Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marko: Budúcnosť značiek Mercedes-Benz, Smart a Maybach

Dnes sa pozrieme na budúcnosť automobilov s trojcípou hviezdou! Kto by čakal ďalšie rozširovanie o nové modelové rady v štýle uplynulých desiatich rokov, bude asi sklamaný. Ako bonus je pripojený prehľad budúcnosti značiek Smart a Maybach.
Zpět na článek
6. 10. 2006 00:52
neregistrovaný "Pipo"
6. 10. 2006 00:59
neregistrovaný "Ondřej Láník (Auto.cz)"
6. 10. 2006 01:10
6. 10. 2006 10:19
neregistrovaný "AntiGTI"
6. 10. 2006 10:36
6. 10. 2006 08:30
6. 10. 2006 09:00
neregistrovaný "Leftie 81"
6. 10. 2006 18:22
neregistrovaný "Jakub803"
6. 10. 2006 12:04
neregistrovaný "pipo"
6. 10. 2006 00:57
neregistrovaný "Pipo"
6. 10. 2006 01:16
6. 10. 2006 04:43
neregistrovaný "Mike"
6. 10. 2006 09:07
neregistrovaný "ZZ"
6. 10. 2006 09:43
6. 10. 2006 10:20
neregistrovaný "AntiGTI"
6. 10. 2006 10:35
7. 10. 2006 22:47
neregistrovaný "tedwine"
6. 10. 2006 09:40
6. 10. 2006 10:20
neregistrovaný "AntiGTI"
6. 10. 2006 10:34
6. 10. 2006 10:38
neregistrovaný "AntiGTI"
6. 10. 2006 10:44
6. 10. 2006 10:48
neregistrovaný "AntiGTI"
6. 10. 2006 10:51
6. 10. 2006 10:56
neregistrovaný "HlidamGTI"
6. 10. 2006 10:59
6. 10. 2006 12:46
neregistrovaný "ZZ"
6. 10. 2006 13:14
7. 10. 2006 22:53
neregistrovaný "tedwine"
6. 10. 2006 14:43
neregistrovaný "Mike"
6. 10. 2006 14:52
6. 10. 2006 15:40
neregistrovaný "Mike"
6. 10. 2006 15:51
6. 10. 2006 16:02
anonym
6. 10. 2006 16:10
6. 10. 2006 08:34
6. 10. 2006 10:52
neregistrovaný "pipo"
6. 10. 2006 11:08
6. 10. 2006 09:26
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 09:46
6. 10. 2006 11:16
6. 10. 2006 10:28
6. 10. 2006 11:21
6. 10. 2006 11:31
6. 10. 2006 11:47
neregistrovaný "oldrt"
6. 10. 2006 12:40
6. 10. 2006 13:30
anonym
6. 10. 2006 13:38
6. 10. 2006 13:39
6. 10. 2006 14:17
neregistrovaný "oldrt"
6. 10. 2006 14:48
6. 10. 2006 19:04
anonym
6. 10. 2006 13:49
6. 10. 2006 14:06
6. 10. 2006 14:53
6. 10. 2006 14:58
6. 10. 2006 19:19
6. 10. 2006 20:19
7. 10. 2006 21:32
neregistrovaný "Galant"
7. 10. 2006 21:27
neregistrovaný "Galant"
6. 10. 2006 10:55
neregistrovaný "remus"
6. 10. 2006 11:19
6. 10. 2006 11:04
neregistrovaný "Pipo"
6. 10. 2006 11:07
6. 10. 2006 11:11
neregistrovaný "Pipo"
6. 10. 2006 13:42
6. 10. 2006 14:28
6. 10. 2006 13:50
neregistrovaný "Johny.Rico"
6. 10. 2006 14:35
neregistrovaný "Elgin"
6. 10. 2006 14:57
anonym
6. 10. 2006 15:04
neregistrovaný "Elgin"
6. 10. 2006 15:05
anonym
6. 10. 2006 15:23
anonym
6. 10. 2006 16:24
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 17:18
neregistrovaný "Johny.Rico"
6. 10. 2006 17:26
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 17:46
neregistrovaný "Johny.Rico"
6. 10. 2006 18:10
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 18:19
neregistrovaný "Johny.Rico"
6. 10. 2006 18:31
neregistrovaný "mates"
8. 10. 2006 10:36
neregistrovaný "Johny.Rico"
6. 10. 2006 15:15
neregistrovaný "cyrus smith"
6. 10. 2006 15:17
6. 10. 2006 15:19
neregistrovaný "Elgin"
6. 10. 2006 15:28
anonym
6. 10. 2006 15:59
neregistrovaný "slovak z Bratislavy"
6. 10. 2006 16:21
neregistrovaný "Pipo"
6. 10. 2006 16:30
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 17:20
neregistrovaný "ZZ"
6. 10. 2006 17:30
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 21:24
neregistrovaný "ZZ"
7. 10. 2006 10:21
neregistrovaný "Martin"
7. 10. 2006 10:24
neregistrovaný "mates"
7. 10. 2006 10:16
neregistrovaný "mates"
7. 10. 2006 07:53
neregistrovaný "palo"
6. 10. 2006 18:20
neregistrovaný "Dusan"
6. 10. 2006 19:08
6. 10. 2006 19:36
neregistrovaný "Jakub803"
6. 10. 2006 20:45
7. 10. 2006 10:17
neregistrovaný "mates"
7. 10. 2006 11:43
neregistrovaný "jakub803"
6. 10. 2006 20:10
6. 10. 2006 20:29
neregistrovaný "Jakub803"
6. 10. 2006 22:58
neregistrovaný "petrt"
7. 10. 2006 13:33
neregistrovaný "petrt"
7. 10. 2006 11:48
neregistrovaný "jakub803"
7. 10. 2006 10:22
neregistrovaný "mates"
7. 10. 2006 10:32
neregistrovaný "mates"
7. 10. 2006 20:30
neregistrovaný "RnaliM"
9. 10. 2006 08:56
anonym
7. 10. 2006 00:16
neregistrovaný "Honysek"
7. 10. 2006 10:29
neregistrovaný "mates"
7. 10. 2006 01:51
neregistrovaný "Pipo"
7. 10. 2006 10:19
neregistrovaný "Martin"
7. 10. 2006 10:35
neregistrovaný "mates"
7. 10. 2006 17:37
anonym
7. 10. 2006 21:17
neregistrovaný "Galant"
7. 10. 2006 21:33
anonym
8. 10. 2006 15:26
neregistrovaný "joudha"
neregistrovaný "Pipo"
6. 10. 2006 00:52
Odflaknute
Marko nechcem ta urazit ale tento clanok bol oproti tomu co som minule cital o BMW dost odflaknuty :no: . Kde su pocitacove retuse a viac spy fotos. Ten clanok o BMW bol fakt dobry a tento sa dal urcite urobit tak isto dobre. A aj materialu je dost len co som chodil na AutoBild tak tam toho bolo vela hlavne okolo C - tridy aj so sportcupe a aj CLK a MLK. Ak si chcete vychutnat ako by to mohlo vyzerat urcite navstivte stranku autobild.de a najdete tam aj ine znacky ako AUDI a ine. Moja smola je ze nemcina je s mojej strany limitujuca pri ziskani viac informacii. Marko clanok o BMW sa stanovil urcity standard ale tymto si to pokazil. :-!
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Ondřej Láník (Auto.cz)"
6. 10. 2006 00:59
Re: Odflaknute
Musím se zastat Marka. Auto.cz nemůže zveřejňovat ani přímo odkazovat na fotografie, které jsou chráněny autorskými právy třetích osob. Proto je článek takový jaký je - plný faktů, s minimem ilustrací, které pochází ze zdrojů, které máme legálně k dispozici.

Návštěvě výše uvedené stránky vám však pochopitelně nic bránit nemůže.
