Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru B9 Tribeca – jízdní dojmy a české ceny!

Tribeca se dočkala evropské verze a v České republice jsou již první kusy – jak se jezdí s SUV s třílitrovým boxerem pod kapotou?
Zpět na článek
8. 10. 2006 19:32
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 10. 2006 19:55
neregistrovaný "VDC"
8. 10. 2006 20:07
8. 10. 2006 20:20
neregistrovaný "Scooby"
8. 10. 2006 20:33
anonym
8. 10. 2006 21:43
anonym
8. 10. 2006 22:06
anonym
8. 10. 2006 22:28
anonym
9. 10. 2006 09:48
neregistrovaný "Scooby"
9. 10. 2006 00:42
neregistrovaný "kkk"
9. 10. 2006 00:44
neregistrovaný "kkk"
8. 10. 2006 20:52
neregistrovaný "petrt"
8. 10. 2006 21:09
neregistrovaný "VDC"
8. 10. 2006 21:13
neregistrovaný "petrt"
8. 10. 2006 21:48
anonym
8. 10. 2006 21:57
neregistrovaný "petrt"
9. 10. 2006 17:08
neregistrovaný "gangsta"
8. 10. 2006 21:52
neregistrovaný "VDC"
8. 10. 2006 20:53
neregistrovaný "Gougy"
8. 10. 2006 20:59
anonym
8. 10. 2006 21:16
neregistrovaný "fan"
8. 10. 2006 21:24
anonym
8. 10. 2006 22:05
8. 10. 2006 22:09
anonym
8. 10. 2006 22:12
neregistrovaný "petrt"
8. 10. 2006 22:25
8. 10. 2006 22:33
neregistrovaný "petrt"
8. 10. 2006 22:35
anonym
8. 10. 2006 22:50
neregistrovaný "petrt"
8. 10. 2006 23:05
anonym
8. 10. 2006 23:24
neregistrovaný "petrt"
8. 10. 2006 23:41
anonym
8. 10. 2006 23:50
neregistrovaný "petrt"
9. 10. 2006 09:55
neregistrovaný "Scooby"
8. 10. 2006 22:39
8. 10. 2006 22:44
neregistrovaný "VDC"
8. 10. 2006 23:26
8. 10. 2006 23:43
anonym
9. 10. 2006 03:34
neregistrovaný "kkbo"
9. 10. 2006 11:10
9. 10. 2006 12:36
neregistrovaný "kkbo"
9. 10. 2006 18:27
9. 10. 2006 20:34
neregistrovaný "kkbo"
10. 10. 2006 11:56
10. 10. 2006 18:58
anonym
9. 10. 2006 12:36
neregistrovaný "kkbo"
8. 10. 2006 22:20
neregistrovaný "pipo"
8. 10. 2006 22:30
8. 10. 2006 22:33
anonym
8. 10. 2006 23:01
neregistrovaný "Tibby"
8. 10. 2006 23:27
anonym
8. 10. 2006 23:36
neregistrovaný "petrt"
9. 10. 2006 01:28
neregistrovaný "MitsuX"
9. 10. 2006 09:42
neregistrovaný "usexovan"
9. 10. 2006 10:28
neregistrovaný "mts"
9. 10. 2006 12:45
neregistrovaný "e90"
9. 10. 2006 13:24
neregistrovaný "ciello"
9. 10. 2006 13:54
9. 10. 2006 15:13
neregistrovaný "Scooby"
9. 10. 2006 21:24
neregistrovaný "hawk"
9. 10. 2006 13:41
9. 10. 2006 16:01
neregistrovaný "Conan"
9. 10. 2006 16:25
neregistrovaný "ciello"
9. 10. 2006 16:34
neregistrovaný "Conan"
9. 10. 2006 16:49
neregistrovaný "ciello"
9. 10. 2006 22:40
9. 10. 2006 16:30
9. 10. 2006 16:36
neregistrovaný "Conan"
9. 10. 2006 16:52
neregistrovaný "ciello"
9. 10. 2006 18:10
9. 10. 2006 22:10
anonym
10. 10. 2006 08:32
neregistrovaný "ciello"
10. 10. 2006 09:03
anonym
10. 10. 2006 09:28
neregistrovaný "ciello"
10. 10. 2006 13:05
neregistrovaný "Alessio"
10. 10. 2006 15:42
neregistrovaný "Ciello"
10. 10. 2006 15:49
neregistrovaný "Alessio"
9. 10. 2006 16:40
neregistrovaný "Donald"
9. 10. 2006 16:41
neregistrovaný "anonym"
9. 10. 2006 17:11
neregistrovaný "Donald"
9. 10. 2006 18:17
neregistrovaný "b"
9. 10. 2006 18:18
neregistrovaný "peto"
9. 10. 2006 19:10
neregistrovaný "Ondra"
9. 10. 2006 19:49
9. 10. 2006 21:10
neregistrovaný "petrt"
9. 10. 2006 21:25
9. 10. 2006 21:41
neregistrovaný "petrt"
9. 10. 2006 21:46
9. 10. 2006 23:07
neregistrovaný "hawk"
9. 10. 2006 23:20
9. 10. 2006 23:50
neregistrovaný "zilkyn"
9. 10. 2006 21:22
neregistrovaný "Eric Cartman"
9. 10. 2006 22:12
neregistrovaný "GEORGES"
9. 10. 2006 23:39
neregistrovaný "petrt"
10. 10. 2006 13:13
neregistrovaný "Alessio"
10. 10. 2006 15:47
neregistrovaný "Otakar"
11. 10. 2006 14:30
neregistrovaný "Otakar"
10. 10. 2006 09:09
anonym
10. 10. 2006 13:08
neregistrovaný "Alessio"
10. 10. 2006 13:39
anonym
10. 10. 2006 15:21
neregistrovaný "Alessio"
10. 10. 2006 15:49
neregistrovaný "Ciello"
10. 10. 2006 15:52
neregistrovaný "Alessio"
10. 10. 2006 15:59
neregistrovaný "Ciello"
10. 10. 2006 16:04
neregistrovaný "Alessio"
10. 10. 2006 16:30
neregistrovaný "Ciello"
10. 10. 2006 16:34
neregistrovaný "Alessio"
10. 10. 2006 16:35
anonym
10. 10. 2006 16:49
neregistrovaný "Ciello"
11. 10. 2006 10:44
neregistrovaný "Ciello"
11. 10. 2006 11:40
neregistrovaný "Alessio"
11. 10. 2006 20:30
anonym
11. 10. 2006 13:56
neregistrovaný "marare"
11. 10. 2006 15:56
neregistrovaný "Ciello"
10. 10. 2006 06:31
neregistrovaný "Paja"
10. 10. 2006 16:02
neregistrovaný "Tibby"
10. 10. 2006 07:24
neregistrovaný "Bbleach"
10. 10. 2006 08:00
neregistrovaný "Michal"
10. 10. 2006 16:53
neregistrovaný "VDC"
10. 10. 2006 08:12
neregistrovaný "Vasek"
10. 10. 2006 11:43
neregistrovaný "manitou"
10. 10. 2006 11:52
10. 10. 2006 12:49
neregistrovaný "Hds"
10. 10. 2006 13:17
neregistrovaný "Scooby"
10. 10. 2006 13:44
neregistrovaný "kirby"
10. 10. 2006 15:23
neregistrovaný "Alessio"
10. 10. 2006 15:37
neregistrovaný "kirby"
10. 10. 2006 15:43
neregistrovaný "Alessio"
10. 10. 2006 13:58
neregistrovaný "tom"
10. 10. 2006 15:54
neregistrovaný "Ciello"
10. 10. 2006 16:08
neregistrovaný "Tibby"
10. 10. 2006 19:30
neregistrovaný "tom"
11. 10. 2006 10:47
neregistrovaný "Ciello"
10. 10. 2006 19:21
neregistrovaný "tom"
11. 10. 2006 10:54
neregistrovaný "Ciello"
10. 10. 2006 20:50
anonym
10. 10. 2006 20:48
anonym
10. 10. 2006 15:29
anonym
10. 10. 2006 16:07
neregistrovaný "Alessio"
10. 10. 2006 16:44
neregistrovaný "JanB"
10. 10. 2006 18:59
10. 10. 2006 21:36
neregistrovaný "Petr"
11. 10. 2006 19:52
neregistrovaný "Galant"
11. 10. 2006 09:32
11. 10. 2006 11:35
neregistrovaný "Alessio"
11. 10. 2006 19:50
neregistrovaný "Galant"
11. 10. 2006 20:30
12. 10. 2006 09:21
neregistrovaný "Galant"
12. 10. 2006 09:38
12. 10. 2006 10:12
neregistrovaný "Galant"
16. 10. 2006 23:51
neregistrovaný "JanB"
10. 10. 2006 19:21
10. 10. 2006 20:59
neregistrovaný "Scooby"
11. 10. 2006 11:38
neregistrovaný "ZZ"
11. 10. 2006 11:43
neregistrovaný "Alessio"
12. 10. 2006 09:02
neregistrovaný "Scooby"
11. 10. 2006 14:07
neregistrovaný "Marare"
11. 10. 2006 20:33
anonym
12. 10. 2006 08:50
12. 10. 2006 08:56
neregistrovaný "Ciello"
12. 10. 2006 08:59
neregistrovaný "Scooby"
12. 10. 2006 15:45
neregistrovaný "Marare"
13. 10. 2006 08:45
neregistrovaný "Scooby"
14. 10. 2006 00:22
neregistrovaný "Chroback"
20. 10. 2006 15:05
anonym
20. 10. 2006 20:40
neregistrovaný "wrx.sti"
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 10. 2006 19:32
Not very pretty car.
