. 330i, u které je náběh krásně regulovatelný tlakem, žádné zakousnutí se po doteku pedálu a následným čelem na skle. ;-)
Obávám se, že opět musím lehce nesouhlasit, ale jen částečně. V Cliu se stále sedí dost vysoko, ale dá se s tím žít. ;-\ Jsem vážně šokován, že se ti líbí dvoulitrová atmosféra... ;-) Ale výborné řazení? No nevím, kdyby měly takové sériové Renaulty, byla by to paráda, ale tenhle gumák do sportovního auta nepatří, byť je krátký a přesný. :-| Asi jsi měl jinak nastavené brzdy, u mého exempláře byly jedovaté až dost :-) Ovšem největší třecí plochu máme u podvozku. Fiesta že je lepší? Ale jdi... Řízením pochopitelně ano (propastně), ale podvozkově rozhodně ne. Neutralita obou aut je fantastická, taky mluvíme o nejlepším a druhém nejlepším malém HH na trhu, ovšem Fiesta je tím druhým nejlepším. Je totiž rychlá a precizní, ale jakmile začne být nedotáčivá, je konec, zatímco Clio je na hranici adheze famózně řiditelné plynem a balancování mezi nedotáčivostí a přetáčivostí je velmi zábavné (a to mimochodem při komfortnějším nastavení šasi). Ideální stopu nenajdeš tak rychle kvůli řízení, ne kvůli podvozku a je to jen otázka citu. Clio je prostě v současnosti leader béčka a jediný, kdo s ním udrží krok, je právě Fiesta. Ale nevím, jestli bych si ho koupil. Nedokázal bych se totiž asi sžít s jeho řízením tak, abych dostal z podvozku za všech okolností 100 %. :-( Ještě stále věřím v CTR >:-[]
mne se octavie mezi HH taky nelibi, ze byla HH of the year ve Skotsku je skutecnost a neni to z moji vule, je to pouze konstatovani. nrchapu proc by tam nejaky picanto bejt nemelo, kdyz 106 tam je automaticky... clio ale rozhodne HH je!!!
Jo,jo. Octavia, Humle, nemůže být HH, neb je to liftback... to bychom do této gategorie mohli cpát i Imprezu. HH je produkt VW - GTI. Ten vytvořil tenhle segment, tedy sportovní kompakty. Třída nižší střední. Co je pod, je malé, nad nejsou hatch backy, takže se z nich nemohou tvořit HH. Je to prosté, ale zoufalá touha některých jedinců je schopná cpát do kategorie HH i tuněného Žigula. Souhlas, R32 je dělo. Není to klasickej HH, neb základní cenou atakuje již milionovou hranici (nezapomeň, že HH jsou náhražkou za těžký zboží diamantovejch kovbojů), je to čtyřkolka a na šestiválci, ale jako speciální kategorie - kompaktní raketa... je to nejvyváženejší dělo v nižší střední.
nerikam, ze to automaticky znamena, ze by bylo lip ovladatelne, ale v tomto pripade tomu tak je a nedal jsem si praci s pocitanim kg/kw ale myslim, ze je to prinejhorsim hodne podobny, takze se vlastne zadnej narust vykonu temer nekona
za hot hatch je teda ve svete povazovano skoro vsechno bez ohledu na velikost... od 106 po octavii vRS , ktera vloni byla vyhlasena hot hatch of the year ve Skotsku... takze bych rekl, ze clio je rozhodne vic hot hatch nez octavka :)
a picanto si tam klidne zarad, ale rid si ho sam :D
v rade testu proste vyhralo clio proti soucasnymu GTI... ja kupovat hot hatch, jdu do R32 protoze v plny nalozi ho muzes mit za 900 a je to skvely auto, spis teda vseumel nez hot hatch, ale ne sebeuzsim okruhu da tyhle auta vsechny, bez ohledu na hmotnost
Obecně máš pravdu, jde o vozy jiné kategorie, byť obdobného výkonu... V praxi bude fanda Clia se rozhodovat... aby pak uznal, že ten difusor přeci jen využije méně nž kufr... a koupí Octavii. Můžeš si být na 95% jistý.
Neboj se, humle, že nevím, co je Clio W... P.S. Clio je "mini hot hatch" na to pozor. Regulerní HH jezdí v segmentu nižší střední... Když připustíme tenhle guláš, můžem tu za tejden řadit do HH i Picanta turbo. Chápu, že dnešní Clio je větší než GTI 1, ovšem je nutno posuzovat aktuálně v době.
