Musím to rychle napsat, než se od kolegy dozvíme, kolik už jich od rána stačili vyrobit, a jaký to je neskutečný dělo. Tak, mrkni na ten sedan :-) mrkni na to combi :-) a pak se odpoledne stav u Škody a konfrontuj to s OCTAVIÍ II. Dalších slov netřeba. P.S. Někde jsem tu včera četl o špatném kvalitativním roku TTT... dokonce snad kvůli tomu oddálili uvedení Corolly v USA o rok, tak si večer pastelkou přemaluj tabulky. Možná že první není první a třetí není třetí. Buď tedy první alespoň ty... kterej si koupí stříbrnou Octavii RS na 200 koních. Budeš král třídy. Možná nejen ve škole.
jeste bych nerikal hop...prijde me to o dost jinaci nez studie predstavena v parizi, takze pockejme si na evropskou verzi ok ? ;-) Nicmene v CR corolla kral tridy nikdy nebude, to je prece vsem jasne ;-) s RS souhlas, ovsem...ale co, uz jsem to psal nekolikrat ;-):yes:
Máš pravdu, akorát, že za Koktavku dáš o minimálně čtvrt mega víc a to si myslím je o dost, když je to auto ve stejné třídě. To máš další menší auto do rodiny.
Mrkni na ceny třeba jen toho původního modelu Corolly a Octávie. Kolega si pořídil O II s 1,9TDI a je i se speciální slevou na 600000,- . Za to budeš mít tu Corollu v maximální výbavě a odhaduju, že ti něco zůstane i na menší véču. ;-) Jinak já bych šel možná do novýho Civicu, ta palubka je opravdu síla, jen by mě víc vyhovoval design sedanu. V Estonsku jsem to viděl v černé metle a na docela slušných kolech a bylo z toho docela slušné i celkem reprezentativní vozidlo.
Tak snáď už bolo načase aby niekto poriadne zamiešal karty. Veď už sú tie vozy tak podobné že na každom nájdem niečo "okopírované" z nejakého iného...
Honde sa to, myslím, podarilo, aj keď podľa mňa novátorský dizajn zošedne skôr ako konzervatívnejšie línie. Ale aj tak mám radšej novátorov.
Jo,jo křivky by byly, ale těch plastů, vrzající palubjka...vzadu chybí víceprvek, málo prostoru pro hlavu, málo motorů. A uz to má každý druhý. trefa do černého, ale hlavne komerční.JInak to špička není a nebude, ale nic naplat, pěkný je...
Hrozně se mi líběj kecy o "víceprvku" Je tu hned každej odborník a jak ke kolu nevede deset táhel ,tak to opravdu není k ježdění... Pak se ukáže ,že doma hobluje Š 125 s pětikvaltem. Jo ,je jasný,že to kolo je lépe a přesněji vedeno,ale ty problémy na těch našich kočičích hlavách... běžný motorista ten rozdíl stejně nepozná... :no:
Ale pozná a právě na těch našich roznlácených cestách. Aby ti seděl stejně podvozek s vlečnejma tak musí být tvrdej a když pak najedeš na kočičí hlavy, tak tě to vytřese. To u víceprvku nemusíš. Sice se to třeba víc naklání, ale sedí to pořád perfektně. A abys tu nekecel hovadiny, tak zrovna já mám možnost jezdit jak auta s víceprvkem, tak bez. Moje vlastní auto jsem si pořídil s víceprvkovou nápravou. Mám na tomhle autě nalítáno 100k a žádný problém jsem neřešil a ani s geometrií nebyl problém a to jsem trefil nejednu pořádnou díru.
no...fabia ma vleceny ramena a prvotridni jizdni vlastnosti..co se tyce reakci skutecnych odborniku - cetl jsem clanek uvadejici vyhody a nevyhody obou zaveseni - pokud jsou vlecena ramena dobre nastaveny, muzou skutecne konkurovat viceprvku, tak ze to laik nepozna. osobne mam viceprvek a jsem velice spokojen, ovsem u stredni tridy je to standart ;-)
Fabia a prvotriedne jazdne vlastnosti?
