Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Výstavba mýtného systému zastavena

Spor o výstavbu mýtného systému nabral na obrátkách předběžným opatřením soudu na zastavení stavebních prací.
Zpět na článek
12. 10. 2006 09:56
neregistrovaný "fan"
12. 10. 2006 10:02
neregistrovaný "Essesant"
12. 10. 2006 10:18
neregistrovaný "P."
12. 10. 2006 12:30
neregistrovaný "Essesant"
12. 10. 2006 10:15
neregistrovaný "fan"
12. 10. 2006 10:22
neregistrovaný "P."
12. 10. 2006 10:28
neregistrovaný "fan"
12. 10. 2006 12:36
neregistrovaný "Essesant"
12. 10. 2006 18:37
neregistrovaný "Jjuan"
12. 10. 2006 10:35
neregistrovaný "FSi"
12. 10. 2006 10:53
neregistrovaný "fan"
12. 10. 2006 10:58
neregistrovaný "briza"
12. 10. 2006 11:25
neregistrovaný "Ciello"
12. 10. 2006 11:27
neregistrovaný "Ciello"
12. 10. 2006 11:18
neregistrovaný "Majk"
12. 10. 2006 11:30
12. 10. 2006 12:42
neregistrovaný "Essesant"
12. 10. 2006 13:24
neregistrovaný "Bbleach"
12. 10. 2006 13:39
neregistrovaný "Essesant"
12. 10. 2006 13:55
neregistrovaný "FSi"
12. 10. 2006 13:42
neregistrovaný "briza"
12. 10. 2006 14:52
neregistrovaný "Essesant"
neregistrovaný "fan"
12. 10. 2006 09:56
Kocourkov
Bezva, zatímco se tam nahoře budou hádat, my řidiči budem 20 krát dobržďovat na 50 km/h, na úseku Praha Brno, čekat v zácpách na jeden volný pruh, v tom pravym jezdí totiž TIR z celýho vých. bloku(zdarma). Nehodovost poletí nahoru, ale hlavně že na tom někdo vydělá. Mno a na to všechno si ještě koupíme novou "dálniční" známku. Sprostě tady mluvit nebudu ...@@#$^&**!@@ Zlatej kancl...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Essesant"
12. 10. 2006 10:02
Kola spravedlnosti
se zda se preci jenom roztocila spravnym smerem. Samozrejme, ze zpozdeni spusteni systemu vyberu myta bude mit negativni vliv na rozpocet. Jenze stejne tak neni v poradku jak probihalo vyberove rizeni a to, ze zvitezila az 3. nejlevnejsi nabidka. Technicky jsou systemy Autostrade a Kapsch technicky identicke. Ten od Autostrade ale stoji o cca 4.5 mld CZK min. Vylouceni z miliardove zakazky pro jiny system rizeni kvality a bezpecnosti prace a proto, ze u jednoho z clenu predstavenstva nestihli dodat vypis z rejistriku trestu mi prijde smesny. Naopak co se tyce zavadeni mytneho systemu jako celku Kapsch nema prakticky zadne zkusenosti. Naproti tomu systemy Autostrade funguje jiz hezkou radku let v Italii i v Rakousku.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "P."
12. 10. 2006 10:18
Re: Kola spravedlnosti
Ty snad musíš být od Autostrade zaplacený. Každý přece ví, že veškerou technologii pro Autostrade v Rakousku dodával právě Kapsch, takže je to právě Kapsch, kdo něco podobného umí fakticky vybudovat. A co se týká té spravedlnosti, tak bych byl trochu opatrnější. Hlavní problém, který se řeší u soudu je zpochybňování jednoho čistě formálního pochybení UOHS a nikoliv tendru. Na jedná straně si tak Autostrade stěžuje na přílišný formalismus českých úřadů, když byla vyloučena např. též kvůli neprokázání trestní bezúhonnosti svého vedení a na straně druhé sama využívá naprosto bezvýznamné formální pochybení ÚOHS. To mi přijde hodně falešné...
