Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi TT dostane dvě sportovní verze

Druhá generace stylového kupé Audi TT bude zanedlouho k dostání také ve sportovních verzích S a RS
Zpět na článek
8. 10. 2006 00:20
neregistrovaný "ponocnej"
8. 10. 2006 01:04
anonym
8. 10. 2006 11:39
neregistrovaný "Bbleach"
8. 10. 2006 17:13
neregistrovaný "Bbleach"
8. 10. 2006 14:24
neregistrovaný "tralala"
9. 10. 2006 13:17
8. 10. 2006 17:03
neregistrovaný "Chudas"
9. 10. 2006 08:33
neregistrovaný "Bart"
8. 10. 2006 14:24
16. 10. 2006 12:13
neregistrovaný "RS4"
8. 10. 2006 19:01
9. 10. 2006 09:49
neregistrovaný "Donald"
9. 10. 2006 19:02
10. 10. 2006 08:05
neregistrovaný "Donald"
8. 10. 2006 19:03
neregistrovaný "dejf"
10. 10. 2006 09:38
9. 10. 2006 09:41
neregistrovaný "Petrik"
9. 10. 2006 09:57
neregistrovaný "Donald"
11. 10. 2006 17:18
neregistrovaný "Audi"
19. 11. 2006 10:15
neregistrovaný "njmn"
neregistrovaný "ponocnej"
8. 10. 2006 00:20
360 koni
360 hrebcu s timlhe autickem pekne zatoci... :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
8. 10. 2006 01:04
Cyberpunk
Myslím že až Ingolstadtští vypustí na silnici verzi RS,tak to bude dokonalej trhač dlažebních kostek - ostrej jak jirchářova břitva,vyspělej jak Taťána Kuchařová,se spolehlivostí Breitlingu Aerospace a potencí Rocca Siffrediho! :yes: Auto pro moderního mafiána! :-!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Bbleach"
8. 10. 2006 11:39
Re: Cyberpunk
tos byl ty? tuning blb? :-!
Avatar - hattori_hanzo
8. 10. 2006 12:44
Re: Cyberpunk
Běž prosím bblejt někam jinam,třeba na dacia.cz,bylo tě dost už na TF... :no:
neregistrovaný "Bbleach"
8. 10. 2006 17:13
Re: Cyberpunk
hahahaha >:D >:D pan Tuner :-! pozdravuj vsechny ;-) hlavne mastra DK
neregistrovaný "tralala"
8. 10. 2006 14:24
Re: Cyberpunk
>:D
9. 10. 2006 13:17
Re: Cyberpunk
To víš, VW group. Konečně si dostal rozum ;-)
8. 10. 2006 14:02
silnýýýý turbo
Tak dostat 220kW z dvoulitru, to už klobouk dolů :yes: Jen bych měl strach, že to bude krapet nevyvážený, neboli tak silně přeplňovaný, že ti to při náběhu turba zlomí vaz 8-s >:-[] Ale rád se nechám přesvědčit, že to tak není...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Chudas"
8. 10. 2006 17:03
Re: silnýýýý turbo
No tenhle motor neni vůbec špatnej a v základní verzi má dost dobře potlačenej turboefekt, aspoň co jsem se s tim svezl v GTI, pokud tedy vyšší výkon nebude mít za následek snížení rozsahu použitelnejch otáček a vytvoření velký turbodíry díky větčímu turbu bude to hodně hodně a zase hodně dobrej motor.....
Kamarád měl TT 1.8T tu verzi se 162kw? A nechal si to u ABT načipovat měl tam PREJ 280koní... to auto do 3000 jelo jako lepší atmosférickej 2litr a pak najednou hroznej kopanec a quatro mělo co dělat aby to nehrabalo, jenže všechno má odvrácenou stranu mince.... začaly problémy s posilovačem, ze kterýho vytekl olej, pak se mu stalo něco s ŘJ, protože to auto NESKUTECNE žralo..... tak to prodal za celkem směšnou cenu.