Tak to neviem odkial to mas, ja som s fabiou kombi par desiatok tisic najazdil, a zrovna odviazany som u nej nebol. Zadok sice drzal dhsie ako na kratkej verzii, ale aj tak mi parkrat v rychlej zakrute odskocil (aj ked stacila korekcia volantom, za to pochvala) ale co som uz absolutne nemohol stravit tak to je az nenormalne priame riadenie. Kam pohnes volant, tam auto bleskovo ide, ked volant pustis, tak ide tam, kde si ho nechal natoceny, auto nema velku snahu vyrovnat. Musis mat oci stale na stopkach, lebo si kychnes, nahodou tuknes pri tom trochu do volantu a cele auto hodi bokom. To by som ako prvotriedne jazdne vlastnosti rozhodne neoznacil. Ano, auto dobre sedi a drzi stopu, ale to nie je vsetko.
Plus akusticky komfort je nulovy, v interieri to duni, ze po hodine jazdy po dialnici som mal zalahnute v usiach...
nevim s cim fabii porovnavas - SAMOZREJME ze pokud jsi zvykly na auto vyssi tridy tak je to veliky rozdil - porovnavej male auta, tam je jednim z nejlepsich. nechci se s tebou hadat - sam mam viceprvek a povazuji ho za "podvozkovou kulturu", ovsem je drahy a proto nemuze byt vsude. to, co jsem psal (srovnani viceprvek/vlec.ram.) jsem se docetl, psano motoristickymi odborniky, osobne nemuzu nic namitat, protoze odbornik nejsem ;-)
Ano, excelentny dizajn sa malokedy snubi s high-tech, priestorom, spolahlivostou a dalsimi atributmi dohromady. Vzdy nieco absentuje. Lebo potom by vyvoj trval dalsie dva-tri roky, alebo by bol tak drahy, ze by ten novy voz bol nepredajny...
Design: joktávka mnohem povedenější, tady se Toyota krapet netrefila do vkusu evropského zázazníka.Cena :téměř stejné. Spolehlivost: jasný vítěz Toyota .
pozor pozor koktávka patří jak do týhle třídy (corola) tak i do vyšší třídy (avensis) a možná i do nejvyšší třídy (lexus) je to prostě nehorázný dělo z MB který konkurenci válcuje na všech frontách >:D . Akorát bych si ho v nikdy nekoupil
A mrkni na rozvor. Skoro každé auto v té třídě na trku má větší rozvor než Octávie. Nemyslíš, že by bylo lepší ubrat ten baťoh vzadu a malinko přidat místa pro pasažéry ?
OCTAVIA jede na platformě Golfu... takže nafukování rozvoru asi není možná cesta. OCT I měla, zejména před modernizací s tímhlke problém velkej, G 5 se nafoukl a tedy OCT II s ním. Myslím, že již je to mnohem lepší.
A to píšeš o Octavii I alebo Octavii II? V O I bolo vzadu naozaj málo miesta, priestor v O II je kráľovský. Ale aby som povedal celkom pravdu, za volantom som sa cítil trochu stiesnene. Nie pre málo miesta, ale pocitmi. Mohutná palubovka, široký stredný panel, hrubé výplne dverí, veľké sedadlo a na nohy len akási malá diera pod volantom...trošku to odľahčiť by určite neuškodilo...
brrr, tak to bych opravdu nechtel byt kralem. za volantem je problem se zbytecne sirokym strednim panelem co tlaci do nohy, a vzadu je to oproti O1 urcite lepsi, ale kralovsky priestor to neni ani zdaleka. spis tak nejak "dostatecne". ale jinak vylozene spatny auto to neni, to nemohu rict
Jazdime rovnakou OII? Ale myslim, ze viac verzii nebude. Takze - vcera som presadol z mojej corolly do novej oktavky. Des a bes. Som dost vysoky, takze vdaka snahe Skodovky vzbudit dojem obrovskeho auta sa nemam poriadne kde zlozit. OK, zmestim sa, ale ten pocit rozhodne nie je tak dobry ako v corolle. Velkorysy stredovy panel zbytocne zabera miesto, o vrzgajucich plastoch nema vyznam pisat a na porovnanie motorizacie sa radsej uplne vykaslem, len by som zase upadal do depresie.
no..ac fanda japonskych aut, takhle spatny to s O2 zase nebude :-! pri me 2tis. km dlouhe sluzebce ani jeden plast nevrzl..tim netvrdim ze by zadny nikdy nemohl, ovsem na druhou stranu zase vsechy urcite nevrzou ;-)z motoru bych do deprese taky neupadal, TDI sice "pomlouvam" kde muzu, ovsem dobre nalady me rozhodne nezbavi ;-) s benziny jsem nemel tu cest, ale myslim ze budou okay...