Jinými slovy - docela škaredé auto. Ale pojede docela slušně. That's all.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VDC"
8. 10. 2006 19:55
...
Predek vypada nakonec docela stravitelne (v ty tmavsi barve), interier se mi libi, zadek je "jenom" nudnej, profil ujde... tak jaktoze je to dohromady tak hnusny?? 8-s >:-[]
Rozbalit vlákno
0
8. 10. 2006 20:07
ŠAVLOZUBEJ PUDL
Tak hoši, voskujte copy, kalte meče, jásejte. Konečně je to tady. Tečte z těch dokonalejch, úchvatnejch křivek, z toho dokonalýho stylu. Já vím, děsně se ti líbí. Cejtíš v tom dávnou sílu šavlozubejch tygrů... cejtíš v tom nezlomnost mamutů. Co taková bavorská ixpětka, ten hurvínek dálnic, co taková ixcédavadesátka, ten umulousanej seveřan, co takovej stydlýn, Rang Rover, co Cayenne, rychlonožka slepejch uliček... vždyť to není žádná liga. Tribeca... to je ten styl. Tak je to konečně tady, zatáhněte evropský vejlohy, zhasněte bulváry, jeden svět končí... a jinej začíná. Přijíždí TRIBECA... tvůj zítřejší sen.
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Scooby"
8. 10. 2006 20:20
Re: ŠAVLOZUBEJ PUDL
Je to auto co má šmrnc, nevábí hloupé trubce hodnotící jen tvary... Koneckonců jsem v ní jel asi před 3mi měsíci v Kanadě a je úžasná,jen není fotogenická, to je ten problém, svez se a uvidíš. Mimochodem už jsi se svezl v STI? Jestli ne,tak jsi se moc nevytáh, měl jsi dost času od chvíle kdy jsi to prohlásil ;-), máš co dohánět... A až budeš v šourůmu, rovnou si prolez i Tribecu :-)
anonym
8. 10. 2006 20:33
Re: ŠAVLOZUBEJ PUDL
scooby,to by jsi chtěl od monitorového škatulkáře poněkud moc,nemyslíš? Jen ho nech tančit jeho posměšné tance...my ostatní víme, že Tribeca je velmi dobré auto ;-) :yes:
8. 10. 2006 21:27
Re: ŠAVLOZUBEJ PUDL
Pokud mě hodnotíš, jako monitorového škatulkáře... rád bych ti připomenul, že mít najeto desettisíc kilometrů, jako máš ty, nepasoval bych se tu na driftovacího maniaka. Koneckonců, není to tak dávno, co jsi mě tu poučoval, jak parádně driftuješ, aby pak na mou otázku z tebe vylezlo, že máš najeto 7,5 tisíc kilometrů, Alessio. Prosím, chceš-li být ostrý, budˇ, ale zároveň nepostrádej proporce... Minule jsi mě přesvědčoval, že Subaru STELLA je krásné auto. Ano, je krásné, přesně, jako je krásná i Tribeca. Neříkám, že jsem jel v každém autě světa... ale věř, že pár jsem jich osedlal... a na to, abych uměl posoudit vizáž auta mi stačí jeden hlubokej pohled. Mimochodem, kdybys měl posoudit vizáž Tribecy a X5 procentuálně. Kolik by od tebe který dostal těch procent? Myslím za vizáž.
anonym
8. 10. 2006 21:43
Re: ŠAVLOZUBEJ PUDL
ááále,potrefená husa...svez se s nějakým subaru, nejlépe STI a pak dáme řeč na téma "Moje pocity ze Subaru". Do té doby jsi pouhý posuzovač obrázků (seděl jsi v Tribece?) a to, i když si tě pro jisté věci vážím,je málo na debatu. Nic ve zlém. PS: já tě poučoval, jak parádně driftuju? Máš mnohem lepší paměť nežli já...na nic takového si nevzpomínám (ani na 7500 km) ;-)
8. 10. 2006 21:55
Re: ŠAVLOZUBEJ PUDL
Ze by ses styděl, a nechceš teď přiznat? :-) Jistě, uvedl jsi, že máš najeto 7a půl... ty si opravdu nevzpomínáš na ten dialog? :-) Pak jsi ještě uvedl, že těch 7 a půl :-) je s Legacy a že asi 5 jsi najel ještě s něčím jiným... Tys tam také nepsal, že tatínek koupil Subaru Legacy. Podívej se, skoro každý tu může napsat, že jsem monitorovej posuzovač, a bude mi to jedno. Od tebe bych čekal větší rozvahu, a to zejména po té, co o mě víš... Takže si rozmysli na jaké úrovni hodláš se mnou diskutovat. P.S. Mimochodem... Alessio, právě jsi spáchal kýč kýčů... tatínek si koupí auto a tedy od toho ty odvádíš svá stanoviska o autosvětě. Já chápu, žes mladý a nadhled teprve hledáš, ale snížit se k tomu, abych tu vynášel do nebes auto svejch rodičů... to vyžaduje velmi málo rozmyslu... Zklamal jsi mě. To tu píši vyjímečně, a ty víš, jak to myslím.
anonym
8. 10. 2006 22:06
Re: ŠAVLOZUBEJ PUDL
>:D promiň, ale musím se tomu smát...tatínek má svoje auto, Nissana Almeru, psal jsem to mnohokráte a tak nevím, proč mi cpeš, že koupil Legacy... :-). nekopupil. Jsou i další členové rodiny, časem na správného určitě příjdeš. ANO, v rodině máme tři auta a tak nemám na jednom najeto hodně tisíc,ANO, jsem věkem stejně starý jako by mohl být tvůj syn, ANO,nemám toho najeto hodně...ale...v Subaru jsem na rozdíl od tebe jel...a ve všech typech ;-)
8. 10. 2006 22:24
Re: ŠAVLOZUBEJ PUDL
Tak pokud ti tahle zkušenost dává inspiraci k tomu, abys mě bezdůvodně častoval... tak to dělej. Možná jsi mě ale na to mohl předem připravit... Ano, já sice jsem starší, než-li ty, ovšem vůči tobě (tobě) bych si tohle nikdy nedovolil.
anonym
8. 10. 2006 22:28
Re: ŠAVLOZUBEJ PUDL
ježiši, pokud bereš jako častování to, že tě nabádám k tomu, aby jsi se svezl něž něco pošleš k ledu (viz dole "vata"), tak fakt promiň, ale nevím, jak to říct víc diplomaticky :-(
8. 10. 2006 21:18
Re: ŠAVLOZUBEJ PUDL
:-) Jezdím často kolem jedné prodejny a vždy si na to vzpomenu... tak já tam tedy provětrám kožichy. Jinak, Scooby, tachnika určitě výborná... ovšem tvými (velmi konejšivými slovy)... auto nefotogenické. S tím souhlasím ;-)
neregistrovaný "Scooby"
9. 10. 2006 09:48
Re: ŠAVLOZUBEJ PUDL
Ok, jsem zvědav na Tvou případnou reakci (pokud se ovšem opravdu svezeš), protože už jsem "předělal" víc posměváčků na zaryté subaráky :-) - Stačí trošku povozit v STi a najednou má zamračený germanofil úsměv od ucha k uchu jako kdyby právě prodělal deset orgasmů s Taťánou Kuchařovou ;-)
9. 10. 2006 10:01
Re: ŠAVLOZUBEJ PUDL
:-) :-) Problém je, že oba víme, že jízda je určitě výborná... ovšem kabát... kabát musí být výborný také... jinak nemá šanci.