6. 10. 2006 01:10
Re: Odflaknute
Jestli se ti stýská po obrázcích, doporučuju nějaké dětské leporelo, nebo si kup v papírnictví omalovánky. Až tě někdo naučí písmena, pochopíš o čem je svět informací. Jestli si chceš koupit nové Ečko, napsal ti Marko, kdy si můžeš pustit žilou... ale tuším, že spíš zůstaneš věrnej tomu leporelu... :no:
neregistrovaný "AntiGTI"
6. 10. 2006 10:19
Re: Odflaknute
:no:
6. 10. 2006 08:30
Re: Odflaknute
Pipo, je mi luto, ze sa Ti clanok o Mercedese nepaci. Ja viem, ze tam nie su obrazky, ale jednoducho nemam pristup ku kvalitnym skicam, kt. by nepatrili AB, resp. AMS. A Ondrej Lanik ti hore vysvetluje preco nie je mozne redakcne vkladat tieto. A ja respektujem "prianie / podmienku" redakcie. /// Dalsi problem je, ze Mercedes v tejto chvili zaziva inu situaciu ako BMW. Zatial co je BMW v stadiu rozmachu, Mercedes sa potrebuje skor vratit k zakladom znacky (kvalite). BMW bolo v tomto ohlade nieco vynimocne. A bohuzial.... ja si nemozem vymyslat nieco, co nie je pravdou, len preto, aby som sa vyrovnal clanku o BMW. /// Potom tu mame obsahovu stranku informacii: ano, napr. AB napisal o C-klasse vela clankov, ale obsahovo sa viac menej-opakovali. A zachazdat tak daleko aby som pisal o spekulaciach designovych detailov, alebo skladbe motorov...to uz fakt nechcem. Nebol by som schopny sa triafat tak "presne" ako pri uvedeni noveho modelu (pretoze ani AB) sa netriafa presne. Ak aj mam interne info tohto druhu, tak pouzit ho nemozem. A nakoniec, ak by som detailne spekulacie ku kazdemu novemu autu uvadzal, tak by taky clanok narastol aj 2x. // Takze: ver mi, ze s tym bolo dost prace. Aj ked aj ja som citil, ze BMW bolo viac. ale ako som napisal: ja si nemozem vymyslat nic nad ramec informacii, kt. mam k dispozicii. ;-)
neregistrovaný "Leftie 81"
6. 10. 2006 09:00
Re: Odflaknute
Mne sa to veľmi páčilo.
Stručné, vecné - občas s "odrážkami" ako v škole. Len opísať z tabule do zošita lebo v pondelok písomka. >:D :yes: Ešte raz :yes:
neregistrovaný "Jakub803"
6. 10. 2006 18:22
Re: Odflaknute
Marko, piš tak prosím dál. Máš svůj styl a důvěryhodnost, byla by škoda o ně přijít. A na přesnost článků v AutoTipu a v AMS... :no:
neregistrovaný "pipo"
6. 10. 2006 12:04
Re: Odflaknute
Nevim kdo seš, ale nech mýho "pipa" "pipem" ... nesohlasím s tebou!!
neregistrovaný "Pipo"
6. 10. 2006 00:57
Sorry
Sorry Marko tymto nechcem urazit tvoju pracu ale som tak trochu fanda tejto znacky tak asi preto ta reakcia. Aj ked si myslim ze nemecke premiove znacky su znacne predrazene a hlavne tie nehorazne ceny priplatkovej vybavi co by u tychto aut malo byt standardom. Ja by som urcite radsej kupil Infiniti, Lexus, Acura, Cadilac hlavne preto ze Medakov ,BMW, Audi je us tu fura tak sa trochu odlisit.
Rozbalit vlákno
28
6. 10. 2006 01:16
Re: Sorry
Myslím, že nejlepší by bylo, kdybys napsal ještě jeden příspěvek a v tom se Markovi omluvil už zcela zřetelně. Co se týče tvého hodnocení aut, z toho se myslím nejlépe dá odtušit tvůj intelektuální obzor. Tak fandi, Pipo, a když už chceš něco napsat, popros někoho, kdo umí tvořit myšlénky, ať ti s tím pomůže.
neregistrovaný "Mike"
6. 10. 2006 04:43
Re: Sorry
Marko neumi mluvit? Jinak si totiz nedovedu vysvetlit tvoje odpovedi na reakce, po kterych ti vubec nic neni :no:

Mne se libi, jak jsi s kazdym hned hotovej. Z toho se taky da celkem odtusit tvuj intelektualni obzor. Nebude asi moc velkej, pac ho blokuje jedno velky JA...so long, brother
neregistrovaný "ZZ"
6. 10. 2006 09:07
Re: Sorry
:yes: :yes: Jistě, hned na každýho neurvale startovat, to tenhle pán umí... ale to je asi tak všechno :no:
6. 10. 2006 09:43
Re: Sorry
Pokud na tebe, Zajíčku, leze opet periodická mozková menstruace, můžeš si nasadit turban a vypsat se. Ať tu máme zase trochu zábavy. P.S. Neboť fraška, Zajíčku, toť tvé věčné téma. Ostatně je pátek... to je tvůj pravidelní menstruačně-onanózní den. Tak spusť >:-[]
neregistrovaný "AntiGTI"
6. 10. 2006 10:20
Re: Sorry
Jsi prase.
6. 10. 2006 10:35
Re: Sorry
>:D :yes: P.S. Nežvatlej >:-[]
neregistrovaný "tedwine"
7. 10. 2006 22:47
Re: Sorry
absolutny blbeček, tými tvojimi pseudointelektualnymi rečami možeš udivovať iba ak tak mladež do 13 rokov..ale to tebe urcite staci.
6. 10. 2006 09:40
Re: Sorry
Přiznám se, že nevím, jak umí Marko mluvit, ale bezpečně vím, jak umí psát. Takže vezmi laskavě na vědomí, že pokud tu bude nějakej nýmand šlapat po náročné a dokonalé prácí našeho kolegy, šlápnu mu zase já silně do úsměvu. A velmi se mýlíš, pokud tvrdíš, že mi do toho nic není. V životě jsem neseděl za pecí a jak to tak sleduju, věřím se sedět ani nebudu. Zejména kvůli takovejm hrdinům, jeko seš ty.
neregistrovaný "AntiGTI"
6. 10. 2006 10:20
Re: Sorry
Jsi chudák :no:
6. 10. 2006 10:34
Re: Sorry
To jsme všichni... zejména ti, co se negací něčeho pozitivního snaží vymezit vůči okolí... jako třeba ty svým nickem, AntiGTI :-) Zkus to jinak, vždyť tvůj den... je mou nocí a tvým sluncem je než můj měsíc...
neregistrovaný "AntiGTI"
6. 10. 2006 10:38
Re: Sorry
Negací něčeho POZITIVNÍHO....nevidíš si na vlastní tanga...
6. 10. 2006 10:44
Re: Sorry
Zkus Bromhexin... aby ses nezadusil. Pak někoho popros, ať ti vysvětluje smysl textů.
neregistrovaný "AntiGTI"
6. 10. 2006 10:48
Re: Sorry
Nic lepšího se od Tebe čekat nedalo...a to je na tom to smutné.
6. 10. 2006 10:51
Re: Sorry
Tak už toho nechme, dobrá rozcvička po ránu :yes:
neregistrovaný "HlidamGTI"
6. 10. 2006 10:56
Re: Sorry
Souhlas...ale příště se prosím ovládej.
