Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercury Mariner 2008: Facelift a mírná modernizace

32 komentářů

...zajímavá představa..---hrabat se terénem,a přitom pod kapotou "bzučí" alektromotor ( ve verzi FULL HYBRID)
Vysvetli mi nekdo duvod existence znacky Mercury a zaroven snaha o vyprodej UK3? Nejak si to ve svy hlavicce nedokazu srovnat 😢
Protože Ford není Toyota >😒] ;-\ 😒 😉
Tak tenhle fakt zatim porad vnimam jako velke + :-! 😉
Ovšem dosažené výsledky jsou velké - a ostuda k tomu ;-\ Pořád mluvím o masakru, myslel jsem, že stiuace již kulminuje.. ovšem to, co se stalo v USA v žáří.. :no: :no: :no: P.S. co Jag, už Ti ho konečně vrátili? A v ajkém stavu?
Snad nebude tak zle, doufam. Jen si predstav, ze se naplni tva vize a budou tu jezdit jen Toytoty 8-s To ze umi vydelavat prachy neznamena, ze jejich auta jsou buhvijake skvosty. Navic, ty sam bys musel sveho konika hodit do srotu 😉 Jag je zpet, jezdi a v patek jdu na garancku, radsi do Brna. Vratili mi ho bez servisni knizky, neudelany garancky a s prasklou zarovkou v parkovacce , jo a taky bez radne ukonceny opravy (papirove) ;-\ Proste AMT :no:
Moje vize (za předpokladu současného stavu, tedy bez nějakých superfůzí) je 15-20% světovýho trhu - víc není reálné (teda kromě Japonska, kde budou dělat tak 50-55😖 😉 Ad Jag? V Brně to má někdo jiný než AMT? Stejně, fakt nechápu, že se mohou takto chovat, zvlášť u prémiové značky v roce 2006.. to si teda Jg fakt nezaslouží
V Brne to patri taky AMT, ale zustalo tam par slusnych lidi, se kterymi se domluvim. Jeden pokus, jinak jezdim do Vidne.
Kvůli servisu jezdit do Vídně, to je fakt hustý 😢 Teda pokud nejsi z Mikulova 😉
Brácho, hrál si někdy baseball? Dokážeš si představit, jak to asi bolí, když při odpalu dostaneš přímý zásah přímo mezi kulky z 10 metrů? Já ne, ale musí to být něčo ukrutně hrozdného. Brácho, letošní léto si v Detroitu budou ještě hodně dlouho pamatovat - dostali takovu nakládačku, všechny pesimistické varianty byly překonány, tohle nikdo nečekal.. ale situaci v USA znáš už i ty, brácho.. září, brácho, září překonalo všechno, tentokrát Detroit nedostal nakládačku.. tentokrát, brácho, se Detroitu stala ta nepříjemná "baseballová" událost - je tu jen jediný rozdíl - nebyla to rána z 10 metrů, nebyla to ani rána z 5 metrů, dokonce ani z metru.. Detroit ji dostal přímo pálkou, edla opravdu výtečně.. >😒] >😁 😉 Brácho, drž si kloubouk, jdeme na to. Meziroční výsledky za zaří / od začátku roku: TOYOTA: +21.3% (197,250 aut) / +12.8% (1,694,022 aut); LEXUS: +12.1% (25,700) / +6.7% (234,474); TOYOTA MOTORS: +20.2% (222,950) / +12.0% (1,928,496).. brácho, dokážeš to vůbec pobrat? Jeden trh, pouze 9 měsíců a přesto již téměř dvě mega prodaných aut!!! Brácho, chápeš to? Brácho, víš, co to znamená? Brácho, jak je možné, že američané nevědí, kde mají hledat eVWropskou dokonalost? >😒] Brácho, tohle nemůžeš pobrat.. Today, Tomorrow, Toyota
Kolik v cislech prodal ten proklinany Detroit? Vynech procentualni rusty a pady a rekni ty cisla. Za amiky kompletne, at se v tom nemotame.