GTI: CLIO je jen CLIO. Dnes má 200 a difuzor jak z raketoplánu. Tohle ještě z nikoho legendu neudělalo.
Dukaz tve neznalosti... Clio je mezi hot hatchi legendou uz davno od dob Clia williams. I toto nove Clio bylo ve spouste testu vyhodnoceno jako nejlepsi hot hatch. Stejne jako dinar s tim nesouhlasim a mel jsem z toho auta stejny pocity! pod palubku se vam nevejdou kolena a sedite podivne vysoko. navic podvozek nebyl ani ve verzi CUP dost tvrdy. me navic nepresvedcil ani ten motor. proste se mi pocitove zdalo, ze to moc nejede. hned potom jsem sedl do fabie RS a mel jsem pocit lepsi dynamiky(je mi jasny ze sto lidi uz krici). Zduraznuju pocit.. je jasny, ze fabka tak rychla neni ale ten zatah turba vas proste zarazi do sedacky a to se v cliu nedeje. nove clio mi prijde jeste mekci ale nebyla moznost jet drsne.. kazdopadne je mene obratne nez to predchozi a golf GTI je pro me lepsi varianta a to nemluvim o R32, ten je naprosto skvelej...
Tvrdo oponujem. Záujemcovia o Clio a Octavku sú úplne odlišní ľudia...
ten čo kupuje oktávku, tak nepozerá po Cliu a kto kupuje Clio tak sa neobzrie za Octavkou...
No-manuální klimu to má, automat pokud není dvouzónová je zbytečná myslím. Za kola nepřiplácíš, 17" litý to má v základu, barva je nejhezčí červená a ta je bez příplatku (metla je za 10), lepší hudba stačí připlatit 2tis. za MP3.Xenony na okruh nepotřebuješ :-) . Takže kolem těch 700 by to být mohlo. Ale jinak souhlasím s tím, že to je opravdu dost. A to srovnání s O2 RS je samozřejmě nesmysl jak někdo psal výše. Vždyť to je velký a těžký auto s velkými převisy - v zatáčkách bez šance oproti Cliu Sport. Vždyť to Clio má i větší rozvor oproti O2 možná to Clio snad i větší rozvor, :-) . To je sranda....Jsem si toho všimnul až teď. O2 je rodinný auto, Clio je auto do města. O2 je rychlý rodinný auto, Clio Sport je Hot Hatch jako swiňa !
Všemi tolik chválené předešlé ostré Clio mě jaksi emočně minulo, ze zcela prostého důvodu, tragického posazu, protože pokud v autě sedím jako na židli, kolena obtočená kolem volantu, volant sklonem připomíná dodávku, pak je úplně jedno, co auto umí, protože nasranost z toho, že si nemůžu pořádně sednout, u mě nepřetlačí nic. Takže nové Clio mě o to víc překvapilo tím, že konečně nabízí, sice ne dokonalý, ale už alespoň ostatní vjemy nerušící posaz. Na okruhu jsem s ním sice nejel, ale přesto zážitek bezvadný, z konkurentů se mu podvozkem sice vyrovná Fiesta ST, já bych řekl, že je i lepší, motor Clia je ale dokonalý argument, to není sportovní motor, to je dvoulitrová závodníčka s perfektním zvukem. Další překvapení, výborné řazení, to snad ani není Renault a brzdy, které mi nejvíc připomínaly BMW, pomalejší nástup, perfektní dávkování, nevadnou, super. Zmínil jsem fiestu, podvozkově bylo možná Clio na okruhu skvělé, já jsem jezdil jen silnice, ale nakonec i autor článku zmiňuje podobné vjemy z podvozku, které jsem zaznamenal na silnici. Problém je opravdu lehký zadek a naladění zadní nápravy, auto se při opravdu prudkém brždění nadlehčuje a vlní, pohyb volnatem zadek rozhodí, nájezdy do zatáček jsou pak násilné, nedá se jakoby nasadit hned ideální stopa. Tohle Fiesta umí líp, navíc má i lepší řízení, ani ne tak přesnější jako vyváženější, ale jsou to spíše postřehy ze současného porovnání obou aut, pokud bych jel jen Clio možná bych to tak nevnímal. Clio je každopádně díky motoru na silnici účinější, konkurenta pro velký výkonostní rozdíl ve své kategorii nemá, Fiesta jí stačí podvozkem ostatní se dívají z dálky (207 jsem zatím nejel), např. zmíněné Polo je o ligu níže. Jiná věc je, kolik se jich za odhadovanou cenu prodá.