Mozno je to "feature" konkretneho kusa, a mozno ma novy o par tyzdnov prijemne prekvapi. Ale 1,9 TDI (77kw) je oproti 1,4 D-4D (66kW) pomerne riadna tragedia. Hluk, kultivovanost, pruznost, vsetko zle. Len ta spotreba celkom ujde, to uznam bez problemu. Casom si urcite zvyknem (clovek vydrzi viac ako pes). Nemozem povedat ze by to bolo vyslovene zle auto, jazdit sa s tym da, ale nepatrim do cielovej skupiny ktorej staci ku stastiu kufor ako prasa ktory aj tak na 99% pouzivania ostava prazdny. Za tie prachy je to len nafuknuta bublina.
Pozn. plasty nevrzgali vsetky, to by som krivdil. Jedno miesto v strede konzoly ale niekedy staci :-)
Přemýšlím jestli je to těžkým nedostatkem intelektu, neschopností uvědomit si souvislosti nebo zda je jedná o pohou provokaci :'-( Pokud je to provakace, tak jedině, co Ti k tomu mohu říci, je to, že opět potvrzuješ, jaký jsi VWůl :no: Tohle je auto pro Japonsko, pro zemi, kde mají zákazníci trochu jiné preference - tohle auto je to, co v Japonsku chtějí! A vo tom to je. Možná by se měli vlkohradští tochu přiučit, aby již v Japonbsku nebyli za trapáky a aby se jejich prodeje nepohybovaly na úrovni statistické chyby :no:
Pokud tím chceš říct, že tohle "auto pro Japonsko" bude mít v Evropě problémy s prodejem, pak se dá z informací v článku a obrázků celkem úspěšně předpokládat, že budeš mít pravdu. ;-)
kdybys mel to dlouhy vedeni z medi tak vydelas majlant. tohle "auto pro Japonsko" se v Evrope prodavat nebude, a tudiz tady ani nemuze mit s tim prodejem zadny problemy
mno, ten koncept vypadal trosku uplne jinak - ne ze by me uchvatil, ale byl rozhodne o krok dal..toto je opravdu "hodne usedly" - abych to rekl diplomaticky ;-)
Když jsem mrknul poprvé na Auris tak to byl z předního pohledu docela šok co to je v předu za ponton, ale zase si to nespleteš v té dnešní hromadné šedivé koncepci současných aut. Uvidíme jak se to auto bude zamlouvat za 3 a více let. Není umění udělat něco co hrozně nadchne, ale za rok je to totálně okoukané, ale něco co i po více letech neurazí.
Tohle auto (a zejména v této podobě) se do Evropy pravděpodobně nedostane.. Corolla je legenda, v Japonsku jede, v USA jede, téměř všude jede.. jen v Evropě jsou prodeje poměrně neuspokojivé (vzhledem k tomu, jaké by si Toyota přála - viz Yaris, RAV či Land Cruiser ve svých třídách), proto přijde Auris.. osobně jsem se pořád nebzdal "naděje", že se Corolla v nějaké podobě nakonec v Evropě přeci jen objeví.. uvidíme, bude to zajímavé.. BTW prodeje Corolly, mě tolik neberou, hlavně že se daří Lexům ;-)
Aha... myslíš těch sedm prodanejch IS za září... Bravo. No, je to nárůst o 300% :-) TTTome... zkus to tu jinak, i když, chápu, dnes pod tímhle článkem tu moc novejch samurajů neulovíš ;-):yes:
GTI, asi jsi necetl muj kometar ke tve statistice v jinem clanku. Misto toho aby jsi se zamyslel nad 7ks prodanych IS, by jsi mel spis oplakavat 7ks prodanych MB tridy C. Z meho pohledu je to jasna degradace mercedesu, ty se tu misto toho smejes prodejum lexu. Mimochodem, uvadej vsechny cisla pro porovnani - 20-22ks A4,BMW3 neni zrovna taky moc, tretinovy prodej "outsidera" mi prijde jako totalni uspech - uhel pohledu ;-)
GTI, ty máš jeden zásadní problém - nedokážes interpretovat informace! Uveďme si prodeje všech prémiových konkurentů ve střední třídě: 3er: 22; A4: 20; IS: 7; C-klasse: 7; X-type: 4. Když se uváží počet nabízených karosářských variant, počet motorizací a výbav.. když se vezme v potaz, kolik procent prodejů Holy Trinity tvoří "sociální" verze.. když se vezme v potaz doba "opravdové" přítomnosti Lexusu v Evropě.. a pak koukneme na ty prodeje, mám pocit, že se dát hovořit o úspěchu. A to ani nemluvím o pravděpodobně sutečnosti, že ty prodeje dále porostou! Tyhle čísla mluví o něčem jiném!!! Vypovídají něco nepěkného o Mercedesu a Jaguaru!