6. 10. 2006 10:59
Re: Sorry
Udělej něco s nickem. Nebo se neovládnu :-)
neregistrovaný "ZZ"
6. 10. 2006 12:46
Re: Sorry
Nýmand? Jo, věřím, že tohle slovo znáš dokonale... hlavně při pohledu do zrcadla, co? >:-[]
6. 10. 2006 13:14
Re: Sorry
Áááá mozkový menstruant ZZajíček nabírá točky... tak honem, klaune, přitvrď... ať se ti pročistí mozek. Tedy, spíše to bláto co tam živíš. P.S. Ty kluku, ty musíš být dílo >:-[]
neregistrovaný "tedwine"
7. 10. 2006 22:53
Re: Sorry
ten GTD je na drogach? alebo len vynechava konzultacie u psychiatra?
neregistrovaný "Mike"
6. 10. 2006 14:43
Re: Sorry
Jedna technicka, myslis, ze Marko umel driv psat nez mluvit? Jo, ty jsi 'hrdina' na auto.cz, takze pokud ti tehle server dava pocit toho, ze nesedis za peci, tak to potom jo...dost mi pripominas Paroubka (a to neni pokus o forek)...tak ja jdu zase za pec
6. 10. 2006 14:52
Re: Sorry
Nedávej mi stupidní otázky. Nejsem hrdina na auto.cz. ale nejsem taky srabík. P.S. S kým trávíš chvíle volna není můj problém.
neregistrovaný "Mike"
6. 10. 2006 15:40
Re: Sorry
:-) ....hele, tohle jsme delali v prvni tride, ze nekdo neco rekl, no a ten druhej to na nej otocil:)...jak rikam, Paroubek hadr...vono to jinak nejde, nez ti davat stupidni otazky, kdyz nedokazes pochopit slovni obrat, kapis...jeden musi mit vobrovsky koule na to, aby nebyl srabik na internetovym foru ;-)

P.s. jinak je to celkem fenomen, myslim tim to, ze na kazdem foru se najde jeden, kterej se 'etabluje' a tim postoupi v hierarchii fora na mista nejvyssi.

P.s.s. promin za toho Paroubka, ted me spis napadl Paroubek krizenej s Ransdorfem :-!
6. 10. 2006 15:51
Re: Sorry
Koukám že máš se mnou větší problém, než bys býval chtěl. Ještě mě napadá... co takhle Stalin >:D , jako že bys mě zkřížil ještě s tímhle vrahem... >:D
anonym
6. 10. 2006 16:02
Re: Sorry
Ja se drzim skutecnosti, pokud se povazujes za vraha, tak to je tvoje vec...u me jsi DEMAGOG non plus ultra (stejne jako oba, vyse uvedeni panove)
6. 10. 2006 16:10
Re: Sorry
Tak už se ode mně odpoutej... už to zavání mánií... Přeju ti hezkej víkend. P.S. Příště to zkus trochu stylověji ;-)
6. 10. 2006 08:34
Re: Sorry
A ja mam k tej znacke velmi blizko. Asi z inych, hlbsich dovodov, ako vacsina ppulacie. Ale v tom clanku som napisal maximum o 3-4 uplnych novinkach ktore by sa mohli / mali objavit. Mercedes je na konci rozmachu modelovych radov (a BMW na zaciaku). Musi teraz vratit kvalitu Mercedesom, a stabilizovat Maybach a Smart. Taka je realita Mercedes Group...bez ohladu na to cisa nam to paci, alebo nie. ;-)
neregistrovaný "pipo"
6. 10. 2006 10:52
Re: Sorry
Nechcel som tu rozvirit take reakcie hlavne so strany GTI a este raz sorry Marko ja viem ze je s tym urcite vela prace ale vies ako sa hovori lahko sa kritizuje. A co sa tyka tych obrazkov ja iba rad pozriem ako by to mohlo vyzerat nic viac co sa tyka informacii tych overenych tak som spokojny tak este raz sorry ;-)
6. 10. 2006 01:24
MARKO TLAČÍ NA PILU
Nejsem náměsíčnej, ale, Marko, představ si, že se vzbudím... něco mi našeptává "pusť počítač"... fakt :-) Otevřu to, a vskočí mi do náruče tvůj článek. Tvůj dokonalý článek. Napíšu ti, co znamená slovo "kredit" v praxi života - Když si přečtu tvou větu - Zatiaľ nie sú dostupné informácie o významnejších zmenách. - automaticky jsem klidnej, protože, "pokud to neví Marko, neví to nikdo" ;-) Tak... na toho horního kritika nehleď... já tvrdím, že je to výborný. Jako vždy, Marko. BRAVO Mercedes Benz, BRAVO MARKO :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
6. 10. 2006 08:40
Re: MARKO TLAČÍ NA PILU
:-) Dakujem. /// Ver mi, ze prave tu vetu nepisem rad. A ze nieco relevantne k takemu modelu snad vedia priamo u Mercedesu, ale vzhladom k jeho nedavnemu vstupu na trh je este prilis skoro aby na svetlo bozie prenikli nejake zasadnejsie informacie. Urcite, budu pribudat motory, a neskor aj facelifty, ale to by som sa pustal na prilis divoku rieku...nebol by som schopny trifat terminy a varil by som z "vody". Naviac, upisal by som sa "na smrt". :-) ;-)
6. 10. 2006 09:30
Re: MARKO TLAČÍ NA PILU
:-) :yes: ;-)
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 09:26
Jako vzdy
:yes: :yes: :yes: neni co vic dodat ;-) Jen doufam, ze do tretice vseho dobreho se objevi clanek s titulkem: "Marko: Jaguar a budoucnost - Fenix vstava z popela" ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
6. 10. 2006 09:46
Re: Jako vzdy
Aby to nakonec Marko nemusel nadepsat - Translantace císařským řezem... Držme palce Jaguaru. :yes:
6. 10. 2006 11:16
Re: Jako vzdy
:-) Dik....myslim, ze clanok o Jaguare bude skor ako pride novy S-Type. Takze nadpis "Fenix stava z popola" tam este nebudem moct dat (..aj ked by som rad). To uvidime az potom, ako sa chyti prave S-Type. Teraz ale najprv dokoncim prehlad nem. znaciek, a potom sa pustim trebars do tych GB. ;-)
6. 10. 2006 10:28
TVÁ ZEĎ
Chceš vlastnit dokonalost v tomto světě nejistot? Budeš muset přeskočit sám sebe a pořídit si Mercedes-Benz. Jo, jeho hvězda září 100 let stále stejnou intenzitou. Model A - to je ukázka až nadpozemské krásy v nižší střední. Dokonalá kompozice předních i zadních světel... zejména záď je uměleckým dílem. Model B - prvotřídní crossover, v lehké barvě, která vyváží jistou tvrdost výrazu získáš vynikající vůz. Pak model C... evergreen. Nemůže propadnout. Pokud ovšem budeš investovat o pár stovek víc... získáš model E... středobod světa aut. Takhle má vypadat dokonalé auto. Od E se odvádí celý autosvět... všechni křivky totiž vedou k Ečku. No... a pokud patříš mezi diamantové kovboje, volíš model S... vlastně nejlepší auto světa, vyráběné ve velkoserii. Tohle je Mercedes. A ještě mnohem, mnohem víc. Mercedes je svět dokonalých aut pro chytré lidi. Pro lidi s vědomím svých pozic, pro lidi vyznávající tradici, pro lidi nezmítané vlastními úspěchy...
Rozbalit vlákno
18
6. 10. 2006 11:21
Re: TVÁ ZEĎ
:yes: :yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "oldrt"
6. 10. 2006 11:47
Re: TVÁ ZEĎ
...no, polemika ohledně "nejlepších" aut na světě, resp. ohledně hodnocení prakticky jakýchkoliv aut je never ending story, ale skoro se mi to zdá dost kategorické hodnocení-no každý má jiné preference, ale u poslední věty bylo spíše přání otcem myšlenky než-li fakt. na základě vlastní zkušenosti mohu říci, že někteří lidém, a to jak vlastníci nebo pouze uživatelé oa mb, jsou velmi zmítáni...