>:D:-( zase přesvědčuješ jakýs odborník, "jen nevím, jestli je to nejlepší pro turbo". Zkus aspoň nastínit, jaký vliv by mohlo mít použití LPG jako paliva na funkci turba, třeba se něco dozvíme. ;-)
GTI, na jeden detailik si zabudol. 200k v lahkom a malom Cliu a 200k v tazkopadnej Octavke (voci Cliu) je diametralny rozdiel. Take dve auta predsa nemozes zrovnavat, aj ked maju rovnaky vykon.
Bohuzel GTI ma pravdu. V te cene je prd a musis priplacet barvu, aut. klimu, xenony, lepsi hudbu atd. Kdyz jsem to spocital, tak to bratru vyslo az nekam k 800 tis. a to ac jsem velky fanda Renaultu nemohu stravit taky. Myslim si, ze adekvatni cena mela zacinat, tak o 113 tis. mene nez je ted a napr. aut. klima nebo treba ta barva jiz mohla byt v zakladu... Takle pro me cenou je to Clio RS velke zklamani.:-( Jinak ale super kara a kdo na ni ma, tak si posmakne... V PA se jdu na nej tady v Praze aspon podivat...
svého času jezdilo jedno STI na plyn...dovoz z holandska (tak se to docela rozmohlo), prostě síla - náklady na provoz jako u "normálního" auta. jen nevím, jestli to je nejlepší pro turbo.
:yes: pises dobre a objektivne...Ne jako tady GTI (reditel Zemekoule) nic proti jeho slohu,je vytribeny...ale o objektivnosti se mluvit neda, jasna zaslepenost ;-)
Prísahám bohu, jsem byl u jednoha magora co prodává Fordy na Vysočině, a po předváděcí jízdě s novým STéčkem, kdy se mi něco dost nezdálo, mi ukázal plynovou nádrž v kufru >:D >:D >:D
a i v nižší střední pohodlně odvezeš 4 dospělé...v malých autech to taky jde, ale jistě ne tak pohodlně..no ale hothatch si přece nikdo nekupuje na vození rodiny
ahá..a nemá být náhodou Hothatch hravý a tudíž tak trochu nedospělý? to potom spíš vydím problém v těch dospělých hothatchích že prostě jsou špatně...navíc Clio má dle novinářů phodlnější podvozek než jakýkoli jiný hothatch...
:-):yes: Pod padesát ti nikde na tuhle cenu nesleví... nezapomeň, že budeš muset dobrejch cca 80 ještě přihodit... (barva, hudba, kola...) takže myslím, že se slevou bude tak za 750... s odřenejma ušima.
Je to druhý nejmenší segment. Je to auto vnitřním rozměrem na hranici tolerovatelnosti z pohledu chlapa, co má trochu figuru. Dnešní malé vozy sice rostou, dnes takřka atakují hranici 4 metrů... leč je potřeba si tohle vyzkoušet. Malý vůz - jentaktak pro dva. Nižší střední - ve dvou dnes velmi příjemné vnitřní rozměry. Střední třída - pohodlně odveze 4 dospělé (pozor na IS), vyšší střední - ideální pro jízdu 4 lidí...
K posledním dvěma větám není co dodat, to je pravda. ;-\ Jenže on ten HOT není jen o kilowatech a dalších decilitrech obsahu motoru. Jel jsi někdy třeba Saxem VTS? "Obyčejná" atmosférická jednašestka s bratru 116 koníky... ale ty hektolitry adrenalinu. To by zaplnilo padesátku v podolí. A má to zase něco do sebe, něco, co se špatně popisuje, protože se to dá jen prožít. Co teda vlastně nabídne to Polo? No vážně, CO? Polstrování z babiččina gauče? Kukuč Passatu? ... ne, díky. Ne. Ok, do mrtvoly se nekope, beru zpět. ;-) a znávám, že cena je vážně trošku přemrštěná. Jenže praxe je taková, že na salonu si slevičku ani nemusíš vyžádat... stačí se podívat do stropu a prodejce ochotně padesát (nebo jiných ..sát) rád sleví, protože splní cíl a dostane za to měsíční bonus. Ceník je "jen" papír, tak jako CLIO je "JEN" CLIO :-)
Já nikde nekritizuji Clio. Ano, těch 200 koní jej pasuje na špici segmentu. Ale nezapomeň, že POLO dojíždí a přijede nové, včetně POLO GTI... a přijede FIESTA ST... Jinak, ta cena jej zavanula (tedy přinejmenším zde) do říše pohádek. Cena těchto mini hot hatch by se měla pohybovat kolem 500... pak je to nadějné. Za 700 a kousek máš OCTAVII RS také na 200... Problém je, že tehdy, když by člověk byl schopnej si tuhle lítačku koupit, na ní nemá. A když už na ní má... koupí si dospělý auto... ;-):yes:
Jasně já to chápu, ale právě hot hatche si ty emoce zaslouží a Clio Sport je kandidátem na to nejzábavnější auto tohoto segmentu, takže bych právě zde čekal důraz testu, představení, dojmů, které budou popisovat ty vlastnosti, které se očekávají.