neregistrovaný "kkk"
9. 10. 2006 00:42
Re: ŠAVLOZUBEJ PUDL
GTI, na to, ze se notoricky navazis do subaru uz vsichni vime? pomatuju se snad jen na jeden pripevek (me subaru), ktery by tuto znacku neshazoval. ale nepripada ti trochu detinske ji odsuzovat jen kvuli designu? pripada mi, ze nevis vubec nic o technice pouzivane v techto autech. ze nevis, ze ma jedinecky system 4x4, perfektni podvozek, skvelou odezvu volantu...mel bysis trochu prozarit svou zatemnenou mysl a zacit hodnitit trochu objektivneji. pochop, ze ne kazdemu se musi libit passat, nebo x5 a ne kazdemu se libi tribeca...
neregistrovaný "kkk"
9. 10. 2006 00:44
Re: ŠAVLOZUBEJ PUDL
promin, az ted jsem cetl prispevek vata...ale muj nazor na tebe to nemeni
9. 10. 2006 08:59
Re: ŠAVLOZUBEJ PUDL
GTI, vypomínáš, jak jsem Tě před nedávnem varoval, že jestli mi sáhneš na Subaru, tak Tě rozcupuju? Tentokrát to neudělám. A proč? Narozdíl od Tebe (a to není posměšek) jsem se svezl ve všech modelech, jeden z nich - Legacy - je mým kočárkem. Ovšem do Tribeky si asi ani sednout nechci. Asi si teď proti sobě poštvu všechny zarytý fandy, ale ať. To auto je opravdu mimo. Když tu budeš psát o tom svým apoštolovi, rád se s Tebou budu hádat o tom, jestli je nebo není lídrem v mainstreamu, ale v tomhle s Tebou zatraceně souhlasím. Jenomže ruku na srdce (a teď si rejpnu), myslíš, že třeba takovej Golf II Country byl krok správným směrem? Nebyl. To se holt občas stane. Král je mrtev, ať žije král :-)
9. 10. 2006 09:17
Re: ŠAVLOZUBEJ PUDL
Cením tvůj postoj. P.S. G II Country, ještě si vzpomínám, když vyjel... no, řekl bych, že bylo vidět, že VW dobře odhaduje, kam to spěje, akorát byl možná na svou dobu moc vpředu. Musíš posuzovat tohle auto v kontextu doby... a podíváš-li se, co dělala konkurence... nelze VW upřít novátorství.
9. 10. 2006 09:31
Re: ŠAVLOZUBEJ PUDL
No, nebudu Ti nic nalhávat :-) V tom devadesátým čtvrtým, když jsem svištěl svým Golfíkem (!!!) po Praze a v Žitný na semaforu jsem uviděl Country, hned jsem jel k Exnerovi, abych se zeptal, kolik stojí ten rám. Pán se mě ptá: "Černej nebo chromovej?". No jasně, že chromovej, jakej jinej... :-O "Tak ten stojí osmdesát"... Tak jsem zůstal u klasický dvouoký masky a nakonec je to dobře.
Ale abych neodbočoval od tématu. Myslím, že ani Subaru není v novátorství úplnej outsider. Pár věcí se jim, myslím, docela povedlo. Třeba AWD, co říkáš?
9. 10. 2006 10:04
Re: ŠAVLOZUBEJ PUDL
No jistě, nikdo by také Subaru za techniku nezatracoval, naopak, vynikající technika, vynikající motory, vynikající pohony. Ale to je málo, chybí adekvátní vizáž. Dokonale.
9. 10. 2006 10:12
Re: ŠAVLOZUBEJ PUDL
Vezmu to popořadě: U Imprezy - ANO chybí adekvátní vizáž, ale STI je prostě "svá" a to mi líbí. A nejen mně. I když základ v kombíku je příšernej. U Legacy - NE. Myslím, že Legacy je moc povedená a po faceliftu vypadá ještě o kousíček líp. U Outbacku - NE, i když tam se mi facelift až tolik nelíbí. U Forestera - NE. Forester je auto, který mě prostě baví. Legacy zvítězilo kvůli většímu kufru. U Tribeky - AAAAAAAAAAAANO!!! Ano Ano Ano chybííííí. A je to strašná škoda!
9. 10. 2006 10:54
Re: ŠAVLOZUBEJ PUDL
A pak že se s Tebou člověk neshodne >:D
neregistrovaný "petrt"
8. 10. 2006 20:52
ach jo
Proč má Subaru tak ohromný talent zabalit úžasnou techniku do tak odporného kabátu? Snad ještě trochu mimo Legacy je to hrůza , STi odpustí.... Ale věřím že to pojede dobře, měl jsem možnost svézt se pořádně v Legacy 3.0 a to jelo moc dobře :yes: Kdybych potřeboval čtyřkolku tak o něm vážně uvažuju, i když japonce nemusim.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "VDC"
8. 10. 2006 21:09
Re: ach jo
Souhlas... I ten blbej Tuscon je hezci (ja vim, je mensi). :no:
neregistrovaný "petrt"
8. 10. 2006 21:13
Re: ach jo
Horší je už jen ten Sangyong. Bohužel vzhled prodává, zrovna u SUV je hodně zákaznic, těm je technika putna....nevim nevim. Když to auto viděla na Letné zhruba před měsícem žena tak prohlásila že lidi to už s tim tuningem fakt přeháněj.
anonym
8. 10. 2006 21:48
Re: ach jo
hele, to neber jako bernou minci...mě když předjel jednou Mini Cooper S (či jak se to jmenuje) tak slečna vedle mě poznamenala, že takhle rychle jet trabata ještě neviděla...a pak dej na ženský >:D
neregistrovaný "petrt"
8. 10. 2006 21:57
Re: ach jo
To je mi jasný, ale já doma celkem páchám osvětu. Jinak by mi spousta věcí neprošla >:D Navíc si myslim že tohle subaru budou víc než kterýkoliv jiný model(nepočítám Justy) vybírat, případně schvalovat ženský. A těm je fakt putna jak to jezdí.
neregistrovaný "gangsta"
9. 10. 2006 17:08
Re: ach jo
chlapi, niekedy zensky nazor co sa aut tyka nieje uplne erudovany, ja som sa rehotal pred pribl. 2-3 rokmi, mal som hyundai coupe FX a kamoska bola uplne mimo z toho, opytala sa ma kde som zarobil na porsche, hehe.
neregistrovaný "VDC"
8. 10. 2006 21:52
Re: ach jo
Ale na ten SsangYong fakt nic nema... to je tragedie.
neregistrovaný "Gougy"
8. 10. 2006 20:53
Nezvyk
Vono to bude dobrý, akorát ten vrchní je takovej ňákej divnej..(holt, byli jsme zvyklí na "sport bar" s Imprezou;))
Rozbalit vlákno
0
anonym
8. 10. 2006 20:59
Třibejci
Tak je tady!
Redakce si všimla jejích silných i slabých stránek. O silných nemá cenu hovořit, jsou tradiční, je to přece subaru. O záporech si klidně promluvit můžeme: design. Mě se líbí, ale někomu může přijít z fotky divný...radím všem: podívejte se na ní naživo!
Největšímu Subaru na českém trhu přeji jen to dobré! Subaru: think,feel,drive! :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fan"
8. 10. 2006 21:16
ja zkousel Forestera 2,5 turbo
Mno, mel jsem ho na 500 km,to si porad vozim zadek v "koncernovych" vozech, tohle bylo ale neco uplne jinyho - lepsiho.Nenapadny az nehezky vuz, ale umi, to nektery "hezky" SUV zustavaly vzadu... Chapu "Subaru fans" a nechapu ostatni...Subaru rulez!