6. 10. 2006 12:40
Re: TVÁ ZEĎ
Nemám ambice být Bohem... mohu než psát své názory. Také znám pár zmítačů :-) ovšem o to přece nejde. Důležité je to těžiště... Jistě, že je to nekonečnej příběh. V nás, v těch kolem... ale Mercedes vnáší do tohoto příběhu nezanedbatelnou stopu dokonalosti. P.S. E je nejvyváženější sedan světa... nikdo dnes nevyrábí krásnější vůz. A S... to je opravdu sériová dokonalost.
anonym
6. 10. 2006 13:30
Re: TVÁ ZEĎ
...nechť, ale bohužel zmítaní vulgo zmítači jsou, při své "viditelnosti", nepříjemnou součástí jinak efektního image vozu (e&s). p.p.s. je mi líto, ale k p.s. ohledně éčka musím za sebe dodat, že velmi, velmi rád se na éčko podívám a souhlasím, že je to fakt pěkný auto, asi bych neprotestoval proti hodnocení jako "nejvyváženější", ale u "krásy" již záleží na vkusu a tady mám za to, že je to taková ta prvoplánovitá omračující krása-tzv. "ihned zaujmout", jaksi příliš "na efekt" a zbytečně moc sexy. prirovnal bych to k hitovce, kterou po 14 dnech rotování v rádiích už nemůžu vystát a přelaďuji... u eska mohu soudit pouze jako okukující, a to co je videt, je pro me uplny opak éčka. absolutně super nadčasový design... a ještě k tomu člověk při každém pohledu objeví něco, co předtím neviděl...
6. 10. 2006 13:38
Re: TVÁ ZEĎ
:-) Mohu doplnit zkušenost s novím eSkem - sednu do toho, automat, kůže... rozjedu se a během 50 (!) metrů, jen co jsem projel jeden kruhák a zaakceleroval si říkám - to snad dělali přímo pro mě... vždyť já se tu nemám s čím seznamovat... absolutně dokonalé. Všechno. Odpor volantu, pedálů, nástup brzdy, sezení... prostě... opravdu dokonalost.
6. 10. 2006 13:39
Re: TVÁ ZEĎ
tedy... opravuji - s novým. :*)
neregistrovaný "oldrt"
6. 10. 2006 14:17
Re: TVÁ ZEĎ
...to znám, ten pocit je fajn. též jsem měl to štěstí-s jinou značkou. je to umění vyrobit pětimetrovou limuzínu tak, aby jízdními vlastnostmi působila kompaktně... moje skepse či spíše "netouha" se blíže seznámit s novým eskem má/měla důvod v nedlouhém užívání minulé generace (400CDI-nebyla má, byla klienta) a to zklamání nad materiály, použitými v interiéru, a odhlučněním bylo veliké. ...člověk se pořád učí-tož "drang nach s-klassefahren"... (omlouvam se všem němčinářům)
6. 10. 2006 14:48
Re: TVÁ ZEĎ
To jsem trochu překvapen, poměrně dost jsem najezdil v předchozí generaci (na sedadle spolujezdce) a nemám výhrad.
anonym
6. 10. 2006 19:04
Re: TVÁ ZEĎ
... abych byl konkrétní: 1. velké plochy šedých plastů na a pod volantem, okolo středového panelu a na svrchní straně palubky na mě působily nikoliv měkkce (a ani extra měkké nebyly) ale tvrdě-jak z lkw; 2. hluk v8, pronikající do kabiny, nebyl ten "žádoucí" hluk, ale obyčejný rušivý, a to bych ve voze za více než 2,5m czk nečekal; 3. pak už jenom ptákoviny, kterých se najde na každém autě dost... (konkr.: nemožnost použít vlastní telefon, karetní systém za/odemykající vůz-šikovných zlodějů poklad).
Avatar - misoo
6. 10. 2006 13:49
Re: TVÁ ZEĎ
esko je nebe aut, to je bez debaty !! neviem ci si siel s 5-kou, dost by ma zaujimalo, ktore z nich posobi lahsim dojmom pri jazde. hm ?
6. 10. 2006 14:06
Re: TVÁ ZEĎ
Esko je ve třídě se sedmičkou... asi myslíš sedmičku. Novou jsem nejel. Samozřejmě, že to bude také dokonalé. Co se týče "lehkosti" ovládání, opravdu mě to nové eS fascinovalo... je to... jako... zakrojení nože do másla, poté, co ho vyndáš na deset minut z ledničky :-)
Avatar - misoo
6. 10. 2006 14:53
Re: TVÁ ZEĎ
jasne, teraz mam 5-ky plnu hlavu, mala tam byt 7-ka... ;-) :*)
a nemyslel som to ako lahkost ovladania, ale lahkost auta ako celku. v anglictine je to "mass"... obrazne povedane, ako velmi je citit hmotnost a velkost auta pri jazde...
6. 10. 2006 14:58
Re: TVÁ ZEĎ
Hm... tak mohu sloužit tou zkušeností s eS... jako pírko... Četl jsem test o BMW7, kde bylo velmi potěšujícím zjištěním jak obratně se se sedmičkou dalo jezdit v ucpané Praze... takže z toho můžeme dovodit, že to bude obdobné...
Avatar - misoo
6. 10. 2006 19:19
Re: TVÁ ZEĎ
asi tak nejak to bude... ;-) :yes:
neregistrovaný "Galant"
7. 10. 2006 21:32
Re: TVÁ ZEĎ
podle testu se nova S velmi priblizila 7 co se tyka podvozku, soucasne esko asi fakt vede - pro me i co se tyka designu, zejmena po faceliftu 7 ktery se moc nepovedl ;-\ ovsem interier az moc pripomina BMW a to mi nesedi, minula generace na to byla lepe...no co na podzim prijde LS a jsem zvedavy na srovnani, zejmena komfortu svezeni :yes:
neregistrovaný "Galant"
7. 10. 2006 21:27
Re: TVÁ ZEĎ
GTI, pejes tu chvalu na kazdou premiovku..jaky je tvy poradi ? co je to nej auto z kazdyho segmentu ? ;-) :yes: Vsechny prece nejsou stejne dokonaly, ktery te bere nejvic za srdce ?
neregistrovaný "remus"
6. 10. 2006 10:55
Marko ví!:)
Rád si přečtu článek od člověka co tomu fakt rozumí a vidí do toho víc než ostatní. Že se to někomu nelíbí je věc jiná. Výmýšlet si nemůžeš. Řekl jsi co můžeš a měli by jsme být vděční že takové info vůbec publikuješ. Ale oni se vždycky najdou rypáci co musí do všeho rýpnout, co kdyby... na to nemá cenu ani reagovat. Članek je věcný, stručný, dobře se čte a informuje... není co víc si přát. Dobrá práce. Díky
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pipo"
6. 10. 2006 11:04
TVÁ ZEĎ
"Mercedes je svět dokonalých aut pro chytré lidi. Pro lidi s vědomím svých pozic, pro lidi vyznávající tradici, pro lidi nezmítané vlastními úspěchy..." Pekne povedane aj ked nie vzdy pravda co sa tyka tych majitelov, a v poslednom case aj znacky co sa tyka kvality. Mas pravdu k tomu mojmu prispevku(prvy prispevok) som to ofrflal a tak trochu som si neuvedomil ze tym mozem urazit cloveka co si s tym dal fakt kus prace a co ma tomto smere urcite vacsi rozhlad. Ale tie tvoje reaksie by ties mohli byt trochu easy. R E L A X GTI >:D :-( :-(
Rozbalit vlákno
1
6. 10. 2006 11:07
Re: TVÁ ZEĎ
To nešlo, Pipo. Musel jsem být ostřejší. Velmi teď cením tvůj příspěvek... :yes:
neregistrovaný "Pipo"
6. 10. 2006 11:11
Naj server o autach
A tymto chcem podat uznanie vsetkym ludom co maju s touto strankou nieco spolocne lebo lepsi server v cestine (a co sa tyka slovenciny ani nehovorim) nenajdete. Ak v buducnosti napisem nejaky prispevok us budem mysliet na tu tvrdu pracu vsetkych ludi co tu robia a robia to vlasne pre nas tak velke diek ;-). A este vy nasi zapadni bratia mate aj naj relaciu o autach (Autosalon - TV PRIMA). Hlavne v poslednom case tie rozne testy ako skok z mostika, skok do vody je to proste super len tak dalej. Na tu to stranku chodim vzdy ked som na nete tak to asi o niecom svedci :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pjenkava
6. 10. 2006 13:42
Slovensky?!
Né, slovensky né... Nemohu to přečíst, s tím nezačínejte... :-(
Rozbalit vlákno
1
6. 10. 2006 14:28
Re: Slovensky?!