neregistrovaný "Essesant"
12. 10. 2006 12:30
Re: Kola spravedlnosti
Ty zase budes asi zaplaceny od Kapsche pokud vypoustis do sveta takove vaginality! Ano, Hadware v Rakousku dodal Kapsch, ale telematicke odecitani myta je vynalez Autostrade! Nemam chut vyhledavat, kdy byl Telepass v Italii zaveden a jak dlouho tudiz funguje, ale technologie vyuzivana v Rakousku je Technologii Autostrade. To, ze hardware doda nejaky subdodavatel na veci nic memeni! Tender byl zmanipulovany od sameho zacatku. Jenze v CR proste zatim neni chut to radne vysetrit. Zadavaci parametry byly usity na miru spolecnosti Kapsch! Autostrade do tenderu vstupovaly v konsorciu se Siemensem a navrhovaly Hybridni system, jez by dovoloval snadny prechod na satelitni system. Vzhledem k podminkam souteze a jasnemu preferovani mikrovlneho systemu se vsak Siemens stahl a autostrade nabidly svuj mikrovlnny system, z nehoz byly vylouceny pro naprostou banalitu. Statni urednici si meli pozadat o vysvetleni/doplneni chybejicich informaci, jak byva pri rozhodovani o podobnych tendrech bezne. Pokud by autostrade vypadly ve fazi posuzovani technickych parametru a ceny, bylo by vse v poradku. Na ucast ve vyberove komisi rezignoval jeden z uredniku protoze mu rizeni pripadalo zmanipulovane. Jeden z clenu vyberove komise podotkl: "Mel jsem obavu, ze pokud budeme ucastniky tenderu vylucovat podobnym tempem, tak nam nikdo nezbude. Nakonec jeden zbyl." Dal uz se mi ani nechce pokracovat. Jedinym vysledkem toho vsecho je, ze CR zaplati za system o 4.5 mld CZK vic, spusteni se diky napadeni ze strany Autostrade zdrzi a Autostrade nakonec zrejme vysoudi odskodne. Vsechny naklady zaplati danovy poplatnik a urednik si vklidu uzije sve uplatky. :-! Jenom nechapu, jak nekdo muze byt tak omezeny a podobne manipulace jeste chranit!!! PS: Autostrade samozrejme uziji vsech dostupnych legalnich prostredku, aby ochranily sva prava. Na tom nevidim nic falesneho. Prave naopak vyuzivaji formalniho pristupu: odvolavaji se na formalni nedostatky stejne jako formalnimi nedostatky argumentovalo ministerstvo!
neregistrovaný "fan"
12. 10. 2006 10:15
chapu
chapu, ze to asi nebylo koser, ale uz to mohlo fungovat a neprudit tim ty, kterych se to bezprostredne tyka. Ktery tendr u nas byl kdy cisty? Takhle se to protahne o par mesicu, ne-li let....Takze pak Kapsch bude odstranovat "brany" a Autostrade instalovat nove ? :-(
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "P."
12. 10. 2006 10:22
Re: chapu
Problém je v tom, že dneska už člověk vlastně neví, proč to Autostrade vlastně dělá. Myslím, že vítězství v tendru v tom asi nebude, protože i jim musí být jasné, že si nijak nepomohou. Komu to však všechno pomáhá je přepravní firmy, které teď hrají o to, aby ještě jezdili nějakou dobu bez mýta. Takže bych se vůbec nedivil, kdyby Autostrade byla jen nastrčená figurka od těhlech firem. A hádej kdo na tom všem prodělá?!
neregistrovaný "fan"
12. 10. 2006 10:28
Re: chapu
:yes:
neregistrovaný "Essesant"
12. 10. 2006 12:36
Re: Demagogie
Podobny nazor je cistou demagogii! Autostrade samozrejme chteji system v CR zavadet. Ono trh pro mytne systemy neni moc velky a ztrata kazdeho z nich boli. Autostrade se snazi ze situace vytezit maximum, kdyz podle vseho byly nepravem z tenderu vyrazeny. Podezreni ze italska polostatni korporace, jez nota bene system vyvynula a uspesne provozuje, je nejakou nastrcenou figurkou spediterskych firem je skoro smesne.
neregistrovaný "Jjuan"
12. 10. 2006 18:37
Re: Demagogie
...ztrata kazdeho z nich boli...Tak tak,tady se už nehraje o žádný pakatel a kde jsou vždycky prachy? :no:
neregistrovaný "FSi"
12. 10. 2006 10:35
Socáni
Nerad sem tahám politiku, ale socani to prostě podělali. Podělali, na co šáhli. To je vleklé zranění. Doležel a další, my se tady toho prostě asi nikdy nezbavíme.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "fan"
12. 10. 2006 10:53
Re: Socáni
Hm, politiku sem radsi ne. Ale je videt, ze koukas na bednu. Media jsou holt silna...