Rozbalit vlákno
0
anonym
8. 10. 2006 21:24
Jedním slovem "Milášek".....:-))
Vypadá skvěle.A určitě má i,stejně jako všechny "Subárka",neopakovatelné jízdní vlastnosti.Ale "VRX-sti" je jen jedno.Pokud ovšem chceš Subaru a hlavně požehnání manželky,tak je to ideální volba
Rozbalit vlákno
1
anonym
8. 10. 2006 21:46
Re: Jedním slovem "Milášek".....:-))
mě to nedá...VRX-sti je asi fakt jen jedno a mají ho na svědomí Jarda s Bertoňákem...zato WRX-STI jezdí mnoho ;-) (ano, poslední "I" je skutečně velké...už skoro dva roky ;-)
8. 10. 2006 22:05
VATA
Někdo tu nedávno napsal dokonalou myšlénku - jsou automobilky, které mají určité vyjímečnosti... Subaru například permantní pohony a motory... ovšem to ostatní, to nijak nevybočuje. Problém Tribeky spatřuji v tom, že dokonalej motor a podvozek nenásleduje stejne dokonalá vizáž auta. Píši - dokonalé motory... no, bez nafty v tomto segmentu nemá Tribeca v Evropě žádnou naději. Takže proč Tribecu. Proč? Cena... jistě, ta rozhodne. Kdo nemusí počítat drobný, ten valí v Evropě BMW X5, PORSCHE Cayenne, VW Touareg, VOLVO XC 90, případně Range Rovera... to je první liga. To je taková liga, která ti vlastně nedá šanci šilhat jinam, pokud... tedy, pokud na to máš.
Rozbalit vlákno
23
anonym
8. 10. 2006 22:09
Re: VATA
no jasně, zase píseň o korunkách a o asijském šrotu na kolečkách. Dneska jedeš :yes:
neregistrovaný "petrt"
8. 10. 2006 22:12
Re: VATA
Ono to Subaru zas tak levné neni, vždyt je to jen třílitr. Já vim, má výkon a pojede super, ale jiný na třílitru začínají.
8. 10. 2006 22:25
Re: VATA
:-) Jo... to jsem raději ani nepsal... auto váží kolem 2 tun... to vyžaduje krouťák supernafty...
neregistrovaný "petrt"
8. 10. 2006 22:33
Re: VATA
No lepčí by bylo V8, disel smrdí. I když u SUV to beru. Ale třeba dají na ten boxer turbo, to by hodně vyřešilo. To Subaru umí. Ale pak pod 20l na 100 nepujde.
anonym
8. 10. 2006 22:35
Re: VATA
boxera turbo do tohodle? To neeee, to už radši ten diesel, na pohodovou jízdu bude určitě lepší (něco jako XC90 s D5). Turbobenzín 2,5 se do toho vůůůbec nehodí a kvůli tribece nebudou dělat větší. Mno, co takhle tento třílitr+baterky? ;-)
neregistrovaný "petrt"
8. 10. 2006 22:50
Re: VATA
Myslel jsem menší turbo na ten třílitr, jako to dělá Volvo. Zvedne to krouták a spotřebu zas tak moc ne. Žádné STI nebo tak něco. A baterky- myslim že je to jen modní vlna. Nevěřim že se ta investice vrátí, at už fabrice tak zákazníkovi. Když na to budeš šlapat stejně pořád pojede benzin a pak uspora nikde. Navíc komu pak po pár letech prodáš auto s vybitejma baterkama >:D
anonym
8. 10. 2006 23:05
Re: VATA
než příjde vodík nebo jiná paliva jsou hybridy docela dobrým řešením...a ten krouťák by tomu bodnul
neregistrovaný "petrt"
8. 10. 2006 23:24
Re: VATA
Pro ekologii a pro medialní masáže zelených ano. Ale hlavně to musí mít finanční výhody. Jestli to jednou nějak zvýhodní daněma pak ano. Zatím je to ale hodně špatná investice. Opravdu si myslim že po 5 letech je současný hybrid neprodejný, ty baterky nejsou věčné. A jsou pekelně drahé. Možná se ale pletu, zas tak moc do toho nevidim i když v elektrotechnice podnikám.
anonym
8. 10. 2006 23:41
Re: VATA
tak ty baterky jsou dělaný tak, aby vydržely,ale deset let s nima nenajezdíš,to asi jo. Tebe neláká mít šestiválec se spotřebou čtyřválce a výkonem osmiválce? mě docela jo. Toyota vzala subaru pod svoje křídla a tak se hybrida určitě dočkáme, zatím ale v Legacy,jestli se nemýlím.
neregistrovaný "petrt"
8. 10. 2006 23:50
Re: VATA
Jeden můj zákazník má ve firmě RX v benzínu i hybrid. Když jsem s ním mluvil naposledy tak říkal že ta uspora neni co čekal. Aby to jelo musíš na to stejně šlapat, to pak táhne benzin a ne elektrika. A že bude čtyřválec táhnout jako V8 tak tomu nevěřim, to by pak do lexe nedávali V8 s elektrikou. Mám ted V6 a jezdim po Praze do 13l. To beru, s čtyřválcem 2l to bylo za 10l. Aby se mi hybrid vyplatil musel by jezdit za půlku a to nejezdí. Zatim.
neregistrovaný "Scooby"
9. 10. 2006 09:55
Re: VATA
jo jo ten třílitr s baterkama v záloze bych také bral !!! :yes:
8. 10. 2006 22:39
Re: VATA
Jo. Bez nafty nemá v Evropě vůbec šanci. I takhle s tím třílitrem na tu váhu auta nepůjdeš v reálu pod 15.
neregistrovaný "VDC"
8. 10. 2006 22:44
Re: VATA
Nafta... to je uchylka Evropy. To, ze bez ni je tribeca odvarena je ovsem pravda. Ale ani Subaru si urcite nemysli, ze se stane lidrem segmentu. Nabidnout SUV muselo - koneckoncu, Audi se svym quattrem - marketingovou glorifikaci * - postavilo Q7 jako hold quattru. Takze by se lid ( >:D ) ptal - a kde je Subaru? Cpe 4x4 do sracek jako Justy a SUV nema? Tak ho ma, no... ;-\ ale mohli si s nim (vzhledem) dat vic prace. Ale kdo ho koupi, neprohloupi. Technicky to urcite nebude krok do neznama (jako Kyron, Actyon a spol.) a aspon to nebude mit image holohlavce v kozeny bunde jako X5.
8. 10. 2006 23:26
Re: VATA
Samozřejmě, že to bude technicky vynikajicí, o tom snad není diskuze. Jde o to, že ten vzhled je velmi, velmi rozpačitý (po klezlovsku). Hlavně nehledej už předem odpověď, že je vlastně dobře, že se bude málo prodávat. Jestli to nastane, tak to bude velká bouchačka. Jako by to byla velká bouchačka u každého. Budem sledovat prodeje.
anonym
8. 10. 2006 23:43
Re: VATA
tak jo...ale ne u vás na dvorku, ale pěkně celosvětové :-)
neregistrovaný "kkbo"
9. 10. 2006 03:34
Re: VATA
GTI, pred tym, nez zacnem s tebou diskutovat, mozem sa ta nieco opytat ? Dokazes prijat iny nazor, dokazes obcas prijat realitu taku aka je, aj ked nie celkom podla tvojich predstav a zelani ? Pretoze inac nema zmysel co i len slovo s tebou prehodit.
9. 10. 2006 11:10
Re: VATA
Tohle není o názoru, to je o faktech. Kdyby realita mohla být podle mých představ, vím přesně jaká auta bys na silnici potkával a jaká bys nepotkal nikdy :-) ;-) Tak to se mnou zkus ;-)
neregistrovaný "kkbo"
9. 10. 2006 12:36
Re: VATA
Ano, je to o faktoch. Lenze casto sa stava, ze tie fakty nechceme prijat take ake su. Co nam v tom brani ? Tazko povedat. Mozno nevedomost. Mozno nase zaryte presvedcenie. Mozno predsudky. Mozno sa podvedome bojime sklamania. Je to prirodzene. Velmi otravne vsak byva to, ked sa snazime priamo zainteresovanym ludom vsunut nase predstavy z oblasti, o ktorej vieme bud velmi malo, alebo, v tom horsom pripade, si iba myslime, ze vieme dost. Kazdy z nas to obcas robi. Ale je dobre, ked nas na to niekto upozorni. A v pripade, ze nie sme prilis jesitni, dokazeme si to uvedomit.
9. 10. 2006 18:27
Re: VATA
Nevím tak úplně přesně, proč zrovna tohle píšeš. Zde je to o diskuzi, nikdo tu nic nemůže nikomu ani vnucovat. Vždyť se tu vypisují jen postoje, pohledy, stanoviska...
neregistrovaný "kkbo"
9. 10. 2006 20:34
Re: VATA
Ak je skutocne pravda, ze nevies o com pisem, (aj ked o tom silne pochybujem) tak nema zmysel otvarat temu Subaru.