Tady nejsi na úřadě... tady je "úředním" jazykem srdce. Srdce jezdce. Srdce milovníka aut. Mimochodem, překrásná, měkká, rytmická slovenština... doufám, že když zpívaj Elán že ona je "voda, čo ma drží nad vodou" :yes: nevypínáš radio...
neregistrovaný "Johny.Rico"
6. 10. 2006 13:50
TROCHU MI TO VADÍ.
Marko, to je borec co se týče získávání a podávání informací. Bezesporu. Musím uznat, je fakt dobrej.
Ale...Vadí mi to, že je to napsáno Slovenksy...ale já to překousnu. Stejně to nečtu(jako slovensky), počkám si až na české vydání. Jinak congratulation Marko. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Elgin"
6. 10. 2006 14:35
piste radeji anglicky
Piste anglicky německy nebo ja nevim třeba francouzsky ....... proč proboha to musi byt slovensky :-( ten članek jsem přestal čist po prvnim řadku...... dyt jsme v čechach budme hrdi .....
Rozbalit vlákno
15
6. 10. 2006 14:46
Re: piste radeji anglicky
Tu hrdost uplatňuj jinde, Elgine. Ano, buďme hrdí... že máme vedle sebe bratry a že si rozumíme od kolébky...
anonym
6. 10. 2006 14:57
Re: piste radeji anglicky
a budme hrdi ze mame i nemce a nemecky tu nepise nikdo... a budme hrdi ze mame paroubka a narod plny ignorantu ktery furt nekomu nekam lezou.... dobry ale myslim ze mohl nekdo na cesky strankach to napsat cesky jasne slovensky umim a dokonce jsem se tam i narodil ale existuje i www.xxx(jiny nazev na sk domenu me nenapadl pro ty co to budou je*at do klavesnice).sk
6. 10. 2006 15:01
Re: piste radeji anglicky
Na to ti raději nenapíši nic. Abych nemusel být sprostý. Večer si sedni a přečti si nějakou učebnici dějepisu od roku 1918...
neregistrovaný "Elgin"
6. 10. 2006 15:04
Re: piste radeji anglicky
ja to vim ale taky vim jak se slovaci zachovali a mi k nim..... otevri si ucebnici a cti od roku 89... a klidne sprosty bud když ti tva inteligence jinak neda (vim ze ted me pises za xenofobni prase ale i tak) vim ze nebyli tak hard and hevy jako skopnemci ale i tak nejde o to že pise slovak určite je to krasny jen me to zklamalo..... a slovenstina a cestina jsou dva jiny jazyky stejne jak nemcina a anglictina... a ne vsici slovensky umi
anonym
6. 10. 2006 15:05
Re: piste radeji anglicky
pises za ´=povazujes za
pardon
6. 10. 2006 15:13
Re: piste radeji anglicky
No... ty naše jazyky maj přeci jen k sobě velmi blízko a nemůžeš dávat za příklad němčinu s angličtinou. Vím přesně k čemu došlo po roce 1989... pokud to vnímáš takto... chybí ti právě vědomí toku času od roku 1918... a přitakal bys tomu politickému křídlu, které na Slovensku vsadilo na kartu národního komplexu... To ovšem nemění nic na věci, že jestli máme k někomu, k jinému národu na světě, nejhlubší vztah, jsou to právě slováci...
anonym
6. 10. 2006 15:23
Re: piste radeji anglicky
tak pro se tak k sobe nechovame furt nebo to je jen tehdy když nekdo neco potřebuje to pak je kamos každy horší je když je to naopak...
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 16:24
Re: piste radeji anglicky
Nerad to delam, ale musim ti rict, ze jsi DEBILL! To je tak jediny na co muzes "byt hrdy"! :no: :no: A ostatni, kteri maji problem se Slovenstinou, tak se zamyslete!!!!
neregistrovaný "Johny.Rico"
6. 10. 2006 17:18
Re: piste radeji anglicky
Zamyslet nad čím??? Hm??? Náhodou má pravdu. A kdyby jsi měl nějakej problém, přečti si, co jsem napsal já.
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 17:26
Re: piste radeji anglicky
Zamyslet nad tim, jestli je ta slovenstina takovy problem (kdyz treba anglictina ne) a jestli by vas spis nemel zajimat obsah toho clanku, nez jazyk, kterym je napsany :-( To bys za chvili mohl chtit, aby sem Marko nepsal ani cesky, kdyz je Slovak. Ja osobne si rad odpustim 10 Cechu jako je Elgin a rad je vymenim za jednoho Slovaka jako je Marko! Johny, cetl jsem co jsi napsal, ctu co sem pises a vetsinou to nestoji ani za reakci :no: Ono to opravdu hodne napovi, kdyz v jednom prispevku Marka pochvalis za obsah a zaroven napises, ze kdyz je to slovensky, tak to ani nectes a cekas az to nekdo prelozi :-( Ale protoze vim, ze hrajes AM fotbal, tak ti to snad ani nemam za zly >:-[]
neregistrovaný "Johny.Rico"
6. 10. 2006 17:46
Re: piste radeji anglicky
No, budu ti muset pár věcí vysvětlit:
1. S prvními třemi řádky souhlasím. To je pravda.
2. Am. fotbal nehraji už víc jak 3 roky.
3. S "10 Cechy" máš pravdu.
4.Ty tvoje příspěvky stojí za hov*no, opravdu. Jedině, co si vždy od tebe přečtu, je nějaká reakce na člověka, jaký je to deb*il, protože se opáčil na jiného člověka kvůli konfrontaci názorů.
5. Napsal jsi tu někdy svou vlastní zkušenost s automobilem? Já jich tu poslal již několik, takže můžu hodnotit.
6. Jsem v Česku, chci to číst česky, a nezajímá mě to, zda je to slovensky nebo mongolsky.
7. Tvůj problém je v tom, že se na věci nedíváš objektivně. S tím máš ty obzvlášť problém.
8. Kdo se zrovna tebe žádá o reakci na mě? Pro mě naprosto nic neznamenáš.
9. Marko je tady z nás bezkonkurenčně nejlépe informovaný chlap a má velice dobře našlápnuto na nějakou podobnou pozici v oboru automobilismu.
10. Jestli mi zase napíšeš nějakou pinu, tak opravdu klesneš. A prosímtě, nech si ty morální způsoby na někoho jiného.
11. Jestli máš nějaký problém se mnou, napiš mi to přímo, a ne ty blbé oplétačky jako GTI a spol.
12. Marko, jestli to čteš, není to v ŽÁDNÉM případě namířeno proti tobě. Já tě spíš obdivuji, ale nesnáším blbe*ky kalibru jako je mates.
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 18:10
Re: piste radeji anglicky
Johny, Johny *smajlik kroutici hlavou* Pokud mi slibis, ze kdyz ti po bodech odpovim, tak to opravdu poctive preslabikujes a nez odepises, tak se nelokikrat vazne zamyslis, tak to rad udelam. Jinak si tvuj prispevek zasunu mezi vsechny tvoje ostatni. Vsak vis kam ;-\
neregistrovaný "Johny.Rico"
6. 10. 2006 18:19
Re: piste radeji anglicky
Mates, to je ale smůla. Já, na rotdíl od tebe, se na to dívám trochu jinak. Objektivně. Nehodnotím lidi jako ty. Takže odpověz, já to zvážím a odepíšu. Jsi aspoň toho schopný? Jo a ještě něco. Napiš mi prosímtě tvůj věk, abych měl představu, jak staří lidé můžou vymyslet voloviny jako vymýšlíš ty. Prosím, napiš.
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 18:31
Re: piste radeji anglicky
Proc smula? Hodnotit sam sebe je vzdy trochu osemetny a zvlast co se objektivity tyka, nemyslis? Jsem vseho schopny, takze ti opravdu po bodech odpovim.