neregistrovaný "briza"
12. 10. 2006 10:58
Re: Socáni
... und brainwashing macht frei
neregistrovaný "Ciello"
12. 10. 2006 11:25
Re: Socáni
>:D >:-[]
neregistrovaný "Ciello"
12. 10. 2006 11:27
Re: Socáni
bohužel né tak silná, aby odkryla všechny průsery a bohužel už vůbec né tak silná jako ve vyspělých politických společnostech, kde se pod tlakem medií odstupuje z pozic a funkcí... !!!
neregistrovaný "Majk"
12. 10. 2006 11:18
Makají dál
Tam mezi OL a VY dnes ráno betonovaly patky >:D , tlačí je čas a soudy mají v ... :no:
Rozbalit vlákno
0
12. 10. 2006 11:30
PRACHY
Jo, prachy, vata, děngy, chechtáky... přes dvacet tisíc melounů... o ty jde (jsou to i tvoje vydřený prachy, cos vrhnul do společný kasy)... nejde o mýto, jde o místo. Musíš prostě sedět na tom správným místě... Pochop, tady se nerozdělujou okoralý patky z Delvity, tady jde o jinej chlebíček. To zastavení prací nepřeceňuj... V rámci přezkumu rozhodnutí požádal navrhovatel o předběžné opatření... tedy do doby konečného rozhodnutí, aby byly práce přerušeny. Soud vyhověl. Soud... není co komentovat. Vyčkejme verdiktu soudu. Ten vyřkne tu pravdu. Nikdo jiný.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Essesant"
12. 10. 2006 12:42
Re: Mozna
ani soud nenajde TU pravdu. Ono kolikrat soudy v CR neco rozhodnou a pak z toho vznikaji pohledavky z arbitrazi ;-) Myslim, ze tohle bude presne ten pripad.
neregistrovaný "Bbleach"
12. 10. 2006 13:24
Re: Mozna
soudy rozhodujou pouze podle zakona, v nich problem nehledej...
neregistrovaný "Essesant"
12. 10. 2006 13:39
Re: Zakony se ale daji vykladat...
Soudy jsou problem. Jak si jinak vysvetlujes casto rozporna rozhodnuti v odvolacich rizenich? Ver mi u soudu jsem byl mnohokrat a ani zakony ani soudy nejsou zdaleka dokonale.
neregistrovaný "FSi"
12. 10. 2006 13:55
Re: Zakony se ale daji vykladat...
No to te zklamu, protože zákon si soudce umí ohnout tak, že nestačíš koukat. Věř ;-\
neregistrovaný "briza"
12. 10. 2006 13:42
cerstve
Vyrok Evropske Komise ke stiznosti Autostrade: "Tendr neporušil pravidla EU pro veřejné zakázky."
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Essesant"
12. 10. 2006 14:52
cerstve ale prohnile
Reknes-li a, musis rict tez b (nebo ze bys ten clanek necetl dokonce?). ve zprave take stoji:

"Komise nicméně uvedla, že bude dále sledovat soudní řízení v ČR, které řeší, zda úřady při výběrovém řízení nedávaly záměrně přednost jednomu zájemci a zda nediskriminovaly ostatní.

To by skutečně porušovalo pravidla EU pro veřejné zakázky, ale podle EK má národní soud nejlepší možnosti, jak získat příslušné důkazy a provést důkladnou analýzu. Komise byla informována, že záležitostí se již zabývá český soud, a bude proto soudní jednání sledovat a čekat na rozhodnutí soudu, uvádí EK v prohlášení."

Jinymi slovy evropska komise v ramci subsidiarity vycka na vyrok soudu, ktery ma lepsi moznost vse vysetrit. Evropska komise rika, ze tendr je principielne v poradku, ale ze si pocka na rozhodnuti, zda nebyli nekteri ucastnici znevyhodneni. A to je prave jadro pudla a duvod proc se Autostrade brani.
Rozbalit vlákno
0