Avatar - Lonestarstate
Lonestarstate
No a? Lexus jenom +12,0%? Cadillac udělal v září oproti loňsku +17,9% 😉
"Renesance" Caddyho je asi jediný, co se jim za posledních pár let fakt povedlo :yes: Jsem tomu fakt rád, věř tomu 😉 Už jsem to tady psal - žít v Texasu, tak asi valim Escalade (krátkou verzi, EXT mě moc nebere) :-! 😉 A na práci valim v nový Tundře >😒] 😉
Jo, brácho, Toyota, královna světa.. pak dlouho nic.. pak Honda, malá sestřička, přesto poměrně úspěšná.. pak dlouho nic.. pak několik poměrně máloproblémových.. pak několi více problémových.. a na konci GM a Ford.. o GM, a jeho brodění se bahnem, se popsali stohy papíru, proto dnes kouknem k Fordovi - kouknem na to, jak je na tom prodejně meziročně v září / od začátku roku: FORD +7.4% (204,070) / -8.6% (1,911,193); MERCURY: -2.0% (13,117) / -9.2% (146,41😄; LINCOLN: -24.0% (7,362) / -4.5% (89,494); JAGUAR: -45.8% (1,15😄 / -32.0 (16,50😄; VOLVO: +1.7% (9,672) / -8.3% (89,669); LAND ROVER: +1😁% (3,469) / +8.4% (33,527); FORD MOTORS: +4.7% (238,84😄 / -8.5% (2,286,809)
Tak jsem to narychlo , jen tak po ocku secetl. A at koukam, jak koukam, tak ten mizernej Ford prodal vic nez TTT 😉
Září 2006: GM: 368,776; Toyota Motors: 222,950; Ford Motor Company: 204,070; Chrysler: 168,888.. na začátku roku byl Ford poměrně daleko před Toyotou, ale posledních pár měsíců více a více ztrácí - kumulativně mu to ještě vychází. Absolutní čísla ovšem nic moc neříkají - procentuální změny hezky zobrazují ten stále bobtnající megaprůser - změny v řádech desítek procent ročně ať již nahoru (Toyota) nebo dolů (Ford) prostě nejsou úplně "normální" - tedy zejména pokud se bavíme o prodejích miliónů aut ročně. Navíc nesmíme zapomínat, jakým způsobem neustále "honí" prodeje americké automobilky (slevy, slevy, slevy..) a s jakým úspěchem - Toyota na jednom autě vydělá asi 1800 $, zatímco Ford prodělá snad 2500 $.. navíc fleetové prodeje dělají asi 35% prodejů Fordu, u Toyoty je to asi 8%. Prostě absolutní čísla jsou moc nezajímavá..
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Co je velmi zajímavé, prudký pád hybridních verzí v srpnu a září (www.greencarcongress.com) v USA, návrat k prodejům 8/2005. Ovšem 7 typů hybridů místo 6 před rokem... Důvěra v hybridy není valná, hodně se mluví o tom, že úspora se nevyrovná nákladům.