1. bez komentare
2. to ovsem neznamena, ze to zustalo bez nasledku
3. bez komentare
4. tvuj nazor na me prispevky ti neberu, tvoje vec, jediny komu pisu ze je * je Paul a sem tam GTI a vzhledem k tomu, ze nebyvam sam, tak predpokladam, ze na tom neco bude
5. napsal a pisu, dokonce jsem tu mel i clanek
6. tvoje malost na kterou jsem poukazoval
7. moji objektivitu ve vztahu treba k tobe at hodnoti jini, mozna by stalo za to uvest v cem nejsem objektivni
8. ja na tebe nereagoval, psal jsem nekomu jinemu a ty jsi reagoval na me, odpovedel jsem ti a ted si o tom piseme
9. souhlasim a Marka osobne znam a vim cim se zivi a byl by jsi prekvapeny
10. neznam tvoji definici pi*oviny, takze ti tezko vyhovim
11. nemam s tebou problem, ale to co jsem od tebe cetl me nijak nezaujalo, proto te vice-mene ignoruju
12. to je pro Marka

Staci takhle heslovite, nebo se mam o nekterem bodu vic rozepsat? Rekni si. Je mi 33. Je to malo nebo moc?
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 10. 2006 10:36
Re: piste radeji anglicky
Tak hele, teď se musim omluvit. Myslel jsem, že jako neodpovíš, ale dívám se, žes to vzal líp než jsem si myslel. Omlouvám se za blbečka, teď už ti to vážně nesedí. Dle mě jsi odpověděl velice dobře. Chválím. :yes:
neregistrovaný "cyrus smith"
6. 10. 2006 15:15
!?
čech, který nerozumí slovensky, by se měl spíš stydět, a né tady snad pomalu žádat o překlad.. navíc je slovenština krásnej jazyk. jinak samozřejmě díky - Marko :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Elgin"
6. 10. 2006 15:19
Re: !?
tak nabehni do zakladky a zeptej se co je korytnačka nebo tava :-D a to jsou dve slova z x stovek :-))) a ejde o to že slovensky neumim jde o to ze jsem necekal ze se tu budou psat cizojazycni clanky ale to je jedno clanek je to pekny:-)) a jazyk je jediny minus ted jeste par jich je ale to stene jak jazyk je jen vec nazoru:-)
anonym
6. 10. 2006 15:28
Re: !?
a ted jsem si vzpomel vztah ceske rep a Prahy je taky docela pekny:-))) a myslim ze k sobe ceska republika k prazakum ma bliz než čr k SK
neregistrovaný "slovak z Bratislavy"
6. 10. 2006 15:59
jazyk slovensky a cesky
Myslim, ze 99,9% aspon priemerne inteligentnych slovakov ked cita knihu, casopis, web, ... vobec neuvazuje nad tym, ci to je pisane v slovencine alebo cestine. Nepocitujeme v tom rozdiel a ani nad tym neuvazujeme, ze preco je to v cestine - vobec nam to neprekaza. Je to preto, lebo sme od detstva zvyknuti dostavat znacnu cast informacii aj v cestine. Za seba mozem povedat, ze som za to vdacny. Nechem tym vobec povedat, ze pisatel, ktoremu vadi ze dany clanok je v slovencine je menej inteligentny. Poukazujem tu na skutocnost, ze vacsina slovakov vnima cestinu ako prirodzenu sucast svojej jazykovej vybavy. Naopak, myslim, ze v cechach je % ludi, ktori povazuju slovencinu za nieco prirodzene omnoho mensie. A myslim, ze je to na ich vlastnu skodu.
Rozbalit vlákno
14
6. 10. 2006 16:08
Re: jazyk slovensky a cesky
Krásně jsi to napsal. :yes:
neregistrovaný "Pipo"
6. 10. 2006 16:21
Re: jazyk slovensky a cesky
Uplne s tebou suhlasim us som sa s tym stretol na viacerych diskusiach s takymito ceskymi patriotmi :no: . Mne to pripada skor ako urcita forma rasizmu ale budis. Ja ties nevravim ze milujem cechov ale mam v cechach rodinu a ceske stranky navstevujem a som rad ze nie je problem rozumiet. A to hlavne preto ze cesi maju ako vacsi narod(mnozstvo) urcite vac kvalitnejsich servrov. A je mi uprimne luto takych ludi co rozvyrili tuto diskusiu byt neni vobec k teme. A GTI diek ze si sa zastal aj ked sme sa rano nepohodli :*)
6. 10. 2006 16:24
Re: jazyk slovensky a cesky
:yes:
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 16:30
Re: jazyk slovensky a cesky
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "ZZ"
6. 10. 2006 17:20
Re: jazyk slovensky a cesky
Zkus se na to podívat očima dnešních dětí v Čechách a na Slovensku. Na SK je běžné koukat na CZ TV programy, sledovat českou politickou scénu, číst časopisy v češtině. Na rozdíl od toho v ČR děti se slovenčinou nepřijdou ani v nejmenším. Když pominu, že v každé druhé restauraci je slovenský personál, v obchodech jsou slovenští prodavači apod. Ovšem zdroje informací ve slovenštině není běžné používat. Na SK je tomu vskutku naopak. Řekněme, že po rozdělení federace Češi více ztratili kontakt, kdežto Slováci ho stále více udržují. Vždyť i jen řekni, kolik znáš českých herců. Já ty slovenské (nepočítám ty žijící v ČR) spočítám na prstech. Prostě to tak je a dále se to bude více vzdalovat. Časy, kdy jeden den byly TV noviny v CZ a druhý den v SK, jsou holt pryč.
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 17:30
Re: jazyk slovensky a cesky
To je pravda do puntiku. Ale neznamena to, ze by nektera individua mela volat po tom, aby sem nepsal Marko ve slovenstine. To samozrejme plati pro kohokoliv z SK, kdo ma co rict. A ze jich tu neni malo! Jestli by nebylo lepsi, kdyby zdejsi pole vyklidili ti, kterym ta slovenstina vadi!
neregistrovaný "ZZ"
6. 10. 2006 21:24
Re: jazyk slovensky a cesky
No jistě. Ani v nejmenším neobhajuji ty blbečky, co volají po psaní v češtině, nebo atakují dokonce slovenštinu. Jánošíka na ně >:-[] ;-)
neregistrovaný "Martin"
7. 10. 2006 10:21
Re: jazyk slovensky a cesky
Marko může psát ale česky. Východu už bylo dost a jsme češi.
neregistrovaný "mates"
7. 10. 2006 10:24
Re: jazyk slovensky a cesky
Marko by se na nas taky mohl vykaslat. Bud rad, ze nekdo se znalostmi jako on venuje svuj cas, kteryho ma sakra malo, nam vsem a podeli se o to co vi.
6. 10. 2006 20:16
Re: ZZAJÍČKŮV PÁCHNOUCÍ KOTEC
Nech si ty nesmysly, co se tu snažíš publikovat napřed posoudit starším kamarádem. On už tě odradí. Kdes koupil tyhle bludy? Možná, že tvůj životní obzor končí pár kilometrů za Brnem. To ale neznamená, že tu nejsou lidi, kteří kupují i slovenské pohádky, lidi, kteří čtou i slovenské knihy a lidi kteží poslouchají i slovenské písničky. Asi to pro tebe bude nepředstavitelné, ale opravdu tu žije nemálo lidí, kteří jezdí na Slovensko na prázdniny i na dovolenou, do lázní, za kamarády, za přáteli. P.S. Myslím, žes dokonalej diskutér, když tu vykřikuješ to své Lexus hurá... do složitějších uvah se raději nepuštěj... evidentně na ně nemáš.
neregistrovaný "mates"
7. 10. 2006 10:16
Re: ZZAJÍČKŮV PÁCHNOUCÍ KOTEC
Ted jsi dost ujel :no: :no: ZZ nenapsal nic co by ti melo vadit a navic je to pravda. To neni jen z jeho hlavy , to je fakt, ktery konstatovali i odbornici. Cetl jsem nekolik studii, ktere se shodovaly na tom co napsal ZZ. Dost se stykam s lidmi z SK a i oni sami toto rikaji.
