Zatímco Audi S6 mají na zádi čtyři kulaté koncovky výfuku, RS6 které vidíme na špionážních snímcích, dostanou dvě velké oválné koncovky a rozměrnější vstupní otvory v přídi.
Jseš řízek? Fakt drsnej týpek? Ale nikdo to o tobě neví? Bohužel jsi manažer a o tvých boxerských kvalitách svět neví? Neboj, je způsob, jak to ostatním sdělit...je tady RS6... vlk v rouše beránčím...klišé, ale dlouho se na nic tak nehodilo... :-) P.S.: doufám že ty diodové světla jsou jenom začerněné, na S6 vypadají fakt dobře.
A zase sa budú mať na čom doma nedocenení dôležití menežéri, dokazujuúci si svoju maskulinitu a potenciu, vybúrať do jarku ... >:-[]
Ale inak raketa, ako každé RS, zase prvé medzi rovnými (big 3). Tak teda "vide et audi" (pozeraj a počúvaj), lebo prehovoril majster!
Jediná Audi, která stojí za zmínku jsou S a RS. S tím si dají trochu víc práce, než s jinak oplechovaným VW. Otázkou však zůstává, proč kupovat Audi RS6, když je tu M5 >:D Vlastně... otázkou je, proč vlastně vůbec kupovat Audi >:-[];-)
:-) Otázek proč kupovat to nebo to... ;-) existuje "tolik co chlapů tady na diskuzi" [odkaz] >:D ale když se tak všichni zaklínáte Top Gearem... [odkaz] nebo RS4 vs M3 [odkaz] a část 2 [odkaz] nikde jsem nezaslechl zmínku o tom proč nekupovat Audi... ;-)
No jistě... Předpokládám, že je to ten díl, kde RS4 boring car jede rovně po runwayi a M3 kolem ní zběsile lítá... A to je přesně ono :-) Přeci nekupuji RS4, abych jezdil rovně po dálnici. Tahle auta by měla být o radosti, o zábavě... A té se ti dostane více v M3, M5 než v (R)S4, 6 ;-)
jo jeden z nich to je on.. ;-) jenže právě to byl záměr to takhle natočit, ale všichni umíme anglicky natolik abychom slyšeli co tam říkají.. a neříkají tam nekupovat bmw, ale taky jsem fakt nepostřehl názor - nekupovat Audi... a když to takhle podají přece na Top Gearu... tak to musí být pravda.. Ale taky tam jednoznačně udávají argumenty k jednotlivým autům.. bmw - fun, Audi - everyday car + all whell drive... ;-) Ale zapoměl jsem, že tu všichni driftujou ráno při cestě do práce... teda kromě mně asi... >:-[];-)
Nevím, proč by jízda s M3 měla automaticky znamenat driftování :-| A, ciello, opravdu mi nemusíš vysvětlovat, že to byl záměr to takhle natočit :-! S M3 můžeš přeci stejně kvalitně každodenně jezdit do práce jako s S4...
to jsme se možná nepochopili.. ;-) nicméně to na mě působilo, jakože to píšeš ve smyslu, že quattro (Audi) je na rovinu a dobrou trakci bez driftů atd (i tam o tom mluví) a bmw o tom řízeným smyku (opustím význam drift ;-)) a tím pádem zábavnější a kdkoliv přidáš plyn začne tě zadek "předjíždět"... (nejen na mokru).. Já jen prezentoval Top Gear, kde jednoznačně mluvili o "brutalitě" bmw a "every-day" Audi.. tož tak ;-)
Tak ještě jednou: "Přeci nekupuji RS4, abych jezdil rovně po dálnici. Tahle auta by měla být o radosti, o zábavě... A té se ti dostane více v M3, M5 než v (R)S4, 6..." Jistě, že jsou S, RS dobrá i v zatáčkách, BMW je ale zábavnější :yes:
počkej... já nemám negativní názor ani argument na jediný z těch aut.. jen každý je jinak postavený... a pouze poukazuju, že jsem nazslechl v tom videu radu proč nekupovat Audi.. o BMW jsem neřekl ani písmeno.. ;-)
hele ZZ, pod jakým článkem ses to chytnul naposledy s GTI. Nebylo to náhodou pod tím o Autosalónu v Paříži? Mě to připadá, jak kdyby tam redakce smazala velký kus diskuze...