10. 10. 2006 11:56
Re: VATA
Nedělej z toho kovbojku. Jsou to auta v cenovém rozpětí mainstreamových aut. Jestli se ti líbí dvoulitrová Impreza za 600tisíc, tak si jí kup... Nejde o zárak, jde o auto za 600...
anonym
10. 10. 2006 18:58
Re: VATA
:-( O to tu vobec nejde.
neregistrovaný "kkbo"
9. 10. 2006 12:36
Re: VATA
Ano, je to o faktoch. Lenze casto sa stava, ze tie fakty nechceme prijat take ake su. Co nam v tom brani ? Tazko povedat. Mozno nevedomost. Mozno nase zaryte presvedcenie. Mozno predsudky. Mozno sa podvedome bojime sklamania. Je to prirodzene. Velmi otravne vsak byva to, ked sa snazime priamo zainteresovanym ludom vsunut nase predstavy z oblasti, o ktorej vieme bud velmi malo, alebo, v tom horsom pripade, si iba myslime, ze vieme dost. Kazdy z nas to obcas robi. Ale je dobre, ked nas na to niekto upozorni. A v pripade, ze nie sme prilis jesitni, dokazeme si to uvedomit.
neregistrovaný "pipo"
8. 10. 2006 22:20
božskej...
...pohled jako v Maserati. Aspoň podle přístrojovky >:-[]
Rozbalit vlákno
0
8. 10. 2006 22:30
ČLÁNEK
Čtu znovu článek a... smekám... tolik diplomacie ;-) jako v prvním odstavci, jsem tu naposledy četl pod rokvoidním Sangem... Tak hoši, copaři, samurajové zítřka, přečtěte pozorně první odstavec článku. Pokud rozumíte psanému textu... mnohé pochopíte :-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
anonym
8. 10. 2006 22:33
Re: ČLÁNEK
a četl jsi i ty další? ;-)
neregistrovaný "Tibby"
8. 10. 2006 23:01
OT: Drift na okruhu Sosnová
Pánové, dnes se na autodromu v Sosnové konala nějaká driftovací událost. Zde najdete pár fotek [odkaz] a sorry za Off Topic. Ad. Tribeca - viděl jsem ji naživo a mně osobně se nelíbí.
Rozbalit vlákno
4
8. 10. 2006 23:22
Re: OT: Drift na okruhu Sosnová
Výborné snímky. Je mi velmi líto těch aut... trhá mi srdce, když vidím, jak může někdo huntovat vlastní auto, tedy předpokládám, že jsou to vlastní auta. Drift na okruhu na suchém asfaltu... to myslím s vlastním vozem může dělat jen velmi omezený člověk. Jediný a krásný drift může člověk zažít na zasněžené silnici v horách... všude čistý, bílý sníh... jen tvé auto letí vstříc dobrodružství... a ty lehkým kontrováním volantu vyrovnáváš směr... to ano. To má rozměr rozkoše z krásna, to má rozměr intelektu. Tohle tupé běsnění... to je o ničem.
anonym
8. 10. 2006 23:27
Re: OT: Drift na okruhu Sosnová
opravdu jsi to napsal? Přesně můj názor. :yes:
neregistrovaný "petrt"
8. 10. 2006 23:36
Re: OT: Drift na okruhu Sosnová
Aspon to dělají na okruhu, už jsem pár takovejch potkal v provozu. Když se jedu projet skoro vždy potkám blba v "tuningovém" vraku co chce závodit. Asi si dělají čárky na palubku, ubožáci.
8. 10. 2006 23:44
Re: OT: Drift na okruhu Sosnová
Jo, to jsou ti praví.
neregistrovaný "MitsuX"
9. 10. 2006 01:28
Video k Alfe
Fakt dobrý, pobavil sem se fest, jen tak dál! >:D :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "usexovan"
9. 10. 2006 09:42
Globus Olomouc
Tak je to to auto co jsem videl v patek kolem 13hod parkovat u Globusu v Olomouci, no az na ten predek ujde :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mts"
9. 10. 2006 10:28
bezradny design....
alessio nezklamal a zachoval se hystericky jako pubertalni trinactka, kdyz ji kluci poprve sahnou na kozy... :-))) design tribecy je desive bezradny a prirovnani k ssangyongu sedne. ovsem nepochybuji, ze technicky je to dokonale auto a kdybych nekdy potreboval masirovat sve ego nejakou SUVerenni imitaci offroadu, byla by na shortlistu hodne vysoko...
Rozbalit vlákno
0
9. 10. 2006 11:45
Na tribecu se hodi analogie porekadla k zenam
nezridka i pod nehezkym havem pekna frnda zahali >:D
Rozbalit vlákno
0
9. 10. 2006 12:32
OT: UTOP ŽAL V SAKÉ
Jo, nesvítí každej den slunce. Tak, abych to subaristům alespoň trochu ulehčil, vrhnul jsem na blog "MÁ IMPREZA". snad to pomůže ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "e90"
9. 10. 2006 12:45
Hruza
Je to okopirovany porsche, nic vic. Je to jak adidas mikyna se čtyřma prouzkama >:D. A jeste za nehoraznou cenu. Subaru je proste krachujici shitka nic vic ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ciello"
9. 10. 2006 13:24
hokus pokus
tady je krásně vidět, jak svět, spotřebitel a poptávka tlačí výrobce k něčemu co pak vypadá jak Tribeca.. Subaru nemá tak silnej základ aby mohlo udělat cokoliv a ono se to prodávalo.. Otázkou je, co to vlastně je. Myslím, že kdyby to byla jen 5ti místná verze a kratší zadní převis s větším zkosením zadního okna a celé části, tak to bude vypadat o 90% lépe. Ale tak nějak tuším, že primárním cílem bylo 7 míst.. ;-\ Marketing jasně cítil co musejí udělat, ale už si nepohlídal designéry.. To co se povedlo Q7 se Tribece nepovedlo. Je v pozici, kdy musí učinit něco vyjímečného (7míst) aby to bylo pro mnohé zajímavou alternativou (každopádně ve státech).. přičemž musí zůstat věrna svým genetickým vlastnostem Subaru tzn. 4x4 + motor.. Takže vzniklo 7 míst s krásným (zajímavým) interierem, ale bohužel v děsivém kabátu. Jako vstup do tohoto segemntu to nemohla být šedá myš a popravdě, nevím jestli výbroný zpracování bude stačit.. to už je o prioritách kupujících mít něco prvotřídního co vlastně není vidět a co není vidět a na co si sahnu je jaksi abstraktní tzn. že vlastně vůbec nemusí existovat anebo to "stejné" naleznu u všech adekvátních konkurentů... Takže? 7 míst.. dobře nebo špatně.. hned vím o lepších autech se 7 sicnama.. Discovery3, Q7.. no a vlastně už i ten Logan.. >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
3
9. 10. 2006 13:54
Re: hokus pokus
>:D >:D Moc hezké. Celé. ;-) :yes:
neregistrovaný "Scooby"
9. 10. 2006 15:13
Re: hokus pokus
nesouhlasím s tebou v otázce jestli se Q7 povedla nebo ne... Podle me to v Ingolstadtu lehce prepiskli, udelali nesympatickeho mamuta obludnych rozmeru, pokud mozno vetsiho do vsech stran nez vsechny ostatni auta v tomto segmentu, ktereho si (podle meho skromneho nazoru) kupuji typci s ukrivdenym sebevedomim, ze jim neco podle prirody moc nenarostlo (co, to necham na vasi fantazii ;-)) Tribeca ma sice 7 mist, ale pouze za priplatek,tudiz je kazdemu jasne,ze je to pouze nouzova varianta, asi na zajezd do francie na 3 tydny v 7 lidech to nebude. Zaklad je v 5 sedackach a hlavne, podle mych vlastnich zkusenosti je to "velmi" sportovne naladene auto, neni to zadna mamutoidni kacena, je to proste Subaru. A opět zdůrazňuji, nemusí se Vám líbit, vždyť mě osobně nevadí že se všem nelíbí, nejsem zastánce toho co jsi řekl, že když není vidět, tak neexistuje, myslím, že za tímto autem, se každý ohlédne a že bude sakra velký zájem o ní diskutovat (příkladem buď tato stránka), čímž svým zájmem o diskusi všichni bezprostředně potvrzujeme její existenci... (ted jsem si precetl co jsem napsal a staci asi uz jen dodat: amen ) ;-)
neregistrovaný "hawk"
9. 10. 2006 21:24
Re: hokus pokus
;-) :yes: :-!