7. 10. 2006 11:07
Re: ZZAJÍČKŮV PÁCHNOUCÍ KOTEC
Paušalizace kterou tu ZZajíček předvádí, to je přesně ta voda na mlejn odstředivým trendům ve vztazích mezi námi a slováky. ZZajíček neví nic o TV programech ze Slovenska, neví nic o muzice, neví nic o knihách, neví nic... o lidech. Neví nic. Tedy, abych byl přesný, nepíše nic, (nic) co by mě mohlo obohatit. Tak proto ten ZZajíčkův páchnoucí kotec. ;-) :yes: P.S. velmi mě naopak potěšily a zahřály tvé příspěvky na tohle téma... Jsem na to dost citlivý. A toho hlupáka jsi dole poprávu sejmul. :yes:
neregistrovaný "palo"
7. 10. 2006 07:53
Re: ZZAJÍČKŮV PÁCHNOUCÍ KOTEC
heh, az teraz po upozorneni som zistil ze marko pise slovensky >:D :yes:
10. 10. 2006 10:47
Re: ZZAJÍČKŮV PÁCHNOUCÍ KOTEC
U mna to bolo podobne. :-) Citam si clanocek a az niekde ku koncu clanku ma napadlo : Marko je slovak server je cesky a on to napisal v slovencine. Hmm. A cital som dalej. Ved je to nakoniec jedno. Dolezite su informacie ktore do clanku dal a nie ci to napisal slovensky alebo cesky. Ked uz sa v diskusii o nasom konicku autach zaciname hadat o tom ci po slovensky alebo po cesky tak sme naozaj nejako klesli. ;-\
neregistrovaný "Dusan"
6. 10. 2006 18:20
Stredni SUV?
X3jka je samozrejme zastupce malych SUV a popisovany Mercedes bude to same. Ono SUVcko postavene na mensi nez na jiz tak hodne malinkate C-classe platforme je opravdu jen tezko myslitelne. Stredni SUVcka jsou auta jako MLko nebo X5. I kdyz na americke pomery jsou i tahle SUVcka spise mensi, protoze to opravdu nejsou nijak velke vozy.
Rozbalit vlákno
5
6. 10. 2006 19:08
Re: Stredni SUV?
Ja som zvolil oznacenie stredne SUV zamerne: ono totiz X3 a spol. su uz dnes citelne vacsie ako boli kedysi tie, oznacovane ako "kompaktne". Prave o X3 sa hovorilo, ze bola rozmerovo blizko X5 (kt.prave kvoli tomu musela narast). Su teda aj SUV-cka, kt su mensie (dajme tomu o triedu) - napr. Toyota RAV4. (prave u BMW boli svojho casu snahy presadit klasicke kompaktne SUV s dlzkou okolo 4,3m a oznacenim X1). Prave preto sa snazim rozlisit v EU kompaktne SUV (na baze nizsej strednej triedy), potom tie, kt. oznacujem ako "stredne" (na baze strednej triedy) - ktore sa teraz formuju, a potom samozrejme tie velke (napr. M-klasse). ;-)
neregistrovaný "Jakub803"
6. 10. 2006 19:36
Re: Stredni SUV?
Ahoj Marko, možná bys mi mohl pomoci. Budu se muset rozhodnout a objednat si nové auto. V hledáčku mám BMW 530 dT, M-B ML 320 CDI a novou X5. A právě nedokážu odhadnout cenu výbavy u nové X5 a jaké bude mít pakety, a prodejci asi taky zatím nic neví. Nemáš náhodou nějaké informace, jak bude postavena cena příplatkové výbavy, případně "alespoň" do kdy tyto info odtajní? Díky moc...:o)
6. 10. 2006 20:45
Re: Stredni SUV?
Prepac jakube, musel som odbehnut od compu. Ale...nepotesim Ta. Tento typ informacii je az prilis specificky a ja ho neviem ziskat. X5 pride v Nem. do predaja v breznu 2007 ...takze sa obavam, ze budes musiet pockat dovtedy. Mozno este skus okolo ledna zajst k predjacom BM...myslim, ze vtedy by uz mohli nieco vediet... Mrzi ma, ale viac Ti teraz s tymto pomoct nedokazem. :-(
neregistrovaný "mates"
7. 10. 2006 10:17
Re: Stredni SUV?
Kdyz jsem byl pred tydnem u Bychla, tak uz bylo mozno novou X5 objednavat. Zkus tam zavolat.
neregistrovaný "jakub803"
7. 10. 2006 11:43
Re: Stredni SUV?
No, já už byl v Renocaru...mají katalogy, jeden je mooooc hezký, porovnávají v něm novou X5 s konkurencí, ohodnotili si tam jednotlivé vlastnosti hvězdičkami a kdo by jste řekli že vyhrál? Ve firemním katalogu BMW? >:D Taky bylo zajímavé, že jako přímou konkurenci vybrali Q7, Cayenne, M-L...další odsoudili do druhé ligy...XC90, Tuareg...Takže umí auto zabukovat, člověk ho dostane slíbené na léto, umí i odhadnout základní cenu, ale co neví je struktura a ceny příplatkové výbavy...a co je horšího, neví ani, kdy ty info budou mít...
6. 10. 2006 20:10
OT: Precital som
Precital som diskusiu. Popravde...teraz, ked pisem tieto slova, tak este neviem, ako budem, reagovat. A to hlavne preto...ze nie som schopny rozmyslat tak, ako niektori z miestnych diskuterov. Takze netusim o com pisu... Ono to je asi tym, ze som vyrastal v multijazykovom a multikulturnom prostredi...kde boli a su jedinymi meradlami: aky clovek je, a co vie! To su koniec-koncov jedine dve veci na ktore moze byt clovek hrdy. Byt hrdy na to(alebo trpiet tym), ze som takej, alebo onakej rasy / narodnosti / vyzoru je podla mna chybou. Su to totiz veci o ktore som nemal moznost sa zasluzit - narodil som sa tak. Takze na konci dna...mozem byt hrdy iba na to co som dokazal (...alebo to pred cim som sa "nezlomil"). Cokolvek ine je Pretoze to som mohol ovplyvnit! Teraz ale k veci: Ak niekto nerozumie jazyku, ktory je lexikologicky, morfologicky, syntaxou, a stylisticky na 85-90% totozny so susednym jazykom je to bud vecou intelegencie, alebo proste toho, ze rozumiet nechce... V tomto svetle mi pride naozaj ABSURDNE (rovnako ako Matesovi,ktory to uz spomina.... a kazdemu inteligentnemu cloveku), ze tu niekto tvrdi, ze ANJ problem nie je, ale SK je. :-O 8-s Druhy problem: informacie su OK, ale "problem" je jazyk. Dotkol sa toho uz Mates: zijete vo svete, v ktorom ide o informacie. Je uplne fuk, v akom jazyku su...proste tu informaciu musite ziskat, pretoze vas posunie dalej. Ak nerozumiete nejakemu jazyku, musite urobit vsetko pre to, aby ste ju dostali do jazyka, kt. rozumiete. (Mate na to on-line prekladace, slovniky, tlmocnikov, priatelov...) Takze...vdaka bohu, za kazdu informaciu v jazyku, ktoremu rozumiem. S ohladom na toto by pre normalne uvazujuceho cloveka nemal byt problem prijat SK pisane info na CZ serveroch. (nakoniec, myslim, ze par casakov vychadza stale v oboch jazykoch). /// Btw. dost ma mrzi ne tu neobhajujem svoj clanok, resp. nerozvyjame debatu okolo Mercedesu, ale riesime tu trapne a sovinisticke zalezitosti...(ktore ma stvu na SK vo vztahu k Madarom, resp. naopak).