... pro někoho, komu pětadvacet kilo chromu z přední masky Etalónu ulpělo u na jeho bifokálních brejlích. Takže sundej si je, otři kusem flanelu (ta košile za dveřma, hned vedle holínek, víš..) a pak se podívej ještě jednou. Jestli to nevidíš, pak píšeš jen z potřeby exhibovat. Clio Sport je svým tpůsobem fenomén. Pro lidi se srdcem a aspoň trochou odvahy ukázat okolí tho "Jekylla" uvnitř. Lehkonohej sprintér se silným srdcem a charismatem, o kterém si může Polo nechat zdát. A že to není soupeř? No, není. Tak jako žádné jiné auto v té třídě. Uvidíme, s čím se vytáhne 207 GTi s přeplňovanou šestnáctistovkou a 125 kW. Ale opona se ještě nezvedá, v tuto chvíli drží prapor Clio Sport a to velmi, velmi přesvědčivě ;-):yes:
Jeste,ze je tady GTI,vzdycky vsechno vi,vsechny zdrbe,co se mu hodi do karet to vyzdvihne,spoustu podstatnych veci jakoby ciste nahodou jiz ponekolikate opomene,trochu si zas protireci,ale hlavne zas placa a placa ty svoje sracky.....Gé Gé Gé,kolikrát se u toho zase udelal?
jasne, je to cca 197k, vypoveda to o poctivosti importera ci kto tie stranky schvaluje... 8-s (inac ta cena je nechutna, za to si radsej kupim focus ST a to je uplne ine kafe !!!)
Nahoře v diskuzi to vře. Jeden šmahem sejme (naštěstí jen slovem) Cliem ST i GTI, druhej brečí nad tím, že nám redaktor nepřiblížil počet erekcí na rovinkách... no, klasika. Takže klid. Popořadě. CLIO je jen CLIO. Dnes má 200 a difuzor jak z raketoplánu. Tohle ještě z nikoho legendu neudělalo. Co se týče plaček nad absencí emocí v testu, nezbývá, než doporučit návštěvu nějakého filmovýho cajdáku... tam zažiješ emocí dost. Pokud tu čtu testy, a že je čtu velmi, velmi podrobně, nemám k nim připomínek. Perfektně nadávkovaný mix faktů i pocitů... Navíc čtením v čase zjišťuji, že testy se jaksi vybrousily a jsou obsahově prostě charakteristické pro AUTO.CZ, v tom nejlepším slova smyslu. Navíc, testy nepíše jen jeden redaktor a tak je moc přijemné plout v myšlenkovém proudu, tu jednoho, tu druhého redaktora, přičemž... každý z nich... člověku mnoho dá. Nikoliv jen těmi fakty, ale užitýmy slovy, přirovnáními :yes:, rytmem vět... tihle hoši totiž umí nejen kroutit volantem tak, jako se to ty nenaučíš nikdy (kde taky), a pokud, tak maj proti tobě ještě jednu intelektuální nadstavbu - umí napsat. A to, to je velké umění. Takže - BRAVO TESTY. P.S. Clio... vneslo do malých vozů jedno velké číslo. Číslo 200. Neměj obavu, že příští POLO GTI bude mít koní méňě. A asi můžem čekat, že G6, tedy GOLF 6, Gé Golf, Gé, jako GURU bude muset koní přidat... což obecně nevítám, leč tlak doby je neúprosný. Tak v tom bude asi dobré pochválit CLIO, jo, přikládá do kotle. A cena? Bohužel nemůže nezahrnovat ty koně... takže... buď tohle, nebo o pade víc za o třídu větší GTI či ST... není co řešit.
