Myslím že až Ingolstadtští vypustí na silnici verzi RS,tak to bude dokonalej trhač dlažebních kostek - ostrej jak jirchářova břitva,vyspělej jak Taťána Kuchařová,se spolehlivostí Breitlingu Aerospace a potencí Rocca Siffrediho! :yes: Auto pro moderního mafiána! :-!
Tak dostat 220kW z dvoulitru, to už klobouk dolů :yes: Jen bych měl strach, že to bude krapet nevyvážený, neboli tak silně přeplňovaný, že ti to při náběhu turba zlomí vaz 8-s >:-[] Ale rád se nechám přesvědčit, že to tak není...
No tenhle motor neni vůbec špatnej a v základní verzi má dost dobře potlačenej turboefekt, aspoň co jsem se s tim svezl v GTI, pokud tedy vyšší výkon nebude mít za následek snížení rozsahu použitelnejch otáček a vytvoření velký turbodíry díky větčímu turbu bude to hodně hodně a zase hodně dobrej motor.....
Kamarád měl TT 1.8T tu verzi se 162kw? A nechal si to u ABT načipovat měl tam PREJ 280koní... to auto do 3000 jelo jako lepší atmosférickej 2litr a pak najednou hroznej kopanec a quatro mělo co dělat aby to nehrabalo, jenže všechno má odvrácenou stranu mince.... začaly problémy s posilovačem, ze kterýho vytekl olej, pak se mu stalo něco s ŘJ, protože to auto NESKUTECNE žralo..... tak to prodal za celkem směšnou cenu.
Porovnavas predchozi 1.8 T a Turbo FSI 2.0, to je dost velkej skok, nicmene vysledek takhle brutalniho preplnovani muze byt problematickej, ale to u Audi urcite nechcou, takze sem faaakt zvedav, jak se s tim poperou. Ono uz tech 195 kW u S3 je silenejch. Takovejch vykonu se dosahuje u zavodnich atmosferickejch variant predchoziho dvoulitru (napr. Octavia cup) .... Este bude zajimavy, jestli budou i ostry verze jinech koncernovejch aut postaveny na techhle "pilach"!?
To me prekvapuje, ze zrovna u ABTu to takhle zkonili. To je prece celkem renovovana znacka... Na drunou stranu si myslim, ze u Audi to nebudou jen precipovavat, ale udelaj tam tech zmen vic, takze takovychhle nasledku bych se ani neobaval. Toz nechme se prekvapit ;-)
Sprint na 400m, audi TT ma motor 2.0T 221 kW v serii, to znamena, ze porazi asi tak 99% vsech aut tam.. ty co ten samej výkon budou mit taky treba z jinyho motoru stejne nebudou mit takový parametry jako to TT, kvuli prevodovce a dalsim vecem...
Taky to auto nebude nejlevnější,takže bych se nebál toho,že na sprintech bude 15 TT a jestli mu budeš chtít konkurovat,tak si holt uprav STI nebo EVO a hlavně sprint na 400m je opravdu ta nejstupidnější disciplína na porovnávání aut.A hlavně,co znamená snobárna na tuning srazu? Na pořádnou úpravu člověk musí mít dost peněz a už ta investice by se dala označit za snobárnu,hlavně pokud je upraveno pěkný auto.Takoví ty poloůpravy,kterejch je u nás mraky jsou opravdu hnus a spíš ohrožujou bezpečnost na silnicích.
ze ma americka jetta motor vznikly rozpulenim V10?!? tomu snad nikdo nemuze verit, ze by vw vyvinul nejaky moderni motor a prodaval ho jenom za louzi. americky golfy a jetty maj starej motor VR5, ktery neni zrovna zadny zazrak. ale kdyz si ho vezme do parardy audi, tak by to nemuselo dopadnout vubec, vubec zle. uvidime a myslim ze se budu pekelne tesit.
V článku se píše o řadovém pětiválci, což by odpovídalo rozpůlení V10. VR5 je véčko, byť s malým úhlem rozevření a je to opravdu motor, na jehož základu už principielně v souč. době nemá smysl cokoliv stavět. :-!
Hurá,tohle vypadá na jízdu ze starý školy.Dostat takovej výkon z dvoulitru si bude žádat big turbo a dost vysoký plnící tlaky z čehož usuzuju pořádnej kopanec při náběhu turba.myslim,že ten motor bude mít uplně jinou charakteristiku než 200k verze,tohle už asi nebude plynulej zátah odspoda,ale abych řek pravdu,tak se na to docela těšim.A ještě jedna poznámka.Z nabídky TT si ted vybere každej,protože paleta motorů bude opravdu bohatá.Bravo Audi :yes::yes:
zdravim panove (damy) mam na vas takovou prosbu, uvazuju o koupi noveho TTcka ale nevim jaky motor z nabidky (2l, 3,2l) si vybrat mohli by ste se k temto typum vyjadrit a usnadnit mi rozhodovani??