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Jakub803"
6. 10. 2006 20:29
Re: OT: Precital som
Rasismus souvisí s xenofobií, čili strachem z cizího, ti lidé se bojí, že sem někdo přijde a převálcuje je...upínají se k hodnotám, ve kterých jsou lepší než infiltrant...a pro některé zbyde jen příslušnost k národu. Je to prostě nedostatek sebevědomí. Kdyby PigFlair uměl pesát jako ty, napíše jiný článek a nebude pištět že máš psát česky...Orel much nelapá, Marko..:o)
6. 10. 2006 20:58
Re: OT: Precital som
"Orel much nelapá" - dobreee, to si musim zapamatat. :yes: :yes: /// Ano...mas pravdu...islo by v tom ist este viac do hlbky...ale nema cenu sa zaoberat takymi vecami....uz sme tomu venovali viac casu, nez si to zsluzi... :-) ;-)
neregistrovaný "petrt"
6. 10. 2006 22:58
Re: OT: Precital som
Ted jsem byl pár dní pracovně v Bratislavě. Musim říct že čeština neni problem a po pár dnech už jsem mluvil československy ;-) a budil tím úsměv na tváři prodavačů-číšníků... Jen mě teda zarazilo jak je tam docela draho. Bydlel jsem v hotelu v Laurinské ul., což je centrum, ale i tak. Parkování prakticky nemožné-hotel nemá parking. Život běžného slováka s průměrným platem neni asi žádný med. ;-\
7. 10. 2006 11:36
Re: OT: Precital som
....nemozem Ti ani len povedat co si myslim o pojme "bezny Slovak s priemernym platom", pretoze by sa na mna zniesol hnev mojich spoluobcanov. ;-\ Myslim ale, ze v prave u nas v BA to az take zle nebude...skor naopak. Bratislavsky region je ekonomicky uz pomerne vyrazne nad priemerom EU. Odraza sa to samozrejme aj na cenach.
neregistrovaný "petrt"
7. 10. 2006 13:33
Re: OT: Precital som
Ale Bratislava je fajn město, lidi super. Měl jsem strach že tam bude averze že jim češi berou práci v jejich městě, ale ani náznak. Naopak. A vozili mě Caddym, takže slovákům :yes: :yes: :yes:
6. 10. 2006 20:30
Re: OT: Precital som
Jistě... koho normálního by mohlo napadnout, že tu budeme muset bránit slovenštinu... to je zoufalost doby, umocňovaná plochostí mozků, bičovaných dynamitem rytmů bez obsahu, zoufalostí duší, plovoucích v přepychu nevědomí... a arogancí těl, jejichž tetovaná loga jsou než křikem malých proti vysokým zdem. :yes:
6. 10. 2006 20:52
Re: OT: Precital som
:-) Oh... super gradacia slovnych konstrukcii... :yes: :-) ;-)
6. 10. 2006 20:54
Re: OT: Precital som
:-) Ty jsi napsal zase nádherně o příbuznosti jazyků :yes: ;-)
neregistrovaný "jakub803"
7. 10. 2006 11:48
Re: OT: Precital som
I když ne vždy souhlasím s obsahem, tak za formu BRAVO GTI :yes: >:-[]
7. 10. 2006 21:28
Re: OT: Precital som
:-) :yes:
neregistrovaný "mates"
7. 10. 2006 10:22
Re: OT: Precital som
:yes: :yes: :yes: :yes: Nenech se *!!! Blbci byli, jsou a budou, vsude. Nejhorsi co se ti muze prihodit se jejich vyplodama zabyvat. Ujistuji te, ze valna vetsina lidi zde je normalnich (teda doufam, snad nejsem velky optimista). Cekame dal na tvoje skvele informace podavane s nesmirnym nadhledem :yes: ;-)
7. 10. 2006 10:27
Re: OT: Precital som
To je mi jasne... :-) Akurat mi teraz rano neni uplne jasne, preco som mal vobec vcera vecer potrebu na to reagovat >:D ;-)
neregistrovaný "mates"
7. 10. 2006 10:32
Re: OT: Precital som
Ta * byla samozrejme "***h" :-) To jen, aby si nekdo nestezoval, ze mi nerozumi :-) A proc jsi reagoval? To vime oba, protoze mas hlavu, ve ktere jsou nejen informace, ale i slusna davka empatie a slusnosti :yes: Ale vsechno zly pro neco dobry. Aspon vime kdo je co zac. A jak malo staci. OT: Co se tam u vas deje? Rano jsem koukal a kde nic tu nic :-O Nevim, nevim, jestli jste na pristi rok nakoupili dobre?!
7. 10. 2006 11:29
Re: OT: Precital som
Ono by ten nakup snad aj usiel. Skor sa bojim, ako bude vyzerat auto bez troch klucovych konstrukterov, ktori odisli. Bojim sa, aby nebola buduca sezona este horsia ako tohtorocna. Ale radsej budem ticho...aby ma niekto za defentisticke reci nepostavil k muru. >:D
neregistrovaný "RnaliM"
7. 10. 2006 20:30
Re: OT: Precital som
Ja si nemyslim, ze to bude take zle, mna milo prekvapilo, ked sa po poslednom parkingu pri krajnici OdchadzajuciFlflos vyjadroval k autu pozitivne?;-)
Som zvedavy ci bude Junior konecne pozerat az do konca... :-) :-)
8. 10. 2006 08:44
Re: OT: Precital som
:-) A pozeral? :-)
anonym
9. 10. 2006 08:56
Re: OT: Precital som
pozeral! ;-)
neregistrovaný "Honysek"
7. 10. 2006 00:16
Proč ne slovensky?
Ach můj bože. Co je to za výkřiky? Piš česky, anglicky, hlavně ne slovensky, protože Ti nerozumím! ;-\ :no: Nechápu to - slovenština - jemný, krásný, měkký, zpěvný, prostě úžasný jazyk - proč ho proboha nepoužívat a nerozumnět mu, když drtivá většina slov je stejných??? Proč dabovat slovenské herce? Lidé si u nás zvykli na "extra servis" - vše dabované. Proč některé filmy netitulkujeme (angličtina...)? Donutilo by to spoustu lidí více myslet a zaposlouchat se do vlastního jazyka. Proč z Čech z velké části slovenština úplně vymizela? Z tohoto pohledu jsme úžasní patrioti a máme být na co hrdí... :no: :no: :no: - Toť můj názor, nikomu ho nenutím...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mates"
7. 10. 2006 10:29
Re: Proč ne slovensky?
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Pipo"
7. 10. 2006 01:51
Na zaver
Moj prvy prispevok tu sposobil rozruch a to zasluzeny lebo som uzazil pracu Marka ktory si dal na to zalezat a toho som si vedomy. Ale ta diskusia potom ma dost prekvapila a tlieskam ludom a som hrdy na cechov ktory sa vedia zastat slovakov. Nebolo to vobec k teme ale myslim ze takychto diskusii je potreba viac aby sme dokazali takzvanym ceskym patriotom aby sa stali viac tolerantnymi voci slovakom. Ved sme vsetci slovania a to nehovorim aky potom musia nadavat na poliakov, rusov... Ved nie sme zvierata je nas tu vise 6 miliard tak naucme byt viac tolerantny.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Martin"
7. 10. 2006 10:19
Názor
Nazdárek, myslel jsem že jsme národ Český a ne Slovenský. Nemám rád slovenčtinu. >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mates"
7. 10. 2006 10:35
Re: Názor
Zcela zarucene budes pekny idi0t! Pokud ti jde o vyvolani nesmyslne hadky, tak si najdi nejaky server pro teenagery *blijici smajlik* :no: :no: :no:
anonym
7. 10. 2006 17:37
Re: Názor
taky se mi slovenština hůře čte, nezažil jsem moc dlouho československo a tak to musím louskat...to ale sakra nevadí,ne? Když to přečtu i já, tak to přece musí chtě nechtě přečíst každej. Markovi děkuju, že si najde čas (předpokládám, že za tu snahu má víc než jen naše uznání...rozumíme si). PS: pro zarputilé odpůrce slovenštiny malý tip: zkuste si představit, že vám článek nahlas předčítá Zuzanka Belohorcová jen ve spodním prádle... ;-)
neregistrovaný "Galant"
7. 10. 2006 21:17
Re: Názor
krasna predstava...ovsem asi bych z toho moc nepochopil ;-)dokonce bych ani na chvilku nemyslel na BMW3 :*)
anonym
7. 10. 2006 21:33
Re: Názor
....zuzanka.... :-! ;-)
neregistrovaný "joudha"
8. 10. 2006 15:26
...
Maybach 51 je nesmysl, spíš bude ultraluxusní kupé
Rozbalit vlákno
0