8. 10. 2006 23:45
Re: silnýýýý turbo
Porovnavas predchozi 1.8 T a Turbo FSI 2.0, to je dost velkej skok, nicmene vysledek takhle brutalniho preplnovani muze byt problematickej, ale to u Audi urcite nechcou, takze sem faaakt zvedav, jak se s tim poperou. Ono uz tech 195 kW u S3 je silenejch. Takovejch vykonu se dosahuje u zavodnich atmosferickejch variant predchoziho dvoulitru (napr. Octavia cup) .... Este bude zajimavy, jestli budou i ostry verze jinech koncernovejch aut postaveny na techhle "pilach"!?
neregistrovaný "Bart"
9. 10. 2006 08:33
Re: silnýýýý turbo
To me prekvapuje, ze zrovna u ABTu to takhle zkonili. To je prece celkem renovovana znacka... Na drunou stranu si myslim, ze u Audi to nebudou jen precipovavat, ale udelaj tam tech zmen vic, takze takovychhle nasledku bych se ani neobaval. Toz nechme se prekvapit ;-)
8. 10. 2006 14:24
360 kobylek
jen doufam, ze je nenechaji vsechny hrabat jenom prednima kopytama. Na to podkovy nejsou delany
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RS4"
16. 10. 2006 12:13
Re: 360 kobylek
Bude to QUATTRO, jak jinak!
Doufám, že ho nastaví 40:60
Avatar - mustafa
8. 10. 2006 19:01
Tuning
Tak díky těmhle motorum se z tuningovych srazu stane snobárna... kdy nebude zalezet na umu mechanika, ale na penezich. Jinak ty motory se mi líbí.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Donald"
9. 10. 2006 09:49
Re: Tuning
NO,moc nechápu,jak zrovna tyhle motory v TT změněj tuning srazy na snobárnu.
Avatar - mustafa
9. 10. 2006 19:02
Re: Tuning
Sprint na 400m, audi TT ma motor 2.0T 221 kW v serii, to znamena, ze porazi asi tak 99% vsech aut tam.. ty co ten samej výkon budou mit taky treba z jinyho motoru stejne nebudou mit takový parametry jako to TT, kvuli prevodovce a dalsim vecem...
neregistrovaný "Donald"
10. 10. 2006 08:05
Re: Tuning
Taky to auto nebude nejlevnější,takže bych se nebál toho,že na sprintech bude 15 TT a jestli mu budeš chtít konkurovat,tak si holt uprav STI nebo EVO a hlavně sprint na 400m je opravdu ta nejstupidnější disciplína na porovnávání aut.A hlavně,co znamená snobárna na tuning srazu? Na pořádnou úpravu člověk musí mít dost peněz a už ta investice by se dala označit za snobárnu,hlavně pokud je upraveno pěkný auto.Takoví ty poloůpravy,kterejch je u nás mraky jsou opravdu hnus a spíš ohrožujou bezpečnost na silnicích.
neregistrovaný "dejf"
8. 10. 2006 19:03
motor
ze ma americka jetta motor vznikly rozpulenim V10?!? tomu snad nikdo nemuze verit, ze by vw vyvinul nejaky moderni motor a prodaval ho jenom za louzi. americky golfy a jetty maj starej motor VR5, ktery neni zrovna zadny zazrak. ale kdyz si ho vezme do parardy audi, tak by to nemuselo dopadnout vubec, vubec zle. uvidime a myslim ze se budu pekelne tesit.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
10. 10. 2006 09:38
Re: motor
V článku se píše o řadovém pětiválci, což by odpovídalo rozpůlení V10. VR5 je véčko, byť s malým úhlem rozevření a je to opravdu motor, na jehož základu už principielně v souč. době nemá smysl cokoliv stavět. :-!
neregistrovaný "Petrik"
9. 10. 2006 09:41
Rally???
Zdá se mi to, nebo se u Audi zadělává na rally speciál minimálně sk. N? Výkon 221 kW je přece přesně tolik, kolik mají papírově wéercéčka.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Donald"
9. 10. 2006 09:57
Big Turbo
Hurá,tohle vypadá na jízdu ze starý školy.Dostat takovej výkon z dvoulitru si bude žádat big turbo a dost vysoký plnící tlaky z čehož usuzuju pořádnej kopanec při náběhu turba.myslim,že ten motor bude mít uplně jinou charakteristiku než 200k verze,tohle už asi nebude plynulej zátah odspoda,ale abych řek pravdu,tak se na to docela těšim.A ještě jedna poznámka.Z nabídky TT si ted vybere každej,protože paleta motorů bude opravdu bohatá.Bravo Audi :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
10. 10. 2006 13:32
Snahy Audi si cením
Audi se poslední dobou v motorech snaží a dokazuje, že umí postavit jak pořádnej vysokootáčkovej motor (RS4), tak i vysoce přeplňovanej (TT).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Audi"
11. 10. 2006 17:18
:)
:-) ;-) >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "njmn"
19. 11. 2006 10:15
TTcko
zdravim panove (damy) mam na vas takovou prosbu, uvazuju o koupi noveho TTcka ale nevim jaky motor z nabidky (2l, 3,2l) si vybrat mohli by ste se k temto typum vyjadrit a usnadnit mi rozhodovani??
Rozbalit vlákno
0