Pravděpodobně půjde o upravenou S6. Kdyby to byla RS6 i když maskovaná. Tak výsadou RS u Audi je rozšíření náprav a tím pádem podběhů, což tady nějak nevidím a pochybuji, že by testovali pouze motor. Očekávám také úpravy na podvozku, buď Magnetic Ride nebo aspoň DRC jak je v RS4. Proč jsi kupujeme auta s tímto výkonem? Aby jsme byli rychlí a zábava může být i v jiném voze než M3, M5. Driftovat se sice s Audi nedá, ale věřte tomu, že na normálních silnicích se M5 a AMG bude koukat právě na ty oválné koncovky jak mizí za horizontem. Měl jsem možnost jet M3 a vzápětí RS4 a věřte tomu, že Audi je o krok lepší. Pravda je, že je trochu sterilní,a zase čím stabilnější - tím rychlejší... ;-);-)
Souhlas, může být lepší, ale nemusí. Fakt je že M3 je klasika. Jde tzv. o nekončící závod dvou značek a vedení se bude střídat... pro zákazníka jen dobře. Troufám si tvrdit, že MB s AMG je trochu vedle, ten má svoji klientelu jinou než BMW a Audi
Jsou to předčasné soudy, ještě jsme v tom nikdo nejel, ale pokud budu srovnávat E55 AMG se starou RS6 tak bude Audi ta co zírá na mizející koncovky....těším se na srovnání E63 AMG s novou RS6, zázraky se dějí, třeba se jim to konečně povede:-)
Může se stát, já jen apeluji na quattro. Pokud člověk nebude vše driftovat tak se zadkem nemá šanci Audi dojet (v zatáčkách). Ne nadarmo zakázali Audi cca v r 2001 v DTM používat quattro pro příliš velkou převahu, ale moc to nepomohlo :-):-). Ale ať je to jak chce, všechny káry v tomto segmentu mají něco do sebe a každý si v nich vybere to své co hledá.
Víš co, ono to quattro není samospasitelné. Pokud se budeme bavit o optimálních podmínkách (sucho, dobrý povrch) tak zadokolka od MB (AMG) je v zatáčce rychlejší, protože není tak děsivě nedotáčivá, ale pořád to není šíleně přetáčivý stroj ala Viper. Další věc je ta, že ESP v AMG je nastaveno tak, že ti drobný smyk povolí (mně to stačí, chlapci z Top Gear tvrdí, že to zasahuje moc, ale já za něj byl dost rád:-), ale Audi (RS6) tě prostě nepustí. Dokonce i na sprint s vypnutým ASR a ESP bylo AMG rychlejší (vyzkoušeno a věřte, že rozdíl byl takový, že fotobuňka nebyla potřeba) Ano uznávám, že s takto silným motorem je na výjezdu fajn, že můžete dát plnej, ale ve finále vám pomůže stejně ESP, protože auto se pohrne rovně ze zatáčky. Dokonce i nová RS4, která má 60% na zadek se tak chová. Ale jak už jsem psal, v nové RS6 jsme nejeli a já budu jenom rád, když Audi překvapí a zaboduje:-)
Tak tomu říkám něco. Je to nádhera. Moc se na ni těším. Už jen kvůli tomu bastardovi přepolňovanému....brrrrrr, až mám husí kůži. Hlavně jsem zvědav na krouťák, to bude něco...ale zase, co ten nástup že? No uvidíme, ono se to určitě nějak udělá. Super Audi, bude to šupa. :yes::yes:
Mam taky tusak ze to bude "len" preplnovany osemvalec 4,2, pravdepodobne 4,2 TFSI. Spominany desatvalec vedia v atmosfere vyladit na nieco cez 520 koni, na co by v dnesnom trende nasadit turbo bolo hriech.
Mne se tenhle koncept libi. Uz soucasnou generaci jsem obdivoval. Rychlost supersportu, maximalni pohodli, relativne nenapadny design. Mel jsem s ni moznost jezdit na snehu a ovladala se perfektne. Na poslednim HighSpeed meetingu v Mimoni jedna jezdila, mela upravenou jednotku a nekolik dalsich uprav a na tak tezke auto to byly uctyhodne casy. Mrknete na vysledky a fotogalerii. [odkaz] A jeste male info k casum Ultimy, ktera je az tesne za tou RS6, Ultima dostala novy motor 600HP, 750nM a seriova spojka jaksi nedokaze prenest takovy kroutak, takze uz od 4000ot klouze. P.Sachs uz pracuje na nove, dvoulamelove...Otazka je, co na to povi seriova prevodovka Porsche G50...
Asi len avizovaná S6 V8 4,2TDI je to čo je na tej fotke.Mercedes má E 420 CDI, AUDI to chce predbehnúť, motor asi posília a vzhľad? Na S6 akurát, RS6 musí byť brutálnejšie!!!A okrem toho TDI vyhralo LeMans, prečo to len ďalej nepredať nejakým S - kovým modelom...
A čo sa RS6 týka, pomaly sa začínam aj ja prikláňat ku 4,2 Biturbo samozrejme ako TFSI, motor je kratší - menší prebytok hmotnosti pred prednou nápravou, väčšie možnosti o pár rokov urobiť facelift - zmeniť ľahko motormenežment a výkon zvýšiť poriadne.U atmosferického motora je to o dosť ťažšie...
Takže, tešme sa!!! ale na čo? na S6 V8 TDI? 8-s