na druhou stranu musim uznat ze prodeje od zacatku roku jsou trosku min optimisticky co se tyce Lexe ;-) ovsem tady mi jde hlavne o to, jak se cisla prezentuji, vse se da zkreslit, proto GTI PROSIM, nevybirej jen to co se hodi ;-):yes:
BTW - deset kousku legenda mi prijde taky celkem uspech - pred dvema hodinama me jeden predjizdel...hovado...me, kamion prede mnou, pred zatocinou, ktera potom jde z kopce, plna cara, videt slo tak 200m...si to vem, potkas jednoho z tech 10ti prodanych a vis ze v tom sedi takovy prase ;-\
myslim prodeje od zacatku roku v porovnaci s konkurenci - tam zatim neni tretinovy podil ;-) co ovsem neni, muze byt ,ono to prijde, neboj :-) snad :-)
;-) Vaše dealerská samochvála mi připadá jako když si dva gayové na fr**video.cz navzájem dělají dobře. Na základě naprosto marginální statistiky prodejů Lexuse v CZ, kde ještě dlouho trh nebude "normální" si honit trika? - Jestli chcete, koupím vám oboum dudlíky.
Neveselá jsou spíš vysoká čísla ojetin všeho druhu, zaplavující naše silnice. :no:
Já a dealer >:D >:D >:D Tak to se povedlo :yes: Nedělám pro Lexus, nedělám ani pro Toyotu, dokonce nemám s automobilovým průmyslem vůbec nic společného! :-!
Aha, takže lídři segmentu 3er a A4 jasně vedou ;-) zatímco IS se potácí někde na úrovni X-Typu. C-Klasse je dosluhující model, takže tím bych se vůbec nezabýval. To IS je novinka. Mimochodem od začátku roku se to jeví v jiném světle: A4 261, 3er 260, C-Klasse 111, IS 40 a X-Type 17 :-)
Chtěl jsi pravděpodobně napsat, že neumím interpretovat čísla... :-);-) Klid. Argumnt Mercedesem C, který končí karieru je ve vztahu k novince na truhu, tedy k IS velmi nerozvážný. S-Type sem netahej, píšeme o střední třídě. To bychom se tu za čas od tebe mohli dočkat myšlénky, že IS je lepší než 599 italů... ;-)
Klid, strejdo, klid! Nejdříve si ujasni, jak se jmenují jednotlivé modely Jaguaru a do kterých tříd patří (já psal o X-type).. potom se nauč pracovat s informacemi :no:
Jo, přehlédl jsem. Takže tvůj argument X-type, obecně nepřujatým malým jaguarem je pro tebe povzbuzující pro hodnocení prodejůnové značky na trhu... značky, která nabízí velmi příznivou (zásadně nižší) cenu, než evropsaká konkurence. Je to jinak, TTTome. Neoslovuje ve střední třídě... to je ta pravda. Jinak tu lítá kde kdo na IS...