Ona ta úspora opravdu neni asi nic moc- znám firmu co koupila toho tereního hybrida lexe a mají i čistě benzín. Prý čekali víc, dokonce se prý s tím benzinem líp jezdí. Nevim, osobně jsem s tim nejel. Jen co jsem vyzvěděl >😁
Možná bych ještě přidal jeden důvod - díky vysokým cenám ropy se podstatně rozšířila nabídka (bude se jistě dále rozšiřovat) provozně efektivnějších aut.. např., Toyota uvedla Yaris (a brzy snad uvede i Aygo) - proč kupovat mnohem dražší Prius, když Yaris jezdí s podobně nízkou spotřebou (předpokládám, že si většina zákazníků kupuje Prius kvůli nizké spotřebě.. v autě většinou stejně jezdí sami, tak že velikost zas takovou roli hrát nebude).. Toyota Prius: 10,492 (zářijový rekord); Toyota Camry Hybri😜 4,044 (prodává se první rok); The Highlander Hybri😜 2,347 (pokles); Lexus GS 450h: 164; Lexus RX 400h: 1,687.. co se týče hybridů 2 věci: a) největší přínos hybridů je v nesrovnatelně nízkých emisích - což bude hrát zásadní roli v aglomeracích typu L.A. či Tokia; b) je nepochybné, že většina lidí bude kupovat hybridy pouze, pokud se to ekonomicky vyplatí - v tomhle ohledu věřím tomu, že ekomonomičnost rychle poroste v důsledu růstu kapacity baterií (rád to srovnávám s vývojem v oblasti baterií pro mobily či noťase).. každopádně vývoj v oblasti hybridníchpohonů bude ještě dost zajímavý a težko říci, kam se to nakonec posune
absolutni cisla jsou "nezajimava", protoze v nich Toyota tolik neoslnuje? a neco o tom, ze male roste rychleji, jsi slysel? 😄
Absolutní čísla jsou nezajímavá z pohledu toho, že vůbec nevyjadřují trend a skutečnost co se "děje".. při pohledu na absolutní čísla by se mohlo zdát, že je vlastně vše OK a jeden by si skoro mohl myslet, že Ti novináři snad schválně očerňují US autopobilky 😉 JASNÉ SROVNÁNÍ - situace před třemi lety (vs situace letos)!!! TOYOTA: zaří 2003 = 161,793 (222,950) a kumulativně od začátku roku = 1,547,029 (1,928,496); FOR😱 září 2003 = 280,319 (238,84😄 a kumulativně od začítku roku = 2,638,837 (2,286,809); aby bylo jasno - Toyota dokázala, že je možné za tři roky zvýšit prodeje o 381,467 aut X Ford zase dokázal, že je možné za tři roky ztratit 352,028 aut.. tohle jsou čísla, o které by jsme se měli zabývat.. jsou to jen tři roky a podívej se, co se stalo (navíc na Fordově domácím trhu).. tyhle čísla jsou to, co charakterizuje to, kde je Toyota a kam kráčí.. a kde je Ford a do jakých sr..ček se propadá.. četl jsem několik článků, kde se psalo o tom, že možná již brzy vyjde najevo, že je na tom Ford ještě hůře než GM..ad růst malých čísel - mám pocit, že to je připomínka trochu mimo úroveň na které by jsme měli (mohli) diskutovat 😉 nesrovnávám řádově jiná čísla 1.9 vs 2.3 milionu jsou čísla plně srovnatelná..
Kdyz porad prodavaj tolik aut, asi to tak spatne nebude. Kdyz si ted u Fordu dokonce mirne polepsili, asi to tak spatny nebude. Nicmene nechci te rusit pri tvych oslavnych taneccich, jsou zabavne. >😁 (Hlavne takove ty reci o "bobtnajicim" pruseru ci "tuseni" problemu; z tech mam pocit, ze jsi minuly mesic zjistil, ze v Americe existuji automobilky.) Tech 55% pro Toyotu v Japonsku je unreal - stejne jako u nas dlouhodobe Skodovka nemuze drzet polovinu trhu. (S kvalitou to nesouvisi.)
Nenech se splést výší prodejů - jsou "vyhoněné" nekonečnou armádou slev (stejně tak jako u GM) a nákupy, u některých modelů jde dokonce o dunpingové ceny.. je to jako v VW a Golfem - Golf je sice možná bestseller, ale na každém prodaném Golfu VW prodělá několik desítek tisíc Kč! Tím nechci srovnávat celkovou situaci Fordu a VW 😉 Zkoukni můj příspěvek výše, co se stalo během posledních tří let! :-! Srovnávat japonský a evropský trh >😁 Srovnávat Toyota a Škodovku >😁 >😁 Posledních hodně let si Toyota drží 48-52%, veškerá relevantní konkurence již v Japonsku působí a na nic se ještě nezmohla 😉 Možná čínani..