9. 10. 2006 13:41
Nezapominejte
ze klicove trhy pro Subaru jsou Asie (hlavne Japonsko), USA a Australie. Pri rocni produkci okolo 800 tisic aut dovoz do Evropy je v soucasne dobe okolo 10% produkce. A v Australii a USA Tribeca a Legacy/Outback frci. Ne kazdyje postizen dehtovym syndromem a ne vsude se kupuji off roady a SUVecka s 20tipalcovymi koly na predvadeni se po asfaltu
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Conan"
9. 10. 2006 16:01
Re: Nezapominejte
máš pravdu...souhlasím do puntíku. To jen u nás si pár chorých mozků myslí, že koupit subprémiovou Tribecu za 1,4 mio je výraz splasklé peněženky. Chachá. To bych pak mohl dát analogii na tohle dementní tvrzení a říct, že každý, kdö jezdí v A2,A3,A6,A6 nebo v BMW1,3,5 je nemajetný chudák, který nemá na nejvyšší modely. Možná nemá. Možná je nechce. nabádám k vyší sebereflexi, protože jedna věc je plkat na netu a něco jiného je realita při pohledu před panelák...že? ;-)
neregistrovaný "ciello"
9. 10. 2006 16:25
Re: Nezapominejte
jak sebereflexivní příspěvek..!! :yes: :yes: Ale nemyslím, že choré mozky se vyskytují jen u nás... ;-) Jo a fakt nerozumím tomu Asijskému hájemství... být fanda je věc jedna, která je ale úplně v jiné rovině než tady.. ;-) Tribeca není pěkné auto, a tvrdit, že je to adept na Red Dot... je výsměch... >:D
neregistrovaný "Conan"
9. 10. 2006 16:34
Re: Nezapominejte
neříkám, že choré mozky jsou jen tady, jsou i jinde ;-). Já se sebereflexí nemám nejmenší problém, tvrdě jsem pracoval ve svém řemeslu a po několika letech jsem si ušetřil na nové, pěkné autíčko. Ale o to víc mě pak vytočí komentáře chlapíka v invalidním důchodu, který má chorobnou potřebu shazovat určité produkty. Ježiši, ať si to píše jednou, dvakrát, ale když to někdo omílá pořád dokola...tak to já fakt nemám rád.
K tribece: ciello, tribeca se ti nelíbí,ok. někomu se ale líbí nebo mu připadá zajímavá. Chce jí to vidět naživo. Mě nepříjde hezká ale "jen" zajímavá.
neregistrovaný "ciello"
9. 10. 2006 16:49
Re: Nezapominejte
já ji naživo viděl a připadá mi větší než na fotkách a to o dost, takže nechápu ty řeči směren na Q7 a jejích rozměrech atd. Rozhodně nechci vyvolávat při, jen jsem napsal můj pohled na věc.. Ano máš pravdu avšak i Ssang Yong je zajímavej.. >:D Ale.. dost divně na mě působí názory o chrých mozkách atd.. jakoby všichni co nejezdí Subaru byli divní a choří a bez intelektu.. (tím netvrdím že v případě Audi nebo ML je to naopak..!) A o invalidním důchodu se bavit nebudu.. ani to není téma k diskuzi ani posměchu.. i ani rádoby vtipnýmu přirovnání.. ;-)
9. 10. 2006 22:40
Re: Nezapominejte
Conane, barbare ;-) :-) tvrdou machu chválím. I to autíčko. Tedy pokud to není Subaru... protože bránit tu auto, který paseš v garáži... to by byla fakt uhozená komedie. Hele, nevím kolik tu píše invalidních důchodců, ale toužíš-li po tom můžu ho z tebe udělat >:D :yes: P.S. Klid, Conane. Přečti si nahoře můj příspěvek "Šavlozubej pudl"... stačí jen tenhle nadpis. Garantuju ti, že je udržitelnej na dalších nejméně 5 let ;-)
9. 10. 2006 16:30
Re: Nezapominejte
Až na té silnici ten model za 1.4 potkáš... napiš to sem... :-) Teď jsi tedy dokonale zaplkal... ;-) P.S. suď podle tříd... diamantovej kovboj v nižší střední ví přesně do čeho sednout. Zrovna tak v SUV... diamantovej kovboj valí BMW, Land Rover, Touareg, Qasimoda, případně XC90. Vypiš zde, čím bys mě chtěl na Tribecu přemluvit... Rád si to přečtu.
neregistrovaný "Conan"
9. 10. 2006 16:36
Re: Nezapominejte
Ježiši, jsme v demokracii a když se ti nelíbí, tak jí nech být. jen jsem si tě dovolil upozornit, že kupce tribecy dá za auto víc než kupce A4 nebo BMW3...to jsou jako chudáci? Panebože!
neregistrovaný "ciello"
9. 10. 2006 16:52
Re: Nezapominejte
nevím jestli jsem předešlej článek GTIho pochopil (tipuju že ano) a pro vysvětlenou.. ani výrobce a ani ty mu nedáváš žádný důvod přejít k Subaru do Tribecy jakožto potenciální zákazník a kupec vozu téhle třídy.. a zřejmě to BMW mu ten signál a argumenty ke koupi dávají stejně jako Range Rover.. ;-\ ;-)
anonym
9. 10. 2006 22:10
Re: Nezapominejte
musím se conana zastat...pakliže GTI neumí číst, je to jeho problém. V článku jsou dostatečně vysvětleny klady Tribecy, jako jsou pohon,živý motor (na SUV),interiér, místo,ticho....GTI si prostě pořád bere do krámu to, co se mu hodí...v tomto případě první ze šesti odstavců...a zbytek? Přejde mlčením.
neregistrovaný "ciello"
10. 10. 2006 08:32
Re: Nezapominejte
nečekal jsem, že se přidáš tak pozdě.. ;-\ >:-[] nicméně jsem to vůbec nepochopil co jsi napsal.. Je to zřejmé ne..?!? Co oslovuje tebe a jiný fandy subaru neoslovuje jiné a tudíž fabrika (a marketing) neudělala to co by oslovilo GTIho... já myslím, že je to zřejmé, jen někdo nechce chápat v souvislostech..??? ;-\ A tady nehodnotíme článek ale auto.. tak jaký odstavce..a každej pro sebe hodnotí podle svých kritérií a je úplně jedno jestli má článek 1 nebo 15 odstavců.. Ale to těžko bude akceptovat milovník značky jak už jsem psal výše.. ;-)
anonym
10. 10. 2006 09:03
Re: Nezapominejte
Aha, takže jsem nebyl pochopen...tak znova: Redakce se pozastavuje nad kontroverzním designem (každý ať si ho zhodnotí podle sebe) a ve zbytku článku ukazuje na nesporné klady Tribecy. jestli tě nepřesvědčí vynikající jízdní vlastnosti (u SUV),ticho v interiéru nebo vysoká kvalita materiálů, tak co? Kdyby to auto mělo kabát touarega, tak po něm šílíme všichni...takhle jen ten, komu se líbí ;-)
neregistrovaný "ciello"
10. 10. 2006 09:28
Re: Nezapominejte
přesně...!!!! Chápu, že ty jako Subarista nechápeš a nemůžeš pochopit a ani nechceš a odsuzuješ všechny, pro který to auto je mimo mísu, nevhodný, nezajímavý a technika s tím nic nenadělá.. prostě někoho to auto vůbec neoslovilo.. ;-)
neregistrovaný "Alessio"
10. 10. 2006 13:05
Re: Nezapominejte
tak neoslovilo, ok. Já ho nikomu necpu. Ale některé příspěvky, které jsou o tom autě jsou mimo mísu...jakože neexistuje důvod, proč si ho koupit. Existuje. je jich celá řada. Můžeme to tak uzavřít? ;-)
neregistrovaný "Ciello"
10. 10. 2006 15:42
Re: Nezapominejte
...mně fabrika nedala důvod si to auto koupit, a že má 4x4.. to má mnoho jinejch, takže takhle... já mám jiný oko a proirity než ty, takže to není můj lovemark.. a tímto to můžem uzavřít.. protože bychom se takhle mohli bavit donekonečna.. pač já nevychrlím pozitiva auta, který jsou pro mě nyní nezajímavý a ty nikdy nevypustíš že to auto nedává někomu impuls aby si jej koupil.. ;-) tečka, the end.. :-)
neregistrovaný "Alessio"
10. 10. 2006 15:49
Re: Nezapominejte
jen dodatek: každému podle jeho gusta,ne? ;-)
neregistrovaný "Donald"
9. 10. 2006 16:40
Jen pro zaryté fandy
Tribecu si asi koupí opravdu jen zarytý fanoušek značky a nebo někdo,kdo chce jít totálně proti proudu a naprosto se odlišit.Podle mě je Tribeca jednoznačně nejošklivější model značky (troufnu si trvrdit,že i daného segmentu).Za posledních pár dní už k ní sice necítím takoví odpor,ale pořád jí nemůžu přijít na chut.Technika je určitě špičková,zpracování a luxusu se dá taky věřit,ale jinak Subaru krapet přestřelilo a pokud prodeje ukáží něco jiného,tak sem se jen velmi rád spletl.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
9. 10. 2006 16:41
dotaz
:-) jak zjistim kolik má auto koní ??? :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Donald"
9. 10. 2006 17:11
Re: dotaz
nejdřív musíš vědět,co máš za auto a pak zkus katalogy a nebo nějakou databázi (zkus třeba autoweek.nl)
neregistrovaný "b"
9. 10. 2006 18:17
Překvapení
Vždy jsem souhlasil, že to auto vypadá blbě a neohrabaně. Ale ted jsem ho videl ve skutecnosti a spadla mi celist, vubec to neni tak spatny, dokonce je i docela dobry. Doporucuju ho videt nazivo a pak kritizovat !!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "peto"
9. 10. 2006 18:18
nechutny mutant
FUJ!!! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ondra"
9. 10. 2006 19:10
Pane boze...