Ok, ale vcelku souhlasím, minulé Clio mělo tvrdší podvozek než toto, ale to rozhodně neznamená že bylo lepší či líp ovladatelné...bylo jen mín pohodlné.. ;-)
Dobrý den. Co se týče kurzu jízdy. Určitě existují lidé, kteří sednou do vozu a hned s ním dokáží proletět zatáčkou ve 150 km/h. Já jsem do nového Clia Sport sedl v Brně poprvé a rozhodně nejsem z těch, kteří devět kol, na které jsme auto dostali, projedou na plný plyn bez ohledu na to, jak to dopadne. Auto je potřeba poznat, trochu se s ním sžít. Asi je vám také jasné, že za devět kol jízdy nenasbíráte tolik poznatků, abych tady mohl hýřit emocemi. Na to potřebuji více času a vyzkoušet Clio Sport v různých režimech.
Ad. styl psaní. Pokud si poctivě pročtete testy za posledních dejme tomu šest měsíců, zjistíte, že nepíšeme pouze v zažitých frázích. Testy na Auto.cz mají svůj styl (důraz na informační hodnotu), avšak chápu, co byste si rád přečetl. Věřte tomu, že i já bych si rád něco podobného napsal. Ale mohu si to dovolit u určitých vozů (třeba Jaguar XK). A je také spousta čtenářů, možná drtivá většina, která vámi požadovaný styl naopak nepreferuje. Takže se můžeme pokusit hledat kompromis.
sám Tiff to tam pěkně popsal- je to slide- tedy smyk a to kontrolovaný, ale driftem se smí nazývat jen kontrolovaný smyk se zadokolkou...ale už to nebudem rozpitvávat ;-):yes:
Nein..to není drift..to je jenom extrémní hra s předokolkou která může být minimálně stejně zábavná jako s některýma zadokolkama. Ale víš jak, já jsem zastáncem toho že by se driftem nemělo nazývat cokoli jedoucí bokem , ale jen to co se tak začlo nazývat v provopočátcích této zábavy (v dnešní době i sportu)... ;-) ale jinak Tiff umí, o Cliu nemluvě :yes:;-)
proč se jezdí na okruh? Proč si někdo kupuje takové auto? Přece pro zábavu! ;-) A trápením bych to zrovna nenazval..člověk by si měl někdy pořádně projet to svoje auto a konstruktéři s občasným takovým zacházením počítají jinak by takové auto nevyráběli ;-)
Tedy pane Zezulko, uz jsem chtel reagovat pod vasim poslednim testem, ale bohuzel na auto.cz to nejde.
Co takhle zkusit popsat zazitky z podobnych aut vice emocne a ne tak stroze a pouze se zazitymi klise, ktere bych cekal na Novinkach.cz, kde zrovna preradili do sekce auto-moto nekoho ze sekce varime-uklizime.
Tedy vse co jste napsal se dalo cekat a kazdy to vedel, nic o ovladatelnosti, nejake srovnani, nejake emoce - suche, nudne, sterilni.
Jinak pokud jste jel zatacky na Masarykovem okruhu +- 100 kmh, pak by to chtelo poradny kurz z jizdy. Jiz s minulou generaci Clia Sport se projizdely zatacky (ne vsechny, souhlasim) daleko rychleji.
Takze zkuste na tom zapracovat, nebo do redakce najit nekoho, kdo se v podobnych vozech pohybuje a umi sve zazitky prenest z hlavy na papir v nejake forme, ktera nebude tak sucha a doslova o nicem.
PS - nenapsal bych to lepe, proto se take novinarinou nezivim a jinak si zdejsi prace vcelku cenim, ale opet se ukazalo, ze redaktori Auto.cz umi napsat skvele testy konfekcnich vozu, ale neumi si poradit s cimkoli, co ma davat emoce a zazitky.
Toto Clio sklízí jednoznačný obdiv snad ve všech možných periodikách. Renault podobné vozy staví jako báseň. Tohle auto kašle na třídy a zařazení, je svou vlastní třídou, třídou Clio. A nenapadá mě žádný jiný vůz, kterému by nálepka Hothatch dnes slušela lépe a to včetně stájového Méganu RS. Existuje pádnější důvod na to, být mladý :-(