Drtivá většina evropských prémiovek se prodává v sociálních verzích, taak že on ten cenový rozdíl zas tak dramatický nebude.. přesto nepopírám, že je lexus jaasně levnější, což ovšem není nevýhoda, naopak - aspoň donutí evropany zlevnit, zlepšit auta a zkvalitnit služby - konkurence není nikdy dost! Počkej 20 let a nebudeš stíhat, jak Evropa krásně zlexusní :yes:
cisla interpretovat umis, ale nejak tak napolovic ;-) naprosto presne jsem ocekaval reakci ze Ccko je vysluhujici model - mas samozrejme pravdu, presto je - i podle tvych slov v nedavnem clanku o MB - jeden ze tri "princu", TECH DOKONALYCH, navic jsem myslel ze prece prevazuje image, a tu prece Lex nema proti cecku ani desestinovou ne ? ;-) Navic, celkove jsem to myslel tak, ze tvym posmesnym ukazanim na prodej sedmi kusu to vypada tak, ze ostatnich premiovek se prodavaj stovky a ona to zas tak docela pravda neni - znovu nejlepsi 22 : Lex 7, to mi prijde dobry pomer, zadny propadak :yes:
To je velkej propadák, vzhledem k ceně, k vybavení těch aut, vzhledem k mediální masáži... ale pozor... amozřejmě, z realistického pohledu (nikoliv z pohledu TTTomovo masturbace) je to číslo dobré. Jiné ani ovšem být nemůže a myslím že moc jiné ani v budoucnu nebude. To by se musela jinak triumvirátní premiová evropaská trojka tajně poradit, co s tím :-)
nějakou gentlemans agreement oder eine
hoch vetrauliche MB-BMW-AUDI Absprache? >:D Jak znám Němce, tak daj radši přednost "Vorsprung durch Technik" nebo "Freude am fahren". Ne náhodou byli starej Otto a Diesel odtud. Nezbývá než kolaborantsky dodat BRAVO Made in Germany :yes:;-)
no vidis, v tomto se naprosto neshodnem - ty to vidis jako propadak, ja jako uspech..tady neni co dodat, jde videt ze kazdy jsme original a nema se cena dal prit ;-) to je jako se treba hadat jestli je Brno velky mesto, vsechno je relativni...mimochodem, propadak je prodej GS, tam jsem cekal jiny cisla (aspon jak IS) ;-\
Líbí se mi tvůj názorový posun - dříve jsi psal, nikdy.. nyní už píšeš myslím, že.. je vidět, že mé usilí není zbytečné! :yes: BTW Lexus nepodceňuj, myslím to bez emocí.. v roce 1990 v Detroitu taky nikdo nevěřil, že by se Lexus mohl chytnout, natož aby tušili, že bude těžce dominovat.. stačilo pět let! V Evropě je situace trochu jiná, tak rychle to rozhodně nepůjde.. Evropa je v prémiovém segmentu silná (v Evropě), ovšem Lexus má vynikající zázemí a jeho matka Toyota mu jistě bude věnovat maximální možnou péči :yes:
Amerika není Evropa. Studuj vedle čísel i sociologii, tam máš velké rezervy. Nezapomeň, že tu za pár let budou luxusní Hondy i Nissany... a z tohoto pohledu nemá přece Lex vůbec šanci. Vždyť musíš vycházet z image mateřské značky, a ten je jak u Nissanu tak u Hondy výrazně vyšší než u TTT. Myslím v Evropě. Takže za těch dvacet let to tu bude dokonale rozmělněné a profilované na dva základní prémiové tábory - na chvostě japonské premiovky a na čele MB, BMW a AUDI. Mohu se s tebou i vsadit. To co píšeš ty, to je než je křik nekritického fanouška. Ostatně, pokud bys jednou zabředl do premiového segmentu, víš moc dobře, že bys uvažoval o BMW a nějakej Lex by tě ani nanapadl. Přece mi nechceš tvrdit, že by sis koupil raději IS než trojkového bavoráčka...
Je vidět, že nevidíš do hlav diamantovejm kovbojům v Evropě... Neměj obavu, že německé premiovky si nechaj ujet rychlík :-) To by ses přece musel stydět i ty. Jsi snad evropan?
Tak především se tu chovej slušně. Až se vydejcháš, tak si přečti ty nesmysly, cos napsal. Auto je buď hezký, nebo ošklivý. Je úplně jedno, jestli jezdí v Kolumbii nebo v Austrálii... nebo v Japonsku. A pokud, jak tvrdíš, maj japonci specifickou představu o tom, jak má auto vypadat, pak buď šťastnej, že zde, v Evropě máme představu jinou. Tedy, předpokládám žes evropan. P.S. Jinak vlastně s tebou souhlasím - zde vyžadujeme tvary např. OCTAVIE a tam (asi) tvary téhle Corolly ;-\ :no::-) >:D
No, Octavia RS/200k alebo Impreza 160k.....toť dilema. Rozdiel 40 koní, ale aj 100.000,-Kč v neprospech Octavie a pohon všetkých kolies u Subaru, ten Skoda tusim nema....?
Už jsi v ní seděl? Přece nemůžeš srovnávat podměrečnou Imprezu na 160 koních s dokonalou karoseriií Octavie... s jejím dokonalým vnitřkem, s jejími užitnými vlastnostmi, a s vynikajícím motorem (světovej motor roku 2005 i 2006). to je jiná liga. Něco mezi Fabií a Octavií. Oct jede 4x4 na Haldexu.