Panove nevim, proc vzdy diskuze, kde se testuje jakekoli Subaru vyvola to, co je psano v cca 3metrech textu nad mym prispevkem. Proc se nebavime konkretne o kvalitach Subaru a vecech, ktere jsou jasne.. Misto toho tato diskuze probiha tak, ze priznivci vw, skoda, bmw napadaji Subaru.. Muj nazor na to je takovy, ze Subaru je hlavne a predevsim o vyspele, propracovane technice. Nikdy nehralo na design, protoze o tom to neni. Lide prijdou na to, co je pro ne prioritou. Jestli tuningove tvary nebo vyjety kopec plny bahna.. Je to fakt o nazoru a ty by se sem mely psat.

BTW : Ja Subaru Tribeca fandim, jo, jsem subarista jiz nekolik let, mam 3. Subaru a nikdy bych nemenil. Tak panove, mnoho stastnych kilometru. Ondra
Rozbalit vlákno
8
9. 10. 2006 19:49
Re: Pane boze...
No, Ondro... myslím, že kdyby Tribeca vypadala výborně, ani by tě nenapadlo napsat, že o kabátu to není. Samozřejmě, že je. Subaru není hlavně o něčem, jaksi vybraném. Subaru je auto, jako každé druhé. To navíc, co má (jiní mají navíc zase něco jiného) nestačí k odůvodňovaání toho, že tak úplně nedopadl kabát. Každé auto tě musí především přitahovat vizuálně. A pokud tu vizualitu doplní i dokonalou technikou, je vyhráno. Pokud se něčeho nedostává, je to problém. Takže jak kabát tak technika (mám-li tedy takto zjednodušit) musí být v harmonii, musí být "o něčem". P.S. Z čeho dovozuješ, že kritici Subaru jsou fandové Škodovek? To je velmi odvážné konstatování... Jsi Subarista... tak proto tedy ten tvůj nesmiřitelný tón s jiným názorem... No, Ondro... tos tedy nezvlád. Mimochodem, bránit tu, navíc velmi úsměvně (opravdu bys neměnil :-) )automobilku, s jejímž autem jezdím... to je ten nejnaivnější kýč, kterého se tu může přispěvatel dopustit.
neregistrovaný "petrt"
9. 10. 2006 21:10
Re: Pane boze...
No já mám spíš pocit že někteří fandové subaru jsou tak trochu postižený. Jen napíšeš něco co se jim nehodí do krámu tak vylítnou jak čertík z krabičky. Začnou hned přesvědčovat že subaru je nejlepší a kdo jezdí v něčem jiném tak auta vůbec nechápe a je vlastně tak trochu *. A když už nevědí začnou srovnávat STI s M3. Značku subaru uznávám jako kvalitního výrobce aut 4WD, které ovšem já nepotřebuju. Tečka. Nic jiného než asi nejlepší pohon čtyř kol v osobním autě subaru z mého pohledu nedělá. Motory jsou fajn, ale to i jinde-BMW, Honda, Fiat, Porsche... Desing se někomu líbí, někomu ne, to hodnotit nebudu. O subaru se podle nich prostě nic špatného napsat nikdy a nikde nesmí. A to si myslim dvojnásobně i o některých ultras od Hondy a jednom Toyotofilovi co se tu pohybuje. Ale vim že ti normální majitelé subaru jsou taky, a že jich je většina. Znovu říkám- bydlet na horách mám nejpsíš Legacy. Ale jsem v Praze, nepotřebuju ho. A žádný jiný důvod proč si ho koupit mi nikdo neřekl.
p.s. Ty si teda taky někdy s tim VW hroznej, kdybych nevěděl že se tim jen bavíš...
9. 10. 2006 21:25
Re: Pane boze...
:-) ... Vztah k Hondě se tu traduje od sedmdesátých let, protože se jich pár prodalo v Tuzexu. Zrovna tak Fiat i Renault... za komoušů se tu občas objevili. Subaru je modlou porevolučních dob určité skupiny lidí. To je fajn, ale souhlasím, že se těmto fandům nedostává nadhledu. Jakoby měli nějakej blok, mindrák... Podle mého podvědomě cítí, že na evropský klasy nemaj, a tak úporně někdy až nesmyslně (STELLA) brání svou automobilku... tohle u fandů evropskejch, americkejch (Lones) aut není. Tady se řežem, jestli má matky na kolech lepší Apoštol nebo Mondeo, ale nakonec nejdeme tu správnou balanci a ta auta správně zatřídíme. :yes: P.S. Copařům chybí nadhled... proč asi? ;-) Čest řídkým výjimkám...
neregistrovaný "petrt"
9. 10. 2006 21:41
Re: Pane boze...
Můj názor je ten že neni dlouho doba kdy bude subaru prodávat i dvoukolky. To 4WD je super, ale drahý a ocení to jen opravdu malá skupina zákazníků. Legacy 2WD si dovedu představit, o 100 litru levnější to může být kauf. A imprezu už dokonce jako 2WD někde prodávali. To sem zvědavej co pak ti ultras řeknou pak. U Fiatu je to naopak, hodně se podcenuje. Přitom kvalita už je hodně dobrá, na masovku.
neregistrovaný "hawk"
9. 10. 2006 23:07
Re: Pane boze...
kámo, věta typu že "některým fandům se nedostává nadhledu. Jakoby měli nějakej blok, mindrák..." z Tvého pera opravdu "sedí"... >:D
Trošku víc objektivity...
No offense... :-!
9. 10. 2006 23:20
Re: Pane boze...
To si piš, že je to přesně tak, jak jsem napsal. Evropští fandové se nepotřebují vymezovat. Jejich auta jsou první ligou... nechceš mi doufám teď tady předhodit nějakého konkurenta BMW... z Japonska :-) Z toho právě pramení ten "mindrák krátkýho copu" ;-) :-)
neregistrovaný "zilkyn"
9. 10. 2006 23:50
Re: Pane boze...
Nebaví, on to myslí vážně. Bohužel.
Avatar - MeSiL
9. 10. 2006 21:13
BMW 6 limited edition INDIVIDUAL M6
[odkaz]
>:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Eric Cartman"
9. 10. 2006 21:22
Příšera
Že něco na pohled tak odporného vyjede zrovna od Subaru, tak to bych teda nečekal. Tak hnusné auto už jsem dlouho neviděl. Naposledy snad tehdy, když kolem mě projel Ssang Yong Kyron a já jsem uviděl jeho zadek. Jízdní vlastnosti to má možná skvělé, ale já tady hodnotím jenom vzhled. No a ten je teda strašný. :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GEORGES"
9. 10. 2006 22:12
SKVĚLÉ AUTO PRO NAŠINCE
Silnice máme široké, parkovišť dostatek, benzín levný - skoro zadarmo, tak proč ne takové autíčko ?! Proboha, kam se ten svět * !?!?!?!?