To je prave to, co mi na tvych prispevcich smrdi - to, z ceho tu ucvrkavas a nazyvas to "bobtnajicim problemem", vi obeznamena laicka verejnost nekolik let. (To se samozrejme tyka i prodelecnosti.) Usmevna mi na tvych prispevcich prijde prave ta domnela "objevnost", a "vmeteni pravdy do tvare". S tim jde ruku v ruce tve zlehcovani zvednuvsich se prodeju. Ty incentives praktikuje Ford i GM uz nejakou dobu, a presto ZTRACELI. Ted jde Ford i GM nahoru v zebriccich spokojenosti zakazniku, a _PRINEJMENSIM_ se zda, ze se podarilo zpomalit propady prodeju. (A skutecne rustu bych zatim nemluvil.) A prave fakt, ze ta ?zmena trendu? je provazena i zmenou spokojenosti zakazniku (celkove pozitivni vnimani znacky by melo prirozene nasledovat), snad dava tusit, ze se neco uz opravdu deje. Takze nejakou dobu pote, kdy se u Fordu a GM probrali a zacinaji se lepsit, prijde Tom a zacne se jim posmivat, jak se ritej do pru$eru. A ted se sam sebe zeptej, jak to asi vypada.
1) věřím tomu, že nějakých 5-10% lidí je dostatečně obeznámeno s tím, co se děje posledních pár let v USA a stejně tak věřím tomu, že zbytek lidí tyto informace nemá - buď se k nim nedokáže dostat nebo mají problém s jazykovou bariérou apod... řekněme, že to píšu "pro ně" 😉 2) píšu stylem, kterým píšu, ale netvrdím, že je to nějak objevné - v podstatě píšu o tom, co jsem nedávno někde četl 3) ZÁSADNĚ NESOUHLASÍM S TEZÍ, že se začínají nějak dramaticky lepšit - NENÍ TO PRAVDA!!! GM i Ford provedli a dále provádějí určité změny, ale nejen z mého pohledu se jedná o změny "kosmetické", které sice řeší aktuální problémy, ale nemají dostatečný efekt v dlouhém období.. svoje názory zde píšu záměrně "jednoduchým" jazykem, ale byla by chyba mě podceňovat.. proto Ti také házím link, jako jeden z argumentů, že ty změny nejsou dostatečné - přečti si text rezignace Jerome Yorka z GM [odkaz] pokud to nechceš číst celé, přečti alepsoň tohle: "As I have pointed out both publicly and in the board room, the company has made excellent progress in a number of areas, and initiatives like higher level of product refinement, e😜ansion in Asia and Eastern Europe, and the globalization of product development can be e😜ected to produce even further result. But are they enough? I don't think so. I have grave reservations concerning the ability of the company's current business model to successfully compete in the marketplace with those of the Asian producers." :-! a s Fordem je to podobné tomu věř! Dělaj krátkodobá opatření, která rychle přinesou kýžené efekty, ale pouze v krátkém období.. navíc na Toyotu, Hondu a Hyundai tyto opatření nejsou dostatečná! Pevně s i stojímza tím, co píšu :-! 😉
Avatar - Pjenkava
Pjenkava
Je to dost hovadský auto... Americký motory nikdy neměly sklon ke ždímání výkonu do podlední kapky ani k úspornému provozu. Vždyť je tu diesel o oběmu 2.3l a výkonem "pouhých" 112 kw a to přes to, že my Evropani víme o motorech s nižším objemem a záviděníhodným výkonem. Aspoň že to neni 6ti válec 3.0 CRD s výkonem 80 kw... Co kvituju je elektromotor a odstoupení od šestiválců... Jo jo, amíci si musí na drahou ropu přivyknout 😄
(pise se to "objem") jo, my Evropani vime, ale v US se nektery ty nase naslapany motory nechytaj ani hypoteticky, protoze proste v nekterejch statech by neprosly emisema (Bluetec?)
mercedes so svojim BLUETEC nemoze v USA prejst emisiami
.. tuším, že v 5 státech z 50 😉
pardon, špíš ve 3 z 50 😉
Avatar - Lonestarstate
Lonestarstate
Jaké bylo první hybridní SUV na světě? Lexus RX? NE! Ford Escape (chudší brácha Mercury Marineru). Ford :yes: :yes: :yes:
jj, ovšem tohle jim asi na zachránění zadku tačit nebude, že? 😉