Impreza voci Octavii ako stihly dravec voci korpulentnej dame. Aj ked nemozno povedat, ze O II je skareda, ale vedel by som vymenovat dost aut, ktore sa mi dizajnovo pacia viac. K interieru Octavie mam vyhrady, je kvalitny, z dobrych materialov, precizne vyhotoveny, ale krasa vyzera inak, aspon v mojich ociach. Beznu Octaviu s Imprezou zrovnavat nemozno, ale RS si myslim ze vpohode. 200 koni je sice 200, ale tahaju aj vacsiu vahu. 160 je sice papierovo menej, ale plusom je zas pohon vsetkych kolies. Tiez cenu ma lepsiu, Skoda si za nahon druhej napravy necha priplatit. A keby som chcel viac koni, tak si priplatim za 2.5 litrovy motor, to je uz sice viac ako za O II RS, ale je to aj celkom ine kafe...
Bvoulitr T benzín je už druhej rok vyhlašovanej jako motor roku své kategorie... to myslím hovoří o kvalitě motorů VW dostatečně. Letos navíc získali prvenství i s 1.4 na kompresoru a turbu. Osobně také nejsem příznivcem nafty v DP... ale upřímně, nebejt těchto motorů, nejezdí po Evropě dnes 50% nafťáků, mimoto má systém PD jednu velkou výhodu v tom, že není tak náchylný na poruchy. Tvrdost chodu je daní za velkou sílu těchto motorů...
GTI vieš kresliť? Predstavu o dizajne máš jasnú. Zapoj sa do súťaže Peugeot design Contest, ktorá práve beží celosvetovo cez internet a sprav nového Peugeota podľa vlastných predstáv, aby mal dokonalý dizajn. Bez irónie, vážne by ma Tvoj výtvor zaujímal, nakoľko ako sledujem, si tvrdým kritikom dizajnu takmer všetkého, čo nie je VW. Takže by to bol docela nášup, keby sme tu mali dizajnový návrh auta so suprovým dizajnom, ale napriek tomu by to bol evidentne Peugeot - ibaže na úrovni, aby sa mohol postaviť ako seberovný s niektorým modelom koncernu VW. Berieš výzvu, GTI? :yes::yes::yes:
Jezdím s Corollou 1.4 a bohužel mě motoricky nevyhovuje. Aby to jelo, je třeba držet otáčky okolo 4000. Mám raději větší objem s větším krouťákem, který šolichám, než rajbování ve vysokých otáčkách. Jinak za 2.5 roku problémy(musím zaklepat) nejsou. Jedinou výtku bych měl k zadnímu dílu výfuku, ten už fest rezne. Asi ještě nepřišli na to, že je potřeba buď výfuk šopovat hliníkem, nebo spíš dělat z nerezu. S odstupem času jsem možná měl jít do Civika. Motor 1.8-96 kW 175 Nm variabilní časování a zdvih, 2 svíčky na válec dělají své.
Jinak Toyota špatná rozhodně není, podvozek je podstatně rychlejší než motor, jede to jak po kolejích. Díky velkému rozvoru, i rozchodu je dost problém se na vozovku někdy i vejít a hlavně při parkování venku i v úzkých garážích(silné zadní sloupky a velký okraj zadního okna. Zato na dálnicích to sviští po rovině a z kopce parádně - stabilita i výkon vyhovuje. V kopcích díky nižšímu krouťáku 1.4 je to trochu problém. Při extrémně rozumné jízdě žere i 5.9 . Absolutní průměr matematicky je přesně výrobcem udávaný 6,7, měřeno opravdu přesně za 2,5 roku všechny jízdní režimy a roční období.(nejsem loudal)
Mám starší verzi a s výfukem je to ok. Zkoušels reklamaci, jestli by to prošlo ? Já mám celou výfukovou soustavu sedm let a nic. Mám tam 1,3 63kw a musím říct, že mě ten motor docela překvapuje (příjemně). Hodnoty spotřeba-výkon jsou perfektní. Musím zaklepat, ale za sedm let, jsem nic měnit nemusel a jen pravidelné roční prohlídky v cenách od 2500,- do 7000,- za tu kde se mění všechny filtry a oleje.
"okonalou karoseriií Octavie... s jejím dokonalým vnitřkem, s jejími užitnými vlastnostmi, a s vynikajícím motorem (světovej motor roku 2005 i 2006)" >:D
>:D >:D