Rozbalit vlákno
0
9. 10. 2006 23:18
ja se nestacim divit
at jste Subaristi nebo ne, tak ale vsichni vite, ze Subaru byla vzdy oskliva auta. Vzhledove jedina vyjimka je podle meho soucasna rada Legacy/Outback. S Tribecou se Subaru vratilo tam kde vzdycky bylo. Jen si vzpomente na predesle Legacy, jeste v roce 2002 vypadalo jak lepe osekana Volha. Podivam-li se na hvezdny kousek Subaru (Imprezu WRX STi), tak je to opet to same, technicky urcite dokonale, ale stejne bych si radeji podle vzhledu vybral Micinu Evo. A tak by se dalo pokracovat.

Chapu nazor jaky ma GTI, ackoli je humorne poslochat jeho jak mluvi o nesoudnosti kluku s copama, ale sam se tak dokaze chovat podobne ve vztahu k nemecke produkci. Proste v evropskem chapani aut je designem Subaru jako pest na oko, ale zakazniky si vzdy najde, byt budou jen mensina proplouvajici jezerem koncernoveho proudu.

Tam kde je kralem asfalt a nejvetsi teren jaky SUVeckovej kovboj zna je sterkova cesta k chalupe a zasnezeny parkoviste u dolni stanice lanovky, tam mozna bude valit kyty Touareg s 20" kolama a pneu jak galusky z Armstrongova casovkarskyho specialu. Ale tam kde je 4x4 opravdu cas of casu potreba jsou karty hozeny jinak.

Subaru slo velmi dlouho mimo me. Az do chvile kdy jsem behem pul roku vyrazil na 3 delsi sluzebni cesty. To ze clovek v zapadni Australii (ani v Perthu) takrka nezavadi o X3 nebo X5, Touareg nebo Cayenne asi neprekvapi. Tady potrebujou lidi uzitek, vydrz a spolehlivost....tak proc riskovat. Pak prisla severni Chile (podobny obrazek jen prevaha Toyot a Nissanu byla misty az tezko chapatelna) A nenechte se mast, zivotni uroven stredni tridy a vyse v Chile je minimlane stejna jako u nas. Ale porad,jsou to pro Evropana zapadle diry, tak se neni co divit ze je to jine. Co me ale dorazilo je nasledna cesta do severniho Norska a na Spicberky. Cim horsi klima, mene asfaltu a vice makadamu, tim casteji clovek potkaval v tride velkych terenaku Landcruiser, range Rover, Land Rover...ale po SUV o kterych pise GTI ani vidu ani slechu. A mezi beznymi auty byl narust Subaru. A posledni ranou byl prijezd na Spicberky kde Subaru reprezentuje asi 40 % vozoveho parku. Kurna, ty lidi preci nebudou davove blbi aby si nekde, kde je tma pul roku a 5 mesicu se tam dostane clovek jen letadlem, porizovali davove nejaky nespolehlivy plecky co se zahrabou v prvni louzi. Kdyz jsem pak zjistil, ze se s nim da jezdit i po asfaltu minimalne stejne dobre jako s kazdym jinym autem ve stejne cenove kategorii, nebylo co resit a .....

Proc tak obsahle? At se clovek dostane k Subaru pres civeni na rallye a pres blaznive obdivovani STi (ktere se ale asi malokdy vylihne v porizeni si velkeho snu), nebo pres zkusenost kde ho to auto nenechalo na holickach, podle meho nazoru (a mozna se take mylim) se drtiva vetsina Subaristu k nemu propracovala pres nejake "nakopnuti" ne zcela bezne a nebo jsou to tak pragmaticky a nudni jedinci, ze rozhodla tabulka spolehlivosti TUV a na vse ostatni sere pes. Protoze po pravde receno, tak hnusna auta si proste clovek pro vzhled kupovat nemuze >:D
Rozbalit vlákno
31
neregistrovaný "petrt"
9. 10. 2006 23:39
Re: ja se nestacim divit
Jak jsem psal nahoře-bydlet na horách subaru je asi v garáži. Vlastně by mu mohlo v mích očích konkurovat jen Volvo V70 4WD, ale technika je asi lepší v Subaru. Jenže na těch pár cest ročně do míst kde bych 4WD využil se mi jakákoliv čtyřkolka nevyplatí. To máš zbytečný kila za pohon zadku navíc. Je jasný že SUV typo X5 a ML v africe v buši nepotkáš. Ale v Keni jsem Touareg viděl, uplně omlácenej stál před nějakym úřadem v Mombase. Zajímavé že omlácená Toyota nebo Nissan vypadají docela drsně, SUV celkem k pláči.
9. 10. 2006 23:44
Re: ja se nestacim divit
:-) :-) Kruté... pravdivé... Jen bych ke GTI poznamenal, že ovšem nikdy nepíši o německé produkci báchorky... Víš, mě je úplně jedno, s čím kdo honí v Austrálii klokany nebo v Chile lamy... já žiji zde, (pro mne naštěstí) kolébce toho nejlepšího co na světe v automobilismu vzniká. A tedy mám skoro pod každým kopcem továrnu, která šije káry přesně na naše evropský zadky, a to mě uspokujuje. Zaklínači Subaru se dělí do dvou kategorií. Platónové a praktici. Platónové, to jsou kluci, kteří maj touhu zaujmout v kolektivu, tak si vyberou tu báááječnou, exotickou automobilku z Japonska a dělaj se zajímavými zejména tím, že se vysmívaj 1.2HTP a sypou z rukávu detaily o trvalém pohonu všech kol. Takovej lehce pubertální, ovšem v tom věku pochopitelnej, postoj. Praktici, to jsou většinou osobnostně méně výrazní lidé, kteří skrzevá vlastnictví těchto aut hledají ocenění u společnosti pro... originální životní postoj. Je to obdobná kategorie, jako skákači na gumě od trenýrek ze Žďákovského mostu, raftaři apod. Tedy snaha po originalitě. Akcentuji zde slovo - snaha. Co se týče zbytku... tedy toho 0,0001%, to jsou jezdci s praxí, kteří umí ocenit kvality auta. Ale pozor... je to jiná liga, než například BMW... aby jako jsme si tu nepopisovali, že Impreza za 599 tisíc je obdoba trojkovýho bavoráčka. Není, zdaleka není. Rozdíl je asi tak 600 tisíc :-) P.S. Kdo má prachy, ten si koupí za dvě mega Allroada a jezdí jako dábel. Kdo má prachů méně, koupí si Outbacka a všude kolem vypráví skazky o tom, jak mu to za chalupou dokonale driftuje... a jak by toho Allroada nechtěl. Cha cha.
Avatar - Dinar
10. 10. 2006 09:12
Re: ja se nestacim divit
Co dodat?... dokonale vystiženo! :yes: :yes: :-)
10. 10. 2006 10:18
Re: ja se nestacim divit
:-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
10. 10. 2006 13:13
Re: ja se nestacim divit
no když myslíš...popřemýšlej i o tom, zda ti v allroadech se neutěšují skazkami o tom, jak driftují...a jak by nechtěli třeba RR sport ;-) . To co jsi napsal se dá vstáhnout na každé auto.
neregistrovaný "Otakar"
10. 10. 2006 15:47
Re: ja se nestacim divit
Tedy GTI, pokud poskytuješ psychologické profily diskutujících free of charge, poprosil bych tě, zda bys mě taky nezařadil do nějaké své kolonky. Pomůžu ti informací, že můj pohled na automobily ovlivnilo dětství, kdy mě jako kojence rodiče vozili v hadráku. Jinak jsem před cca 16 lety začal pracovně jezdit v průměru kolem 50.000km ročně a vystřídal Kadetta, Astru, Mondeo, Omegu a potom 4 audiny v řadě. Loni jsem si při výběru auta řekl, že je čas podívat se, jak jsou na tom ostatní značky. Projel jsem si Allroada, X3, X5 a ctyřkolku 5 řady od BMW, Volvo XC70 atd. Víceméně náhodou taky Outback. A otázka do kvízu, hádej čím už rok jezdím ? Nejsem subarista, jen zatím velmi spokojený uživatel. Nepotřebuji se odlišit ani ohromit sousedy či slečny. Přesvědčily mě jízdní vlastnosti, motor s krásným zvukem a prima výkonem, velmi solidní zpracování a Outback se mi líbí i designem. Skutečnost, že tohle auto nemá každý je pro mě náhodný bonus. Nikdy jsem nikomu nevyprávěl, že bych Allroada nechtěl. Ale fakt je ten, že kdybych ho chtěl, tak bych ho měl. A dodatek zcela mimo téma této diskuze, osobně se mi Tribeca nelíbí. :-!
10. 10. 2006 18:50